1200gs 2013 vs 1200gsa

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ενίοτε, η μεν καρδιά πρόθυμη, η δε τσέπη ασθενής...;)
Σωστόοος...:ok:
Καλύτερα έτσι παρά το ανάποδο
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Φαντάσου τότε 2 διαφορετικά μοντέλα, τα 1200ρια '11-'12 και το LC μετα... Το ίδιο πράγμα λέμε.... Και αυτό είναι το ερώτημα νομίζω...

Δε θέλω να αλλάξω την άποψη κανενός, απλά παραθέτω τη δικιά μου...

Είναι σα να έχω εγώ την τελευταία έκδοση του lc και στο πρώτο μοντέλο με τα 1250cc να πω ότι το δικό μου είναι "καλύτερο".... Ε δε γίνεται....!!
κανεις δεν ειπε οτι ειναι καλυτερο το παλιοτερο πιο αξιοπιστο ειπαμε οτι ειναι απο του 13
η καρδια εχει τον πρωτο λογο!
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
...
η καρδια εχει τον πρωτο λογο!
Εξού κι οι μεγαλύτερες πωλήσεις του ADVe από το απλό GS...

"Από τις σελίδες του περιοδικού σας έχουμε πει δεκάδες φορές ότι το απλό R1200GS είναι πολύ καλύτερη μοτοσυκλέτα από την έκδοση Adventure, διότι η μόνη τους ουσιαστική διαφορά είναι τα 20 κιλά βάρους και η πιο κοντή σχέση τελικής μετάδοσης. Δηλαδή το Adventure είναι πολύ πιο βαρύ (και το βάρος είναι κακό πράγματα για μια μοτοσυκλέτα) και πιο κοντό σε μετάδοση, με αποτέλεσμα να καίει περισσότερο. Η μεγαλύτερη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ βενζίνης δεν έχει κανένα πρακτικό πλεονέκτημα, από τη στιγμή που και το απλό R1200GS έχει πολύ μεγάλη αυτονομία. Οπότε το ερώτημα είναι γιατί η έκδοση Adventure πούλησε περισσότερο από την βασική έκδοση του R1200GS; Επίσης, γιατί τα R1200GS πουλάνε περισσότερο από όλους τους ανταγωνιστές τους μαζί; Όποιος απαντήσει ότι η επιτυχία οφείλεται στο κύρος του ονόματος της BMW και στον τεράστιο όγκο του Adventure, απλά δεν έχει ζήσει μία ημέρα με ένα από τα δύο R1200GS. Δεν διαφωνούμε ότι για πολλούς το όνομα BMW έχει περισσότερο κύρος, ούτε λέμε ότι ο επιβλητικός όγκος του Adventure δεν προσελκύει ανθρώπους που θέλουν να επιδεικνύουν ότι η δική τους (μοτοσυκλέτα…) είναι μεγαλύτερη από των υπόλοιπων. Αυτό που θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε εδώ, είναι γιατί αν αγοράσεις και ζήσεις με ένα R1200GS ή Adventure, δεν ξανακοιτάς άλλο mega On-Off. "

Πηγή: Moto
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλά.... Αυτός που βλεπει διαφορά μόνο τα 20 κιλά βάρος και πιο κοντό σασμάν, είναι για τα πανηγύρια.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εξού κι οι μεγαλύτερες πωλήσεις του ADVe από το απλό GS...

"Από τις σελίδες του περιοδικού σας έχουμε πει δεκάδες φορές ότι το απλό R1200GS είναι πολύ καλύτερη μοτοσυκλέτα από την έκδοση Adventure, διότι η μόνη τους ουσιαστική διαφορά είναι τα 20 κιλά βάρους και η πιο κοντή σχέση τελικής μετάδοσης. Δηλαδή το Adventure είναι πολύ πιο βαρύ (και το βάρος είναι κακό πράγματα για μια μοτοσυκλέτα) και πιο κοντό σε μετάδοση, με αποτέλεσμα να καίει περισσότερο. Η μεγαλύτερη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ βενζίνης δεν έχει κανένα πρακτικό πλεονέκτημα, από τη στιγμή που και το απλό R1200GS έχει πολύ μεγάλη αυτονομία. Οπότε το ερώτημα είναι γιατί η έκδοση Adventure πούλησε περισσότερο από την βασική έκδοση του R1200GS; Επίσης, γιατί τα R1200GS πουλάνε περισσότερο από όλους τους ανταγωνιστές τους μαζί; Όποιος απαντήσει ότι η επιτυχία οφείλεται στο κύρος του ονόματος της BMW και στον τεράστιο όγκο του Adventure, απλά δεν έχει ζήσει μία ημέρα με ένα από τα δύο R1200GS. Δεν διαφωνούμε ότι για πολλούς το όνομα BMW έχει περισσότερο κύρος, ούτε λέμε ότι ο επιβλητικός όγκος του Adventure δεν προσελκύει ανθρώπους που θέλουν να επιδεικνύουν ότι η δική τους (μοτοσυκλέτα…) είναι μεγαλύτερη από των υπόλοιπων. Αυτό που θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε εδώ, είναι γιατί αν αγοράσεις και ζήσεις με ένα R1200GS ή Adventure, δεν ξανακοιτάς άλλο mega On-Off. "

Πηγή: Moto
Είναι μια προσέγγιση και αυτή
Απο την άλλη, χρονια μελέτης μιας μότοβιομηχανιας για ένα προϊόν δεν μπορεί να αναλυθεί μεσα από ένα κείμενο χιλίων λέξεων
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είναι μια προσέγγιση και αυτή
Απο την άλλη, χρονια μελέτης μιας μότοβιομηχανιας για ένα προϊόν δεν μπορεί να αναλυθεί μεσα από ένα κείμενο χιλίων λέξεων
Πόσο μάλλον από έναν αναβάτη που το οδήγησε σε μια μέρα.
Και δεν ήταν παρατηρητικος, ώστε να γράψει τις διαφορές που είναι ορατές από οποιονδήποτε.
Πως κατέληξε σε συμπέρασμα καλύτερης μοτοσυκλέτας... Με ξεπερνάει.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Πόσο μάλλον από έναν αναβάτη που το οδήγησε σε μια μέρα.
Και δεν ήταν παρατηρητικος, ώστε να γράψει τις διαφορές που είναι ορατές από οποιονδήποτε.
Πως κατέληξε σε συμπέρασμα καλύτερης μοτοσυκλέτας... Με ξεπερνάει.
Αδερφέ ο καθένας μπορεί να γράφει ότι θέλει
Ο αναγνώστης επιβάλλεται να είναι πάντα υποψιαζμενος
 

Xr1st0s

Μέλος
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
Transalp 700
Καταλαβαινω οτι ενα lc του 13 σαν πρωτη εκδοση θα εβγαλε καποια θεματακια αυτα ομως δε λύνονται συνηθως με τις ανακλησεις?δηλαδη ειναι τοσο επιφοβο να πας γενικοτερα για μια μηχανη που στην ουσια ειναι καινουργια σειρα?γιατι αν ειναι να δώσω 13κ και στο πρωτο χρονο να χρειαστω αλλα 2-3 για τυχον βλαβες και θεματα...μετα καλυτερα να κοιταξω σε αλλη εταιρια που με αυτα τα λεφτα παιρνεις πχ ενα v strom 1000 καινουργιο η ενα tiger 800 xcx.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Αδερφέ ο καθένας μπορεί να γράφει ότι θέλει
Ο αναγνώστης επιβάλλεται να είναι πάντα υποψιαζμενος
Εξού κι ο υποψιαζμένος αναγνώστης αναρτά έκαστο σχετικό ανάγνωσμα στο ADVride προς σχολιασμό και "χτένισμα"....:cool:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καταλαβαινω οτι ενα lc του 13 σαν πρωτη εκδοση θα εβγαλε καποια θεματακια αυτα ομως δε λύνονται συνηθως με τις ανακλησεις?δηλαδη ειναι τοσο επιφοβο να πας γενικοτερα για μια μηχανη που στην ουσια ειναι καινουργια σειρα?γιατι αν ειναι να δώσω 13κ και στο πρωτο χρονο να χρειαστω αλλα 2-3 για τυχον βλαβες και θεματα...μετα καλυτερα να κοιταξω σε αλλη εταιρια που με αυτα τα λεφτα παιρνεις πχ ενα v strom 1000 καινουργιο η ενα tiger 800 xcx.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μιλάνε βασικά για σκληρό σαζμαν και κάποιο αντίβαρο στον στρόφαλο, το οποίο επανασχεδιαστηκε μετά το 2017.
Κουμπαρος μου που ψώνισε το 2017 παραπονιέται για σκληρό σαζμαν σε σχέση με το 2011 που είχε πριν.
Εγώ σε βόλτα που έκανα γελούσα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καταλαβαινω οτι ενα lc του 13 σαν πρωτη εκδοση θα εβγαλε καποια θεματακια αυτα ομως δε λύνονται συνηθως με τις ανακλησεις?δηλαδη ειναι τοσο επιφοβο να πας γενικοτερα για μια μηχανη που στην ουσια ειναι καινουργια σειρα?γιατι αν ειναι να δώσω 13κ και στο πρωτο χρονο να χρειαστω αλλα 2-3 για τυχον βλαβες και θεματα...μετα καλυτερα να κοιταξω σε αλλη εταιρια που με αυτα τα λεφτα παιρνεις πχ ενα v strom 1000 καινουργιο η ενα tiger 800 xcx.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
1. Δεν εχει σταμπιλιζατερ τιμονιου που μπηκε στα μοντ. 2014+
2. Εχει ελαφρυτερο βολαν που δημιουργει κραδασμο στα "ασε" του γκαζιου.
Αυτα διορθωθηκαν αμεσα στο 2014 και δεν υπαρψει ανακληση....., δε φτιαχνεται κιολας ο στροφαλος, ουτε χαριζουν νεο ;)
Σταμπιλιζατερ βεβαια μπαινει.

Στα 2016 μοντελα εγιναν κι αλλες αλλαγες στο.λογισμικο και μιλαμε για ολικη αναμορφωση. Γι αυτο λεμε 2016+ μοντελο για τα lc.


Περαν αυτων, θες adve ή οχι; Πρωτα πρεει να ξεκαθαρισεις αυτο κι υστερα τα υπολοιπα.
Μπες στο αντιστοιχο θεμα (R1200 GS & GSA) και δες ολες τις αντικρουομενες αποψεις. Τα 2 τους ειναι αδερφακια, τοσο ιδια και τοσο διαγορετικα ομως! Εχω gs και το προτιμω σαφως απο το gsa, αλλα και παλι "η ετυμηγορια" δεν ειναι τοσο απλη!!!!
Και οχι, το gs δεν ειναι καλυτερο απο το gsa, ουτε και το αντιστροφο βεβαια!!!!
Ειναι δυο παραλλαγες πανω στο ιδιο θεμα. Με τα συν και τα πλην εκαστο. Εξαρταται τι θες εσυ!!!
 

Xr1st0s

Μέλος
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
Transalp 700
Και οι δυο μηχανες μου αρεσουν πολυ. Απλα για τη χρηση που το θελω το gs ειναι πιστευω υπεραρκετο και η διαφορα στη τιμη ενος gs απο ενα gsa μιλωντας παντα για το ιδιο μοντελο ειναι αρκετα μεγαλη για τη δικη μου τσεπη οπως και οι τιμες των πιο καινουργιων.για αυτο και μιλησα για gs του 13 η gsa προηγούμενης γενιας. Απλα απο οτι καταλαβαινω ισως να ειναι καλυτερα να ψαχτω και σε ποιο οικονομικες μηχανες οπως v strom tiger ktm 1090.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εξού κι ο υποψιαζμένος αναγνώστης αναρτά έκαστο σχετικό ανάγνωσμα στο ADVride προς σχολιασμό και "χτένισμα"....:cool:
Μάνο έχει ξαναπέσει το άρθρο αυτό κάπου εδώ μέσα και έφαγε το ανάλογο "στόλισμα".
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Και οι δυο μηχανες μου αρεσουν πολυ. Απλα για τη χρηση που το θελω το gs ειναι πιστευω υπεραρκετο και η διαφορα στη τιμη ενος gs απο ενα gsa μιλωντας παντα για το ιδιο μοντελο ειναι αρκετα μεγαλη για τη δικη μου τσεπη οπως και οι τιμες των πιο καινουργιων.για αυτο και μιλησα για gs του 13 η gsa προηγούμενης γενιας. Απλα απο οτι καταλαβαινω ισως να ειναι καλυτερα να ψαχτω και σε ποιο οικονομικες μηχανες οπως v strom tiger ktm 1090.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεδομένου του σκυλίσιου μοτέρ τους (και όχι μόνο), νομίζω ότι η επιλογή του '11 - '12 gsa (με τα διπλά εκκεντροφόρια) είναι η καλύτερη επιλογή. Νομίζω αρκετοί από εδώ έχουν την ίδια άποψη.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δηλαδή για να καταλάβω....
Βγάζει η toyota (τυχαίο όνομα) rav4 (τυχαίο μοντέλο) έκδοση από το 2004 μέχρι το 2012 και το 2013 βγάζει ολοκαίνουρια έκδοση του rav4....
Εγώ το 2018 θα μπω σε διαδικασία να σκεφτώ αν θα πάρω το "παλιό" μοντέλο του '12 ή το "καινούριο" του '13....;??
Άσχετα αν μου αρέσει το παλιό ή το καινούριο... Μιλάμε για ένα βήμα τουλάχιστον τεχνολογικά μπροστά.......
Πραγματικά τέτοια τρελά πράγματα μόνο για τα 1200 gs ακούω.....
Μη βάλουμε στο παιχνίδι και τους 1150 γιατί διαβάζω άλλα παράξενα πράγματα.... Για να μη πω κουλά....

