Κατ' αρχήν η ολη ιστορία μου στοίχισε 175 ευρωπουλα! Ρύθμιση βαλβίδων ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ, 2 μπουζί, προγραμμα akrapovic ξανα και πλήρωση λαδιού περιπου 700ml.
Το κόστος αναλλωσίμων αφορά μόνο τα 2 μπουζί κ τα 700ml λαδιού.(τα οποία γιατί έλειπαν?-σου καίει 350ml/1000km?)
Τα υπόλοιπα είναι για εργασία (εργατώρες)
Και το αντίτιμο είναι απολύτως φυσιολογικό ,γιατί χρειάζεται πολύ γδύσιμο-ντύσιμο για να γίνει η δουλειά(σωστά)
Δεν ηθελα να το παω στον ιδιο, γιατι οπως εύστοχα ειπε ο srider, δεν του ειχα πλεον εμπιστοσύνη. Άσε που δεν θα μάθαινα τι ακριβως έφταιγε μιας και πολυ ευκολα θα μπορούσε να μου τα μπαλώσει. Και εννοειται πως και παλι δεν θα ημουνα σιγουρος οτι διορθώθηκε οτι πραγματικα έφταιγε.
Σωστά σκέφτηκες.
Sirax λογικα εχεις δικιο... Οι βαλβίδες του εμπρός κυλίνδρου ητανε ρυθμισμένες. Το προβλημα ητανε στις βαλβίδες του πισω κυλίνδρου. Ενα ακόμη στοιχείο, ειναι το οτι η μια βίδα που πρεπει να βγάλεις για να βγει το "καπάκι" ή οπως αλλιως το λένε και να φτασεις στις βαλβίδες, ητανε ζόρικη και φάνηκε σαν να μην εχει ξεβιδωθει ποτε. Και εννοειται πως τα καπελωτα είχανε ολα το ιδιο μέγεθος!
Τα μπουζί δεν γίνονται ετσι για κανεναν λογο σε 2.000 χλμ. Θα ανεβάσω φωτογραφίες με την πρωτη ευκαιρια.
Αυτό που έβαλα στα bold ,μπορεί να συνέβη επειδή ο "μάστορας" έσφιξε χωρίς ροπόκλειδο ,και επιδεινώθηκε με την θερμοκρασία ,η οποία στον πίσω κύλινδρο είναι μεγάλη.
Μπορεί επίσης να είδε χαλαρή τη βίδα κ να έβαλε κόλλα.
Οπως κ να'χει ,απο την στιγμή που το μηχανάκι είχε 30Κ ,θα έπρεπε να έχουν ξαναελεγχθεί οι βαλβίδες άλλες 2 φορές (στα 1000 κ στα 15000)
Στον ίδιο το πήγαινες απο καινούργιο;
Πάντως ,επειδή η όλη μανούρα στο ADV είναι το γδύσιμο για να φτάσεις στις κεφαλές ,μου φαίνεται άτοπο κάποιος μάστορας ,να γδύσει κουστούμια ,να αφαιρέσει φιλτροκούτι κ σώματα ψεκασμού ,να ελέγξει μόνο τον εμπρός κύλινδρο ,κ να μην ανοίξει το καπάκι της κεφαλής του πίσω κυλίνδρου για να ελέγξει βαλβίδες.
Αν φτάσει σε αυτό το σημείο αποσυναρμολόγησης ,δεν υπάρχει λόγος να μην κάνει τη δουλειά.
Απο την άλλη ,το να πληρώνεις βαλβίδες στα 1000 (επειδή το λέει το μαν) και να μην γίνονται (επειδή ο μάστορας θεωρεί οτι πιθανότατα δεν χρειάζεται) ,είναι συχνό φαινόμενο.(είναι και απάτη επίσης)
Αλλά ,το να μήν ελεγχθούν ούτε στα 15Κ ,είναι επικίνδυνο.
Επιπλέον, το προγραμμα δεν ειχε περαστεί σωστα.
Αυτό πάλι ,πώς γίνεται ;
Αν συνδεθεί η ΕCU ,και υπάρχει το κατάλληλο πρόγραμα χαρτογράφησης ,ένα ENTER χρειάζεται για να γίνει η δουλειά.
Εκτός κι αν εννοείς οτι δεν σου πέρασε το κατάλληλο πρόγραμμα.
EDIT: Είδα οτι το απάντησες αυτό ,καθ'όσον έγραφα την ερώτηση.
Τα σκασίματα ητανε πολυ έντονα και μαλλον δούλευε με πολυ πλούσιο μείγμα. Αυτο ειναι δικο μου συμπέρασμα μιας και τωρα δεν κανει κιχ απο τις εξατμίσεις!!
Τα σκασίματα πιθανότατα ήταν απο τις κακορυθμισμένες βαλβίδες.
Αυτα τα ολιγα..
Προσοχή λοιπόν ποιους εμπιστευόμαστε, γιατι εκτος απο την ζημιά που έπαθα, θα μπορούσε να ητανε και χειρότερα...
Σκέψου να ημουνα σε καμια στροφή με κάμποσα χιλιόμετρα και να μου έσβηνε ή να κόλλαγε το μοτέρ ή δεν ξερω κι εγω τι...
Οποτε, μικρο το κακο.
Πάθαμε, μάθαμε και παμε παρακάτω!!
Πολύ σωστά τα λές φίλε μου.
Αλλά πως να προφυλακτείς;
Πάς σε κάποιο εξουσιοδωτημένο ,ή σε κάποιον επαγγελματία που είναι χρόνια στον χώρο ,και αφήνεις το μηχανάκι σου για service.
Δεν γράφει στο κούτελο "Απατεώνας" ,για να φυλαχτείς ,άρα
ή θα μάθεις γι'αυτόν πρίν πάς ,κι αν ακούσεις άσχημες κριτικές ,δεν θα πας
ή θα πάθεις ,για να μάθεις ,κ θα το μοιραστείς (έστω κ με πμ ή κατ'ιδίαν) για να μην πάθουν κι άλλοι !!!
Ενδιαφέρον κ χρήσιμο θα ήταν ,να πας στον μάστορα που έκανε την αστοχία ,να του παραθέσεις το περιστατικό ,κ να ακούσεις (κ να μας μεταφέρεις) την εκδοχή του.
υγ: Να το χαίρεσαι το θεριό σου ,πάντα απροβλημάτιστο ,και ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΣ !!!