71° 10' 21'' - Nordkapp 2022 - Η Νορβηγία, μία μεγάλη έκπληξη και πολλές σκέψεις....

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Δεν το υποτιμάει κανείς πιστεύω γιατί δεν είναι μικρό ταξίδι, αλλά υπάρχει μία υπερβολή θα έλεγα, που προσωπικά δεν βρήκα το λόγο γιατί....
ειναι απλο κ το εχεις ηδη αναφερει
η μεγαλυτερη προβολη απο οσο του αναλογει το εχει κανει must do...
καποτε στην δικη μου εποχη (2005-6 - 2011-12) ηταν οι Δολομιτες,ιδια εποχη κ το Μαροκο επισης
μετα ηρθε αυτο...
οπως κ στα τελη του 201+ τα Βαλακανια.. που λογω Κοβιντ κ κοστους φοριουνται ακομα...

η μοναδικη διαφορα του βραχου με αυτα τα ταξιδια που ανεφερα ειναι ο χρονος κ το χρημα
στο μεν θες 20 μερες κ 4-5 χιλιαρικα
κ στα λοιπα με μια βδομαδα κ (τοτε) 1000-1500 ησουν μπεης!
 

Katsadonis

Κατσαπλιάς
Περιοχή
Ναύπλιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Pegaso Strada
Επίλογος. . . .

Και κάπου εδώ έχει φτάσει η στιγμή για την ερώτηση του ενός εκατομμυρίου ευρώ..
  • Άξιζε το ταξίδι μέχρι το Βόρειο Ακρωτήρι ??
  • Ναι… Αλλά…
Εδώ θα μου επιτρέψετε να έχω μία αντίθετη άποψη για το όνειρο που λέγεται Nordkapp.

Θα τα πάρω με τη σειρά..

Αρχικά να πω ότι το θεωρώ εμπειρία ζωής το συγκεκριμένο ταξίδι, λόγω της απόστασης από την Ελλάδα, των ημερών που ήμασταν στο δρόμο, αλλά και τις διαφορετικές εικόνες που είδαμε από τις χώρες που περάσαμε. Όλες τις χώρες, ακόμα και αυτές που ήμασταν μόνο στην εθνική οδό στις οποίες όμως είχαμε αρκετές συζητήσεις σε βενζινάδικα με ντόπιους.

Αν θα ξανά έκανα το ίδιο ταξίδι Nordkapp με μηχανή ? Κατηγορηματικό Όχι! Για κανένα απολύτως λόγο!

Σε αυτό το συμπέρασμα η αλήθεια είναι ότι είχα καταλήξει ενώ ήμουν στη Νορβηγία. Δεν μου έφταιγε ούτε ο καιρός ούτε κάτι άλλο. Ούτε μου έφταιξε το τι έγινε τις τελευταίες μέρες του γυρισμού.

Ίσα ίσα που αυτά που ήθελα τα είδα. Γενικότερα είδαμε πολλά πράγματα γιατί αφιερώσαμε 14 μέρες στη Νορβηγία. Δεν είναι πολλές αν σκεφτείς την έκταση της χώρας αλλά είναι ένας τίμιος αριθμός που μας επέτρεψε να δούμε αρκετά σημεία αλλά και να αράξουμε σε αυτά.

Η ερώτηση που με βασάνιζε προς το τελείωμα της Νορβηγίας ήταν η εξής..

Άξιζε Μήτσο αυτό το ταξίδι τα λεφτά αλλά και τις μέρες που δαπανήθηκαν ?

Συγχωρέστε με αλλά η απάντηση είναι και πάλι όχι.

Τώρα θα πει κανείς ότι το λέω εκ του ασφαλούς και ενώ έχω πάει το ταξίδι..

Η αλήθεια είναι ότι όλη τη περασμένη χρόνια τη πέρασα με τη σκέψη της Νορβηγίας και του Nordkapp, αλλά σε μεγάλο βαθμό. Σαν να ήταν το ταξίδι της ζωής μου ένα πράγμα, το οποίο το περίμενα με μεγάλη αγωνία. Μέχρι και αφίσα/πίνακα είχα στο δωμάτιο πάνω από το κεφάλι μου το Preikstolen.

Πηγαίνοντας εκεί ναι μεν είδα πολύ όμορφα πράγματα αλλά δεν μου χάρισε αυτό το τρομερό συναίσθημα που δεν είχα βιώσει σε περασμένα ταξίδια. Είτε Ελλάδα είτε έξω.. Η αίσθηση ήταν ακριβώς η ίδια.

