Adventure Riding, μεγάλες μοτοσυκλέτες VS μικρές

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για να ανάψουμε λίγο τα αίματα στο forum και να μπούμε σε μια αμφιλεγόμενη συζήτηση καταθέτοντας τις απόψεις μας αλλά και τα γούστα μας.
Μια αφορμή ήταν η ωραία παρουσίαση του Κωσταντίνου @kordix για το CCM. Μια άλλη αφορμή ήταν κάποια άρθρα που διάβασα όπου αναφερόταν πως μετά από πολλά χρόνια παρουσίας των μεγάλων ADV μοτοσυκλετών οι πωλήσεις τους έχουν πλαφονάρει και πολλές εταιρείες ήδη παραδίδουν ή παρουσιάζουν στο μοτοσυκλετιστικό κοινό μικρά ADV bikes (BMW G310GS, KTM390 ADV, Honda CRF250Rally, Suzuki V-Strom 250, Kawasaki Versys-X300). 'Νταξ... κάποια από αυτά είναι μόνο για commuting αλλά δεν ξέρουμε τι μας επιφυλάσσει το κοντινό μέλλον!

Μιλώντας πάντα για την επιλογή μιας μηχανής με την οποία θα κάνει κάποιος αυτό που λέμε Adventure Riding, Ελληνιστί ΟνΟφάδα!

Τα CCM και DRZ όπως και το 6τάχυτο WR-R επιδεικνύουν μια ιδιαίτερη ικανότητα στην άσφαλτο (πάντα για την κατηγορία κυβισμού τους) και από την μέχρι τώρα εμπειρία που έχω αποκομίσει ένα είναι το σίγουρο σε ότι με αφορά, δεν ξανά επιστρέφω στο συνδυασμό "μεγάλη" μηχανή και Adventure Riding.
Αν ένα Dual Sport μικρού κυβισμού έχει ένα έστω και υποτυπώδες υποπλαίσιο, γεννιούνται αρκετοί λόγοι ώστε να στοιχειοθετήθουν αρκετά πλεονεκτήματα υπέρ του. Όπως καταλαβαίνετε καλούμαι να υπερασπιστώ πρώτος τη "μικρή" κατηγορία.

1. Βάρος.

Το βάρος είναι ίσως η σημαντικότερη παράμετρος. Όταν αφήνεις την άσφαλτο για να μπεις στις Off Road είναι βέβαιο πως το παραπάνω βάρος δε θα σου λείψει.

2. Ταχύτητα.

Είναι προσωπική άποψη αλλά και επιλογή, έτσι σε ένα ταξίδι χαρακτηρισμένο ως ADV δε μου λείπει καθόλου η ταχύτητα. Πρώτον γιατί μου αρέσει να απολαμβάνω τη θέα της διαδρομής σε όποιο έδαφος και αν βρίσκομαι. Στην ασφάλτινη διαδρομή γιατί είμαι απαλλαγμένος από το αυθόρμητο stress που σου δημιουργεί η υψηλή ταχύτητα και στη χωμάτινη διαδρομή γιατί η -έτσι και αλλιώς χαμηλότερη- ταχύτητα που μπορείς να αναπτύξεις είναι ίδια αν όχι μεγαλύτερη από αυτή των μεγάλων μηχανών. Στο 3ήμερο που κάναμε στη Σαράνταινα αυτό αποδείχθηκε περίτρανα, αφού οι μεγάλες αποστάσεις μοιραστήκαν σε 3 ημέρες. Και εδώ μπαίνει άλλη μια παράμετρος που δεν έχει να κάνει με αυτού καθ' εαυτού τα χιλιόμετρα αλλά με το χρόνο. Και εξηγούμαι: στο 3ήμερο της Σαράνταινας κάναμε περίπου 750 χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 250 ήταν χωμάτινα, όμως τα χωμάτινα χιλιόμετρα συνολικά μάλλον είχαν μεγαλύτερη χρονική διάρκεια από τα ασφάλτινα και άρα εδώ χρήζει μελέτης τι προτιμά κανείς στη συσχέτιση ασφάλτινης και Off Road διαδρομής (φυσικά πάντα ενέχεται το υποκειμενικό στοιχείο της προσωπικής επιλογής του καθενός από εμάς).
Δε πρέπει όμως να ξεχνάμε πως όταν μιλάμε για ένα ταξίδι ADV μιλάμε για ένα ταξίδι πιθανώς μεγάλων αποστάσεων, αλλά σίγουρα δεν μιλάμε για έναν αγώνα. Όταν οδηγάς γρήγορα η προσοχή σου είναι εστιασμένη στο δρόμο και στη μηχανή, δεν μπορείς να απολαύσεις τη διαδρομή ή τη θέα γιατί πρέπει να αποφύγεις ένα δικό σου λάθος ή το λάθος ενός συναδέλφου σου.

