λαστιχο για adventure lc8

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
καλησπέρα παίδες!!Θα ηθελα τις γνωμες σας για λαστιχα σε ktm adventure 950-990!Τι προτεινετε για οδήγηση 70 off 30 οn η τελος παντων κατι το οποιο να πηγαινει αρκετα καλα στο χωμα αλλα και στην ασφαλτο να εχει ενα υποτυπωδες κρατημα!Το tck το εχει δοκιμασει κανεις?Εντυπωση επισης μου κανουν κατι mitas αλλα δεν ξερω αν μου γεμιζουν το ματι!ακουω γνωμες!ευχαριστω εκ των προταιρων!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλώς η κακώς δεν υπάρχει στάνταρ προτίμηση. Εγώ στο Tenere έχω Heidenau K60 που σε κάποιους αρέσει αλλά σε αρκετούς όχι. Εγώ βρίσκω πως σε κάθε είδους έδαφος (άσφαλτος, κροκάλα, σαρθρό) τα πάει μια χαρά εκτός από τη λάσπη. Επίσης δεν έχω άποψη για το τι κάνει στη βρεγμένη άσφαλτο καθώς δεν χρησιμοποιώ πλέον τη μηχανή ως καθημερινό μέσο μεταφοράς. Όμως αντέχει πάνω από 10-12.000 χλμ.
Νομίζω πως τα παιδιά με τα 950/990 θα σου πουν γνώμες αλλά και πάλι θα αναγκαστείς να πειραματιστείς τα επόμενα χρόνια, δεν έχουν όλοι τον ίδιο τρόπο οδήγησης!
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Τα μαματα και θα είσαι κύριος παντού εκτός από λασπες.
χαχαχα...εχω karoo τωρα και επειδη το πηρα μεταχείρα είναι 3 χρόνων τα λαστιχα και πηγα σε κατι λασπουριες και κατηφορες κ ενιωθα οτι ειμαι στο ελκυθρο του αη βασιλη!!μονο οι ταρανδοι ελλειπαν..
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
χαχαχα...εχω karoo τωρα και επειδη το πηρα μεταχείρα είναι 3 χρόνων τα λαστιχα και πηγα σε κατι λασπουριες και κατηφορες κ ενιωθα οτι ειμαι στο ελκυθρο του αη βασιλη!!μονο οι ταρανδοι ελλειπαν..
Οποιοδήποτε μηχανάκι με βάρος 220-230 κιλα ,αν το βάλεις σε λασπουριές κ κατηφόρια ,σαν να'σαι στο έλκηθρο του ΑηΒασίλη θα νιώσεις. :p
Απλά ,με τα κατάλληλα ελαστικά ,θα νιώθεις σα να'χεις φρεσκοπεταλώσει τους τάρανδους. ;)
 

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
Καλα τα μαμισια τα καλυτερα κατε... με...(all around) αλλα οχι στο χωμα:stop:.Μπορω να σου προτεινω επειδη τα φοραω dunlop 908rr πολυ ευχαριστημενος στο χωμα, ασφαλτο δεν λενε και βροχη :banghead: οπως ολα τα τακουνατα.Απο εκει και επειτα michelen desert,mitas e-09,anlas και tkc 80 αναλογως ποσο χωμα πας...
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Οπως καταλαβες αργα ή γρηγορα θα γίνει μια αναφορα όλης της διαθέσιμης γκάμας ελαστικών...
Ας πω και εγω τις προσωπικές μου εμπειρίες ελαστικών που ειχα στο δικο μου 950 adv..
Ημουν 29-32 χρονων οταν το ειχα και δε λυπομουν το γκάζι στο δρομο και εκτος δρόμου..

