Μπράβο παίδες! Πείτε δυο λόγια για τις διαδρομές, την οργάνωση κτλ
Κλασσική Αττική -πέτρα- γη!
Λάσπη στην αρχή (μέχρι "Καλιφόρνια" ), όμορφα δασικά πατημένα χώματα ύστερα και μετά πέτρα-νταμάρι-βραχόκηπος-πέτρα///ωχ! τα σφραγίσματα//μου έπεσε κι η πέτρα απ το νεφρο....
μέχρι Λιμνιώνα.
9 μηχανάκια η παρέα μας, ωραίος ρυθμός -προς το σβέλτο χωρίς υπερβολες- και χωρίς καθυστερήσεις. Δεν υπήρξε αβαρία και πρόβλημα, όλα καλώς!
Κάποια στιγμή για να φωτογραφήσουμε το γιοφύρι, έπρεπε να ακολουθήσουμε μια κόκκινη γραμμή, πράκαμψη της διαδρομής. Εκεί το "ξεχάσαμε" αλλά το μυρίστηκε έγκαιρα ο Σταμάτης @
stamktm , οι άλλοι έφυγαν μπροστά και γυρίσαμε οι 2 μας για να το βρούμε. Δεν ήταν χάσιμο, μιας κι έγινε επίτηδες και με καλό σκοπό, ήταν κι η μοναδική φορά που χωριστήκαμε για 1 ώρα περίπου. Επεσαν τηλέφωνα, Γιάννης και Στέλιος ( @
giannis1070 & @
alfa7 ) γύρισαν να μας βρουν, μας βρήκαν και ξανασυναντήθηκε όλο το παρεάκι πριν το Λιμνιώνα, από όπου κι οι όμορφες φώτο μας
Η οργάνωση -στο φιλικό πλαίσιο ΜΗ αγώνα- ήταν άψογη, η συνήθης του OFFROADTEAM , με διασώστες, σκούπες, επικοινωνία κλπ!. Το κυριότερο βάβαια ήταν τα άψογα ίχνη και τα επίσης άψογα road books!
Ομολογώ ότι πέρασα δρομάκια, χιλιόμετρα ολόκληρα, που ΔΕΝ τα έκανα ποτέ ξανά κι ας έχω πάνω από 20 φορές γυρίσει τα ίδια μέρη!!!
Δυο λόγια για το F650GS.
Εύκολο μηχανάκι! Παιχνίδι. Το συγκεκριμένο θέλει δουλίτσα στην πίσω κυρίως ανάρτηση που δε δούλευε ουσιαστικά, λάστιχα (όπου είδαν λάσπη, μπούκωσαν πριν πατήσουν...) και να δούμε κάτι στις ρυθμίσεις του μοτέρ γιατί 2500-3200 σαλ δε δούλευε , αλλά γι αυτό γίνονται οι δοκιμές
.
Επίσης με κούρασε πάρα πολύ λόγω θέσης οδήγησης. Καθιστός είχα τέρμα λυγισμένα γόνατα κι όρθιος έσκυβα να φτάσω το τιμόνι. Πονάω σήμερα
Με μικρές επεμβάσεις (μασπιέδες-αποστάτες τιμονιού) έρχεται στα μέτρα μου, που θα βολέψει το μέσο όρο ύψους (1,75-1,80).
Αυτά