Αγαπάμε 1150
Αγαπάμε 1200
Αγαπάμε lc

Αυτή είναι η άποψη μου όμως....!!!
Φιλικά πάντα..

Γιώργη ειδικά για το RAV ας πούμε, θεωρώ την 1η και 2η γενιά καλύτερη από τις επόμενες!
Ο λόγος είναι η μεγάλη διαφορά στην 4κίνηση. Οι 2 πρώτες γενιές έχουν 3 διαφορικά με το μεσαίο torsen και το πίσω LSD με δισκάκια. Οι επόμενες γενιές έχουν εμπρόσθια κίνηση με συμπλέκτη haldex...... Καμιά σχέση! Όσο καλύτερο κι αν έγινε συνολικά το σύγχρονο σύνολο, αυτή η βασική διαφορά για μένα κάνει καλύτερο το παλιό μοντέλο.

Στην ίδια λογική για κάποιους το 1150 είναι καλύτερο από τα επόμενα GS και για κάποιους επίσης το μοντέλο 2004-2012 (με τις όποιες ουσιαστικές ή μη διαφορές μεταξύ τους) είναι καλύτερο από το LC.
Mην ξεχνάμε πόσοι θεωρούν τα ΚΤΜ 950/990 καλύτερα από τα επόμενα 1*90......
Δεν είναι κάτι πρωτάκουστο αυτό και βέβαια δε λέγεται μόνο για τα GS. Έχει να κάνει με τα γούστα του καθενός και τα κολλήματά του.
Φυσικά υπάρχει κι ο κόσμος -μαλλον η πλειοψηφία- που δίνει με χαρά το παλιό, για να πάρει το νέο (σε όλα.... και στα ΚΤΜ και στα GS και στα RAV φυσικά ;) )!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Και οι δυο μηχανες μου αρεσουν πολυ. Απλα για τη χρηση που το θελω το gs ειναι πιστευω υπεραρκετο και η διαφορα στη τιμη ενος gs απο ενα gsa μιλωντας παντα για το ιδιο μοντελο ειναι αρκετα μεγαλη για τη δικη μου τσεπη οπως και οι τιμες των πιο καινουργιων.για αυτο και μιλησα για gs του 13 η gsa προηγούμενης γενιας. Απλα απο οτι καταλαβαινω ισως να ειναι καλυτερα να ψαχτω και σε ποιο οικονομικες μηχανες οπως v strom tiger ktm 1090.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ΟΚ, μια χαρά.
Γιατί όμως αναζητούσες GS (σε οποιαδήποτε μορφή) εξ αρχής;;;
Τι σε έκανε να θες GS μεταχειρισμένο κι όχι ένα καινούριο χιλιάρι στα ίδια λ7;;; Το V Strom ας πούμε που είναι και ιδιαίτερα καλό στην τελευταία του έκδοση;
Διότι αν υπάρχει κάτι που σε κάνει να "κολλάς" και να γουστάρεις GS, τότε πρέπει να ικανοποιήσεις αυτό το "κάτι" ;) Αλλιώς σε λίγο και πάλι θα ψάχνεις για GS!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
η πραγματικοτητα ειναι οτι τον προβληματισαμε λιγο αλλα πιστευω ολα για το καλο ειναι!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και οι δυο μηχανες μου αρεσουν πολυ. Απλα για τη χρηση που το θελω το gs ειναι πιστευω υπεραρκετο και η διαφορα στη τιμη ενος gs απο ενα gsa μιλωντας παντα για το ιδιο μοντελο ειναι αρκετα μεγαλη για τη δικη μου τσεπη οπως και οι τιμες των πιο καινουργιων.για αυτο και μιλησα για gs του 13 η gsa προηγούμενης γενιας. Απλα απο οτι καταλαβαινω ισως να ειναι καλυτερα να ψαχτω και σε ποιο οικονομικες μηχανες οπως v strom tiger ktm 1090.
Εχω οδηγησει LC του 2013 (ειχα γραψει τοτε και σχετικη παρουσιαση) και του 2015 και η διαφορα ειναι φανερη ακομα και σε δοκιμη των 2 ωρων. Επισης παρακολουθουσα τοτε το www.ukgser.com για τα LC και υπηρχε πολυ γκρινια/παραπονα/θεματα για τα μοντελα 2013-2014. Το αναφερω πληροφοριακα. Αν θελεις σιγουρα 1200 GS και εφ'οσον δε φτανεις τα μεταγενεστερα, τοτε τα 2010-12 με τον διπλο εκκεντροφορο ειναι νομιζω πιο σιγουρη επιλογη.
 
Top Bottom