σΚΤΜοΠύραυλος -ή- ΜπεΜπεδοΜονόδρομος ???

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Είπα κάπου ότι είμαι αντικειμενικός ;
Εχω δηλώσει GSακιας - μποξερο/τελεπαραλεβερόπληκτος:cool:
Οι "αντικειμενικοί" και μη κολλημένοι (κατά δήλωσή τους) ας το δουν ;)
κανονικά δεν θα έπρεπε να γράφεις όμως γιατί δεν εχεις συνυπάρξει και με τα δύο :cool: και λες και ότι το μοτερ του 990 έιναι κακό σε ένα σχόλιο σου και είναι μόνο για ''αγωνιστική'' χρήση. Ασχολίαστο
Κάποιοι που έχουν καβαλήσει και τα δύο όπως και εγώ στο τέλος καταλήγουν κάπου;) Ε εγώ καταλήγω στην πορτοκαλί οικογένεια ;)Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Χωρίς αυτό να σημαίνει οτι το B m w είναι κακή μοτοσυκλέτα. Κάτι που άλλοι λένε για τα κτμ
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Αυτό που θα είχε/έχει πολύ ενδιαφέρον ,όπως πολύ σωστά τόνισε ο @gsmaniac ,είναι οι κατασταλλαγμένες συγκριτικές απόψεις κατόχων ΚΑΙ των δυό.
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Όπως έχει αναφερθεί τουλάχιστον 34 φορές σε αυτό το νήμα, πρόκειται για 2 εντελώς διαφορετικά μηχανήματα, τα οποία απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό. Οποιοσδήποτε αγόρασε το ένα και κατέληξε στο άλλο, θα εκθειάσει την τελική επιλογή του, αφού η πρώτη ήταν σαφέστατα λάθος για τις οδηγικές του προτιμήσεις και ικανότητες. Με λίγα λόγια, όποιος έχει δίλημμα μεταξύ των 2, απλά δεν έχει ιδέα τι θέλει/μπορεί.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Δεν χρειαζεται, φαινεται η αντικειμενικοτητα, κανει μπαμ απο μακρια :ha
Παιδια εγω δεν ειχα κανενα απο τα δυο,αλλα πιστευω ,οπως ειπαν και καποιοι αλλοι οτι ειναι καθαρα υποκειμενικο θεμα και θα σας πω ενα παραδειγμα για να καταλαβετε.
Οταν ειμουνα 17 ετων διαβασα στο τοτε Motosport για το Villa 125 ,ενα διχρονακι που γλενταγε ολα τα 400 και αρκετα απο τα 550 της εποχης του ενω μεχρι τα 130χλμ/ωρα κρατιοτανε διπλα στα 750.ελεγε λοιπον το τεστ οτι το μηχανακι ειναι μπομπα αλλα εχει παρανοικους κραδασμους και επισης οταν δεν το πας 100% μπουκωνει ,δουλευει αθλια,λαδωνει μπουζι κλπ.Τοτε δεν υπηρχαν testdrive,το ειδα στατικα και το αγορασα...ΕΡΩΤΑΣ,ποιοι κραδασμοι ?εμενα μου φαινοτανε βουτυρο,ποιο αθλιο δουλεμα ?ειχα γυρισει την μιση Ελλαδα κι ας ημουν με το μπουζοκλειδο στο χερι.Με ρωταγαν παει αυτο ταξιδι?Αμε,τους ελεγα .Ειχα αυτο που ηθελα...γκαζι,και εχα τυφλωθει σε ολα τα αλλα,ελεγα οτι το μηχανακι ειναι ανετο και ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑ.Θα μου πεις ησουν 17χρονων,ε ναι και αυτο παιζει ρολο αλλα το ζουμι ειναι παρε αυτο που γουσταρεις(αν μπορεις βεβαια)και τα μειονεκτηματα εξαφανιζονται αν παρεις αυτο που δεν γουσταρεις το παραμικρο προβλημα θα σε αγανακτησει...αυτος ειναι ο κανονας.
ΥΓ.οπως ολοι οι κανονες εχει και αυτος τις εξαιρεσεις του .
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Όπως έχει αναφερθεί τουλάχιστον 34 φορές σε αυτό το νήμα, πρόκειται για 2 εντελώς διαφορετικά μηχανήματα, τα οποία απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό. Οποιοσδήποτε αγόρασε το ένα και κατέληξε στο άλλο, θα εκθειάσει την τελική επιλογή του, αφού η πρώτη ήταν σαφέστατα λάθος για τις οδηγικές του προτιμήσεις και ικανότητες. Με λίγα λόγια, όποιος έχει δίλημμα μεταξύ των 2, απλά δεν έχει ιδέα τι θέλει/μπορεί.
είναι αυτό που λέω από πανω ακριβώς!!! τυχαίνει κάποιος να έχει αγοράσει και δύο αλλά θα καταλήξει σε ενα απο τα δυο ''στρατόπεδα'' όχι επειδη το ένα είναι άχρηστο και το άλλο σουπερ ντούπερ ουαου απλά επειδή έχει διαφορετικές ανάγκες και οδηγικές προτιμήσεις πάνω απο όλα ! όλα τα άλλα να χαμε να λέγαμε είναι πολύ απλά τα πράγματα . Εμείς τα κάνουμε περίπλοκα
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
κανονικά δεν θα έπρεπε να γράφεις όμως γιατί δεν εχεις συνυπάρξει και με τα δύο :cool: και λες και ότι το μοτερ του 990 έιναι κακό σε ένα σχόλιο σου και είναι μόνο για ''αγωνιστική'' χρήση. Ασχολίαστο
Κάποιοι που έχουν καβαλήσει και τα δύο όπως και εγώ στο τέλος καταλήγουν κάπου;) Ε εγώ καταλήγω στην πορτοκαλί οικογένεια ;)Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Χωρίς αυτό να σημαίνει οτι το B m w είναι κακή μοτοσυκλέτα. Κάτι που άλλοι λένε για τα κτμ
Ρε φίλος, ακόμα 2 κάτοχοι χθες στον καφέ, τόνισαν ότι ποτε δε δούλεψε σωστά ο ψεκασμός στα 990 στις χαμηλές στροφές, ακόμα και μετά τις βελτιώσεις του 2007.
Τι να πώ εγώ;
Χρειάζεται να πω κάτι;
Το οτι αυτό το ονομάζω "κακό κινητήρα για καθημερινή χρήση", έχω άδικο; ΟΚ δεκτό. Αλλά η γνώμη μου είναι επίσης δεδομένη! Ειδική κατασκευή για εξειδικευμένη χρήση!
Το αν κάποιο ζουν μ αυτό και δεν τους νοιάζει, δεν κάνει το μοτέρ καλό για γενική χρήση κάθε ημέρα! Απλά αυτοί ζουν μ αυτό!!!!


Εν κατακλείδι, είναι σαφέστατα 2 μηχανάκια που απευθύνονται σε διαφορετικούς χρήστες! Κι όπως είπε ο @BLiTzER , όποιος πήρε το ένα και τελικά κατέληξε στο άλλο, είναι γιατί διαπίστωσε τη λανθασμένη αρχική του επιλογή.


Ξεκαθαρίζω ότι δεν λέω κακό μηχανάκι το 990!!!! Αλίμονο!
Απλώς είναι ένα εργαλείο για ειδική χρήση, όχι καθημερινό.
Επίσης, τίποτε από τα παραπάνω δεν ισχύει για τα 2013+ μοντέλα (1190, 1290, 1090-1050) που είναι κι εκτός σύγκρισης έτσι κι αλλιώς, αλλά το λέω για να προλάβω γενικεύσεις.
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Τελικά μου φένεται ότι μόνο ο Ηλίας έχει μέτρο συγκρίσεις και των δυο και σας τρολαρει ....
Όσο για τον ψεκασμό φτιάχνει με έναν προγραμματισμό σωστό
Ρωτήστε των Yns πως δουλεύει το δικό του 990


Sent from my iPad using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τελικά μου φένεται ότι μόνο ο Ηλίας έχει μέτρο συγκρίσεις και των δυο και σας τρολαρει ....
Όσο για τον ψεκασμό φτιάχνει με έναν προγραμματισμό σωστό
Ρωτήστε των Yns πως δουλεύει το δικό του 990


Sent from my iPad using Tapatalk
Μην ρωτήσετε τον yns για την σχέση του με τον βενζινα:D

Πέρα από την πλάκα.....τα έχουμε πει 1200 φορές!
Δεν μπορούμε να έχουμε τα πάντα σε αυτή την ζωή
Και χαμηλές ροπες, οικονομία ομαλή λειτουργία και ταυτοχρόνως ready to race!

Όποιος κατασκευαστης τα καταφέρει κερδίζει λουκουμακι Συρου:p
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Μην ρωτήσετε τον yns για την σχέση του με τον βενζινα:D

Πέρα από την πλάκα.....τα έχουμε πει 1200 φορές!
Δεν μπορούμε να έχουμε τα πάντα σε αυτή την ζωή
Και χαμηλές ροπες, οικονομία ομαλή λειτουργία και ταυτοχρόνως ready to race!

Όποιος κατασκευαστης τα καταφέρει κερδίζει λουκουμακι Συρου:p
Ότι είναι καταπιονα είναι αλήθεια αλλά το μηχανάκι δουλεύει στις χαμηλές χωρίς προβλήματα που έχουν τα περισσότερα 990


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ότι είναι καταπιονα είναι αλήθεια αλλά το μηχανάκι δουλεύει στις χαμηλές χωρίς προβλήματα που έχουν τα περισσότερα 990


Sent from my iPhone using Tapatalk
Σε σχέση με τα 990.....σε πιστεύω, αλλά δεν είναι μέτρο σύγκρισης καρντια μου!
Όλα δουλεύουν μπραααααααππππ
 

chaosm

Μέλος
Eγώ πάντως δεν μιλάω ,επειδή έχω γνωση-εμπειρία μόνον από τα ktm950/990
Kαι απόψεις μόνο του ενός ,ή μόνο του άλλου ,έχουμε διαβάσει πολλές.
Αυτό που θα είχε/έχει πολύ ενδιαφέρον ,όπως πολύ σωστά τόνισε ο @gsmaniac ,είναι οι κατασταλλαγμένες συγκριτικές απόψεις κατόχων ΚΑΙ των δυό.
Γάτε αντικειμενικά τώρα το συγκεκριμένο θέμα είναι για να χαμε να λέγαμε. Είναι το λιγότερο χαζό κάποιος να μπει στη διαδικασία να επιβάλει τη γνώμη του σε κάποιον άλλον . Γιατί μεταξύ σοβαρού και αστείου αυτό γίνεται.

Από κει και πέρα ο καθένας ότι του αρέσει και τον βολεύει παίρνει.

Μπαίνουμε σε μια διαδικασία να τρωγομαστε για ποιος την έχει καλύτερη και μεγαλύτερη.

Για μένα είναι εντελώς χαζό γιατί υπάρχουν άτομα που το παίρνουν στα σοβαρά. Ενώ ξέρω πολλούς (όπως κ εγώ κ εσύ μέσα σε αυτούς) που το συζητάμε για να τη λέμε εντός πλάκας στους άλλους. Βλέπω όμως κ μερικούς που ζορίζονται λες και παίρνουν ποσοστά από τις πωλήσεις.

Και στη τελική ρε φίλε μου σηκώνεται εμένα κάθε φορά που την καβαλαω; στα @@ μου τι θα πει ο κάθε ένας. Κ ας έχω ένα μηχανάκι του 2003 και ας θέλει κάθε μέρα μάστορα. Να είμαι όρθιος να το πληρώνω να μου τη σηκώνει. Άμα πεθάνω που έλεγε κ ο μεγάλος ας έρθουν να μου κλ@@@ τον @@@@..

Αυτα φιλικά
 

jotor

Μέλος
Περιοχή
κρανίδι
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
990 adventure 2008
Με τα gs η σχέση μου είναι ανύπαρκτη, μερικές βόλτες με φίλων διάρκειας δεκαλέπτου έτσι για δοκιμή, δεν θα με χάλαγε όμως για μια πανευρωπαϊκή ταξιδαρα με άνεση. Με τα ΚΤΜια πάλι έρωτας από την πρώτη βόλτα. Από το πρώτο που ήταν σχολείο exc 200, στο παντοδύναμο 450 exc-r έπειτα στο πολυεργαλειο 990 και λογική εξέλιξη το υπέρτατο 1190 r. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΆ ΠΆΝΤΑ και γω όπως ο φίλος @ilai
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γάτε αντικειμενικά τώρα το συγκεκριμένο θέμα είναι για να χαμε να λέγαμε. Είναι το λιγότερο χαζό κάποιος να μπει στη διαδικασία να επιβάλει τη γνώμη του σε κάποιον άλλον . Γιατί μεταξύ σοβαρού και αστείου αυτό γίνεται.