Μην με πείτε αχάριστο, απλά είμαι δύσκολος άνθρωπος..

Αξέχαστο για μένα θα παραμείνει αυτό το ταξίδι λόγω της πρότασης γάμου στο Nordkapp. Αυτό είναι κάτι που δεν ξεχνιέται και δεν ανταλλάσσετε πραγματικά με τίποτα. Όταν ακούω τη λέξη Nordkapp το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό μου είναι η έκφραση της Εύας όταν γονάτισα μπροστά της. Αυτή η έκφραση ήταν όλα τα λεφτά..

Αλλά , αν δεν υπήρχε η πρόταση στο Nordkapp ,σε γενικές γραμμές κατέληξα ότι με το ανάλογο budget/μέρες θα μπορούσα να χα κάνει πάρα πολλά και διαφορετικά πράγματα και να είχα δει περισσότερα πράγματα.

Και γιατί τα λέω όλα αυτά..

Όταν ξεκινάς το εγχείρημα που λέγεται Βόρειο Ακρωτήρι ξεκινάς με τουλάχιστον 6 με 7 χιλιάδες πεταμένα χιλιόμετρα στις εθνικές οδούς της Ευρώπης. Και με τις ανάλογες μέρες φυσικά που χρειάζονται για να διανύσει κάποιος αυτή την απόσταση. Αυτές ήταν μέρες που προσωπικά με κούρασαν πάρα πολύ και δεν μου προσφέρανε τίποτα, παρά μόνο να μάθω όλα τα βενζινάδικα και τα πάρκινγκ των εθνικών δρόμων της Ευρώπης.

Βέβαια αν κάποιος είναι χιλιομετροφάγος και δεν τον ενοχλούν αυτά τα χιλιόμετρα, τότε αλλάζει το πράγμα.

Όμως για μένα που δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος και σιχαίνομαι τους εθνικούς δρόμους, τα 6-7 χιλιάδες χιλιόμετρα τελικά ήταν πολλά και κουραστικά.

Το Nordkapp είναι ένα πολυδιαφημισμένο σημείο που λόγω της απόστασής του από Ελλάδα αλλά και της γεωγραφικής του θέσης μαγεύει εξ αρχής πολλούς , όπως μάγεψε και μένα σαν ιδέα, αλλά αν είσαι δύσκολος άνθρωπος όπως τελικά είμαι και εγώ και δεν ενθουσιάζεσαι εύκολα τότε θέλει αρκετή σκέψη για το αν θα το κυνηγήσεις.

Δεν το έχω μετανιώσει εννοείται, αν ήξερα τις σκέψεις μου πριν το ταξίδι και πάλι θα το πήγαινα , χωρίς βέβαια να περιμένω τόσα όσα περίμενα, αλλά σίγουρα δεν μου πρόσφερε αυτά που περίμενα στο σύνολο του.

Τα λεγόμενά μου δεν προτρέπουν κάποιον να μην πάει στο Nordkapp. Όμως σε αυτούς που έχουν αμφιβολία ή σε κάποιους μη έμπειρους με τόσο μεγάλα ταξίδια ( όπως ήμουν και εγώ ) θα πρέπει αυτά τα λεγόμενα να κρούσουν ένα καμπανάκι. Γιατί πριν το ταξίδι ,όταν έχεις τη τρέλα του άγνωστου, όλα φαίνονται μαγικά μέχρι να έρθει η ώρα που θα δοκιμαστείς κατά τη διάρκεια του... Είναι πολλές οι μέρες και αρκετή η κούραση και αν δεν έχει κάνει κάποιος ξανά κάτι τόσο απαιτητικό δεν μπορεί να γνωρίζει πως είναι.

Εγώ πλέον ξέρω.. Και σίγουρα το ταξίδι με απανωτές μέρες με 800 και 900 χιλιόμετρα δεν είναι του γούστου μου.. Κάτι σε 14 μέρες 3.000 χιλιόμετρα μου φαίνεται το ιδανικό για μένα.. Αυτός είμαι..:p

Επίσης όταν ξεκινάς για Νορβηγία και το θέμα του καιρού θέλει προσοχή γιατί όλοι πιστεύουμε ότι δεν θα τύχει σε εμάς να βρέχει κάθε μέρα αλλά έλα όμως που μπορεί να συμβεί. Και εμείς ευτυχώς ήμασταν 5 άτομα παρέα και είχαμε και το χαβαλέ μας και τις μπούρδες μας και όλα τα καλά, και στο τέλος της μέρας δεν μας βάραινε κάτι. Δεν ξέρω πως θα ήταν αν είχα πάει για παράδειγμα μόνος μου και με γλένταγε έτσι ο καιρός..

Ή ακόμα χειρότερα δεν ξέρω πως θα ήταν αν στο Nordkapp ήταν τίγκα στην ομίχλη, ή στη Trolltunga και στο Trollstigen έβρεχε.. Εμείς φάγαμε μπόλικη βροχή αλλά θα το ξαναπώ, δεν μας χάλασε τα σημεία ενδιαφέροντος.. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα ήταν αν μετά από τόση αναμονή (ένα χρόνο) και τόσα έξοδα είχαμε πάει και ο καιρός μας έπαιζε άσχημα παιχνίδια στα συγκεκριμένα μέρη..

Φυσικά άλλος ένας σοβαρός παράγοντας σε όλα αυτά είναι το οικονομικό στάτους του καθενός αλλά και κατά πόσο μπορεί να λείψει πολλές μέρες από τις υποχρεώσεις του.

Δεν μπορώ να πω ότι είμαι από αυτούς που ζορίστηκαν ή έκαναν τρομερές θυσίες για να πάνε αυτό το ταξίδι. Όμως είχε ένα κόπο και κάποια μαθηματικά η όλη φάση για να μπορέσει να γίνει αυτό το ταξίδι. Και προσωπικά όταν γύρισα, αν το δεις σαν επένδυση, δεν μου απέφερε όσα περίμενα. Οπότε δεν μπορώ να φανταστώ πόσο άσχημα θα είχα νιώσει αν γι'αυτά τα έξοδα είχα πραγματικά κοπιάσει ή θυσιάσει πράγματα...

Επίσης το θέμα των ημερών.. Εμείς όλοι (και οι 5) καταλήξαμε ότι θα θέλαμε τουλάχιστον άλλες 3 με 4 μέρες στη Νορβηγία.. Για να είμαστε πιο άνετοι σε κάποια σημεία.

Το να ξεκινήσει κάποιος απλά για να οδηγήσει μέχρι το Nordkapp και να γυρίσει καρφί χωρίς να απολαύσει τη Νορβηγία το θεωρώ λάθος.. Προσωπική άποψη και δεν κατακρίνω τίποτα. Απλά για τη δική μου λογική αυτό το ταξίδι θέλει μέρες..

Συν της άλλης το Nordkapp και η Νορβηγία γενικότερα είναι ένας προορισμός που εμείς από Ελλάδα δεν μπορούμε να πεταγόμαστε συνέχεια..

Αν θα ξαναπήγαινα Νορβηγία… Σίγουρα ναι και ελπίζω σύντομα στα επόμενα χρόνια, πρώτα στο κάτω κομμάτι της Νορβηγίας με πτήση στο Όσλο και ενοικίαση οχήματος από εκεί.

Και κάποια χρόνια μετά με πτήση στο Τρόμσο , ξανά ενοικίαση οχήματος , ώστε να δω χαλαρός το Βόρειο κομμάτι, ίσως και το Nordkapp ,να μαστε καλά, σε κάποια επέτειο γάμου..

** Τελευταίο άφησα το πρόγραμμα αλλά και λοιπές πληροφορίες για το ταξίδι.. Θα ανέβει στις επόμενες μέρες....
Μιας και τελείωσε το ταξίδι σου, θα ήθελα με τη σειρά μου να σε ευχαριστήσω που μοιράστηκες και τις εμπειρίες αλλά και τις σκέψεις σου μαζί μας.
Προσωπικά με παίρνει συχνά από κάτω και το να διαβάζω τέτοια οδοιπορικά είναι το μόνο πράγμα που μου δίνει θάρρος και με κάνει να ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα έχω και γω τη δυνατότητα να ταξιδέψω σε ένα από αυτά τα μέρη (το Nordkapp ίσως και να μην είναι τελικά τόσο ψηλά στη λίστα :p).
Εύχομαι να είσαι καλά και να μοιραστείς και τα επόμενα ταξίδια σου μαζί μας!

ΥΓ. Για να βαφτίσια του παιδιού (όταν κ αν) να πεταχτούμε όλοι μέχρι το Μαρόκο παρακαλώ. Έχω δει ότι έχει έναν ωραίο καθεδρικό ναό εκεί :ha.
 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Μιας και τελείωσε το ταξίδι σου, θα ήθελα με τη σειρά μου να σε ευχαριστήσω που μοιράστηκες και τις εμπειρίες αλλά και τις σκέψεις σου μαζί μας.
Προσωπικά με παίρνει συχνά από κάτω και το να διαβάζω τέτοια οδοιπορικά είναι το μόνο πράγμα που μου δίνει θάρρος και με κάνει να ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα έχω και γω τη δυνατότητα να ταξιδέψω σε ένα από αυτά τα μέρη (το Nordkapp ίσως και να μην είναι τελικά τόσο ψηλά στη λίστα :p).
Εύχομαι να είσαι καλά και να μοιραστείς και τα επόμενα ταξίδια σου μαζί μας!

ΥΓ. Για να βαφτίσια του παιδιού (όταν κ αν) να πεταχτούμε όλοι μέχρι το Μαρόκο παρακαλώ. Έχω δει ότι έχει έναν ωραίο καθεδρικό ναό εκεί :ha.
Φίλε μου Γιάννη αρχικά σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια γενικότερα σε αυτό το νήμα και χαίρομαι ειλικρινά που σου άρεσε.

Σίγουρα αυτό που πρέπει να σου μείνει από δω στο σύνολό του είναι ότι το Nordkapp σαν έξοδα είναι χαλαρά 2 με 3 ταξίδια σε κοντινούς Ευρωπαϊκούς προορισμούς. Δεν θα μιλήσω για Ελλάδα καν που εδώ είναι πιο απλά τα πράγματα.. ( Θα δεις τα έξοδα του ταξιδιού όταν τα ανεβάσω και θα καταλάβεις )
Βαφτίσια φίλε λέω να περιοριστώ εδώ στο χωριό μου, να χουμε και τη θάλασσα δίπλα και καλό καιρό.. :ha
 
Τελευταία επεξεργασία:

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Τελευταίο Part - Πληροφορίες Ταξιδιού. . .

Και αφού τελειώσαμε με τις εικόνες και τις εμπειρίες ήρθε η ώρα για το Α και το Ω του ταξιδιού..

Το πρόγραμμα αλλά και το κόστος…

Θα ξεκινήσω με το πρόγραμμα. . .
Ημέρα 0:
Προ εκκίνησης (Κυριακή) Αθήνα Αρκίτσα Διαμονή 150 χλμ.

1η ημέρα (Δ):
Αρκίτσα - Βελιγράδι 940 χλμ./9ώρες 30 λεπτά (13/06/2022)

2η ημέρα: Βελιγράδι - Πράγα 896 χλμ./8ώρες 30 λεπτά (14/06/2022)

3η ημέρα: Πράγα ( Αξιοθέατα κτλπ )

4η ημέρα: Πράγα - Ρόστοκ (Πορθμείο) - Κοπεγχάγη 790χλμ./10ώρες (16/06/2022)
Πράγα - Ρόστοκ 578χλμ./ 5ώρες 35 λεπτά.
Καράβι 2 ώρες.
Gedser - Κοπεγχάγη 2 ώρες.

5η ημέρα:
Κοπεγχάγη - Ουψάλα 727 χλμ./7ώρες 30 λεπτά 17/06/2022)

6η ημέρα: Ουψάλα - Oύμεα (Lufta Camping) 646 χλμ./7ώρες 15 λεπτά (18/06/2022)

7η ημέρα: Oύμεα - Ροβανιέμι - Sodankylä 619 χλμ./7ώρες 30 λεπτά (19/06/2022)

8η ημέρα (Δ): Sodankylä - Inari - Sapmi Park( Λαπωνικό Πάρκο ) - Skarsvåg/Nordkapp 519 χλμ./7ώρες (20/06/2022)

9η ημέρα: Nordkapp - Kvænangsfjellet - Nordkjosbotn 537χλμ./7ώρες 30 λεπτά (21/06/2022)

10η ημέρα: Nordkjosbotn - Camping Raften (Lofoten) 367χλμ./5ώρες 20 λεπτά (22/06/2022)

11η ημέρα: Camping Raften - Svolvær - Henningsvær - Lofotr Viking Museum - Stamsund 162χλμ./2ώρες 40 λεπτά (23/06/2022)

12η ημέρα: Stamsund - Reine - Reinebringen Hike - Misvaer 238 χλμ./2ώρες 20λεπτά + καράβι 3ώρες 30 λεπτά (24/06/2022)

13η ημέρα: Misvaer/Bodo - Artic Circle Center - Hallgotto, Grong Commune 451 χλμ./6ώρες 20λεπτά (25/06/2022)

14η ημέρα: Hallgotto, Grong Commune - Κρίστιανσουντ 404 χλμ./6ώρες 20λεπτά (26/06/2022)

15η ημέρα (Δ): Κρίστιανσουντ - Atlantic Ocean Road - Trollstigen - Gudbrandsjuve - Geiranger (Dalsnibba Watchpoint) 221 χλμ./5ώρες (27/06/2022)

16η ημέρα: Geiranger - Lovatnet(Μέρος για πέρασμα) - Dalsnibba Utsiktspunkt - Oppstryn - Stryn - Loen - Laerdal Tunnel - Aurlandfjord/Stegastein viewpoint - Viking Valley - Tvindefossen Waterfall - Bergen 460 χλμ./8ώρες 28/06/2022)

17η ημέρα: Bergen - Hardangerfjord - Trolltunga - Låtefossen Waterfall - Roldal 250 χλμ./4ώρες 30λεπτά (29/06/2022)

18η ημέρα: Odda -> Hike της Trolltunga ( 10 Ώρες συν γύρω στα 40ευρώ έξοδα ) (30/06/2022)

19η ημέρα: Roldal - Jørpeland/Pulpit Rock (Hike) 170 χλμ./3μιση ώρες (01/07/2022)

20η ημέρα: Pulpit Rock - Henseid 319 χλμ./5μιση ώρες (02/07/2022)

21η ημέρα: Έξοδος από Νορβηγία με Καράβι. . .

Από 21η ημέρα και μετά όλα πήγαν ανάποδα οπότε δεν θα βάλω το δικό μας πρόγραμμα. . . Όλα τα άλλα έγιναν σχεδόν κατά γράμμα αν εξαιρέσεις ένα hike που δεν προλάβαμε και 1-2 σημεία που δεν μας άφησε ο καιρός να δούμε..

Πάμε στα οικονομικά. . .
Εδώ ο καθένας μπορεί να το προσαρμόσει όπως θέλει αλλά έχουμε τα πολύ βασικά που δεν μπορεί να τα αποφύγει κανείς..

Προσωπικά το καλό μου το Africa φορτωμένο τριβάλιτσο, tank bag ,πλαϊνά τσαντάκια και με συνοδηγό σχεδόν το μισό ταξίδι, γύρισε Αθήνα με μέση κατανάλωση στο κοντέρ του για 12.000 χιλιόμετρα τα 5,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα.. Βέβαια εδώ να πω ότι με το γκάζι ήμασταν κύριοι..

Δεν το λες και άσχημο νούμερο.. Αν είχαμε πάει κάποια άλλη χρονιά αυτό το νούμερο θα είχε φοβερό αντίκτυπο στη τσέπη μας..

Φέτος όμως αυτός ο πόνος που λεγόταν βενζίνη σταμάτησε στα 1350 ευρώ. Σε σχέση με πέρυσι χοντρικά η διαφορά θα ήταν γύρω στα 500 ευρώ.

Πάμε στις διαμονές. . .
Εμείς κοιμόμασταν μόνο σε σπίτια, δεν μείναμε καθόλου σε σκηνή ή σε hostel με κοινά κρεβάτια. Μόνο 4-5 είχαν κοινές τουαλέτες αλλά ήταν πολύ καθαρές.

Εδώ το ποσό ανά άτομο σταμάτησε στα 600 ευρώ για 23 διαμονές. (μιλάμε πάντα για τους 3 οδηγούς που μείναμε όλες τις διαμονές)

Η διαμονή στο χωριό μας τη μέρα 0 αλλά και στο γυρισμό προφανώς ήταν δωρεάν.

Για τις διαμονές για να παίξουμε σε αυτό το φανταστικό νούμερο ( μέσο όρο 26 ευρώ το βράδυ ) είχαμε κλείσει σχεδόν τα πάντα ,πέρα από 2 διαμονές , δύο μήνες πριν καν ξεκινήσουμε.

Αυτό έχει τα καλά του και τα κακά του όπως καταλαβαίνεται.. Το καλό είναι ότι βρίσκεις και αρκετά οικονομικά αλλά και ωραία μέρη να μείνεις αλλά αν κάτι στραβώσει και αλλάξουν τα σχέδια στο δρόμο εκεί μπορεί να μπλέξεις.

Ευτυχώς σε μας το πρόγραμμα πήγε κατά γράμμα. ( Τις δύο μέρες που δεν κλείσαμε "ευτυχώς εκεί έγιναν οι στραβές". )

Καράβια. . .
Εμείς είχαμε αρκετά καράβια όπως επιλέξαμε να κάνουμε το ταξίδι. .
1ο : Rostock (Γερμανία) - Gedser (Δανία) -> 65 ευρώ
2o :
Moskenes (Λοφότεν) - Bodo -> Δεν μου έχει έρθει ακόμα να το πληρώσω.. Περίπου 35 ευρώ
3ο :
Larvik (Νορβηγία) - Hirtshals (Δανία) -> 104 ευρώ
4ο :
Βενετία - Ηγουμενίτσα -> 160 ευρώ

Οπότε καράβια μαζί με τις παντόφλες στη Νορβηγία γύρω στα 380-400 ευρώ.

Μηχανή. . .

Σέρβις πριν φύγω -> 300 ευρώ + 200 ευρώ γρανάζι Αλυσίδα
Λάστιχα -> 300 ευρώ
Σέρβις μετά -> 400 ευρώ
Λάστιχα για μετά είχα τα παλιά με 4.000χιλιόμετρα πάνω τους άρα δεν χρειάστηκε να αγοράσω καινούρια. Αν ήθελα και λάστιχα βάζετε άλλα 300 ευρώ στο νούμερο. .

Σύνολο λοιπόν μηχανής: 1200 ευρώ.
Καλώς κακώς η μηχανή πριν από ένα τέτοιο ταξίδι πρέπει να είναι άψογη γιατί τα χιλιόμετρα είναι πολλά και τρώει αρκετή ταλαιπωρία. Αντίστοιχα μετά το τέλος του ταξιδιού, πάλι θέλει αρκετά αναλώσιμα αν είναι να χρησιμοποιείται ξανά στη καθημερινότητα. Σε ένα μικρότερο ταξίδι ,ακόμα και των 3-4 χιλιάδων χιλιομέτρων, τα νούμερα αυτά θα ήταν πολύ μικρότερα.

Συνοπτικά. . .
Βενζίνη -> 1350 ευρώ
Διαμονές -> 600 ευρώ
Καράβια -> 400 ευρώ
Μηχανή -> 1200 ευρώ

Οπότε εδώ είμαστε κάπου στα 3.550 ευρώ χωρίς να βάλουμε στο παιχνίδι τρόφιμα, καφέδες, εστιατόρια, αξιοθέατα, σουβενιρ αλλά και κάποια λίγα εισιτήρια πάρκινγκ - διόδια - και γέφυρα Δανίας.

Αν μέσα στην εξίσωση βάλουμε και αυτά το ποσό ανεβαίνει ακόμα 1000 ευρώ περίπου.. Τουλάχιστον αυτά φύγανε σε μας. Βέβαια θα πρέπει να βγάλω από το συνολικό νούμερο περίπου 100 ευρώ που μας κόστισε ο έξτρα κύκλος που κάναμε. Μικρό το κακό όταν το συγκρίνεις με ένα τόσο μεγάλο νούμερο.

Δεν θα μετρήσω καν εξοπλισμό μηχανής ή κανά ψιλοκοκό που χρειάστηκε να πάρω πριν φύγουμε. Αυτά κάποιοι μπορεί να τα έχουν όλα. Αν δεν τα έχουν το νούμερο μπορεί να ανέβει αρκετά.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Φτάνεις στο τέλος της ημέρας και κοιτάς αυτά τα νούμερα και σε πιάνει ίλιγγος με το πως θα μπορούσες να τα αξιοποιήσεις. Σίγουρα τις εικόνες και τις εμπειρίες στη ζωή μας δεν μπορούμε να τις συγκρίνουμε με λεφτά.

Όμως κάποιος πριν ξεκινήσει το κυνήγι του Βορρά θα πρέπει να έχει μία ξεκάθαρη εικόνα για το τι κυνηγάει, πόσο θα του κοστίσει και τι πρέπει να περιμένει.. Και αναλόγως αν το βρει υπερβολικό, να δοκιμάσει κάποιον άλλο προορισμό που μπορεί να του προσφέρει την ανάλογη ή και περισσότερη ικανοποίηση.

Οποιοσδήποτε θελήσει να το κάνει και χρειαστεί το οτιδήποτε θα χαρώ να του πω ακόμη περισσότερες λεπτομέρειες.

Και στα επόμενα με υγεία φίλοι μου. . .

The end . . . :like:
 
Τελευταία επεξεργασία:

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
gsa 1150
Δημήτρη ευχαριστούμε που μοιράστηκες το ταξίδι σου!
Πολύ χρήσιμος ο τρόπος με τον οποίο το παρουσίασες· η οπτική σου, αλλά και το κοστολόγιο, αποτελούν σημαντικές πληροφορίες δυσεύρετες στα περισσότερα ταξιδιωτικά, απαραίτητες δε για την οργάνωση και δρομολόγηση του ταξιδιού.
Εύχομαι τα επόμενα να σου δώσουν περισσότερα απ αυτό, κι αν όχι, δεν πειράζει· κι αυτό κέρδος ειναι ;).
Καλή συνέχεια στα ταξίδια σου και στη ζωή σου!

Υγ. Η πρόταση γάμου όλα τα λεφτά!

:friendship:
 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Δημήτρη ευχαριστούμε που μοιράστηκες το ταξίδι σου!
Πολύ χρήσιμος ο τρόπος με τον οποίο το παρουσίασες· η οπτική σου, αλλά και το κοστολόγιο, αποτελούν σημαντικές πληροφορίες δυσεύρετες στα περισσότερα ταξιδιωτικά, απαραίτητες δε για την οργάνωση και δρομολόγηση του ταξιδιού.
Εύχομαι τα επόμενα να σου δώσουν περισσότερα απ αυτό, κι αν όχι, δεν πειράζει· κι αυτό κέρδος ειναι ;).
Καλή συνέχεια στα ταξίδια σου και στη ζωή σου!

Υγ. Η πρόταση γάμου όλα τα λεφτά!

:friendship:
Εγώ ευχαριστώ Γιώργο που μπήκες στο κόπο να το διαβάσεις , όπως και για τα καλά σου λόγια!

Προσπάθησα να γράψω αυτό που θα ήθελα να έχω διαβάσει πριν ξεκινήσω να το πλανάρω αυτό το ταξίδι.. Κάτι λίγο πιο προσγειωμένο και ρεαλιστικό.. Όπως όμως και να δείξω μέσα από τα γραπτά/φωτογραφίες και τις ομορφιές όλης της Νορβηγίας , που είναι όντως πάρα πολλές και θέλουν και τον κατάλληλο χρόνο..

Εύχομαι και σε σένα τα καλύτερα :happy:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Δημήτρη εύχομαι και σε άλλα τέτοια ωραία με υγεία καθώς επίσης να ζήσετε ευτυχισμένοι και καλά στέφανα ! :friendship::friendship::friendship:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τώρα που το τελείωσες...

Μπράβο για την αντιμετώπιση των απρόοπτων και την γενικότερη θεώρηση πραγμάτων.


Τα καλύτερα με το κορίτσι σας εύχομαι.
 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Δημήτρη εύχομαι και σε άλλα τέτοια ωραία με υγεία καθώς επίσης να ζήσετε ευτυχισμένοι και καλά στέφανα ! :friendship::friendship::friendship:
Να σαι καλά Σάββα σε ευχαριστούμε πολύ!!
 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Τώρα που το τελείωσες...

Μπράβο για την αντιμετώπιση των απρόοπτων και την γενικότερη θεώρηση πραγμάτων.


Τα καλύτερα με το κορίτσι σας εύχομαι.
Ευχαριστώ πολύ amyroukai για τις ευχές και τα λόγια σου!! Να σαι καλά φίλτατε!!
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
μητσε BlackArrow επειδη σπανια χρησιμοποιω δυο δαχτυλα , αυτη την φωτο βαλτην στις συλλεκτικες....:laugh:

εγω και η κυρα -Αλεξανδρα Alexandra ευχομαστε τα καλυτερα στο υπολοιπο ταξιδι σας που εχετε ηδη ξεκινησει....
τα φιλια μας στο κοριτσι σου ....:inlove::inlove:

 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
μητσε BlackArrow επειδη σπανια χρησιμοποιω δυο δαχτυλα , αυτη την φωτο βαλτην στις συλλεκτικες....:laugh:

εγω και η κυρα -Αλεξανδρα Alexandra ευχομαστε τα καλυτερα στο υπολοιπο ταξιδι σας που εχετε ηδη ξεκινησει....
τα φιλια μας στο κοριτσι σου ....:inlove::inlove:

Γλυκογιωργη επειδή έχω παρατηρήσει τα άπειρα ποστ εδώ μέσα που δεσπόζει μόνο το ένα δάχτυλο, να ξέρεις το έκανα και print screen να υπάρχει αρχείο χαχχααχα

Να στε καλά σας ευχαριστούμε από καρδιάς και εύχομαι αντίστοιχα ότι καλύτερο!!

Παρεμπιπτόντως ωραίες βέρες, κάτι τέτοιο κοιτάω και γω :ha
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όμορφες και φρέσκιες φάτσες...όμορφες φωτό και περιγραφή
Το μηχανάκι....οκ καλο:p

Εμένα αυτό που μου άρεσε πιο πολύ όμως, είναι η εξωστρέφεια και το μοίρασμα της χαράς σας.
Να είστε καλά να συνεχίσετε να ταξιδεύετε μαζί όλη την ζωή σας και να χαιρόμαστε να σας βλεπουμε:friendship:
 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Όμορφες και φρέσκιες φάτσες...όμορφες φωτό και περιγραφή
Το μηχανάκι....οκ καλο:p

Εμένα αυτό που μου άρεσε πιο πολύ όμως, είναι η εξωστρέφεια και το μοίρασμα της χαράς σας.
Να είστε καλά να συνεχίσετε να ταξιδεύετε μαζί όλη την ζωή σας και να χαιρόμαστε να σας βλεπουμε:friendship:
Ευχαριστούμε φίλε Κώστα!! να σαι καλά!! Χαρά μας να μοιραζόμαστε εμπειρίες αλλά και πληροφορίες! :happy:

Όσο για το Africa.. Ήταν μία κόκκινη οπτασία που έσπαγε τη μουντίλα των τεθωρακισμένων bmwδοgs που κυκλοφορούσαν στους βροχερούς δρόμους της Νορβηγίας.

Έβλεπες κάτι φωτεινό και με ωραίo ανάστημα να έρχεται από μακριά..:ha
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ευχαριστούμε φίλε Κώστα!! να σαι καλά!! Χαρά μας να μοιραζόμαστε εμπειρίες αλλά και πληροφορίες! :happy:

Όσο για το Africa.. Ήταν μία κόκκινη οπτασία που έσπαγε τη μουντίλα των τεθωρακισμένων bmwδοgs που κυκλοφορούσαν στους βροχερούς δρόμους της Νορβηγίας.

Έβλεπες κάτι φωτεινό και με ωραίo ανάστημα να έρχεται από μακριά..:ha
Κατάλαβες ότι αστειεύομαι για την αφρικανα...είναι κουκλα.
Ψήνω ένα φιλαράκι να πάρει ένα κούτα....θα τα καταφερω
 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Κατάλαβες ότι αστειεύομαι για την αφρικανα...είναι κουκλα.
Ψήνω ένα φιλαράκι να πάρει ένα κούτα....θα τα καταφερω
Το ξέρω εννοείται.. Αλλά πρέπει να υπάρχει και λίγη ίντριγκα, να συνεχίζεται η αιώνια μάχη BMW vs ALL :ha
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Χαιρομαι Δημήτρη που διαβάζω για πρώτη φορά σε ταξιδιωτικό αναβάτη που εχει πάει στο Nordkapp την ειλικρινή άποψη ότι δεν αξίζει σαν προορισμος καθ’αυτου. Φυσικά η επίσκεψη στις ομορφιες της Νορβηγίας (ιδεατα με αποδεκτό καιρό) ειναι άλλο πράμα απο την εμμονή να βγάλει κάποιος την κλασσικη φωτό στη γνωστή σφαίρα για να πει οτι πηγε.

Και να πω ότι ακριβώς την ίδια εντυπωση για το Nordkapp είχα σχηματισει εδώ και χρόνια, έχοντας διαβάσει αρκετά σχετικα ταξιδιωτικά. Μάλιστα φέτος που είχα προγραμματίσει - όπως έγραψα - ταξίδι στη Νορβηγια, αρχικά σκόπευα να πάω μέχρι τα νησιά Lofoten και να ξανακατεβω. Σε όποιον το είπα η πρώτη αντιδραση ήτανε “ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙΣ NORDKAPP? Άλλα 700χμ ειναι απο κει!!” Τελικά το ταξίδι δεν έγινε αλλα αν και όταν γίνει, θα πάω ΣΤΗ ΝΟΡΒΗΓΙΑ και οχι στο Nordkapp.

Ευχαριστούμε για το μοιρασμα και love and happiness με το κορίτσι!
 
Top Bottom