140/80-17 αντί για 150/70-17.Τι θα φερει αυτη η αλλαγή;

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
K ι αφου προχωρησα σε αλλαγη ελαστικων εχουμε και λεμε...Εβαλα στην ακρη τα TKC80 και εβαλα TR91 στην GS μου.Ετσι εξασφαλιζω πολυ καλυτερη ασφαλτινη συμπεριφορα κι εχω κ καβατζα τα TKC για χωματαδες... Ομως...ομως...το πνευμα ανησυχο κλπ κλπ τα ξερετε αφου "τις πεθερες πολλοι εμισησαν το χωμα ουδεις" :wacky::happy: :D...
Και παμε στο παρασυνθημα.
Σκεφτομαι οτι ενα πισω ελαστικο ΤΚC80 για το GS (που θα χρειαστει σε κανα 3-4 βολτες)θελει 150€... :eek:
Ειδα καποιες επιλογες για χωμα που μού αρεσαν(πχ Michelin T63 & Dunlop trailmax)που με περιοριζουν στο πισω ελαστικο οσο αφορα στη διασταση...αλλά κοστιζουν ζευγαρι κομπλε οσο...μονο το πισω TKC! o_O:Watching:Αρα συμφερουν οικονομικα.Και να που...μπηκε η σκεψη. :cool:

Το εμπρος δεν εχουμε θεμα ειναι ιδιο με το μαμα...90/90-21.Το πισω ομως πρεπει να φορεσω στο GS αντι για 150/70-17 μόνο διαθεσιμο σε διασταση 140/80-17!Να ξεκαθαρισω οτι το δευτερο αυτο ζευγαρακι ελαστικων θα το εχω για χρηση 90-10 χωμα-ασφαλτο.Δηλαδη καθαρά για χωματινες διαδρομες και ενα 10% για την ασφαλτο που θα απαιτειται για εκδρομικο εντουρο κ απο βουνό σε βουνό...:rolleyes:

Τι αλλαζει οταν "πειραζεις"τη διασταση και μαλιστα μιλωντας οχι για ενα μοτο "καθαρο" αλλά ενα μεσαιο On-Off?...
Μπορω να βαλω αυτη τη διασταση ή καλυτερα να την αποφυγω;
Εχει δοκιμασει κανείς απο εμας την αλλαγη(σε τι μοτο;...)να μου πει τι ειδε;

Για πειτε γνωμες...θενκς:geek::ok:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στο χωμα θα εισαι καλυτερος με το 140 Κωστα.
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Να ξερεις οτι 140 πισω φορα το Ελεφαντ απο το 1995...
Με οτι κ να σημαινει αυτό...

Μαλλον εισαι σε σωστο δρομο..

Το 150 αρι στο μηχανακι σου, οπως πχ κ το 170 στο LC
εκτος των αλλων εξυπηρετουν κ λογους marketing
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Τετοια να λετε και το βλεπω το "εργο"...:yew:

"Αναμεσα στα εκατονταδες βουνά συναντησα κι ενα μικρο ασφαλτινο κομματι γης....":D
 

elrodeo

Μέλος
Περιοχή
Βύρωνας
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Tuareg 660 & Husqvarna TE 610
Α και επειδή σε βλέπω τόσες μέρες να "τρωγεσαι" ... ο ιδανικός συνδιασμός στο χωμα πλέον για μένα Τ63 μπροστά και karouT πίσω . Και φυσικά ξέρεις ότι δεν πάμε για απλά περάσματα ενός χωματόδρομου. Το Τ63 πολύ καλό σε άσφαλτο και χώμα και επίσης οικονομικό μακάρι να έβγαινε και για τον πίσω τροχο
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κωστα το 140/80 και το 150/70, πρακτικα εχουν την ιδια διαμετρο τροχου. Οποτε απο σχεση μεταδοσης και στησιμο, παραμενεις ως εχει.
Κερδιζεις σε προσφυση στα σαθρα ομως με το πιο στενο λαστιχο!!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Α, και τα αφρικα φορανε 140 απ το 1987:rolleyes:
Κι εχουν το ιδιο βαρος αλλα λιγοτερη δυναμη.
Το πιο στενο λαστιχο στο χωμα ειναι πλεονεκτημα προσφυσης!!!
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Να ξερεις οτι 140 πισω φορα το Ελεφαντ απο το 1995...
Με οτι κ να σημαινει αυτό...

Μαλλον εισαι σε σωστο δρομο..

Το 150 αρι στο μηχανακι σου, οπως πχ κ το 170 στο LC
εκτος των αλλων εξυπηρετουν κ λογους marketing
Ωραια πασα Χαρη...
Περυσι φορουσε 150-70-17 πισω χωματινο στο LC ο φιλος Μιχαλης.
Ξεσκιζε, και στο χωμα και στην ασφαλτο και ...τζαμπα!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Α και επειδή σε βλέπω τόσες μέρες να "τρωγεσαι" ... ο ιδανικός συνδιασμός στο χωμα πλέον για μένα Τ63 μπροστά και karouT πίσω . Και φυσικά ξέρεις ότι δεν πάμε για απλά περάσματα ενός χωματόδρομου. Το Τ63 πολύ καλό σε άσφαλτο και χώμα και επίσης οικονομικό μακάρι να έβγαινε και για τον πίσω τροχο
Θενκς Αντρεα...το Τ63 το φορουσα στο ΤΤ600R και ηταν εξαιρετικο μπρος-πισω οντως και κριμα που δεν το βγαζει σε πιο φαρδυ...Και στο F8 τωρα,για τα Dunlop trailmax πισω ελεγα...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το Τ63 ήταν/είναι ένα πολύ καλό λάστιχο στο χώμα και στην άσφαλτο επίσης! Το είχα στην Αφρικάνα.
Μια χαρά θα σου κάνει και στο F800, αλλά με μικρή διάρκεια ζωής. TKC και βγάααλε...
Το μόνο μειονέκτημα. Είναι όμως και πιο οικονομικό, όπως είπες. Άρα δε σε χαλάει:cool:
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Μάλλον κοιτάζω λοιπόν για 140/80 πισω σε ενα 2ο ζευγάρι για τραμπα με το ασφάλτινο μου...κ η σκέψη παει σε όσο πιο χωμάτινο αφού για χώμα το θέλω κ αρα όσο πιο καλό εκεί τόσο καλύτερα...πολύ πιθανό λοιπον ενα τακούνι για play & fun στα χώματα...ποιο δεν ξέρω κάθε πρόταση δοκιμασμένη σαφως κ θα ληφθεί υποψη:Watching:
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Μάθο, στο χώμα η διαφορά θα είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη. Πάρε το άφοβα και βγάλε τα γούστα σου οικονομικά............
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Επαναφερω το θεμα και αν εχει δοκιμασει κανεις αλλαγη διασταση απο 150/70/18 σε διασταση 140 για τοποθετηση ακομα πιο χωματινων ελαστικων .
Αρνητικα θετικα κτλ......
Προτιμώ το στενότερη διάσταση για το χώμα και ειδικά σε σαθρά εδάφη και λάσπη το στενότερο λάστιχο κόβει την σαβούρα ευκολότερα και βρίσκει την πρόσφυση από κάτω στο πιο στέρεο έδαφος ευκολότερα.
Στην άσφαλτο το φαρδύτερο πάτημα ελάχιστη διαφορά κάνει στο δικό μου Τενερε 700
Τώρα αν πρέπει να βάλεις κάτω 120 + άλογα στην άσφαλτο αλλάζει.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Είχα βάλει παλιότερα χωμάτινο TKC-80 σε διάσταση 140/80-18
Έχει γίνει πιο ευέλικτο το μηχανάκι, καλύτερη συμπεριφορά στο χώμα και δεν διαπίστωσα κάτι αρνητικό στην άσφαλτο πέρα από την πιο εύκολη ( νευρική) αλλαγή κατεύθυνσης.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Δεν παίζει ρόλο η διασταση της ζαντας? Το τενεκε έχει πίσω φάρδος 4" . Για το MT21 στην διασταση 140 η pirelli λεει " Permitted Rim Width : 3-3.75" . Είναι 1.5εκ διαφορά. Δεν παίζει κανένα ρόλο αυτο?
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
K ι αφου προχωρησα σε αλλαγη ελαστικων εχουμε και λεμε...Εβαλα στην ακρη τα TKC80 και εβαλα TR91 στην GS μου.Ετσι εξασφαλιζω πολυ καλυτερη ασφαλτινη συμπεριφορα κι εχω κ καβατζα τα TKC για χωματαδες... Ομως...ομως...το πνευμα ανησυχο κλπ κλπ τα ξερετε αφου "τις πεθερες πολλοι εμισησαν το χωμα ουδεις" :wacky::happy::D...
Και παμε στο παρασυνθημα.
Σκεφτομαι οτι ενα πισω ελαστικο ΤΚC80 για το GS (που θα χρειαστει σε κανα 3-4 βολτες)θελει 150€... :eek:
Ειδα καποιες επιλογες για χωμα που μού αρεσαν(πχ Michelin T63 & Dunlop trailmax)που με περιοριζουν στο πισω ελαστικο οσο αφορα στη διασταση...αλλά κοστιζουν ζευγαρι κομπλε οσο...μονο το πισω TKC! o_O:Watching:Αρα συμφερουν οικονομικα.Και να που...μπηκε η σκεψη. :cool:

Το εμπρος δεν εχουμε θεμα ειναι ιδιο με το μαμα...90/90-21.Το πισω ομως πρεπει να φορεσω στο GS αντι για 150/70-17 μόνο διαθεσιμο σε διασταση 140/80-17!Να ξεκαθαρισω οτι το δευτερο αυτο ζευγαρακι ελαστικων θα το εχω για χρηση 90-10 χωμα-ασφαλτο.Δηλαδη καθαρά για χωματινες διαδρομες και ενα 10% για την ασφαλτο που θα απαιτειται για εκδρομικο εντουρο κ απο βουνό σε βουνό...:rolleyes:

Τι αλλαζει οταν "πειραζεις"τη διασταση και μαλιστα μιλωντας οχι για ενα μοτο "καθαρο" αλλά ενα μεσαιο On-Off?...
Μπορω να βαλω αυτη τη διασταση ή καλυτερα να την αποφυγω;
Εχει δοκιμασει κανείς απο εμας την αλλαγη(σε τι μοτο;...)να μου πει τι ειδε;

Για πειτε γνωμες...θενκς:geek::ok:
Το 140 λαστιχο ειναι φτιαγμενο για ζαντες πλατους μεχρι 3" περιπου. Ιδανικη διασταση 2.5" .Απο κει και πανω το προφιλ θα τετραγωνισει. Στο δρομο δε θα στριβει ικανοποιητικα και στο χωμα θα αφηνει τη ζαντα καπως εκτεθειμενη σε πετρες. Τωρα βεβαια αναλογα το λαστιχο, καποια σιγουρα θα ειναι διαφορετικα απο αλλα. Πχ κατι που εχω δει με τα ματια μου και οδηγησει ειναι μετζελερ σαχαρα 140 σε ζαντα απο 990adv 4.25 (?) και δεν επαιζε καλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Στο παρακάτω λινκ πάντως φαίνεται ότι δεν υπάρχει πρόβλημα για 140 σε 4.25 rim...
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Στο παρακάτω λινκ πάντως φαίνεται ότι δεν υπάρχει πρόβλημα για 140 σε 4.25 rim...
Στο τελος τελος του λινκ πάντως γράφει :

Correct rim width may be critical to handling and stability. A tire which is installed on a wider than recommended rim will have a "flattened" profile, and a rider may easily reach the edge of the tread during cornering. A narrow rim will alter the tire profile, with a smaller contact patch during braking. Fitment to these rims may result in slippage or air loss. And roughly each additional 0.5" of rim width will be approximately 0.25" more in each tire width

Συμπεραίνω λοιπόν πως το recommended είναι του κατασκευαστή του ελαστικού.
 
Top Bottom