περι Motoz Rallz o λόγος

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Είναι που με τρώει να δοκιμάσω αν μπορώ να σπάσω τα πλαιΐνα (break the bead που λέει και ο thenos με τα psi του) .

Κάπου παίρνει το μάτι μου «motoz bad bead» , ανοίγω διαβάζω , μέσες άκρες οτι είχαν θέμα καποια λάστιχα, παραμορφωμένα πλαινά.

Οκ λεω πάμε να το δούμε.

Βγάζω ρόδα , βγάζω πυρήνα της βαλβίδας και… μπουπ φεύγει το λάστιχο βούτυρο σε αυτη τη μορφή.

Δεν έχει μπει ουτε λεβιές…

Στην αρχή λέω «αυτά είναι» . Το επόμενο είναι να δω αν βγαίνει με τα νύχια έξω !




Βάζω πυρήνα, ξαναφουσκώνω και ξαναξεφουσκώσω χαλαρά. Το πλαινά μένουν άθιχτα.

Φουσκώνω παάλι ακούω ενα χαλαρό Μπουπ των πλαινων και λεω «οκ πιάσανε»

Πάμε παλι τεστ , εξω ο πυρήνας , φεύγει με πίεση ο αέρας..ξανα βούτυρο το λάστιχο.

Ε ρε πστ μου.

Η διάσταση είναι 140/80-18 αντι του κανονικού 150/70-18.

Έχει τύχει σε κανέναν;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Σε χώμα , εκδρομή στη βορεια ελλαδα , και σε Aprilia Tuareg 660 , με πίεση 23psi , νομίζω , ξεζανταρε το μπροστινό ελαστικό μετα απο κοπανημα σε πέτρες …. Θέλει 28 με 30psi , ετσι ειπε ο λαστχας σε ενα γνωστό μου , που , του , το πηγε στο βουλκανιζατέρ …Motoz rallz ειχε τρακτερωτα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Είναι που με τρώει να δοκιμάσω αν μπορώ να σπάσω τα πλαιΐνα (break the bead που λέει και ο thenos με τα psi του) .

Κάπου παίρνει το μάτι μου «motoz bad bead» , ανοίγω διαβάζω , μέσες άκρες οτι είχαν θέμα καποια λάστιχα, παραμορφωμένα πλαινά.

Οκ λεω πάμε να το δούμε.

Βγάζω ρόδα , βγάζω πυρήνα της βαλβίδας και… μπουπ φεύγει το λάστιχο βούτυρο σε αυτη τη μορφή.

Δεν έχει μπει ουτε λεβιές…

Στην αρχή λέω «αυτά είναι» . Το επόμενο είναι να δω αν βγαίνει με τα νύχια έξω !




Βάζω πυρήνα, ξαναφουσκώνω και ξαναξεφουσκώσω χαλαρά. Το πλαινά μένουν άθιχτα.

Φουσκώνω παάλι ακούω ενα χαλαρό Μπουπ των πλαινων και λεω «οκ πιάσανε»

Πάμε παλι τεστ , εξω ο πυρήνας , φεύγει με πίεση ο αέρας..ξανα βούτυρο το λάστιχο.

Ε ρε πστ μου.

Η διάσταση είναι 140/80-18 αντι του κανονικού 150/70-18.

Έχει τύχει σε κανέναν;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Νομίζω είναι η καλύτερη εξέλιξη, διότι δεν χρειάζεται να προσπαθήσεις να σπάσεις το λάστιχο για να ξεκολλήσει από την ζάντα.
Πρέπει να βοηθάει και η διάσταση σε αυτό...
Το θεωρείς πρόβλημα...?
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Σε χώμα , εκδρομή στη βορεια ελλαδα , και σε Aprilia Tuareg 660 , με πίεση 23psi , νομίζω , ξεζανταρε το μπροστινό ελαστικό μετα απο κοπανημα σε πέτρες …. Θέλει 28 με 30psi , ετσι ειπε ο λαστχας σε ενα γνωστό μου , που , του , το πηγε στο βουλκανιζατέρ …Motoz rallz ειχε τρακτερωτα


Sent from my iPhone using Tapatalk
απλα φεύγουν τα πλαινα παρα πολυ εύκολα! Οι πιέσεις εκεί ειναι και πιο ψηλά.

Νομίζω είναι η καλύτερη εξέλιξη, διότι δεν χρειάζεται να προσπαθήσεις να σπάσεις το λάστιχο για να ξεκολλήσει από την ζάντα.
Πρέπει να βοηθάει και η διάσταση σε αυτό...
Το θεωρείς πρόβλημα...?
και εγω έτσι το σκέφτηκα οτι μια χαρα λύνει χέρια, απτην αλλη εχεις και το νου σου μην ακούσεις γραααααατς απο τη ζάντα :roflmao:


Τώρα εγω το συγκρινω με mitas που θέλουνε πολυ ζόρι, δεν εχω εμπειρία απο πιο νορμαλ λάστιχα.

ίσως είναι το μοναδικό ΤΤ και οχι ΤL με fit a tube ή ΤΤ/ΤL σαν anakee wild.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
ίσως είναι το μοναδικό ΤΤ και οχι ΤL με fit a tube ή ΤΤ/ΤL σαν anakee wild.
Παίζει και αυτό το ρόλο του.
 
Top Bottom