1050 adventure

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αμα βγάλουνε το δικύλινδρο 500αρι με καμια 65 άλογα και 21-18, κατω απο 200 κιλά γεμάτο μπορεί να γίνει το άγιο δισκοπότηρο για τους λάτρεις της adv enduro κοινότητας...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αμα βγάλουνε το δικύλινδρο 500αρι με καμια 65 άλογα και 21-18, κατω απο 200 κιλά γεμάτο μπορεί να γίνει το άγιο δισκοπότηρο για τους λάτρεις της adv enduro κοινότητας...
Πας στοίχημα ότι θα συζητάμε τι κάγκελα να βάλουμε μπρος πίσω και πλαγίως;

Όχι άλλο συζήτηση για 200 κιλά. Για να γίνει ένα δικύλινδρο κάτω από 200 κιλά πρέπει να το αφήσεις ορφανό από πολλά πράγματα, μεταξύ άλλων και ηλεκτρονικά και αυτό δεν το θέτε.

Ζητήστε καλό ζύγισμα, βάρος χαμηλά, καλά υποπλαίσια.... χεστήκαμε για τα 200 κιλά. Για κάτω από τα 200 κιλά υπάρχουν άλλες μοτοσυκλέτες.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
To 200 είναι σχημα λόγου...δλδ αμα ειναι 199 ειναι οκ ενω αμα ειναι 201 όχι; νομιζω το ιδανικό travel enduro είναι το 701 και 690...το να φτιάξουν ενα μηχανακι ακόμα πιο πολιτικό από το ηδη πολιτικό 690 θα είναι μεγάλη επιτυχία. Το πιθανότερο θα είναι 19-17 οπως το 390 κτλ. το 390 που το οδηγησα μου φάνηκε σαν ενα υπερυψωμένο street μηχανάκι, όχι adve. αμα μπορεσουνε και κανουνε την υπέρβαση ίσως αξίζει να περιμένει κανείς πριν αγοράσει κάτι άλλο, εφόσον βεβαια τον ενδιαφέρει η adve κατηγορία. Οπότε στη θεση του orla13 μπορεί και να περιμενα λίγο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το χαμηλό κέντρο βάρους δίνει εντελώς άλλη αίσθηση στη μοτοσυκλέτα. Όταν οδήγησα για μισή ώρα το gsadv στην Πάτρα, δεν περίμενα ότι θα μου δώσει τέτοια αίσθηση σταματημένο. Ανέβηκα μετά στο 990 και στατικά μου φαινόταν πιο βαρύ από το gsadv. Βέβαια στο γρήγορο στροφιλικι δεν συγκρίνονται, εκεί φαίνεται το βάρος του gs σε σχέση με το 990,αλλα στατικά η σε επιτοπιες μανούβρες με χαμηλή ταχύτητα νομίζω ότι η χοντρή κρύβει καλά το βάρος της. Πολύ καλά θα έλεγα.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Αυτο ^

Προτιμω 1000 φορες ενα ονοφ 250 κιλα με χαμηλο υψος σελλας και κ.β. παρα ενα ονοφ 200 κιλα με σελλα και κ.β. στο θεο.
Οσοι δεν προσυπογραφετε στην ανωτερω αποψη δεν εχετε παρα να καβαλησετε ενα himalayan των 200 κιλων και ενα 701 των 160 κιλων για να δειτε ποσο πιο ευκολο ειναι το πρωτο για να περνας απο τα δυσκολα.
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Αρχικά είχα το 690 και το έδωσα για κάποιους λογους τότε, μετά έπεσε στα χέρια μου το G650Xchallenge...

Λοιπόν, νομίζω ότι είναι ένα πάρα πολύ καλό travel enduro...

Ταξιδεύει απροβλημάτιστα, φορτώνεται με ότι χρειαστει, χοροπηδάει στα βουνα και δεν κολώνει πουθενά...
με βάρος κάπου στα 160 κιλά, με 55 αλογάκια... και από θέματα αξιοπιστίας...κανένα απολύτως θέμα... άσπαστο.

