1st ADVRIDE KART CHALLENGE (Τετάρτη 22/6)

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
πρέπει να εχει 6 την μικρή και 9 την μεγάλη και 55 σφυγμούς...



ωραία περάσαμε και εμείς που σας είδαμε!
τα πιτσιρικά πορωθήκαν...
Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν σε αυτή τη φωτογραφία... :roflmao:
Απίστευτη χαλαρότητα...!
 

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
dl650
πρέπει να εχει 6 την μικρή και 9 την μεγάλη και 55 σφυγμούς...



ωραία περάσαμε και εμείς που σας είδαμε!
τα πιτσιρικά πορωθήκαν...
Εβγαλα τόσες φωτογραφίες δεν κατάφερα ούτε σε μια να τον πετύχω σε στιγμή έντασης!!!!
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Τι θέλει ο άνθρωπος για να γίνει παιδί...;)
Μπράβο για την ιδέα,την υλοποίηση και τις συμμετοχές!:friendship:
Στην επόμενη περιμενουμε και θυματα από τας επαρχίας και μετά κερνάμε τα σουβλάκια:friendship::yew:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Στην επόμενη περιμενουμε και θυματα από τας επαρχίας και μετά κερνάμε τα σουβλάκια:friendship::yew:
Ωραία...
Εσείς τα σουβλάκια και εμείς το τσάι... :roflmao:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κάντε κράτη θα σας στείλω τη γλαροσουπα με κούριερ :roflmao:
Με το Πουλί να φτάσει σίγουρα και γρήγορα... :roflmao:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στην επόμενη περιμενουμε και θυματα από τας επαρχίας και μετά κερνάμε τα σουβλάκια:friendship::yew:
Ξεχάσαμε να αναφερθούμε στον Takisg ....που ήρθε από το Λέχαιο για να παίξει μαζί μας :friendship:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
πρέπει να εχει 6 την μικρή και 9 την μεγάλη και 55 σφυγμούς...



ωραία περάσαμε και εμείς που σας είδαμε!
τα πιτσιρικά πορωθήκαν...
Γέρνει και λίγο αριστερά, μάλλον εγκεφαλικό έπαθε...
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Γέρνει και λίγο αριστερά, μάλλον εγκεφαλικό έπαθε...
Το εγγεφαλικο ειναι εκ γενετής.

Η πίστα είναι Aριστεροστροφη βρε φωστήρες, :friendship:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν σε αυτή τη φωτογραφία... :roflmao:
Απίστευτη χαλαρότητα...!
Ετοιμος για s1000xr. :inlove:
 
Τελευταία επεξεργασία:

sfera

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
Tenere700, CRM250, Bandit 650
πρέπει να εχει 6 την μικρή και 9 την μεγάλη και 55 σφυγμούς...



ωραία περάσαμε και εμείς που σας είδαμε!
τα πιτσιρικά πορωθήκαν...
Παιδια ο τυπος εκανε βολτα :like:
Χρηστο στο ειπα εισε για ψυχοθεραπεια τοσο χαλαρος
 

Takisg

Μέλος
Περιοχή
Κόρινθος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Husaberg fe 550 2006
Ξεχάσαμε να αναφερθούμε στον Takisg ....που ήρθε από το Λέχαιο για να παίξει μαζί μας :friendship:
Και θα ξαναπαίξει σίγουρα , νάμαστε Καλά, στην επόμενη. Σας περιμένω στα μέρη μου
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βλέποντας το βίντεο του τελικού tc-drift νομίζω πήρες με διαφορά το χειρότερο αμάξι...
Το καρτάκι το Νο 82 έγραφε 3 δευτερόλεπτα πάνω στον γύρο γυρολόγιο. Δεν είχε και δύναμη αλλά ακόμα χειρότερα είχε και πρόβλημα στην πρόσφυση στην ευτυχώς μία δεξιά στροφή της πίστας. Στις αριστερές έστριβε σχετικά καλά.

