σΚΤΜοΠύραυλος -ή- ΜπεΜπεδοΜονόδρομος ???

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εεεεε;;;; Είσαι λίγο μπερδεμένος!!

Δεν δουλεύει μακρύτερο = Ναι

Το κοντενεις από μπροστά 1 δόντι να δουλεύει στην κίνηση με 2α και χαμηλές στροφές = Ναι.

Δεν είπα κάτι διαφορετικό από την άλλη φορά.

Δεν είναι ΘΕΟΚΟΝΤΟ!! Είναι θεομακρες οι σχέσεις γι αυτό δεν δουλεύουν χαμηλά(αν ήταν θεοκοντο θα δούλευε μια χαρά)
Στο άλλο ποστ αν θυμάσαι καλά, το παλικάρι έλεγε να το μακρύνει ακόμα περισσότερο ώστε να ταξιδεύει με λιγότερες στροφές στα ίδια χιλιόμετρα.

Αααααα, και το μοτέρ είναι μοτεραρααααααα :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
το ίδιο λέμε!
Είναι στο όριο όσο μακρύ μπορεί να είναι!!!
Πιο κοντό δουλεύει
Πιο μακρύ , ΟΧΙ!

Αυτό λέω κι αυτό το θεωρώ κι απαράδεκτο! , όπως έγραψα πιο πάνω, για κινητήρα/μηχανή παραγωγής κι ευρείας χρήσης.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
@tripper.gr

Να προσθέσω ότι η σύγκριση που έκανε ο @Mitsman , έληξε όντως το ματς εκεί.... ;)
Ο @Mitsman καλά έκανε και έκανε τη σύγκριση γιατί είναι ο mitsman με τα θέλω του και τα γούστα του και μπράβο του ο μάγκας!

Ξέρεις ρε φιλαράκι ότι το ματς δεν τελειώνει ποτέ, ειδικά οταν συγκρίνεις ανόμoια πράγματα γιατί ο καθένας κρίνει κατά το δοκούν και επιχειρηματολογεί υποκειμενικά.;)

Συμφωνώ ότι ίσως, οι περισσότεροι περνάνε σε bmw προερχόμενοι από τα ΚΤΜ, αλλά γιατί συμβαίνει αυτό??

Η απάντηση δεν είναι δύσκολη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Ο @Mitsman καλά έκανε και έκανε τη σύγκριση γιατί είναι ο mitsman με τα θέλω του και τα γούστα του και μπράβο του ο μάγκας!

Ξέρεις ρε φιλαράκι ότι το ματς δεν τελειώνει ποτέ, ειδικά οταν συγκρίνεις ανόμια πράγματα γιατί ο καθένας κρίνει κατά το δοκούν και επιχειρηματολογεί υποκειμενικά.;)

Συμφωνώ ότι ίσως, οι περισσότεροι περνάνε σε bmw προερχόμενοι από τα ΚΤΜ, αλλά γιατί συμβαίνει αυτό??

Η απάντηση δεν είναι δύσκολη.
Τρωνε παντοφλα για ανετη σελα θα στο απαντησω εγω αυτο :roflmao:!!

Το 990 εκτος απο μοτεραρα εχει και πλασιαρα που τα gs ουτε στον υπνο τους δε θσ το δουν. Αυτα. Και δεν δεχομαι αντιρρησίες;)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αφιερωμένο με πολύ αγάπη στο σεβάσμιο φίλο και συντροχο Γάτο @el-Gatto :ltsg:

 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
...

Γάτε @el-Gatto .... για σένα μιλάμε; Ή γενικό είναι το ερώτημα;
Αι....μαρή:D...που πας να βγάλεις "είδηση"...:p

...
Συμφωνώ ότι ίσως, οι περισσότεροι περνάνε σε bmw προερχόμενοι από τα ΚΤΜ, αλλά γιατί συμβαίνει αυτό??

Η απάντηση δεν είναι δύσκολη.
Το χει τραγουδήσει κ η Χαρούλα: "Μαμά....γερνάω Μαμά...πονάω Μαμά..." ;)
:biker2:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αι....μαρή:D...που πας να βγάλεις "είδηση"...:p


Το χει τραγουδήσει κ η Χαρούλα: "Μαμά....γερνάω Μαμά...πονάω Μαμά..." ;)
:biker2:
:roflmao::roflmao:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ο @Mitsman καλά έκανε και έκανε τη σύγκριση γιατί είναι ο mitsman με τα θέλω του και τα γούστα του και μπράβο του ο μάγκας!

Ξέρεις ρε φιλαράκι ότι το ματς δεν τελειώνει ποτέ, ειδικά οταν συγκρίνεις ανόμια πράγματα γιατί ο καθένας κρίνει κατά το δοκούν και επιχειρηματολογεί υποκειμενικά.;)

Συμφωνώ ότι ίσως, οι περισσότεροι περνάνε σε bmw προερχόμενοι από τα ΚΤΜ, αλλά γιατί συμβαίνει αυτό??

Η απάντηση δεν είναι δύσκολη.
οι περισσότεροι περνάνε σε bmw προερχόμενοι από τα ΚΤΜ

Είσαι βέβαιος;
Έχεις στατιστικό;


Δεν νομίζω, μάλον η γενική εντύπωση είναι Γιάννο.
Και μπλέχει γενικώς.... πχ, αν δεν ήθελα ποτέ ξανά δικάβαλο ταξίδι, μπορεί να έπαιρνα κι εγώ 990. Αν είχα κι ένα σκούτερ, μπορεί να έπαιρνα κι εγώ 990. Δε σημαίνει ότι επειδή άλλαξαν οι ανάγκες μου, άλλαξε κι άποψή μου για το μηχανάκι. Απλώς λόγω των αλλαγών στην κατάστασή μου, πιθανόν να μου ταιριάζει κάτι άλλο καλύτερα, για τη χρήση που θέλω να κάνω εκείνη την εποχή...
Μπλέχει σου λέω... Δες πόσους παράγοντες ενέπλεξα!
Ακρη δε βγαίνει ακόμη κι αν είχαμε ακριβές νούμερο: 90% των κατόχων 1200, το άλλαξαν και πήγαν σε 990. Ακόμα κι αν είχαμε τέτοιο στοιχείο, ποτέ δεν θα γνωρίζαμε την ιστορία πίσω από κάθε έναν τους. (επίτηδες το έγραψα ανάποδα, ισχύει κι αντίστροφα).

Αυτό που είπα συμφωνόντας με τον Κώστα το @gsmaniac ότι "έληξε το μάτς", ας το δούμε ξανά αντικειμενικά:

Έγραψε ο Δημήτρης:

Ξεκινάω (μιας και έδωσα την αφορμή)...
Εμφάνιση: KTM (έρωτας) ---> υποκειμενικό, αλλά δεν είναι και ο κρισιμότερος παράγοντας (σοβαρός μεν, αλλά όχι ο κρισιμότερος όταν πας ταμείο).
Γκάζι: KTM (στα ψηλά) - BMW (στα χαμηλά) -----> γενικώς ισχύει, ιδίως στην αίσθηση του αναβάτη (το χρονόμετρο μπορεί να διαφωνήσει, αλλά η αίσθηση αυτή είναι) , οπότε ΟΚ!
Αναρτήσεις: KTM (επιθετική οδήγηση) - BMW (άνεση, αίσθηση σιγουριάς ότι και αν γίνεται κάτω από τις ρόδες) ---> κι αυτό ισχύει. ΟΚ! - εξαιρώ τις φυτεμένες πέτρες/δρόμους βραχόκηπους που είναι η αχίλειος πτέρνα των GS.
Φόρτωμα: BMW ---> Δεν ισχύει; Νομίζω ότι είναι δεδομένη η υπεροχή του gs εδώ. ΟΚ!
Φρένα: BMW -----> Αυτό κι αν ισχύει!!! ΟΚ!
Κόψιμο τιμονιού: BMW ---->Αυτό κι αν ισχύει!!! ΟΚ!
Φώτα: BMW-------> για να το λέει κάτοχος και των 2, το δεχόμαστε, οπότε ΟΚ!
Συγχωρεί λάθοι: BMW ----> για να το λέει κάτοχος και των 2, το δεχόμαστε και αυτό, κι επιπλέον το έχουν πει πάρα πολλοί, οπότε ΟΚ!
Απόλυτο: KTM
Fun to drive: KTM

Let the fight begin !

Τα δυο τελευταία τα αφήνω. Το προτελευταίο έχει σχέση με το αμέσως προηγούμενο που το δεχτήκαμε και το τελευταίο είναι γνωστό κι αποδεκτό για όλα τα ΚΤΜια.


Ε, δεν την έληξε τη μ'αχη;

Μόνο το Νο 1 ήταν υποκειμενική άποψη. Τα άλλα είναι σωστά όπως τα εγραψε.
Ο καθένας δεν κατατάσει τον εαυτό του σε πoιο μηχανάκι "του κάνει κούκου"?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τρωνε παντοφλα για ανετη σελα θα στο απαντησω εγω αυτο :roflmao:!!
:laugh::laugh:

Άσε γιατί και εγώ που πήγα και την έφτιαξα (τη σέλα) πάλι δεν ανεβαίνει. :hungover::rage:

Για αυτό και εγώ θα πάρω και ένα r1200gsa που έχω βάλει στο μάτι και θα το έχω για ταξίδια μαζί με το γυναικάκι μου.:zzz:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ξεκινάω (μιας και έδωσα την αφορμή)...
Εμφάνιση: KTM (έρωτας)
Γκάζι: KTM (στα ψηλά) - BMW (στα χαμηλά)
Αναρτήσεις: KTM (επιθετική οδήγηση) - BMW (άνεση, αίσθηση σιγουριάς ότι και αν γίνεται κάτω από τις ρόδες)
Φόρτωμα: BMW
Φρένα: BMW
Κόψιμο τιμονιού: BMW
Φώτα: BMW
Συγχωρεί λάθοι: BMW
Απόλυτο: KTM
Fun to drive: KTM

Let the fight begin !
Αν και κάτοχος του 1200gs δεν ήμουν ποτέ είχα στην κατοχή μου bmw για περισσότερα από 20 χρόνια (από τα παλιά κ100,εώς τα σύγχρονα κ1200, όπως και boxer 1100,1150 ενώ έχω οδηγήσει-ταξιδέψει και το 1200gs). Τα τελευταία χρόνια έπαιζα ταυτόχρονα bmw+ktm (αυτά που όλος ο κόσμος λέει πως είναι τα χειρότερα-ζημιάρικα μηχανάκια, δηλαδή τον χειρότερο συνδυασμό για τους κοινούς θνητούς χαχα!!)
Εδώ και περίπου ένα 8μηνο πλέον έχω μία μηχανή , ένα 990R που έχει αναλάβει να κάνει τα πάντα χώμα-άσφαλτο , κάτι που πριν προσπαθούσα να κάνω με 2 μοτοσυκλέτες.
Η αλήθεια είναι πως μέχρι πριν λίγο καιρό δεν μπορούσα να με φανταστώ με 990!
Τα bmw πάντα τα θεωρούσα και τα θεωρώ μια ειδική κατηγορία με πολλά πλεονεκτήματα για τον κάτοχο.
Τώρα σχετικά με τη σύγκριση των 2 πιστεύω πως είναι 2 εντελώς διαφορετικά μηχανάκια
Το 1200 θα το επέλεγα γιατί
-σε ταξιδεύει άνετα , απροβλημάτιστα, μονό-διπλό, φορτωμένο για μονοήμερη , γύρο της Ευρώπης , όπου πραγματικά μπορεί να φτάσει κάποιος , αρκεί να ξεκινήσει το ταξίδι του με ή χωρίς προορισμό.
-το διαφορικό είναι η αδυναμία μου , μια ζωή οι μοτό μου ήταν με διαφορικό , ακόμη και τα 2 πρώτα Honda που είχα ήταν με διαφορικό. Ξεκινάς ταξιδεύεις , γυρνάς και δεν έχει το μυαλό σου σε χαζά και μικρά όπως ή αλυσίδα!
-η αξιοπιστία της για μένα είναι καλή (άσχετα με το τι ακούμε κάθε μέρα) και αυτό το επιβεβαιώνουν οι χρήστες που έχουν κάνει εκατοντάδες χιλιάδες χλμ με μία τέτοια μοτοσυκλέτα.
-στρίβει, ταξιδεύει χαλαρά ενώ το ταχύμετρο μπορεί να δείχνει 140,160,180χλμ
-θα μπεις και στο χώμα μια χαρά να διασχίσεις κάθε χωματόδρομο , καλό ή κακό που ευτυχώς έχουμε μπόλικους στη χώρα μας
Συμπέρασμα - είναι μια πολύ καλή επιλογή και δεν είναι τυχαίο που έχει κάνει τόσες πωλήσεις, η λογική λέει 1200gs!