Pirelli mt21
Όμορφο 9/10
Κράτημα
Λάσπη 8/10
Βρεγμένη άσφαλτος 6/10
Στεγνή άσφαλτος 8,5/10
Χώμα 9/10
Αντοχή πισω λάστιχου...2.500 km

Continental Tkc 80
Όμορφο 9/10
Κράτημα
Λάσπη 8/10
Βρεγμένη άσφαλτος 1/10
Στεγνή άσφαλτος 7.5/10
Χώμα 9/10
Αντοχή πισω λάστιχου...4.500 km

Dunlop d908 Rally raid
Όμορφο 8/10
Κράτημα
Λάσπη 8/10
Βρεγμένη άσφαλτος 8/10
Στεγνή άσφαλτος 8,5/10
Χώμα 9/10
Αντοχή πισω λάστιχου...5.000 km

Οι αναφορές στην βαθμολογία που παραθετω στην ασφάλτινη συμπεριφορά ειναι για το τι θα περιμενες απο ενα τετοιο λάστιχο (πιότερο off) σε ταχύτητες εως 130-140km/h και οχι σε σύγκριση με ασφάλτινο ελαστικό.
Επισης σαφως υπάρχουν δεκάδες παράμετροι που επηρεάζουν την πρόσφυση και την συμπεριφορά του ελαστικού μεταξύ των οποίων και η δικια μας αντίληψη.. Οι βαθμολογίες που δίνω αφορούν κυριως στο "γενικό συναίσθημα" που πηρα απο το καθε ενα.
Οι αναφορές στα χιλιόμετρα αντοχής ειναι προσεγγιστικες για το οσο υπήρχε τακούνι στη μεση του ελαστικού υπο μεση προς επιθετική γενικότερα οδήγηση.
Ελπιζω να σε βοηθησα
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Επειδή είμαι και γω "στην ίδια φάση" αναζήτησης του επόμενου ελαστικού που θα βάλω στο 950, έχω καταλήξει:
- Pirelli MT90 Scorpion για πραγματικό all-around (+ χώμα) αλλά δυσκολεύει σε χαλίκι και λάσπη (νορμάλ!). Επίσης, κάθεται ΠΟΛΥ καλά στη γεωμετρία της μηχανής
- Heidenau K60 Scout: λένε τα καλύτερα και ίσως ένα κλικ καλύτερο στο off-road (δεν είναι τακουνάτο)
- Continental TKC80 (/Anlas κλπ αντιγραφές :p): Πολύ καλό στο χώμα/λάσπη και τίμιο στην άσφαλτο

Αυτά τα βρήκαμε! Το μόνο που μένει είναι να αποφασίσουμε τη χρήση! :D
Δηλαδή, θες να χεις το 9x0 για βόλτες all-around; Και με τη χωμάτινη, μαγική παρέα του advride και με τους ασφάλτινους φίλους :biker:; Ε δεν γίνεται να φοράς τακουνάτα λάστιχα! Αντικειμενικά! Δεν θα το φχαριστηθείς και θα του πίνεις το αίμα του ελαστικού... Θα θες και 2-3 ζευγάρια το χρόνο :happy: Αν το μηχανάκι το βγάζεις μόνο Σ/Κ + έξτρα εκδρομές, τότε ναι! Χωμάτινα και τακουνάτα!

Τώρα, αξίζει να χεις τέτοιο μηχανάκι, το απόλυτο all-around και να βγαίνεις μόνο το Σ/Κ; Εγώ (που έχω και δεύτερο παρόμοιο: XR400R) περιμένω να ρθει το Σ/Κ για να καβαλήσω το ΚΤΜ! Γι' αυτό και λέω να το δώσω το XR για να χαρώ τον πορτοκαλί σατανά! :mooning:

Υ.Γ.: <Και λίγο offtopic> Ξουτ/μακρυά από Karoo! Τα ξήλωσα με το που το πήρα... Έχω ένα μπροστινό σε ΠΟΛΥ καλή κατάσταση (το έβγαλα τον Αύγουστο από τη μηχανή και έχει ακόμα "σπυριά"). Αν το θέλει κανείς, μου λέει.. :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Τώρα, αξίζει να χεις τέτοιο μηχανάκι, το απόλυτο all-around και να βγαίνεις μόνο το Σ/Κ; Εγώ (που έχω και δεύτερο παρόμοιο: XR400R) περιμένω να ρθει το Σ/Κ για να καβαλήσω το ΚΤΜ! Γι' αυτό και λέω να το δώσω το XR για να χαρώ τον πορτοκαλί σατανά! :mooning:

Νιώθω ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που λες...!!! Κάθε φορά που καβαλάω το DRZ (το οποίο όμως δίνω και επισήμως) σκέφτομαι τι ωραία που θα ήταν να είχα το Περτικαλί..!!! Το μόνο πρόβλημα είναι πως πίνει τον κώλο του τ' άτιμο... για μέσα στην πόλη δε συμφέρει καθόλου.

Στα των ελαστικών, μετά από προτροπή του Postman που έχει κάνει αρκετά χλμ με το 990 έχοντας δοκιμάσει πολλά διαφορετικά ελαστικά, έβαλα τα Scorpion MT90 που φοράει απ' τη μαμά ΚΤΜ, με τη λογική όμως πως θα πηγαίνει αρκετά άσφαλτο, οπότε θα το φχαριστηθώ περισσότερο και θα βγάλω περισσότερα χιλιόμετρα.

Αν έκανα περισσότερο χώμα θα έβαζα TKC80 όμως. Δεν τα' χω δοκιμάσει στο KTM να δω πως κάθονται (θέλω να πω σε μηχανάκι 230 κιλών και 90 ίππων), τα φοράω στο DRZ όμως και δηλώνω ενθουσιασμένος, όχι τόσο από το χώμα που, ΟΚ τακουνάτα λάστιχα είναι μια χαρά θα πηγαίνουν, αλλά από το κράτημα στην άσφαλτο που είναι εκπληκτικό (με εξαίρεση φυσικά το βρεγμένο). Απλά στο KTM φοβάμαι πως θα βγάζει πολύ λιγότερα χιλιόμετρα και πως θα μου βγάλουν μια κάποια ανασφάλεια σε σβέλτα στροφιλίκια..

:friendship:
 

tsiou

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 950 Adventure
Στα των ελαστικών, μετά από προτροπή του Postman που έχει κάνει αρκετά χλμ με το 990 έχοντας δοκιμάσει πολλά διαφορετικά ελαστικά, έβαλα τα Scorpion MT90 που φοράει απ' τη μαμά ΚΤΜ, με τη λογική όμως πως θα πηγαίνει αρκετά άσφαλτο, οπότε θα το φχαριστηθώ περισσότερο και θα βγάλω περισσότερα χιλιόμετρα.
Χεχε! Γι ' αυτόn το λόγο έβαλα και γω τα Scorpia! ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Νιώθω ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που λες...!!! Κάθε φορά που καβαλάω το DRZ (το οποίο όμως δίνω και επισήμως) σκέφτομαι τι ωραία που θα ήταν να είχα το Περτικαλί..!!!
Οταν επαιζε το 990 στο γκαραζ,ο μοναδικος λογος να θελω ενα δευτερο που θα με εκανε να μην θελω το 990-για τετοιο λογο...-ηταν η αλλη κυρια στη φωτο...

Χωματα καλα μονο με το GG και για ολα τα υπολοιπα το 990...απο εκδρομικο εντουρο ως ταπα σε ασφαλτο...Δεν θα ηθελα ενα καλο εντουρακι στυλ DRZ μαζι με το πυροβολο,γιατι αρχιζει κ μπαινει το ενα στα λημερια του αλλουνου και προσωπικα δεν το θελω γιατι καποιο θα καθεται και θα με χαλαει...γι'αυτο και προτιμησα "διακριτούς ρολους εκαστο"...
Βεβαια...μια και το συζηταμε...Αλλες εποχες,αλλες τσεπες αλλα "θελω" αλλες υποχρεωσεις γενικά "αλλιως"...σημερα δεν μου λειπει καθολου το 990(το GG ομως δεν θα ελεγα οχι...)ειδικα αναλογιζομενος το "σημερα". Και πολλες φορες με ρωτανε φιλοι "πες μας για το 990 σε σχεση με το 800 ποιο ειναι καλυτερο;"...καλυτερο ειναι,πιστευω,αυτο που σε κανει να νοιωθεις καλυτερα αναλογα με αυτα που εχεις στο κεφαλι σου...στο πανω κεφαλι κυριως :)
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Οταν επαιζε το 990 στο γκαραζ,ο μοναδικος λογος να θελω ενα δευτερο που θα με εκανε να μην θελω το 990-για τετοιο λογο...-ηταν η αλλη κυρια στη φωτο...

