1050 adventure

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το εργαλείο τα σπάει....
Όσο αφορά τις χυτές ζάντες , είναι μια αλήθεια δεν βοηθάνε ....
Θα θυμίσω όμως ότι το γενικό στήσιμο του εργαλείου πλαίσιο αναρτήσεις καθώς και ο κινητήρας είναι απλά KTM
Αν υπάρχει και ψυχή από τον χειριστή τότε μιλάμε για εκρηκτικό συνδυασμό παντός τερέν καιρικών συνθηκών και ότι άλλο μπορείς να βάλεις
Κατεμε!!!!! το πιο λογικό μηχανάκι της KTM και το πιο αυθραυστο κυριολεκτικά !!!
Αν γίνει μια ειλικρινής συζήτηση με έναν επαγγελματία έμπορο , οδηγό της ΚΤΜ έξω από μαρκετιστικα πλαίσια που είναι κρίσιμα για κάθε εταιρεία σίγουρα θα πουν αυτά που αναγράφω παραπάνω
Είμαι φόλα BMW αλλά !!! οι αλήθειες να λέγονται το 1050 που βγήκε πριν 10 χρόνια , νομίζω !! έδειξε τον δρόμο για το μετέπειτα 850 bmw 1050 suzuki africa 1000 και 1100
Αυτά .....


ΥΓ
αυτά που κάνουμε εδώ μέσα στο χώμα το 1050 τα έχει για πλάκα
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αλήθειες με τη Ζήνα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εφόσον λυσσάξατε ,με το 1050 να πώ πώς η ΚΤΜ έβγαλε μια μοτοσυκλέτα εκπληκτική απο όλες τις απόψεις.. 1090R και έσπευσε να την καταργήσει..

Για να παρουσιάσει το άσχημο για μένα 790 και μαζί το υπερβολικό 1290. Με ένα 1090R είχες το σχεδόν τέλειο.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Το εργαλείο τα σπάει....
Όσο αφορά τις χυτές ζάντες , είναι μια αλήθεια δεν βοηθάνε ....
Θα θυμίσω όμως ότι το γενικό στήσιμο του εργαλείου πλαίσιο αναρτήσεις καθώς και ο κινητήρας είναι απλά KTM
Αν υπάρχει και ψυχή από τον χειριστή τότε μιλάμε για εκρηκτικό συνδυασμό παντός τερέν καιρικών συνθηκών και ότι άλλο μπορείς να βάλεις
Κατεμε!!!!! το πιο λογικό μηχανάκι της KTM και το πιο αυθραυστο κυριολεκτικά !!!
Αν γίνει μια ειλικρινής συζήτηση με έναν επαγγελματία έμπορο , οδηγό της ΚΤΜ έξω από μαρκετιστικα πλαίσια που είναι κρίσιμα για κάθε εταιρεία σίγουρα θα πουν αυτά που αναγράφω παραπάνω
Είμαι φόλα BMW αλλά !!! οι αλήθειες να λέγονται το 1050 που βγήκε πριν 10 χρόνια , νομίζω !! έδειξε τον δρόμο για το μετέπειτα 850 bmw 1050 suzuki africa 1000 και 1100
Αυτά .....


ΥΓ
αυτά που κάνουμε εδώ μέσα στο χώμα το 1050 τα έχει για πλάκα
ο στεργιος εννοει,οτι γκρινιαζαν για τα 90 αλογα τροχο κτλπ και μετα τα αποθεωναν οτι ειναι μια χαρα και φθανουν στα αφρικα 1100 κτλπ
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Εφόσον λυσσάξατε ,με το 1050 να πώ πώς η ΚΤΜ έβγαλε μια μοτοσυκλέτα εκπληκτική απο όλες τις απόψεις.. 1090R και έσπευσε να την καταργήσει..

Για να παρουσιάσει το άσχημο για μένα 790 και μαζί το υπερβολικό 1290. Με ένα 1090R είχες το σχεδόν τέλειο.
Η έκδοση R θα ταίριαζε απόλυτα με την ρύθμιση, ροπή ελαστικότητα, του κινητήρα του 1050 και όχι του 1090, που χαμηλά είναι πιο αδυναμο κ πρέπει να περάσει τις 5χλδ rpm ώστε να ζωντανέψει ;)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η έκδοση R θα ταίριαζε απόλυτα με την ρύθμιση, ροπή ελαστικότητα, του κινητήρα του 1050 και όχι του 1090, που χαμηλά είναι πιο αδυναμο ;)
Δεν το έχουν καβαλήσει και λένε διαφορα....αστους.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν το έχουν καβαλήσει και λένε διαφορα....αστους.
Κάτι έχουμε καβαλήσει κι εμείς.. Είχε και η γιαγιά μου μια κατσίκα στο χωριό όταν ήμουν μικρός, τσιμπούκι την έκανα, ρόπιαζε απο χαμηλά!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Κάτι έχουμε καβαλήσει κι εμείς.. Είχε και η γιαγιά μου μια κατσίκα στο χωριό όταν ήμουν μικρός, τσιμπούκι την έκανα, ρόπιαζε απο χαμηλά!
Με αυτες, υπηρχε προβλημα στο cornering ABS!!! :p
Οταν ¨πατουσες φρενο¨ σε στροφη αποτομη.............. ειχες φυγει στον αερα!!!!!!!!!!! :ha
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Η έκδοση R θα ταίριαζε απόλυτα με την ρύθμιση, ροπή ελαστικότητα, του κινητήρα του 1050 και όχι του 1090, που χαμηλά είναι πιο αδυναμο κ πρέπει να περάσει τις 5χλδ rpm ώστε να ζωντανέψει ;)
Ετσι ακριβως, και ειναι κριμα που δε βγαλανε το 1050 σε R εκδοση αλλα πολυ γρηγορα πουσαρανε τον ιδιο κινητηρα των 1050cc και ονοματισανε τα μοντελα 1090 με εκδοση απλη 19/17 και R 21/18.

Οσο για τα 90 αλογα, ειναι πολυ περισοτερα απ'οσα μπορει να κανει καλα ενας κοινος θνητος στο χωμα και περισευουν, αυτο που εχει σημασια ειναι η ροπη στις χαμηλομεσαιες, ακομα τα 60κατι αλογα του Τ700 φτανουν μια χαρα. Και βεβαια και στην ασφαλτο 90 αλογα ειναι μια χαρα για μηχανακια on-Off με 21/18.
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Πήγαινε σε 790R. Αυτό με τα 10.850€. 2 χρόνια νεώτερο μηχανάκι και 1500€ ακριβότερο.
Η διαφορά με το 1050 είναι ότι τα κάνει όλα. Το 1050 είναι ήδη 5 ετών.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Πήγαινε σε 790R. Αυτό με τα 10.850€. 2 χρόνια νεώτερο μηχανάκι και 1500€ ακριβότερο.
Η διαφορά με το 1050 είναι ότι τα κάνει όλα. Το 1050 είναι ήδη 5 ετών.
Συμφωνώ! και δεν είναι ήδη 5 ετών, παραπάνω είναι μιας και το 1050 κυκλοφόρησε 2015 και 2016, οπότε μιλάμε ήδη για 6-7 χρονών (με την αλλαγή του χρόνου σε μερικές μέρες)
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Δυστυχώς σωστή απάντηση ( πρόταση ) δεν υπάρχει και το αποδεικνύουν τα εκατομμύρια
αντρών που έμπλεξαν με μηχανές ή γυναίκες.
Σε άλλους αρέσουν οι ψηλές σε άλλους οι χαμηλές, οι χοντρές οι αδύνατες .....
το μόνο σίγουρο είναι ότι κάναμε όλοι λάθος επιλογές και χώσαμε βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Μιας και είσαι περπατημένο αγόρι λόγω R1 βουρ στο πατσά & μη το πολυσκέφτεσαι
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, θα δούμε ίσως από βδομάδα γίνει κάτι, βασικά για 790 R θα προσπαθήσω να πάω αλλιώς με βλέπω με tenere χαχαχα
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Και εγώ το σκέφτηκα αλλά.δεν το ανταλλάζεί το παιδί με Tenere
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom