Φαινεται πολυ "επιθετικο" το Ε12 και βλεποντας το πελμα απο κοντα στη φωτο ειναι πιθανο οτι μπορει να εχει κραδασμους. Εγω θα τοχω σε δευτερο τροχο, οποτε ok. Ελπιζω να μην το "παρακανω" με τον συνδυασμο ΜΤ21 / Ε12 στο CRF καθως μεχρι το χωμα εχει συνηθως αρκετα ασφαλτινα χιλιομετρα στα οποια δε μ'αρεσει να κανω εκπτωσεις.Νομίζω πως θα μείνεις ικανοποιημένος από το Ε12 και από τον συνδυασμό που αναφέρεις.
Έκανα ένα διήμερο 750 χλμ με το Ε12 πίσω και το ΤΚC80 μπροστά. Και βροχή πέτυχα, και λάσπη και στεγνό χώμα και πολυ πετρώδες.
400 χλμ χώμα, 200 επαρχιακό με πολύ στροφιλίκι και 150 χλμ εθνική (στο περίπου τα νούμερα). Βασικά ήμουν πάνω στη μηχανή για 2 μέρες, το ευχαριστήθηκα!
Απλά είναι ξεκάθαρο πως Ε12 πίσω και ΤΚC80 μπροστά δεν είναι καλός συνδυασμός στο χώμα. Δεν ενέπνεε καθόλου εμπιστοσύνη το μπροστά TKC80 σε σχέση με το Ε12.
Κατάφερα και βρήκα το Ε13 για μπροστά και θα αλλαχθεί την ερχόμενη εβδομάδα.
Ε12 μου κόστισε 110 ευρώ και το Ε13 στα 90 ευρώ.
Μετά τα 550 χλμ άρχισα να νιώθω λίγες δονήσεις στα μαρσπιέ και είμαι σίγουρος ότι είναι από το Ε12. Πρέπει να παίξω με την πίεση γιατί το είχα ψηλά στα 2.2 bar (32 psi).
Βάζω 140ρι πίσω στο Τ-7, πιο τακουνατο από φθινόπωρο ως άνοιξη, Mitas E-09, η. E-12, συνηθως και 150ρι και πιο ασφαλτινο Mitas E-07 Μαιο με Σεπτέμβριο.Σκεφτομαι να βαλω 140αρι για χωματινο πισω στο CRF1000 και παραθετω μερικα στοιχεια.
Αρχικα το υψος του sidewall απο 150 * 70% = 105mm θα γινει 140 * 80% = 112mm, το οποιο σημαινει οτι η μηχανη θα ψηλωσει στο σημειο του πισω αξονα κατα 112-105 = 7mm. Και το οποιο επισης σημαινει οτι στο υψος της σελας η μηχανη θα ψηλωσει κατα 3.5-4mm, υποθετοντας οτι η σελα του οδηγου ειναι στη μεση του μεταξονιου και λιγο προς τον πισω τροχο.
Επισης η περιφερεια του τροχου 2πR θα αυξηθει αναλογα με την αυξηση της διαμετρου 2R, η οποια ειναι 18x25.4+2x105 = 667mm για το 150 και 18x25.4+2x112 = 681mm για το 150. Αρα η τελικη σχεση μεταδοσης θα γινει 667/681= 97.9% ή 2.1% μακρυτερη. Στο δικο μου μηχανακι που εχει τελικη σχεση μεταδοσης 16/42 ενα λιγοτερο δοντι πισω μακραινει τη σχεση κατα 2.3%, οποτε το 140 λαστιχο θα εχει πανω-κατω την επιπτωση ενος δοντιου λιγοτερου πισω. Αρα για να εξισοροπηθει θα χρειαστω γραναζι ενα δοντι μεγαλυτερο πισω.
Το 140 θα ειναι καλυτερο στο χωμα και στις λασπες και ελπιζω να μην παραγινει γρηγορη η γεωμετρια του πισω στην ασφαλτο. Το 150 ειναι καλυτερο στην ασφαλτο, στο πολυ φορτωμα, στο δικαβαλο κλπ. Μια δοκιμη θα δειξει.
Νομιζω οτι η διαφορα πλατους κανει καποια διαφορά, ειχα πριν πανω TKC80 150αρι και με τη αλλαγη σε Ε12 140αρι το μηχανακι εγινε αμεσως πιο ευελικτο. Βεβαια το TKC80 ειχε τετραγωνισει πριν το πεταξω.Στην άσφαλτο θα το αισθανθείς λίγο πιο ευέλικτο, αλλά αυτό μπορεί και νά οφείλεται περισσότερο στο μικρότερο πάτημα του τακουνατου ελαστικού, και λιγότερο στα 10mm διαφορά πλάτους.
Ακριβως Ειδικα στο TKC80, η διαφορά ειναι της ταξης του 50αρικου, και λιγο ακομηΈνα άλλο πλεονέκτημα του στενότερου ελαστικού είναι και η πολλές φορές σημαντική διαφορά τιμής.
Συνοψίζοντας, το 140ρι είναι η λογική επιλογή για το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου αν πηγαίνεις συχνά χώμα.
Δεν έχω εμπειρία από το λάστιχο αυτό, αλλά το κοίταζα για το 701 κ τελικά κατέληξα στο Ε12.Βρήκα ένα Karoo extreme για το T-7 on line σε 140-80/18.
Έχει κανείς εμπειρία με το Karoo extreme σε βαρια μηχανή ?
Τα εχουν βάλει σε αυτην εδω την μετατροπή για το Τ7Βρήκα ένα Karoo extreme για το T-7 on line σε 140-80/18.
Παρότι δεν είχα δει το λάστιχο από κοντά ηταν σε τιμή που δεν μπορούσα να μην το πάρω.( κάτω από €80 )
Σήμερα λοιπόν που ήρθε μου έκανε έκπληξη πόσο αραιά είναι τα τακούνια, και πόσο στενό φαίνεται στο μάτι σε σχέση με το, Mitas E-12.(τα οποία επίσης παρέλαβα σήμερα και ανοίγω βουλκανιζατέρ).
Έχει κανείς εμπειρία με το Karoo extreme σε βαρια μηχανή ?
Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
H Πιρέλι έχει αγοράσει τη Μέτζελερ, αν δεν κάνω λάθος...... Άσχετο αλλά σχετικό το ίδιο είχα διαβάσει για το Pirelli scorpion rally (οχι STR), το οποίο μοιάζει ίδιο ή σχεδόν ίδιο με το Κaroo extreme.
Το rally όχι το str το φόραγα παλαιότερα κ όχι 1 ζευγάρι, άλλαξα νομίζω 3, ίσως τα πιο αθόρυβα στο δρόμο.Δεν έχω εμπειρία από το λάστιχο αυτό, αλλά το κοίταζα για το 701 κ τελικά κατέληξα στο Ε12.
Μετά από ψάξιμο και διάβασμα (δύσκολο να βρεις πληροφορίες, δεν πολυκυκλοφόρησε απ'ότι κατάλαβα) είναι αρκετά σκληρό λάστιχο και το κυριότερο θορυβώδες.
Ο θόρυβος ήταν και ο λόγος που το απέρριψα. Άσχετο αλλά σχετικό το ίδιο είχα διαβάσει για το Pirelli scorpion rally (οχι STR), το οποίο μοιάζει ίδιο ή σχεδόν ίδιο με το Κaroo extreme.
Τιμουλα?Σε αναζήτηση ελαστικού επίσης. Νόμιζα ότι φοράω 150 πισινό, τελικά είναι 140/80/18.
Μίλησα με την Endurogreece που φέρνει τα GT723 που φοράω τώρα και είναι ράλι λάστιχα με πολύ καλές κριτικές, μου είπαν ότι θα έχουν σε δύο εβδομάδες και το 723 και το 823 που είναι πιο καινούριο και λίγο πιο "ασφάλτινο". Οπτικά δεν βλέπω μεγάλες διαφορές αλλά ζει περισσότερο.
Παίζει αλλά μόνο με σαμπρέλα και υπόψιν πως το λάστιχο είναι πισινό για μοτοκρός μηχανή οπότε είναι λοτο πως θα συμπεριληφθεί σαν μπροστινό.Ρε παιδιά μια ερώτηση στο θέμα μια κ φαίνεται να γνωρίζετε.
Αυτό δεν μπαίνει σε gs μπροστά ?Google Afbeeldingen resultaat voor https://image.delti.com/tyre-pictures/h300/Maxxis/M7312.jpg/137/_.jpg
αντί για 110 /80/19.
Σε βλέπω και εσένα στον Καμπουρέλη στον Πειραιά!!!!Μόλις με πήραν τηλέφωνο, golden tyre σε διαστάσεις ονοφ δεν.
Πρέπει να βρω κάτι άλλο για το Χ..
Η ΚΤΜ το 990 Baja, το τελευταιο, το εδινε απο το εργοστασιο με dunlop 908 που τοτε εβγαινε μονο 140. Βεβαια να ξεστοκαρουν θελανε οποτε πουλαγανε μονο το look….παντως το 140 σε 4αρα ζαντα οντως τεραγωνιζει, φανταζομαι σε 4,25 θα ειναι ακομα χειροτερο. Αλλα αμα θες χωματινο λαστιχο δεν υπαρχει σε 150 κατι της προκοπης, μονο τα 50/50 δυστυχως….