Το μόνο που θέλει, είναι ένα μικρό τζαμάκι για να κόβει λίγο αεράκι και αν έχεις απαιτήσεις αλλάζεις την ανάρτηση πίσω (εγω έχω τη μαμά)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Προτιμω 1000 φορες ενα ονοφ 250 κιλα με χαμηλο υψος σελλας και κ.β. παρα ενα ονοφ 200 κιλα με σελλα και κ.β. στο θεο.
Οσοι δεν προσυπογραφετε στην ανωτερω αποψη δεν εχετε παρα να καβαλησετε ενα himalayan των 200 κιλων και ενα 701 των 160 κιλων για να δειτε ποσο πιο ευκολο ειναι το πρωτο για να περνας απο τα δυσκολα.
Αυτό που λες το έχω διαβάσει και αλλού, ότι το βάρος και η ορμή (momentum) του μεγάλου βοηθάει πολύ στην διέλευση εμποδίων, εκεί που το μικρό/ελαφρύ θέλει ταχύτητα και σχετικά γκάζωμα, το οποίο ειδικά σε άπειρο αναβάτη είναι counter intuitive. Φαντάζομαι ότι ισχύει μέχρι ένα σημείο δυσκολίας διαδρομής.

Είδα χτες ένα βίντεο στο ίνσταγκραμ όπου harley ανεβαίνει σαθρή ανηφόρα στην οποία έχει κολλήσει εντουράς από event στην Ινδονησία αν θυμάμαι καλά. Δεν θυμάμαι σε ποιό από όλα τα βρώμικα ακάου που έχω βάλει στο προφίλ ήταν.


Είδα ένα άλλο σήμερα.. Κατηφόρα αγάπη μου, ναι ξέρω, έχει κάνει και ο Τόνι Μπου με την Άφρικα κάτι τέτοιο.

 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Αυτό που λες το έχω διαβάσει και αλλού, ότι το βάρος και η ορμή (momentum) του μεγάλου βοηθάει πολύ στην διέλευση εμποδίων, εκεί που το μικρό/ελαφρύ θέλει ταχύτητα και σχετικά γκάζωμα, το οποίο ειδικά σε άπειρο αναβάτη είναι counter intuitive. Φαντάζομαι ότι ισχύει μέχρι ένα σημείο δυσκολίας διαδρομής.

Είδα χτες ένα βίντεο στο ίνσταγκραμ όπου harley ανεβαίνει σαθρή ανηφόρα στην οποία έχει κολλήσει εντουράς από event στην Ινδονησία αν θυμάμαι καλά. Δεν θυμάμαι σε ποιό από όλα τα βρώμικα ακάου που έχω βάλει στο προφίλ ήταν.


Είδα ένα άλλο σήμερα.. Κατηφόρα αγάπη μου, ναι ξέρω, έχει κάνει και ο Τόνι Μπου με την Άφρικα κάτι τέτοιο.

Δεν αναφερομουνα στην ορμη αλλα και αυτο σωστο ειναι. Το 1150gs που ειχα παντως ηταν σημαντικα πιο ευκολο μηχανακι στα αργα απο το 950se που εχω. Ροπη, ορμη, χαμηλο κ.β και χαμηλη σελα γαρ. Ακομα και διπλος με μπαγκαζια ηταν πιο ευκολο το gs απο το se solo.
Επισης ενα καλοζυγισμενο βαρυ μηχανακι με χαμηλη σελα που σου δινει περιθωριο να βαλεις ποδια κατω και να το υποστηριξεις εχει λογω αδρανειας και πιο αργες αντιδρασεις, τα παντα συμβαινουν σε slo-mo, πραγμα που βοηθαει οχι μονο ψυχολογικα αλλα και ουσιαστικα καποιον που δεν ειναι τονυ μπου.

