1062.15 ευρω για σερβις!!!Multistrada 1200 ruleZZZ

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Το GS αν ξερεις να του βαζεις λιγο ''χερι'' ειναι απ τα φτηνοτερα σε αναλωσιμα και σερβις, (διοτι ολα ειναι εμφανη και απλα) συν οτι εχει διαφορικο, αρκει βεβαια να μην σου βγαλει μεγαλη ζημια.
Προσωπικα πριν το μεγαλο ταξιδι των 18000 εβαλα 10-60 Liqui moly φουλ συνθετικά 40 ευρω (αυτοκινητου καθως εχουμε ξηρο συμπλεκτη) φιλτρο λαδιου 7 ευρω, μπουζι 4,6 το ενα (4 στο συνολο 2 ακιδων για 30.000χλμ), ιμαντας conti 5 ευρω (καθε 40.000 χλμ) υγρα φρενων brembo low viscosity 5 ευρω (2 χρονια η 20.000χλμ εγω τα αλλαζω καθε χρονο) , βαλβολινη δουλ συνθετικη 11 ευρω (διαφορικο+σασμαν καθε 2 χρονια η 20.000χλμ τα αλλαζω καθε χρονο) και φιλτρο αερα 9 ευρω. Ρυθμιση βαλβιδων 20 ευρω εξω (προσωπικα εμαθα και την κανω και αυτη) Καθε χρονο ανοιγω διαφορικο καθαριζω αξονα και ψεκαζω με ασπρο γρασο liqui moly για υγρασιες κλπ

Σουμα 40+7+4,6x4+5+5+11+9 = 94,4 ευρω και μιλαμε για τα παντα ολα! Τακακια μπροστα 50-60 ευρω το σετ (εξαρταται μαρκα) πισω 25-30 αντιστοιχα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μενοντας στο αρχικο ποστ του Πετρου, δε θα εμπαινα σε συγκρισεις με αλλες μαρκες (ουτε καν ΚΤΜ, BMW) γιατι η Ducati ειναι αλλιως....
Σημαντικη ειναι η διαφορα αντιμετωπισης μεταξυ εξουσιοδοτημενων που λεει. Και η διαφορα αντιμετωπισης πελατων,ισως..., εξαιρουμενων των προσφορων που ειναι και θεμα τυχης.
Οκ και σε bmw εχω δει διαφορες, αλλα οχι τετοια νουμερα!
Γιατί; Κάπου είχα δει τιμολόγιο 600 για σέρβις ΚΤΜ αλλά δεν θυμάμαι πια σε ποιο φόρουμ ήταν.

Οι μονόδρομοι είναι πιο φθηνοί όντως. Τα λέει ο Βαγιανελης συχνά, φαντάζομαι ισχύουν.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Γιαννη αν τα κανεις μονος σου αγοραζεις και τα πραγματα μονος σου σιγουρα το ποσο θα ειναι ελαχιστο. Επισης αν πας σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο παλι οι τιμες ειναι διαφορετικες. Στο ντουκατι οταν το ειχα εκανα το μεγαλο φουλ εξτρα σερβις των 30.000 χιλιομετρων με καπου 300 ευρω. Ιμαντες βαλβιδες λαδια φιλτρα μπουζι παραφλου και και και. Αλλα οχι μεσα στη ντουκατι.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Στο 1190 εκανα εγω προσφατα το μεγαλο σερβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργειο τα παντα ολα by the book. Απο οταν το ειχα αγορασει 2 χρονια σχεδον μονο λαδια αλλαζα και τιποτα αλλο. Μικρα σερβις δλδ του 70ευρου. Εμεινα πολυ ευχαριστημενος ομως παρολο το ποσο που πληρωσα 600 ευρω ! Για να ρυθμισεις βαλβιδες σε αυτα τα μηχανακια εχει μεγαλη ταλαιπωρια και πολλες εργατοώρες ! Γενικα ειναι ζορικα λύνονται τα παντα
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Γιαννη αν τα κανεις μονος σου αγοραζεις και τα πραγματα μονος σου σιγουρα το ποσο θα ειναι ελαχιστο. Επισης αν πας σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο παλι οι τιμες ειναι διαφορετικες. Στο ντουκατι οταν το ειχα εκανα το μεγαλο φουλ εξτρα σερβις των 30.000 χιλιομετρων με καπου 300 ευρω. Ιμαντες βαλβιδες λαδια φιλτρα μπουζι παραφλου και και και. Αλλα οχι μεσα στη ντουκατι.
300 σε μη εξουσιοδοτημενο που και στο BMW θα εδινες τα μισα.
Συμφωνω απλα στο BMW το ρυθμισμα βαλβιδων πχ ειναι φθηνο και σε αντιπροσωπεια, μεγαλο σερβις δεν ξεπερναει τα 200-220 ευρω αντε 250 με ιμαντα (με ολα αυτα τα αναλώσιμα που προανεφερα σε εξουσιοδοτημενο ), αυτο θελω να πω, αλλο 250 αλλο 750 παιδες...και δεν βαζω οτι χρειαζεσαι και αλυσιδογραναζα (διαφορικο φορεβα :p)

