9ο οδοιπορικο ιστοριας απο τη Μοτοπαρεα Λεωνιδιου-15 μαιου 2022

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Θα επιχειρήσω και το 10ο, λίγο πιο οργανωμένος.

Όσον αφορά της διαδρομή, έκατσα χθες και την έβγαλα στο Google maps, θέλει οπωσδήποτε να ορίζεις σημεία (αν βάλεις πχ απο Α σε Β σημείο δεν θα σε πάει σωστά, προφανώς ο αλγόριθμος του maps δίνει βάση στον πιο σύντομο ή πιο "κεντρικό" δρόμο) ενώ σαν μπούσουλα είχα την Α3 εκτύπωση της οργάνωσης και σύγκρινα τις διαδρομές οπτικά (τύπου το σχέδιο να είναι όμοιο :D).
Σε PC όμως, με μεγάλη οθόνη, με ποντίκι να ορίζω διαδρομή κτλ.

Προσωπικά, άσχετα με το "θέμα" μου, πιστεύω ότι το υποτίμησα, ήθελε προφανώς αρκετή δουλειά στην προετοιμασία και μονο ο amyroukai ασχολήθηκε (έγω χάζευα), όχι για την πρωτιά αλλά για να τερματίσεις σωστά. Ίσως λοιπόν ένα λαπτοπάκι να χρειάζεται :ha
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Κοίτα όταν δεν βρέχει οι περισσότερες ομάδες όπως είπα παίζουν με το χρόνο.

Συνήθως αράζουν λίγο πριν σε κάνα καφέ καμία ώρα και μετά πάνε τερματίζουν.

Αν βρέχει αλλάζει το πράγμα
Γιώργο, φέτος λένε οι συμμετέχοντες ότι το οδοιπορικό ήταν αρκετά σφικτό σε χρόνους. Σε ποστ στο FB, ο νικητής με το XR έκανε 8ω 40λ χωρίς στάσεις και χαζομέρια (εκτός μιας (1) 5λεπτης για κρουασαν και κατούρημα), κατά τα λεγομένά του. Το βλέπω πολύ δύσκολο να μπορούσε κάποιος να κάνει λιγότερο από 8 ώρες ακόμα και αν δεν έβρεχε...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πάντως ο σχεδιασμός γίνεται και με smartphone χωρίς να χρειάζεται να κουβαλάς laptop, και μάλιστα και με πολύ καλή ακρίβεια.
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Να δεχθώ ότι το maps λέει 9 ώρες και βάλε.....εεεε πάλι δεν τίθεται θέμα ασφάλειας αν κάποιοι κυνηγούν το 8 ώρες just για να κερδίσουν.

Θεωρώ πως θέλουν μικρό διορθώσεις αυτά τα σημεία
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
Αναφορικά με τους χρόνους, δείτε στη κατηγορία "2-3 Ομάδες - Οργανωμένο", 1η θέση ---> Τσάκωνες.
Αυτή νομίζω οτι είναι και η κατάλληλη ομαδά για να υπολογίσεις τον γρηγορότερο χρόνο που μπορεί να γίνει σε ένα Λεωνίδιο-1821. Έχουν όλα όσα απαιτούνται,
  • εμπειρία απο τέτοιου τύπου οδοιπορικά
  • πολύ καλή άποψη της διαδρομής,
  • πολεμικός ρυθμός,
  • μηδενικές στάσεις
  • ακούραστη διάθεση
  • όλα τα παιχνίδια/ παρελκόμενες υποχρεώσεις της διαδρομής εκτελεσθέντα πάραυτα, χωρίς να παραβλέπουν ή να αγνούν κάτι
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Αναφορικά με τους χρόνους, δείτε στη κατηγορία "2-3 Ομάδες - Οργανωμένο", 1η θέση ---> Τσάκωνες.
Δεν ξέρω αν τα δύο παλικάρια που συνάντησα πριν τον Τυρό ήταν από αυτούς (μου φαίνεται), πάντως με ξεζούμισαν στην υπόλοιπη διαδρομή.
Έμεινα πίσω τους (λες και μπορούσα να τους περάσω... :roflmao:) και πηγαίνανε πολύ σβέλτα !
Ώσπου η κούραση με νίκησε και τους έκανα την χάρη να με αφήσουν πίσω !!! :ha:ha:ha
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Ωραιο το οδοιπορικο, ηταν το δευτερο μου με το πρωτο να ειναι το θρυλικο της Καλαμάτας με την ολοήμερη βροχή. Ωραίες διαδρομές (το κομματι πισω απο το χιονοδρομικο που το καναμε με ηλιοβασιλεμα απο τη μια και το τεραστιο φεγγαρι να βγαινει απο την αλλη ηταν πραγματικα τρομερο) με 3 ενστάσεις.

  1. Πολύ σφιχτή και "τεχνικη"διαδρομή με κακό οδόστρωμα σε πολλά σημεία. Χάνει λίγο το fun μιας και η κούραση σε κυριεύει απο νωρίς.
  2. Οι εκκινήσεις ήταν μεχρι αργά λόγω κοσμου φαντάζομαι με αποτέλεσμα αυτοί που ξεκινησαν 11+ αναποφευκτα να τερματιζουν παρα πολυ αργα πραγμα που μας φέρνει στο 3
  3. Είναι ασχημο γενικα να τερματιζεις εχοντας βγαλει ολες τις φωτο και κανοντας ολοκληρη τη διαδρομη και να βρισκεις να μαζευουν τα παντα χωρις να καταγραψουν χρονο, βαθμους κτλ εστω για το τυπικο. Τα κάνει ολα να μοιαζουν λιγο ματαια.
Του χρόνου αν εχει τοσο κοσμο παλι προτεινω να αρχισουν πολυ πιο νωρις οι εκκινησεις με τη τελευταια να ειναι στις 10. Οταν ξεκινας να κανεις μια διαδρομη στις 11:++ που θα διαρκεσει 10 ωρες είναι δεδομένο οτι πολλοι θα τα παρατησουν στη μεση. Καποιος πχ που ξεκινησε στις 12 ακομα και ο πιο γρηγορος να ηταν δε θα τελειωνε πριν τις 10 το βραδυ.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ωραιο το οδοιπορικο, ηταν το δευτερο μου με το πρωτο να ειναι το θρυλικο της Καλαμάτας με την ολοήμερη βροχή. Ωραίες διαδρομές (το κομματι πισω απο το χιονοδρομικο που το καναμε με ηλιοβασιλεμα απο τη μια και το τεραστιο φεγγαρι να βγαινει απο την αλλη ηταν πραγματικα τρομερο) με 3 ενστάσεις.

  1. Πολύ σφιχτή και "τεχνικη"διαδρομή με κακό οδόστρωμα σε πολλά σημεία. Χάνει λίγο το fun μιας και η κούραση σε κυριεύει απο νωρίς.
  2. Οι εκκινήσεις ήταν μεχρι αργά λόγω κοσμου φαντάζομαι με αποτέλεσμα αυτοί που ξεκινησαν 11+ αναποφευκτα να τερματιζουν παρα πολυ αργα πραγμα που μας φέρνει στο 3
  3. Είναι ασχημο γενικα να τερματιζεις εχοντας βγαλει ολες τις φωτο και κανοντας ολοκληρη τη διαδρομη και να βρισκεις να μαζευουν τα παντα χωρις να καταγραψουν χρονο, βαθμους κτλ εστω για το τυπικο. Τα κάνει ολα να μοιαζουν λιγο ματαια.
Του χρόνου αν εχει τοσο κοσμο παλι προτεινω να αρχισουν πολυ πιο νωρις οι εκκινησεις με τη τελευταια να ειναι στις 10. Οταν ξεκινας να κανεις μια διαδρομη στις 11:++ που θα διαρκεσει 10 ωρες είναι δεδομένο οτι πολλοι θα τα παρατησουν στη μεση. Καποιος πχ που ξεκινησε στις 12 ακομα και ο πιο γρηγορος να ηταν δε θα τελειωνε πριν τις 10 το βραδυ.
καταγραφηκε ζακ,ευχαριστουμε για τις παρατηρησεις


επισης η διαδρομη απ ενα φιλο
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Αναφορικά με τους χρόνους, δείτε στη κατηγορία "2-3 Ομάδες - Οργανωμένο", 1η θέση ---> Τσάκωνες.
Αυτή νομίζω οτι είναι και η κατάλληλη ομαδά για να υπολογίσεις τον γρηγορότερο χρόνο που μπορεί να γίνει σε ένα Λεωνίδιο-1821. Έχουν όλα όσα απαιτούνται,
  • εμπειρία απο τέτοιου τύπου οδοιπορικά
  • πολύ καλή άποψη της διαδρομής,
  • πολεμικός ρυθμός,
  • μηδενικές στάσεις
  • ακούραστη διάθεση
  • όλα τα παιχνίδια/ παρελκόμενες υποχρεώσεις της διαδρομής εκτελεσθέντα πάραυτα, χωρίς να παραβλέπουν ή να αγνούν κάτι
Χασαμε την πρωτια απο την ομαδα αυτη. Πρωτη φορα κατεβηκαμε εμεις. Ειμασταν οι 2 ομαδες των 3. ΠΑΛΕΜΟΤ 1, ΠΑΛΕΜΟΤ 2.
Δυστυχως μας πηραν λογω δικαβαλου. Ειμασταν οι 3 μοναδικες ομαδες με τα παιδια αυτα που πηραμε ολους τους ποντους και φτασαμε ακριβως στην ωρα μας. Αλλα σταση για τσιγαρο δεν καναμε. Μονο για κατουρημα κ λιγο νερο στα γρηγορα.Στασεις κατω των 3 λεπτων και φωτο με κρανη .Βροχη φαγαμε Τριπολη και χιονοδρομικο οπου και εκει δεν σταματησαμε. Γενικα ομως πηγαμε πολυ σβελτα αλλιως δν προλαβαινες. Τουλαχιστον πηραμε τις δυο κουπες δευτερη κ τριτη θεση. Βεβαια κ δικαβαλο να ειχαμε παλι θα χαναμε λογω ηλικιας.

Αλλη ομαδα φιλων μας στην κατηγορια των 5, σηκωσαν το πρωτο κυπελλο κ ουτε στην ωρα τους εφτασαν ουτε ποντους μαζεψαν αρκετους. Αλλα ηταν τυχεροι γτ στην κατηγορια τους ειχαν τισ περισσοτερες απωλειες απο τερματισμους κλπ οι υπολοιπες ομαδες. Ενω εμεις ματωσαμε για να προλαβουμε. Αυτα που εγραψες ομως οντως ετσι ειναι αλλιως δεν κερδιζες. Ευτυχως πηγαν ολα καλα χωρις μηχανικες βλαβες και χωρις πτωσεις για εμας.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Χασαμε την πρωτια απο την ομαδα αυτη. Πρωτη φορα κατεβηκαμε εμεις. Ειμασταν οι 2 ομαδες των 3. ΠΑΛΕΜΟΤ 1, ΠΑΛΕΜΟΤ 2.
Δυστυχως μας πηραν λογω δικαβαλου. Ειμασταν οι 3 μοναδικες ομαδες με τα παιδια αυτα που πηραμε ολους τους ποντους και φτασαμε ακριβως στην ωρα μας. Αλλα σταση για τσιγαρο δεν καναμε. Μονο για κατουρημα κ λιγο νερο στα γρηγορα.Στασεις κατω των 3 λεπτων και φωτο με κρανη .Βροχη φαγαμε Τριπολη και χιονοδρομικο οπου και εκει δεν σταματησαμε. Γενικα ομως πηγαμε πολυ σβελτα αλλιως δν προλαβαινες. Τουλαχιστον πηραμε τις δυο κουπες δευτερη κ τριτη θεση. Βεβαια κ δικαβαλο να ειχαμε παλι θα χαναμε λογω ηλικιας.

Αλλη ομαδα φιλων μας στην κατηγορια των 5, σηκωσαν το πρωτο κυπελλο κ ουτε στην ωρα τους εφτασαν ουτε ποντους μαζεψαν αρκετους. Αλλα ηταν τυχεροι γτ στην κατηγορια τους ειχαν τισ περισσοτερες απωλειες απο τερματισμους κλπ οι υπολοιπες ομαδες. Ενω εμεις ματωσαμε για να προλαβουμε. Αυτα που εγραψες ομως οντως ετσι ειναι αλλιως δεν κερδιζες. Ευτυχως πηγαν ολα καλα χωρις μηχανικες βλαβες και χωρις πτωσεις για εμας.
Θυμόσασταν και την ημερομηνία στο μοναστήρι ρε θηρίο?!
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
Εγώ που λέτε δεν ήθελα να πάω στο οδοιπορικό, δεν το είχα ξανακάνει αλλα έχοντας συμμετοχή σε αρκετές άλλες παρόμοιες διοργανώσεις είχα αποφασίσει να τις κόψω γιατί πλέον δεν απολάμβανα την οδήγηση σε διαδρομές με τόση πολλή κίνηση και αφου συμμετείχα πάντα για τη βόλτα και το socializing και όχι για το "διαγωνιστικό" κομμάτι δεν έβρισκα το λόγω για την ταλαιπωρία.

Φέτος λοιπον ο kavadias και ο @spyro αποφασισαν να συμμετέχουν κ δεχτηκα εντονο peer presure ( :p ) να τους ακολουθήσω. Αντιστάθηκα αρκετά αλλα τελικά τελευταία στιγμή υπέκυψα με σκοπό όμως να κατέβω για την διανυκτέρευση χωρίς να είμαι μέλος της ομάδας. Δεν ήξερα αν θα είχα όρεξη να τους ακολουθήσω σε όλη την διαδρομή και δεν ήθελα να τους χαλάσω το παιχνίδι σε περίπτωση που θελανε να το κάνουν by the book. Επιπλέον κατέβηκα και με το tuareg με το οποιο δεν γνωριζόμαστε ακόμα πολυ καλά και δεν ήξερα πως θα δέσουμε σε τετοιο event.

Για το Σαββατο τα είπαν οι περισσότεροι ήδη, πολύ όμορφο και φιλικό κλίμα, παλιοί γνωστοί, νέες γνωριμίες και all good. Την κυριακή τα παιδιά ξεκινούσαν γύρω στις 11, το οποίο για εμάς γενικά ήταν καλό καθώς μας έδωσε άνεση να ξυπνήσουμε αργά για τα δεδομένα βόλτας και να είμαστε άνετοι κ ξεκούραστοι. Ξεκίνησα μαζί τους και θα αποφάσιζα πως θα συνέχιζα στην πορεία. Στο πρώτο μέρος της διαδρομής και ειδικά με το που μπήκαμε στον Πάρνωνα ήρθε η πρώτη ευχάριστη έκπληξη για μένα, δεν υπήρχε κίνηση στο δρόμο, δεν συναντούσες συχνα μηχανές (πέρα απο τις φώτο) και υποθέτω πως οφείλεται στην χρονικα απλωμένη εκκινηση. Η 2η ήταν πως ενώ στην αρχή δεν τα βρίσκαμε καλα με το Τuareg στον ρυθμο που ειχαμε πιάσει, μόλις έκατσα κ γαργάλησα λίγο ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά και τις αναρτήσεις ήρθε και έδεσε πολύ καλύτερα στον τρόπο οδήγησής μου και άρχισα να το απολαμβάνω.

Η μέρα κύλησε απρόσκοπτα, κάθε σκέψη να μην συνεχίσω είχε εξαφανιστεί και δεν επέστρεψε ούτε με τη βροχούλα μετα το Αρτεμήσιο. Λίγο αργότερα ένα ρακόρ στο 990 αποφάσισε πως έδωσε ό,τι είχε να δώσει σε τούτη τη ζωή και μας ανάγκασε σε ενα σχετικα χρονοβόρο, αναλογικα με το μέγεθος της ζημιάς, πιτ-στοπ λόγω του κακού σημείου αλλά όλα οκ, είναι μεσα στο πρόγραμμα και αυτά. Η βόλτα συνέχισε να μας αποζημιώνει με εικόνες κ δρομους σχεδόν μέχρι να βγούμε στην ΠΕΟ.

Για εμένα λοιπόν η εκδήλωση ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη, πυξιδας990 μπράβο σε όλους όσους βοήθησαν στην οργάνωση και ελπίζω να συνεχίσετε με το ίδιο μεράκι για όσο αντέχετε :)

Θα συμφωνήσω επίσης με τα 2 θεμάτάκια που έθιξε ο Σπύρος για την αναλυτικότητα του roadbook και τα μπρός-πίσω.

Φωτογραφία και οι 3 μας δεν έχουμε αλλα έχουν τα μηχανάκια μας :D



Με όσους είπαμε 2 κουβέντες στα πεταχτά (πχ Aldebaran, tc-drift ) ελπίζω να τα πουμε σύντομα σε καλύτερες συνθήκες.

Ραντεβού στο 10ο :)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Επειδή ο Μανωλάκης εδώ τα βλέπει και τα αξιολογεί και ξέρω θα τα συζητήσει και με τα άλλα παιδιά να πω κι εγώ την γνώμη μου τώρα που έκατσε η σκόνη!

Καταρχήν ήταν τελικά ένα δύσκολο οδοιπορικό. Σφιχτή διαδρομή, μικτές καιρικές συνθήκες και χαμηλές Μ.Ω.

Αρκετά χιλιόμετρα με ανάποδη πορεία ομάδων (λόγω σημείων φωτογράφισης) και ελάχιστα ανοιχτά κομμάτια.

Όλα τα παραπάνω συνέθεσαν ένα σκληρό κοκτέιλ που είχε αυτό το αποτέλεσμα πάνω απο τις μισές ομάδες να εγκαταλείψουν και ακόμα και οι πρώτοι να έχουν μεγάλο καπέλο.

Τα προηγούμενα οδοιπορικά κατα βάση ήταν αρκετά πιο χαλαρά, ακόμα και με ώρες βροχή τερμάτιζες χωρίς πολλές καθυστερήσεις.

Προσωπικά δεν με χάλασε!! Μου άρεσε μεν η πίεση και οι αυξημένες απαιτήσεις ένιωσα πως το οδοιπορικό ενηλικιώθηκε! Όμως δεν μου άρεσε που δεν ήμουν κατάλληλα προετοιμασμένος μαζί με την ομάδα, ούτε φτιάξαμε σωστά την διαδρομή απο το σάββατο, ούτε είμασταν έτοιμοι για τέτοια πίεση στο χρόνο. Αναρωτήθηκα βέβαια τί ισχύει απο τα παρακάτω!:

1)ήθελαν να αλλάξουν την εικόνα του οδοιπορικού και να το κάνουν πιο σκληρο (?)
2)Έκαναν λάθος υπολογισμό και την υπολόγισαν πιο εύκολη απ ότι τελικά ήταν (?)
3)Αυτή ήταν και αν γουστάρεις φλώρε (?!!)

Αυτό μπορεί ο Μανώλης να μας το απαντήσει.

Προσωπικά για μένα ανανεώθηκε ο έρωτας μου στο Οδοιπορικό και εύχομαι και τα επόμενα να έχουν παρόμοιες απαιτήσεις!! Υποσχεθήκαμε μεταξύ μας στην ομάδα πώς του χρόνου θα είμαστε πιο προετοιμασμένοι και πιο έτοιμοι! Δεν μας έλειπε ο ρυθμός αλλά χάσαμε τουλάχιστον μία ώρα να φτιάχνουμε την διαδρομή ΄΄on the go΄΄ με αποτέλεσμα να κουραστούμε και να γίνουμε κουραστικοί προς άλλους συνοδοιπόρους που είχαν πιο τουριστικους ρυθμούς και αναγκαστήκανε να κάνουμε αλλεπάλληλα προσπεράσματα και σε αυτό να πουμε και μια συγνώμη.

Με όλη τη κακή προεργασία και την χαλαρότητα που είχαμε (στο 2ωρο τρώγαμε γαλακτομπούρεκα ας ούμε!) στις 6 ωρες και 45 λεπτά είμασταν στο 290km περίπου και θέλαμε άλλα 115km επίσης περίπου. Με μια λογική εκτίμηση θα τερματίζαμε με ένα καπέλο 1 ως μια μιση ώρα που τελικά θα ήταν ένα καλό αποτέλεσμα.

Όπως ανέφερα πιο πριν χτύπησε η γκαντεμιά και μείναμε απο μηχανική βλάβη που μας έφαγε πολύ χρόνο να την επισκευάσουμε και η προοπτική να τερματίζαμε κατα τις 9.00-9.30 το βράδυ άφαγοι και να γυρνάγαμε σπίτια μας 1.00 τα μεσάνυχτα δεν μας έψησε συν το γεγονός πώς ο λεβιές ταχυτήτων του GS κρατιόταν απο 2 tyre ups.

Εγώ περιμένω λοιπόν το επόμενο να είναι επίσης απαιτητικό, να ξεχωρίζει η ήρα απο το στάρι!! Να κυκλοφοράει το αίμα και να ανεβαίνει η ανδρεναλίνη! Απλά ως προβληματισμό θέτω προς τη λέσχη καταρχήν το 8ωρο..

Μέχρι πέρυσι το 8ωρο δεν ήταν θέμα. Με ένα μέτριο ρυθμό, στάσεις και κουβεντούλα έβγαινε. Φετος όμως... Δεν έβγαινε με την καμία.. !! Και όποιος είχε τον ανταγωνισμό στο μυαλό του άρχιζε και πίεζε και πίεζε!!Και όταν πιέζεις και ο χρόνος δε φτάνει και πέφτει και βροχή αρχίζει το πράγμα και γίνεται ύποπτο!

Εμένα προσωπικά μου άρεσε, μεγάλα παιδιά είμαστε και παίρνουμε την εύθυνη του ρυθμού μας.. Όμως δεν ξέρω αν στο σύνολο των συμμετεχόντων είχε την κατάλληλη επίδραση.

Υλικό για σκέψη ήταν φέτος το οδοιπορικό, το είχαμε ανάγκη!!! Σας αγαπάμε, σας ευχαριστούμε για τον κόπο, την προσπάθεια, για όλα και ανυπομονούμε για του χρόνου!!!

Θα είμαστε έτοιμοι, μάχιμοι και με laptop μαζί..!!

αααα τώρα που το θυμήθηκα πυξιδας990 δείτε το λίγο το θέμα με την πλοήγηση εναλλακτικά σενάρια! Δηλαδή το να δώσετε την μισή τη προηγούμενη μέρα και την άλλη μισή στο δρόμο δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα! Και ακόμα καλύτερα για μένα η πλοήγηση με τουλίπες κανονικό Roadbook δηλαδή έστω στο δεύτερο μισό της διαδρομής θα έδινε επιπλέον σασπένς και ενδιαφέρον!

Επίσης η φάση ΄΄παιχνιδάκια΄΄ κάπου στη διαδρομή έχει επίσης πολύ πλάκα! Κάτι με δεξιότητα, με παρατηρητικότητα όπως τώρα κλπ.

Επίσης ρε φίλε μπορείς να μου εξηγήσεις τη διαφορά οργανωμένου με ατομικό που ήταν η κατάταξη? Οργανωμένοι ήταν όσοι ήρθαν έτοιμοι με ομάδες και το ΄αλλο ομάδε ςπου φτιάχτηκαν επι τόπου?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ που λέτε δεν ήθελα να πάω στο οδοιπορικό, δεν το είχα ξανακάνει αλλα έχοντας συμμετοχή σε αρκετές άλλες παρόμοιες διοργανώσεις είχα αποφασίσει να τις κόψω γιατί πλέον δεν απολάμβανα την οδήγηση σε διαδρομές με τόση πολλή κίνηση και αφου συμμετείχα πάντα για τη βόλτα και το socializing και όχι για το "διαγωνιστικό" κομμάτι δεν έβρισκα το λόγω για την ταλαιπωρία.

Φέτος λοιπον ο kavadias και ο @spyro αποφασισαν να συμμετέχουν κ δεχτηκα εντονο peer presure ( :p ) να τους ακολουθήσω. Αντιστάθηκα αρκετά αλλα τελικά τελευταία στιγμή υπέκυψα με σκοπό όμως να κατέβω για την διανυκτέρευση χωρίς να είμαι μέλος της ομάδας. Δεν ήξερα αν θα είχα όρεξη να τους ακολουθήσω σε όλη την διαδρομή και δεν ήθελα να τους χαλάσω το παιχνίδι σε περίπτωση που θελανε να το κάνουν by the book. Επιπλέον κατέβηκα και με το tuareg με το οποιο δεν γνωριζόμαστε ακόμα πολυ καλά και δεν ήξερα πως θα δέσουμε σε τετοιο event.

Για το Σαββατο τα είπαν οι περισσότεροι ήδη, πολύ όμορφο και φιλικό κλίμα, παλιοί γνωστοί, νέες γνωριμίες και all good. Την κυριακή τα παιδιά ξεκινούσαν γύρω στις 11, το οποίο για εμάς γενικά ήταν καλό καθώς μας έδωσε άνεση να ξυπνήσουμε αργά για τα δεδομένα βόλτας και να είμαστε άνετοι κ ξεκούραστοι. Ξεκίνησα μαζί τους και θα αποφάσιζα πως θα συνέχιζα στην πορεία. Στο πρώτο μέρος της διαδρομής και ειδικά με το που μπήκαμε στον Πάρνωνα ήρθε η πρώτη ευχάριστη έκπληξη για μένα, δεν υπήρχε κίνηση στο δρόμο, δεν συναντούσες συχνα μηχανές (πέρα απο τις φώτο) και υποθέτω πως οφείλεται στην χρονικα απλωμένη εκκινηση. Η 2η ήταν πως ενώ στην αρχή δεν τα βρίσκαμε καλα με το Τuareg στον ρυθμο που ειχαμε πιάσει, μόλις έκατσα κ γαργάλησα λίγο ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά και τις αναρτήσεις ήρθε και έδεσε πολύ καλύτερα στον τρόπο οδήγησής μου και άρχισα να το απολαμβάνω.

Η μέρα κύλησε απρόσκοπτα, κάθε σκέψη να μην συνεχίσω είχε εξαφανιστεί και δεν επέστρεψε ούτε με τη βροχούλα μετα το Αρτεμήσιο. Λίγο αργότερα ένα ρακόρ στο 990 αποφάσισε πως έδωσε ό,τι είχε να δώσει σε τούτη τη ζωή και μας ανάγκασε σε ενα σχετικα χρονοβόρο, αναλογικα με το μέγεθος της ζημιάς, πιτ-στοπ λόγω του κακού σημείου αλλά όλα οκ, είναι μεσα στο πρόγραμμα και αυτά. Η βόλτα συνέχισε να μας αποζημιώνει με εικόνες κ δρομους σχεδόν μέχρι να βγούμε στην ΠΕΟ.

Για εμένα λοιπόν η εκδήλωση ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη, πυξιδας990 μπράβο σε όλους όσους βοήθησαν στην οργάνωση και ελπίζω να συνεχίσετε με το ίδιο μεράκι για όσο αντέχετε :)

Θα συμφωνήσω επίσης με τα 2 θεμάτάκια που έθιξε ο Σπύρος για την αναλυτικότητα του roadbook και τα μπρός-πίσω.

Φωτογραφία και οι 3 μας δεν έχουμε αλλα έχουν τα μηχανάκια μας :D



Με όσους είπαμε 2 κουβέντες στα πεταχτά (πχ Aldebaran, tc-drift ) ελπίζω να τα πουμε σύντομα σε καλύτερες συνθήκες.

Ραντεβού στο 10ο :)
θα τα πούμε κι εμείς χαρήκαμε!Βλέπω μένεις Νέα σμύρνη, έχουμε κανονίσει 10 φορές καφέδες στη Νέα σμύρνη, υποθέτω και με τα πόδια έρχεσαι, δεν ξέρω αν δουλευεις και τα ωράρια σου αλλά ελάτε κι εσύ κι ο kavadias και ο spyro σε έναν επόμενο καφέ να τα πουμε πιο άνετα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τα μαγειρευτά του Λεβιδίου μας φωνάζανε ωσάν τις Σειρήνες στον Οδυσσέα...
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
θα τα πούμε κι εμείς χαρήκαμε!Βλέπω μένεις Νέα σμύρνη, έχουμε κανονίσει 10 φορές καφέδες στη Νέα σμύρνη, υποθέτω και με τα πόδια έρχεσαι, δεν ξέρω αν δουλευεις και τα ωράρια σου αλλά ελάτε κι εσύ κι ο kavadias και ο spyro σε έναν επόμενο καφέ να τα πουμε πιο άνετα.
Ναι το ξέρω, 100μ απο το σπίτι μου είναι :D Είχα έρθει σε έναν πρόσφατο αλλα στον τελευταίο δεν τα κατάφερα, επιφυλάσσομαι :)
 

Leftis

Μέλος
Όνομα
Lefteris
Μοτό
Suzuki V-Strom 650
Πρώτη συμμετοχή για εμάς φέτος στο 1821. Πήγαμε Λεωνίδιο από νωρίς το Σάββατο πολύ ωραίο κλίμα, μηχανές παντού, κόσμος χαρούμενος. Είδαμε φίλους που είχαμε πολύ καιρό να δούμε. Κάτι το οποίο μας είχε λείψει πολύ και το περιμέναμε.

Ενημέρωση το βράδυ, μουσική, μπαράκια βόλτα στη πόλη πολύ ωραία. Τα παιδιά από το Λεωνίδιο μας υποδέχτηκαν με το χαμόγελο, πολύ ζεστά και τους ευχαριστούμε για αυτό. Το ξέραμε αλλά φάνηκε για άλλη μία φορά με πόσο κόπο και όρεξη διοργανώνουν την εκδήλωση.



Τη Κυριακή ξυπνήσαμε σε χαλαρούς ρυθμούς γιατί εκκίνηση είχαμε στις 10:50. Πήγαμε για καφέ, κλίμα πανηγυρικό, ωραία μουσική, πολλές μηχανές, ενθουσιασμός, φοβερό κλίμα χαμός. Ξεκινήσαμε στην ώρα μας για Πραστό και βγάζουμε τη πρώτη φωτογραφία έχοντας κερδίσει αρκετό χρόνο. Συνεχίζουμε για Καστάνιτσα- Αγιο Πέτρο- Ι. Μ. αγίου Ιωάννη με γρήγορο ρυθμό, αλλά η μία μηχανή αντιμετωπίζει πρόβλημα με τα φρένα. Πολύ όμορφη διαδρομή και το μοναστήρι. Συνεχίζουμε για Τρίπολη μέχρι λίγο πριν το Αρτεμήσιο όπου μας έπιασε η βροχή και αποφασίσαμε να σταματήσουμε. Η καταιγίδα που έπιασε ήταν φοβερή και οι κεραυνοί έπεφταν δίπλα μας ο ένας μετά τον άλλο. Έχουμε πάρει αντίστοιχα ρίσκα στο παρελθόν με το να οδηγούμε με τέτοιο καιρό αλλά όχι πλέον αν δεν είναι ανάγκη, πάνω από όλα η ασφάλεια Περιμέναμε μία ώρα μέχρι να ανοίξει ο καιρός (να ψιχαλίζει) και φύγαμε πάλι για Γκούρα- Ευρωστίνα – χιονοδρομικό Καλαβρύτων και Αίγιο με λίγη βροχή μέχρι τη Γκούρα και καλό καιρό μέχρι το Τερματισμό.



Τα μέρη που περάσαμε γνωστά σε εμάς αλλά πάρα πολύ όμορφα όσες φορές και να τα περάσουμε. Δεν είχαμε κάνει ποτέ το Ευρωστίνα μέχρι το δρόμο Ακράτα Τσιβλός, πολύ ωραία διαδρομή και δεν είχαμε επισκεφτεί το μοναστήρι που μας άρεσε πολύ.



Γενικά καθυστερήσαμε μία ώρα με ένα πρόβλημα που αντιμετώπισε η μία μηχανή στο πίσω φρένο και μία ώρα περίπου που σταματήσαμε από τη καταιγίδα. Οπότε 10:50 + 8 =18:50 ιδανική ώρα τερματισμού. Εμείς με δύο ώρες καθυστέρηση φτάσαμε στις 10:00 ακριβώς στη πλατεία την οποία ψάχναμε αρκετή ώρα γυρίζοντας γύρω γύρω και ρωτώντας τους κατοίκους. Δεν μπορούσαμε να δούμε όμως που είναι ο τερματισμός μέχρι που μπήκαμε από ένα στενό πέρασμα από μία καφετέρια. Εκεί είδαμε παρκαρισμένες μηχανές αλλά κανένα άλλο με μεγάλη μας απογοήτευση. Καταλάβαμε ότι είναι ο τερματισμός από δύο παιδιά που μάζευαν μία αψίδα. Κατεβήκαμε γρήγορα από τις μηχανές και ρωτήσαμε ένα παιδί που τερμάτισε και εκείνος μαζί μας, αν είναι εδώ ο τερματισμός. Αυτός μας είπε άσε φίλε δεν είναι κανένας πάμε να φύγουμε. Έτσι λοιπόν πήραμε τηλέφωνο εμείς να ενημερώσουμε (ακόμα αναρωτιέμαι για πιο λόγο) ότι φτάσαμε όπως μας είχαν πει, αν εγκαταλείψετε να πάρετε τηλέφωνο να ενημερώσετε. Φάγαμε μία πίτα στα γρήγορα, γιατί είμασταν όλη μέρα με ένα κρουασάν και φύγαμε για Αθήνα όπου φτάσαμε σπίτι μας 1 ξημέρωμα.



Θα ήθελα να πω συγχαρητήρια στα παιδιά από το μότο Λεωνίδιο για τη διοργάνωση, τη φιλοξενία, το σχεδιασμό της διαδρομής και να έχουν πάντα αυτή την όρεξη να διοργανώνουν το οδοιπορικό. Γνωρίζω από πρώτο χέρι πόσο δύσκολο είναι αυτό που κάνουν και πόσο κόπο-χρόνο ξόδεψαν από τη ζωή τους για να περάσουμε όλοι τόσο καλά.



Με πολύ καλή διάθεση και έχοντας συμμετάσχει τέτοιου είδους εκδηλώσεις, θα γράψω τα πιο βασικά που πιστεύω πως η διοργάνωση μπορεί να κουβεντιάσει και αν αποφασίσει να τα βελτιώσει με όποιο τρόπο μπορεί στο επόμενο

  1. Στις διαδρομές με επιστροφή (Πραστός – Ι. Μ. αγίου Ιωάννη) όπως πολλοί από εμάς διαπιστώσαμε, αποφύγαμε τις μετωπικές πολλές φορές από αντίθετα διερχόμενες μηχανές οι οποίες έπαιρναν γρήγορα τις στροφές ανοιχτά και ότι γίνει. Αυτό το γράφω πιο πολύ για τους συμμετέχοντες, να είμαστε υπεύθυνοι. Η διοργάνωση την επόμενη φορά μπορεί να το τονίσει όπως έκανε και αν είναι δυνατόν να βρει μέρη για φωτογραφία που δεν θα έχουν επιστροφή από τον ίδιο δρόμο.
  2. Στο τερματισμό καλό θα ήταν να υπάρχει έστω ένα άτομο να περιμένει λίγο αυτούς που δικαιολογημένα έχουν καθυστερήσει και γνωρίζει πως είναι πάνω στο βουνό. Ειδικά όταν αυτοί τερματίζουν σε ώρες λογικές. Το Google σύνολο ωρών για τη διαδρομή δίνει σχεδόν 11 ώρες, θα το κάνουμε λιγότερο με τις μηχανές αλλά είναι μία ένδειξη του πόσο μπορεί να διαρκέσει μία διαδρομή. Τουλάχιστον μέσα σε αυτό το διάστημα θα πρέπει κάποιος να περιμένει να τερματίσεις. Εμείς αν δεν είχαμε τη βροχή και το πρόβλημα στο φρένο θα είμασταν στο τερματισμό στις 8 το πολύ 8:30. Οπότε με τόση βροχή που έχει πέσει και ξέρεις ότι έχουν σκορπίσει όλοι στο βουνό δίνεις πιστεύω μία ώρα περιθώριο. Δεν φτάσαμε 12 και μία τη νύχτα 10 το βράδυ ενώ ψάχναμε που στο καλό είναι ο τερματισμός. Η αλήθεια είναι ότι ήταν πολύ μεγάλη απογοήτευση για όλους μας που φτάσαμε και είδαμε πως δεν υπήρχε ένας άνθρωπος να του πούμε ότι φτάσαμε έστω. Μας είχαν δει ότι είχαμε περάσει από όλα τα check και δεν μας είπε κανένας παιδιά μη τρέχετε να πάτε κάτω έχουν βγάλει αποτελέσματα κύπελα και έχουν πάει σπίτι. Τουλάχιστόν να φεύγαμε από εθνική για Αθήνα. Μπορεί την επόμενη φορά να πει η λέσχη ότι το πάρτυ είναι μέχρι τις 8 ή 9. Αν δείτε ότι πέρασε η ώρα ταβέρνα ή σπίτι σας. Όπως εμείς είχαμε την υποχρέωση να ενημερώσουμε αν φεύγαμε έπρεπε κάποιος να ενημερώσει και εμάς ότι φεύγουν στο τερματισμό. Εδώ δεν βγάζαμε κράνος στις φωτογραφίες και φωνάζαμε να μη κάνουμε ούτε τσιγάρο να προλάβουμε...ποιόν δεν ξέρω. Ακόμα και στα Καλάβρυτα μας είδαν μπορούσαν να μας το πουν. Δεν είμασταν μόνοι αλλά ένα τρενάκι από 10 μηχανές και στο βενζινάδικο γέμιζαν και άλλοι. Πιο πίσω και άλλοι που γνωρίζαμε και τους στείλαμε μήνυμα να φύγουν για Αθήνα. Γράφτηκε ότι θα δημοσιευτεί ποιοι το τερμάτισαν. Γιατί δώσαμε φωτογραφίες πουθενά, είδε κανένας το κοντέρ πόσα χλμ κάναμε; Μας ρώτησε κανένας αν τερματίσαμε; Έτσι για τη τιμή των όπλων.
  3. Η εκκίνηση θα πρέπει να γίνεται λίγο πιο πρωί, γιατί και αργά να φύγεις έχεις ξυπνήσει πρωί και η κούραση έρχεται αν είναι να οδηγείς μέχρι το βράδυ.Το 11 και 11:30 είναι αργά νομίζω.
  4. Ο υπολογισμός της ώρας θα πρέπει να είναι λίγο πιο ρεαλιστικός. Οκ μπορεί κάποιος να το έκανε σε 8 ώρες αλλά θα οδηγούσε πολύ γρήγορα για πολλές ώρες με αντίθετο ρεύμα μηχανές του οδοιπορικού συνδυασμός επικίνδυνος για την ασφάλεια όλων. Είπε ο Σπύρος πιο πάνω για τους Τσάκωνες ότι είναι οι ιδανικοί για να υπολογίσεις το χρόνο. Κατά τη γνώμη μου θα μπορούσες να τους πάρεις σαν μέτρο αλλά λίγο στο πιο χαλαρό. Ξέρω και εγώ τα παιδιά έχουμε ταξιδέψει μαζί πολλές φορές, πάνε πολύ γρήγορα (και καλά κάνουν) αλλά στους 300 που έχει η εκδήλωση δεν είναι μέτρο να τους πεις παιδιά δαγκώνουμε τη ταυτότητα, πάμε για τερματισμό και ότι γίνει. Για εμένα ο χρόνος θα πρέπει να είναι τόσος όσο χρειάζεται ένας που κινείται σβέλτα χωρίς στάσεις για τσιγάρα, καφέδες, πολύ καλός στη πλοήγηση κτλ να είναι στην ώρα του. Διαφορετικά οπλίζεις 300 μηχανές που θα οδηγούν πολύ επικίνδυνα για τους εαυτούς τους, τους συνοδοιπόρους και τους κατοίκους των περιοχών που περνάμε. Πόσες μετωπικές πήγαμε να κάνουμε μεταξύ μας και με πόσα αγροτικά μέχρι το Πραστό πήγαμε να φιληθούμε που πήγαιναν στο δρόμο χαλαροί για τη δουλειά τους;
  5. Το roadbook ήταν σωστό και χωρίς gps αν έβλεπες τα χωριά το έβγαζες μία χαρά. Εκτός από δυο τρεις ταμπέλες που έγραφαν μόνο αν ερχόσουν από την αντίθετη κατεύθυνση, εκεί όντως θα βοηθούσε το gps αλλά λίγο το κακό.
Στο τέλος που αναρωτιόμουν γιατί έτρεχα να πάω στο Αίγιο διάβασα πάλι το roadbook στη τελευταία σελίδα “είναι ένα οδοιπορικό που σημασία έχει η απόλαυση της όμορφης διαδρομής και όχι η πρωτιά”, πολύ σωστά, οπότε πας βόλτα, βλέπεις τους φίλους σου, κάνεις τις διαδρομές που σε ενδιαφέρουν και πας σπίτι σου....; Πηγαίνεις τερματισμό; Κόβεις δρόμο και πας τερματισμό για τη φωτογραφία; Όπως εσύ θέλεις για να περάσεις καλά.



Σημασία έχει ότι το τελικό αποτέλεσμα είναι θετικό. Περάσαμε καλά και για άλλη μία φορά συγχαρητήρια στα ακούραστα παιδιά που το οργάνωσαν όλο αυτό, που μας περίμεναν μέσα στα βουνά να περάσουμε και τη τόση θετική ενέργεια που είχαν. Όλοι όσοι διάβασα και μίλησα πέρασαν πολύ καλά, είπαν τα πιο καλά λόγια και αυτό έχει σημασία.



Επίσης είδα πόσοι από εδώ είμασταν στο Λεωνίδιο και δεν γνωρίζαμε πρόσωπα για να αναγνωρίσουμε ο ένας τον άλλο και να τα πούμε από κοντά. Ίσως την επόμενη φορά να δώσουμε κάπου ραντεβού ή ένα πανό όπως αναφέρθηκε πιο πάνω.



Και του χρόνου με καλό!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom