990 Adventure... Ευτυχώς προλάβαμε τα χειρότερα!!!

sp1r0s

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Μοτό
KTM 990 Adventure
Αν είχε σκασιματα στο κλείσιμο του γκαζιού ενώ είχες φίλτρο κ Εξατμησεις, απλός δεν είχε περασει το πρόγραμμα και δούλευες με το μαμά.
Τώρα σταμάτησαν τα σκασιματα επειδή στο πέρασε κ δουλεύει πιο πλούσια
Το θέμα είναι πως πέρασε το πρόγραμμα μπροστά μου ο βοηθός του.
Αυτό μου λέει πως μάλλον δεν ξέρει να χειρίζεται το μηχάνημα...
Και δεν θα μπορούσα να καταλάβω την διαφορά, μιας και έβαλα το πρόγραμμα μαζί με τις εξατμίσεις.
Δεν τις δούλεψα καθόλου με τον μαμά χάρτη.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σωστα εχεις δικιο φιλε και καταλαβαινω ποσο λεπτο ειναι το θεμα αλλα υποτιθεται οτι οταν περνεις θεση για κατι τοσο σοβαρο ειναι αληθεια. Θα μπορουσε να κοληση η μηχανη σου με 180+ και να τα δεις ολα (ποτε να μη γινει σε κανενα) αρα το λιγοτερο που μπορεις να κανεις ειναι να βοηθησεις καποιον που θα παει αμεριμνος στον "μαστορα" να τον δαγκωσει!...και να παθει και ζημεια!
Σε π.μ......παιδιά, πείτε ότι θέλετε εκεί.

Να σας διηγηθώ κάτι που έγινε το 2010.
Κάποιο μέλος είχε κατηγορήσει ανοικτά σε ένα φόρουμ ένα συνεργείο για υψηλές τιμές κλπ.
Έτυχε να πάω για σέρβις την επόμενη ημέρα και συζήτησα με τον ιδιοκτήτη το θέμα.
Το μέλος είχε γράψει 500 ευρώ για σέρβις και εγώ είδα τιμολόγιο που αφορούσε σέρβις, αλυσίδα, γρανάζια, τακάκια κλπ.
Φαντάζεσαι τι θα μπορούσε να κάνει το συνεργείο σε νομικό πλαίσιο κατά του φόρουμ ......
Μπλέξιμο φιλοι μου.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κατ' αρχήν η ολη ιστορία μου στοίχισε 175 ευρωπουλα! Ρύθμιση βαλβίδων ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ, 2 μπουζί, προγραμμα akrapovic ξανα και πλήρωση λαδιού περιπου 700ml.
Το κόστος αναλλωσίμων αφορά μόνο τα 2 μπουζί κ τα 700ml λαδιού.(τα οποία γιατί έλειπαν?-σου καίει 350ml/1000km?)
Τα υπόλοιπα είναι για εργασία (εργατώρες)
Και το αντίτιμο είναι απολύτως φυσιολογικό ,γιατί χρειάζεται πολύ γδύσιμο-ντύσιμο για να γίνει η δουλειά(σωστά)


Δεν ηθελα να το παω στον ιδιο, γιατι οπως εύστοχα ειπε ο srider, δεν του ειχα πλεον εμπιστοσύνη. Άσε που δεν θα μάθαινα τι ακριβως έφταιγε μιας και πολυ ευκολα θα μπορούσε να μου τα μπαλώσει. Και εννοειται πως και παλι δεν θα ημουνα σιγουρος οτι διορθώθηκε οτι πραγματικα έφταιγε.
Σωστά σκέφτηκες.


Sirax λογικα εχεις δικιο... Οι βαλβίδες του εμπρός κυλίνδρου ητανε ρυθμισμένες. Το προβλημα ητανε στις βαλβίδες του πισω κυλίνδρου. Ενα ακόμη στοιχείο, ειναι το οτι η μια βίδα που πρεπει να βγάλεις για να βγει το "καπάκι" ή οπως αλλιως το λένε και να φτασεις στις βαλβίδες, ητανε ζόρικη και φάνηκε σαν να μην εχει ξεβιδωθει ποτε. Και εννοειται πως τα καπελωτα είχανε ολα το ιδιο μέγεθος!
Τα μπουζί δεν γίνονται ετσι για κανεναν λογο σε 2.000 χλμ. Θα ανεβάσω φωτογραφίες με την πρωτη ευκαιρια.
Αυτό που έβαλα στα bold ,μπορεί να συνέβη επειδή ο "μάστορας" έσφιξε χωρίς ροπόκλειδο ,και επιδεινώθηκε με την θερμοκρασία ,η οποία στον πίσω κύλινδρο είναι μεγάλη.
Μπορεί επίσης να είδε χαλαρή τη βίδα κ να έβαλε κόλλα.

Οπως κ να'χει ,απο την στιγμή που το μηχανάκι είχε 30Κ ,θα έπρεπε να έχουν ξαναελεγχθεί οι βαλβίδες άλλες 2 φορές (στα 1000 κ στα 15000)
Στον ίδιο το πήγαινες απο καινούργιο;

Πάντως ,επειδή η όλη μανούρα στο ADV είναι το γδύσιμο για να φτάσεις στις κεφαλές ,μου φαίνεται άτοπο κάποιος μάστορας ,να γδύσει κουστούμια ,να αφαιρέσει φιλτροκούτι κ σώματα ψεκασμού ,να ελέγξει μόνο τον εμπρός κύλινδρο ,κ να μην ανοίξει το καπάκι της κεφαλής του πίσω κυλίνδρου για να ελέγξει βαλβίδες.
Αν φτάσει σε αυτό το σημείο αποσυναρμολόγησης ,δεν υπάρχει λόγος να μην κάνει τη δουλειά.

Απο την άλλη ,το να πληρώνεις βαλβίδες στα 1000 (επειδή το λέει το μαν) και να μην γίνονται (επειδή ο μάστορας θεωρεί οτι πιθανότατα δεν χρειάζεται) ,είναι συχνό φαινόμενο.(είναι και απάτη επίσης)
Αλλά ,το να μήν ελεγχθούν ούτε στα 15Κ ,είναι επικίνδυνο.


Επιπλέον, το προγραμμα δεν ειχε περαστεί σωστα.
Αυτό πάλι ,πώς γίνεται ;
Αν συνδεθεί η ΕCU ,και υπάρχει το κατάλληλο πρόγραμα χαρτογράφησης ,ένα ENTER χρειάζεται για να γίνει η δουλειά.
Εκτός κι αν εννοείς οτι δεν σου πέρασε το κατάλληλο πρόγραμμα.
EDIT: Είδα οτι το απάντησες αυτό ,καθ'όσον έγραφα την ερώτηση.


Τα σκασίματα ητανε πολυ έντονα και μαλλον δούλευε με πολυ πλούσιο μείγμα. Αυτο ειναι δικο μου συμπέρασμα μιας και τωρα δεν κανει κιχ απο τις εξατμίσεις!!
Τα σκασίματα πιθανότατα ήταν απο τις κακορυθμισμένες βαλβίδες.


Αυτα τα ολιγα..
Προσοχή λοιπόν ποιους εμπιστευόμαστε, γιατι εκτος απο την ζημιά που έπαθα, θα μπορούσε να ητανε και χειρότερα...
Σκέψου να ημουνα σε καμια στροφή με κάμποσα χιλιόμετρα και να μου έσβηνε ή να κόλλαγε το μοτέρ ή δεν ξερω κι εγω τι...
Οποτε, μικρο το κακο.
Πάθαμε, μάθαμε και παμε παρακάτω!!
Πολύ σωστά τα λές φίλε μου.
Αλλά πως να προφυλακτείς;
Πάς σε κάποιο εξουσιοδωτημένο ,ή σε κάποιον επαγγελματία που είναι χρόνια στον χώρο ,και αφήνεις το μηχανάκι σου για service.
Δεν γράφει στο κούτελο "Απατεώνας" ,για να φυλαχτείς ,άρα
ή θα μάθεις γι'αυτόν πρίν πάς ,κι αν ακούσεις άσχημες κριτικές ,δεν θα πας
ή θα πάθεις ,για να μάθεις ,κ θα το μοιραστείς (έστω κ με πμ ή κατ'ιδίαν) για να μην πάθουν κι άλλοι !!!


Ενδιαφέρον κ χρήσιμο θα ήταν ,να πας στον μάστορα που έκανε την αστοχία ,να του παραθέσεις το περιστατικό ,κ να ακούσεις (κ να μας μεταφέρεις) την εκδοχή του.





υγ: Να το χαίρεσαι το θεριό σου ,πάντα απροβλημάτιστο ,και ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΣ !!! :friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Νάναι καλά"αυτοί"που για χάρη τους μας απογοητεύουν τα ΚΤΜια.
Σπύρο στη θέση σου ακόμα και τώρα θα περνούσα απο εκεί όχι για καβγάδες και τσαμπουκάδες αλλα θα του έλεγα τις βλακείες κάνει να πούμε
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Καλησπέρα σε όλους.

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την μικροπεριπέτεια που είχα.
Η μηχανή έχει αυτήν την στιγμή 32.000 χλμ. Αυτό σημαίνει πως στις 30.000 έκανα το μεγάλο σέρβις (βαλβίδες κλπ...).
Το Σάββατο που μας πέρασε, αποφασίσαμε με ένα φιλαράκι να κατευθυνθούμε προς Γαλαξίδι.
Ξεκινήσαμε το πρωί, ορεξάτοι και φορτσάτοι ... και μετά από πολύ ωραία ασφάλτινη και στριφτερή διαδρομή φτάσαμε στον προορισμό μας!!
Πόσο όμορφο είναι ρε παιδιά το Γαλαξίδι... Όποιος δεν έχει πάει, αξίζει μια επίσκεψη!
Αφού φάγαμε, με βαριά ... κοιλιά... ετοιμαστήκαμε για τον δρόμο της επιστροφής.
Ακολουθήσαμε άλλη διαδρομή, εξίσου στριφτερή και απολαυστική. Πέσαμε στην Θήβα και είπαμε να βγούμε Εθνική για να τα ξεκαπνίσουμε...!!!

Μπόλικες οι ευθείες .. Θήβα, Σείριος, Οινόφυτα και άλλες. Όλα καλά μέχρι την στιγμή που αντιλαμβάνομαι κομπιάσματα στο μοτέρ.
Ώπαααα λέω. Ας κόψω λίγο.. Παρατηρώ αλλαγή στον ήχο και του μοτέρ αλλά και των εξατμίσεων.
Ο κινητήρας έχει χάσει πλέον την δύναμή του και με το ζόρι ανεβάζει μέχρι τα 160.
Το αισθάνομαι σαν να δουλεύει με τον έναν κύλινδρο!!
Το μυαλό μου κάνει σβούρες και πλέον αναλύω πιθανά σενάρια.. (μάπα βενζίνη, φίλτρα, τρόμπα, μπουζί, μπεκ, λάδι, φλάτζα...).
Στα διόδια Αφιδνών, μετά τα κατεβάσματα μπαίνει η νεκρά και σταματάμε στο κουβούκλιο για πληρωμή. ΤΣΑΑΑΑΦΦΦΦΦΦ!!!!!
Έσβησε και δεν ξανάπαιρνε. Έχετε ξαναδεί πεζό να πληρώνει διόδια? Αυτό ακριβώς έκανα..
Αφού πλήρωσα, το έσπρωξα μέχρι την ΛΕΑ.
Τρεις μιζιές και παίρνει. Εννοείται πως το μοτέρ ξεροβήχει και χαροπαλεύει για να κρατήσει ρελαντί.
Ξεκινάμε και το φέρνω σπίτι.

Δευτέρα πρωί πρωί, αφού έχω κάνει τις ιντερνετικές αναζητήσεις μου, βρίσκομαι στον Ηλία (Elio).
Του εξηγώ τα συμπτώματα και πιθανολογούμε πως είναι ή φίλτρα ή τρόμπα βενζίνης.
Αμ δε!!! Με παίρνει τηλέφωνο μετά από τον έλεγχο που του έκανε...
- Έλα Σπύρο. Σου έχω άσχημα νέα...
- ΩΩΩΩΧΧΧΧΧΧ!! Πες μου μια και έξω..
- Τέσταρα την τρόμπα και έχεις φυσιολογική ροή. Το πρόβλημα βρίσκετε στον πίσω κύλινδρο.
- Τι εννοάς ρε Ηλία?
- Το μπουζί σου είναι λιωμένο και ο κύλινδρος δεν δουλεύει. Τι κάνω? Προχωράω παραμέσα ή θέλεις να μιλήσεις με τον προηγούμενο μάστορα?
- Ηλία προχώρα και πάρε με να μου πεις...

Το αποτέλεσμα? Τρεις από τις τέσσερις βαλβίδες του πίσω κυλίνδρου τελείως κλειστές.
Τα καπελώτα σε όλες τις βαλβίδες είχανε το ίδιο μέγεθος. Το μπουζί του πίσω λιωμένο και του μπροστινού σε άθλια κατάσταση (υπ' όψιν έχουνε περάσει 2.000 χλμ από το μεγάλο σέρβις).
Ρύθμιση βαλβίδων, επανεγκατάσταση του προγράμματος της akrapovic, συμπλήρωση λαδιού στο μοτέρ, πληρωμή στον Ηλία και ... καλές βόλτες! Σαν καινούριο το αγρίμι!

Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του. Εγώ προσωπικά βρήκα νέο μάστορα και σιχτιρίζω τον παλιό... Δεν θέλω να αναφέρω όνομα γιατί είναι δυσφήμιση.
Μπορώ να πως όμως πως μετά το χέρι του Ηλία, το μηχανάκι δουλεύει ιδανικά!!!
Σε κάποια βόλτα να μας πεις το όνομα του "μάστορα",η σε pm.Μεγαλο θέμα αυτό με τα "μαστορια"μια ζωή....ο καθένας έχει να πει και μια ιστορια:(
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Νάναι καλά"αυτοί"που για χάρη τους μας απογοητεύουν τα ΚΤΜια.
Σπύρο στη θέση σου ακόμα και τώρα θα περνούσα απο εκεί όχι για καβγάδες και τσαμπουκάδες αλλα θα του έλεγα τις βλακείες κάνει να πούμε
Αν μπορείς να είσαι ήρεμος (που δεν θασαι με τη πρωτη μαλακια που θα σου πει οτι δεν είναι έτσι κτλ):mad:
 

sp1r0s

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Μοτό
KTM 990 Adventure
Το κόστος αναλλωσίμων αφορά μόνο τα 2 μπουζί κ τα 700ml λαδιού.(τα οποία γιατί έλειπαν?-σου καίει 350ml/1000km?)
Δεν γνωρίζουμε σίγουρα γιατί έλειπαν. Ή δεν μου έβαλε σωστή ποσότητα στο μεγάλο σέρβις, ή όντως τα καίει.
Θα ξέρουμε στην επόμενη αλλαγή λαδιών που θα κάνουμε σε 3.000 χλμ.


Αυτό που έβαλα στα bold ,μπορεί να συνέβη επειδή ο "μάστορας" έσφιξε χωρίς ροπόκλειδο ,και επιδεινώθηκε με την θερμοκρασία ,η οποία στον πίσω κύλινδρο είναι μεγάλη.
Μπορεί επίσης να είδε χαλαρή τη βίδα κ να έβαλε κόλλα.
Ναι όντως μπορεί. Αν είχε ρυθμίσει όμως δεν θα έπρεπε να βρούμε καπελώτα σε διαφορετικά μεγέθη? Ήτανε όλα ίδια.
Ας απαντήσει κάποιος που γνωρίζει.

Οπως κ να'χει ,απο την στιγμή που το μηχανάκι είχε 30Κ ,θα έπρεπε να έχουν ξαναελεγχθεί οι βαλβίδες άλλες 2 φορές (στα 1000 κ στα 15000)
Στον ίδιο το πήγαινες απο καινούργιο;
Το μηχανάκι το πήρα με 24.000χλμ από ιδιώτη. Δεν έκανε εκεί τα σέρβις του. Εγώ έκανα μία αλλαγή λαδιών στις 25.000 και το μεγάλο στις 30.000

Αυτό πάλι ,πώς γίνεται ;
Αν συνδεθεί η ΕCU ,και υπάρχει το κατάλληλο πρόγραμα χαρτογράφησης ,ένα ENTER χρειάζεται για να γίνει η δουλειά.
Εκτός κι αν εννοείς οτι δεν σου πέρασε το κατάλληλο πρόγραμμα.
Τα σκασίματα πιθανότατα ήταν απο τις κακορυθμισμένες βαλβίδες.
Μόνο αυτός ξέρει και αν το ξέρει ποιο πρόγραμμα μου πέρασε και αν το πέρασε.
Όσο για τα σκασίματα, μπορεί να ήτανε και από τις κακορυθμισμένες βαλβίδες.


Ενδιαφέρον κ χρήσιμο θα ήταν ,να πας στον μάστορα που έκανε την αστοχία ,να του παραθέσεις το περιστατικό ,κ να ακούσεις (κ να μας μεταφέρεις) την εκδοχή του.
(Επίσης ,δεν μας είπες ,ανήκε στο εξουσ.δίκτυο της ΚΤΜ ?)
Δεν θέλω και πολύ να πάω από εκεί. Εξουσιοδοτημένο είναι το συνεργείο.
Θα του πω την ιστορία μου, δεν θα παραδεχτεί τίποτα, θα μου πει την επαγγελματική δικαιολογία του, θα τσακωθούμε και δεν θα έχουμε καταλήξει κάπου.
Θέλει μεγάλα κάκαλα να παραδεχτεί καποιος το λάθος του και να αποζημιώσει τον παθόντα.
Δεν νομίζω να υπάρχουνε πολλοί στον χώρο που να τα κουβαλάνε...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δεν γνωρίζουμε σίγουρα γιατί έλειπαν. Ή δεν μου έβαλε σωστή ποσότητα στο μεγάλο σέρβις, ή όντως τα καίει.
Θα ξέρουμε στην επόμενη αλλαγή λαδιών που θα κάνουμε σε 3.000 χλμ.
Συγνώμη κιόλας...αλλά...εσύ ,μετά το service ,και μέσα στα επόμενα 2000km ,δεν έλεγξες ποτέ κ καθόλου την στάθμη του λαδιού;;;
Ούτε καν απο περιέργεια;
Σε ένα μηχανάκι που το πηρες μεταχειρισμένο ,άρα δεν έιναι δυνατόν να γνωρίζεις αν καίει (που καίει) λαδάκι...;

Οπως και να'χει ,τωρα πλέον ,και μετά απο την ένδειξη λαδιού που είχες ,καλό κ σόφρων είναι ,να ελέγχεις την στάθμη του λαδιού τακτικά.
Ελεγξέ τη την επόμενη φορά που θα καβαλήσεις (μετά απο βόλτα) και επανέλαβέ το αρχικά κάθε 500km ,κι αν δείς καθόλου ή μικρή πτώση της στάθμης ,έλεγχε το αργότερο κάθε 1000km ,για όσο θα έχεις στην κατοχή σου το συγεκκριμένο μοτό.
Μόνο φρόντισε να μάθεις πως γίνεται ΣΩΣΤΑ ο έλεγχος!!!

Τελείως φιλική συμβουλή.:ok:




Ναι όντως μπορεί. Αν είχε ρυθμίσει όμως δεν θα έπρεπε να βρούμε καπελώτα σε διαφορετικά μεγέθη? Ήτανε όλα ίδια.
Ας απαντήσει κάποιος που γνωρίζει.
Το Νο του καπελώτου ,καθορίζεται απο το διάκενο που έχει προκύψει κατά την μέτρηση ,και αυξομειώνεται μαθηματικά ,ώστε να προκύψει κ πάλι η επιθυμητή τιμή διάκενου.
Σε ιδανικές συνθήκες μηδαμινών φθορών (άρα και αποκλίσεων) ,είναι πιθανό να μην χρειαστεί κάποια επέμβαση-αλλαγή καπελώτου κατά την ρύθμιση.
Θεωρητικά λοιπόν μπορεί να συμβεί.(και πρακτικά το έχω δεί να συμβαίνει ,σπάνια βέβαια σε όλες τις βαλβίδες)




Το μηχανάκι το πήρα με 24.000χλμ από ιδιώτη. Δεν έκανε εκεί τα σέρβις του. Εγώ έκανα μία αλλαγή λαδιών στις 25.000 και το μεγάλο στις 30.000
Μπορείς όμως εσύ (μέσω του Elio) να μάθεις το ιστορικό του απο 0km ,και να ξέρεις ΤΙ έχει γίνει και ΠΟΥ.;)




Δεν θέλω και πολύ να πάω από εκεί. Εξουσιοδοτημένο είναι το συνεργείο.
Θα του πω την ιστορία μου, δεν θα παραδεχτεί τίποτα, θα μου πει την επαγγελματική δικαιολογία του, θα τσακωθούμε και δεν θα έχουμε καταλήξει κάπου.
Θέλει μεγάλα κάκαλα να παραδεχτεί καποιος το λάθος του και να αποζημιώσει τον παθόντα.
Δεν νομίζω να υπάρχουνε πολλοί στον χώρο που να τα κουβαλάνε...
Το ανέκδοτο με τον γρύλο....:pξερω....ξέρω....:D

Δεν έχεις άδικο σε αυτά που λές.
Συνήθως έτσι (δεν) αντιμετωπίζουν τα λάθη τους οι "μαστόροι".
Ομως εγώ θα πήγαινα ,και θα προσπαθούσα με πολύ ήρεμο τρόπο να του καταθέσω τα γεγονότα και να πάρω απαντήσεις ,όπως επίσης θα απαιτούσα να αποζημιωθώ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για την ζημιά που διορθώθηκε ,γιατί αν έγινε κ κάτι βαθύτερο που θα βγεί αργότερα ,δεν το ξέρεις.

Να ξέρεις επίσης ,οτι οι μαστόροι γνωρίζονται μεταξύ τους.(πιθανότατα έχουν μιλήσει ήδη "off the record")
Και απο την στιγμή που εσύ ,έχεις συγκεκριμένη διάγνωση κ επισκευή ,απο επίσης εξουσιοδωτημένο και καταξιωμένο μηχανικό του δικτύου της ΚΤΜ ,μπορείς πολύ εύκολα να βρείς την άκρη για τα πάντα ΟΛΑ. :cool:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Καλημερες!
Ειχα και εγω V2 μοτερακια, 2 Αφρικα κι ενα V strom. Αυτα δεν τα εζησα, μιας και ειτε ημουν παρον, ειτε περνουσα ξανα ενω γινονταν οι εργασιες. Ειναι συνηθισμενη η ανευθυνοτητα στις μερες μας, δυστυχως. Καμια εμπιστοσυνη σ ολοιονδηποτε! Προφανως τον προηγουμενο τον εμπιστευτηκες, αλλα ουτε το λαδι να μην εχει σωστη σταθμη; 700 ml στις 2000 χλμ; Μιλαμε ο τυπος εκανε οτι να ναι... Μπομπ ο μαστορας ενα πραγμα:wacky:
Δε μπορεις να αφηνεις το μηχανακι και να πας για την παραλαβη, ετσι με κλειστα ματια.
Παλι καλα που δεν εγινε μεγαλυτερη ζημια φιλαρακι. Καλα χλμ απο δω και μπρος και παντα η παρουσια μας στο συνεργειο να γινεται αισθητη....;)

Εγω ειμαι κατα σε αυτο...
Γιατι κατα καποιο τροπο οταν θες να εισαι παρων στο σερβις ειτε δεν του εχεις εμπιστοσυνη ή μπορει να του δημιουργησεις αγχος με την παρουσια σου εκει και θελοντας να προσεξει παραπανω το μηχανακι ισως να ξεχαστει και να ξεχασει κατι που δεν θα ξεχνουσε αν ηταν μονος του και εκανε την δουλεια με την ησυχια του..

Οποτε αν δεν τον εμπιστευεσαι δεν πας καθολου και βρισκεις καποιον γνωστο ανθρωπο εμπιστοσυνης και καλο καστορα και τον αφηνεις να κανει τη δουλεια του...

Και εγω θελω να ειμαι εκει στην ωρα του σερβις αλλα οχι απο την αποψη οτι δεν εμπιστευομαι αλλα απο την αποψη του θελω να δω τι κανει και να μαθαινω, μ'αρεσει να βλεπω-Οχι να ελεγχω..
 

sp1r0s

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Μοτό
KTM 990 Adventure
Συγνώμη κιόλας...αλλά...εσύ ,μετά το service ,και μέσα στα επόμενα 2000km ,δεν έλεγξες ποτέ κ καθόλου την στάθμη του λαδιού;;;
Ούτε καν απο περιέργεια;
Σε ένα μηχανάκι που το πηρες μεταχειρισμένο ,άρα δεν έιναι δυνατόν να γνωρίζεις αν καίει (που καίει) λαδάκι...;

Οπως και να'χει ,τωρα πλέον ,και μετά απο την ένδειξη λαδιού που είχες ,καλό κ σόφρων είναι ,να ελέγχεις την στάθμη του λαδιού τακτικά.
Ελεγξέ τη την επόμενη φορά που θα καβαλήσεις (μετά απο βόλτα) και επανέλαβέ το αρχικά κάθε 500km ,κι αν δείς καθόλου ή μικρή πτώση της στάθμης ,έλεγχε το αργότερο κάθε 1000km ,για όσο θα έχεις στην κατοχή σου το συγεκκριμένο μοτό.
Μόνο φρόντισε να μάθεις πως γίνεται ΣΩΣΤΑ ο έλεγχος!!!

Τελείως φιλική συμβουλή.:ok:
Εννοείται πως έλεγξα τα λάδια στις 31.000 καθώς και μετά από γρήγορες βόλτες.
Άλλωστε εγώ είπα στον Ηλία να κοιτάξει τα λάδια μιας και είχα καταλάβει πως ήθελε συμπλήρωμα.
Οτι καίει καίει! Αυτό το ξέρουμε. Το θέμα είναι να καταλάβουμε πόσο καίει.
Δεν μπορώ να ξέρω πόσο λάδι μου έβαλε ο προηγούμενος στο μεγάλο σέρβις.
Θεωρητικά πρέπει να έκανε σωστή αλλαγή λαδιών... Όπως έπρεπε να κάνει και σωστή ρύθμιση βαλβίδων...
Οπότε, παρακολούθηση, φροντίδα και προδέρμ...


Μπορείς όμως εσύ (μέσω του Elio) να μάθεις το ιστορικό του απο 0km ,και να ξέρεις ΤΙ έχει γίνει και ΠΟΥ.;)
Το ιστορικό φρόντισα να το μάθω πριν την αγορά.
Όλα τα σέρβις έχουνε γίνει σε εξουσιοδοτημένο.
Κανένα στον Ηλία.



Να ξέρεις επίσης ,οτι οι μαστόροι γνωρίζονται μεταξύ τους.(πιθανότατα έχουν μιλήσει ήδη "off the record")
Και απο την στιγμή που εσύ ,έχεις συγκεκριμένη διάγνωση κ επισκευή ,απο επίσης εξουσιοδωτημένο και καταξιωμένο μηχανικό του δικτύου της ΚΤΜ ,μπορείς πολύ εύκολα να βρείς την άκρη για τα πάντα ΟΛΑ. :cool:
Δεν έχεις άδικο..
Δεν ξέρω, θα το σκεφτώ. Ίσως και να πάω..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγω ειμαι κατα σε αυτο...
Γιατι κατα καποιο τροπο οταν θες να εισαι παρων στο σερβις ειτε δεν του εχεις εμπιστοσυνη ή μπορει να του δημιουργησεις αγχος με την παρουσια σου εκει και θελοντας να προσεξει παραπανω το μηχανακι ισως να ξεχαστει και να ξεχασει κατι που δεν θα ξεχνουσε αν ηταν μονος του και εκανε την δουλεια με την ησυχια του..

Οποτε αν δεν τον εμπιστευεσαι δεν πας καθολου και βρισκεις καποιον γνωστο ανθρωπο εμπιστοσυνης και καλο καστορα και τον αφηνεις να κανει τη δουλεια του...

Και εγω θελω να ειμαι εκει στην ωρα του σερβις αλλα οχι απο την αποψη οτι δεν εμπιστευομαι αλλα απο την αποψη του θελω να δω τι κανει και να μαθαινω, μ'αρεσει να βλεπω-Οχι να ελεγχω..
Αγχος στον επαγγελματια; επειδη ειμαι παρων; Δε νομιζω....
Ποτε δεν αφησα μηχανη η αυτοκινητο χωρις επιβλεψη.
1ον εμαθα και παντα μαθαινω βλεποντας.
2ον δε γινεται να μου πει αλλα αντι αλλων!
Επισης , ακομα κι οταν η επισκευη ειναι ανω της 1 μερας, ακομα κι εξουσιοδοτημενα συνεργεια, με ειδοποιουν οταν οταν ολα ειναι "στραγαλια" να δω και να παρω εγω την αποφαση για τη λυση που θα επιλεξουμε. Εχω στανταρ μαστορια για τα οχηματα μου κι ετσι εχουμε μαθει να συνεργαζομαστε. Με ανεχονται και τους εμπιστευομαι. Μ αυτη τη σειρα:cool:
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Γιατι δεν αγχωνονται οι επαγγελματιες?? :p
Εννοω λιγο αυτο λιγο εκεινο, λιγο η κουνεντα που θα πιασετε...ισως να ξεχαστει και να ξεχασει...ειναι απολυτα λογικο αυτο..
Εγω Π.Χ στη δουλεια μου οταν εχω το πελατη απο πανω μου να δει τι και πως το κανω και να μου μιλανε η να θελουν κουβεντα διαολιζομαι και αυτο εχει ως αποτελεσμα την επιτευξη της μαλακιας...θελω πρωτα να τελειωσω και μετα ολα τα υπολοιπα..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Νταξει στην περιπτωση του σπυρου ισως να ξεχασε να αλλαξει μπουζι και να ρυθμιζει βαλβιδες στο πισω κυλινδρο...σιγα το πραγμα..
:p
Ναι μωρέ..., είχε αγχωθεί από κάποιον άλλο πελάτη που ήταν εκεί:rolleyes::rolleyes::rolleyes::roflmao::laugh::roflmao::laugh:
 
Περιοχή
ΕΔΕΣΣΑ
Όνομα
γρηγοης
Μοτό
ΚΤΜ 990R 10"
εγω απορω πως ολυ αυτη η μηχανικη που υποτιθετε εχουν την ιδια καψουρα μαζι μας κ οτι τετοια παραπτοματα που κανουν μπαμ κ τα καταλαβενη ο αλλος αργα η γρηγορα κ τρωει το ακυρο του με τι σκεπτικο τα κανει:punch:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
εγω απορω πως ολυ αυτη η μηχανικη που υποτιθετε εχουν την ιδια καψουρα μαζι μας κ οτι τετοια παραπτοματα που κανουν μπαμ κ τα καταλαβενη ο αλλος αργα η γρηγορα κ τρωει το ακυρο του με τι σκεπτικο τα κανει:punch:
Ε, σου λέει αφού αυτά που πρέπει έγιναν στο προηγούμενο σέρβις, τα κάνουμε στο έπομενο. Αλλάζει λάδια κι ότι άλλο είναι εύκολο, και "γεια'....
Το κακό είναι ότι κάποτε πέφτει σε "προηγούμενο" μάστορα που ενήργησε κατά τον ίδιο τρόπο και γίνεται το "τσαφ"....
Συνήθως, από όσα έχω δει..., αν πρέπει να αλλάξεις μπουζί στις 20000 χλμ και δεν αλλάξεις, δεν τρέχει και τίποτα. Άνετα βγάζουν άλλα τόσα χλμ. Υπάρχουν μεγάλα περιθώρια ασφαλείας στα διαστήματα συντήρησης των εταιρειών! Αν δεν αλλάξεις όμως και μετά από άλλα 20000 χλμ, σύνολο 40000χλμ, τότε τα μπουζί ή θα είναι "λιωμένα" και ίσα που έχουν σπινθήρα, ή θα σπάσει κανά κομμάτι μέσα στο χώρο καύσης και άντε γεια στο σύμπαν...... (ένα παράδειγμα είναι τα μπουζί, το ίδιο ισχύει για ρύθμιση βαλβίδων, φίλτρα κλπ).
Δυστυχώς κάποιοι παίζουν με την τύχη τους, δεν εξηγείται αλλιώς....
 

sp1r0s

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Μοτό
KTM 990 Adventure
Οι φωτογραφίες από τα μπουζί που σας είπα.
Και καλά αλλάχτηκαν στις 30.000χλμ. Δεν ξέρω αν όντως αλλάχτηκαν, αλλά χρεώθηκαν σίγουρα!!! Αναγράφεται και στην απόδειξη άλλωστε.

Το μπουζί του εμπρός κυλίνδρου:
[URL=http://s1058.photobucket.com/user/sp1r0s1/media/IMG_6303_zps4k4hxsgz.jpg.html][/URL]

Και του μπαρουτοκαπνισμένου πίσω!!!
[URL=http://s1058.photobucket.com/user/sp1r0s1/media/IMG_6306_zpsgiabxhmr.jpg.html][/URL]
[URL=http://s1058.photobucket.com/user/sp1r0s1/media/IMG_6307_zps5mqypcen.jpg.html][/URL]
 
Top Bottom