σΚΤΜοΠύραυλος -ή- ΜπεΜπεδοΜονόδρομος ???

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν έχουμε αναφερθεί και σε μια άλλη διάσταση που υπάρχει στο Θέμα!
Μπακουρια και παντοφλακηδες...:D
Νομίζω ότι βάζει κάτω ηλικίες, πωλήσεις, ready to race και μονοδρομους:p
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παρακαλώ ο κύριος forester να τελειώσει το σιγαρο του... Πάντως νομίζω ότι αγαπώ την χονδρη αλλά έχω καψουρευτει αυτά τα παλιό ΚΤΜ...

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μάλιστα κύριε Γιώργο μας! Όπως διατάξετε :)
Η επιθυμία σας, προσταγή!!!
:hlb:


Τέλειωσαν άλλα 3 τσιγάρα, γιατί ως γνωστόν, όταν ξυπνάω το πρωί τα βλέπω όλα μαύρα.....

Π@παριές, να χαμε να λέγαμε, όντας αισιόδοξος - και πρέπει να κόψω και το τσιγάρο.
Τι λέγαμε εδώ;

Ε, τα έχω πει.... Να τα επαναλάβω;
Κουραστικό!



Γάτε @el-Gatto .... για σένα μιλάμε; Ή γενικό είναι το ερώτημα;
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Οι ενδιάμεσες ηλικίες δεν υπάρχουν για τους μοτοσικλετιστές. Είτε νιώθεις νέος, είτε γέρος. Οι υπόλοιποι οδηγούν γιαπωνέζικα.
Fixed!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ δεν υπήρξα ποτέ ιδιοκτήτης κανενός απο τα 2 αλλά έχω κάνει μερικές βόλτες και με τα 2. νομίζω απευθύνονται σε διαφορετικούς ανθρώπους και έχουν το καθένα τα δικά του χαρίσματα..

Εγώ πέρα απο τα προφανή, δηλαδή οτι το 990 είναι πιο επιθετικό, πιο στημμένο για το χώμα και πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση και το οτι το GS είναι βράχος, ροπάτο, ταξιδιάρικο κλπ φαντάζομαι πως αν κάποιος είναι χιλιομετροφάγος δύσκολα θα πάρει το 990 πρώτον λόγω βενζίνης που καίει και δεύτερον γιατί δεν φαντάζομαι εύκολα 990 με 200.000km οπως άπειρα GS.
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Καλά τα λες. Εγώ ΚΤΜάκιας είμαι. Έχω γιαπωνέζικο τώρα, επειδή δεν υπήρχε μεσαίο δικύλινδρο ΚΤΜ μέχρι πρόσφατα και είχα βαρεθεί τα μονοκύλινδρα. :p
 

tripper.gr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
ΛΑΡΙΣΑ
Όνομα
Γούλας Θάνος
Μοτό
KTM 990R
Αν και κάτοχος του 1200gs δεν ήμουν ποτέ είχα στην κατοχή μου bmw για περισσότερα από 20 χρόνια (από τα παλιά κ100,εώς τα σύγχρονα κ1200, όπως και boxer 1100,1150 ενώ έχω οδηγήσει-ταξιδέψει και το 1200gs). Τα τελευταία χρόνια έπαιζα ταυτόχρονα bmw+ktm (αυτά που όλος ο κόσμος λέει πως είναι τα χειρότερα-ζημιάρικα μηχανάκια, δηλαδή τον χειρότερο συνδυασμό για τους κοινούς θνητούς χαχα!!)
Εδώ και περίπου ένα 8μηνο πλέον έχω μία μηχανή , ένα 990R που έχει αναλάβει να κάνει τα πάντα χώμα-άσφαλτο , κάτι που πριν προσπαθούσα να κάνω με 2 μοτοσυκλέτες.
Η αλήθεια είναι πως μέχρι πριν λίγο καιρό δεν μπορούσα να με φανταστώ με 990!
Τα bmw πάντα τα θεωρούσα και τα θεωρώ μια ειδική κατηγορία με πολλά πλεονεκτήματα για τον κάτοχο.
Τώρα σχετικά με τη σύγκριση των 2 πιστεύω πως είναι 2 εντελώς διαφορετικά μηχανάκια
Το 1200 θα το επέλεγα γιατί
-σε ταξιδεύει άνετα , απροβλημάτιστα, μονό-διπλό, φορτωμένο για μονοήμερη , γύρο της Ευρώπης , όπου πραγματικά μπορεί να φτάσει κάποιος , αρκεί να ξεκινήσει το ταξίδι του με ή χωρίς προορισμό.
-το διαφορικό είναι η αδυναμία μου , μια ζωή οι μοτό μου ήταν με διαφορικό , ακόμη και τα 2 πρώτα Honda που είχα ήταν με διαφορικό. Ξεκινάς ταξιδεύεις , γυρνάς και δεν έχει το μυαλό σου σε χαζά και μικρά όπως ή αλυσίδα!
-η αξιοπιστία της για μένα είναι καλή (άσχετα με το τι ακούμε κάθε μέρα) και αυτό το επιβεβαιώνουν οι χρήστες που έχουν κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χλμ με μία τέτοια μοτοσυκλέτα.
-στρίβει, ταξιδεύει χαλαρά ενώ το ταχύμετρο μπορεί να δείχνει 140,160,180χλμ
-θα μπεις και στο χώμα μια χαρά να διασχίσεις κάθε χωματόδρομο , καλό ή κακό που ευτυχώς έχουμε μπόλικους στη χώρα μας
Συμπέρασμα - είναι μια πολύ καλή επιλογή και δεν είναι τυχαίο που έχει κάνει τόσες πωλήσεις, η λογική λέει 1200gs!

Για το 990 τώρα!!
Εδώ σταματάει η λογική και σε διαολίζει αυτό το μηχανάκι!!!
Ξεχνάς όλα τα παραπάνω όταν το οδηγήσεις , γίνεσαι παιδί, γίνεσαι και κάγκουρας και εκεί που πάντα οδηγούσες χαλαρά και ρελαντί κάτι σε πιάνει! όταν το πρωτοοδήγησα λέω θα απαρνηθώ και το διαφορικό και όλα τα παραπάνω.
Σαφώς όταν πατάς χώμα είναι σε άλλο επίπεδο, στην άσφαλτο επίσης θα σε ταξιδέψει άνετα (αλλά όχι με την αίσθηση του 1200), διπλός επίσης ταξιδεύεις μια χαρά και φορτωμένος.
Η αίσθηση μόλις κατεβαίνεις από το ένα και ανεβαίνεις στο άλλο είναι πως απλώς το κτμ είναι πύραυλος ενώ το 1200 και όχι μόνο αργεί πολύ.
Η φιλοσοφία τους είναι εντελώς διαφορετική έτσι κι αλλιώς.
Το ένα φτιάχτηκε για να τρέχει αγώνες και βγήκε παραγωγή και το άλλο φτιάχτηκε για να ταξιδεύει.
Κάτι που με χαλάει είναι η αρκετά μικρότερη αυτονομία του σε σχέση με το 1200 , αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
Επίσης με το 990 πολύ συχνά για αλλού θα ξεκινάς και αλλού θα καταλήγεις καθώς κάθε χωματόδρομος που βλέπεις είναι πειρασμός και πολύ συχνά θα αλλάζεις πορεία!
Θα μπορούσα ώρες να μιλάω και για τα δυο , μιας και είναι από τις μοτο που γράψαν ιστορία.
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του σύμφωνα και με το τί θέλει να κάνει (χρήση) αλλά και με βάση το συναίσθημα-τρέλα της στιγμής.
Σίγουρα ότι και να επιλέξει κάποιος ανάμεσα στα δυο θα το χαρεί .
Είναι σημαντικό να ανέβεις στο ένα να κάνεις μια βολτίτσα 10-20 λεπτά και μετά στο άλλο.
Τότε θα αποφασίσες αμέσως τι θα πάρεις (ΚΤΜ χαχα).
Τα περί συνεργείων κτλ δεν θα τα αναφέρω μιας θα δεν θα έχει τελειωμό η κουβέντα!
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Αν και κάτοχος του 1200gs δεν ήμουν ποτέ είχα στην κατοχή μου bmw για περισσότερα από 20 χρόνια (από τα παλιά κ100,εώς τα σύγχρονα κ1200, όπως και boxer 1100,1150 ενώ έχω οδηγήσει-ταξιδέψει και το 1200gs). Τα τελευταία χρόνια έπαιζα ταυτόχρονα bmw+ktm (αυτά που όλος ο κόσμος λέει πως είναι τα χειρότερα-ζημιάρικα μηχανάκια, δηλαδή τον χειρότερο συνδυασμό για τους κοινούς θνητούς χαχα!!)
Εδώ και περίπου ένα 8μηνο πλέον έχω μία μηχανή , ένα 990R που έχει αναλάβει να κάνει τα πάντα χώμα-άσφαλτο , κάτι που πριν προσπαθούσα να κάνω με 2 μοτοσυκλέτες.
Η αλήθεια είναι πως μέχρι πριν λίγο καιρό δεν μπορούσα να με φανταστώ με 990!
Τα bmw πάντα τα θεωρούσα και τα θεωρώ μια ειδική κατηγορία με πολλά πλεονεκτήματα για τον κάτοχο.
Τώρα σχετικά με τη σύγκριση των 2 πιστεύω πως είναι 2 εντελώς διαφορετικά μηχανάκια
Το 1200 θα το επέλεγα γιατί
-σε ταξιδεύει άνετα , απροβλημάτιστα, μονό-διπλό, φορτωμένο για μονοήμερη , γύρο της Ευρώπης , όπου πραγματικά μπορεί να φτάσει κάποιος , αρκεί να ξεκινήσει το ταξίδι του με ή χωρίς προορισμό.
-το διαφορικό είναι η αδυναμία μου , μια ζωή οι μοτό μου ήταν με διαφορικό , ακόμη και τα 2 πρώτα Honda που είχα ήταν με διαφορικό. Ξεκινάς ταξιδεύεις , γυρνάς και δεν έχει το μυαλό σου σε χαζά και μικρά όπως ή αλυσίδα!
-η αξιοπιστία της για μένα είναι καλή (άσχετα με το τι ακούμε κάθε μέρα) και αυτό το επιβεβαιώνουν οι χρήστες που έχουν κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χλμ με μία τέτοια μοτοσυκλέτα.
-στρίβει, ταξιδεύει χαλαρά ενώ το ταχύμετρο μπορεί να δείχνει 140,160,180χλμ
-θα μπεις και στο χώμα μια χαρά να διασχίσεις κάθε χωματόδρομο , καλό ή κακό που ευτυχώς έχουμε μπόλικους στη χώρα μας
Συμπέρασμα - είναι μια πολύ καλή επιλογή και δεν είναι τυχαίο που έχει κάνει τόσες πωλήσεις, η λογική λέει 1200gs!

Για το 990 τώρα!!
Εδώ σταματάει η λογική και σε διαολίζει αυτό το μηχανάκι!!!
Ξεχνάς όλα τα παραπάνω όταν το οδηγήσεις , γίνεσαι παιδί, γίνεσαι και κάγκουρας και εκεί που πάντα οδηγούσες χαλαρά και ρελαντί κάτι σε πιάνει! όταν το πρωτοοδήγησα λέω θα απαρνηθώ και το διαφορικό και όλα τα παραπάνω.
Σαφώς όταν πατάς χώμα είναι σε άλλο επίπεδο, στην άσφαλτο επίσης θα σε ταξιδέψει άνετα (αλλά όχι με την αίσθηση του 1200), διπλός επίσης ταξιδεύεις μια χαρά και φορτωμένος.
Η αίσθηση μόλις κατεβαίνεις από το ένα και ανεβαίνεις στο άλλο είναι πως απλώς το κτμ είναι πύραυλος ενώ το 1200 και όχι μόνο αργεί πολύ.
Η φιλοσοφία τους είναι εντελώς διαφορετική έτσι κι αλλιώς.
Το ένα φτιάχτηκε για να τρέχει αγώνες και βγήκε παραγωγή και το άλλο φτιάχτηκε για να ταξιδεύει.
Κάτι που με χαλάει είναι η αρκετά μικρότερη αυτονομία του σε σχέση με το 1200 , αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
Επίσης με το 990 πολύ συχνά για αλλού θα ξεκινάς και αλλού θα καταλήγεις καθώς κάθε χωματόδρομος που βλέπεις είναι πειρασμός και πολύ συχνά θα αλλάζεις πορεία!
Θα μπορούσα ώρες να μιλάω και για τα δυο , μιας και είναι από τις μοτο που γράψαν ιστορία.
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του σύμφωνα και με το τί θέλει να κάνει (χρήση) αλλά και με βάση το συναίσθημα-τρέλα της στιγμής.
Σίγουρα ότι και να επιλέξει κάποιος ανάμεσα στα δυο θα το χαρεί .
Είναι σημαντικό να ανέβεις στο ένα να κάνεις μια βολτίτσα 10-20 λεπτά και μετά στο άλλο.
Τότε θα αποφασίσες αμέσως τι θα πάρεις (ΚΤΜ χαχα).
Τα περί συνεργείων κτλ δεν θα τα αναφέρω μιας θα δεν θα έχει τελειωμό η κουβέντα!
Νομίζω τα είπες όλα.
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Αν και κάτοχος του 1200gs δεν ήμουν ποτέ είχα στην κατοχή μου bmw για περισσότερα από 20 χρόνια (από τα παλιά κ100,εώς τα σύγχρονα κ1200, όπως και boxer 1100,1150 ενώ έχω οδηγήσει-ταξιδέψει και το 1200gs). Τα τελευταία χρόνια έπαιζα ταυτόχρονα bmw+ktm (αυτά που όλος ο κόσμος λέει πως είναι τα χειρότερα-ζημιάρικα μηχανάκια, δηλαδή τον χειρότερο συνδυασμό για τους κοινούς θνητούς χαχα!!)
Εδώ και περίπου ένα 8μηνο πλέον έχω μία μηχανή , ένα 990R που έχει αναλάβει να κάνει τα πάντα χώμα-άσφαλτο , κάτι που πριν προσπαθούσα να κάνω με 2 μοτοσυκλέτες.
Η αλήθεια είναι πως μέχρι πριν λίγο καιρό δεν μπορούσα να με φανταστώ με 990!
Τα bmw πάντα τα θεωρούσα και τα θεωρώ μια ειδική κατηγορία με πολλά πλεονεκτήματα για τον κάτοχο.
Τώρα σχετικά με τη σύγκριση των 2 πιστεύω πως είναι 2 εντελώς διαφορετικά μηχανάκια
Το 1200 θα το επέλεγα γιατί
-σε ταξιδεύει άνετα , απροβλημάτιστα, μονό-διπλό, φορτωμένο για μονοήμερη , γύρο της Ευρώπης , όπου πραγματικά μπορεί να φτάσει κάποιος , αρκεί να ξεκινήσει το ταξίδι του με ή χωρίς προορισμό.
-το διαφορικό είναι η αδυναμία μου , μια ζωή οι μοτό μου ήταν με διαφορικό , ακόμη και τα 2 πρώτα Honda που είχα ήταν με διαφορικό. Ξεκινάς ταξιδεύεις , γυρνάς και δεν έχει το μυαλό σου σε χαζά και μικρά όπως ή αλυσίδα!
-η αξιοπιστία της για μένα είναι καλή (άσχετα με το τι ακούμε κάθε μέρα) και αυτό το επιβεβαιώνουν οι χρήστες που έχουν κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χλμ με μία τέτοια μοτοσυκλέτα.
-στρίβει, ταξιδεύει χαλαρά ενώ το ταχύμετρο μπορεί να δείχνει 140,160,180χλμ
-θα μπεις και στο χώμα μια χαρά να διασχίσεις κάθε χωματόδρομο , καλό ή κακό που ευτυχώς έχουμε μπόλικους στη χώρα μας
Συμπέρασμα - είναι μια πολύ καλή επιλογή και δεν είναι τυχαίο που έχει κάνει τόσες πωλήσεις, η λογική λέει 1200gs!