Από κει και πέρα ο καθένας ότι του αρέσει και τον βολεύει παίρνει.

Μπαίνουμε σε μια διαδικασία να τρωγομαστε για ποιος την έχει καλύτερη και μεγαλύτερη.

Για μένα είναι εντελώς χαζό γιατί υπάρχουν άτομα που το παίρνουν στα σοβαρά. Ενώ ξέρω πολλούς (όπως κ εγώ κ εσύ μέσα σε αυτούς) που το συζητάμε για να τη λέμε εντός πλάκας στους άλλους. Βλέπω όμως κ μερικούς που ζορίζονται λες και παίρνουν ποσοστά από τις πωλήσεις.

Και στη τελική ρε φίλε μου σηκώνεται εμένα κάθε φορά που την καβαλαω; στα @@ μου τι θα πει ο κάθε ένας. Κ ας έχω ένα μηχανάκι του 2003 και ας θέλει κάθε μέρα μάστορα. Να είμαι όρθιος να το πληρώνω να μου τη σηκώνει. Άμα πεθάνω που έλεγε κ ο μεγάλος ας έρθουν να μου κλ@@@ τον @@@@..

Αυτα φιλικά
Επιβαλει-τρωγομαστε-σοβαρα..........Νομιζω οτι ειναι ξεκαθαρο οτι δεν συμβαινει τιποτα απο αυτα!
Την πλακα μας κανουμε και αν ειχαν μιλησει μονο οσοι ειχαν κανει τη μεταβαση, θα ηταν πολυ ενδιαφερον θεμα και ας μην συμφωνουσαμε με τα γραφομενα!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κώστ ένας ο Λιάκος που μίλησε κι άλλοι 2 που δε μίλησαν.
Δεν ξέρω και πολλούς κατόχους και των 2 μηχανών εδώ μέσα στο φόρουμ.
 

MrAdventure

Live to Ride,Ride to Live
Περιοχή
Heraklion, Greece
Όνομα
George
Μοτό
KTM Adventure 1190R
Γεια σας και απο μενα...
Δεν θα συγκρινω τα δυο μηχανακια γιατι απλα δεν μπορω.Οι διαφορες ειναι χαοτικες.Εκτος του οτι απευθηνονται σε διαφορετικο κοινο,εχουν κατασκευαστει-σχεδιαστει για διαφορετικους σκοπους.
Ειχα ΚΤΜ 990 2007 μοντελο.Το μηχανακι ηταν πυραυλος.Δουλεμα απιστευτο σε ολο το φασμα(και ειδικα ψηλα).Ηχος καυλωτικος (acrapovic)και οταν εβγαλα τις πανω πεταλουδες της εισαγωγης και εβαλα και τους χαρτες του R ηταν σαν να αλλαξα μηχανακι.Εκαιγε τα αντερα του αλλα δεν με ενοιαζε οπως νομιζω πως δεν νοιαζει και τους περισσοτερους κατοχους 990.
Εγω προσωπικα λογο υψους(2 και κατι μετρα)δεν μπορω να μιλησω για ανεση γιατι κανενα μηχανακι δεν με βολευει τελεια.Μπορω ομως να πω οτι δεν με προβληματισε ποτε και πουθενα.Χωμα η ασφαλτος,στροφες η ευθειες τα εκανε ολα ισιωμα.Τα φρενα ισως να ηθελαν μια αναβαθμιση αλλα με μια κατεβασια σταματουσες μια χαρα :D
Το εδωσα και πειρα BMW 1200 GSA 2006 μοντελο.Το γκαζι του ποτε δεν με τρελανε εκτος απο την ροπη του με μια ταχυτητα πανω στην εθνικη,πανω σε προσπεραση.Ανεση και προστασια απο τον αερα ανωτερη του 990 και ειδικα σε ενα ταξιδι που εκανα Ελλαδα-Ιταλια-Αυστρια-Γερμανια και πισω.Ωραιος και ο ηχος του(επισης acrapovic)αλλα καμια σχεση με την ηχορυπανση του 990.Οσο για χωμα εντυπωσιαζομαι ακομα πως και που τα πανε οι αμερικανοι στα βιντεο που εχω δει.Εγω κοντεβα να σκοτωθω σε καθε μετρο.Δεν μου εδινε καμια πληροφορια το τελελεβερ.Ειναι και θεμα συνηθειας βεβαιως βεβαιως.
Τα φρενα του συγκεκριμενου μοντελου(το πρωτο adve)ειχε σερβοφρενα που πρωσοπικα που εσπαγαν τα νευρα με τον ηχο καθε φορα που πατουσα φρενο οπως επισης και οταν ηταν σβηστο το μηχανακι δεν ειχες φρενα:mad:
Τελος εδωσα και το bmw και ξανα πειρα το 990;)
Τωρα εχω το 1190 R και ειναι μακραν το ποιο ολοκληρωμενο μηχανακι που εχω καβαλησει.Αναρτησεις,φρενα,πλαισιο,γκααααααααααααααζι,εμφανιση(προσωπικη αποψη) κτλ κτλ...
Δεν ξερω αν καλυψα ολα τα πεδια σαν πρωην κατοχος και των δυο αλλα με αριστα το 10 θα εβαζα 8 στο bmw και 9,9:p στο 990.
Εννοειται στο 1190 10’.
:friendship:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γεια σας και απο μενα...
Δεν θα συγκρινω τα δυο μηχανακια γιατι απλα δεν μπορω.Οι διαφορες ειναι χαοτικες.Εκτος του οτι απευθηνονται σε διαφορετικο κοινο,εχουν κατασκευαστει-σχεδιαστει για διαφορετικους σκοπους.
Ειχα ΚΤΜ 990 2007 μοντελο.Το μηχανακι ηταν πυραυλος.Δουλεμα απιστευτο σε ολο το φασμα(και ειδικα ψηλα).Ηχος καυλωτικος (acrapovic)και οταν εβγαλα τις πανω πεταλουδες της εισαγωγης και εβαλα και τους χαρτες του R ηταν σαν να αλλαξα μηχανακι.Εκαιγε τα αντερα του αλλα δεν με ενοιαζε οπως νομιζω πως δεν νοιαζει και τους περισσοτερους κατοχους 990.
Εγω προσωπικα λογο υψους(2 και κατι μετρα)δεν μπορω να μιλησω για ανεση γιατι κανενα μηχανακι δεν με βολευει τελεια.Μπορω ομως να πω οτι δεν με προβληματισε ποτε και πουθενα.Χωμα η ασφαλτος,στροφες η ευθειες τα εκανε ολα ισιωμα.Τα φρενα ισως να ηθελαν μια αναβαθμιση αλλα με μια κατεβασια σταματουσες μια χαρα :D
Το εδωσα και πειρα BMW 1200 GSA 2006 μοντελο.Το γκαζι του ποτε δεν με τρελανε εκτος απο την ροπη του με μια ταχυτητα πανω στην εθνικη,πανω σε προσπεραση.Ανεση και προστασια απο τον αερα ανωτερη του 990 και ειδικα σε ενα ταξιδι που εκανα Ελλαδα-Ιταλια-Αυστρια-Γερμανια και πισω.Ωραιος και ο ηχος του(επισης acrapovic)αλλα καμια σχεση με την ηχορυπανση του 990.Οσο για χωμα εντυπωσιαζομαι ακομα πως και που τα πανε οι αμερικανοι στα βιντεο που εχω δει.Εγω κοντεβα να σκοτωθω σε καθε μετρο.Δεν μου εδινε καμια πληροφορια το τελελεβερ.Ειναι και θεμα συνηθειας βεβαιως βεβαιως.
Τα φρενα του συγκεκριμενου μοντελου(το πρωτο adve)ειχε σερβοφρενα που πρωσοπικα που εσπαγαν τα νευρα με τον ηχο καθε φορα που πατουσα φρενο οπως επισης και οταν ηταν σβηστο το μηχανακι δεν ειχες φρενα:mad:
Τελος εδωσα και το bmw και ξανα πειρα το 990;)
Τωρα εχω το 1190 R και ειναι μακραν το ποιο ολοκληρωμενο μηχανακι που εχω καβαλησει.Αναρτησεις,φρενα,πλαισιο,γκααααααααααααααζι,εμφανιση(προσωπικη αποψη) κτλ κτλ...
Δεν ξερω αν καλυψα ολα τα πεδια σαν πρωην κατοχος και των δυο αλλα με αριστα το 10 θα εβαζα 8 στο bmw και 9,9:p στο 990.
Εννοειται στο 1190 10’.
:friendship:
Ωραίο απλό και όμορφο review ρε φίλε, to the point!

(Μπυρίτσες που τσουγκρίζουν)

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Γεια σας και απο μενα...
Δεν θα συγκρινω τα δυο μηχανακια γιατι απλα δεν μπορω.Οι διαφορες ειναι χαοτικες.Εκτος του οτι απευθηνονται σε διαφορετικο κοινο,εχουν κατασκευαστει-σχεδιαστει για διαφορετικους σκοπους.
Ειχα ΚΤΜ 990 2007 μοντελο.Το μηχανακι ηταν πυραυλος.Δουλεμα απιστευτο σε ολο το φασμα(και ειδικα ψηλα).Ηχος καυλωτικος (acrapovic)και οταν εβγαλα τις πανω πεταλουδες της εισαγωγης και εβαλα και τους χαρτες του R ηταν σαν να αλλαξα μηχανακι.Εκαιγε τα αντερα του αλλα δεν με ενοιαζε οπως νομιζω πως δεν νοιαζει και τους περισσοτερους κατοχους 990.
Εγω προσωπικα λογο υψους(2 και κατι μετρα)δεν μπορω να μιλησω για ανεση γιατι κανενα μηχανακι δεν με βολευει τελεια.Μπορω ομως να πω οτι δεν με προβληματισε ποτε και πουθενα.Χωμα η ασφαλτος,στροφες η ευθειες τα εκανε ολα ισιωμα.Τα φρενα ισως να ηθελαν μια αναβαθμιση αλλα με μια κατεβασια σταματουσες μια χαρα :D
Το εδωσα και πειρα BMW 1200 GSA 2006 μοντελο.Το γκαζι του ποτε δεν με τρελανε εκτος απο την ροπη του με μια ταχυτητα πανω στην εθνικη,πανω σε προσπεραση.Ανεση και προστασια απο τον αερα ανωτερη του 990 και ειδικα σε ενα ταξιδι που εκανα Ελλαδα-Ιταλια-Αυστρια-Γερμανια και πισω.Ωραιος και ο ηχος του(επισης acrapovic)αλλα καμια σχεση με την ηχορυπανση του 990.Οσο για χωμα εντυπωσιαζομαι ακομα πως και που τα πανε οι αμερικανοι στα βιντεο που εχω δει.Εγω κοντεβα να σκοτωθω σε καθε μετρο.Δεν μου εδινε καμια πληροφορια το τελελεβερ.Ειναι και θεμα συνηθειας βεβαιως βεβαιως.
Τα φρενα του συγκεκριμενου μοντελου(το πρωτο adve)ειχε σερβοφρενα που πρωσοπικα που εσπαγαν τα νευρα με τον ηχο καθε φορα που πατουσα φρενο οπως επισης και οταν ηταν σβηστο το μηχανακι δεν ειχες φρενα:mad:
Τελος εδωσα και το bmw και ξανα πειρα το 990;)
Τωρα εχω το 1190 R και ειναι μακραν το ποιο ολοκληρωμενο μηχανακι που εχω καβαλησει.Αναρτησεις,φρενα,πλαισιο,γκααααααααααααααζι,εμφανιση(προσωπικη αποψη) κτλ κτλ...
Δεν ξερω αν καλυψα ολα τα πεδια σαν πρωην κατοχος και των δυο αλλα με αριστα το 10 θα εβαζα 8 στο bmw και 9,9:p στο 990.
Εννοειται στο 1190 10’.
:friendship:
Ελπίζω να μην πεταχτεί ο ........ χαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχα
 
Top Bottom