Καλησπέρα σε όλους.
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την μικροπεριπέτεια που είχα.
Η μηχανή έχει αυτήν την στιγμή 32.000 χλμ. Αυτό σημαίνει πως στις 30.000 έκανα το μεγάλο σέρβις (βαλβίδες κλπ...).
Το Σάββατο που μας πέρασε, αποφασίσαμε με ένα φιλαράκι να κατευθυνθούμε προς Γαλαξίδι.
Ξεκινήσαμε το πρωί, ορεξάτοι και φορτσάτοι ... και μετά από πολύ ωραία ασφάλτινη και στριφτερή διαδρομή φτάσαμε στον προορισμό μας!!
Πόσο όμορφο είναι ρε παιδιά το Γαλαξίδι... Όποιος δεν έχει πάει, αξίζει μια επίσκεψη!
Αφού φάγαμε, με βαριά ... κοιλιά... ετοιμαστήκαμε για τον δρόμο της επιστροφής.
Ακολουθήσαμε άλλη διαδρομή, εξίσου στριφτερή και απολαυστική. Πέσαμε στην Θήβα και είπαμε να βγούμε Εθνική για να τα ξεκαπνίσουμε...!!!
Μπόλικες οι ευθείες .. Θήβα, Σείριος, Οινόφυτα και άλλες. Όλα καλά μέχρι την στιγμή που αντιλαμβάνομαι κομπιάσματα στο μοτέρ.
Ώπαααα λέω. Ας κόψω λίγο.. Παρατηρώ αλλαγή στον ήχο και του μοτέρ αλλά και των εξατμίσεων.
Ο κινητήρας έχει χάσει πλέον την δύναμή του και με το ζόρι ανεβάζει μέχρι τα 160.
Το αισθάνομαι σαν να δουλεύει με τον έναν κύλινδρο!!
Το μυαλό μου κάνει σβούρες και πλέον αναλύω πιθανά σενάρια.. (μάπα βενζίνη, φίλτρα, τρόμπα, μπουζί, μπεκ, λάδι, φλάτζα...).
Στα διόδια Αφιδνών, μετά τα κατεβάσματα μπαίνει η νεκρά και σταματάμε στο κουβούκλιο για πληρωμή. ΤΣΑΑΑΑΦΦΦΦΦΦ!!!!!
Έσβησε και δεν ξανάπαιρνε. Έχετε ξαναδεί πεζό να πληρώνει διόδια? Αυτό ακριβώς έκανα..
Αφού πλήρωσα, το έσπρωξα μέχρι την ΛΕΑ.
Τρεις μιζιές και παίρνει. Εννοείται πως το μοτέρ ξεροβήχει και χαροπαλεύει για να κρατήσει ρελαντί.
Ξεκινάμε και το φέρνω σπίτι.
Δευτέρα πρωί πρωί, αφού έχω κάνει τις ιντερνετικές αναζητήσεις μου, βρίσκομαι στον Ηλία (Elio).
Του εξηγώ τα συμπτώματα και πιθανολογούμε πως είναι ή φίλτρα ή τρόμπα βενζίνης.
Αμ δε!!! Με παίρνει τηλέφωνο μετά από τον έλεγχο που του έκανε...
- Έλα Σπύρο. Σου έχω άσχημα νέα...
- ΩΩΩΩΧΧΧΧΧΧ!! Πες μου μια και έξω..
- Τέσταρα την τρόμπα και έχεις φυσιολογική ροή. Το πρόβλημα βρίσκετε στον πίσω κύλινδρο.
- Τι εννοάς ρε Ηλία?
- Το μπουζί σου είναι λιωμένο και ο κύλινδρος δεν δουλεύει. Τι κάνω? Προχωράω παραμέσα ή θέλεις να μιλήσεις με τον προηγούμενο μάστορα?
- Ηλία προχώρα και πάρε με να μου πεις...
Το αποτέλεσμα? Τρεις από τις τέσσερις βαλβίδες του πίσω κυλίνδρου τελείως κλειστές.
Τα καπελώτα σε όλες τις βαλβίδες είχανε το ίδιο μέγεθος. Το μπουζί του πίσω λιωμένο και του μπροστινού σε άθλια κατάσταση (υπ' όψιν έχουνε περάσει 2.000 χλμ από το μεγάλο σέρβις).
Ρύθμιση βαλβίδων, επανεγκατάσταση του προγράμματος της akrapovic, συμπλήρωση λαδιού στο μοτέρ, πληρωμή στον Ηλία και ... καλές βόλτες! Σαν καινούριο το αγρίμι!
Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του. Εγώ προσωπικά βρήκα νέο μάστορα και σιχτιρίζω τον παλιό... Δεν θέλω να αναφέρω όνομα γιατί είναι δυσφήμιση.
Μπορώ να πως όμως πως μετά το χέρι του Ηλία, το μηχανάκι δουλεύει ιδανικά!!!
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την μικροπεριπέτεια που είχα.
Η μηχανή έχει αυτήν την στιγμή 32.000 χλμ. Αυτό σημαίνει πως στις 30.000 έκανα το μεγάλο σέρβις (βαλβίδες κλπ...).
Το Σάββατο που μας πέρασε, αποφασίσαμε με ένα φιλαράκι να κατευθυνθούμε προς Γαλαξίδι.
Ξεκινήσαμε το πρωί, ορεξάτοι και φορτσάτοι ... και μετά από πολύ ωραία ασφάλτινη και στριφτερή διαδρομή φτάσαμε στον προορισμό μας!!
Πόσο όμορφο είναι ρε παιδιά το Γαλαξίδι... Όποιος δεν έχει πάει, αξίζει μια επίσκεψη!
Αφού φάγαμε, με βαριά ... κοιλιά... ετοιμαστήκαμε για τον δρόμο της επιστροφής.
Ακολουθήσαμε άλλη διαδρομή, εξίσου στριφτερή και απολαυστική. Πέσαμε στην Θήβα και είπαμε να βγούμε Εθνική για να τα ξεκαπνίσουμε...!!!
Μπόλικες οι ευθείες .. Θήβα, Σείριος, Οινόφυτα και άλλες. Όλα καλά μέχρι την στιγμή που αντιλαμβάνομαι κομπιάσματα στο μοτέρ.
Ώπαααα λέω. Ας κόψω λίγο.. Παρατηρώ αλλαγή στον ήχο και του μοτέρ αλλά και των εξατμίσεων.
Ο κινητήρας έχει χάσει πλέον την δύναμή του και με το ζόρι ανεβάζει μέχρι τα 160.
Το αισθάνομαι σαν να δουλεύει με τον έναν κύλινδρο!!
Το μυαλό μου κάνει σβούρες και πλέον αναλύω πιθανά σενάρια.. (μάπα βενζίνη, φίλτρα, τρόμπα, μπουζί, μπεκ, λάδι, φλάτζα...).
Στα διόδια Αφιδνών, μετά τα κατεβάσματα μπαίνει η νεκρά και σταματάμε στο κουβούκλιο για πληρωμή. ΤΣΑΑΑΑΦΦΦΦΦΦ!!!!!
Έσβησε και δεν ξανάπαιρνε. Έχετε ξαναδεί πεζό να πληρώνει διόδια? Αυτό ακριβώς έκανα..
Αφού πλήρωσα, το έσπρωξα μέχρι την ΛΕΑ.
Τρεις μιζιές και παίρνει. Εννοείται πως το μοτέρ ξεροβήχει και χαροπαλεύει για να κρατήσει ρελαντί.
Ξεκινάμε και το φέρνω σπίτι.
Δευτέρα πρωί πρωί, αφού έχω κάνει τις ιντερνετικές αναζητήσεις μου, βρίσκομαι στον Ηλία (Elio).
Του εξηγώ τα συμπτώματα και πιθανολογούμε πως είναι ή φίλτρα ή τρόμπα βενζίνης.
Αμ δε!!! Με παίρνει τηλέφωνο μετά από τον έλεγχο που του έκανε...
- Έλα Σπύρο. Σου έχω άσχημα νέα...
- ΩΩΩΩΧΧΧΧΧΧ!! Πες μου μια και έξω..
- Τέσταρα την τρόμπα και έχεις φυσιολογική ροή. Το πρόβλημα βρίσκετε στον πίσω κύλινδρο.
- Τι εννοάς ρε Ηλία?
- Το μπουζί σου είναι λιωμένο και ο κύλινδρος δεν δουλεύει. Τι κάνω? Προχωράω παραμέσα ή θέλεις να μιλήσεις με τον προηγούμενο μάστορα?
- Ηλία προχώρα και πάρε με να μου πεις...
Το αποτέλεσμα? Τρεις από τις τέσσερις βαλβίδες του πίσω κυλίνδρου τελείως κλειστές.
Τα καπελώτα σε όλες τις βαλβίδες είχανε το ίδιο μέγεθος. Το μπουζί του πίσω λιωμένο και του μπροστινού σε άθλια κατάσταση (υπ' όψιν έχουνε περάσει 2.000 χλμ από το μεγάλο σέρβις).
Ρύθμιση βαλβίδων, επανεγκατάσταση του προγράμματος της akrapovic, συμπλήρωση λαδιού στο μοτέρ, πληρωμή στον Ηλία και ... καλές βόλτες! Σαν καινούριο το αγρίμι!
Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του. Εγώ προσωπικά βρήκα νέο μάστορα και σιχτιρίζω τον παλιό... Δεν θέλω να αναφέρω όνομα γιατί είναι δυσφήμιση.
Μπορώ να πως όμως πως μετά το χέρι του Ηλία, το μηχανάκι δουλεύει ιδανικά!!!