XLGeorge
Μέλος
- Όνομα
- George
- Μοτό
- αργά τζαμπανέζικα
Ενα κλασικο κολπο για χιλιομετρα με σκασμενο λαστιχο αν δεν εχει κανεις σαμπρελα ή εργαλεια για να την αλλαξει ειναι να δεσει το λαστιχο με δεματικα ωστε να ειναι σταθερο πανω στη ζαντα. Το ειχα κανει μια φορα στο παρελθον οταν ενα μπροστινο Anlas Caprax που φοραγα "εσπασε" εσωτερικα και "τσιμπησε"/τρυπησε τη σαμπρελα. Εχοντας δεματικα κατω απο τη σελα, το εδεσα και εκανα προσεκτικα 8χμ με 20-30χμω μεχρι την κοντινοτερη πολη / βουλκανιζατερ.
Την περασμενη βδομαδα μου συνεβη παλι μπροστινο λαστιχο στη Σουγια στο νομο Χανιων, και ενω ειχα πισω-σαμπρελα και εργαλεια, δεν ειχα μπροστινη Αυτη τη φορα ειχα οδικη (εβγαλα πολυ προσφατα την Post Βοηθεια, καθως ενα αρχαιο Megane που κυκλοφορω εδω εχει "θεματακια") αλλα οταν πηρα τηλεφωνο μου ειπανε οτι ισως πρεπει ναρθει απο Ηρακλειο H ωρα ητανε 4:30 το απογευμα - ειχα προλαβει τουλαχιστο το μπανιο στην υπεροχη παραλια - και ειχα πλοιο για Πειραια στις 9μμ και αεροπλανο πισω την επομενη, οποτε δε μ'επαιρνε να περιμενω.
Εδεσα λοιπον το μπροστινο λαστιχο (TKC80) με μεγαλα δεματικα που ειχα μαζι και ξεκινησα. Στην αρχη σιγα-σιγα με 20-30χμω αλλα εφ'οσον αισθανθηκα το λαστιχο πολυ σταθερο, ανεβασα ρυθμο και στην ευθεια πηγαινα ανετα με 60+χμω κοντερισια - θα μπορουσα πιθανα και παραπανω αλλα καθως ο δρομος ειχε σχεδον συνεχεις στροφες, δεν το δοκιμασα. Φυσικα με φλατ μπροστινο λαστιχο θελει προσοχη στις στροφες αλλα μπορει καποιος να κινηθει ανετα και οχι πολυ σιγα οπως διαπιστωσα Η οδικη ηρθε τελικα απο Χανια και με βρηκε σχεδον στη μεση του Σουγια-Χανια, εχοντας κανει 25 χιλιομετρα!
Αυτο που αξιζει να αναφερω ειναι το εξης. Στο βουλκανιζατερ στα Χανια οταν βγαλαμε το λαστιχο, βρηκαμε τη σαμπρελα αθικτη (!) και ο λαστιχας κουφαθηκε οταν του ειπα οτι ειχα κανει τοσα χιλιομετρα. Και επειδη δεν ειχανε χοντρη σαμπρελα 4χλ να μου βαλουν, μου μπαλωσε τη σαμπρελα την οποια και αλλαξα την επομενη το πρωι καθως ειχα ραντεβου στην Αθηνα για να αλλαξω λαστιχα. Ενας λογος που το λαστιχο ητανε τοσο σταθερο ητανε το οτι ητανε τακουνατο (TKC80) και τα δεματικα το πιασανε αναμεσα στα τακουνια, δεν ειμαι σιγουρος αν ενα ντεμι/στρηταδικο λαστιχο (πχ TCK70) θατανε τοσο σταθερο.
Αυτα, ειμαι περιεργος να δοκιμασω αυτο το κολπο και σε ενα πισω (τακουνατο) λαστιχο. Αν δουλευει και πισω και επιτρεπει να κινηθει κανεις προσεκτικα με ταχυτητα 50χμω, τοτε ανοιγει αλλες προοπτικες για σκασμενο λαστιχο σε μηχανακι με σαμπρελες (σε tubeless δεν ειναι θεμα, βαζει κανεις κορδονι σε 20' και ξεμπερδευει).
Την περασμενη βδομαδα μου συνεβη παλι μπροστινο λαστιχο στη Σουγια στο νομο Χανιων, και ενω ειχα πισω-σαμπρελα και εργαλεια, δεν ειχα μπροστινη Αυτη τη φορα ειχα οδικη (εβγαλα πολυ προσφατα την Post Βοηθεια, καθως ενα αρχαιο Megane που κυκλοφορω εδω εχει "θεματακια") αλλα οταν πηρα τηλεφωνο μου ειπανε οτι ισως πρεπει ναρθει απο Ηρακλειο H ωρα ητανε 4:30 το απογευμα - ειχα προλαβει τουλαχιστο το μπανιο στην υπεροχη παραλια - και ειχα πλοιο για Πειραια στις 9μμ και αεροπλανο πισω την επομενη, οποτε δε μ'επαιρνε να περιμενω.
Εδεσα λοιπον το μπροστινο λαστιχο (TKC80) με μεγαλα δεματικα που ειχα μαζι και ξεκινησα. Στην αρχη σιγα-σιγα με 20-30χμω αλλα εφ'οσον αισθανθηκα το λαστιχο πολυ σταθερο, ανεβασα ρυθμο και στην ευθεια πηγαινα ανετα με 60+χμω κοντερισια - θα μπορουσα πιθανα και παραπανω αλλα καθως ο δρομος ειχε σχεδον συνεχεις στροφες, δεν το δοκιμασα. Φυσικα με φλατ μπροστινο λαστιχο θελει προσοχη στις στροφες αλλα μπορει καποιος να κινηθει ανετα και οχι πολυ σιγα οπως διαπιστωσα Η οδικη ηρθε τελικα απο Χανια και με βρηκε σχεδον στη μεση του Σουγια-Χανια, εχοντας κανει 25 χιλιομετρα!
Αυτο που αξιζει να αναφερω ειναι το εξης. Στο βουλκανιζατερ στα Χανια οταν βγαλαμε το λαστιχο, βρηκαμε τη σαμπρελα αθικτη (!) και ο λαστιχας κουφαθηκε οταν του ειπα οτι ειχα κανει τοσα χιλιομετρα. Και επειδη δεν ειχανε χοντρη σαμπρελα 4χλ να μου βαλουν, μου μπαλωσε τη σαμπρελα την οποια και αλλαξα την επομενη το πρωι καθως ειχα ραντεβου στην Αθηνα για να αλλαξω λαστιχα. Ενας λογος που το λαστιχο ητανε τοσο σταθερο ητανε το οτι ητανε τακουνατο (TKC80) και τα δεματικα το πιασανε αναμεσα στα τακουνια, δεν ειμαι σιγουρος αν ενα ντεμι/στρηταδικο λαστιχο (πχ TCK70) θατανε τοσο σταθερο.
Αυτα, ειμαι περιεργος να δοκιμασω αυτο το κολπο και σε ενα πισω (τακουνατο) λαστιχο. Αν δουλευει και πισω και επιτρεπει να κινηθει κανεις προσεκτικα με ταχυτητα 50χμω, τοτε ανοιγει αλλες προοπτικες για σκασμενο λαστιχο σε μηχανακι με σαμπρελες (σε tubeless δεν ειναι θεμα, βαζει κανεις κορδονι σε 20' και ξεμπερδευει).