Χωματα καλα μονο με το GG και για ολα τα υπολοιπα το 990...απο εκδρομικο εντουρο ως ταπα σε ασφαλτο...Δεν θα ηθελα ενα καλο εντουρακι στυλ DRZ μαζι με το πυροβολο,γιατι αρχιζει κ μπαινει το ενα στα λημερια του αλλουνου και προσωπικα δεν το θελω γιατι καποιο θα καθεται και θα με χαλαει...γι'αυτο και προτιμησα "διακριτούς ρολους εκαστο"...
Βεβαια...μια και το συζηταμε...Αλλες εποχες,αλλες τσεπες αλλα "θελω" αλλες υποχρεωσεις γενικά "αλλιως"...σημερα δεν μου λειπει καθολου το 990(το GG ομως δεν θα ελεγα οχι...)ειδικα αναλογιζομενος το "σημερα". Και πολλες φορες με ρωτανε φιλοι "πες μας για το 990 σε σχεση με το 800 ποιο ειναι καλυτερο;"...καλυτερο ειναι,πιστευω,αυτο που σε κανει να νοιωθεις καλυτερα αναλογα με αυτα που εχεις στο κεφαλι σου...στο πανω κεφαλι κυριως :)
Μεγάλη κουβέντα άνοιξες και είμαστε κι εκτός θέματος..!!
Η λογική του να έχω δύο μηχανάκια είχε βάση κυρίως όταν έμενα Αθήνα (οπότε το μικρό έπαιζε το ρόλο του παπιού - που ακόμα αυτό κάνει, κυρίως αυτό εδώ που τα λέμε) και όταν το "μεγάλο" ήταν ένα VFR 800, οπότε μιλάμε καθαρά για 2 διαφορετικά πράγματα - ένα εντουράκι για "παπί" και χωμάτινες εκδρομές κι ένα street για τα υπόλοιπα ταξίδια - πάντα εκτός πόλης.
Τώρα πλέον πάμε στη λογική ένα για όλα. Χάνω αρκετά στην πόλη, ίσως και σε κάποια δύσκολα χωμάτινα (που δε με πολυενδιαφέρουν όμως) αλλά το θέμα είναι πλέον ΚΥΡΙΩΣ οικονομικό.

Όσο για το ποιο είναι καλύτερο... είναι ανάλογα πως το δεις. Γιατί π.χ. άλλο να το δεις από θέμα στησίματος και ιπποδύναμης, κι άλλο να το δεις απ' την άποψη του τι καλύπτει τις εκάστοτε ανάγκες σου. Κάτι χάνεις, κάτι κερδίζεις... το θέμα είναι αυτό που κερδίζεις να σε κάνει να ονειρεύεσαι πότε θα το ξανακαβαλήσεις, χωρίς να σκέφτεσαι αυτό που χάνεις.
Ω ρε φιλοσόφησα πάλι ο μπαγάσας. :p

Σόρυ για το σπαμ, αλλά ποιος μπορεί να αντισταθεί σε τέτοιες μοτοσυζητήσεις;..!! :D
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Μεγάλη κουβέντα άνοιξες και είμαστε κι εκτός θέματος..!!
Η λογική του να έχω δύο μηχανάκια είχε βάση κυρίως όταν έμενα Αθήνα (οπότε το μικρό έπαιζε το ρόλο του παπιού - που ακόμα αυτό κάνει, κυρίως αυτό εδώ που τα λέμε) και όταν το "μεγάλο" ήταν ένα VFR 800, οπότε μιλάμε καθαρά για 2 διαφορετικά πράγματα - ένα εντουράκι για "παπί" και χωμάτινες εκδρομές κι ένα street για τα υπόλοιπα ταξίδια - πάντα εκτός πόλης.
Σόρυ για το σπαμ, αλλά ποιος μπορεί να αντισταθεί σε τέτοιες μοτοσυζητήσεις;..!! :D
Σωστα σκεφτεσαι...με βρισκεις συμφωνο.Το VFR το ειχα παντρεψει με αυτο...

