9ο οδοιπορικο ιστοριας απο τη Μοτοπαρεα Λεωνιδιου-15 μαιου 2022

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Ρε τρελόπαιδα πυξιδας990 τι ωραία γιορτή ήταν αυτή που φτιάξατε! Γιατί ακριβώς αυτήν την αίσθηση είχε η όλη διοργάνωση, γιορτή μοτοσυκλέτας! Και μάλιστα τσάμπα για εμάς (10 ευρώ συμμετοχή!)
Είναι αλήθεια ότι ξεπέρασαν τις 300 οι συμμετοχές? :eek:o_O

Χάρηκα που είδα φίλους από διάφορα μέρη της Ελλάδας που μερικούς είχα να τους δω χρόνια.
Η ομάδα είχε πολύ καλές προοπτικές αλλά ο μόνος που ήταν πραγματικά σε φόρμα ήταν ο Παντελής Padis και ακολουθούσε ο amyroukai ο οποίος ήταν και αυτός που επωμίστηκε το έργο της πλοήγησης. Είχα πάρει μαζί το "τάπερ" άλλα δεν μπόρεσα να βοηθήσω ιδιαίτερα, το road book δεν έδειχνε διασταυρώσεις, ήταν περιγραφικό και για να βγει έπρεπε να έχεις ρίξει από πριν μελέτη σε χάρτη.

Για την αυπνία του lospsi είμαι σίγουρος ότι ευθύνονται τα κουνούπια και όχι το βουνό από πιάτα που τους βρήκα να έχουν απλώσει μπροστά τους το βράδι που έφτασα Λεωνίδιο. :hungry::roflmao:

Οι διαδρομές ήταν το κλασικό σφιχτό στροφιλίκη τις ελληνικής υπαίθρου. Το πιο σπασμένο κομμάτι ήταν αυτό που ανέβαινε στον μοναστήρι. Το τρικύλινδρο μοτεράκι και το στήσιμο του Tiger είναι απολαυστικά σε αυτό το τερέν.

Το χώμα που κάναμε όταν χαθήκαμε ήταν περίπου δυο χιλιόμετρα κατηφόρας! Αλλά από αυτές που δεν είσαι σίγουρος ότι βγαίνουν και προς την άλλη κατεύθυνση. Αν είχαμε κάνει λάθος και έπρεπε να το ξανακάνουμε προς την άλλη βλέπω να δίναμε τα μηχανάκια στον Padis να τα ανεβάσει όλα ένα ένα επάνω :eek::laugh:

Έφυγα περίπου στην μέση, όταν άρχισε η βροχή και τελικά την γλύτωσα με 5 λεπτά καταιγίδας. Ωστόσο το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ. Στην εμπειρία προσθέτω και την νυχτερινή οδήγηση του Σαββάτου σε άδειους δρόμους με συντροφιά την μυρωδιά των νυχτολούλουδων.


Ευχαριστώ τα παιδιά τις ομάδας για την παρέα :cool::ok:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κατέβασα το ίχνος στον υπολογιστή και είδα το λάθος στην πλοήγηση....

Για κάποιο λόγο που ποτέ δεν θα καταλάβω, μετά την Καστάνιτσα και πριν το "καταφύγιο Πάρνωνος" έπρεπε να πάμε δεξιά για Άγιο Πέτρο και η συσκευή επέμενε αριστερά, όπου ναι μεν ωραία βόλτα και καταπράσινη και δεν ξέρω 'γω τι άλλο αλλά και καμιά ώρα καπελάκι χρόνου... ΟΥΤΕ το google maps (το δοκίμασα τώρα μόλις) κάνει routing από την "σωστή"διαδρομή, η βλακεία που δέρνει τα προγράμματα πλοήγησης δεν έχει μονάδα μέτρησης.







Και φυσικά θα μου πεις δεν φταίει το πρόγραμμα, φταίει ο χρήστης που το εμπιστεύεται...
 

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Μπραβο σε όσους συμμετείχαν φέτος , και ένα διπλό μπραβο σε όσους το προσπάθησαν και το τερμάτισαν.

Είναι το 1ο που χάνω μετά από χρόνια και παρόλο που έλεγα κλαιν , τώρα κάπως μου φαίνεται που δεν τα κατάφερα.

Anyway να μαστε καλά για το επόμενο με ανανεωμένη ομάδα !!
Να πάρεις caponord!
 

sot econ

Μέλος
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
xl650v
ΟΥΤΕ το google maps (το δοκίμασα τώρα μόλις) κάνει routing από την "σωστή"διαδρομή, η βλακεία που δέρνει τα προγράμματα πλοήγησης δεν έχει μονάδα μέτρησης.
Και φυσικά θα μου πεις δεν φταίει το πρόγραμμα, φταίει ο χρήστης που το εμπιστεύεται...
Επειδή την γνωρίζω την διαδρομή μου έκανε εντύπωση γιατί το gmaps δεν βγάζει την σωστή (συντομότερη) διαδρομή και το δοκίμασα.
Το τελείως κουφό;
Αμα βάλεις Καστάνιτσσα - Άγιος Πέτρος σε πάει γύρω - γύρω.
Άμα αντιστρέψεις τους προορισμούς σε στέλνει απο την "σωστή" διαδρομή!
Άβυσσος.
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
Οταν στην ομαδα υπαρχει συνολική εμπειρία 300.000+ χιλιομετρων πανω σε 990, τότε ο τερματισμος ειναι αναπόφευκτος ο,τι ναζια και να κανει το ΚΤΜ..

Ενα τεραστιο μπράβο στη διοργάνωση για την φοβερη διαδρομη και στον Σπυρο και τον Καβαδία που με ξεκουνησανε.. τα υπολοιπα αύριο :)
όταν λες να ξεκινήσεις και να γράψεις εντυπώσεις και συνειδητοποιείς οτι το καλύτερο που μπορεί να ειπωθεί, αποδίδεται εύκολα με μοναδικό τεκμήριο την φωτογραφία που ανέβασε ο Mariner

Η καλή μου ξαπλωμένη στο έδαφος εν μέσω Οδοιπορικού (Αγρίδι) και εγω με ένα αφύσικα υπερ-τεράστιο χαμόγελο αντι για κλάμα και πόνο.

Μπράβο στη Λέσχη και τους εθελοντές της (δεν ήταν και λίγοι) για μια χορταστικότατη Moto-Κυριακή με φοβερή διαδρομή η οποία προφανώς και είχε πάρα πολλα κομμάτια που έχουμε ξανακάνει (Πελοπόννησος είναι μην ξεχνάμε) αλλά είχε και κάποιο διαμαντάκια που δεν είχαμε ξανακάνει.

ΓΙα παράδειγμα το κομμάτι Ευρωστίνα – Σινεβρο - Χιονοδρομικό Καλαβρύτων ήταν ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!! Τόσα χρόνια μου είχε ξεφύγει

Το ότι το έκανα με φοβερή παρέα αλλά και με 10άδες άλλα μηχανάκια τριγύρω λόγο οδοιπορικού ενίσχυσε σίγουρα την εμπειρία.

Ευχαριστώ και δημόσια τον πυξιδας990 για την επισκευή της μπότας μου μέσα σε λίγα λεπτά νυχτιάτικα, στη καρδιά της διοργάνωσης (κυριολεκτικά αφού άφησε το μικρόφωνο από την ενημέρωση Σάββατο βράδυ).

Κατά τα άλλα ήμουν τυχερός που μαζί μου ήταν ο Mariner και ο kavadias Φοβερή παρέα, χαβαλές και γέλια παντού και παρα την καθυστέρηση μέχρι να επισκευάσουμε το 990, συνεχίσαμε τερματίσαμε κανονικά μες την τρελή χαρά. Οδηγάρες και 2. To tuareg του Μαρίνου με εξέπληξε ευχάριστα!

Χάρηκα που είδα τόσους μοτο-φίλους μαζεμένους. Είστε πολλοί, δεν αναφέρω κανέναν θα με πούνε ψώνιο :p

Στα πολύ ωραία της διοργάνωσης.

