790 R ή 1190 R??

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Καλησπέρα!
Αφού σκέφτομαι να δώσω το 1090 s από το οποίο είμαι κατά ευχαριστημένος θέλω να πάρω κάτι μέχρι τα 12000 maximum, που να έχει γκάζι και να το πάω χώμα, όχι κοτρώνες, αλλά περάσματα έως και τεχνικά.
Το δικό μου δεν το έχω Πάει ποτέ λόγω ζαντών και ελαστικών.
Το 1090 R ήθελα αλλά δεν υπάρχει ούτε για δείγμα.
Το 1190 το φοβάμαι λίγο λόγω μικρής παλαιότητας και ότι θα καίει περισσότερο, ζάντες από βούτηρο, το 790 το φοβάμαι μήπως μου φανεί αργό..

τι γνώμη έχετε εσείς;

Για το 790 έχω ακούσει και κάποιες χαζομάρες για ελαττωματικά τεπόζιτα που ξεθωριάζουν εσωτερικά και βουλώνουν και τα tablet που τα παίζουν συχνά..

Ίσως προτείνετε συγκεκριμένης χρονολογίας να κοιτάξω ή ακόμα από κάποιον γνωστό που σκέφτεται να το πουλήσει και αξίζει..

ευχαριστώ!!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Νομιζω για αρχη, ενα δευτερο ζευγαρι τροχων στο μηχανακι που ηδη εχεις θα ηταν μια πολυ καλη ιδεα. Αν εισαι καλυμμένος στο χωμα, μιλαμε για win-win situation, και μετα αποφασιζεις αμα θες ενα πιο χωματινο oriented μηχανακι, κανεις τη μεταβαση. Αν παλι δεν εισαι ικανοποιημενος, ναι μεν τα 790/Τ7 ειναι καλυτερα στο χωμα, αλλα δε νομιζω να αξιζει το downgrade στον κινητηρα για λιγο καλυτερη συμπεριφορα χωμα, οποτε ισως ειναι καλυτερα να πας σε καποιο ελαφρυ μονοκυλιδρο.
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Νομιζω για αρχη, ενα δευτερο ζευγαρι τροχων στο μηχανακι που ηδη εχεις θα ηταν μια πολυ καλη ιδεα. Αν εισαι καλυμμένος στο χωμα, μιλαμε για win-win situation, και μετα αποφασιζεις αμα θες ενα πιο χωματινο oriented μηχανακι, κανεις τη μεταβαση. Αν παλι δεν εισαι ικανοποιημενος, ναι μεν τα 790/Τ7 ειναι καλυτερα στο χωμα, αλλα δε νομιζω να αξιζει το downgrade στον κινητηρα για λιγο καλυτερη συμπεριφορα χωμα, οποτε ισως ειναι καλυτερα να πας σε καποιο ελαφρυ μονοκυλιδρο.
Το σκεφτόμουν και ‘γώ αυτό αλλά για να βάλω ακτινωτές ζάντες το Κόστος είναι πολύ ψηλό και η ανάρτηση δεν έχει αρκετό ύψος σε σχέση
με τα αλλά 2.
για αγορά μόνο κυλίνδρου θα ήταν το ιδανικό αλλά επίσης χρειάζομαι extra χρήματα που δεν παίζουν στην παρούσα φάση..θα ψάξω να κάνω ένα test ride το 790 να δω τι λέει..
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το 1190R είναι ιδανικό για την περιπτωση σου Γιάννη γιατί διατηρείς τον ίδιο κινητήρα και αυξάνονται οι ικανότητες στο χώμα.
Η κατανάλωση παραμενει εξίσου καλη και στο 1190, δε νομίζω να σου φανεί η διαφορά.
Αν καταφέρεις και βρεις μοντ'16 θα ήταν το ιδανικό.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το 1190R είναι ιδανικό για την περιπτωση σου Γιάννη γιατί διατηρείς τον ίδιο κινητήρα και αυξάνονται οι ικανότητες στο χώμα.
Η κατανάλωση παραμενει εξίσου καλη και στο 1190, δε νομίζω να σου φανεί η διαφορά.
Αν καταφέρεις και βρεις μοντ'16 θα ήταν το ιδανικό.
Άσε που το 790 θα του είναι μικρό, γιατί είναι ψηλοθεριο ο Γιάννης.
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Το 1190R είναι ιδανικό για την περιπτωση σου Γιάννη γιατί διατηρείς τον ίδιο κινητήρα και αυξάνονται οι ικανότητες στο χώμα.
Η κατανάλωση παραμενει εξίσου καλη και στο 1190, δε νομίζω να σου φανεί η διαφορά.
Αν καταφέρεις και βρεις μοντ'16 θα ήταν το ιδανικό.
Δυστυχως μόνο του 2013 παίζει προς το παρόν
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
το καλό πάντως με τα 790 είναι ότι τα r που βρήκα είναι εντός εγγύησης και στο χώμα διαβάζω από τα reviews ότι είναι κλάσεις ανώτερο..μάλλον προς τα εκεί προσανατολιζομαι μου φαίνεται..
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δυστυχως μόνο του 2013 παίζει προς το παρόν
Εντάξει και του 13 καλό είναι, τα στεφάνια του είναι λίγο βούτυρο αλλά είναι κάτι που φτιάχνεται Γιάννη.
Αν κάνεις λίγο υπομονή κάτι θα βρεθεί.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
το καλό πάντως με τα 790 είναι ότι τα r που βρήκα είναι εντός εγγύησης και στο χώμα διαβάζω από τα reviews ότι είναι κλάσεις ανώτερο..μάλλον προς τα εκεί προσανατολιζομαι μου φαίνεται..
Σίγουρα απλά θα χάσεις σε επιδόσεις στο ασφάλτινο κομμάτι και απ'ότι ξέρω το κυνηγάς το μηχανάκι.
Ένα test drive θα σου δείξει πολλά.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Nαι αλλα και το 1090 δεν εχει τα μπαμ του 1190...
Ναι αλλα το 1190 δεν εχει την αναρτηση του 790R
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Λοιπόν... πας σε κατάστημα της επιλογής σου δίνεις το 1090 παίρνεις το 890R κούτα, βαζεις 3 χρόνια γραμμάτια ( τουλάχιστον) μπας και κάτσεις στα αβγά σου και κρατήσεις κάνα μηχανάκι πάνω από διετία!!

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Το σκεφτόμουν και ‘γώ αυτό αλλά για να βάλω ακτινωτές ζάντες το Κόστος είναι πολύ ψηλό και η ανάρτηση δεν έχει αρκετό ύψος σε σχέση
με τα αλλά 2.
για αγορά μόνο κυλίνδρου θα ήταν το ιδανικό αλλά επίσης χρειάζομαι extra χρήματα που δεν παίζουν στην παρούσα φάση..θα ψάξω να κάνω ένα test ride το 790 να δω τι λέει..
Για να σε περιοριζει το υψος του 1090 σημαινει πως εχεις ζορικα γουστα στο χωμα. Οποτε κρατα αυτο που εχεις αφου σου αρεσει τοσο και παρε και κατι ελαφρυ, ο,τι και να παρεις σε 200τρεχα κιλα μηχανη παλι ενα τερας θα ειναι και μετα παλι θα ψαχνεσαι. Αν δε παιζουν τωρα χρηματα κανε υπομονη μεχρι να παιξουν.
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Λοιπόν... πας σε κατάστημα της επιλογής σου δίνεις το 1090 παίρνεις το 890R κούτα, βαζεις 3 χρόνια γραμμάτια ( τουλάχιστον) μπας και κάτσεις στα αβγά σου και κρατήσεις κάνα μηχανάκι πάνω από διετία!!

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Είμαι λίγο για τα πανηγύρια δε λέω, ένα δίκιο το έχεις!!
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Εντωμεταξύ δεν αξίζει νομίζω να σκεφτώ την πιθανότητα αγοράς του 890 r αφού η διαφορά τιμής με μεταχειρισμένο αλλά σαν καινούργιο 790 r είναι πολύ μεγάλη και οι διάφορες ελάχιστες;;
 
Top Bottom