Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν σε αυτή τη φωτογραφία...πρέπει να εχει 6 την μικρή και 9 την μεγάλη και 55 σφυγμούς...
ωραία περάσαμε και εμείς που σας είδαμε!
τα πιτσιρικά πορωθήκαν...
Απίστευτη χαλαρότητα...!
Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν σε αυτή τη φωτογραφία...πρέπει να εχει 6 την μικρή και 9 την μεγάλη και 55 σφυγμούς...
ωραία περάσαμε και εμείς που σας είδαμε!
τα πιτσιρικά πορωθήκαν...
Εβγαλα τόσες φωτογραφίες δεν κατάφερα ούτε σε μια να τον πετύχω σε στιγμή έντασης!!!!πρέπει να εχει 6 την μικρή και 9 την μεγάλη και 55 σφυγμούς...
ωραία περάσαμε και εμείς που σας είδαμε!
τα πιτσιρικά πορωθήκαν...
Στην επόμενη περιμενουμε και θυματα από τας επαρχίας και μετά κερνάμε τα σουβλάκιαΤι θέλει ο άνθρωπος για να γίνει παιδί...
Μπράβο για την ιδέα,την υλοποίηση και τις συμμετοχές!![]()
Ωραία...Στην επόμενη περιμενουμε και θυματα από τας επαρχίας και μετά κερνάμε τα σουβλάκια![]()
Κάντε κράτη θα σας στείλω τη γλαροσουπα με κούριερΩραία...
Εσείς τα σουβλάκια και εμείς το τσάι...![]()
Με το Πουλί να φτάσει σίγουρα και γρήγορα...Κάντε κράτη θα σας στείλω τη γλαροσουπα με κούριερ![]()
Ξεχάσαμε να αναφερθούμε στον Takisg ....που ήρθε από το Λέχαιο για να παίξει μαζί μαςΣτην επόμενη περιμενουμε και θυματα από τας επαρχίας και μετά κερνάμε τα σουβλάκια![]()
Γέρνει και λίγο αριστερά, μάλλον εγκεφαλικό έπαθε...πρέπει να εχει 6 την μικρή και 9 την μεγάλη και 55 σφυγμούς...
ωραία περάσαμε και εμείς που σας είδαμε!
τα πιτσιρικά πορωθήκαν...
Το εγγεφαλικο ειναι εκ γενετής.Γέρνει και λίγο αριστερά, μάλλον εγκεφαλικό έπαθε...
Ετοιμος για s1000xr.Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν σε αυτή τη φωτογραφία...
Απίστευτη χαλαρότητα...!
Το εγγεφαλικο ειναι εκ γενετής.
Η πίστα είναι Aριστεροστροφη βρε φωστήρες,![]()
Καλά ε, έκανα φοβερή εκκίνησηΟλος ο τελικός + απονομή
(στο 3ο λεπτό ξεκινάει ο αγώνας)
Παιδια ο τυπος εκανε βολταπρέπει να εχει 6 την μικρή και 9 την μεγάλη και 55 σφυγμούς...
ωραία περάσαμε και εμείς που σας είδαμε!
τα πιτσιρικά πορωθήκαν...
Και θα ξαναπαίξει σίγουρα , νάμαστε Καλά, στην επόμενη. Σας περιμένω στα μέρη μουΞεχάσαμε να αναφερθούμε στον Takisg ....που ήρθε από το Λέχαιο για να παίξει μαζί μας![]()
Το καρτάκι το Νο 82 έγραφε 3 δευτερόλεπτα πάνω στον γύρο γυρολόγιο. Δεν είχε και δύναμη αλλά ακόμα χειρότερα είχε και πρόβλημα στην πρόσφυση στην ευτυχώς μία δεξιά στροφή της πίστας. Στις αριστερές έστριβε σχετικά καλά.Βλέποντας το βίντεο του τελικού tc-drift νομίζω πήρες με διαφορά το χειρότερο αμάξι...
Συμφωνώ με ότι λες.. Το 94 ήταν να το πάρω εγώ και ήμουν εκεί που μας είπε ότι βγήκε off και μπήκε ο τάφος (το 82) στην κλήρωση.. Το 62 και αυτό χάλια όπως λες, το είχα στον ημιτελικό και από τύχη πέρασα ως δεύτερος. Στον τελικό ποιο είχα; Εννοείται ότι έκανες ότι καλύτερο μπορούσες διοργανωτικά και το ευχαριστηθήκαμε....Το καρτάκι το Νο 82 έγραφε 3 δευτερόλεπτα πάνω στον γύρο γυρολόγιο. Δεν είχε και δύναμη αλλά ακόμα χειρότερα είχε και πρόβλημα στην πρόσφυση στην ευτυχώς μία δεξιά στροφή της πίστας. Στις αριστερές έστριβε σχετικά καλά.
Δυστυχώς όταν κάναμε το ξεδιάλεγμα στο ποιά καρτ θα χρησιμοποιήσουμε στον τελικό βρήκαμε την καλή 5άδα και τα χαλάσαμε στο 6ο.
Συγκεκριμένα 5 καλά καρτ είχαν μείνει στη πίστα. Το 64 το 74 το 76 το 78 και το 92 αν θυμάμαι καλά. Λέγαμε να βάλουμε και το 94 που ήταν καλό αλλά έπαθε ζημιά σε ένα session.
Το 81 είχε θέμα στο σύστημα διευθυνσης απο την αρχή, το 62 ήταν τάφος
Εκεί που είχα στο μυαλό μου το 73 που το είδα στην πίστα και σβούριζε καλά πετάχτηκε ο τύπος απο την πίστα και λέει κλείστε την εξάδα με το 82. Εγώ δεν το είχα οδηγήσει το 82 και ο ChristosGR δεν πρόλαβε να μου πει πως ήταν ο μεγαλύτερος τάφος στην πίστα.
Λέω βάλτο στην 6άδα και για να είμαστε δίκαιοι κάναμε τυχαία επιλογή με αριθμάκια ποιο καρτ θα πάρει ο καθένας και έπεσε σε μένα το 82. Τα υπόλοιπα καρτ του τελικού είχαν δυνατότητες για γυρολόγιο χαμηλά 34αρια και ψηλά 33άρια στα χέρια ενός καλού και το 82 το πολύ να γύριζε 36.5 με 37.
Όλα αυτά στα λέω επειδή όπως θα έχεις καταλάβει και παρακολουθούσα τους χρόνους όλη την διάρκεια και τί κάνει το κάθε κάρτ μαζί με όλο το οργανωτικό.
Συνεπώς δεν μπορούσα σε κανένα σημείο να είμαι ανταγωνιστικός στον τελικό και δεν έχει και σημασία καθώς να σου πω την αλήθεια προτιμούσα να μην βγω πρώτος για ευνόητους λόγους πώς Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει!!
Στην επόμενη συνάντηση όμως θα κοιτάξουμε να είναι σε όποια πίστα πάμε όσο γίνεται πιο ίσα τα πράγματα και να έχω κι εγώ το rematch που μου αξίζει..
Για την ιστορία το πιο γρήγορο καρτ στη πίστα ήταν το 64 όπως μας είπαν τα παιδιά της πίστας. τώρα γιατί δεν μπορούν τα κρατήσουν μια καλυτερη ισορροπία μάλλον είναι επειδή η πίστα είναι στενή και πέφτει πολύ τρακάρισμα. Όπως και ελλειπής μάλλον συντήρηση σε κάποια καρτ.
τα ονόματα μερικών μπορεί να μην τα θυμάμαι διαχρονικά αλλα ότι θέλετε απο αριθμούς, δεδομένα, στατιστική εδώ είμαι!
…να δώσουμε τα ντάτα στον Κο Καμαρινόπουλο να κάνει ανάλυση «Παλινδρόμησης και Συσχέτισης»,Το καρτάκι το Νο 82 έγραφε 3 δευτερόλεπτα πάνω στον γύρο γυρολόγιο. Δεν είχε και δύναμη αλλά ακόμα χειρότερα είχε και πρόβλημα στην πρόσφυση στην ευτυχώς μία δεξιά στροφή της πίστας. Στις αριστερές έστριβε σχετικά καλά.
Δυστυχώς όταν κάναμε το ξεδιάλεγμα στο ποιά καρτ θα χρησιμοποιήσουμε στον τελικό βρήκαμε την καλή 5άδα και τα χαλάσαμε στο 6ο.
Συγκεκριμένα 5 καλά καρτ είχαν μείνει στη πίστα. Το 64 το 74 το 76 το 78 και το 92 αν θυμάμαι καλά. Λέγαμε να βάλουμε και το 94 που ήταν καλό αλλά έπαθε ζημιά σε ένα session.
Το 81 είχε θέμα στο σύστημα διευθυνσης απο την αρχή, το 62 ήταν τάφος
Εκεί που είχα στο μυαλό μου το 73 που το είδα στην πίστα και σβούριζε καλά πετάχτηκε ο τύπος απο την πίστα και λέει κλείστε την εξάδα με το 82. Εγώ δεν το είχα οδηγήσει το 82 και ο ChristosGR δεν πρόλαβε να μου πει πως ήταν ο μεγαλύτερος τάφος στην πίστα.
Λέω βάλτο στην 6άδα και για να είμαστε δίκαιοι κάναμε τυχαία επιλογή με αριθμάκια ποιο καρτ θα πάρει ο καθένας και έπεσε σε μένα το 82. Τα υπόλοιπα καρτ του τελικού είχαν δυνατότητες για γυρολόγιο χαμηλά 34αρια και ψηλά 33άρια στα χέρια ενός καλού και το 82 το πολύ να γύριζε 36.5 με 37.
Όλα αυτά στα λέω επειδή όπως θα έχεις καταλάβει και παρακολουθούσα τους χρόνους όλη την διάρκεια και τί κάνει το κάθε κάρτ μαζί με όλο το οργανωτικό.
Συνεπώς δεν μπορούσα σε κανένα σημείο να είμαι ανταγωνιστικός στον τελικό και δεν έχει και σημασία καθώς να σου πω την αλήθεια προτιμούσα να μην βγω πρώτος για ευνόητους λόγους πώς Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει!!
Στην επόμενη συνάντηση όμως θα κοιτάξουμε να είναι σε όποια πίστα πάμε όσο γίνεται πιο ίσα τα πράγματα και να έχω κι εγώ το rematch που μου αξίζει..
Για την ιστορία το πιο γρήγορο καρτ στη πίστα ήταν το 64 όπως μας είπαν τα παιδιά της πίστας. τώρα γιατί δεν μπορούν τα κρατήσουν μια καλυτερη ισορροπία μάλλον είναι επειδή η πίστα είναι στενή και πέφτει πολύ τρακάρισμα. Όπως και ελλειπής μάλλον συντήρηση σε κάποια καρτ.
τα ονόματα μερικών μπορεί να μην τα θυμάμαι διαχρονικά αλλα ότι θέλετε απο αριθμούς, δεδομένα, στατιστική εδώ είμαι!
Απορώ που τους θυμάσαι κιόλας!…να δώσουμε τα ντάτα στον Κο Καμαρινόπουλο να κάνει ανάλυση «Παλινδρόμησης και Συσχέτισης»,
πέρα από την πλάκα, είναι δύσκολο αν όχι αδύνατο να επιτευχθεί, έστω ομοιόμορφη, απόδοση στα καρτ,
αλλά η ουσία είναι στο χαβαλέ, το κυνήγι των χρόνων επιδρά αρνητικά στην τέρψη.
/// Β
Τελικά οποίο είχες καβαλησει είχε πρόβλημα ???Απορώ που τους θυμάσαι κιόλας!
Για όσους δεν ξέρουν επειδή ακούγονται Κινέζικα έχουμε τελειώσει την ίδια σχολή στο Πανεπιστήμιο.
Κοιτα δεν είναι δύσκολο να υπάρχει μια κοντινή αποδοση στα μοτέρ. Θυμάμαι πριν χρόνια που είχαμε πάει μια παρέα στον Ασπρόπυργο παρόμοια φάση δεν υπήρχε κανένα θέμα με την σχετική απόδοση των καρτ. Τώρα να μιλάμε για 0.2, 0.3 sec στον γύρο αυτό έχει να κάνει με την σχετική φθορά των ελαστικών και με το βάρος σίγουρα και του αναβάτη. Και δεν αλλάζει ούτε τον ανταγωνισμο ούτε το θέαμα
Αλλά όταν μιλάμε για 2-3 sec στον γύρο σε ένα γύρο 35 δευτερολέπτων Μ.Ο. δεν έχει κάν νόημα ο αγώνας έτσι. Και σ'αυτό δεν φταίμε εμείς. Φταίει η πίστα που είχε 3-4 καρτ υποτίθεται στην ίδια κατηγορία ενώ είχαν σοβαρά θέματα. Το 82 στην δεξιά στροφή της πίστας απλά δεν έστριβε είχε πρόβλημα στο σύστημα διευθυνσης είχε πάρει μπόσικα. Επίσης το 62 ενώ δεν είχε σοβαρό θέμα στο στησιμο είχε 10-15% κάτω στην απόδοση το μοτεράκι.
Αν παρατηρήσατε στον ημιτελικό με τον gaslion και τον dodos που οδηγούσε την κούρσα ο dodos και ο gasilon είχε το 62 σε κάθε ευθεία έχανε ένα καρτ απόσταση ο Κωνσταντίνος.
Επίσης κι εγώ στον αγώνα με τον XR Maniac που είχα το 62 με έπαιζε ο παλιο Πειραιώτης που είχα το ψωράλογο για να παίρνει πλάνα στη κάμερα και γι αυτό τον κέρασα τούρτα καραμελέ στην τελευταία αριστερή φουρκέτα να χει να με θυμάται..![]()