  • Σφιχτή – σιδερόκωλη – πανέμορφη - χορταστική και καλοδουλέμενη διαδρομή (ντάξει το είπα ξέρω)
  • Απλά και κατανοητά όλα, με ελάχιστες απαιτήσεις για επεξηγήσεις και ερμηνείες. Πολύ οργανωμένη και πολιτισμένη εκκίνηση! 300 μηχανές και όλοι στη σειρά τους κάθε 5 λεπτά
  • Πολύ κόσμος για υποστήριξη καθ όλη τη διοργάνωση
  • Μαζική συμμετοχή! Σκέτη γιορτή
  • Η βροχή βόηθησε στο να ρίξει τις θερμοκρασίες και να δροσιστούμε λίγο. Δεν βόηθησε σε ρυθμό αλλά είχε τη χάρη της στο τέλος αφου μας άφησε να στρίψουμε κανονικά σε πολλά μέρη
2 αρνητικά μόνο (ναι εντάξει προφανώς και δεν ήταν όλα τέλεια :p

  • Το roadbook δεν έφτανε για να κάνεις τη διαδρομή, Χρειαζόσουν και gps ή να βγάζεις χάρτη κάθε 20 λεπτά. Το roadbook όμως έχει την έννοια και κυρίως την ευθύνη να σε παει από μόνο του στον προορισμό. Εμείς σαν ομάδα δεν είχαμε πρόβλημα γιατί οι συνοδοιπόροι μου ήταν εξοπλισμένοι με gps, βάσεις, κινητά στο καντράν κτλ κτλ. Όμως ήταν πολλές οι περιπτώσεις που μου κόρναραν από πίσω για αναστροφή και αλλαγή κατεύθυνσης ενώ στη συγκεκριμένη σελ δεν υπήρχε καμία υπόδειξη για τέτοιο πράγμα. Στα περισσότερα κρίσιμα σημεία υπήρχε πάντα 1 μια ομάδα (τουλάχιστον) σταματημένη που το΄εψαχνε, δείγμα ότι ταλαιπώρησε κόσμο :/ (στα υπόψην για του χρόνου)
  • Όταν βάζετε κομμάτια Μπρος – Πίσω, δηλαδή όταν για την φώτο πρέπει να πάμε σε ένα σημείο αλλά επιστρέφουμε από τον ίδιο δρόμο (συνέβηκε σε 2-3 σημεία φέτος) να υπενθυμίζετε στον κόσμο ότι οδηγάμε από την δεξια πλευρά του δρόμου. Δεν ξέρω τι κάνουν ορισμένοι φίλοι στις κανονικές διαδρομές τους αλλά νομίζω ότι στα συγκεκριμένα κομμάτια επίτηδες οδηγούσαν στην αντίθετη κατεύθυνση χωρίς να έχουν αίσθηση ότι απέναντι έρχονται πολλές μηχανές για τον ίδιο προορισμό. (Ντάξει δεν φταίτε εσείς το ξέρω αλλά κάπως έπρεπε να το πώ δεν άντεχα :laugh:)
Κατ τα άλλα

2-3 χαρακτηριστικές φωτογραφίες (η αναρχική κλεμμένη από τον Καβαδία), και μια ανανέωση του ραντεβού για του χρόνου. (Ρε Μαρίνο μια φωτογραφία και οι 3 ρε τρελεεεε)

:friendship:





 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Επειδή την γνωρίζω την διαδρομή μου έκανε εντύπωση γιατί το gmaps δεν βγάζει την σωστή (συντομότερη) διαδρομή και το δοκίμασα.
Το τελείως κουφό;
Αμα βάλεις Καστάνιτσσα - Άγιος Πέτρος σε πάει γύρω - γύρω.
Άμα αντιστρέψεις τους προορισμούς σε στέλνει απο την "σωστή" διαδρομή!
Άβυσσος.
Αυτό συμβαίνει επειδή πριν τον Άγιο Πέτρο, όσο είσαι ακόμη στον κεντρικό επαρχιακό, επειδή υποθετικά απαγορεύεται να πατήσεις διπλή διαχωριστική και να ανέβεις προς το χωριό, το googlemaps σε στέλνει μέχρι τον Άγιο Ιωάννη για να κάνεις αναστροφή, οπότε βγαίνει πιο πολλά χιλιόμετρα απ'οτι αν κάνεις τον κύκλο.

Το ξέρω πως δεν έγινα κατανοητός αλλά δε μπορώ να το εξηγήσω πιο απλά.

Αντιθέτως, αν έρχεσαι από τον Άγιο Πέτρο και πηγαίνεις προς Καστάνιτσα τότε μπορείς να πάρεις την νότια διαδρομή όπου είναι και η πιο σύντομη.

Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Να πω και εγώ ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά του Λεωνιδίου όπου ξεπέρασαν τον εαυτό τους για ακόμα μια φορά, αποδεικνύοντας την αγάπη τους για τη μοτοσυκλέτα, αλλά και την συνοχή τους στο να διατηρούν έναν θεσμό που είναι πλέον must.

Είναι το τρίτο οδοιπορικό όπου λαμβάνω μέρος και ομολογώ πως ήταν και το καλύτερο. Η διαδρομή ήταν πιπεράτη όσο πρέπει, τόσο σε οδόστρωμα όσο και στον σχεδιασμό, όπου απαιτούσε να την έχεις σχεδιάσει στο gps από πριν αποφεύγοντας άσκοπες καθυστερήσεις μέχρι να βρεις το επόμενο σημείο δεδομένου ότι η διαδρομή είχε συγκεκριμένα περάσματα και όχι απλά βάζω προορισμό και με πάει.

Η καλύτερη λύση για εμένα, είναι να αφιερώσεις καμιά ώρα να σχεδιάσεις την διαδρομή αποβραδίς, να την μετατρέψεις σε ίχνος με waypoints τα σημεία φωτογραφίας και έτσι με έναν καλό ρυθμο, όχι γρήγορο βέβαια αλλά σταθερό, να τερματίσεις.

Η ομάδα αποτελούνταν από εμένα, τον Δημήτρη Doc.DD τον Βαγγέλη tc-drift και τον Χρήστο ChristosGR , με ονομασία ADVride C.M.P.

Δυστυχώς μια χαζοβλαβη μας άλλαξε τα σχέδια και εγκαταλείψαμε καμιά 150αρια χλμ πριν τον τερματισμό αρπάζοντας την ευκαιρία να μειώσουμε ελαφρώς την πανίδα πέριξ της Κορίνθου.

Μανώλη πυξιδας990 και υπόλοιπα παιδιά, συνεχίστε την καλή δουλειά!

:friendship:

 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ας μιλήσει ο Βαγγέλης για αυτό, αλλιώς ας σωπάσει για πάντα!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το garmin xt όμως γράφει τον δρόμο τον σωστό.Το ΧΤ είναι άλλη εμπειρία χρήσης. Μερικές φορές χαλάνε το λογισμικό από την εταιρεία, σήμερα κατέβασα αναβάθμιση που δεν κρασαρει κατά την πλοήγηση.



Πέρασα τώρα την διαδρομή ξανά.

Θυμήθηκα και τα ορθογραφικά στα χωριά που κάνουν την διαφορά στο gps...

Θέλει λίγο προσοχή αυτό γιατί άλλα είναι ας πούμε απλά όπως η χωτουσσα (με δύο σίγμα) και αλλά σε στέλνουν όπου να'ναι όπως η... Ευρωστίνα που σε βγάζει παραλία Δερβένι και το σωστό (για την garmin και το here τουλάχιστον, στο gmaps φαίνεται να δουλεύουν και τα δύο) είναι Εβροστινα, το Διακοπτό/Διακοφτό, τα αγρίδια που αρέσουν πολύ σαν όνομα στην Πελοπόννησο αλλά όχι όσο τα νεοχωρια, η όαση ενώ φαίνεται σαν χωριό δεν είναι επιλέξιμος προορισμός... Αχ τεχνολογία με τα ωραία σου. Αυτά λύνονται αν κοιτάς χάρτινο χάρτη γιατί αναπληρώνει το μυαλό αυτό που δεν κάνει ο υπολογιστής αλλά μόνο με ταχύτητα ιστιοπλοϊκού εποχής Κολόμβου είναι εφικτό αυτό. Μικρό το κακό γιατί είναι υπερπλήρης η περιγραφή, βρίσκεται άκρη ακόμα και αν παραλειφθεί κάποιο και το βρίσκεις στην διαδρομή μετά.




Το roadbook ήταν ένας χρυσός συμβιβασμός, σελίδα Α5 και σωστή γραμματοσειρά, σωστή περιγραφή, page break στα σημεία φωτογραφίας με πληροφορίες στο μέτρο του δυνατού δεδομένου του χώρου. Το θέμα με την πλοήγηση είναι μέρος του παιχνιδιού, δεδομένης της φύσης του δρωμενου που δεν προάγει την ταχύτητα θεωρώ αποδεκτή την στάση για έλεγχο πορείας ή αλλαγή σελίδας. Το πρόβλημα βέβαια είναι ότι πολλά τα μηχανάκια οπότε τίθεται θέμα ασφάλειας στην στάση για τσεκ και υπάρχει και το άγχος "ακόμα τέσσερις πίσω μου περιμένουν την κατεύθυνση". Δεν είναι θέμα της παρέας του Λεωνιδίου αυτό, τα παιδιά έκαναν πολύ καλή δουλειά.


Είναι θέμα παιδείας... Οι καφροι δυστυχώς υπάρχουν σε κάθε τέτοια διοργάνωση, το ανέφερε και ο Σπύρος. Θυμήθηκα γιατί τις απέφευγα τόσα χρόνια, δύο διοργανώσεις μαζί ήταν υπερβολή.


Έλεγα να το κάνω μια ορθή επανάληψη την Τετάρτη γιατί δεν μου αρέσουν τα μισά αλλά βλέπω χαμό από βροχή μετά το μεσημέρι. Στην πρώτη στεγνή ευκαιρία.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
  • Όταν βάζετε κομμάτια Μπρος – Πίσω, δηλαδή όταν για την φώτο πρέπει να πάμε σε ένα σημείο αλλά επιστρέφουμε από τον ίδιο δρόμο (συνέβηκε σε 2-3 σημεία φέτος) να υπενθυμίζετε στον κόσμο ότι οδηγάμε από την δεξια πλευρά του δρόμου. Δεν ξέρω τι κάνουν ορισμένοι φίλοι στις κανονικές διαδρομές τους αλλά νομίζω ότι στα συγκεκριμένα κομμάτια επίτηδες οδηγούσαν στην αντίθετη κατεύθυνση χωρίς να έχουν αίσθηση ότι απέναντι έρχονται πολλές μηχανές για τον ίδιο προορισμό. (Ντάξει δεν φταίτε εσείς το ξέρω αλλά κάπως έπρεπε να το πώ δεν άντεχα :laugh:)
Αυτό το πράγμα πραγματικά με τρόμαξε 2 φορές στο μοναστήρι. Μία που ένα gs με ανάγκασε να πέσω στα χόρτα (καθόλου ευχάριστο πράγμα) και η δεύτερη που ενώ βλεπόμαστε δεν κάνει δεξιά στην υποθετική λωρίδα του αλλά μένει κέντρο σαν να λέει "αει πνίξου"...
Σημάδια οδηγικής παιδείας τι να πεις?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτό το πράγμα πραγματικά με τρόμαξε 2 φορές στο μοναστήρι. Μία που ένα gs με ανάγκασε να πέσω στα χόρτα (καθόλου ευχάριστο πράγμα) και η δεύτερη που ενώ βλεπόμαστε δεν κάνει δεξιά στην υποθετική λωρίδα του αλλά μένει κέντρο σαν να λέει "αει πνίξου"...
Σημάδια οδηγικής παιδείας τι να πεις?
Ε ναι....που πας να περάσεις απέναντι στο gs
Στου χαντάκ....ρειιιι
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ε ναι....που πας να περάσεις απέναντι στο gs
Στου χαντάκ....ρειιιι
Δεν ήταν μόνο αυτοί όμως, ήταν πολλοί
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν ήταν μόνο αυτοί όμως, ήταν πολλοί
Πέρα από την πλάκα....μιλάμε για πολύ μεγάλο αριθμό μοτοσυκλετών, μετά από πολύ χρόνο απροπονησιας λόγω ιού και Κλεισούρας.
Όπως λέει φίλος στατιστικολόγος.....πάλι καλά που δεν συνέβη κάτι και όλα εξελίχθηκαν καλά
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Πάντα όσα κάναμε είχαμε κάποιον που είχε και gps και μάλιστα περασμένη όλη τη διαδρομή σημείο σημείο.

Όσο μας βοηθαγε , πάντα άλλο τόσο μας παιδευε κάπου για ανεξήγητο λόγο .

Ακόμα θυμάμαι κάποτε έξω από τη Μεγαλόπολη 10 μηχανακια + να πηγαίνουμε καμία ώρα μπρος πίσω κάνα 2 χλμ λόγο gps που τα χε παίξει :pointu:

Θέλει roadbook προσοχή και συμβουλευτικα όπου χρειαστείς το gps

Επίσης βοηθάει να έχεις στην ομάδα ντόπιο :yew:
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Να πω και εγώ ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά του Λεωνιδίου όπου ξεπέρασαν τον εαυτό τους για ακόμα μια φορά, αποδεικνύοντας την αγάπη τους για τη μοτοσυκλέτα, αλλά και την συνοχή τους στο να διατηρούν έναν θεσμό που είναι πλέον must.

Είναι το τρίτο οδοιπορικό όπου λαμβάνω μέρος και ομολογώ πως ήταν και το καλύτερο. Η διαδρομή ήταν πιπεράτη όσο πρέπει, τόσο σε οδόστρωμα όσο και στον σχεδιασμό, όπου απαιτούσε να την έχεις σχεδιάσει στο gps από πριν αποφεύγοντας άσκοπες καθυστερήσεις μέχρι να βρεις το επόμενο σημείο δεδομένου ότι η διαδρομή είχε συγκεκριμένα περάσματα και όχι απλά βάζω προορισμό και με πάει.

Η καλύτερη λύση για εμένα, είναι να αφιερώσεις καμιά ώρα να σχεδιάσεις την διαδρομή αποβραδίς, να την μετατρέψεις σε ίχνος με waypoints τα σημεία φωτογραφίας και έτσι με έναν καλό ρυθμο, όχι γρήγορο βέβαια αλλά σταθερό, να τερματίσεις.

Η ομάδα αποτελούνταν από εμένα, τον Δημήτρη Doc.DD τον Βαγγέλη tc-drift και τον Χρήστο ChristosGR , με ονομασία ADVride C.M.P.

Δυστυχώς μια χαζοβλαβη μας άλλαξε τα σχέδια και εγκαταλείψαμε καμιά 150αρια χλμ πριν τον τερματισμό αρπάζοντας την ευκαιρία να μειώσουμε ελαφρώς την πανίδα πέριξ της Κορίνθου.

Μανώλη πυξιδας990 και υπόλοιπα παιδιά, συνεχίστε την καλή δουλειά!

:friendship:

Γιάννη πήρες κιλά, πως θα κάνεις την φωτογράφιση για τα ρούχα του ντιάβολου.

Ωραίοι οι μάγκες.
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Τα περάσαμε όμορφα, με όμορφους ανθρώπους. Τα παιδιά στο Λεωνίδιο κάνανε ακόμα μια φορά εξαιρετική δουλειά!
Η διαδρομή ήταν ότι πρέπει για το Tenere, με χαμηλές στροφές και απαλό γκάζι, έδειξε 4lt/100 στο τέλος της ημέρας, δικαβαλος, νούμερο που δεν έτυχε να έχω ξαναδεί σε μηχανάκι μου στο παρελθόν. Αν δεν ήμουν διπλός θα έπαιζα αλμυρό φιστίκι και δεν νομίζω να έβλεπα τέτοιο νούμερο. :yew: Ναι η διαδρομή δεν ήταν για Tuono, και μεγάλα σπορ μηχανάκια συσσώρευσαν κούραση για τους αναβάτες τους. Σφιχτή κλειστή ορεινή διαδρομή που ήθελε προσοχή εαν άνοιγες το γκάζι με πάνω απο 100 άλογα. Εαν βάλουμε και τη βροχή που συναντήσαμε στη συνάρτηση τότε όσοι δεν είχαν και traction control, πρέπει στη μισή διαδρομή να ήταν χλωμοί:hungover:
Τελικά η Βανέσα εξέπληξε και εμένα και τον εαυτό της. Ήταν πολύ πιο άνετη απ'ότι υπολόγιζα και της άρεσε.
Η ομάδα είχε πολύ καλό ρυθμό και ήθελα να τερματίσω μαζί τους. Είχε γίνει εξαιρετική δουλειά στο πέρασμα της διαδρομής σε ηλεκτρονική μορφή με αποτέλεσμα να μην έχουμε χάσιμο χρόνου. Δεν είναι τυχαίο ότι απο τις πρώτες ώρες, στα σημεία των φωτογραφιών συναντούσαμε ομάδες που είχαν ξεκινήσει αρκετά λεπτά πρίν απο εμάς.Την επόμενη φορά θα φέρω λάπτοπ να φτιάξω το αρχείο, γιατί είναι δύσκολο στο κινητό, έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο το ότι όλοι είχαμε την διαδρομή (τη σωστή διαδρομή) να σε πηγαίνει μπροστά απο το κάθε σημείο ακριβώς.
sugariasgeorge μας έσωσες πάλι με τις μπάρες της Γλυκογιωργενας!

Άντε και του χρόνου στο επετειακό!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom