Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει στην συζήτηση, αλλά ως κάτοχος και ενός V-Strom 650, αγορασμένο καινούργιο τον Απρίλιο του 2015 μέχρι και σήμερα (3,5 χρόνια), έχω κάνει για 66.000 χλμ. 12 service (κάθε 6.000 χλμ. και το πρώτο στα 1.000 χλμ.).
Συνολικό κόστος 1.320 ευρώ (μέσος όρος 110 ευρώ/service). Το κόστος αυτό αφορά μόνο λάδια, φίλτρα, μπουζί, υγρά φρενών, παραφλού και ρύθμιση βαλβίδων κάθε 24.000 χλμ.) και πάντα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Ενδεικτικά αναφέρω επίσης: αλυσιδογράναζα Suzuki 200 ευρώ (κάθε 30.000 χλμ), τακάκια εμπρός/πίσω Suzuki 120 ευρώ (κάθε 15.000 χλμ. τα πίσω και κάθε 30.000 χλμ. τα εμπρός).
Για after-market βέβαια το κόστος είναι πολύ χαμηλότερο, αλλά ας μείνουμε σε τιμές αντιπροσωπείας.
Τέλος, ελαστικά κάθε 20.000 χλμ., περίπου 600 ευρώ.
Δηλαδή, άλλα επιπλέον 1.320 ευρώ. (ακριβώς ίδιο νούμερο, παράξενο...)
Σύνολο 1.320 Χ 2 = 2.640 ευρώ για 66.000 χλμ. μισά-μισά πόλη-ταξίδια.
Έχετε τώρα μια βάση για το κόστος χρήσης του πιο φθηνού on-off (μιλώντας για καινούργια +650 κυβικά).
Αν υπολογίσουν αντίστοιχα (service, αλυσιδογράναζα, τακάκια, ελαστικά) οι κάτοχοι των GS/KTM/Multi, μπορούμε να συγκρίνουμε...