1062.15 ευρω για σερβις!!!Multistrada 1200 ruleZZZ

onroad

Superhero
Περιοχή
RTW
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
KTM790R
Πχ στο πρώτο service που είχα λαδια και φίλτρο 150 ευρώ. Γιατί τόση διαφορά από άλλους; αυτά και πολλά που δεν γράφονται εδώ στον καφέ αυριο.

Ένα απλό παράδειγμα είναι ότι μετά την 5ετια η αντιπροσωπεία Τουκατι έχει ένα πρόγραμμα loyalty με μια έκπτωση που δικαιολογεί την διαφορά εν μέρει.

Follow me, I'm lost too
 

onroad

Superhero
Περιοχή
RTW
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
KTM790R
Θεωρεις οτι ενα R1 ή ενα 1098R ειναι στην ιδια μοιρα κ...χρηστικοτητα για καθε μερα με ενα μεγαλο ΟνΟφ?Γιατι εγω βλεπω...χαωτικες διαφορές...
Ότι του αρέσει του καθενός και πολλές φορές κάνουμε χρήση γιατί δεν έχουμε άλλη επιλογή.
Για μένα ούτε ένα mega on off κάνει για παπί ,για εσένα ναι .
Για εσένα μπορεί το xr400 που έχω να μην κάνει για ταξίδι ,για εμένα με μερικές μετατροπές και 1lt λάδι να είναι τέλειο.

Follow me, I'm lost too
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ότι του αρέσει του καθενός και πολλές φορές κάνουμε χρήση γιατί δεν έχουμε άλλη επιλογή.
Για μένα ούτε ένα mega on off κάνει για παπί ,για εσένα ναι .
Για εσένα μπορεί το xr400 που έχω να μην κάνει για ταξίδι ,για εμένα με μερικές μετατροπές και 1lt λάδι να είναι τέλειο.
Kωστη το ιδιο λες..δεν αφηνεις το XR οπως ειναι μαμα και για το λογο για τον οποιο βγηκε(χωμα μονο)αλλά με "μερικες μετατροπες" ειναι τελειο για σενα(αναλογιων τηρουμενων γιατι ακομα κι ετσι μετατροπων δεχομενο δεν ειναι...Multistrada)...σαφως κ αν μετατρεψουμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ στα μετρα μας ειναι για ολα...αλλά ενα ΟνΟφ ειναι απο την παραγωγη ετοιμο για να κανει τον χαμαλη σπιτι δουλεια κ σουπερμαρκετ ως ταξιδια Ακρωτηρι και τριβαλιτσο...πολη και εκτος πολης...Οτι ειναι θεμα καθενος και ορεξεων εννοειται φιλε,αλλά δεν ειναι ολες οι μοτο το ιδιο χρηστικες...ενα SS ας πουμε για πολη οπως θα παει το ΟνΟφ...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μα τα ιδια λεμε ολοι εδω μεσα...
Τη διαφωνια δε βρισκω.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
αλυσογραναζια 300ε και υμαντες κανα 150αρι...βγηκε το 500αρικο πανω κατω ηδη...
οποτε ειναι ψιλολογικα τα κοστη για 4β ντουκατι.....
αλλα οπως ειπε ο
onroad
ο ιταλος βγαζει γουστα!!!και γαμω τα γουστα!!!!
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
Δεν το βρίσκω παράλογο το κόστος ή μή αναμενόμενο.

Μιλάμε για μια τελευταίας τεχνολογίας μοτοσυκλέτα που απαιτεί εξειδικευμένο τεχνικό με επιμορφώσεις στο μοντέλο αυτό για να μπορεί να συντηρήσει σωστά την μοτοσυκλέτα με όλα τα υποσυστήματα της. Είναι λογικό ως Premium προϊόν αντίστοιχα να ζητούν και Premium τιμές εργατοώρας καθώς για να μπορούν να συντηρούν ένα συνεργείο με μικρό εύρος πελατών αλλά με αυξημένες απαιτήσεις τεχνικές είναι μια δύσκολη εξίσωση.

Αυτά που είναι παράλογα δεν είναι τα κόστη σε τέτοιες περιπτώσεις. Αυτά που είναι παράλογα είναι που ζούμε σε μια χώρα Ευρωπαϊκή υποτίθεται με μισθούς Βουλγαρίας βέβαια και με υψηλό ποσοστό φτώχιας οπότε απλά δεν μπορούμε γενικά να υποστηρίξουμε οικονομικά την απόκτηση και την χρήση ενός Premium Προϊόν τουλάχιστον η μεγάλη πλειοψηφία.

Εκείνοι που μπορούν οικονομικά να έχουν μια τέτοια μηχανή που είναι το αντίστοιχο μιας Ferrari στις μοτοσυκλέτες μπορούν να αντιληφθούν πού πανε τα λεφτα τους και τί υπηρεσίες πληρώνουν και τί προϊόν έχουν. Και προφανώς τα αξίζει για μένα, δεν το συζητάμε, αν θες Ferrari πρέπει να την πληρώσεις. Αλλιώς έχεις Saxo VTS βελτιωμένο ή τέλοσπαντων όπου φτάνει το βαλάντιο σου.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
τιμη χρεωσης 45 ευρω την εργατοώρα..
Οσα παίρνει κι ένας ειδικευόμενος γιατρός δηλαδή για 16 ώρες εφημερία. Καλή φάση...


Σεντ φρομ Dakarete-φον
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
Οσα παίρνει κι ένας ειδικευόμενος γιατρός δηλαδή για 16 ώρες εφημερία. Καλή φάση...


Σεντ φρομ Dakarete-φον
Τα χεις μπλέξει ,γιατρέ μου ,κ με το συμπάθειο κιόλας.

Ο ειδικευόμενος ιατρός ,είναι υπάλληλος του κράτους.
Αρα ο μισθός του ,μπορεί να συγκριθεί μέ αυτόν ,ενός μισθωτού μαθητευόμενου μηχανικού.

Το κόστος της εργατώρας ,αφορά τα ωριαία ακαθάριστα έσοδα της επιχείρησης ,κ αποσκοπεί στο να παρέχει σωστές υπηρεσίες ,εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα την βιωσιμότητά της.
Αν θες να κάνεις κάποια σύγκριση λοιπόν ,θα πρέπει να συγκρίνεις την εργατώρα μιας επιχείρησης ,με τα ωριαία ακαθάριστα έσοδα του κράτους ,σε συνδιασμό με την ποιότητα παροχής υπηρεσιών της δημόσιας υγειονομικής περίθαλψης.
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Παντως αν θεωρήσουμε ότι τηρείται το σέρβις κάθε 15000 που λέει η εταιρία και είναι 100 το μικρό και 700 το μεγάλο, στις 100,000 χλμ έχεις κάνει τρία και τρία ήτοι 2400 ευρώ.

Σε ένα τυπικό Ιαπωνικό που θέλει "σέρβις λαδιών" κάθε 6000 και βαλβίδες ανά 12 ή 24,000 χλμ, έχεις δώσει λεφτά για
16 αλλαγές λαδιών (να πούμε από ένα 50άρι την φορά; ) 800 ευρώ
8 αλλαγές μπουζί (από ένα 50ρικο την φορά) 400 ευρώ
8 ρυθμίσεις βαλβίδων ή 4 ρυθμίσεις (ας πάρουμε την φθηνή εκδοχή) 400 ευρώ και δεν υπολογίζω φλάντζες και καπελώτα

Και δεν βάζω τακάκια, αλυσίδες κλπ γιατί αυτά τρώγονται και στο μεν και στο δε.

Δηλαδή, υπολογίζοντας λάδια μπουζί μόνος σου και βαλβίδες σε "φιλικό προς την τσέπη" συνεργείο, έχεις δώσει 1600 μίνιμουμ. Αν το πηγαίνεις αντιπροσωπεία ή αν φοράει μπουζί ιριδίου μπορεί να είσαι και παραπάνω από το ντουκάτι. Λέμε τώρα. Προφανώς και το 700άρι είναι "ταμπλάς" αλλά μήπως όχι και τόσο πολύ όσο φαίνεται με την πρώτη ματιά;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Υπερβολικο σε βρισκω:
Παντως αν θεωρήσουμε ότι τηρείται το σέρβις κάθε 15000 που λέει η εταιρία και είναι 100 το μικρό και 700 το μεγάλο, στις 100,000 χλμ έχεις κάνει τρία και τρία ήτοι 2400 ευρώ.

Σε ένα τυπικό Ιαπωνικό που θέλει "σέρβις λαδιών" κάθε 6000 και βαλβίδες ανά 12 ή 24,000 χλμ, έχεις δώσει λεφτά για
16 αλλαγές λαδιών (να πούμε από ένα 50άρι την φορά; ) 800 ευρώ
Λαδι ημισυνθετικο: 10 ευρω/λιτρο * 3 λιτρα = 30 ευρω * 16 αλλαγες = 480 ευρω
8 αλλαγές μπουζί (από ένα 50ρικο την φορά) 400 ευρώ
Μπουζι: Αν μιλαμε για δικυλινδρο, 2 απλα μπουζι * περιπου 4 ευρω = 8 ευρω * 16 αλλαγες = 128 ευρω (256 για τετρακυλινδρο)
Αν χρειαζεται ιριδιου (ή οποιοδηποτε αλλο ειδικο) τοτε φυσικα δεν θελει καθε 12000 χλμ αλλα σε πολλαπλασια χλμ

8 ρυθμίσεις βαλβίδων ή 4 ρυθμίσεις (ας πάρουμε την φθηνή εκδοχή) 400 ευρώ και δεν υπολογίζω φλάντζες και καπελώτα
Στα 12000 χλμ δυσκολα να θελουν ρυθμιση, ακομα και αν ειναι με κοντρα παξιμαδι, μονο τσεκαρισμα και αρα λιγοτερο χρονο, αρα λιγοτερο κοστος εργατικων (αν ειναι τιμιος ο μηχανικος) Αν δε ειναι με καπελωτα τοτε το 12000 χλμ δεν ισχυει Απο 24000 και πανω για ελεγχο
Αρα τα 400 ευρω ειναι υπερβολικο ποσο
Και φλατζα (και οχι φλατζες) δεν χρειαζονται ολα Καποια ναι, καποια οχι

Και δεν βάζω τακάκια, αλυσίδες κλπ γιατί αυτά τρώγονται και στο μεν και στο δε.

Δηλαδή, υπολογίζοντας λάδια μπουζί μόνος σου και βαλβίδες σε "φιλικό προς την τσέπη" συνεργείο, έχεις δώσει 1600 μίνιμουμ. Αν το πηγαίνεις αντιπροσωπεία ή αν φοράει μπουζί ιριδίου μπορεί να είσαι και παραπάνω από το ντουκάτι. Λέμε τώρα. Προφανώς και το 700άρι είναι "ταμπλάς" αλλά μήπως όχι και τόσο πολύ όσο φαίνεται με την πρώτη ματιά;
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Δε νομιζω να βαζει ημισυνθετικο το ντουκατι αλλα ουτε και απλα μπουζια! Επισης δε νομιζω να αλλαζουν το λαδι οι κατοχοι καθε 15000χλμ
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Υπερβολικο σε βρισκω:
Γιατί; To fazer θέλει τρία λίτρα με την αλλαγή και ένα που το "πίνει" ανάμεσα στις αλλαγές αν είμαι καλό παιδί με το γκάζι, αλλιώς θέλει παραπάνω. Καλά τα λέω σε ότι με αφορά.

Ο υπολογισμός των μπουζί έγινε σε σχέση με το τετρακύλινδρο που έχω τώρα, που έχει και τα αντίστοιχα άλογα με το τουκάτι και τα σκατέμ. Ναι ένα τράνσαλπ ή ο πήγασος ξέρω 'γω έχει λίγο λιγότερα έξοδα και έχω πεθάνει από νύστα πριν ανάψει πράσινο φανάρι. Και ένα κρίπτον έχει λιγότερα έξοδα. Δεν είναι σε αυτό το επίπεδο που συζητάμε τώρα, πουθενά.

Το αν θέλει όντως ρύθμιση βαλβίδων ή όχι, το ξέρεις μόνο αφού έχεις ξηλώσει πλαστικά και καπάκι. Και ναι μπορεί και να πας τις αλλαγές φλάντζας μία παρά μία, μπορείς να μην το ανοίξεις ποτέ "τζαπάν ρε μούτρα δεν θέλει τίποτα" φαντάζομαι ότι αν είναι καινούριο και το service book πρέπει να είναι.... by the book για να έχεις εγγύηση θα το ανοίξουν και θα το χρεώσουν. Φλάντζες γιατί δεν είναι μόνο μία πάντα του καπακιού, είχα και bandit που είχε την περιμετρική και τις "μίκι μάους" στα μπουζί. Λεπτομέρειες συζητάμε. Α και, ένα σετάκι τεντωτήρα/καδένα δεν θα θες στις 100,000 μπορεί και νωρίτερα, θα θες. Δεν είναι στον λογαριασμό. Τα 700 της ντουκάτι το έχουν μέσα.

Και ξαναλέω, συγκρίνω τιμές "στο σπίτι" με τιμές "κεντρικό συνεργείο αντιπροσωπείας". Και τιμές χρεπιού 20ετίας με τιμές κοσμήματος περσινού/προπέρσινου.

Αν βρω και σκανάρω τις παλιότερες καταχωρήσεις της Suzuki όπου είχε τις τιμές αντιπροσωπείας για τα σέρβις στο Vstrom 1000 και 650, είναι σίγουρα πολύ περισσότερα από το Ducati. Εκτός αν έλεγε ψέμματα η Zook τότε για να δείξει ότι και καλά σας κάνουμε μεγάλο δώρο τα σέρβις ως τις 60,000 χιλιόμετρα και στο ταμείο δεν σου χρεώνουν ούτε τα μισά, ξέρω και εγώ. Πάντως έλεγχο βαλβίδων τον έγραφαν για 500+ στο "μεγάλο σέρβις".
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αν ηθελα να συγκρινω -ακυρο εκ προιμιου, αλλα λεμε τωρα- ενα multistrada στο κοστος του σερβις του σε σχεση με ενα Ηοnda, θα το εψαχνα σε σχεση με το Crosstourer 1200. Που ειναι V4, vtec κι εχει μια ιπποδυναμη που "στεκεται" ας πουμε...., διπλα στον πυραυλο!

Πολυ σωστα αναφερθηκε πιο πανω οτι τα Ducati ειναι οι Ferrari στις μοτοσυκλετες!
Τι πιανομαστε με "διφραγκα";
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Θοδωρή το μόνο που λέω είναι ότι δεν είναι "τραγική" η διαφορά. Δεν είναι διπλό/τριπλό το κόστος. Είναι 30% παραπάνω (αν είναι). Παλεύεται.
 

rodouma

:::...Road to kNowhere...:::
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Μάνος ️
Μοτό
::..GT..::
Να ρωτήκσω κι εγώ κατιτίς τους ducatisti μας... τιμή στα original τακάκια (σαν αναλώσιμα μόνο) του multistrada? :cautious:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Doudo

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM Adventure 950 ‘04
Suzuki V-Strom 650 ‘14
Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει στην συζήτηση, αλλά ως κάτοχος και ενός V-Strom 650, αγορασμένο καινούργιο τον Απρίλιο του 2015 μέχρι και σήμερα (3,5 χρόνια), έχω κάνει για 66.000 χλμ. 12 service (κάθε 6.000 χλμ. και το πρώτο στα 1.000 χλμ.).
Συνολικό κόστος 1.320 ευρώ (μέσος όρος 110 ευρώ/service). Το κόστος αυτό αφορά μόνο λάδια, φίλτρα, μπουζί, υγρά φρενών, παραφλού και ρύθμιση βαλβίδων κάθε 24.000 χλμ.) και πάντα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Ενδεικτικά αναφέρω επίσης: αλυσιδογράναζα Suzuki 200 ευρώ (κάθε 30.000 χλμ), τακάκια εμπρός/πίσω Suzuki 120 ευρώ (κάθε 15.000 χλμ. τα πίσω και κάθε 30.000 χλμ. τα εμπρός).
Για after-market βέβαια το κόστος είναι πολύ χαμηλότερο, αλλά ας μείνουμε σε τιμές αντιπροσωπείας.
Τέλος, ελαστικά κάθε 20.000 χλμ., περίπου 600 ευρώ.
Δηλαδή, άλλα επιπλέον 1.320 ευρώ. (ακριβώς ίδιο νούμερο, παράξενο...)
Σύνολο 1.320 Χ 2 = 2.640 ευρώ για 66.000 χλμ. μισά-μισά πόλη-ταξίδια.
Έχετε τώρα μια βάση για το κόστος χρήσης του πιο φθηνού on-off (μιλώντας για καινούργια +650 κυβικά).
Αν υπολογίσουν αντίστοιχα (service, αλυσιδογράναζα, τακάκια, ελαστικά) οι κάτοχοι των GS/KTM/Multi, μπορούμε να συγκρίνουμε...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Γιατί; To fazer θέλει τρία λίτρα με την αλλαγή και ένα που το "πίνει" ανάμεσα στις αλλαγές αν είμαι καλό παιδί με το γκάζι, αλλιώς θέλει παραπάνω. Καλά τα λέω σε ότι με αφορά.

Ο υπολογισμός των μπουζί έγινε σε σχέση με το τετρακύλινδρο που έχω τώρα, που έχει και τα αντίστοιχα άλογα με το τουκάτι και τα σκατέμ. Ναι ένα τράνσαλπ ή ο πήγασος ξέρω 'γω έχει λίγο λιγότερα έξοδα και έχω πεθάνει από νύστα πριν ανάψει πράσινο φανάρι. Και ένα κρίπτον έχει λιγότερα έξοδα. Δεν είναι σε αυτό το επίπεδο που συζητάμε τώρα, πουθενά.

Το αν θέλει όντως ρύθμιση βαλβίδων ή όχι, το ξέρεις μόνο αφού έχεις ξηλώσει πλαστικά και καπάκι. Και ναι μπορεί και να πας τις αλλαγές φλάντζας μία παρά μία, μπορείς να μην το ανοίξεις ποτέ "τζαπάν ρε μούτρα δεν θέλει τίποτα" φαντάζομαι ότι αν είναι καινούριο και το service book πρέπει να είναι.... by the book για να έχεις εγγύηση θα το ανοίξουν και θα το χρεώσουν. Φλάντζες γιατί δεν είναι μόνο μία πάντα του καπακιού, είχα και bandit που είχε την περιμετρική και τις "μίκι μάους" στα μπουζί. Λεπτομέρειες συζητάμε. Α και, ένα σετάκι τεντωτήρα/καδένα δεν θα θες στις 100,000 μπορεί και νωρίτερα, θα θες. Δεν είναι στον λογαριασμό. Τα 700 της ντουκάτι το έχουν μέσα.

Και ξαναλέω, συγκρίνω τιμές "στο σπίτι" με τιμές "κεντρικό συνεργείο αντιπροσωπείας". Και τιμές χρεπιού 20ετίας με τιμές κοσμήματος περσινού/προπέρσινου.

Αν βρω και σκανάρω τις παλιότερες καταχωρήσεις της Suzuki όπου είχε τις τιμές αντιπροσωπείας για τα σέρβις στο Vstrom 1000 και 650, είναι σίγουρα πολύ περισσότερα από το Ducati. Εκτός αν έλεγε ψέμματα η Zook τότε για να δείξει ότι και καλά σας κάνουμε μεγάλο δώρο τα σέρβις ως τις 60,000 χιλιόμετρα και στο ταμείο δεν σου χρεώνουν ούτε τα μισά, ξέρω και εγώ. Πάντως έλεγχο βαλβίδων τον έγραφαν για 500+ στο "μεγάλο σέρβις".
To οτι το δικο σου καιει τοσο λαδι ειναι ασχετο με την κουβεντα διοτι αντιστοιχα οποιοδηποτε μηχανακι μπορει να καιει τοσο, περισσοτερο, λιγοτερο ή "καθολου"
Τα μπουζι ποσο κανουν; Να πουμε 10 το ενα; Οποτε συνολικα 40 σε καθε αλλαγη
Βαλβιδες θελει καθε 12000 χλμ; Με καπελωτα δεν ειναι; Αν ναι τοτε, δεν ξερω, αλλα απο 30000 και πανω "by the book" πρεπει να θελουν τσεκ Οποτε και αυτο το κοστος που ειναι βαρυ πεφτει σημαντικα
Τεντωτηρα/καδενα γιατι; Περιλαμβανεται στον στανταρ περιοδικο τυπικο service του fazer; Δεν νομιζω

Η αναφορα σου σε πηγασο τρανσλπ και ...παπι ή οποιοδηποτε αλλο σε κανει να βαριεσαι δεν καταλαβα γιατι εγινε Εσυ μιλησες για "τυπικο" ιαπωνικο Και το τουκατι δεν ειναι "τυπικο" μηχανακι αλλα κοσμημα κατα τα λεγομενα σου (και ειναι) Και η κουβεντα για "τυπικο" ιαπωνικο χωρις καποιον αλλον προσδιορισμο χαρακτηριστικου (κυλιδροι, ιπποδυναμη,...και γω δεν ξερω τι) ειναι τουλαχιστον αοριστη Εκτος και αν ειχες στο μυαλο σου το fazer
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μενοντας στο αρχικο ποστ του Πετρου, δε θα εμπαινα σε συγκρισεις με αλλες μαρκες (ουτε καν ΚΤΜ, BMW) γιατι η Ducati ειναι αλλιως....
Σημαντικη ειναι η διαφορα αντιμετωπισης μεταξυ εξουσιοδοτημενων που λεει. Και η διαφορα αντιμετωπισης πελατων,ισως..., εξαιρουμενων των προσφορων που ειναι και θεμα τυχης.
Οκ και σε bmw εχω δει διαφορες, αλλα οχι τετοια νουμερα!
 
Top Bottom