3. Ασφάλεια.

Από κάθε άποψη η ασφάλεια είναι μεγαλύτερη και αυτή χωρίζεται σε 2 μέρη, στην ασφάλεια του οδηγού και ασφάλεια της μηχανής (πτώση, κλοπή και μπελάδες).

4. Φορτωτική ικανότητα.

Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο αλλά θεωρώ τη περιορισμένη φορτωτική ικανότητα των μικρών ως πλεονέκτημα, Σε αναγκάζει να συρρικνώνεις τις επιλογές σου στα απολύτως απαραίτητα. Άλλωστε τα πράγματα που χρειάζεσαι σε ένα ADV ταξίδι είτε αφορούν 3 μέρες, είτε ένα μήνα είναι ακριβώς τα ίδια. Αν μπορείς να βάλεις καγκελάκια στο πλάι και ένα ζευγάρι σαμάρια... είσαι άρχοντας!

5. Κόστος

Για το τέλος άφησα το κόστος καθώς αυτό δεν είναι ομοίως εμπόδιο για όλους. Πάντως όλα κοστίζουν λιγότερο με ένα μικρό dual sport ξεκινώντας από το κόστος κτίσης, χρήσης/συντήρησης, αξεσουάρ, κατανάλωση, επισκευές και, και, και....


Οπότε... ακόμη και αν έχω μπροστά μου μεγάλες αποστάσεις, προτιμώ τη ταλαιπωρία της ασφάλτου σε συνδυασμό με την απόλαυση και την ευκολία στο χώμα. Το ζύγι γέρνει εύκολα υπέρ του μικρού, ευτυχώς υπάρχει και η κατάλληλη παρέα που επί το πλείστο κινείται στη κατηγορία των 400cc ('ντάξ έχουμε και 2 χοντρούλες αλλά οι κάτοχοι είναι καλά παιδιά και έχουν υπομονή στο ασφάλτινο κομμάτι). :p
Στον επαρχιακό -όπως και στην Εθνική- με ταχύτητες 110-120χλμ απολαμβάνω πολύ καλύτερα το τοπίο, το ίδιο και στο χώμα. Η προσοχή δεν είναι τόσο έντονα συγκεντρωμένη στο τιμόνι και στα πατήματα της μηχανής όσο συμβαίνει όταν έχεις κάτι μεγάλο κάτω από τα πόδια σου. Κοτρόνες, νεροφαγώματα, ρίζες είναι απλώς οφθαλμαπάτες και η απουσία βάρους από μόνη της είναι ένα ισχυρό αντίδοτο σε κάθε δύσκολο κομμάτι.













 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτά όλα τα λύνουμε στα βουνά!!:D
Σήμερα είχαμε ένα 990 χωρίς συμπλέκτη ....που τα έκανε όλα ισιωμα και κανενα "μικρο" δεν θσ μπορουσε να ερθει μαζι μας!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτά όλα τα λύνουμε στα βουνά!!:D
Σήμερα είχαμε ένα 990 χωρίς συμπλέκτη ....που τα έκανε όλα ισιωμα και κανενα "μικρο" δεν θσ μπορουσε να ερθει μαζι μας!
Σιγά το δύσκολο... σπάω κι εγώ το συμπλέκτη στο δικό μου! :p
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
ολα εχουν να κανουν με τις αναγκες και τα θελω του καθενος αναλογα με το πως διαμορφωνονται βαση υποχρεωσεων,οικονομικων,απαιτησεων κλπ.
Για να μη μιλαω γενικα θα πω για μενα..
δε πηρα το 990 γιατι την ειδα αντβεντσουρας ξαφνικα στα 41,ουτε γιατι θελω να πατησω χωμα με 10αδες φωτο και να το παιζω χωματινος(ειναι μπολικα φρουτα και απο δαυτα και φαινονται τα νουμερα...),ουτε για να καμαρωνω σα μ@λ@κ@ς οδηγωντας το λες και τι εχω γω που δε το χει κανεις αλλος!!!
Το πηρα για την απολυτοτητα του συνολου και διοτι μου δοθηκε απο την αρχη,και ας μη πηγαινω χωμα και ας μη τοχω στη σουζα συνεχεια....και ας χαλαει καθε τρεις και λιγο..δε με νοιαζει ουτε ποσο καιει,ουτε τι χαλαει...
Το καβαλαω σπανια λογω εργασιακων υποχρεωσεων οποτε ειναι αντιληπτο οτι συνειδητα αγορασα οτι αγορασα..
ειμαι σιγουρος οτι το μνμ εληφθη..
Βαρατε τωρα οσο θετε:):)
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Θα συμφωνήσω με των από πάνω. Είναι θέμα αναγκών . Εγώ έδωσα το μεγάλο και ο βασικός λόγος ήταν ότι δεν το απολάμβανα ίσο ήθελα μιας και για μένα ήταν μηχανάκι -χόμπι ,και στο νησί παραήταν μεγάλο. Τώρα μπορώ να πω πως απολαμβάνω πιο πολύ τον μονοκυλινδρο πύραυλο αέρος εδάφους. Αν εμένα στην Αθήνα όμως μάλλον θα κράταγα το 990 και θα επερνα και ένα εντουρο.
Ίσως στα μείον ενός μικρού θα έβαζα και το δικαβαλο ταξίδι /βόλτα.
Αλλιώς πραγματικά αν μιλάμε για κυρίως χώμα πραγματικά τα 100 άλογα και τα 200+ κιλά δεν σου χρειάζονται .



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σωστές τοποθετήσεις όλες καθώς όλα έχουν λόγο να υπάρχουν. Μου αρέσει η ανταλλαγή απόψεων και κανένας δε μπορεί να κρίνει το σωστό και το λάθος του αλλουνού, ο καθένας ξέρει καλύτερα για τον εαυτό του.
Εδώ είμαστε ώστε να καταθέσουμε τις εμπειρίες μας, άλλος με τα μεγάλα, άλλος με τα μικρά, "άλλος" με τα μεσαία και γιατί όχι από κάποιον που είχε και μεγάλο και μικρό ή που μπορεί να έχει ταυτοχρόνος και τα δυο.
Όμως προσοχή, μιλάω για την εμπειρία ενός Adventure ταξιδιού και όχι ενός ασφάλτινου ταξιδιού που περιλαμβάνει και ένα πέρασμα από δασικό χωμάτινο δρόμο. Η γνώμη μου είναι πως αυτό μπορεί να γίνει ανετότατα και με 250cc με τη προσθήκη ενός μεγαλύτερου τεπόζιτου (απαραίτητο).
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Στεφανε ωραιο θεμα ανοιξες...προμηνύεται καταιγιδα! :D

Θεωρω οτι ο ορος adventure στο μοτοσυκλετιστικο τομεα, δε συμπεριλαμβανει μονο την οδηγηση σε δυσκολα χωματινα περασματα (οπου κατα την γνωμη μου, μονο εκει υστερουν τα μεγαλα).

Θα ελεγα οτι το adventure πιο πολυ εχει να κανει με την αντιληψη και τα ορια (μπορει και την ικανοτητα) του καθενος. Αλλο θεωρω εγω περιπετειωδη οδηγηση, αλλο εσυ, αλλο ο καθενας.

Ενας εδω μπορει να πει οτι οταν οδηγω εκτος (ασφαλτινου) δρομου, δε θελω ολα τα εμποδια που τρωνε οι ροδες μου, να μεταφερονται στο σωμα μου, θελω να κουμπωνω μια δευτερα, μια τριτη και να ρολαρει η μηχανη μου καταπινοντας τις οποιεσδηποτε ανωμαλιες.
Και εαν εχω και κανα 990 και θελω να ξεκ@υλωσω για κανα 10λεπτο σε ενα ανοιχτο κομματι, να ανοιξω το γκαζι και να ανεβασω αδρεναλινη.

Σαφως στα μεγαλα, το βαρος ειναι σοβαρο μειονεκτημα στο χωμα το οποιο θα σε παιδεψει αφανταστα οταν τα πραγματα δυσκολεψουν, αλλα το μειονεκτημα αυτο αντισταθμιζεται (κατα την αποψη μου)απο το πιο ανετο ασφαλτινο ταξιδι, τη μεγαλυτερη αυτονομια, την καλυτερη γεωμετρια σε στριφτερους επαρχιακους, και γενικα στο γεγονος οτι εχεις ενα πιο all around μηχανημα, που μπορεις να τα κανεις ολα και να πας σχεδον παντου.

Εαν λοιπον μιλας καθαρα για εκδρομικο enduro μονο, τοτε ναι, τα μηχανακια που αναφερεις θα ελεγα οτι ειναι τα πλεον ιδανικα, χωρις αυτο να σημαινει οτι ενας με μια χοντρη δε θα τα καταφερει.
Σιγουρα για να κροσαρεις την Πινδο, ενα drz (και ολα τα ιδια με αυτο) με σαμαρακια και καλη παρεα ειναι απο τα πλεον καταλληλα.

Αλλωστε, οπως λεει και η μαμα στα διαφημιστικα της:
"Adventure is not defined by a place or a time, but an attitude"

Μεταφραση: αντβεντσα ις νοτ ντιφαϊνντ μπαϊ(σεξουαλ) ε πλεϊς ορ ε ταϊμ, μπατ εν ατιτουντ"

Εν κατακλειδι...και ενα παπι πηγαινει στο Magadan.....σημασια εχει το ποιος το παει.

:)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στεφανε ωραιο θεμα ανοιξες...προμηνύεται καταιγιδα! :D

Θεωρω οτι ο ορος adventure στο μοτοσυκλετιστικο τομεα, δε συμπεριλαμβανει μονο την οδηγηση σε δυσκολα χωματινα περασματα (οπου κατα την γνωμη μου, μονο εκει υστερουν τα μεγαλα).

Θα ελεγα οτι το adventure πιο πολυ εχει να κανει με την αντιληψη και τα ορια (μπορει και την ικανοτητα) του καθενος. Αλλο θεωρω εγω περιπετειωδη οδηγηση, αλλο εσυ, αλλο ο καθενας.

Ενας εδω μπορει να πει οτι οταν οδηγω εκτος (ασφαλτινου) δρομου, δε θελω ολα τα εμποδια που τρωνε οι ροδες μου, να μεταφερονται στο σωμα μου, θελω να κουμπωνω μια δευτερα, μια τριτη και να ρολαρει η μηχανη μου καταπινοντας τις οποιεσδηποτε ανωμαλιες.
Και εαν εχω και κανα 990 και θελω να ξεκ@υλωσω για κανα 10λεπτο σε ενα ανοιχτο κομματι, να ανοιξω το γκαζι και να ανεβασω αδρεναλινη.

Σαφως στα μεγαλα, το βαρος ειναι σοβαρο μειονεκτημα στο χωμα το οποιο θα σε παιδεψει αφανταστα οταν τα πραγματα δυσκολεψουν, αλλα το μειονεκτημα αυτο αντισταθμιζεται (κατα την αποψη μου)απο το πιο ανετο ασφαλτινο ταξιδι, τη μεγαλυτερη αυτονομια, την καλυτερη γεωμετρια σε στριφτερους επαρχιακους, και γενικα στο γεγονος οτι εχεις ενα πιο all around μηχανημα, που μπορεις να τα κανεις ολα και να πας σχεδον παντου.

Εαν λοιπον μιλας καθαρα για εκδρομικο enduro μονο, τοτε ναι, τα μηχανακια που αναφερεις θα ελεγα οτι ειναι τα πλεον ιδανικα, χωρις αυτο να σημαινει οτι ενας με μια χοντρη δε θα τα καταφερει.
Σιγουρα για να κροσαρεις την Πινδο, ενα drz (και ολα τα ιδια με αυτο) με σαμαρακια και καλη παρεα ειναι απο τα πλεον καταλληλα.

Αλλωστε, οπως λεει και η μαμα στα διαφημιστικα της:
"Adventure is not defined by a place or a time, but an attitude"

Μεταφραση: αντβεντσα ις νοτ ντιφαϊνντ μπαϊ(σεξουαλ) ε πλεϊς ορ ε ταϊμ, μπατ εν ατιτουντ"

Εν κατακλειδι...και ενα παπι πηγαινει στο Magadan.....σημασια εχει το ποιος το παει.

:)
Ωραία τοποθέτηση. Είναι σημαντικό να καταθέτουμε πως βλέπει το Adventure Riding ο καθένας από εμάς.
Η αυτονομία είναι σημαντική όταν έχεις μπροστά σου μεγάλα χωμάτινα ταξίδια (ανεξαρτήτος επιπέδου δυσκολίας) και γιαυτό το μεγαλύτερο τεπόζιτο είναι must, μια προσθήκη που τα περισσότερα μεγάλα On/Off την έχουν στον standard εξοπλισμό.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ωραιο θεμα συζητησης...:friendship:
Πόσες φορες εχω σκεφτει να δωσω το 800αρι και να το "σπασω" σε 2...ενα γ@ματο GT ασφαλτινο για βολτες αμιγως ασφαλτινες και ενα τυπου DR400 ή ΤΤ600 για να λυσαω στα εκδρομικα εντουροβουνα...:thinking:

...ειμαι ομως ακομα με το 800αρι...

και καθε φορα που βαζω τακουνια και βγαινω βουνο,ειδικα με την γνωστη παλιοπαρεα που γουσταρω...

καθε φορα που στηνεται ενα ADVtrOFFy και σχετικα αλλα τετοια...

καθε φορα που η δυσκολια ενος μεγαλου ΟνΟφ εκει πανω στα βουνα,σε σχεση με ενα "παω αερα και ευκολα" με ενα μικρο κατσικι-κατσικοειδες...

καθε φορα που βγαινω ενα κλικ πιο πανω σε δυναμη και "σοφια",εμπειρια να πουμε στη μοτοσυκλετα,οταν ξεπερνω τον φοβο και την δυσκολια με ενα μεγαλο ΟνΟφ...

...καθε φορα που σκεφτομαι ποσο καλυτερα κανεις με ενα μεγαλο ΟνΟφ τα γ@ματα οδοιπορικα μικτης χρησης στην Ελλαδα που απλοχερα μας προσφερει τις ομορφιες της...

καθε φορα που καθομαι και χαζευω την κουκλα μου που με παιδευει να την κοντρολαρω στα βαρια τεραιν αλλά και που φλερταρουμε με το "ωχ σαβουρδα" αλλά το σωζουμε μαζι στο τσακ...

καθε φορα,νοιωθω οτι θελω να μεινω οσο μπορω κι οσο αντεχω με ενα μεγαλο ΟνΟφ...

Ναι ξερω τα πλεονεκτηματα των μικρων,ναι εχω ζησει με μικρα κριαρια,

ναι ξερω οτι σου κανουν τη ζωη πολυ πιο ευκολη στα βουνα ναι ναι ναι...ξερω...αλλά ειμαι ακομα με τη μεγαλη αγαπη μου...

ομως στη ζωη αυτη εχω μαθει,με ομορφο αλλά οχι παντα,τροπο οτι "ποτέ μη λες ποτέ¨,δεν θα ελεγα οχι σε ενα μικρο καποια στιγμη...ομως δεν ειναι αυτη η στιγμη τωρα...δεν ξερω αν θα ερθει ποτέ...ως τοτε να γιατι ΟνΟφ και μαλιστα μεγαλη ΟνΟφ...

...για μενα :yes:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μα δεν υπάρχει λάθος.....
Δεν υπάρχεικαι σωστό!
Όπως λέει ο Κώστας ο @gsmaniac αυτά τα λύνουμε στο βουνο, άμα τη εμφανίσει... που λεν ;)
Και δεν είναι μόνο η Ελλάδα, δεν είμαστε μόνο εμείς με τα διλήμματα (και τα τριλήμματα... )

Αρτι αφιχθείς από το 6ημερο και 1100 χλμ The greek Odyssey-Hellas Raid, στο οποίο συμμετείχαν από ΒΜW Rallye & KTM 1190 έως 250αρια δίχρονα!
23 μηχανάκια πραγματικά απ' όλα! Μικρά-μεσαία και δεινόσαυροι!
Πιο γρήγορος όλων κάθε μέρα ένας με ΗΡ2 κι ένας Ουαλός με 701 στο ίδιο λεπτό (που λέει ο λόγος..., αγώνας δεν ήταν αλλά οι ρυθμοί όλων ήταν σβέλτοι ++). Από κοντά τα δυο δίχρονα και πολύ κοντά τους μια παρέα με 3 1200 ραλυ. Ανάμεσα τους ένας έλληνας με 950 super enduro.
Όλοι στο τέλος κάθε μέρας και στις στάσεις έλεγαν τα καλύτερα για τα μηχανάκια και τις επιλογές εξοπλισμού κλπ....! ένα 1200 είχε τις μεταλλικές βαλίτσες πάνω συνεχώς! Κι ήταν στους πλέον σβέλτους!

Πρακτικά, το παραπάνω event είναι ο ορισμός της ον/οφάδας με 80% χώμα κάθε είδους (και χιόνι στο Χελμό την περασμένη Δευτέρα).

Όλα τα μηχανάκια έκαναν με τον καλύτερο τρόπο αυτό για το οποίο φτιάχτηκαν! Ο καθένας τι κάνει κέφι/τι γουστάρει/πως τη βρίσκει, τι να λέμε τώρα?
Όπως τη βρίσκει ο καθένας και τα λοιπά είναι :"να χαμε - να λέγαμε" ;)
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Adventure Riding Motorcycle.
Περιπετειώδεις Ίππευση Μοτοσυκλέτας.:yew:
Απαραίτητα συστατικά=
1.Μοτοσακό
2.Η ίππευση του μοτοσακού
3.Κάνεις την ζωή του μοτοσακού και την δική σου δύσκολη*

Όλα τα άλλα συζητήσεις,ρυθμίσεις,φαγοπιοτούρα:brbq:,πειράγματα:pht2; κλπ είναι για after(όπως λένε και στο χωριό μου)

Φιλικά πάντα...!!!
*=εκτός αν είσαι ο Chris Birch
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Εχοντας δοκιμασει μικρα μεσεα μεγαλα ας καταθεσω και εγω την αποψη μου :)
Για αυτο που κανω εγω προσωπικα ( χωματινα εκδρομικα που τα περισσοτερα δεν ειναι στην περιοχη μου προτιμω το μεσεο η μεγαλο μηχανακι) και οταν λεω μεσεο εννοω ενα 650 πχ ! Το 1190 που εχω πλεον δεν μπορω να πω πως με εχει κουρασει καπου στο βουνο ουτε οτι με εχουν δυσκολεψει περασματα "δυσκολα" . Και το προτιμω γιατι μπορω με αυτο να κανω 700 -800-1000 χλμ ασφαλτινα σε μια μερα , να ταξιδευσω στο εξωτερικο να κανω χωμα σε ολη την Ελλαδα . Θεωρω οτι ενα μικρο μηχανακι 250-350-450 ειναι μονο για μονοπαταδες και πιστακια και οταν λεμε μονοπατια εννοω 80 - 100 χλμ πχ . Προσωπικα οταν ειχα το 450 μονο εκει το πηγαινα το φορτωνα δλδ και μια στη ζηρεια μια απο δω μια απο κει. Επισης ειχα κανει και 2 βολτες σε χωματοδρομους με μεσεα και μεγαλα μηχανακια και αυτο που καταλαβα ηταν οτι το μηχανακι δεν εκανε για εκει δεν μου αρεσε δε του ταιριαζε . Οποτε εκανα εντουρο μονο . Το καλυτερο θα ηταν να εχουμε ενα σκουτερ για την πολη ενα 350 για εντουρο ενα 650 για travel εντουρο και ενα 1000αρι για ασφαλτινα ταξιδια αλλα επειδη αυτο ειναι εξαιρετικσ δυσκολο ψηφιζω μεγαλο που τα κανει ολα οπως ειπα και πιο πανω!!! Μικρο θα ξαναπαρω οταν εχω περισσοτερο χρονο και παρεα κοντα μου ωστε να κανουμε εντουρο εντουρο ! Αυτα απο μενα παιδες ;) οτι βολευει και οπως την βρισκει κατα τα αλλα ο καθενας μας.
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Εχοντας δοκιμασει μικρα μεσεα μεγαλα ας καταθεσω και εγω την αποψη μου :)
Για αυτο που κανω εγω προσωπικα ( χωματινα εκδρομικα που τα περισσοτερα δεν ειναι στην περιοχη μου προτιμω το μεσεο η μεγαλο μηχανακι) και οταν λεω μεσεο εννοω ενα 650 πχ ! Το 1190 που εχω πλεον δεν μπορω να πω πως με εχει κουρασει καπου στο βουνο ουτε οτι με εχουν δυσκολεψει περασματα "δυσκολα" . Και το προτιμω γιατι μπορω με αυτο να κανω 700 -800-1000 χλμ ασφαλτινα σε μια μερα , να ταξιδευσω στο εξωτερικο να κανω χωμα σε ολη την Ελλαδα . Θεωρω οτι ενα μικρο μηχανακι 250-350-450 ειναι μονο για μονοπαταδες και πιστακια και οταν λεμε μονοπατια εννοω 80 - 100 χλμ πχ . Προσωπικα οταν ειχα το 450 μονο εκει το πηγαινα το φορτωνα δλδ και μια στη ζηρεια μια απο δω μια απο κει. Επισης ειχα κανει και 2 βολτες σε χωματοδρομους με μεσεα και μεγαλα μηχανακια και αυτο που καταλαβα ηταν οτι το μηχανακι δεν εκανε για εκει δεν μου αρεσε δε του ταιριαζε . Οποτε εκανα εντουρο μονο . Το καλυτερο θα ηταν να εχουμε ενα σκουτερ για την πολη ενα 350 για εντουρο ενα 650 για travel εντουρο και ενα 1000αρι για ασφαλτινα ταξιδια αλλα επειδη αυτο ειναι εξαιρετικσ δυσκολο ψηφιζω μεγαλο που τα κανει ολα οπως ειπα και πιο πανω!!! Μικρο θα ξαναπαρω οταν εχω περισσοτερο χρονο και παρεα κοντα μου ωστε να κανουμε εντουρο εντουρο ! Αυτα απο μενα παιδες ;) οτι βολευει και οπως την βρισκει κατα τα αλλα ο καθενας μας.

Α,γειά σου!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εχοντας δοκιμασει μικρα μεσεα μεγαλα ας καταθεσω και εγω την αποψη μου :)
Για αυτο που κανω εγω προσωπικα ( χωματινα εκδρομικα που τα περισσοτερα δεν ειναι στην περιοχη μου προτιμω το μεσεο η μεγαλο μηχανακι) και οταν λεω μεσεο εννοω ενα 650 πχ ! Το 1190 που εχω πλεον δεν μπορω να πω πως με εχει κουρασει καπου στο βουνο ουτε οτι με εχουν δυσκολεψει περασματα "δυσκολα" . Και το προτιμω γιατι μπορω με αυτο να κανω 700 -800-1000 χλμ ασφαλτινα σε μια μερα , να ταξιδευσω στο εξωτερικο να κανω χωμα σε ολη την Ελλαδα . Θεωρω οτι ενα μικρο μηχανακι 250-350-450 ειναι μονο για μονοπαταδες και πιστακια και οταν λεμε μονοπατια εννοω 80 - 100 χλμ πχ . Προσωπικα οταν ειχα το 450 μονο εκει το πηγαινα το φορτωνα δλδ και μια στη ζηρεια μια απο δω μια απο κει. Επισης ειχα κανει και 2 βολτες σε χωματοδρομους με μεσεα και μεγαλα μηχανακια και αυτο που καταλαβα ηταν οτι το μηχανακι δεν εκανε για εκει δεν μου αρεσε δε του ταιριαζε . Οποτε εκανα εντουρο μονο . Το καλυτερο θα ηταν να εχουμε ενα σκουτερ για την πολη ενα 350 για εντουρο ενα 650 για travel εντουρο και ενα 1000αρι για ασφαλτινα ταξιδια αλλα επειδη αυτο ειναι εξαιρετικσ δυσκολο ψηφιζω μεγαλο που τα κανει ολα οπως ειπα και πιο πανω!!! Μικρο θα ξαναπαρω οταν εχω περισσοτερο χρονο και παρεα κοντα μου ωστε να κανουμε εντουρο εντουρο ! Αυτα απο μενα παιδες ;) οτι βολευει και οπως την βρισκει κατα τα αλλα ο καθενας μας.
Έκανες ονοφάδες με καθαρόαιμο εντούρο μηχανακι, αν ήταν ον/οφ θα σου φαινόταν αλλιώς. Άλλο πράμα το εντουρο και άλλο το dual sport.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
To ζητουμενο στην Ονοφαδα ειναι ποιος ειναι ο πιο γρηγορος?

Προφανώς αναφέρεσαι στο παρακάτω Πάνο:

...........
Πιο γρήγορος όλων κάθε μέρα ένας με ΗΡ2 κι ένας Ουαλός με 701 στο ίδιο λεπτό (που λέει ο λόγος..., αγώνας δεν ήταν αλλά οι ρυθμοί όλων ήταν σβέλτοι ++). Από κοντά τα δυο δίχρονα και πολύ κοντά τους μια παρέα με 3 1200 ραλυ. Ανάμεσα τους ένας έλληνας με 950 super enduro.
Όλοι στο τέλος κάθε μέρας και στις στάσεις έλεγαν τα καλύτερα για τα μηχανάκια και τις επιλογές εξοπλισμού κλπ....! ένα 1200 είχε τις μεταλλικές βαλίτσες πάνω συνεχώς! Κι ήταν στους πλέον σβέλτους!


Αυτό που έγραψα είναι μια ένδειξη για το ότι όλα τα μηχανάκια κάνουν το ίδιο πράγμα και στον ίδιο -πρακτικά- χρόνο. Για adventure καταστάσεις με μηχανάκια on/off μιλάμε (μην αρχίσουμε τα περίεργα με περάσματα hard enduro κλπ).
Επειδή τα αγοράκια παραμένουν αγοράκια ακόμα και στα 60, η ταχύτητα είναι μέσα στο παιχνίδι και σ όλους μας (στο 90%) αρέσει ενίοτε!

Πρακτικά, το παραπάνω event είναι ο ορισμός της ον/οφάδας με 80% χώμα κάθε είδους (και χιόνι στο Χελμό την περασμένη Δευτέρα).

Όλα τα μηχανάκια έκαναν με τον καλύτερο τρόπο αυτό για το οποίο φτιάχτηκαν! Ο καθένας τι κάνει κέφι/τι γουστάρει/πως τη βρίσκει, τι να λέμε τώρα?
Όπως τη βρίσκει ο καθένας και τα λοιπά είναι :"να χαμε - να λέγαμε" ;)
Το ζουμί είναι στο πιο πάνω κομάτι.
Ας μη στεκόμαστε σε ταχύτητες κλπ...., το έγραψα ενδεικτικά, σα μέτρο σύγκρισης ας πούμε. 23 μηχανάκια που περιλάμβαναν και 2 καθαρόαιμα δίχρονα εντούρο, έκαναν 170 έως 250 χλμ ημερησίως σε κάθε είδους τεραίν. Αυτό θεωρώ ότι είναι ο ορισμός της χρήσης των ον/οφ μηχανών και της "αντβεντσουράδας", όπως το λέει κι ο τίτλος.
 
Top Bottom