Τουτων δοθεντων (και τεστ ραιντ πεντινγκ) του κινεζικου 650 μορινι, μαλλον δε θα με χαλουσαν διολου τα κιλακια του αν το συνολο ειναι χαμηλο και ομορφα ζυγισμενο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν αναφερομουνα στην ορμη αλλα και αυτο σωστο ειναι. Το 1150gs που ειχα παντως ηταν σημαντικα πιο ευκολο μηχανακι στα αργα απο το 950se που εχω. Ροπη, ορμη, χαμηλο κ.β και χαμηλη σελα γαρ. Ακομα και διπλος με μπαγκαζια ηταν πιο ευκολο το gs απο το se solo.
Επισης ενα καλοζυγισμενο βαρυ μηχανακι με χαμηλη σελα που σου δινει περιθωριο να βαλεις ποδια κατω και να το υποστηριξεις εχει λογω αδρανειας και πιο αργες αντιδρασεις, τα παντα συμβαινουν σε slo-mo, πραγμα που βοηθαει οχι μονο ψυχολογικα αλλα και ουσιαστικα καποιον που δεν ειναι τονυ μπου.

Τουτων δοθεντων (και τεστ ραιντ πεντινγκ) του κινεζικου 650 μορινι, μαλλον δε θα με χαλουσαν διολου τα κιλακια του αν το συνολο ειναι χαμηλο και ομορφα ζυγισμενο.
Αυτό που περιγράφεις δεν μπορεί να το καταλάβει κάποιος, αν δεν το βιώσει.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Αυτό που περιγράφεις δεν μπορεί να το καταλάβει κάποιος, αν δεν το βιώσει.
Ετσι ειναι. Και μαλιστα τωρα που θυμαμαι τις βολτες μου με το gs, παντα οταν η βολτα περιελαμβανε τιποτα ζορικα για τα δεδομενα των εκπληκτικα μετριων χωματινων ικανοτητων μου, εβαζα και τις πλαινες βαλιτσες στη μηχανη με λιγο ερμα ωστε να ισορροπει καλλιτερα στο διαμηκη αξονα. Το ιδιο ακριβως που κανει και ο ισορροπιστης που περπαταει στο σκοινι και κρατα κονταρι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ετσι ειναι. Και μαλιστα τωρα που θυμαμαι τις βολτες μου με το gs, παντα οταν η βολτα περιελαμβανε τιποτα ζορικα για τα δεδομενα των εκπληκτικα μετριων χωματινων ικανοτητων μου, εβαζα και τις πλαινες βαλιτσες στη μηχανη με λιγο ερμα ωστε να ισορροπει καλλιτερα στο διαμηκη αξονα. Το ιδιο ακριβως που κανει και ο ισορροπιστης που περπαταει στο σκοινι και κρατα κονταρι.
Πολλές οι χρήσεις της βαλιτσας





Advphone
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Εγώ εμπειρία δεν έχω και προς το άσχετος με το χώμα θα με έβαζα, και μάλιστα το να πάρω μια μότο 200 κιλά ήταν ο φόβος μου αν θα μπορώ να την οδηγήσω στο χώμα μιας και το μικρό είναι αρκετά ελαφρύ. Τελικά οδήγησα ένα τενερε στο χώμα και πραγματικά μου φάνηκε πολύ εύκολο, εκεί που το μικρό χοροπηδάει το τ7 απλά περνάει και φυσικά πήγαινα πολύ σιγά, ένας λόγος που μου αρέσει όμως το ktm είναι το χαμηλό κέντρο βάρους. Οδήγησα το 790 και το R στην άσφαλτο όμως και πραγματικά από το 390 στα μεγάλα δεν νιώθεις την διαφορά στο βάρος, είναι τόσο καλά ζυγισμενα που απλά είχα περισσότερο γκάζι, χώρια το χαμόγελο στο πρόσωπο! Εκεί το ερωτεύτηκα το 790...
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Σου φάνηκε το τενερε πιο ευκολο γιατί κατάπινε τις πετρες. Το μειονεκτημα του δικου σου είναι ότι δεν έχουν διαδρομή οι αναρτήσεις καθόλου και χοροπηδάει και κοπανάει. Αν πάρεις ένα ελαφρυ με σωστές αναρτήσεις θα σου φανεί πιο ευκολο κ από το τενερε. Γενικά το βάρος παντα σε νικά και σε κουραζει
 
Top Bottom