Για το 990 τώρα!!
Εδώ σταματάει η λογική και σε διαολίζει αυτό το μηχανάκι!!!
Ξεχνάς όλα τα παραπάνω όταν το οδηγήσεις , γίνεσαι παιδί, γίνεσαι και κάγκουρας και εκεί που πάντα οδηγούσες χαλαρά και ρελαντί κάτι σε πιάνει! όταν το πρωτοοδήγησα λέω θα απαρνηθώ και το διαφορικό και όλα τα παραπάνω.
Σαφώς όταν πατάς χώμα είναι σε άλλο επίπεδο, στην άσφαλτο επίσης θα σε ταξιδέψει άνετα (αλλά όχι με την αίσθηση του 1200), διπλός επίσης ταξιδεύεις μια χαρά και φορτωμένος.
Η αίσθηση μόλις κατεβαίνεις από το ένα και ανεβαίνεις στο άλλο είναι πως απλώς το κτμ είναι πύραυλος ενώ το 1200 και όχι μόνο αργεί πολύ.
Η φιλοσοφία τους είναι εντελώς διαφορετική έτσι κι αλλιώς.
Το ένα φτιάχτηκε για να τρέχει αγώνες και βγήκε παραγωγή και το άλλο φτιάχτηκε για να ταξιδεύει.
Κάτι που με χαλάει είναι η αρκετά μικρότερη αυτονομία του σε σχέση με το 1200 , αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
Επίσης με το 990 πολύ συχνά για αλλού θα ξεκινάς και αλλού θα καταλήγεις καθώς κάθε χωματόδρομος που βλέπεις είναι πειρασμός και πολύ συχνά θα αλλάζεις πορεία!
Θα μπορούσα ώρες να μιλάω και για τα δυο , μιας και είναι από τις μοτο που γράψαν ιστορία.
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του σύμφωνα και με το τί θέλει να κάνει (χρήση) αλλά και με βάση το συναίσθημα-τρέλα της στιγμής.
Σίγουρα ότι και να επιλέξει κάποιος ανάμεσα στα δυο θα το χαρεί .
Είναι σημαντικό να ανέβεις στο ένα να κάνεις μια βολτίτσα 10-20 λεπτά και μετά στο άλλο.
Τότε θα αποφασίσες αμέσως τι θα πάρεις (ΚΤΜ χαχα).
Τα περί συνεργείων κτλ δεν θα τα αναφέρω μιας θα δεν θα έχει τελειωμό η κουβέντα!
Μόνο αυτοί οι 2 κάτοχοι και των 2.....ειναι μέχρι τώρα μέσα στο θεμα!
Οι υπόλοιποι "αρρωστοι" με τα μηχανάκια τους ...οτι ναναι:p
Καλά βάλαμε τα καλαμπόκια οι άλλοι. :bxr:

Για να δουμε:brs:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Άλλοον έναν ξέρω.
Άλλους 2 μάλλον
@Ironbutt & @kranomitros και οι 2 από ΚΤΜ 9Χ0 ---> R1200GS
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
το ίδιο λέμε!
Είναι στο όριο όσο μακρύ μπορεί να είναι!!!
Πιο κοντό δουλεύει
Πιο μακρύ , ΟΧΙ!

Αυτό λέω κι αυτό το θεωρώ κι απαράδεκτο! , όπως έγραψα πιο πάνω, για κινητήρα/μηχανή παραγωγής κι ευρείας χρήσης.
(Με αφορμη το ποστ του Τεο)
Τι θα πει ρε παιδια πιο κοντο δουλευει και πιο μακρυ οχι;
Το στρωμα του πατερα μου παει με 6η και 2000σαλ, το δικο μου θα σου καρφώσει τη μπιέλα στα @@ αμα το δοκιμασεις. Το ενα βγαζει 270+ κοντερισια και εχει κλιμακωση για να φτασει εκει, το αλλο κλάφτα..
Με τον ίδιο τρόπο θα οδηγησεις ενα τουρμποντιζελ και ενα s2000 ή οτιδήποτε άλλο ατμοσφαιρικό που δουλεύει ψηλά;
Το 990 θέλει μια ταχυτητα πανω και στροφες, ε και; (το λετε, δεν εχω οδηγησει ποτε) Άλλο δεν παει γενικα και αλλο δεν παει οπως σωνει και καλα θες να το πας.
Το καθε τι/μοτερ/κλπ εχει τον χαρακτηρα του και οφειλεις να προσαρμοζεσαι η να παρεις αυτο που σου ταιριαζει.

Δεν σχολιαζω τα "το ενα κανει σουζες το αλλο δεν κανει, το ενα το φορτωνεις το αλλο δεν" γιατι αυτα ειναι αναλογα με τις αναγκες του καθενως και ποτε δε θα τα βρουμε.
Αλλα το "σκορτσαρει στο παγκρατι με 2α ρελαντι επειδη σωνει και καλα θελω να μην εχω 1η", ε ημαρτον..
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Αλλα το "σκορτσαρει στο παγκρατι με 2α ρελαντι επειδη σωνει και καλα θελω να μην εχω 1η", ε ημαρτον..
Μήπως να δοκιμάσουν και σε άλλο προάστιο πχ στο Χολαργό , μήπως εκεί δεν σκορτσαρει ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
(Με αφορμη το ποστ του Τεο)
Τι θα πει ρε παιδια πιο κοντο δουλευει και πιο μακρυ οχι;
Το στρωμα του πατερα μου παει με 6η και 2000σαλ, το δικο μου θα σου καρφώσει τη μπιέλα στα @@ αμα το δοκιμασεις. Το ενα βγαζει 270+ κοντερισια και εχει κλιμακωση για να φτασει εκει, το αλλο κλάφτα..
Με τον ίδιο τρόπο θα οδηγησεις ενα τουρμποντιζελ και ενα s2000 ή οτιδήποτε άλλο ατμοσφαιρικό που δουλεύει ψηλά;
Το 990 θέλει μια ταχυτητα πανω και στροφες, ε και; (το λετε, δεν εχω οδηγησει ποτε) Άλλο δεν παει γενικα και αλλο δεν παει οπως σωνει και καλα θες να το πας.
Το καθε τι/μοτερ/κλπ εχει τον χαρακτηρα του και οφειλεις να προσαρμοζεσαι η να παρεις αυτο που σου ταιριαζει.

Δεν σχολιαζω τα "το ενα κανει σουζες το αλλο δεν κανει, το ενα το φορτωνεις το αλλο δεν" γιατι αυτα ειναι αναλογα με τις αναγκες του καθενως και ποτε δε θα τα βρουμε.
Αλλα το "σκορτσαρει στο παγκρατι με 2α ρελαντι επειδη σωνει και καλα θελω να μην εχω 1η", ε ημαρτον..
Σωστό!
Ότι ανέφερα εδώ, οι κάτοχοι το έγραψαν στο fb!

Παρ' όλ' αυτά, ένα μηχανάκι γενικής χρήσης (όχι αγωνιστικό) οφείλει να μπορεί να κινηθεί με 2α ανάμεσα από σταματημένα αυτ/τα (μέχρι κάποιο όριο βέβαια, όχι στα 10 χαω....).

"ενα s2000 ή οτιδήποτε άλλο ατμοσφαιρικό που δουλεύει ψηλά;" όπως έγραψες, αυτά φίλος ΔΕΝ αποτελούν οχήματα γενικής - καθημερινής χρήσης, αλλά fun to drive machines ;) κι ένα βήμα πριν την αγωνιάρα χρήση!

Κι αυτό σωστό: Το καθε τι/μοτερ/κλπ εχει τον χαρακτηρα του και οφειλεις να προσαρμοζεσαι η να παρεις αυτο που σου ταιριαζει.
Κι εδώ πάνω γίνεται η σύγκριση των 2 ;)
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Παρ' όλ' αυτά, ένα μηχανάκι γενικής χρήσης (όχι αγωνιστικό) οφείλει να μπορεί να κινηθεί με 2α ανάμεσα από σταματημένα αυτ/τα (μέχρι κάποιο όριο βέβαια, όχι στα 10 χαω....).
Γιατί το οφείλει αυτό, να περνάει με 2α; Ματιασμένες είναι οι άλλες σχέσεις; 6 ολοκληρες ειναι, συμπλεξη να χουν, για να τις χρησιμοποιεις ολες :p Αυτο σχολιασα και στο προηγουμενο ποστ μου.
 

Ktmalx

Μέλος
Όνομα
Alexandros
Μοτό
Ktm adventure 990 09
Αν δεν οδηγησης ντουκατι με ξηροκαμπανο δε ξέρεις από σκορτσαρισμα. :D
Το κτμ φαντάζει παπί στην κίνηση.
Οι αναρτήσεις είναι πολύ άνετες και αν θες γίνονται και κουτσουρο...
Ταξίδι άνετο και δικαβαλο και φόρτωμα σε λογικά πλαίσια.
Από γκάζι για το μέγεθος του ικανοποιημενος με λίγο παραπάνω κατανάλωση. ..
Είναι ωραίο
Αυτά από μπιεμβε δε εχω άποψη ακόμα o_O
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ε βέβαια! Σκέψου, αν δεν υπήρχαν τα ΚΤΜια, σε ποιον θα πουλούσατε παπά ότι ...τα bmw είναι αξιόπιστα; :p
οσο γιαυτο φιλε...ας ειναι καλα τα Ducati & τα Aprilia που παμε κοντρα σοβαρη...παιζει να μας εχουνε και τους 2 χαλαρααα nmt
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Βρε παιδιά δεν είναι το γρανάζωμα το πρόβλημα.

Στη ντελική, βάζεις ένα rekluse (έτσι γράφεται;) και το κάνεις παπί...και στο χώμα.



Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Μήπως να δοκιμάσουν και σε άλλο προάστιο πχ στο Χολαργό , μήπως εκεί δεν σκορτσαρει ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στα στενα του Παγκρατιου.....μονο....Japan μοτορια.....σκορτσαρουν....τα Ευρωπαικα τα εχουμε αποκλεισει.....!!!!!
 
Top Bottom