Για το 990 τώρα!!
Εδώ σταματάει η λογική και σε διαολίζει αυτό το μηχανάκι!!!
Ξεχνάς όλα τα παραπάνω όταν το οδηγήσεις , γίνεσαι παιδί, γίνεσαι και κάγκουρας και εκεί που πάντα οδηγούσες χαλαρά και ρελαντί κάτι σε πιάνει! όταν το πρωτοοδήγησα λέω θα απαρνηθώ και το διαφορικό και όλα τα παραπάνω.
Σαφώς όταν πατάς χώμα είναι σε άλλο επίπεδο, στην άσφαλτο επίσης θα σε ταξιδέψει άνετα (αλλά όχι με την αίσθηση του 1200), διπλός επίσης ταξιδεύεις μια χαρά και φορτωμένος.
Η αίσθηση μόλις κατεβαίνεις από το ένα και ανεβαίνεις στο άλλο είναι πως απλώς το κτμ είναι πύραυλος ενώ το 1200 και όχι μόνο αργεί πολύ.
Η φιλοσοφία τους είναι εντελώς διαφορετική έτσι κι αλλιώς.
Το ένα φτιάχτηκε για να τρέχει αγώνες και βγήκε παραγωγή και το άλλο φτιάχτηκε για να ταξιδεύει.
Κάτι που με χαλάει είναι η αρκετά μικρότερη αυτονομία του σε σχέση με το 1200 , αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
Επίσης με το 990 πολύ συχνά για αλλού θα ξεκινάς και αλλού θα καταλήγεις καθώς κάθε χωματόδρομος που βλέπεις είναι πειρασμός και πολύ συχνά θα αλλάζεις πορεία!
Θα μπορούσα ώρες να μιλάω και για τα δυο , μιας και είναι από τις μοτο που γράψαν ιστορία.
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του σύμφωνα και με το τί θέλει να κάνει (χρήση) αλλά και με βάση το συναίσθημα-τρέλα της στιγμής.
Σίγουρα ότι και να επιλέξει κάποιος ανάμεσα στα δυο θα το χαρεί .
Είναι σημαντικό να ανέβεις στο ένα να κάνεις μια βολτίτσα 10-20 λεπτά και μετά στο άλλο.
Τότε θα αποφασίσες αμέσως τι θα πάρεις (ΚΤΜ χαχα).
Τα περί συνεργείων κτλ δεν θα τα αναφέρω μιας θα δεν θα έχει τελειωμό η κουβέντα!
:brv:

Κλειδωστε τωρα το θεμα και παμε για :brbq: και :friendship: :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τωρα....κατι παει να γινει......πολυ "ευγενικοι"....γινατε ολοι οι....Παλιο-ΚΤΜο-ΒΜWεδακιδες....χαχαχα !!!!!
Χαχαχα!

Ε μα φαντάσου ένα κόσμο χωρίς πειράγματα και χαβαλέ!

Καλοπροαίρετα και στα πλαίσια της παρέας βέβαια, γιατί όταν ξεφεύγει το πράγμα και γίνεται προσωπικό, καλύτερα να σωπαίνουμε.



Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Τωρα....κατι παει να γινει......πολυ "ευγενικοι"....γινατε ολοι οι....Παλιο-ΚΤΜο-ΒΜWεδακιδες....χαχαχα !!!!!
Υπάρχει και πιο ιντριγκαδορικη :p

 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@tripper.gr Θάνο, αυτό:"Η αίσθηση μόλις κατεβαίνεις από το ένα και ανεβαίνεις στο άλλο είναι πως απλώς το κτμ είναι πύραυλος ενώ το 1200 και όχι μόνο αργεί πολύ."
είναι όπως το λες, αλλά το τονίζω!
Η αίσθηση!
Γιατί το χρονόμετρο (ή το μέτρο αν πάμε πλαί-πλάι) την αντιστρέφει την αίσθηση.


Το 990 είναι θεόκοντο! Και ο λόγος είναι η κακή λειτουργία στις χαμηλές! Απόδειξη ότι αν μακρύνεις κατα 1 δόντι το πίσω γρανάζι (2,5% μιλάμε) το μηχανάκι ΔΕ δουλεύει με 2α και λίγα χλμ , μέσα στην κίνηση κλπ(σχετική κουβέντα στο fb πρόσφατα, με κατόχους...)
Γι αυτό κι υπάρχει αυτή η αίσθηση του ΠΟΛΥ δυνατού. ΟΚ δυνατό είναι αλλά όχι σε σχέση με το gs. Σουζάρει και κάνει μπάντες πιο εύκολα (πολύ πιο εύκολα) γιατί είναι θεόκοντο! Αμα κοντύνω το ίδιο το gs, θα κάνει κωλοτούμπες, όχι σούζες!

Να προσθέσω ότι η σύγκριση που έκανε ο @Mitsman , έληξε όντως το ματς εκεί.... ;)
Και να τελειώσω λέγοντας στον Κωστή: @el-Gatto Γατούλη ΚΤΜια είχες. Πάρε ένα 1200αρι καλό (2010-2011 ;) ) κι αμα δε σ αρέσει , σε 2 μήνες δώστο πάλι όσο το πήρες (μπορεί να βγάλεις και βδομαδιάτικο, αμα έχεις τύχη)!:D
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
@tripper.gr Θάνο, αυτό:"Η αίσθηση μόλις κατεβαίνεις από το ένα και ανεβαίνεις στο άλλο είναι πως απλώς το κτμ είναι πύραυλος ενώ το 1200 και όχι μόνο αργεί πολύ."
είναι όπως το λες, αλλά το τονίζω!
Η αίσθηση!
Γιατί το χρονόμετρο (ή το μέτρο αν πάμε πλαί-πλάι) την αντιστρέφει την αίσθηση.


Το 990 είναι θεόκοντο! Και ο λόγος είναι η κακή λειτουργία στις χαμηλές! Απόδειξη ότι αν μακρύνεις κατα 1 δόντι το πίσω γρανάζι (2,5% μιλάμε) το μηχανάκι ΔΕ δουλεύει με 2α και λίγα χλμ , μέσα στην κίνηση κλπ(σχετική κουβέντα στο fb πρόσφατα, με κατόχους...)
Γι αυτό κι υπάρχει αυτή η αίσθηση του ΠΟΛΥ δυνατού. ΟΚ δυνατό είναι αλλά όχι σε σχέση με το gs. Σουζάρει και κάνει μπάντες πιο εύκολα (πολύ πιο εύκολα) γιατί είναι θεόκοντο! Αμα κοντύνω το ίδιο το gs, θα κάνει κωλοτούμπες, όχι σούζες!

Να προσθέσω ότι η σύγκριση που έκανε ο @Mitsman , έληξε όντως το ματς εκεί.... ;)
Και να τελειώσω λέγοντας στον Κωστή: @el-Gatto Γατούλη ΚΤΜια είχες. Πάρε ένα 1200αρι καλό (2010-2011 ;) ) κι αμα δε σ αρέσει , σε 2 μήνες δώστο πάλι όσο το πήρες (μπορεί να βγάλεις και βδομαδιάτικο, αμα έχεις τύχη)!:D
Να σε διορθώσω λίγο εκεί με το δόντι και το γρανάζι.
Είναι το μπροστινό όχι το πίσω, είναι μακρύ και δεν δουλεύει και το κοντενεις για να δουλεύει με Δευτέρα μέσα στην πόλη( αυτό ισχύει μέχρι το 08, έκτοτε από εργοστάσιο έβγαινε με 16 μπρος και no problem)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
@tripper.gr Θάνο, αυτό:"Η αίσθηση μόλις κατεβαίνεις από το ένα και ανεβαίνεις στο άλλο είναι πως απλώς το κτμ είναι πύραυλος ενώ το 1200 και όχι μόνο αργεί πολύ."
είναι όπως το λες, αλλά το τονίζω!
Η αίσθηση!
Γιατί το χρονόμετρο (ή το μέτρο αν πάμε πλαί-πλάι) την αντιστρέφει την αίσθηση.


Το 990 είναι θεόκοντο! Και ο λόγος είναι η κακή λειτουργία στις χαμηλές! Απόδειξη ότι αν μακρύνεις κατα 1 δόντι το πίσω γρανάζι (2,5% μιλάμε) το μηχανάκι ΔΕ δουλεύει με 2α και λίγα χλμ , μέσα στην κίνηση κλπ(σχετική κουβέντα στο fb πρόσφατα, με κατόχους...)
Γι αυτό κι υπάρχει αυτή η αίσθηση του ΠΟΛΥ δυνατού. ΟΚ δυνατό είναι αλλά όχι σε σχέση με το gs. Σουζάρει και κάνει μπάντες πιο εύκολα (πολύ πιο εύκολα) γιατί είναι θεόκοντο! Αμα κοντύνω το ίδιο το gs, θα κάνει κωλοτούμπες, όχι σούζες!

Να προσθέσω ότι η σύγκριση που έκανε ο @Mitsman , έληξε όντως το ματς εκεί.... ;)
Και να τελειώσω λέγοντας στον Κωστή: @el-Gatto Γατούλη ΚΤΜια είχες. Πάρε ένα 1200αρι καλό (2010-2011 ;) ) κι αμα δε σ αρέσει , σε 2 μήνες δώστο πάλι όσο το πήρες (μπορεί να βγάλεις και βδομαδιάτικο, αμα έχεις τύχη)!:D
Παιζει ρολο και η αμεσοτητα μεταδοσης κινησης της αλυσιδας σε σχεση με τον αξονα
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Να σε διορθώσω λίγο εκεί με το δόντι και το γρανάζι.
Είναι το μπροστινό όχι το πίσω, είναι μακρύ και δεν δουλεύει και το κοντενεις για να δουλεύει με Δευτέρα μέσα στην πόλη( αυτό ισχύει μέχρι το 08, έκτοτε από εργοστάσιο έβγαινε με 16 μπρος και no problem)


Sent from my iPhone using Tapatalk
δηλαδή αν κάνεις το ίδιο από πίσω , τι αλλάζει;
κι εσύ μου έγραφες ότι το 990 ΔΕ δουλεύει "μακρύτερο"!!! Κι είπα τότε απορώ , που είναι στο όριο από το εργοστάσιο! Πάλι για 2,5 -5% μιλούσα κι όλοι είπατε ότι δε δουλευει!

Εν ολίγοις, κι επειδή σας πιστεύω ότι έτσι είναι, ένα τέτοιο μοτέρ το θεωρώ κακό κινητήρα, για κινητήρα παραγωγής κι ευρείας χρήσης. Είναι κινητήρας για ειδική χρήση.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Η φιλοσοφία τους είναι εντελώς διαφορετική έτσι κι αλλιώς.
Το ένα φτιάχτηκε για να τρέχει αγώνες και βγήκε παραγωγή και το άλλο φτιάχτηκε για να ταξιδεύει.
To the point. :ok:

Σαν να συγκρίνεις ένα impreza με ένα forester. :D

Το καθένα το παίρνεις για διαφορετικό λόγο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
@tripper.gr Απόδειξη ότι αν μακρύνεις κατα 1 δόντι το πίσω γρανάζι (2,5% μιλάμε) το μηχανάκι ΔΕ δουλεύει με 2α και λίγα χλμ , μέσα στην κίνηση κλπ(σχετική κουβέντα στο fb πρόσφατα, με κατόχους...)
Βρε Θόδωρα δεν το κατάλαβα από το γραπτό.
Εννοείς ότι αν μακρύνεις 1 δόντι το ΠΙΣΩ γρανάζι, το μηχανάκι γίνεται πιο μακρύ και δε δουλεύει στην κίνηση?
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Βρε Θόδωρα δεν το κατάλαβα από το γραπτό.
Εννοείς ότι αν μακρύνεις 1 δόντι το ΠΙΣΩ γρανάζι, το μηχανάκι γίνεται πιο μακρύ και δε δουλεύει στην κίνηση?
φίλος εγώ δεν εννοώ τπτ.
Είχε γίνει κουβέντα σχετικά στο fb πριν λίγο καιρό.
Κάποιος ήθελε να μακρύνει την τελική μετάδοση (αδιάφορο με ποιο γρανάζι) κι εγώ του είπα ότι για τέτοια ποσοστά (2,5% μ΄ενα πίσω γρανάζι, ή 5% με το μπροστά) δεν τρέχει τπτ. ουτε τρελή διαφορά θα δει στην αυτονομία (που ήθελε-και καλά) ούτε καμιά διαφορά στο δούλεμα. Αυτη την άποψη είχα.
Όλοι -μα όλοι όμως - οι κάτοχοι 990, τόνιζαν ότι το μηχανάκι αν μακρύνει έστω κι ελάχιστα, ΔΕ θα δουλεύει καλά χαμηλά. Νίκος και Κυριάκος από εδώ (@Nick_990 & @zorro ) συμμετείχαν. Όλοι έλεγαν ότι είναι στο όριο "μακρύ" και δεν παίρνει χιλιοστό πιο μακριά τελική σχέση μετάδοσης. Μιλούσαν για σκορτσαρίσμα και για ανάγκη χρήσης 1ης πολύ συχνά στην πόλη κλπ.

Αυτά.
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
δηλαδή αν κάνεις το ίδιο από πίσω , τι αλλάζει;
κι εσύ μου έγραφες ότι το 990 ΔΕ δουλεύει "μακρύτερο"!!! Κι είπα τότε απορώ , που είναι στο όριο από το εργοστάσιο! Πάλι για 2,5 -5% μιλούσα κι όλοι είπατε ότι δε δουλευει!

Εν ολίγοις, κι επειδή σας πιστεύω ότι έτσι είναι, ένα τέτοιο μοτέρ το θεωρώ κακό κινητήρα, για κινητήρα παραγωγής κι ευρείας χρήσης. Είναι κινητήρας για ειδική χρήση.
Εεεεε;;;; Είσαι λίγο μπερδεμένος!!

Δεν δουλεύει μακρύτερο = Ναι

Το κοντενεις από μπροστά 1 δόντι να δουλεύει στην κίνηση με 2α και χαμηλές στροφές = Ναι.

Δεν είπα κάτι διαφορετικό από την άλλη φορά.

Δεν είναι ΘΕΟΚΟΝΤΟ!! Είναι θεομακρες οι σχέσεις γι αυτό δεν δουλεύουν χαμηλά(αν ήταν θεοκοντο θα δούλευε μια χαρά και δεν θα χρειαζόταν κόντεμα)
Στο άλλο ποστ αν θυμάσαι καλά, το παλικάρι έλεγε να το μακρύνει ακόμα περισσότερο ώστε να ταξιδεύει με λιγότερες στροφές στα ίδια χιλιόμετρα.

Αααααα, και το μοτέρ είναι μοτεραρααααααα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom