ADV Κράνος Γνώμες Κατόχων: Arai X4 - Touratech Aventuro 2 - Icon Variant PRO - Klim Krios PRO

Dimitris BA GS1200

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT
Καλησπέρα σε όλους. Έχω προσπαθήσει να διαβάσω γι αυτά τα κράνη αλλά είναι αρκετά διάσπαρτες οι πληροφορίες, οπότε όποιος έχει χρόνο και διάθεση ας δώσει μία βοήθεια.

Αυτή τη στιγμή έχω ένα Scorpion exo1400 carbon (1250gr) αρκετά ελαφρύ, όμως με το πέρασμα των χρόνων το θεωρώ πλέον φασαριόζικο και επίσης τα καλοκαίρια ο εξαερισμός του δεν είναι καθόλου καλός. Και μιας και πλησιάζει στα 4 χρόνια σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το αλλάξω.

Η μηχανή που έχω είναι ένα Africa 1000. Το αναφέρω γιατί κάποιος BMWδάκιας (επειδή ήμουν κ γω για λίγο με GS1200) με τη ζελατίνα που έχει το θηρίο δεν παίζει να ένιωθε τίποτα με όποιο κράνος και αν ήταν.
Τώρα για παράδειγμα με το άφρικα που του έχω και τα φασαριόζικα ANAKEE Adventure δεν οδηγείς με τίποτα χωρίς ωτοασπίδες στην εθνική (παρόλο που έχω και στριτάδικο κράνος).

Στα χρήματα που θα ήθελα να δώσω ιδανικά μου είναι 1ο το Touratech (λόγω γούστων) και μετά το ICON. Αλλά αν άξιζε τα χρήματά του θα πήγαινα στο ARAI. To klim είναι μπαλαντέρ.

Θα ήθελα λοιπόν την άποψη όσων έχουν ένα από τα παραπάνω να με βοηθήσουν.
  1. Ειδικά για το ARAI που είναι κοντά στα 1700 γρ. αν καταλαβαίνεις το βάρος του και αν κουνάει ενοχλητικά στο δρόμο, οπότε γενικά για τη φόρμα τους και την άνεση που προσφέρουν.
  2. Για το θόρυβο που νιώθετε στο κάθε κράνος.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
ΧΤΖ660 3YF
1.
Οχι ούτε που νιώθεις ότι το φοράς
Απόλυτο ζυγισμα, κορυφαίο κρανοε

Ωτασπιδες πάντα σε όλα ασχέτως σχήματος, μάρκας κτλ
 

sek

Κουλό μέλος
Περιοχή
Θεσ/νίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS SE
Δεν γνωρίζω για τα κράνη που σ' ενδιαφέρουν αλλά θα πρότεινα να δεις και το SHOEI Hornet Adv, είναι στα 1550γρ περίπου με πολύ καλό ζύγισμα. Έχω ακόμη πιο θορυβώδη λάστιχα οπότε δεν έχω άποψη για τον θόρυβο.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure R '05
Καλησπέρα σε όλους. Έχω προσπαθήσει να διαβάσω γι αυτά τα κράνη αλλά είναι αρκετά διάσπαρτες οι πληροφορίες, οπότε όποιος έχει χρόνο και διάθεση ας δώσει μία βοήθεια.

Αυτή τη στιγμή έχω ένα Scorpion exo1400 carbon (1250gr) αρκετά ελαφρύ, όμως με το πέρασμα των χρόνων το θεωρώ πλέον φασαριόζικο και επίσης τα καλοκαίρια ο εξαερισμός του δεν είναι καθόλου καλός. Και μιας και πλησιάζει στα 4 χρόνια σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το αλλάξω.

Η μηχανή που έχω είναι ένα Africa 1000. Το αναφέρω γιατί κάποιος BMWδάκιας (επειδή ήμουν κ γω για λίγο με GS1200) με τη ζελατίνα που έχει το θηρίο δεν παίζει να ένιωθε τίποτα με όποιο κράνος και αν ήταν.
Τώρα για παράδειγμα με το άφρικα που του έχω και τα φασαριόζικα ANAKEE Adventure δεν οδηγείς με τίποτα χωρίς ωτοασπίδες στην εθνική (παρόλο που έχω και στριτάδικο κράνος).

Στα χρήματα που θα ήθελα να δώσω ιδανικά μου είναι 1ο το Touratech (λόγω γούστων) και μετά το ICON. Αλλά αν άξιζε τα χρήματά του θα πήγαινα στο ARAI. To klim είναι μπαλαντέρ.

Θα ήθελα λοιπόν την άποψη όσων έχουν ένα από τα παραπάνω να με βοηθήσουν.
  1. Ειδικά για το ARAI που είναι κοντά στα 1700 γρ. αν καταλαβαίνεις το βάρος του και αν κουνάει ενοχλητικά στο δρόμο, οπότε γενικά για τη φόρμα τους και την άνεση που προσφέρουν.
  2. Για το θόρυβο που νιώθετε στο κάθε κράνος.
Δημήτρη καλησπέρα.

Έχω δει και την ανάρτηση σου στο νημα του icon και είχα σκοπό να απαντήσω κάποια στιγμή, αλλά θα το κάνω εδώ εφ'οσον άνοιξες καινούργιο νήμα.

Αγόρασα το icon variant pro γιατί είχα το icon variant (1η γενιά) πριν 2 χρόνια, το οποίο είναι το καλύτερο κράνος που έχω φορέσει μέχρι στιγμής. Και αυτό γιατί συνδυάζει πολύ καλή αεροδυναμική με έναν εκπληκτικό αερισμό στον οποίο νιώθεις πραγματικά τον αέρα να κυκλοφορεί μέσα στο κράνος.

Το variant pro, είναι η επόμενη γενιά η οποία διαφέρει σε πολλά σημεία απο τον προκάτοχό του, με το κυριότερο όλων ότι έχει αλλάξει τον τρόπο που αφαιρείς το γείσο και ζελατίνα, γιατί το προηγούμενο υπέφερε στην βίδα συγκράτησης του γεισου η οποία ήταν νομίζω πλαστική και μάλιστα κακής ποιότητας πλαστικό στο οποίο αν δεν προσεχές στο βαλε/βγάλε, έκανες ανεπανόρθωτη ζημιά. Τώρα είναι πολύ εύκολη αυτή η διαδικασία.

Το Pro φαντάσου είναι ελαφρώς καλύτερο σε όλα, στο θέμα της αεροδυναμικής δε, το συγκρίνω άμεσα με το Shubert S2 Sport που ήδη έχω για τα μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια (το οποίο παρεμπιπτόντως θα μπει πωλητήριο) και σε πληροφορώ ότι ίσως είναι και καλύτερο, χωρίς βέβαια να είναι και καλύτερο και σε θόρυβο δεδομένου ότι τα Schubert είναι βασιλιάδες στο θέμα της ηχομόνωσης.
Βασικα αυτό που συμβαίνει με το Pro στο θέμα του θορύβου, είναι ότι ακούς το αέρα που γλύφει το κράνος, χωρίς να τον νιώθεις. Είναι πολύ παράξενο αυτό γιατί ενώ έχεις σχετικό θόρυβο, το κράνος δεν κουνιέται καθόλου, αποτέλεσμα της καλής αεροδυναμικής σχεδίασης. Πάντως, για να κάνεις πολύωρο ταξίδι με υψηλές ταχύτητες, δε νοείται να μη φοράς ωτοασπίδες. Δε μιλάμε για τους κατόχους gs ή βαραντερο, αλλά με τις συμβατικές ζελατίνες σε θέση on off πάντα έχεις θόρυβο στο κράνος σε μουαγιεν 140 και πάνω.

Ο αερισμός και η κυκλοφορία αέρα είναι νομιζω απ'τις πιο αποτελεσματικές που θα συναντήσεις σε full face κράνος, δεδομένου ότι έχει πολλούς και αποτελεσματικούς αεραγωγούς.

Το ζύγισμα του επίσης είναι από τα καλύτερα που θα βρεις, γιατί αν και βαρύ, είναι τόσο καλά ζυγισμενο που πραγματικά δεν καταλαβαίνεις το βάρος. Τα υλικά κατασκευής είναι και αυτά εξίσου καλά, από την εσωτερική επένδυση η οποία είναι τεχνολογίας hydra-dry, τεχνολογία της icon η οποία δίνει μια αίσθηση δροσιάς στην επαφή με το δέρμα, μέχρι και την θήκη του κράνους που είναι και επίσης τσάντα μεταφοράς, με έξτρα κορδόνια και πιο παχύ ύφασμα για προστασία.

Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημενος ωστόσο το μόνο που με έχει προβλημάτισει λίγο είναι το γεγονός ότι ακριβώς στη μία ώρα που το φοράω, μου βγάζει μια μικρή πίεση στο δεξί πισω άνω άκρο του κρανίου η οποία δυναμώνει όσο περνάει η ώρα.
Αν δω ότι επιμένει, θα βγάλω την επένδυση και θα το πιέσω ελαφρώς με ένα κουτάλι σε εκείνο το σημείο.
Medium φοράω γενικά στα κράνη, ακόμα και στο προηγούμενο μοντέλο medium φορούσα και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχει αυτή η πίεση. Θα έλεγα ότι είναι κέρατα αλλά είναι μόνο στο ένα άκρο του κρανίου :p

Εάν είσαι και εσύ medium, έλα αν θες στη Σαλαμίνα να το δοκιμάσεις, απλά επειδή τη Δευτέρα θα φύγω εκτός Ελλάδας για δουλειά, αν θες έλα μέχρι την Κυριακή, κερνάω καφέ στο λιμάνι.

Το πήρα από motokinisi αλλά ήταν το τελευταίο μοντέλο, δεν υπάρχει άλλο. Αν θες μιλά και με ouzakias και Μιμικο. Ίσως έχουν αν τελικά καταλήξεις εκεί.

Edit: Ξέχασα να αναφέρω επίσης και το σφιχτό λουράκι πρόσδεσης το οποίο δεν είναι σχεδιασμένο για τύπους με προγουλάκια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημενος ωστόσο το μόνο που με έχει προβλημάτισει λίγο είναι το γεγονός ότι ακριβώς στη μία ώρα που το φοράω, μου βγάζει μια μικρή πίεση στο δεξί πισω άνω άκρο του κρανίου η οποία δυναμώνει όσο περνάει η ώρα.
αν δεν γινεί και με το κουτάλι,εχει μαξιλάρια ποιο λεπτά δες στο σαιτ,ετσι έλυσα και εγω το ιδιο θέμα...
λογο λαθους εχω ενα σετ μιντιουμ μαξιλαρια δωρεάν στα κραταω...με κέρασμα καφε εννοείτε:friendship:
 

Dimitris BA GS1200

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT
Aldebaran σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για την ανάλυση και τη πρόταση κυρίως.. Δυστυχώς δεν είμαι Αθήνα λόγω διακοπών αλλιώς θα ερχόμουν πετώντας γιατί κ γω στο medium είμαι!

Εμφανισιακά είναι αρκετά ιδιαίτερο με το γείσο πάνω.. Χωρίς είναι κάπως περίεργο κ εκεί μόνο κολλάω..

Σίγουρα από Σεπτέμβρη που θα γυρίσω και θα μπω ζεστά για αγορά θα το δοκιμάσω κάπου το κράνος..

Και μια τελευταία.. Ενδοεπικοικωνια σου χωράει κανονικά να φανταστώ?
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Τύρνα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
το προηγούμενο υπέφερε στην βίδα συγκράτησης του γεισου η οποία ήταν νομίζω πλαστική και μάλιστα κακής ποιότητας πλαστικό στο οποίο αν δεν προσεχές στο βαλε/βγάλε, έκανες ανεπανόρθωτη ζημιά. Τώρα είναι πολύ εύκολη αυτή η διαδικασία.
Από αλουμίνιο είναι Γιάννη...
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure R '05
Aldebaran σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για την ανάλυση και τη πρόταση κυρίως.. Δυστυχώς δεν είμαι Αθήνα λόγω διακοπών αλλιώς θα ερχόμουν πετώντας γιατί κ γω στο medium είμαι!

Εμφανισιακά είναι αρκετά ιδιαίτερο με το γείσο πάνω.. Χωρίς είναι κάπως περίεργο κ εκεί μόνο κολλάω..

Σίγουρα από Σεπτέμβρη που θα γυρίσω και θα μπω ζεστά για αγορά θα το δοκιμάσω κάπου το κράνος..

Και μια τελευταία.. Ενδοεπικοικωνια σου χωράει κανονικά να φανταστώ?
Κρίμα, το χάσαμε στο timing.
Ενδοεπικοινωνια δεν έχω δοκιμάσει αλλά προτίθεμαι να το κάνω μόλις γυρίσω, δηλαδή σε κάνα 7μηνο.
Δε νομίζω ότι θα υπάρξει πρόβλημα, θήκες άλλωστε έχει γι αυτό το λόγο.
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
KTM 640 Adventure R '05
αν δεν γινεί και με το κουτάλι,εχει μαξιλάρια ποιο λεπτά δες στο σαιτ,ετσι έλυσα και εγω το ιδιο θέμα...
λογο λαθους εχω ενα σετ μιντιουμ μαξιλαρια δωρεάν στα κραταω...με κέρασμα καφε εννοείτε:friendship:
Λιακο το pro έχεις;
Βασικα δε νομίζω ότι είναι θέμα μαξιλαριών γιατι στα μάγουλα είμαι μια χαρά, στη σωστή πίεση.
Αν είναι τελικά πρόβλημα αυτό που περιγράφω εντοπίζεται στο πως ταιριάζει η κεφάλα μου με το κέλυφος του κράνους.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Λιακο το pro έχεις;
Βασικα δε νομίζω ότι είναι θέμα μαξιλαριών γιατι στα μάγουλα είμαι μια χαρά, στη σωστή πίεση.
Αν είναι τελικά πρόβλημα αυτό που περιγράφω εντοπίζεται στο πως ταιριάζει η κεφάλα μου με το κέλυφος του κράνους.
Ναι το pro, δεν χρειάζεται αλλάξεις όλα τα μαξιλάρια αλλά μόνο τό συγκεκριμένο κομμάτι
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
ΧΤΖ660 3YF
Ναι το pro, δεν χρειάζεται αλλάξεις όλα τα μαξιλάρια αλλά μόνο τό συγκεκριμένο κομμάτι
Ρε δεν έχετε ύπνο τέτοια ώρα κ μιλάτε για κράνη που δουλεύουν με κουταλιά.. :ha

Πάρε ένα Αραι ωρε Λούη να νιώσεις άρχοντας για μια φορά. :secret:
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Ρε δεν έχετε ύπνο τέτοια ώρα κ μιλάτε για κράνη που δουλεύουν με κουταλιά.. :ha

Πάρε ένα Αραι ωρε Λούη να νιώσεις άρχοντας για μια φορά. :secret:
Έχεις μπερδευτεί πήρα arai... και το έστειλα...
Τέτοιες ώρες με τη δροσά που λένε και στο χωριό μου...

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Fixxer

Μέλος
Όνομα
Stelios
Μοτό
KTM, Yamaha
Είχα Shoei Hornet Adventure, Uvex enduro carbon (όμοιο με το Klim Krios), Arai Tour X-4, Touratech Aventuro. Όλα αγορασμένα σε προσφορά. Δεν είχα ποτέ bmw gs η μηχανή με καλή κάλυψη αερα.

Τα καλά τους λιγο-πολυ τα έχεις ακούσει... Οπότε τα κακα:
στο shoei έσπασε η βάση στο γείσο από κραδασμούς και έχει δυσκολότερο κούμπωμα , στο arai μπαίνει νερό, το pinlock μπαζει κι ειναι ντελικάτο (μονο σ'αυτό έχω αλλάξει 2), το uvex δεν είναι για καταιγίδα σε εθνική και χειμώνα με κοντά στους μηδέν βαθμους - ήταν το πιο αερατο, στο touratech με γείσο έχεις κραδασμούς ίδιους σχεδόν με το uvex (χωρίς γεισο όμως ελαχιστους). Αναφέρομαι πάντα σε ταχύτητες >140km/h. Σε καλοκαίρια και ταχύτητες μέχρι 150km/h μικρές διαφορές μεταξύ shoei, arai, touratech.
Με όλα έχω πάει κανει 900- 1000κμ αυθημερόν εθνική. αυτό που επιλέγω πια είναι το touratech χωρίς γείσο.

Κάτι που δεν αναφέρεται είναι ότι στο arai το τελείωμα της επένδυσης που ακουμπάει κάτω όταν το αφήνεις και βρισκει στο δέρμα/μαλλια του σβέρκου δεν αφαιρείται, όπως και στο touratech οι επενδύσεις του υποσιαγωνου. Αν οδηγείς έντονα, κινείς κεφάλι και ιδρώνει ο λαιμός, αναλογισου το.

Αν όμως θες ηρεμη άνετη οδήγηση, όχι αερα, κούνηματα κλπ πάρε μη dual-sport. Είχα hjc rpha και ήταν το καλύτερο γι αυτές τις συνθήκες. Αν θες σώνει και καλά dual sport στυλ από αυτή την κατηγορία τιμης, προτεινω shoei γι αυτά που ζητάς που είναι το πιο street (δλδ ήσυχο και σταθερό). Στο παιχνίδι υπάρχει και η airoh, δες το...

Κανένα δεν αξίζει τις αρχικές τιμες κατά τη γνώμη μου - 99% θα βρεις προσφορά αν ψάξεις, ειδικά στο εξωτερικό.

Τέλος, το βάρος του arai και το shoei ειναι αισθητό μετά από ώρες. Για εμένα είναι ασφαλώς υπερτιμημένα γι αυτό το λόγο. Επιπλέον, το arai εχει μικρη εξέλιξη στα χρόνια (μηχανισμοί ζελατίνας - γείσου, αφαίρεση επένδυσης) - φαντάζει προηγούμενης γενιάς μπροστά στα άλλα.

Σίγουρα, Touratech Aventuro θα ξαναεπαιρνα λόγω βάρους, αερισμου, παραμετροποίησης, αξεσουάρ και το βασικότερο, ευκολία οδηγησης σε κακοκαιρία (κάτι που δεν έχω ακούσει να αναφέρει κανεις). Aυτό που θα επελεγα για νησιά, διακοπές, ταχύτητες μέχρι 140km και Αθήνα είναι το uvex enduro carbon - έχει διάφορες από το non-carbon (επίσης ειχα). To klim krios που έχω δοκιμάσει, ηταν ένα κλικ χειρότερο κατά τη γνώμη μου αλλά κάποιος που δεν είχε το uvex δεν θα το εντοπίσει εύκολα.
 
Top Bottom