A40r bridgestone battlax ..

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
:D:D:D:D:D:D:D:D


Δεν ξέρω λέμεεεε.....ειμαι κουλος :oops:
Ποιο λαστιχο σε άσφαλτο που εχει πανω ψιλό χαλίκι πατάει καλα σε υψηλές ταχύτητες και πιεστική οδήγηση ;;;;;;;;
Έχει ένα δίκιο....εγω στα χαλίκια κόβω εντελως!!
Γιατί εκτός από αργος ειμαι και κουλαδι!!
Τεσπα....στα χαλίκια είναι μάπα το Α40 :p
Δεν το είπα αυτό..., ποτέ! Είπα ότι από εκεί ξαναπέρασα κι έφυγα όρθιος.... Μπορεί βέβαια να πέρασα 10 πόντους πιο δίπλα! Γι αυτό και δεν κατηγορώ ευθέως το λάστιχο στην τούμπα!
Επίσης, αν φαίνονταν το χαλικάκι, θα έκοβα κι άλλο.....:cool:

Εντάξει ειναι μην μασάς !!
Δεν προκειτε να μιλήσει πλεον για ενα μήνα
Εχει φροντίσει η κα Μαίρη !!!!!!

Η Κα Μαίρη έμαθε 1η το συμβάν, καβαλήσαμε παρεΐτσα για 2600 χλμ , με βοήθησε στην ψυχοθεραπεία μ' κι όλα καλώς ;)
Το λαστιχο σου φταει τωρα !!!!!!
Ρε ζαγαρ μια του κλέφτη δυο του κλέφτη τρεις και η κακιά του η μοίρα
Μαζέψου λιγο!!!
Τι νόμιζεις οτι εχεις και οδηγας ;;!!!
Και που νομιζεις οτι το οδηγας !!!
Μπρρρρρρρρρρρρ ρε
Σου απάντησε και ο άλλος ο κονιορδος !!
Ο μπλα μπλα μπλα !!! Κατεμας
Που πατε ρε γατάκια !!!!!!!!
Το λάστιχο δε φταίει ποτέ! Είναι κι αυτό ένας παράγοντα ςπου πρέπει ο αναβάτης να συνυπολογίζει και να πράττει ανάλογα! Εγώ φταίω!
Μπορεί να αφησα υπονοούμενα, αλλά ευθέως δεν τα κατηγορω τα λάστιχα... ;)
σαφώς δείχνω με στοιχεία και εικόνες ότι τα όριά τους είναι πολύ πιο χαμηλά από του Dunlop Trailsmart, αλλά μέχρι εκεί. Για την τούμπα μου δεν τα κατηγορώ!
Επίσης, δεν έτρεχα. Πιο πριν όντως πίεζα, δοκιμάζοντας. Εκεί, αφού είχα τι δει τι κάνουν, σταμάτησα για μπερζίνα και πήγαινα πιο σιγά ύστερα. Ευτυχώς...... (τα έχω όλα και σε βίδεο, από κοντά θα σε δείξω ;) ).

Εμ εκατσες και άκουσες τον παππού!! Ο παππούς εχει αλλο ρυθμο αργό και σταθερό ρε φιλε ! Εσυ θες κατι πιο γρήγορο λογικό το βρίσκω ! Άλλαξε άμεσα σε αυτο που σου Παει !
Δεν είναι θέμα αν άκουσα κάποιον...
Τα ήξερα τα Μπρίτζε, έχει τα ίδια ο Γιάννης και τα έχω δει τα "θέματά τους". Απλώς λυπήθηκα να ταλαιπωρήσω τα τρέιλσμαρτ σε 40αρια, με 150-160 στην ΕΟ δικάβαλος και φουλ φορτωμένος. Γι αυτό επέλεξα τα Μπρίτζε γι αυτό το ταξίδι κυρίως, κι όντως, έμειναν "ανάπαφα"!!! Τίποτα δεν κατάλαβαν! Αυτό το αναγνωρίζω!!!!
Κα πάω φουλ για Dunlop trailsmart για το advONride ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@forester
Είσαι εντάξει ρε μαν?
Δόξα τον Υψιστο!!!
Μια χαρά!
Ο απολογισμός ήταν:
-προστατευτικό κυλίνδρου ξυσμένο, κύλινδρος-καπάκια κλπ όλα 100% ΟΚ!
-κάγκελο πίσω γρατζουνισμένο
-αριστερό μανίκι μπουφάν REVIT.... καπούτ:hungover::hungover::hungover:
-Γδαρμένη μπότα αριστερά (η αριστερή)
-Σκισμένο τζην
-Σκισμένο σακίδιο που ήταν πίσω, κάθετα στη σχάρα
-Ελαφρώς σκισμένο γάντι


Όλα δούλεψαν τέλεια, με προστάτευσαν 100%, δεν έπαθα το παραμικρό κι ας σύρθηκα πάνω από 20-25 μέτρα!!!!!
Και το μηχανάκι άψογο σε όλα!!! Δε "με πήρε μαζί του" κι έπαθε ... ΤΙΠΟΤΑ!!!!:):):):):ok::ok::ok::ok::ok::ok:
 

mike

Μέλος
Περιοχή
Ρέθυμνο
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
aprillia caponord rally
καλημέρα ! Να πω και εγώ 2 λογάκια για την εμπειρία μου με το Α40. Καταρχήν όπως σωστά έχει επισημανθεί πολλάκις απ τα παιδιά εδώ μέσα, το βασικό πριν την επιλογή ελαστικού είναι ξέρεις τις πραγματικές σου ανάγκες - δυνατότητες.
Όπότε πριν ξεκινήσω με τις εντυπώσεις μου πρέπει πρώτα να σας ενημερώσω για το τι αποσκοπούσα όταν το έβαλα . Το πρόγραμμα λοιπόν είχε 3000 χιλ από Κρήτη Σπλιτ και πίσω . Φορτωμένοι τέρμα δικάβαλοι. (βάλαμε τα ίδια λάστιχα και στη δική μου και σ ένα gs που κάναμε παρέα τη βόλτα )
Επίσης ένας άλλος πολύ σημαντικός παράγοντας είναι ότι εγώ είμαι κουλάδι, απέχω πολύ από το να καταφέρω να οδηγήσω τη μηχανή και τα οποιοδήποτε ελαστικά στο όριο (επίσης σημαντικός παράγοντας επιλογής ελαστικού)

Στο διαταύτα . Μετά από 3470 χιλιόμετρα έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος γιατί συνάντησα αυτό που περίμενα όταν το αγόρασα. Η σκλήρή του γόμα δεν ταλαιπωρήθηκε καθόλου ούτε σε Ολυμπία - Ιωνία οδό που περάσαμε αεροπορία για να μην χάνουμε χρόνο αλλά και στις Δαλματικές ακτές έστριβε άνετα όσο μπορούσε ο οδηγός προσφέροντας στιβαρότητα και μια αίσθηση ασφάλειας, (ξαναλέω δε μπορώ να κρίνω τι κάνει στο όριο). Στα φρένα 3 φορές που χρειάστηκε ήταν εκεί.
Επίσης στο Hvar σε ένα κομμάτι 10χιλ χωμάτινο (με πολλά μπόσικα κομμάτια ) ήταν πολύ καλύτερο απ το Μetzeler Tourance Next σε αντίστοιχο κομμάτι. Αν και η γυναίκα μου ήταν κυριολεκτίκα γατζωμένη πάνω μου με λίγο γκαζι περνούσε άνετα χωρίς πρόβλημα .

Επίσης αυτό που έχει ακουστεί για το θόρυβο εγώ δε το κατάλαβα , σίγουρα δεν έχουν περισσότερο θόρυβο απ τα Next.

Αν σε εμπνέει να στρίψεις στο όριο ?? Χμ μάλλον όχι θα έλεγα αλλά αυτό είναι πάντα σε συνάρτηση με τον οδηγό. Αν θα ξαναβάλω το ίδιο ελαστικό την επόμενη φορά ? Κατά 99% όχι γιατί θέλω να δοκιμάσω κάτι άλλο , εκτός και αν η επόμενη φορά παίζει να πέφτει πάλι με βόλτα δικάβαλος φορτωμένος που εκεί ΣΙΓΟΥΡΑ αυτό θα ξαναέβαζα.

Κλείνοντας έμεινα ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ για την επιλογή και ευχαριστώ και τον Θοδωρή @forester που βοήθησε στο να επιλέξω αυτό που χρειαζόμουν την δεδομένη στιγμή.

ΥΓ. και το άλλο παλικάρι με τo GS δεν είχε κανένα παράπονο .
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εβαλα σε προσφορά - ξεστοκάρισμα της bridgestone λογω Α41, το Α40 με dot 17, 190 ευρώ. Yπαρχουν καποια ζευγάρια ακόμα.

Θεωρώ πως ειναι πολύ καλή επιλογή για καποιον που κανει πολλα χιλιόμετρα εντος και εκτός συνόρων. Δεν θα πει οχι και σε ξερό χώμα.
Στο gs 1150 μου αρέσει πολύ γιατί δεν τετραγωνίζει. Είναι το 3ο σερί ζευγάρι για μενα. Το προηγούμενο μου εβγαλε 22.000 χωρίς να τετραγωνίσει, ειχε και αλλο ψωμι αλλα τα αλλαξα λογω ταξιδιου.
Με τόσα km και όμως δεν ειχα θεματα με γλυστρίματα, μόνο αυξημένους κραδασμούς λογω φθοράς μετα τις 19-20.000.

Εχει στενή φορμα το πίσω και τελειώνει γρήγορα, οπότε σε μεγάλες κλίσεις θέλει οδήγηση με ελαφρως το σωμα εξω. Η τελευταία βολτα ήταν στην επίδαυρο, για touring λάστιχο με τόσα km ήταν καλό. Απλά ήθελε λίγο μεγαλύτερη προσπάθεια στο πλασάρισμα αλλα υπο κλίση ηταν βράχος.

Σημερα πήγα μια βολτα ως το Σουνιο για να τα στρώσω και με επιασε πολυ δυνατή βροχή. Κανένα θεμα και στο βρεγμένο.
 

vagio

Μέλος
Περιοχή
Καρδίτσα
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW R 1200 GSA 2014
KTM LC4 640 adv
BETE 200RR 2020
Μόνο εγώ δεν έμεινα ευχαριστημένος από αυτό το λάστιχο!!!??
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μόνο εγώ δεν έμεινα ευχαριστημένος από αυτό το λάστιχο!!!??
όχι βέβαια!!!
3000 χλμ το κράτησα και πήγε περίπατο!
Μπορούν πολλοί να μείνουν ευχαριστημένοι από αυτό το λάστιχο, με την προϋπόθεση -υποθέτω κρίνοντας εξ ιδίων...- να μην έχουν δοκιμάσει Dunlop Trailsmart/trailsmart max & Pirelli scorpion trail. Εχοντας εικόνα μόνο από Α40 και αντίστοιχα, μια χαρά είναι.
Κι εγώ θα συμβιβαζόμουνα, αν δεν είχα κι άλλη εμπειρία από κορυφαία σε κράτημα λάστιχα, όπως αυτά που είπα.
Από την άλλη , όταν μιλάμε για διάρκειες 20000 χλμ (που τις έχει το Α40, έστω και οριακά) πολλοί το προτιμούν από τα άλλα μόνο γι αυτό!
 

vagio

Μέλος
Περιοχή
Καρδίτσα
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW R 1200 GSA 2014
KTM LC4 640 adv
BETE 200RR 2020
όχι βέβαια!!!
3000 χλμ το κράτησα και πήγε περίπατο!
Μπορούν πολλοί να μείνουν ευχαριστημένοι από αυτό το λάστιχο, με την προϋπόθεση -υποθέτω κρίνοντας εξ ιδίων...- να μην έχουν δοκιμάσει Dunlop Trailsmart/trailsmart max & Pirelli scorpion trail. Εχοντας εικόνα μόνο από Α40 και αντίστοιχα, μια χαρά είναι.
Κι εγώ θα συμβιβαζόμουνα, αν δεν είχα κι άλλη εμπειρία από κορυφαία σε κράτημα λάστιχα, όπως αυτά που είπα.
Από την άλλη , όταν μιλάμε για διάρκειες 20000 χλμ (που τις έχει το Α40, έστω και οριακά) πολλοί το προτιμούν από τα άλλα μόνο γι αυτό!
Ούτε 4000 είχα γλίστρηματα κ τετραγωνισε , τώρα έχω φορέσει το trailsmart max απλά τρομερό λάστιχο κ βεντούζα.

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
όχι βέβαια!!!
3000 χλμ το κράτησα και πήγε περίπατο!
Μπορούν πολλοί να μείνουν ευχαριστημένοι από αυτό το λάστιχο, με την προϋπόθεση -υποθέτω κρίνοντας εξ ιδίων...- να μην έχουν δοκιμάσει Dunlop Trailsmart/trailsmart max & Pirelli scorpion trail. Εχοντας εικόνα μόνο από Α40 και αντίστοιχα, μια χαρά είναι.
Κι εγώ θα συμβιβαζόμουνα, αν δεν είχα κι άλλη εμπειρία από κορυφαία σε κράτημα λάστιχα, όπως αυτά που είπα.
Από την άλλη , όταν μιλάμε για διάρκειες 20000 χλμ (που τις έχει το Α40, έστω και οριακά) πολλοί το προτιμούν από τα άλλα μόνο γι αυτό!


ΟΚ θα ξαναγράψω όταν θα αποκτήσω την απαιτούμενη εμπειρία.

Εως τότε καλους δρόμους.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
ΟΚ θα ξαναγράψω όταν θα αποκτήσω την απαιτούμενη εμπειρία.

Εως τότε καλους δρόμους.
Πηρες στραβα την εμπειρια Κωστα....
Εμπειρια με συγκεκριμενα λαστιχα εγραψα. Οχι γενικως.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Το είναι αυτή η γραμμή που έχει εμφανιστεί και στα δύο ελαστικά?η υπήρχε και εγώ δεν την θυμάμαι?


Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το είναι αυτή η γραμμή που έχει εμφανιστεί και στα δύο ελαστικά?η υπήρχε και εγώ δεν την θυμάμαι?


Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Υπαρχει στα Α40.
Δεν ειναι τπτ

Sent from my SM-J730F using Tapatalk
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Το είναι αυτή η γραμμή που έχει εμφανιστεί και στα δύο ελαστικά?η υπήρχε και εγώ δεν την θυμάμαι?


Στάλθηκε από το SM-A320FL μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
λογικα ειναι γειωση.
τουλαχιστον αυτο μου ειχαν πει για παρομοια γραμμη στα anakee2 .
δεν ασχολεισαι.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Εβαλα τα Α41 τελικα..
Τα εχω 400χλμ ηδη πανω.
Σαν εντυπώσεις καταλαβαινεις οτι ειναι σκληρότερα στην κύλιση.
Βγάζουν θόρυβο προς το παρον.
Τελειώνουν γρηγορα, δυστυχώς.
Δεν το κυνήγησα σημερα και έμεινα χαζος οταν ειδα το αποτέλεσμα.
Ικανοποιημένος για αυτο που τα θελω.
Μενει να τα δω και στο βρεγμένο...

Και δυο φωτο απο την σημερινή βολτα.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Μετα απο 6000χλμ θα πω οτι φοβαμαι να οδηγησω ελεύθερα μηπως το τελειωσω σε κάποια στροφή, ζεσταίνονται αργά και κανουν θορυβο
2 καβάλο τριβαλιτσο επι βαυαρικής ασφάλτου όταν ημουν υπό κλίση βγαζει εναν περιοδικό θόρυβο.
Στο βρεγμένο μου γλίστρισε το πισω με 100χλμ περιπου αλλα ίσως να πατησα κατι περίεργο εκείνη την ωρα.
Γενικα μπορω να πω οτι χειροτέρευσε τον χαρακτήρα της μηχανης όσο αφορά την οδηγική της συμπεριφορά.
Θεωρώ οτι κανουν μονο για να οδηγείς «ορθιος» και τουριστικά.
Κριμα που δεν ακουσα τον #skliros_kariolis (geez996) να βαλω τα πιρελι να τα απολάμβανα και ας τα πετούσα μετα απο το ταξίδι.
Αυτα.
 
Top Bottom