140/80-17 αντί για 150/70-17.Τι θα φερει αυτη η αλλαγή;

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Στο παρακάτω λινκ πάντως φαίνεται ότι δεν υπάρχει πρόβλημα για 140 σε 4.25 rim...
Εχω υποψιν αυτους τους πινακες και η εμπειρια μου αφορα ενα ελαστικο 18ρι και μονο. Επισης ο καθε ενας εχει διαφορετικες ευαισθησιες στο χαντλινγκ. Αυτο που φανηκε περιεργο σε μενα μπορει καποιον αλλο να μη τον απασχολησει καν. Σιγουρα παντως στο χωμα δεν θα υπαρχει θεμα.

Επειδη μιλαμε για gs με λαστιχα tubeless, ειμαι 99% σιγουρος πως χωρις σαμπρελα το 140 θα θελει δουλιτσα για να κατσει στη ζαντα και να στεγανοποιησει. Το ιδιο ειχα παθει κι εγω με λαστιχο 150 σε 5αρα ζαντα. Χωρις ιμαντες τριγυρω να σφιξουν το λαστιχο πανω στη ζαντα δεν στεγανοποιουσε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Στο τελος τελος του λινκ πάντως γράφει :

Correct rim width may be critical to handling and stability. A tire which is installed on a wider than recommended rim will have a "flattened" profile, and a rider may easily reach the edge of the tread during cornering. A narrow rim will alter the tire profile, with a smaller contact patch during braking. Fitment to these rims may result in slippage or air loss. And roughly each additional 0.5" of rim width will be approximately 0.25" more in each tire width

Συμπεραίνω λοιπόν πως το recommended είναι του κατασκευαστή του ελαστικού.
Σπύρο όσο ζεις μαθαίνεις...
Για αυτό κατέθεσα την άποψή μου παραπάνω ξεχνώντας βέβαια να συμπληρώσω πως πρόκειται για ελαστικό με σαμπρέλα και όχι tubeless.
Προφανώς και το μικρότερο σε πλάτος ελαστικό δεν είναι αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής αλλά παρόλα αυτά δεν νομίζω ότι θα δημιουργήσει ιδιαίτερο πρόβλημα στο χώμα.
Σε διπλανό νομό μου υπάρχει μεγάλη παρέα με adventure οι οποίοι κυκλοφορούν με ελαστικά enduro (90/90-21 & 140/80-18) στα 950/990 αλλά μόνο για χώμα.
Στην άσφαλτο με ελάχιστο γκάζι και ρυθμούς χελώνας...
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Σπύρο όσο ζεις μαθαίνεις...
Για αυτό κατέθεσα την άποψή μου παραπάνω ξεχνώντας βέβαια να συμπληρώσω πως πρόκειται για ελαστικό με σαμπρέλα και όχι tubeless.
Προφανώς και το μικρότερο σε πλάτος ελαστικό δεν είναι αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής αλλά παρόλα αυτά δεν νομίζω ότι θα δημιουργήσει ιδιαίτερο πρόβλημα στο χώμα.
Σε διπλανό νομό μου υπάρχει μεγάλη παρέα με adventure οι οποίοι κυκλοφορούν με ελαστικά enduro (90/90-21 & 140/80-18) στα 950/990 αλλά μόνο για χώμα.
Στην άσφαλτο με ελάχιστο γκάζι και ρυθμούς χελώνας...
Ελπιζω να μην με παρξηγησες στο υφος που γραφω. Ρωταω χωρις να ξερω.
Ψαχνομαι και γω για τον μεγαλο τενεκε γιατι στα μικρα (dr & xtz) με 17αρες ζαντες η ποικιλια σε 130/80 για χωματινα και 50/50 ελαστικα ηταν μεγαλη.

Και τωρα με 18 διαμετρο και 4" πλατος η επιλογες ειναι πραγματικα λιγες αν πας με το τι λενε οι κατασκευαστες.

Και παω με τα specs στο χερι γιατι δεν το ξερω το μηχανανακι. Δυστυχως για τις βολτες εδω για να φτασεις στα λιγα κομματια που χει χωμα θελει ασφαλτο πολυ σε επαρχιακο με στροφες νερα κλπ δεν θελω να δαγκωνω τη γλωσσα μεχρι να φτασω.

Απο την αλλη τα 50/50 μπουκωνουν στη λασπη το χιονι και το σκατο (αλογα, αγελαδες κλπ) και οι αποτομες κλισεις στους δασικους μου βγαζουν την παναγια.

Τα Mt21 ειχα και γω στο μυαλο μου αλλα δεν βγαινει σε 150. Και εκει αρχιζει το μπερδεμα.
Βρηκα d908rr σε 150 αλλα με προβληματιζει το κρυο και το γεγονος οτι ειναι τοσο σκληρο που δεν παιζει να αλλαξεις σαμπρελα στο δρομο...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ελπιζω να μην με παρξηγησες στο υφος που γραφω. Ρωταω χωρις να ξερω.
Ψαχνομαι και γω για τον μεγαλο τενεκε γιατι στα μικρα (dr & xtz) με 17αρες ζαντες η ποικιλια σε 130/80 για χωματινα και 50/50 ελαστικα ηταν μεγαλη.

Και τωρα με 18 διαμετρο και 4" πλατος η επιλογες ειναι πραγματικα λιγες αν πας με το τι λενε οι κατασκευαστες.

Και παω με τα specs στο χερι γιατι δεν το ξερω το μηχανανακι. Δυστυχως για τις βολτες εδω για να φτασεις στα λιγα κομματια που χει χωμα θελει ασφαλτο πολυ σε επαρχιακο με στροφες νερα κλπ δεν θελω να δαγκωνω τη γλωσσα μεχρι να φτασω.

Απο την αλλη τα 50/50 μπουκωνουν στη λασπη το χιονι και το σκατο (αλογα, αγελαδες κλπ) και οι αποτομες κλισεις στους δασικους μου βγαζουν την παναγια.

Τα Mt21 ειχα και γω στο μυαλο μου αλλα δεν βγαινει σε 150. Και εκει αρχιζει το μπερδεμα.
Βρηκα d908rr σε 150 αλλα με προβληματιζει το κρυο και το γεγονος οτι ειναι τοσο σκληρο που δεν παιζει να αλλαξεις σαμπρελα στο δρομο...
Επουδενί δεν υπάρχει καμία περίπτωση παρεξήγησης για οποιοδήποτε λόγο... ;)
Πόσο μάλλον από τα άτομα που μαθαίνεις από τις γνώσεις τους...:ok:
Ερώτηση...
Το Ténéré έχει πίσω ζάντα 4" και φοράει 150;
Ρωτάω γιατί τα 950/990 έχουν 4.25 και φοράνε επίσης 150...:thumbsdown:
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Επουδενί δεν υπάρχει καμία περίπτωση παρεξήγησης για οποιοδήποτε λόγο... ;)
Πόσο μάλλον από τα άτομα που μαθαίνεις από τις γνώσεις τους...:ok:
Ερώτηση...
Το Ténéré έχει πίσω ζάντα 4" και φοράει 150;
Ρωτάω γιατί τα 950/990 έχουν 4.25 και φοράνε επίσης 150...:thumbsdown:
Το μανουαλ γραφει 18M/CxMT4.00. Που ειναι λιγο περιεργο γιατι αν ισχυει το ΜΤ ειναι ζαντα με καμπουρα για τουμπλες παροτι το μηχανακι φοραει σαμπρελες.
Εχει ξεζανταρει κανεις λαστιχο να μας πει αν ειναι οντως?

Επισης ξανακοιταξα το λινκ και για την διασταση 18" λεει μεν 140 αλλα 140/70 και οχι 140/80
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το μανουαλ γραφει 18M/CxMT4.00. Που ειναι λιγο περιεργο γιατι αν ισχυει το ΜΤ ειναι ζαντα με καμπουρα για τουμπλες παροτι το μηχανακι φοραει σαμπρελες.
Εχει ξεζανταρει κανεις λαστιχο να μας πει αν ειναι οντως?

Επισης ξανακοιταξα το λινκ και για την διασταση 18" λεει μεν 140 αλλα 140/70 και οχι 140/80
Για να δέχεται tubeless θα πρέπει να έχει και την σχετική βαλβίδα... ;)
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Για να δέχεται tubeless θα πρέπει να έχει και στη την σχετική βαλβίδα... ;)
Ισχυει. Δεν το ανεφερα για μετατροπη σε tubeless. Σκεφτομουν απλα λογο της καμπουρας στη ζαντα παιζει να ειναι ακομα πιο δυσκολο να αλλαξεις σαμπρελα σε διασταση 140-150.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ισχυει. Δεν το ανεφερα για μετατροπη σε tubeless. Σκεφτομουν απλα λογο της καμπουρας στη ζαντα παιζει να ειναι ακομα πιο δυσκολο να αλλαξεις σαμπρελα σε διασταση 140-150.
Εύχομαι να μη χρειαστεί να το διαπιστώσεις...
Δες και τις διαφορές στον κύκλο...
Σε 140/80-18

και σε 140/70-18
 

Dalas990

Μέλος
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
Honda hornet 600
Τελικά κύριοι μπορουμε να παμε από 150 σε 140 η είναι απαγορευτικό γιατί και εγώ ψάχνω για ένα σετ χωμάτινα υποδήματα για την κυρία και έχω μπερδευτεί

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τελικά κύριοι μπορουμε να παμε από 150 σε 140 η είναι απαγορευτικό γιατί και εγώ ψάχνω για ένα σετ χωμάτινα υποδήματα για την κυρία και έχω μπερδευτεί

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν το βλέπω απαγορευτικό αλλά πάλι εξαρτάται από τη χρήση που σκοπεύεις να κάνεις και το είδος του ελαστικού που θα βάλεις φυσικά (χωμάτινο ή ασφάλτινο)
 

Dalas990

Μέλος
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
Honda hornet 600
Συνονοματε τώρα φοράω τά Michelin anakee adventure και μπορώ να πω ότι είναι ένα πολυ αξιόλογο all around αλλά επειδή θέλω ένα καθαρά χωμάτινο διότι θέλω να μπω πιο βαθιά στο χώμα και όχι μόνο βόλτες σε χωματοδρομο

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Συνονοματε τώρα φοράω τά Michelin anakee adventure και μπορώ να πω ότι είναι ένα πολυ αξιόλογο all around αλλά επειδή θέλω ένα καθαρά χωμάτινο διότι θέλω να μπω πιο βαθιά στο χώμα και όχι μόνο βόλτες σε χωματοδρομο

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Προσωπικά είχα φορέσει 140/80 στο Olympus madness (TKC-80) και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα.
 

Dalas990

Μέλος
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
Honda hornet 600
Σε 990? Και τι συνδιασμό προτείνεις?

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σε 990? Και τι συνδιασμό προτείνεις?

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε 950.
Δεν έχω να προτείνω κάτι εκτός από αυτά που έχω δοκιμάσει.
90/90-21 & 140/80-18 TKC-80.
Ως διάσταση λέω ότι δεν με προβλημάτισε.
Ως ελαστικό υπάρχουν και καλύτερα για off road χρήση.
 

Dalas990

Μέλος
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
Honda hornet 600
Θάνο σε ευχαριστώ παρα παρα πολύ για την βοήθεια σου και εγώ με ψάξιμο που έκανα είδα ότι το 140/80/18 είναι ότι πρεπει και οικονοκικοτερο διότι τα περισσότερα εντουρο εκεί πεζουν

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θάνο σε ευχαριστώ παρα παρα πολύ για την βοήθεια σου και εγώ με ψάξιμο που έκανα είδα ότι το 140/80/18 είναι ότι πρεπει και οικονοκικοτερο διότι τα περισσότερα εντουρο εκεί πεζουν

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εάν βάλεις λάστιχο που προορίζεται για εντούρο μην περιμένεις να αντέξει.
Φίλοι στον διπλανό νόμο που εφαρμόζουν αυτή την τακτική έχουν τσακωθεί με την άσφαλτο.
Και μην περιμένεις να βγάλεις χιλιόμετρα...
Επίσης πολύ προσοχή στην βρεγμένη άσφαλτο.
Πες μας και που θα καταλήξεις εν τέλει καθώς και τη γενικότερη εντύπωση... :friendship:
 
Top Bottom