χιλιόμετρα με σκασμένο λάστιχο με δεματικά

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Ενα κλασικο κολπο για χιλιομετρα με σκασμενο λαστιχο αν δεν εχει κανεις σαμπρελα ή εργαλεια για να την αλλαξει ειναι να δεσει το λαστιχο με δεματικα ωστε να ειναι σταθερο πανω στη ζαντα. Το ειχα κανει μια φορα στο παρελθον οταν ενα μπροστινο Anlas Caprax που φοραγα "εσπασε" εσωτερικα και "τσιμπησε"/τρυπησε τη σαμπρελα. Εχοντας δεματικα κατω απο τη σελα, το εδεσα και εκανα προσεκτικα 8χμ με 20-30χμω μεχρι την κοντινοτερη πολη / βουλκανιζατερ.

Την περασμενη βδομαδα μου συνεβη παλι μπροστινο λαστιχο στη Σουγια στο νομο Χανιων, και ενω ειχα πισω-σαμπρελα και εργαλεια, δεν ειχα μπροστινη :( Αυτη τη φορα ειχα οδικη (εβγαλα πολυ προσφατα την Post Βοηθεια, καθως ενα αρχαιο Megane που κυκλοφορω εδω εχει "θεματακια") αλλα οταν πηρα τηλεφωνο μου ειπανε οτι ισως πρεπει ναρθει απο Ηρακλειο o_O H ωρα ητανε 4:30 το απογευμα - ειχα προλαβει τουλαχιστο το μπανιο στην υπεροχη παραλια :cool: - και ειχα πλοιο για Πειραια στις 9μμ και αεροπλανο πισω την επομενη, οποτε δε μ'επαιρνε να περιμενω.

Εδεσα λοιπον το μπροστινο λαστιχο (TKC80) με μεγαλα δεματικα που ειχα μαζι και ξεκινησα. Στην αρχη σιγα-σιγα με 20-30χμω αλλα εφ'οσον αισθανθηκα το λαστιχο πολυ σταθερο, ανεβασα ρυθμο και στην ευθεια πηγαινα ανετα με 60+χμω κοντερισια - θα μπορουσα πιθανα και παραπανω αλλα καθως ο δρομος ειχε σχεδον συνεχεις στροφες, δεν το δοκιμασα. Φυσικα με φλατ μπροστινο λαστιχο θελει προσοχη στις στροφες αλλα μπορει καποιος να κινηθει ανετα και οχι πολυ σιγα οπως διαπιστωσα :ok: Η οδικη ηρθε τελικα απο Χανια και με βρηκε σχεδον στη μεση του Σουγια-Χανια, εχοντας κανει 25 χιλιομετρα!

Αυτο που αξιζει να αναφερω ειναι το εξης. Στο βουλκανιζατερ στα Χανια οταν βγαλαμε το λαστιχο, βρηκαμε τη σαμπρελα αθικτη (!) και ο λαστιχας κουφαθηκε οταν του ειπα οτι ειχα κανει τοσα χιλιομετρα. Και επειδη δεν ειχανε χοντρη σαμπρελα 4χλ να μου βαλουν, μου μπαλωσε τη σαμπρελα την οποια και αλλαξα την επομενη το πρωι καθως ειχα ραντεβου στην Αθηνα για να αλλαξω λαστιχα. Ενας λογος που το λαστιχο ητανε τοσο σταθερο ητανε το οτι ητανε τακουνατο (TKC80) και τα δεματικα το πιασανε αναμεσα στα τακουνια, δεν ειμαι σιγουρος αν ενα ντεμι/στρηταδικο λαστιχο (πχ TCK70) θατανε τοσο σταθερο.



Αυτα, ειμαι περιεργος να δοκιμασω αυτο το κολπο και σε ενα πισω (τακουνατο) λαστιχο. Αν δουλευει και πισω και επιτρεπει να κινηθει κανεις προσεκτικα με ταχυτητα 50χμω, τοτε ανοιγει αλλες προοπτικες για σκασμενο λαστιχο σε μηχανακι με σαμπρελες :ok: :yew: (σε tubeless δεν ειναι θεμα, βαζει κανεις κορδονι σε 20' και ξεμπερδευει).
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Το έχουμε δοκιμάσει σε πολυ δύσκολες συνθήκες, στο περσινό Παναχαϊκό advtroffy στο gs του Παπαδελη, με πολύ επιτυχία.
Έκανε μια πολύ δύσκολη διαδρομή σε άσχημες καιρικές συνθήκες χωρίς κανένα πρόβλημα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το έχουμε δοκιμάσει σε πολυ δύσκολες συνθήκες, στο περσινό Παναχαϊκό advtroffy στο gs του Παπαδελη, με πολύ επιτυχία.
Έκανε μια πολύ δύσκολη διαδρομή σε άσχημες καιρικές συνθήκες χωρίς κανένα πρόβλημα.
Συν το κατεβασμα στην Πατρα την αλλη μερα , οπου κινηθηκε επισης σς ασφαλτο.
Το θεμα ειναι να εχεις το μεγαλο μεγεθος δεματικα και να τα βαλεις σφιχτα. Οσο περισσοτερα γινεται.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Με τη ζάντα τι γίνεται; επίσης την ακούει το λάστιχο μετά;
στην περίπτωση που ζήσαμε πέρσι στο τρόφυ, τίποτα δε χάλασε. Το λάστιχο βέβαια ήταν σκισμένο ήδη, αλλά δεν έπαθε κάτι παραπάνω μετά από 40 περίπου χλμ που χρειαστηκε να κινηθεί έτσι.
Η ζάντα επίσης ανέπαφη. Λίγη προσοχή θέλει , έχοντας υπόψη ότι κινείσαι λόγω ανάγκης για λίγο...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Με τη ζάντα τι γίνεται; επίσης την ακούει το λάστιχο μετά;
Το λαστιχο δεν παθαινει σιγουρα τιποτα, η ζαντα θελει φυσικα προσοχη στο χωμα, οπου ειναι συνετο να κινηθει κανεις αρκετα σιγα πχ μεχρι 20-30χμω. Στη δικη μου περιπτωση που κινηθηκα στην ασφαλτο με ταχυτητες 60+χμω δεν επαθε απολυτως τιποτα ουτε η σαμπρελα, την οποια οπως ειπα μπαλωσε ο λαστιχας και ξαναβαλαμε πανω.

Χρησιμοποιησα 6 μεγαλα δεματικα που ειχα μαζι μου τα οποια εσφιξα αρκετα, αν ειχα αλλα δυο θαβαζα 8.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Συν το κατεβασμα στην Πατρα την αλλη μερα , οπου κινηθηκε επισης σς ασφαλτο.
Το θεμα ειναι να εχεις το μεγαλο μεγεθος δεματικα και να τα βαλεις σφιχτα. Οσο περισσοτερα γινεται.
Μπροστα ή πισω λαστιχο στο GS του Παπαδελη;
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Δεν ξέρω αν είναι εντύπωση ή πραγματικότητα,
αλλά έχω την αίσθηση ότι τα μαύρα(δεματικά) είναι μεγαλύτερης αντοχής από άσπρα.
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω:
Τα προϊόντα αφρού για "μπάλωμα" των tubeless ελαστικών, μπορούν χρησιμοποιηθούν στις σαμπρέλες και
αν η απάντηση είναι καταφατική, θα έχουν θετικό αποτέλεσμα;
/ Β
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Εμπρος ..Γιωργη
Αυτο που θαθελα να δω παιδες ειναι αν μπορει κανεις να κινηθει το ιδιο ανετα και με το πισω φλατ και δεμενο με μεγαλα δεματικα. Αν ισχυει, τοτε δινει αλλες δυνατοτητες για προβλημα σκασμενης σαμπρελας καθως δεν υποχρεωνεται να την αλλαξει κανεις επι τοπου.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Αυτο που θαθελα να δω παιδες ειναι αν μπορει κανεις να κινηθει το ιδιο ανετα και με το πισω φλατ και δεμενο με μεγαλα δεματικα. Αν ισχυει, τοτε δινει αλλες δυνατοτητες για προβλημα σκασμενης σαμπρελας καθως δεν υποχρεωνεται να την αλλαξει κανεις επι τοπου.
Απανταω στον εαυτο μου εδω: με επιασε σημερα πισω λαστιχο επιστρεφοντας στην Αθηνα μετα απο χω,αταδα στην Ευβοια λιγο πριν τα διοδια των Αφιδνων. Αυτη τη φορα ειχα σαμπρελες και αμπουλες μαζι αλλα οχι λεβιεδες (ουτε και ο συντροχος @gaslion με τον οποιο γυρναγαμε μαζι), τετοιες ειχανε οι αλλοι τη παρεας με μικροτερα μηχανακια που γυρναγανε απο παλια εθνικη. Ειχα 5 μεγαλα δεματικα μαζι μου με τα οποια και εδεσα το πισω λαστιχο (Τ63) αλλα δεν γινοτανε δουλεια, το λαστιχο δυστυχως και παλι ξεζανταρε :( Δεν ξερω αν ειχα 10 δεματικα αν κραταγε. Παντως το μπροστινο κρατησε μια χαρα με 5-6 που τουχα βαλει το καλοκαιρι οπως ειπα πιο πανω, αλλα το πισω παιρνει σιγουρα αλλο ζορι.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 06
Απανταω στον εαυτο μου εδω: με επιασε σημερα πισω λαστιχο επιστρεφοντας στην Αθηνα μετα απο χω,αταδα στην Ευβοια λιγο πριν τα διοδια των Αφιδνων. Αυτη τη φορα ειχα σαμπρελες και αμπουλες μαζι αλλα οχι λεβιεδες (ουτε και ο συντροχος @gaslion με τον οποιο γυρναγαμε μαζι), τετοιες ειχανε οι αλλοι τη παρεας με μικροτερα μηχανακια που γυρναγανε απο παλια εθνικη. Ειχα 5 μεγαλα δεματικα μαζι μου με τα οποια και εδεσα το πισω λαστιχο (Τ63) αλλα δεν γινοτανε δουλεια, το λαστιχο δυστυχως και παλι ξεζανταρε :( Δεν ξερω αν ειχα 10 δεματικα αν κραταγε. Παντως το μπροστινο κρατησε μια χαρα με 5-6 που τουχα βαλει το καλοκαιρι οπως ειπα πιο πανω, αλλα το πισω παιρνει σιγουρα αλλο ζορι.
Εμενα παλι Γιωργη μου συνεβη το εξης : Το περασμενο καλοκαιρι ειχα παει στο φαραγγι του Ριντομου,στον γυρισμο εχω μερακλωθει και ανεβαζω ρυθμο ,πολλη πετρα ,κυλιομενες, χωνευτες, βραχακια και οτι αλλο,με πιανει πισω λαστιχο και πρεπει να συνεχισω μιας και εχει ηδη νυχτωσει,στην αρχη σιγα σιγα αλλα βλεπωντας οτι δεν ξεζανταρει ανεβαζω ρυθμο ,τα επιπεδα κρατηματος(χωμα) σε επιπεδα οχι μακρινα απο ενα υγιες λαστιχο,ολα αυτα βεβαια με ροη και οχι περιττα ξεσπασματα στις εξοδους.
Αφου εχω κανει γυρω στα 23χλμ στο χωμα βγαινω ασφαλτο,κανω αλλα 35 περιπου χλμ ασφαλτο με ταχυτητες 40-60αω (επαρχιακος)και με με κρατηματα Ζελε (εδω υπηρχε φυσικα χαοδης διαφορα)αλλα το λαστιχο δεν ξεζανταρε και εφτασα σπιτι μου.
Το μηχανακι ηταν το KLR μου ,η ζαντα μαμα και το λαστιχο το Anakee wild.
Α ,επισης δεν φοραω κοντρες (για την περιπτωση που καποιοι αναρωτηθουν)
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Εμενα παλι Γιωργη μου συνεβη το εξης : Το περασμενο καλοκαιρι ειχα παει στο φαραγγι του Ριντομου,στον γυρισμο εχω μερακλωθει και ανεβαζω ρυθμο ,πολλη πετρα ,κυλιομενες, χωνευτες, βραχακια και οτι αλλο,με πιανει πισω λαστιχο και πρεπει να συνεχισω μιας και εχει ηδη νυχτωσει,στην αρχη σιγα σιγα αλλα βλεπωντας οτι δεν ξεζανταρει ανεβαζω ρυθμο ,τα επιπεδα κρατηματος(χωμα) σε επιπεδα οχι μακρινα απο ενα υγιες λαστιχο,ολα αυτα βεβαια με ροη και οχι περιττα ξεσπασματα στις εξοδους.
Αφου εχω κανει γυρω στα 23χλμ στο χωμα βγαινω ασφαλτο,κανω αλλα 35 περιπου χλμ ασφαλτο με ταχυτητες 40-60αω (επαρχιακος)και με με κρατηματα Ζελε (εδω υπηρχε φυσικα χαοδης διαφορα)αλλα το λαστιχο δεν ξεζανταρε και εφτασα σπιτι μου.
Το μηχανακι ηταν το KLR μου ,η ζαντα μαμα και το λαστιχο το Anakee wild.
Α ,επισης δεν φοραω κοντρες (για την περιπτωση που καποιοι αναρωτηθουν)
Μητσο, πολυ ενδιαφερον το παραπανω, και χωρις δεματικα ή οποιαδηποτε βοηθεια για να μην ξεζανταρει! :ok: Ισως να κανει διαφορα το ποσο μαλακα ειναι τα πλαϊνα, στη δικη μου περιπτωση το λαστιχο ητανε T63 στο Τρανσαλπ.

Ας πω δυο λογια παραπανω για το τι εννοω οτι δεν πηγαινε. Με επιασε λαστιχο με περιπου 70-80χμω ενω ειχα κοψει πλησιαζοντας στα διοδια των Αφιδνων. Περασα το μηχανακι στα χερια και αμεσως μετα τα διοδια βαλαμε τα 5 μεγαλα δεματικα που ειχα μαζι με τον Κωστα @gaslion. Δοκιμασα να το οδηγησω ετσι και εκανα περιπου 200 μετρα μεχρι μια Shell που εχει δεξια εξω απο την Εθνικη αλλα το μηχανακι δεν πηγαινε ευθεια και το οδηγουσα με ελαφρα αναποδο τιμονι και τα ποδια κατω να το σωσω αν χρειαστει. Ενα απο τα δεματικα κοπηκε με το καλημερα, τα αλλα φαινοντουσαν να κρατανε, αλλα δεν υπηρχε περιπτωση να το οδηγησω ετσι για εικοσι τοσα χιλιομετρα μεχρι το σπιτι μου, μπορει να πει και ο Κωστας που ητανε πισω μου και ειπε "Ελα σταματα, δεν γινεται δουλεια ετσι".

Χθες το πρωι που ητανε να το φτιαξω, σκεφτηκα να βγαλω τον τροχο και να τον παω με το αλλο μηχανακι (VFR) στον Περιστερα. Αλλα επειδη ημουνα πιεσμενος απο χρονο, αποφασισα να το παω οδηγωντας με σκασμενο λαστιχο καθως η αποσταση απο το σπιτι μου ειναι περιπου 2 χιλιομετρα. Ε λοιπον, μου βγηκε η πιστη να το παω, πηγαινοντας παντα με ελαφρα αναποδο και στο πλαϊ και καθε φορα που εβρισκε η κοντρα κατω να τρωω ενα ξεγυρισμενο κραδασμο στο τιμονι που ηθελε μπρατσα να το κρατησω. Μιλαμε οτι οταν εφτασα, ειχα ιδρωσει απο την προσπαθεια των 5-10 λεπτων που χρειαστηκα. Τα υπολοιπα 4 δεματικα ειχανε κρατησει μια χαρα ενω το λαστιχο ητανε σε καποια σημεια λιγο εξω απο τη ζαντα αλλα δεν ειχε ξεζανταρει ασχημα, απλα το μηχανακι δεν οδηγιοτανε ετσι.

Παντως ειναι ενθαρυντικο αυτο που αναφερεις Μητσο, θατανε ενδιαφερον να δουμε και τη σχετικη εμπειρια αλλων σε βαθος χρονου.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Νομίζω ότι το klr είναι πολύ ελαφρύ σε σχέση με το transalp... Ιδίως του κόρακα.
Μήπως αυτό παίζει μεγάλο ρόλο?
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 06
Νομίζω ότι το klr είναι πολύ ελαφρύ σε σχέση με το transalp... Ιδίως του κόρακα.
Μήπως αυτό παίζει μεγάλο ρόλο?
Ολα παιζουν το ρολο τους,το στο κλρ μου δεν εχει πεσει διαιτα,190 κιλα περιπου(γεματο),μονο αναρτηση, προπορεια cdi και καρμπ εχω πειραξει το υπολοιπο ειναι μαμα,το κωλαρακι μου το ειχα μετατοπισει μπροστα φυσικα,ειχα ενα σακο στην σχαρα με 6-7κιλα.Το ανακεε εχει οντως σκληρα πλαινα και τοποθετηται με εκεινη την λευκη παστα η οποια βοηθαει το γλυστριμα στην τοποθετηση αλλα οταν στεγνωσει γινεται λιγο σαν κολλα.Οπως ειπα στην ασφαλτο ειχα την αισθηση οτι οδηγουσα πανω σε ζελε ομως το σημαντικο ειναι οτι εφτασα σπιτι.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Πριν απο καμια 20ετια και, το 1996 αν θυμαμαι καλα, γυρναγα απο Αστυπαλαια μεσω Μυκονου με XLR250 και οπως παω να μπω στο πλοιο στη Μυκονο, διαπιστωνω οτι το πισω λαστιχο εχει ελαχιστο αερα. Οταν εφτασα στη Ραφηνα, το πισω ητανε φλατ. Αφου εβγαλα ενα καρφι που βρηκα, εκανα το Ραφηνα-Αθηνα δικαβαλος με (λιγες τοτε) αποσκευες διακοπων χωρις προβλημα. Βαρος XLR250 γεματο 135 κιλα, αρα το βαρος ειναι σιγουρα παραγοντας που παιζει ρολο, οπως φυσικα και το λαστιχο.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
...Αφου εβγαλα ενα καρφι που βρηκα στο λαστιχο.
Aυτο με εχει προβληματισει αρκετες φορες...το βγαζουμε ή δεν το βγαζουμε το καρφι κ απλα παμε συντηρητικα ως το βουλκανιζατερ?Τι ειναι προτιμοτερο???:thumbsdown:
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Στα ριζά του Κόζιακα..
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σε λάστιχο χωρίς σαμπρέλα το αφήνεις και ίσως την γλυτώσεις εύκολα.
Σε λάστιχο με σαμπρέλα όσο το αφήνεις τόσο μεγαλύτερη ζημιά κάνει...(σκίσιμο σαμπρέλας) οπότε ούτε το fast θα κάνει δουλειά...;)
 
Top Bottom