Το BMW το εκτιμησα ακομα περισσοτερο οσο αφορα το κοστος σερβις ειδικα οταν σε 1 χρονο εγραψα 30.000χλμ (με τα 2 μακρινα ταξιδια)

Φυσικα η κ@υλα πληρωνεται...το Ducati ειναι ειδικο μηχανακι
 
Τελευταία επεξεργασία:

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Εινα
Συμφωνω απλα στο BMW το ρυθμισμα βαλβιδων πχ ειναι φθηνο και σε αντιπροσωπεια, μεγαλο σερβις δεν ξεπερναει τα 200-220 ευρω αντε 250 με ιμαντα (με ολα αυτα τα αναλώσιμα που προανεφερα), αυτο θελω να πω, αλλο 250 αλλο 760 παιδες...και δεν βαζω οτι χρειαζεσαι και αλυσιδοβραναζα (διαφορικο φορεβα :p)

Το BMW το εκτιμησα ακομα περισσοτερο οσο αφορα το κοστος σερβις ειδικα οταν σε 1 χρονο εγραψα 30.000χλμ (με τα 2 μακρινα ταξιδια)
Ειναι φθηνες οι βαλβιδες ναι γτ λυνεις ενα εξωτερικο καπακι και τις τσεκαρεις! Στο 1190 η σε ενα ντουκατι λυνεις ολο το μηχανακι για να τις τσεκαρεις οποτε ειναι λογικο το κοστος να ειναι 2πλασιο η και 3πλασιο.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Τα χεις μπλέξει ,γιατρέ μου ,κ με το συμπάθειο κιόλας.

Ο ειδικευόμενος ιατρός ,είναι υπάλληλος του κράτους.
Αρα ο μισθός του ,μπορεί να συγκριθεί μέ αυτόν ,ενός μισθωτού μαθητευόμενου μηχανικού.

Το κόστος της εργατώρας ,αφορά τα ωριαία ακαθάριστα έσοδα της επιχείρησης ,κ αποσκοπεί στο να παρέχει σωστές υπηρεσίες ,εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα την βιωσιμότητά της.
Αν θες να κάνεις κάποια σύγκριση λοιπόν ,θα πρέπει να συγκρίνεις την εργατώρα μιας επιχείρησης ,με τα ωριαία ακαθάριστα έσοδα του κράτους ,σε συνδιασμό με την ποιότητα παροχής υπηρεσιών της δημόσιας υγειονομικής περίθαλψης.
Πλάκα κάνω και δεν συγκρίνονται αυτά τα πράγματα και αυτό που θα γράψω είναι πανάσχετο με το θέμα αλλά προς αποκατάσταση της αλήθειας ας διευκρινίσω πως ο "ειδικευόμενος ιατρός" είναι ΗΔΗ γιατρός, με σπουδές 6 ετών και απλά εξειδικεύεται σε μια ειδικότητα, ασχέτως αν η αμοιβή της "εργατοώρας" του είναι συγκρίσιμη με αυτή ενός ανειδίκευτου εργάτη.
Για την ποιότητα παροχής υπηρεσιών του ΕΣΥ, θα πω μόνο ότι εγώ έφυγα τρέχοντας... ;)

Διαχειριστές, σβήστε το ποστ αν ανακατεύει πολιτικές στο φόρουμ.

Σεντ φρομ κατεμοτάμπ
 

Simitis

Μέλος
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Ducati Multistrada Enduro
Να ρωτήκσω κι εγώ κατιτίς τους ducatisti μας... τιμή στα original τακάκια (σαν αναλώσιμα μόνο) του multistrada? :cautious:
250€ χωρίς τοποθέτηση.
Τα ίδια ακριβώς όπως τα δίνει το site της Brembo (Recomended) 150€ χωρίς τοποθέτηση.
Πριν 2 εβδομάδες αυτά

Πάμε άλλο που δεν καταλαβαίνω:
Λάδια - φίλτρο σε service =150€ (επίσημος)
Λάδια - φίλτρο σε service = 70€ (μη επίσημος αλλά ακριβώς τα ίδια αναλώσιμα)
80€ κοστίζει ο εξτρά οπτικός έλεγχος?
Στο Multistrada 950 θα ήταν τόσο μεγάλη η διαφορά?

Καταλαβαίνω ότι μπορεί μια μοτοσυκλέτα/brand είναι πιο ιδιαίτερη από άλλες και απαιτεί παραπάνω service/λεφτά/χρόνος και να το δεχτώ. Ακόμα και την διαφορά κινητήρων multistrada 950-1200-1260.
Αλλά σε ποιο σημείο αρχίζουμε και το χάνουμε σαν καταναλωτές και πληρώνουμε το prestige/αέρα?
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
...Αλλά σε ποιο σημείο αρχίζουμε και το χάνουμε σαν καταναλωτές και πληρώνουμε το prestige/αέρα?
Aπ το σημειο που επιλεγουμε ΕΠΙΣΗΜΟ με αυτες τις τιμες και οχι ΑΝΕΠΙΣΗΜΟ με σωστες τιμες...ο νοων νοητω.Και δεν μιλαω ΜΟΝΟ για Ducati,αλλά γενικοτερα για Επισημο Σερβις στην Ελλαδα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αλλά σε ποιο σημείο αρχίζουμε και το χάνουμε σαν καταναλωτές και πληρώνουμε το prestige/αέρα?
Βασικά διαφορά ανάμεσα στα μοτέρ δεν έχει, ότι κόπο έχει το "μικρό", έχει το "μεγάλο", άντε πες ότι τα VVT έχουν μιά έξτρα πολυπλοκότητα πλέον.

Αλλά επειδή έχει γίνει η συζήτηση για 4τροχα αλλού και είχε γράψει άνθρωπος από αντιπροσωπεία, ο εξουσιοδοτημένος οφείλει να πληρώνει και να παρέχει συγκεκριμένα στάνταρ για το μαγαζί σε όλα τα επίπεδα, τα οποία ο μη εξουσιοδοτημένος δεν έχει στο κεφάλι του, οπότε χρεώνει απλά κόστος + έξοδα λειτουργίας.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Aπ το σημειο που επιλεγουμε ΕΠΙΣΗΜΟ με αυτες τις τιμες και οχι ΑΝΕΠΙΣΗΜΟ με σωστες τιμες...ο νοων νοητω.Και δεν μιλαω ΜΟΝΟ για Ducati,αλλά γενικοτερα για Επισημο Σερβις στην Ελλαδα.
Κι όχι μόνο στην Ελλάδα...στο Βουκουρέστι τα λαδάκια (4.1 λτρ + φίλτρο λαδιού) που άλλαξα στην Αφρούλα τον Αύγουστο, κόστισαν 117.36 γιούρια...:mooning:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
θα πρεπει να αναφερθει οτι η ντουκατι ειναι πολυ τιμια σε κατασκευαστικα ελατωματα και τα αλλαζει τζαμπα,ακομα και αν εχει περασει η εγγυηση.Θυμιζω κεφαλες πρωτων μουλτι,που εχει δωσει μεχρι 2018 δωρεαν αλλαγη αν χτυπησει το 2010 μοντελο...ειναι απο τις λιγες που το κανουν.Πολυ κοντα σε αυτο ktm και bmw.Ασ μην αναφερουμε παραδειγμα ιαπωνικης εταιριας....
Το 1200 θελει καθε 24000 χλμ βαλβιδες-υμαντες και συνηθως καπου τοτε θελουν λαστιχα,αλλα και γραναζια-αλυσιδες γιατι τα αλογα χλιμιντρανε και τρωνε πραμα απο αυτα...

Αν σας δωθει ευκαιρια σε οσους δεν το εχουν καβαλησει,οδηγηστε σε μια μικτη διαδρομη,εθνικης,επαρχιακου και νοιωστε τι πραγματικα καβαλατε απο κατω,οπως και γυριστε γυρω γυρω,ξεψαχνιστε το και δειτε τις ψαλιδαρες, τα νταμαρια μπροστινα και τη βαση οργανων απο μαγνησιο,οπως και αλλα πραγματα που δικαιολογουν το κοστος αποκτησης οπως και συντηρησης.
Αξιζει να σημειωθει οτι ειναι το μηχανακι που εδωσε κλοτσια στην κατηγορια το 2010 και αναγκασε ανταγωνιστες να δωσουν αλογα και περιφεριακα στα μοντελα τους...
αυτα.......καυλα ειναι το ατιμο!!!!!!!!!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Με το τελευταίο ποστ με έφτιαξες ,πάω να το βγάλω βόλτα .

Follow me, I'm lost too
φωτο να γουσταρουμε!!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Όσον αφορά τις εγγυήσεις στα καινούργια οχήματα ο παρακάτω νόμος ο οποίος αφορά κυρίως τα αυτοκίνητα αλλά πιστεύω ότι θα ισχύει το ίδιο και για τις μοτοσυκλέτες ανάφερει ότι:
Ο ευρωπαϊκός κανονισμός 461 επιτρέπει σ’ έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου να επισκευάσει το αυτοκίνητό του κατά τη διάρκεια της εγγύησης και σε ένα μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο, χωρίς να χάνει τα πλεονεκτήματα της εγγύησής του, με την προϋπόθεση ότι αυτό το συνεργείο θα κάνει χρήση γνήσιων ανταλλακτικών πρώτης τοποθέτησης ή ανταλλακτικά “after market” εφάμιλλα των γνησίων και όπως προβλέπεται από τις πιστοποιήσεις αυτών.
Επίσης...
Το συνεργείο αυτό θα πρέπει να υπογράφει το βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου και να συρράπτει τα τιμολόγια αγορών, ώστε να προσδιορίζεται η συγκεκριμένη ενέργεια και η συντήρηση του αυτοκινήτου. Και όλα αυτά για να διασφαλιστεί πρώτα ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου.
 
Top Bottom