Γεια σας και απο μενα...
Δεν θα συγκρινω τα δυο μηχανακια γιατι απλα δεν μπορω.Οι διαφορες ειναι χαοτικες.Εκτος του οτι απευθηνονται σε διαφορετικο κοινο,εχουν κατασκευαστει-σχεδιαστει για διαφορετικους σκοπους.
Ειχα ΚΤΜ 990 2007 μοντελο.Το μηχανακι ηταν πυραυλος.Δουλεμα απιστευτο σε ολο το φασμα(και ειδικα ψηλα).Ηχος καυλωτικος (acrapovic)και οταν εβγαλα τις πανω πεταλουδες της εισαγωγης και εβαλα και τους χαρτες του R ηταν σαν να αλλαξα μηχανακι.Εκαιγε τα αντερα του αλλα δεν με ενοιαζε οπως νομιζω πως δεν νοιαζει και τους περισσοτερους κατοχους 990.
Εγω προσωπικα λογο υψους(2 και κατι μετρα)δεν μπορω να μιλησω για ανεση γιατι κανενα μηχανακι δεν με βολευει τελεια.Μπορω ομως να πω οτι δεν με προβληματισε ποτε και πουθενα.Χωμα η ασφαλτος,στροφες η ευθειες τα εκανε ολα ισιωμα.Τα φρενα ισως να ηθελαν μια αναβαθμιση αλλα με μια κατεβασια σταματουσες μια χαρα
Το εδωσα και πειρα BMW 1200 GSA 2006 μοντελο.Το γκαζι του ποτε δεν με τρελανε εκτος απο την ροπη του με μια ταχυτητα πανω στην εθνικη,πανω σε προσπεραση.Ανεση και προστασια απο τον αερα ανωτερη του 990 και ειδικα σε ενα ταξιδι που εκανα Ελλαδα-Ιταλια-Αυστρια-Γερμανια και πισω.Ωραιος και ο ηχος του(επισης acrapovic)αλλα καμια σχεση με την ηχορυπανση του 990.Οσο για χωμα εντυπωσιαζομαι ακομα πως και που τα πανε οι αμερικανοι στα βιντεο που εχω δει.Εγω κοντεβα να σκοτωθω σε καθε μετρο.Δεν μου εδινε καμια πληροφορια το τελελεβερ.Ειναι και θεμα συνηθειας βεβαιως βεβαιως.
Τα φρενα του συγκεκριμενου μοντελου(το πρωτο adve)ειχε σερβοφρενα που πρωσοπικα που εσπαγαν τα νευρα με τον ηχο καθε φορα που πατουσα φρενο οπως επισης και οταν ηταν σβηστο το μηχανακι δεν ειχες φρενα
Τελος εδωσα και το bmw και ξανα πειρα το 990
Τωρα εχω το 1190 R και ειναι μακραν το ποιο ολοκληρωμενο μηχανακι που εχω καβαλησει.Αναρτησεις,φρενα,πλαισιο,γκααααααααααααααζι,εμφανιση(προσωπικη αποψη) κτλ κτλ...
Δεν ξερω αν καλυψα ολα τα πεδια σαν πρωην κατοχος και των δυο αλλα με αριστα το 10 θα εβαζα 8 στο bmw και 9,9
στο 990.
Εννοειται στο 1190 10’.