990 ADV χαμηλη ταση. Φταιει Ανορθωτης?

Springer

Μέλος
Όνομα
K
Μοτό
KTM 990 Adv S
Γεια χαρα στην παρεα. Προσφατα απεκτησα 990 ADV S 2006.
Εψαξα αν υπαρχει σχετικο θεμα αλλα δεν βρηκα κατι σε πρωτη φαση.
Παρατηρησα λοιπον οτι οταν ανεβαζω στροφες απο το ρελαντι τα φωτα αντι να δυναμωνουν χαμηλωναν λιγο αντιθετα με οτι πιστευω οτι θα πρεπε να συμβαινει.
Μετρησα την ταση στο ACC1 γιατι εκει εφτιαχνα κατι και το ειχα ευκαιρο και λοιπον στο ρελαντι ειχα 13.6V ενω οταν ανεβαζα στροφες (αρκετα μεχρι 3-5000) η ταση επεφτε στα 12.8.
Ειναι ανορθωτης? πηνια η κατι αλλο? Ειναι καποιο καιρο ετσι με μετρια συχνοτητα κινησης της μηχανης και δεν φαιενται να μην εχει την μπαταρια φορτισμενη...
Αν ειναι ανορθωτης τι προτεινετε , μαμα η mossfet η κατι αλλο?
 

Adventure950

Παντού πορτοκαλί!
Περιοχή
Άγιος City
Όνομα
Vaggelis
Μοτό
KTM Adventure 950 S
Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγω στο 950 με αποτέλεσμα ενα πρωινό να πάρει με σπρώξιμο. Η μπαταρία σχεδόν καινούργια αλλα δεν φόρτιζε.

Άλλαξα ανορθωτή και ησύχασα , έβαλα τον μαμά κάπου στα 70-80 ευρω.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Αν το κύκλωμα φόρτισης της μοτο δίνει κάτω από 13.5 ή πάνω από 14.8 Volts τοτε υπαρχει προβλημα με τον ανορθωτη.
Κανονικα θα πρεπει η μετρηση σου με σβηστη μηχανη να ειναι 12,6V και 13,8 εως 14,5 αν οχι στο ρελαντι στις 2-3000 στροφες αν οχι τοτε ψαχνουμε ανορθωτη.Επισης αμεσως μετα απο μια καλη βολτα αν δεν βλεπεις τα νουμερα αυτα στην μετρηση τοτε ηρθε η ωρα για ανορθωτη.
 

Springer

Μέλος
Όνομα
K
Μοτό
KTM 990 Adv S
Ευχαριστω παιδια, οπως ειπα στο ρελαντι δινει 13.6 αλλα οταν ανεβαζω στροφες πεφτει στα 12.8 . Αρα οπως υποπτευομουν ανορθωτης. Εχει βαλει κανεις Mosfet?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το ηλεκτρικό σύστημα φόρτισης στις μοτοσυκλέτες αποτελείται από την γεννήτρια και τον ανορθωτή. Η γεννήτρια που μπορεί να είναι, τριφασική ή μονοφασική, παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο και παράγει εναλλασσόμενη τάση. Ο ανορθωτής μετατρέπει την εναλλασσόμενη τάση σε συνεχή και συγχρόνως την σταθεροποιεί περίπου στα 14,4ν που χρειάζονται για να φορτώνει η μπαταρία, σε όλες τις στροφές του κινητήρα.

Έλεγχος φόρτισης

Για να ελέγξουμε την φόρτιση της μοτοσυκλέτας μας χρειαζόμαστε ένα ψηφιακό πολύμετρο. Επιλέγουμε την κλίμακα 0-20νDC και το συνδέουμε στους πόλους της μπαταρίας. Θα πρέπει η ένδειξη με τα φώτα αναμμένα στις 2500 στροφές να είναι 13,5-14,5v. Αν η τάση ξεπερνά τα 15,2v τότε ο ανορθωτής κάνει υπερφόρτωση και χρειάζεται αντικατάσταση.

Αν η τάση είναι λιγότερη από 13,5ν μπορεί να συμβαίνουν τα εξής:

  • α) κακές ή χαλαρές συνδέσεις καλωδίων και βυσμάτων
  • β) η γεννήτρια είναι χαλασμένη
  • γ) ο ανορθωτής είναι χαλασμένος
Στην α) περίπτωση ελέγχουμε όλα τα βύσματα και τα καλώδια από τον ανορθωτή προς την μπαταρία και από τον ανορθωτή προς την γεννήτρια. Αν κάποιο έχει καεί το αντικαθιστούμε. Επίσης ελέγχουμε τους πόλους της μπαταρίας μήπως είναι βρώμικοι ή χαλαροί.


Στην β) περίπτωση για να κάνουμε έλεγχο στην γεννήτρια, συνδέουμε το πολύμετρο μεταξύ των φάσεων της. Στην κλίμακα Χ200 Ohms πρέπει να δείχνει αντίσταση 0,5-2 Ohms. Ακολούθως συνδέουμε το ωμόμετρο μεταξύ ανά κάθε μιας φάσεως και της γείωσης. Στην κλίμακα Χ2Μhms θα πρέπει να δείχνει άπειρη αντίσταση. Αν οι παραπάνω μετρήσεις ξεφεύγουν από τα όρια που αναφέρουμε, τότε η γεννήτρια είναι κατεστραμμένη και χρειάζεται αντικατάσταση.


Στην γ) περίπτωση αντικαθιστούμε τον ανορθωτή.


[URL=http://www.sxelectronics.gr/el/p3.html] ΠΗΓΗ [/URL]
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
δωσε βαση στο Α' που λεει ο Κωστας πριν κανεις οτιδηποτε αλλο.

αν ειναι οκ τοτε δοκιμασε μια αλλη μπαταρια κ αμα δεν δεις λυση τοτε πας στον ανορθωτη.
μου εχει τυχει το ιδιο κ το προβλημα ηταν στην μπαταρια,μολις μου την αντικατστησε το μαγαζι με αλλη ολα καλως.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Είχα βάλει προληπτικά Mosfet στο 800 όταν έκανα περιέλιξη τα πηνία. Καταπληκτικός ανορθωτής. Σταθερό ρεύμα, δεν έπεφτε σε καμία γκάμα στροφών όπως έχω δει να κάνουν άλλοι ανορθωτές. Το κιτ που είχα αγοράσει (από Αμερική) για το 800 ήταν αυτό: http://motoelectrixcom.myshopify.com/collections/frontpage/products/shindengen-r-r-kit-for-bmw-f650gs-f700gs-f800gs αλλά έχει και ένα universal: http://motoelectrixcom.myshopify.com/collections/frontpage/products/shindengen-mosfet-fh012aa-regulator-rectifier-kit
Ας πουν οι πιο έμπειροι αν κάνει για το 990.
 

nick_VFR

Κουλάδι όνομα και πράμα
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda VFR 800 V-tec
Husqvarna TE 610
Αν μια μοτοσικλέτα βγάζει πρόβλημα στον ανορθωτή της, η αντικατάσταση του με ένα MOSFET (π.χ. Shindengen FH020) που πόσταρε ο yns είναι μια καλή ιδέα.

Αν όμως βγάζει πηνία (παθών με το VFR...), τότε θεωρητικά ένας series ανορθωτής όπως ο SH775 ή ο SH847 βοηθάει τα πηνία να διαρκούν περισσότερο πριν καούν. Είναι όμως καινούριοι ανορθωτές σχετικά και δεν έχω πετύχει κάπου να αναφέρουν π.χ. ότι "έβαλα αυτόν τον ανορθωτή και τα πηνία μου κράτησαν 2χ χιλιόμετρα, ενώ πριν κράταγαν χ χιλιόμετρα". Υπόψη ότι ο SH775 δεν κάνει για μοτοσικλέτες που ανεβάζουν πολύ υψηλές στροφές, δεν σταθεροποιεί το ρεύμα τόσο καλά, πρόβλημα που λύνει ο (αρκετά ακριβότερος) SH847.

Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες στο παρακάτω link. ;)

http://www.triumphrat.net/speed-triple-forum/104504-charging-system-diagnostics-rectifier-regulator-upgrade-2.html
 

Springer

Μέλος
Όνομα
K
Μοτό
KTM 990 Adv S
Ναι εχω υπ οψιν μου για mosfet kai series. Νομιζω οτι το 990 δεν εχει ταση καταστροφης πηνιων. Με μια πρωτη ματια , καθαριζοντας και βαζοντας σπρευ επαφων σε ολες τις φισες του ανορθωτη (μα που τις εχουν κρυψει οι παιχτες!), δεν ειχα διαφορα. πανω απο το ρελαντι η ταση στην μπαταρια ειναι τωρα 12.8-12.9V, μικροτερη απ οτι ειναι στο ρελαντι. Εβαλα και την μπαταρια για φορτιση και δεν φανηκε να ναι διολου εκφορτισμενη. Θα ηθελα να βαλω mosfet, oi αμερικανοι εχουν ετοιμο με φισες κλπ, αλλα δεν θα προλαβω να τον εχω εγκαιρα για 36ωρο... οποτε μαλλον θα παω στη λυση του μαμα, αν τελειωσω ολα τα τεστς και αποφανθουμε ανορθωτη. ευχριστω για ολες τις απαντησεις so far. Επισης δοκιμασα αλλη μπαταρια και το αποτελεσμα ειναι το ιδιο με πριν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Για να μπει ο sh847 εκτός από τις φίλες τι άλλο χρειάζεται
Sorry φίσες εννοούσα
Δεν ξέρω, για το 800 ήταν κιτ με νέα βάση. Είχα ζητήσει μάλιστα και σε ένα παλιό φόρουμ αν είχε κάποιος το καλώδιο και το είχα βρει από έναν φίλο που είχε κρατήσει τον παλιό (καμένο) ανορθωτή του.
 

Springer

Μέλος
Όνομα
K
Μοτό
KTM 990 Adv S
Λοιπον τελικα ανορθωτης αλλαχτηκε με εροστασιακο ΚΤΜ και ολα επεστρεψαν στο κανονικο. 14.2 V ρελαντι και σε οσες στροφες μπορεσα να δοκιμασω. Ευχαριστω για την ανταποκριση
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Ο γνήσιος ανορθωτης....

Ακούς γατεεεεε....
 
Top Bottom