“Η αναγέννηση της Μόνικα”

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
Ktm 990 r
Πολύ δουλεία, πααααρα πολύ δουλειά!
Με το καλό να την φτιάξεις την γαλοπούλα :friendship:
 

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
Γεια σας και πάλι, Καλή Χρονιά να έχουμε με υγεία και όμορφα χωμάτινα χιλιόμετρα.
Μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα συνεχίζω με το "γδύσιμο"- λύσιμο της Μόνικας ..........
 

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
............... έχουμε το εμπρός σύστημα πιρούνι - τροχός - ανάρτηση.................
..........με την πρώτη ματιά τί βλέπουμε;



.........προφανώς ότι "αλληθωρίζει" ......
..........αλλού κοιτάει ο τροχός και αλλού κοιτάει το φτερό.....................
Άρα προετοιμάζομαι ψυχολογικά για το τί θα δώ πιο μέσα..........
 

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
..........στο πιρούνι , για όσους δεν γνωρίζουν τις βέσπες , έχουμε συνδιασμένη ανάρτηση , αποτελούμενη από ένα ελατήριο κωνικού σχήματος και ένα αμορτισέρ .




 

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
Τα "ρουλεμάν" του πιρουνιού, όπως σε όλες τις παλαιές μοτό , είναι μπίλιες τοποθετημένες σε "ποτηράκια" και συγκρατούνται με τις ροδέλες σύσφιξης .
Έτσι έχουμε τις μπίλιες στο επάνω ποτηράκι που είναι μικρότερες ,


και έχουμε και το κάτω ποτηράκι με τις μεγαλύτερες μπίλιες που βρίσκετε εσωτερικά τις ¨γραβάτας".

 

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
Εδώ φαίνετε το κάτω ποτηράκι που φιλοξενεί τις μεγάλες μπίλιες.....



και στην επόμενη φωτό βλέπουμε τον λόγο που "αλληθώριζε" το μπροστά φτερό.
Στα σημεία που δείχνουν τα βέλη , από την μια είχε κοπεί η αλουμινένια βάση του φτερού και από την άλλη είχαν κολλήσει μια μεταλλική ροδέλα, σε άσχετο σημείο , για να βιδώσουν το φτερό......

 

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
Το εμπρός σύστημα ανάρτησης χωρίς τον τροχό.
Έχουμε το ελατήριο που δουλεύει στην συμπίεση και το αμορτισέρ που δουλεύει αντίθετα από τα συνηθισμένα, αυτό δουλεύει στην εκτόνωση .
Η βέσπα δηλαδή όταν φρενάρει με το εμπρός φρένο , ανασηκώνετε, όπως γινόταν και με τo Honda c50 ,το παπί.



 

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
Στο πίσω μέρος τώρα, στον κινητήρα επάνω έχουμε και την βάση της πίσω ανάρτησης, που σε αντίθετη περίπτωση με προηγούμενα μοντέλα , που είχαν ξεχωριστά το αμορτισέρ και το ελατήριο , εδώ έχουμε ένα πακέτο ολοκληρωμένο.........



Το επάνω μέρος της πίσω ανάρτησης κουμπώνει πάνω σε μια αλουμινένια βάση ( θα την δούμε παρακάτω) , όπου αυτή με την σειρά της βιδώνει στην εσωτερική πλευρά του θόλου , του πίσω φτερού.





Και η εσωτερική πλευρά της επάνω βάσης της πίσω ανάρτησης

 

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
Στην ουσία , έχοντας αφαιρέσει και τον κινητήρα , μας μένει το σασί - "κουφάρι" της βέσπας , που βλέποντας το ένας λογικός άνθρωπος , το πήγαινε στην ανακύκλωση χωρίς δεύτερη σκέψη.................








.........................λάθος ............

.............είπαμε να την φτιάξουμε και όχι να την πετάξουμε.

Θα μου πείτε , τί να φτιάξεις από αυτό το "ερείπιο".................. κι όμως , όπως λέει ο πατέρας μου , "όλα γίνονται , μόνο του "σπανού" τα γένια δεν γίνονται"..............
 

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
........και μετά από την πιο εύκολη διαδικασία της όλης ιστορίας , δλδ το λύσιμο , μας έμεινε αυτό............



Φόρτωμα λοιπόν στο αμάξι και βουρ για αμμοβολή στον καλό φίλο Σπύρο , στην Βουλιαγμένης , να δούμε τί σώζετε και τί πάει για σκραπ.......





Στο διάστημα των 15 ημερών που μεσολάβησε , μέχρι να παραλάβω τα πράγματα από την αμμοβολή, και έχοντας μια πρώτη λίστα από τις ελλείψεις της βέσπας, άρχισα να ψάχνω στο διαδίκτυο.
Παράλληλα γνώρισα και τον φίλο Θάνο, που αποδείχτηκε βασικός συντελεστής στην αναγέννηση της Μόνικα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Bandit

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Moto Guzzi v11 Le Mans, Honda xl250s ,Honda xl500r Paris Dakar
Κεφ. 2ο. Εργασίες αποκατάστασης.

Με την παραλαβή των αμμοβολισμένων κομματιών , το πρώτο πράγμα με το οποίο έπρεπε να ασχοληθούμε ήταν το σασί.
Εδώ μπαίνει στην ομάδα ,ο φίλος Γιώργος, μάστορας με γνώση και εμπειρία στις βέσπες ,με αρκετές αποκαταστάσεις - φαναρτζοδουλείες σε σασί και με προσοχή στην λεπτομέρεια.
Από την αρχή φάνηκε ότι η ποδιά είχε επισκευαστεί αρκετές φορές στην μέχρι τώρα ζωή της , όχι πάντως με τον πιο ενδεδειγμένο τρόπο, η πατέντες και εδώ πήγαν σύννεφο.
Διάφορα κολλήματα, τσόντες λαμαρίνας προς αποκατάσταση χαλασμένων κομματιών, κλπ, κλπ.
Ήταν φανερό ότι ,τουλάχιστον η ποδιά , έπρεπε να αλλαχτεί ολόκληρη.....












Από την μέση και πίσω , το σασί ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση , με εξαίρεση στο πίσω φτερό , στο τελείωμά του , όπου είχε σαπίσει και κοπεί το χειλάκι που έκανε η λαμαρίνα.....





 
Top Bottom