γιατι χωμα ναι...αλλά εκδρομικο χωμα με 2Τ κ μικρο δεν πανε μαζι,συν τις μετακινησεις σε ασφαλτο στην πολη-εξυπηρετηση οποτε επιστρατευτηκε τοτε το πολυ καλο ΤΤR600...

οντως τετοιες κουβεντες ειναι πειρασμος...:rolleyes:
 
Τελευταία επεξεργασία:

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Συμφωνω με τους προλαλήσαντες εφοσον ζεί κάποιος σε πόλη καλυτερα το μη τακουνατο. Η δική μου καθημερινότητα περιλαμβάνει και χώμα (30 προς 70 άσφαλτο ας πουμε) και εχω ενα μεγαλο μηχανάκι για όλες τις δουλειες οποτε προτιμω (οπτικά κυριως) το τρακτερωτό περισσοτερο και ας ξοδεύω περισσότερα λάστιχα σε βάθος χρόνου.
Νομιζω αξιζει περισσοτερο απο το να ειχα πχ δυο μοτοσακά.
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
καλησπέρα παίδες!!Θα ηθελα τις γνωμες σας για λαστιχα σε ktm adventure 950-990!Τι προτεινετε για οδήγηση 70 off 30 οn η τελος παντων κατι το οποιο να πηγαινει αρκετα καλα στο χωμα αλλα και στην ασφαλτο να εχει ενα υποτυπωδες κρατημα!Το tck το εχει δοκιμασει κανεις?Εντυπωση επισης μου κανουν κατι mitas αλλα δεν ξερω αν μου γεμιζουν το ματι!ακουω γνωμες!ευχαριστω εκ των προταιρων!

Η χρηση που περιγραφεις την κανει αριστα το μαμα λαστιχο!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Mt90 η k60 scout? Για 70/30 χρηση..
Αν το 70 είναι το χώμα, τότε Mitas E09 το Dakar όμως!
Αν το 70 είναι η άσφαλτος τότε τα Heidenau.

Για τα Mitas E09 πίσω (με Karoo 2 μπροστά) έχω γράψει τις εντυπώσεις μου στο θέμα για τα E07.

Τα Heidenau τα είχα στο 800 με TKC 80 μπροστινό και παίζει να είναι ο μέχρι στιγμής πιο all around συνδυασμός που έχω βάλει.

Τα Mitas E07 τα είχα βάλει κι αυτά στο 800 και για τα λεφτά τους είναι λαστιχάρες. Γλιστράνε όμως στο νερό.

Γενικά όμως όποια και να βάλεις στο 990 και πας όπως σου "λέει" το μηχανάκι να πηγαίνεις, να ξέρεις, δεν θα σου βγάλουν χιλιόμετρα... :D :D


_________________
Ντακάρετε-φον
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Αν το 70 είναι το χώμα, τότε Mitas E09 το Dakar όμως!
Αν το 70 είναι η άσφαλτος τότε τα Heidenau.

Για τα Mitas E09 πίσω (με Karoo 2 μπροστά) έχω γράψει τις εντυπώσεις μου στο θέμα για τα E07.

Τα Heidenau τα είχα στο 800 με TKC 80 μπροστινό και παίζει να είναι ο μέχρι στιγμής πιο all around συνδυασμός που έχω βάλει.

Τα Mitas E07 τα είχα βάλει κι αυτά στο 800 και για τα λεφτά τους είναι λαστιχάρες. Γλιστράνε όμως στο νερό.

Γενικά όμως όποια και να βάλεις στο 990 και πας όπως σου "λέει" το μηχανάκι να πηγαίνεις, να ξέρεις, δεν θα σου βγάλουν χιλιόμετρα... :D :D


_________________
Ντακάρετε-φον
70 οφ εννοω..και επειδη αρχιζω και συνειδητοποιω απ ολα αυτα που γραφουν τα παιδια οτι δεν κραταει πολυ λαστιχο σ αυτο το μηχανακι σκεφτομαι να βαλω το μιτας σε πρωτη φαση με το σκεπτικο οτι ειναι πιο φτηνο και μπορω να το αλλαζω συχνοτερα..αν βεβαια ειναι φολα το επομενο θα ειναι το tkc και παει λεγοντας..:)
 
Top Bottom