Δυστυχώς όταν κάναμε το ξεδιάλεγμα στο ποιά καρτ θα χρησιμοποιήσουμε στον τελικό βρήκαμε την καλή 5άδα και τα χαλάσαμε στο 6ο.

Συγκεκριμένα 5 καλά καρτ είχαν μείνει στη πίστα. Το 64 το 74 το 76 το 78 και το 92 αν θυμάμαι καλά. Λέγαμε να βάλουμε και το 94 που ήταν καλό αλλά έπαθε ζημιά σε ένα session.

Το 81 είχε θέμα στο σύστημα διευθυνσης απο την αρχή, το 62 ήταν τάφος

Εκεί που είχα στο μυαλό μου το 73 που το είδα στην πίστα και σβούριζε καλά πετάχτηκε ο τύπος απο την πίστα και λέει κλείστε την εξάδα με το 82. Εγώ δεν το είχα οδηγήσει το 82 και ο ChristosGR δεν πρόλαβε να μου πει πως ήταν ο μεγαλύτερος τάφος στην πίστα.

Λέω βάλτο στην 6άδα και για να είμαστε δίκαιοι κάναμε τυχαία επιλογή με αριθμάκια ποιο καρτ θα πάρει ο καθένας και έπεσε σε μένα το 82. Τα υπόλοιπα καρτ του τελικού είχαν δυνατότητες για γυρολόγιο χαμηλά 34αρια και ψηλά 33άρια στα χέρια ενός καλού και το 82 το πολύ να γύριζε 36.5 με 37.

Όλα αυτά στα λέω επειδή όπως θα έχεις καταλάβει και παρακολουθούσα τους χρόνους όλη την διάρκεια και τί κάνει το κάθε κάρτ μαζί με όλο το οργανωτικό.

Συνεπώς δεν μπορούσα σε κανένα σημείο να είμαι ανταγωνιστικός στον τελικό και δεν έχει και σημασία καθώς να σου πω την αλήθεια προτιμούσα να μην βγω πρώτος για ευνόητους λόγους πώς Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει!! :roflmao:

Στην επόμενη συνάντηση όμως θα κοιτάξουμε να είναι σε όποια πίστα πάμε όσο γίνεται πιο ίσα τα πράγματα και να έχω κι εγώ το rematch που μου αξίζει..:p

Για την ιστορία το πιο γρήγορο καρτ στη πίστα ήταν το 64 όπως μας είπαν τα παιδιά της πίστας. τώρα γιατί δεν μπορούν τα κρατήσουν μια καλυτερη ισορροπία μάλλον είναι επειδή η πίστα είναι στενή και πέφτει πολύ τρακάρισμα. Όπως και ελλειπής μάλλον συντήρηση σε κάποια καρτ.

τα ονόματα μερικών μπορεί να μην τα θυμάμαι διαχρονικά αλλα ότι θέλετε απο αριθμούς, δεδομένα, στατιστική εδώ είμαι!
 
Τελευταία επεξεργασία:

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
Το καρτάκι το Νο 82 έγραφε 3 δευτερόλεπτα πάνω στον γύρο γυρολόγιο. Δεν είχε και δύναμη αλλά ακόμα χειρότερα είχε και πρόβλημα στην πρόσφυση στην ευτυχώς μία δεξιά στροφή της πίστας. Στις αριστερές έστριβε σχετικά καλά.

Δυστυχώς όταν κάναμε το ξεδιάλεγμα στο ποιά καρτ θα χρησιμοποιήσουμε στον τελικό βρήκαμε την καλή 5άδα και τα χαλάσαμε στο 6ο.

Συγκεκριμένα 5 καλά καρτ είχαν μείνει στη πίστα. Το 64 το 74 το 76 το 78 και το 92 αν θυμάμαι καλά. Λέγαμε να βάλουμε και το 94 που ήταν καλό αλλά έπαθε ζημιά σε ένα session.

Το 81 είχε θέμα στο σύστημα διευθυνσης απο την αρχή, το 62 ήταν τάφος

Εκεί που είχα στο μυαλό μου το 73 που το είδα στην πίστα και σβούριζε καλά πετάχτηκε ο τύπος απο την πίστα και λέει κλείστε την εξάδα με το 82. Εγώ δεν το είχα οδηγήσει το 82 και ο ChristosGR δεν πρόλαβε να μου πει πως ήταν ο μεγαλύτερος τάφος στην πίστα.

Λέω βάλτο στην 6άδα και για να είμαστε δίκαιοι κάναμε τυχαία επιλογή με αριθμάκια ποιο καρτ θα πάρει ο καθένας και έπεσε σε μένα το 82. Τα υπόλοιπα καρτ του τελικού είχαν δυνατότητες για γυρολόγιο χαμηλά 34αρια και ψηλά 33άρια στα χέρια ενός καλού και το 82 το πολύ να γύριζε 36.5 με 37.

Όλα αυτά στα λέω επειδή όπως θα έχεις καταλάβει και παρακολουθούσα τους χρόνους όλη την διάρκεια και τί κάνει το κάθε κάρτ μαζί με όλο το οργανωτικό.

Συνεπώς δεν μπορούσα σε κανένα σημείο να είμαι ανταγωνιστικός στον τελικό και δεν έχει και σημασία καθώς να σου πω την αλήθεια προτιμούσα να μην βγω πρώτος για ευνόητους λόγους πώς Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει!! :roflmao:

Στην επόμενη συνάντηση όμως θα κοιτάξουμε να είναι σε όποια πίστα πάμε όσο γίνεται πιο ίσα τα πράγματα και να έχω κι εγώ το rematch που μου αξίζει..:p

Για την ιστορία το πιο γρήγορο καρτ στη πίστα ήταν το 64 όπως μας είπαν τα παιδιά της πίστας. τώρα γιατί δεν μπορούν τα κρατήσουν μια καλυτερη ισορροπία μάλλον είναι επειδή η πίστα είναι στενή και πέφτει πολύ τρακάρισμα. Όπως και ελλειπής μάλλον συντήρηση σε κάποια καρτ.

τα ονόματα μερικών μπορεί να μην τα θυμάμαι διαχρονικά αλλα ότι θέλετε απο αριθμούς, δεδομένα, στατιστική εδώ είμαι!
Συμφωνώ με ότι λες.. Το 94 ήταν να το πάρω εγώ και ήμουν εκεί που μας είπε ότι βγήκε off και μπήκε ο τάφος (το 82) στην κλήρωση.. Το 62 και αυτό χάλια όπως λες, το είχα στον ημιτελικό και από τύχη πέρασα ως δεύτερος. Στον τελικό ποιο είχα; Εννοείται ότι έκανες ότι καλύτερο μπορούσες διοργανωτικά και το ευχαριστηθήκαμε....
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Το καρτάκι το Νο 82 έγραφε 3 δευτερόλεπτα πάνω στον γύρο γυρολόγιο. Δεν είχε και δύναμη αλλά ακόμα χειρότερα είχε και πρόβλημα στην πρόσφυση στην ευτυχώς μία δεξιά στροφή της πίστας. Στις αριστερές έστριβε σχετικά καλά.

Δυστυχώς όταν κάναμε το ξεδιάλεγμα στο ποιά καρτ θα χρησιμοποιήσουμε στον τελικό βρήκαμε την καλή 5άδα και τα χαλάσαμε στο 6ο.

Συγκεκριμένα 5 καλά καρτ είχαν μείνει στη πίστα. Το 64 το 74 το 76 το 78 και το 92 αν θυμάμαι καλά. Λέγαμε να βάλουμε και το 94 που ήταν καλό αλλά έπαθε ζημιά σε ένα session.

Το 81 είχε θέμα στο σύστημα διευθυνσης απο την αρχή, το 62 ήταν τάφος

Εκεί που είχα στο μυαλό μου το 73 που το είδα στην πίστα και σβούριζε καλά πετάχτηκε ο τύπος απο την πίστα και λέει κλείστε την εξάδα με το 82. Εγώ δεν το είχα οδηγήσει το 82 και ο ChristosGR δεν πρόλαβε να μου πει πως ήταν ο μεγαλύτερος τάφος στην πίστα.

Λέω βάλτο στην 6άδα και για να είμαστε δίκαιοι κάναμε τυχαία επιλογή με αριθμάκια ποιο καρτ θα πάρει ο καθένας και έπεσε σε μένα το 82. Τα υπόλοιπα καρτ του τελικού είχαν δυνατότητες για γυρολόγιο χαμηλά 34αρια και ψηλά 33άρια στα χέρια ενός καλού και το 82 το πολύ να γύριζε 36.5 με 37.

Όλα αυτά στα λέω επειδή όπως θα έχεις καταλάβει και παρακολουθούσα τους χρόνους όλη την διάρκεια και τί κάνει το κάθε κάρτ μαζί με όλο το οργανωτικό.

Συνεπώς δεν μπορούσα σε κανένα σημείο να είμαι ανταγωνιστικός στον τελικό και δεν έχει και σημασία καθώς να σου πω την αλήθεια προτιμούσα να μην βγω πρώτος για ευνόητους λόγους πώς Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει!! :roflmao:

Στην επόμενη συνάντηση όμως θα κοιτάξουμε να είναι σε όποια πίστα πάμε όσο γίνεται πιο ίσα τα πράγματα και να έχω κι εγώ το rematch που μου αξίζει..:p

Για την ιστορία το πιο γρήγορο καρτ στη πίστα ήταν το 64 όπως μας είπαν τα παιδιά της πίστας. τώρα γιατί δεν μπορούν τα κρατήσουν μια καλυτερη ισορροπία μάλλον είναι επειδή η πίστα είναι στενή και πέφτει πολύ τρακάρισμα. Όπως και ελλειπής μάλλον συντήρηση σε κάποια καρτ.

τα ονόματα μερικών μπορεί να μην τα θυμάμαι διαχρονικά αλλα ότι θέλετε απο αριθμούς, δεδομένα, στατιστική εδώ είμαι!
…να δώσουμε τα ντάτα στον Κο Καμαρινόπουλο να κάνει ανάλυση «Παλινδρόμησης και Συσχέτισης»,
πέρα από την πλάκα, είναι δύσκολο αν όχι αδύνατο να επιτευχθεί, έστω ομοιόμορφη, απόδοση στα καρτ,
αλλά η ουσία είναι στο χαβαλέ, το κυνήγι των χρόνων επιδρά αρνητικά στην τέρψη.
/// Β
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
…να δώσουμε τα ντάτα στον Κο Καμαρινόπουλο να κάνει ανάλυση «Παλινδρόμησης και Συσχέτισης»,
πέρα από την πλάκα, είναι δύσκολο αν όχι αδύνατο να επιτευχθεί, έστω ομοιόμορφη, απόδοση στα καρτ,
αλλά η ουσία είναι στο χαβαλέ, το κυνήγι των χρόνων επιδρά αρνητικά στην τέρψη.
/// Β
Απορώ που τους θυμάσαι κιόλας!

Για όσους δεν ξέρουν επειδή ακούγονται Κινέζικα έχουμε τελειώσει την ίδια σχολή στο Πανεπιστήμιο.

Κοιτα δεν είναι δύσκολο να υπάρχει μια κοντινή αποδοση στα μοτέρ. Θυμάμαι πριν χρόνια που είχαμε πάει μια παρέα στον Ασπρόπυργο παρόμοια φάση δεν υπήρχε κανένα θέμα με την σχετική απόδοση των καρτ. Τώρα να μιλάμε για 0.2, 0.3 sec στον γύρο αυτό έχει να κάνει με την σχετική φθορά των ελαστικών και με το βάρος σίγουρα και του αναβάτη. Και δεν αλλάζει ούτε τον ανταγωνισμο ούτε το θέαμα

Αλλά όταν μιλάμε για 2-3 sec στον γύρο σε ένα γύρο 35 δευτερολέπτων Μ.Ο. δεν έχει κάν νόημα ο αγώνας έτσι. Και σ'αυτό δεν φταίμε εμείς. Φταίει η πίστα που είχε 3-4 καρτ υποτίθεται στην ίδια κατηγορία ενώ είχαν σοβαρά θέματα. Το 82 στην δεξιά στροφή της πίστας απλά δεν έστριβε είχε πρόβλημα στο σύστημα διευθυνσης είχε πάρει μπόσικα. Επίσης το 62 ενώ δεν είχε σοβαρό θέμα στο στησιμο είχε 10-15% κάτω στην απόδοση το μοτεράκι.

Αν παρατηρήσατε στον ημιτελικό με τον gaslion και τον dodos που οδηγούσε την κούρσα ο dodos και ο gasilon είχε το 62 σε κάθε ευθεία έχανε ένα καρτ απόσταση ο Κωνσταντίνος.

Επίσης κι εγώ στον αγώνα με τον XR Maniac που είχα το 62 με έπαιζε ο παλιο Πειραιώτης που είχα το ψωράλογο για να παίρνει πλάνα στη κάμερα και γι αυτό τον κέρασα τούρτα καραμελέ στην τελευταία αριστερή φουρκέτα να χει να με θυμάται..:roflmao::rage:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Απορώ που τους θυμάσαι κιόλας!

Για όσους δεν ξέρουν επειδή ακούγονται Κινέζικα έχουμε τελειώσει την ίδια σχολή στο Πανεπιστήμιο.

Κοιτα δεν είναι δύσκολο να υπάρχει μια κοντινή αποδοση στα μοτέρ. Θυμάμαι πριν χρόνια που είχαμε πάει μια παρέα στον Ασπρόπυργο παρόμοια φάση δεν υπήρχε κανένα θέμα με την σχετική απόδοση των καρτ. Τώρα να μιλάμε για 0.2, 0.3 sec στον γύρο αυτό έχει να κάνει με την σχετική φθορά των ελαστικών και με το βάρος σίγουρα και του αναβάτη. Και δεν αλλάζει ούτε τον ανταγωνισμο ούτε το θέαμα

Αλλά όταν μιλάμε για 2-3 sec στον γύρο σε ένα γύρο 35 δευτερολέπτων Μ.Ο. δεν έχει κάν νόημα ο αγώνας έτσι. Και σ'αυτό δεν φταίμε εμείς. Φταίει η πίστα που είχε 3-4 καρτ υποτίθεται στην ίδια κατηγορία ενώ είχαν σοβαρά θέματα. Το 82 στην δεξιά στροφή της πίστας απλά δεν έστριβε είχε πρόβλημα στο σύστημα διευθυνσης είχε πάρει μπόσικα. Επίσης το 62 ενώ δεν είχε σοβαρό θέμα στο στησιμο είχε 10-15% κάτω στην απόδοση το μοτεράκι.

Αν παρατηρήσατε στον ημιτελικό με τον gaslion και τον dodos που οδηγούσε την κούρσα ο dodos και ο gasilon είχε το 62 σε κάθε ευθεία έχανε ένα καρτ απόσταση ο Κωνσταντίνος.

Επίσης κι εγώ στον αγώνα με τον XR Maniac που είχα το 62 με έπαιζε ο παλιο Πειραιώτης που είχα το ψωράλογο για να παίρνει πλάνα στη κάμερα και γι αυτό τον κέρασα τούρτα καραμελέ στην τελευταία αριστερή φουρκέτα να χει να με θυμάται..:roflmao::rage:
Τελικά οποίο είχες καβαλησει είχε πρόβλημα ???
Στον ημιτελικό μια χαρά πήγαινες και για αυτό "παίζαμε" μαζί, γιατί είμαι αργός σε σχέση με σένα ....φυσικά, αλλά είμαι της γενιάς του 67.
Έρχεται βίντεο παλιοκορυδαλιωτη....για να δούμε ποιος είσαι φλαφερακο.
 
Top Bottom