990 Adventure... Ευτυχώς προλάβαμε τα χειρότερα!!!

sp1r0s

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Μοτό
KTM 990 Adventure
Καλησπέρα σε όλους.

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την μικροπεριπέτεια που είχα.
Η μηχανή έχει αυτήν την στιγμή 32.000 χλμ. Αυτό σημαίνει πως στις 30.000 έκανα το μεγάλο σέρβις (βαλβίδες κλπ...).
Το Σάββατο που μας πέρασε, αποφασίσαμε με ένα φιλαράκι να κατευθυνθούμε προς Γαλαξίδι.
Ξεκινήσαμε το πρωί, ορεξάτοι και φορτσάτοι ... και μετά από πολύ ωραία ασφάλτινη και στριφτερή διαδρομή φτάσαμε στον προορισμό μας!!
Πόσο όμορφο είναι ρε παιδιά το Γαλαξίδι... Όποιος δεν έχει πάει, αξίζει μια επίσκεψη!
Αφού φάγαμε, με βαριά ... κοιλιά... ετοιμαστήκαμε για τον δρόμο της επιστροφής.
Ακολουθήσαμε άλλη διαδρομή, εξίσου στριφτερή και απολαυστική. Πέσαμε στην Θήβα και είπαμε να βγούμε Εθνική για να τα ξεκαπνίσουμε...!!!

Μπόλικες οι ευθείες .. Θήβα, Σείριος, Οινόφυτα και άλλες. Όλα καλά μέχρι την στιγμή που αντιλαμβάνομαι κομπιάσματα στο μοτέρ.
Ώπαααα λέω. Ας κόψω λίγο.. Παρατηρώ αλλαγή στον ήχο και του μοτέρ αλλά και των εξατμίσεων.
Ο κινητήρας έχει χάσει πλέον την δύναμή του και με το ζόρι ανεβάζει μέχρι τα 160.
Το αισθάνομαι σαν να δουλεύει με τον έναν κύλινδρο!!
Το μυαλό μου κάνει σβούρες και πλέον αναλύω πιθανά σενάρια.. (μάπα βενζίνη, φίλτρα, τρόμπα, μπουζί, μπεκ, λάδι, φλάτζα...).
Στα διόδια Αφιδνών, μετά τα κατεβάσματα μπαίνει η νεκρά και σταματάμε στο κουβούκλιο για πληρωμή. ΤΣΑΑΑΑΦΦΦΦΦΦ!!!!!
Έσβησε και δεν ξανάπαιρνε. Έχετε ξαναδεί πεζό να πληρώνει διόδια? Αυτό ακριβώς έκανα..
Αφού πλήρωσα, το έσπρωξα μέχρι την ΛΕΑ.
Τρεις μιζιές και παίρνει. Εννοείται πως το μοτέρ ξεροβήχει και χαροπαλεύει για να κρατήσει ρελαντί.
Ξεκινάμε και το φέρνω σπίτι.

Δευτέρα πρωί πρωί, αφού έχω κάνει τις ιντερνετικές αναζητήσεις μου, βρίσκομαι στον Ηλία (Elio).
Του εξηγώ τα συμπτώματα και πιθανολογούμε πως είναι ή φίλτρα ή τρόμπα βενζίνης.
Αμ δε!!! Με παίρνει τηλέφωνο μετά από τον έλεγχο που του έκανε...
- Έλα Σπύρο. Σου έχω άσχημα νέα...
- ΩΩΩΩΧΧΧΧΧΧ!! Πες μου μια και έξω..
- Τέσταρα την τρόμπα και έχεις φυσιολογική ροή. Το πρόβλημα βρίσκετε στον πίσω κύλινδρο.
- Τι εννοάς ρε Ηλία?
- Το μπουζί σου είναι λιωμένο και ο κύλινδρος δεν δουλεύει. Τι κάνω? Προχωράω παραμέσα ή θέλεις να μιλήσεις με τον προηγούμενο μάστορα?
- Ηλία προχώρα και πάρε με να μου πεις...

Το αποτέλεσμα? Τρεις από τις τέσσερις βαλβίδες του πίσω κυλίνδρου τελείως κλειστές.
Τα καπελώτα σε όλες τις βαλβίδες είχανε το ίδιο μέγεθος. Το μπουζί του πίσω λιωμένο και του μπροστινού σε άθλια κατάσταση (υπ' όψιν έχουνε περάσει 2.000 χλμ από το μεγάλο σέρβις).
Ρύθμιση βαλβίδων, επανεγκατάσταση του προγράμματος της akrapovic, συμπλήρωση λαδιού στο μοτέρ, πληρωμή στον Ηλία και ... καλές βόλτες! Σαν καινούριο το αγρίμι!

Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του. Εγώ προσωπικά βρήκα νέο μάστορα και σιχτιρίζω τον παλιό... Δεν θέλω να αναφέρω όνομα γιατί είναι δυσφήμιση.
Μπορώ να πως όμως πως μετά το χέρι του Ηλία, το μηχανάκι δουλεύει ιδανικά!!!
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Μην τον προσπερνας ετσι τον μακακα...προσωπικη μου αποψη επρεπε να τον παρεις τηλ και να πληρωσει τα σπασμενα η να φτειαξει τα σπασμενα..οκ αν δεν θες μην αναφερεις το ονομα του, αλλα κανεις δεν τα κοβει απο δεντρακι τα ευρωπουλα..καλοταξιδο σου ευχομαι απο δω και περα
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
χαρας το κουραγιο σου να το ξεπρεασεις καθως εγω θα το πηγαινα στον παλιο που το ειχε κανει σερβις να δει τα αποτελεσματα των εργασιων κ ν'αναλαβει τις ευθηνες του.!
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Έπρεπε να πάς να του το βάλεις υπόθετο το 990 του μακάκα του προηγούμενου,θέλουνε να λέγονται και μηχανικοί.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
χαρας το κουραγιο σου να το ξεπρεασεις καθως εγω θα το πηγαινα στον παλιο που το ειχε κανει σερβις να δει τα αποτελεσματα των εργασιων κ ν'αναλαβει τις ευθηνες του.!
δηλαδή εσύ θα εμπιστευόσουν τον παλιό μάστορα που "έκανε" το μεγάλο σέρβις να φτιάξει αυτή τη ζημιά?
εδώ απλή συντήρηση δεν έκανε πως θα τον εμπιστευόσουν να επισκευάσει κάτι?
(διότι αν κατάλαβα από το 1ο ποστ δεν έγινε κάτι σωστά στο μεγάλο σερβις)
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Καλησπέρα σε όλους.

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την μικροπεριπέτεια που είχα.
Η μηχανή έχει αυτήν την στιγμή 32.000 χλμ. Αυτό σημαίνει πως στις 30.000 έκανα το μεγάλο σέρβις (βαλβίδες κλπ...).
Το Σάββατο που μας πέρασε, αποφασίσαμε με ένα φιλαράκι να κατευθυνθούμε προς Γαλαξίδι.
Ξεκινήσαμε το πρωί, ορεξάτοι και φορτσάτοι ... και μετά από πολύ ωραία ασφάλτινη και στριφτερή διαδρομή φτάσαμε στον προορισμό μας!!
Πόσο όμορφο είναι ρε παιδιά το Γαλαξίδι... Όποιος δεν έχει πάει, αξίζει μια επίσκεψη!
Αφού φάγαμε, με βαριά ... κοιλιά... ετοιμαστήκαμε για τον δρόμο της επιστροφής.
Ακολουθήσαμε άλλη διαδρομή, εξίσου στριφτερή και απολαυστική. Πέσαμε στην Θήβα και είπαμε να βγούμε Εθνική για να τα ξεκαπνίσουμε...!!!

Μπόλικες οι ευθείες .. Θήβα, Σείριος, Οινόφυτα και άλλες. Όλα καλά μέχρι την στιγμή που αντιλαμβάνομαι κομπιάσματα στο μοτέρ.
Ώπαααα λέω. Ας κόψω λίγο.. Παρατηρώ αλλαγή στον ήχο και του μοτέρ αλλά και των εξατμίσεων.
Ο κινητήρας έχει χάσει πλέον την δύναμή του και με το ζόρι ανεβάζει μέχρι τα 160.
Το αισθάνομαι σαν να δουλεύει με τον έναν κύλινδρο!!
Το μυαλό μου κάνει σβούρες και πλέον αναλύω πιθανά σενάρια.. (μάπα βενζίνη, φίλτρα, τρόμπα, μπουζί, μπεκ, λάδι, φλάτζα...).
Στα διόδια Αφιδνών, μετά τα κατεβάσματα μπαίνει η νεκρά και σταματάμε στο κουβούκλιο για πληρωμή. ΤΣΑΑΑΑΦΦΦΦΦΦ!!!!!
Έσβησε και δεν ξανάπαιρνε. Έχετε ξαναδεί πεζό να πληρώνει διόδια? Αυτό ακριβώς έκανα..
Αφού πλήρωσα, το έσπρωξα μέχρι την ΛΕΑ.
Τρεις μιζιές και παίρνει. Εννοείται πως το μοτέρ ξεροβήχει και χαροπαλεύει για να κρατήσει ρελαντί.
Ξεκινάμε και το φέρνω σπίτι.

Δευτέρα πρωί πρωί, αφού έχω κάνει τις ιντερνετικές αναζητήσεις μου, βρίσκομαι στον Ηλία (Elio).
Του εξηγώ τα συμπτώματα και πιθανολογούμε πως είναι ή φίλτρα ή τρόμπα βενζίνης.
Αμ δε!!! Με παίρνει τηλέφωνο μετά από τον έλεγχο που του έκανε...
- Έλα Σπύρο. Σου έχω άσχημα νέα...
- ΩΩΩΩΧΧΧΧΧΧ!! Πες μου μια και έξω..
- Τέσταρα την τρόμπα και έχεις φυσιολογική ροή. Το πρόβλημα βρίσκετε στον πίσω κύλινδρο.
- Τι εννοάς ρε Ηλία?
- Το μπουζί σου είναι λιωμένο και ο κύλινδρος δεν δουλεύει. Τι κάνω? Προχωράω παραμέσα ή θέλεις να μιλήσεις με τον προηγούμενο μάστορα?
- Ηλία προχώρα και πάρε με να μου πεις...

Το αποτέλεσμα? Τρεις από τις τέσσερις βαλβίδες του πίσω κυλίνδρου τελείως κλειστές.
Τα καπελώτα σε όλες τις βαλβίδες είχανε το ίδιο μέγεθος. Το μπουζί του πίσω λιωμένο και του μπροστινού σε άθλια κατάσταση (υπ' όψιν έχουνε περάσει 2.000 χλμ από το μεγάλο σέρβις).
Ρύθμιση βαλβίδων, επανεγκατάσταση του προγράμματος της akrapovic, συμπλήρωση λαδιού στο μοτέρ, πληρωμή στον Ηλία και ... καλές βόλτες! Σαν καινούριο το αγρίμι!

Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του. Εγώ προσωπικά βρήκα νέο μάστορα και σιχτιρίζω τον παλιό... Δεν θέλω να αναφέρω όνομα γιατί είναι δυσφήμιση.
Μπορώ να πως όμως πως μετά το χέρι του Ηλία, το μηχανάκι δουλεύει ιδανικά!!!

φιλε μου περαστικα και αγυριστα!! μην το σκεφτεσαι καθολου.. καλες βολτες με τον δαιμονα!!! αν θελεις στειλε μου ενα πμ σε ποιον το πηγαινες για να προσεχω.. ευχαρηστω και παλι καλοταξιδο!!
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Κλασσική περίπτωση!
Λόγω δυσκολίας πρόσβασης στον πίσω κύλινδρο, δεν τον πείραξε καθόλου....
Όσοι έχουν είχαν Africa το έχουν ζήσει...

Απλά τα "μαστόρια" δεν πειράζαν τπτ εκεί πίσω, εννοείται έλεγχο βαλβίδων κλπ...

Θυμάμαι την Africa μου στα 60.000 αποφάσισα να την πάω σε πολύ εξειδικευμένο τεχνίτη, στη Ν Ιωνία...

Καραφλιασα όταν με ενημέρωσε ότι ο πίσω κύλινδρος δεν είχε ανοιχτεί ποτέ το καπάκι βαλβίδων....
Έχω ακούσει πολλές τέτοιες ιστορίες για V twins....
Αφού δεν κάηκε ο κινητήρας... You lucky guy Spiros!!!! Keep going...
 

sp1r0s

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Μοτό
KTM 990 Adventure
Κατ' αρχήν η ολη ιστορία μου στοίχισε 175 ευρωπουλα! Ρύθμιση βαλβίδων ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ, 2 μπουζί, προγραμμα akrapovic ξανα και πλήρωση λαδιού περιπου 700ml.
Δεν ηθελα να το παω στον ιδιο, γιατι οπως εύστοχα ειπε ο srider, δεν του ειχα πλεον εμπιστοσύνη. Άσε που δεν θα μάθαινα τι ακριβως έφταιγε μιας και πολυ ευκολα θα μπορούσε να μου τα μπαλώσει. Και εννοειται πως και παλι δεν θα ημουνα σιγουρος οτι διορθώθηκε οτι πραγματικα έφταιγε.
Sirax λογικα εχεις δικιο... Οι βαλβίδες του εμπρός κυλίνδρου ητανε ρυθμισμένες. Το προβλημα ητανε στις βαλβίδες του πισω κυλίνδρου. Ενα ακόμη στοιχείο, ειναι το οτι η μια βίδα που πρεπει να βγάλεις για να βγει το "καπάκι" ή οπως αλλιως το λένε και να φτασεις στις βαλβίδες, ητανε ζόρικη και φάνηκε σαν να μην εχει ξεβιδωθει ποτε. Και εννοειται πως τα καπελωτα είχανε ολα το ιδιο μέγεθος!
Τα μπουζί δεν γίνονται ετσι για κανεναν λογο σε 2.000 χλμ. Θα ανεβάσω φωτογραφίες με την πρωτη ευκαιρια.
Επιπλέον, το προγραμμα δεν ειχε περαστεί σωστα. Τα σκασίματα ητανε πολυ έντονα και μαλλον δούλευε με πολυ πλούσιο μείγμα. Αυτο ειναι δικο μου συμπέρασμα μιας και τωρα δεν κανει κιχ απο τις εξατμίσεις!!
Αυτα τα ολιγα..
Προσοχή λοιπόν ποιους εμπιστευόμαστε, γιατι εκτος απο την ζημιά που έπαθα, θα μπορούσε να ητανε και χειρότερα...
Σκέψου να ημουνα σε καμια στροφή με κάμποσα χιλιόμετρα και να μου έσβηνε ή να κόλλαγε το μοτέρ ή δεν ξερω κι εγω τι...
Οποτε, μικρο το κακο.
Πάθαμε, μάθαμε και παμε παρακάτω!!




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Για άλλη μία φορά ενισχύεται η άποψη μου περί μηχανικάτζας... Αν μπορείς το φτιάχνεις μόνος σου και σιχτιρίζεις τον εαυτό σου σε περίπτωση λάθους.....
Τουλάχιστον δεν σε πληρώνεις κι απο πάνω !!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καλημερες!
Ειχα και εγω V2 μοτερακια, 2 Αφρικα κι ενα V strom. Αυτα δεν τα εζησα, μιας και ειτε ημουν παρον, ειτε περνουσα ξανα ενω γινονταν οι εργασιες. Ειναι συνηθισμενη η ανευθυνοτητα στις μερες μας, δυστυχως. Καμια εμπιστοσυνη σ ολοιονδηποτε! Προφανως τον προηγουμενο τον εμπιστευτηκες, αλλα ουτε το λαδι να μην εχει σωστη σταθμη; 700 ml στις 2000 χλμ; Μιλαμε ο τυπος εκανε οτι να ναι... Μπομπ ο μαστορας ενα πραγμα:wacky:
Δε μπορεις να αφηνεις το μηχανακι και να πας για την παραλαβη, ετσι με κλειστα ματια.
Παλι καλα που δεν εγινε μεγαλυτερη ζημια φιλαρακι. Καλα χλμ απο δω και μπρος και παντα η παρουσια μας στο συνεργειο να γινεται αισθητη....;)
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Στείλε μου σε παρακαλω πμ το μάστορα αν δεν έχεις πρόβλημα να μην περνάω ούτε απτο τετράγωνο που βρίσκεται.
 

AggelakasK

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
KΩΣΤΑΣ
Μοτό
R1200 GS
καλημερα φιλε ! βγαλτον στο τακο! γιατι μας περνανε για μ@λ@κες ....ελα μωρε σου λεει ktm εχει και αρχιζει η πιπιλα , προβληματα , αστοχιες υλικου κτλ...απο κατι τετοιους βγαλανε κακο ονομα τα ktm
 

ΚΟΥΛΗΣ

Μέλος
Περιοχή
Πάργα
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
990 ADVENTURE
Αν είχε σκασιματα στο κλείσιμο του γκαζιού ενώ είχες φίλτρο κ Εξατμησεις, απλός δεν είχε περασει το πρόγραμμα και δούλευες με το μαμά.
Τώρα σταμάτησαν τα σκασιματα επειδή στο πέρασε κ δουλεύει πιο πλούσια
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλημερα. Ποτε δεν καταλαβα γιατι να μη πει καποιος την αληθεια οτι πηγε εκει και εγινε αυτο.
Καλημερα Δημήτρη.
Να σας εξηγήσω γιατί δεν είναι νομικά σωστό καταρχήν και γενικά κατά δεύτερο.
Τα φόρουμ δεν είναι σε θέση να ακούσουν και τις 2 πλευρες σε τέτοιες περιπτώσεις.
Έτσι λοιπόν όταν κατηγορηθεί ένας επαγγελματίας, μπορεί πολύ ευκολα να σου τραβήξει μια αγωγή και αντί να κάνουμε το χομπυ μας εδώ μέσα, να τρέχουμε σε δικαστήρια.

Στο παρελθόν έχουν συμβεί αυτά που λέω και άλλα πολλά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Άκου ενα νούμερο μηχανικό..Καλό θα ήταν φίλε μου να δώσεις έστω μερικά στοιχεία.. περιοχή και αν είναι γενικό συνεργείο ή εξειδικευμένο να έχουμε μια ιδέα και όποιος θέλει απο εκεί και έπειτα και κάτι του λέει η περιοχή να σε ρωτήσει με ένα πμ.

Αυτά είναι ΠΟΛΥ σοβαρά πράγματα και πρέπει να ενημερωνόμαστε.
 

dimitris777

Μέλος
Περιοχή
Αλεξανδρουπολη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
V STROM 650 XT
Σωστα εχεις δικιο φιλε και καταλαβαινω ποσο λεπτο ειναι το θεμα αλλα υποτιθεται οτι οταν περνεις θεση για κατι τοσο σοβαρο ειναι αληθεια. Θα μπορουσε να κοληση η μηχανη σου με 180+ και να τα δεις ολα (ποτε να μη γινει σε κανενα) αρα το λιγοτερο που μπορεις να κανεις ειναι να βοηθησεις καποιον που θα παει αμεριμνος στον "μαστορα" να τον δαγκωσει!...και να παθει και ζημεια!
 

sp1r0s

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Μοτό
KTM 990 Adventure
Άκου ενα νούμερο μηχανικό..Καλό θα ήταν φίλε μου να δώσεις έστω μερικά στοιχεία.. περιοχή και αν είναι γενικό συνεργείο ή εξειδικευμένο να έχουμε μια ιδέα και όποιος θέλει απο εκεί και έπειτα και κάτι του λέει η περιοχή να σε ρωτήσει με ένα πμ.

Αυτά είναι ΠΟΛΥ σοβαρά πράγματα και πρέπει να ενημερωνόμαστε.
Σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο το πήγαινα.
Στα Άνω Πατήσια μένω.
 
Top Bottom