Aν η μοτοσυκλέτα ήταν τραγούδι...

  • Thread starter Thread starter kordix
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Βλέπω κάποιες μοτοσυκλέτες και μου έρχεται στο μυαλό ένα συγκεκριμένο μουσικό κομμάτι. Για πάμε...

Αφήστε την φαντασία σας ελεύθερη χωρίς προκαταλήψεις και φόβο κραψίματος και επιλέξτε ότι είδος μουσικής σας έρθει στο μυαλό ;) :secret::)

(Βάλτε ότι μοντέλο μηχανής θέλετε ξανά και ξανά ).


Για παράδειγμα...

ZZR 1100

ΚΤΜ 950 - 990

NX650 dominator
 
XRV750 Africa Twin
 
Περι κραξιματος κολοκυθόπιτα :)
Το κοκοράκι ρε kordix :)?
Μην το δει ο γέροντας :p
Αφιερώνω σε όλα τα ktm 350,450,640,990,1090,1190,1290,1390
 
Εντουροκαταστάσεις...
 
Για το ορθόδοξο gs

 
Για τον Γκάντι

 
ΤΑ 650(Συγκεκριμένα το δικό μου δεν λέω για τα άλλα, μπορεί και να δουλεύουν καλά)
 
Βρήκα και για την σαυRα

 
Για το gs ...

 
για το cf μου έρχεται αυτό αν και ιαπωνικό το συγκρότημα ..... όπου ω πω πω πωπωπωπω βάλτε το βήχα στις χαμηλές στροφές :roflmao: :roflmao: :roflmao:
 
Οι πρόγονοι του R Maniac ...
 
moto guzzi -Ώπα, ώπα τα μπουζούκια ώπα και ο μπαγλαμάς της ζωής μας τα χαστούκια με το γλέντι τα ξεχνάς.

 
all the problems,all the fears
and thw world seems .......aprilia
 
triumph bonie
 
CRF 300L

 
Για όλα ανεξαιρέτως....

Είναι όμορφο να τρέχεις σ’ άδειους δρόμους
και τριγύρω σου να βλέπεις τα βουνά
μακριά από συνθήματα και νόμους
και να μη σταματάς πουθενά.




 
Ducati ss900 το πρώτο το κλασσικό (Joe bar team)

 
Honda CR 500 R (το Άγιο δισκοπότηρο των δίχρονων χωματερών).

Απαραίτητη προϋπόθεση για βόλτα, σκαρπινάρα γυαλιστερή και λευκή κάλτσα. Το ίδιο και με τα πορτοκαλί ΧR .

 
Τελευταία επεξεργασία:
Για τους κατόχους GS (εμού εξαιρουμένου)

 
Back
Top Bottom