να βάλω στην εξίσωση μονάχα ένα θέμα που ίσως δεν εχει βάση αλλά εγώ ας το αναφέρω.
¨Εχουν αναφερθεί στο παρελθόν λάστιχα πρώτης εργοστασιακής τοποθέτησης ακόμα και επώνυμα και γνωστά να μην αποδίδουν καλά. Και κάποιος που έβαλε μετά τα ίδια λάστιχα εμποριου είχαν άλλη συμπεριφορά. Δεν έχει απόλυτα λογική αλλά μήπως απο το εργοστάσιο βάζουν και λίγο Β λάστιχα?! Ξέρω γω, μ'αυτούς όλα να τα περιμένεις για εξοικονόμηση χρημάτων.
θα είχε πολύ ενδιαφέρον κάποιος που έβαλε τα Α41 εκ των υστέρων να συμπληρώσει εδώ την δική του γνώμη.
Αυτο συζητιεται γενικως και πολλα χρονια ακομα και για τα αυτοκινητα.
Δεν ξερω αν μπορει να αποδειχθει με καποιο τροπο.
Ο μονος τροπος ειναι 2 ιδια μηχανακια στον ιδιο δρομο με τις 2 εκδοσεις του ιδιου ελαστικου. Μια της 1ης τοποθετησης και μια αγορασμενα. Μονο ετσι ισως βγει ασφαλες συμπερασμα.
Πολυκαιρισμος.
Λεει μια εταιρια πχ Honda. Θα παράξω 1000 Africa και θελω χ αριθμο ελαστικων. Τα λαστιχα μενουν στις αποθηκες μεχρι την παραδοση μετα τοποθετηση μετα αποστολη στις αντιπροσωπειες κτλ κτλ και καθονται αρκετο καιρο.... το αποτελεσμα γνωστο.