1200gs 2013 vs 1200gsa

Xr1st0s

Μέλος
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
Transalp 700
Δεν θα κουρασω πολυ. Μια απλη ερωτηση. Τα οικονομικα μου φτανουν ειτε για 1200gsa μοντελο μεχρι 2010-11 η για 1200gs lc 2013 τι να προτιμήσω και γιατι? Ευχαριστω.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Xr1st0s

Μέλος
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
Transalp 700
Χμμ τα λεφτα βγαινουν τα ιδια αφου και για τα δυο θες γυρω στα 12-13 χιλιαρικα. Τωρα αυτο με το πρωτο vs τελευταιο ειναι ενα θεμα. Αλλα να σου πω ζηλεψα καποιες απο τις τεχνολογιες του καινουργιου

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το ερώτημα σου είναι πολύπλοκο
Έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες
Σίγουρα το καινούργιο είναι καινούργιο και το παλιό είναι παλιό
Τα χρήματα φυσικά που θα δαπανήθουν και για τα δύο μοντέλα είναι αρκετά!!!!
Αναλογισου, τι χρήση θα κάνεις στην μηχανή
Θα κάνεις μακρινά ταξίδια?
Θα μπαίνεις συχνά χώμα?
Σου αρέσει το γκάζι?
Απο την άλλη αν έχεις αρχικό ποσό περί τις 11Κ, γιατί δεν παραγγέλνεις ένα καινούργιο Lc στην βασική έκδοση περί της 16Κ 2018 μοντέλο?
 

Xr1st0s

Μέλος
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
Transalp 700
Χωμα δε θα μπαινει σιγουρα αφου δε το κατεχω το αθλημα και δε σκοπευω να το ξεκινήσω με μια μηχανη που θα μου παει 11-12 χιλιαρικα. Τα ταξιδια εντος ελλαδας για την ωρα ειναι μεσα στο προγραμμα. Τωρα για το οτι δε κοιταω για καινουργιο ενας απο τους λογους ειναι οτι θες 16 για την πιο απλη εκδοση και 1-2 χιλιαρικα ακομα για εξοπλισμο του στιλ καγκελα και τα λοιπα ενω το μεταχειρισμενο με τα 11-12 θα εχει πολυ πιθανον αρκετα απο αυτα επανω του οποτε φτανουμε σε μια διαφορα της ταξεως 5-6 χιλιαρικα που για μενα τουλαχιστον ειναι πολλα.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Γιατί bmw και όχι κάτι άλλο?
Ας πούμε ένα καινούργιο χιλιάρι vstrom
Ένα καινούργιο 1090 ktm
Ένα μεταχειρω 1190
Ένα μεταχειρω africa 1000
 

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Ανάμεσα σε αυτά τα 2 που ρωτάς (γιατί σαφώς αυτά σε ενδιαφέρουν) πήγαινε με κλειστά τα μάτια σε adventure του 11 ή και 12 αν βρεις. Είναι ότι καλύτερο μακράν από όσα 1200αρια έχει βγάλει η BMW.
Είχα του 2012 και το έδωσα πριν λίγες ημέρες. Αλλιώς για LC να κοιτάς από 2017 και μετά αν θέλεις αξιοπιστία για να μην σου πω, ΜΟΝΟ 2018 αλλά ανεβαίνει η τιμή πολύ .
Αν σε ενδιαφέρει έχω φίλο που δίνει μοντέλο ADVENTURE 2011 γύρω στις 63000χλμ αλλά έχει συντηρηθεί σχολαστικά και το δίνει σε πολύ καλή τιμή.
Το τηλέφωνο μου είναι στο προφίλ αν θέλεις πληροφορίες .
 

Spirtas

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS LC
Δηλαδή για να καταλάβω....
Βγάζει η toyota (τυχαίο όνομα) rav4 (τυχαίο μοντέλο) έκδοση από το 2004 μέχρι το 2012 και το 2013 βγάζει ολοκαίνουρια έκδοση του rav4....
Εγώ το 2018 θα μπω σε διαδικασία να σκεφτώ αν θα πάρω το "παλιό" μοντέλο του '12 ή το "καινούριο" του '13....;??
Άσχετα αν μου αρέσει το παλιό ή το καινούριο... Μιλάμε για ένα βήμα τουλάχιστον τεχνολογικά μπροστά.......
Πραγματικά τέτοια τρελά πράγματα μόνο για τα 1200 gs ακούω.....
Μη βάλουμε στο παιχνίδι και τους 1150 γιατί διαβάζω άλλα παράξενα πράγματα.... Για να μη πω κουλά....

Αγαπάμε 1150
Αγαπάμε 1200
Αγαπάμε lc

Αυτή είναι η άποψη μου όμως....!!!
Φιλικά πάντα..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Spirtas

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS LC
μοντελο 08-12 ειναι αλλο απο αυτο 04-07...
και 08-09 εχουν πολλες διαφορες 10-12
Φαντάσου τότε 2 διαφορετικά μοντέλα, τα 1200ρια '11-'12 και το LC μετα... Το ίδιο πράγμα λέμε.... Και αυτό είναι το ερώτημα νομίζω...

Δε θέλω να αλλάξω την άποψη κανενός, απλά παραθέτω τη δικιά μου...

Είναι σα να έχω εγώ την τελευταία έκδοση του lc και στο πρώτο μοντέλο με τα 1250cc να πω ότι το δικό μου είναι "καλύτερο".... Ε δε γίνεται....!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Φαντάσου τότε 2 διαφορετικά μοντέλα, τα 1200ρια '11-'12 και το LC μετα... Το ίδιο πράγμα λέμε.... Και αυτό είναι το ερώτημα νομίζω...

Δε θέλω να αλλάξω την άποψη κανενός, απλά παραθέτω τη δικιά μου...

Είναι σα να έχω εγώ την τελευταία έκδοση του lc και στο πρώτο μοντέλο με τα 1250cc να πω ότι το δικό μου είναι "καλύτερο".... Ε δε γίνεται....!!
Συμφωνω..... Με τη μόνη διαφορά η χρήση στο χώμα.
Κατά τα άλλα η εξέλιξη είναι εξέλιξη!
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Η οποία τεχνολογική εξέλιξη, όταν πιέζεται από το time-to-market γεννά και "παιδικές ασθένειες" συνήθως...γενικά, το early adoption ενέχει κινδύνους στα της τεχνολογίας πράγματα...γιαυτό, είναι σοφότερο να περιμένουμε να δοκιμαστούν οι νέες τεχνολογίες στη "πραγματική ζωή" και μετά να πάρουμε τις όποιες αποφάσεις.

BTW, εγώ αν δε μπορούσα να πάρω το τελευταίο LC, θα "χτύπαγα" το ADVe με τα 110 αλόγατα...τουτέστιν, του 11-12 ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Spirtas

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS LC
Παντού ισχύει αυτό, γι'αυτό γίνονται οι ανακλήσεις άλλωστε, για να διορθώσουν τα "κακώς κείμενα"..... βγαινουν νέες πλαγιές εκδόσεις με βελτιώσεις στα σημεία και ούτω καθεξής....Σε ένα εργαστήριο δεν είναι το ίδιο όπως έξω..!
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του βάση τα θέλω του και τις ανάγκες του....
Ακολουθούμε και τη καρδιά που και που...!!:p:p

Υγ. Είδαμε και την αφρικάνα μετά από τόσα χρόνια ξανά στη παραγωγή (τυχαίο παράδειγμα πάλι) και πάλι μετά από λίγο καιρό, πάλι βγαίνει βελτιωμένη.... Εξέλιξη.... Το σημαντικό είναι να έχεις λεφτά τη κατάλληλη εποχή!!!:woot:
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μισό, έγινε ανάκληση στα απλά GS του 2013, όταν το 2014 άλλαξε το μοτέρ με αυτό που έχει τον βαρύτερο σφόνδυλο του ADV; Έγινε ανάκληση όταν άλλαξαν οι φουρκέτες επιλογής ταχυτήτων και μπήκε αποσβεστήρας κραδασμών στον άξονα για τα μοντέλα 2017; Ή όταν έγιναν και άλλες, μη ανακοινώσιμες αλλαγές, γιατί τα πρώτα LC ακούγονταν σαν κουβάδες με βίδες μέσα εμώ πλέον ακούγονται σαν... κινητήρες. Έγινε ανάκληση για τα καλάμια των Άφρικα, για τις ακτίνες, για τους διακόπτες στο τιμόνι;

Ναι ΟΚ, καρδιές, έρωτες κλπ αλλά μέχρι να βγαίνουν τα λεφτά σε δέντρο για τους περισσότερους εκεί έξω τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Εξαρτάται και πόσο θα το κρατήσει κανείς. Αν είναι για μιά διετία πόζα και στο επόμενο, μικρή σημασία έχουν αυτά. Αν είναι για πολλά χρόνια και χιλιόμετρα, μετράνε.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παντού ισχύει αυτό, γι'αυτό γίνονται οι ανακλήσεις άλλωστε, για να διορθώσουν τα "κακώς κείμενα"..... βγαινουν νέες πλαγιές εκδόσεις με βελτιώσεις στα σημεία και ούτω καθεξής....Σε ένα εργαστήριο δεν είναι το ίδιο όπως έξω..!
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του βάση τα θέλω του και τις ανάγκες του....
Ακολουθούμε και τη καρδιά που και που...!!:p:p

Υγ. Είδαμε και την αφρικάνα μετά από τόσα χρόνια ξανά στη παραγωγή (τυχαίο παράδειγμα πάλι) και πάλι μετά από λίγο καιρό, πάλι βγαίνει βελτιωμένη.... Εξέλιξη.... Το σημαντικό είναι να έχεις λεφτά τη κατάλληλη εποχή!!!:woot:
Αυτο με τα λεφτά.... Πολύ σωστό.
Εχουμε καταντήσει να συηκρινουμε μηχανάκια 10ετιας με καινούργια.
Το lc μετράει ήδη 5 χρόνια παραγωγής και φυσικά εξελίσσεται και αυτό όπως και τα πρώτα αεροψυκτα gs.
Όσο και να μας τρομάζει αυτό ειναι πλέον φυσιολογικό και θα συμβαίνει.
Ξέρω αρκετούς που ψώνισαν το 2013 το lc και το έχουν αντικαταστήσει μετά από 5 χρόνια με μοντέλο 2018.
Ειναι θέμα χρημάτων.
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom