Adventure Riding, μεγάλες μοτοσυκλέτες VS μικρές

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
To ζητουμενο στην Ονοφαδα ειναι ποιος ειναι ο πιο γρηγορος?
Δεν εχει ζητουμενο η ονοφαδα,μια παιδικη χαρα ειναι;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν εχει ζητουμενο η ονοφαδα,μια παιδικη χαρα ειναι;)
Κι εσείς σήμερα και χθες, πραγματοποιήσατε ξανά τον ορισμό της ονοφάδας και της παιδικής χαράς ;)

Και μην πεις παλιοποιότητα ότι δεν κάνατε κόντρες με Χαλάτση, ΧΛ Γιώργη, Θέμη, Γιάννη και Λιάκο εκεί σα παν....:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Κι εσείς σήμερα και χθες, πραγματοποιήσατε ξανά τον ορισμό της ονοφάδας και της παιδικής χαράς ;)

Και μην πεις παλιοποιότητα ότι δεν κάνατε κόντρες με Χαλάτση, ΧΛ Γιώργη, Θέμη, Γιάννη και Λιάκο εκεί σα παν....:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
Χαχα,η μεγαλη κοντρα εγινε στο τελος που τρωγαμε,το πλι και ο μανιακ κοντραραν με τον XLGeorge...εχασες
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κι εσείς σήμερα και χθες, πραγματοποιήσατε ξανά τον ορισμό της ονοφάδας και της παιδικής χαράς ;)

Και μην πεις παλιοποιότητα ότι δεν κάνατε κόντρες με Χαλάτση, ΧΛ Γιώργη, Θέμη, Γιάννη και Λιάκο εκεί σα παν....:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
Ήταν βόλτα Ρυθμού....δεν υπήρχε καμμία "κοντρα" , γιατί σκοπός ήταν να κάνουμε τα πολλά χλμ!
Αυτά βγαίνουν μόνο με ρυθμό....και το γνωρίζεις!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ περιμένω να τοποθετηθούν και οι κάτοχοι "μικρών" μιας που μέχρι στιγμής διαβάζουμε μόνο τους μεγάλο-κατόχους!

Και για να δώσω ένα tip έχω την αίσθηση ότι οι μεγαλύτερες On-Off-άδες του πλανήτη έχουν γίνει με μικρά (δε παίρνω και όρκο, για όσες γνωρίζω λέω). Το μόνο που δεν έχει σημασία είναι η ταχύτητα, όπως ξαναέγραψα δεν είναι αγώνας.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Χαχα,η μεγαλη κοντρα εγινε στο τελος που τρωγαμε,το πλι και ο μανιακ κοντραραν με τον XLGeorge...εχασες
Τους κερδιζε ο Γιωργης;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ήταν βόλτα Ρυθμού....δεν υπήρχε καμμία "κοντρα" , γιατί σκοπός ήταν να κάνουμε τα πολλά χλμ!
Αυτά βγαίνουν μόνο με ρυθμό....και το γνωρίζεις!
Ναι μαν.
Κι εγω αναφεροντας χρονους στο επιμαχο ποστ αυτο εννοω.
Θενκς για τον ορο που αποδιδει σωστα αυτο ειχα στο μυυαλο μ.
Μικρα μεγαλα τον ιδιο ρυθμο ειχαν. Καμια σχεση με ταχυτητα κι αγωνες ;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προς αποφυγή παρεξήγησης. Εγώ δεν απαντούσα στα σχόλια που αφορούν τα χθεσινό-σημερινά. Κάνω γενική τοποθέτηση με βάση το θέμα.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Το αιώνιο «ερώτημα»..τι να προτιμήσει κάποιος..
Και οι απαντήσεις πέφτουν βροχή, ανάλογα με τι έχει ο καθένας και..καμιά φορά παίρνει κι επιθετική μορφή η κουβέντα λες και θίχτηκαν υπολήψεις..
Η απάντηση είναι απλή, ότι γουστάρει ο καθείς.
Κι αν δεν βόλεψε αυτό που πήρε σε αυτό που θέλει να κάνει, ή αν άλλαξε γούστα.. το δίνει, χάνει/κερδίζει, μαθαίνει και προχωράει στο επόμενο.
Αν θέλω να πηγαίνω μακρινές εύκολες περιηγήσεις, τσιμπάω ένα μεγαλομεσαίο και το τιγκάρω χιλιόμετρα, γούστα και ιστορίες.
Αν θέλω η βόλτα μου να έχει πιπέρια αλάτια και πάπρικες, παίρνω ένα μικρομεσαίο και το τιγκάρω καφριλίκια, γούστα και ιστορίες.
Το βασικό όπως βλέπετε, είναι να καβαλάμε και να βγάζουμε γούστα και ιστορίες.
Τσίαρς!:friendship:
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Παιδια το σημαντικοτερο ειναι να βολταρουμε στα βουνα οσο πιο πολυ μπορουμε! Με οτι εχουμε ο καθενας μας
Έκανες ονοφάδες με καθαρόαιμο εντούρο μηχανακι, αν ήταν ον/οφ θα σου φαινόταν αλλιώς. Άλλο πράμα το εντουρο και άλλο το dual sport.
Ειπα εκανα 2. Καμια φορα πας καπου και γισ την παρεα . Και εφοσον τωρα θελω να εχω μονο ενα τσ κανω ολα με το μεγαλο. Αφου αντεχουν τα χερια και τα ποδια και την επομενη παμε γιαα δουλεια ολα super guys
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Προφανώς αναφέρεσαι στο παρακάτω Πάνο:
...
Αυτό που έγραψα είναι μια ένδειξη για το ότι όλα τα μηχανάκια κάνουν το ίδιο πράγμα και στον ίδιο -πρακτικά- χρόνο. Για adventure καταστάσεις με μηχανάκια on/off μιλάμε (μην αρχίσουμε τα περίεργα με περάσματα hard enduro κλπ).
Επειδή τα αγοράκια παραμένουν αγοράκια ακόμα και στα 60, η ταχύτητα είναι μέσα στο παιχνίδι και σ όλους μας (στο 90%) αρέσει ενίοτε!
Οχι ακριβως και σιγουρα οχι οπως το θετεις.
Για να απαντησει ομως καποιος στο ερωτημα που εθεσε ο Στεφανος,πρεπει πρωτα να ξερει τι ζηταει απο μια ονοφαδα.

Αν το ζητουμενο ειναι η ταχυτητα θα ειναι αλλα τα κριτηρια.

Για μενα,που πηγαινα μονος μου,κριτηρια που μετρουσανε ητανε:
Το βαρος για να μπορω να την σηκωνω χωρις βοηθεια
Το μεγεθος,για να ξεγλυστραει στα δυσκολα
Η αξιοπιστια γιατι οτι παθαινα επρεπε να το φτιαξω μονος μου
Τα πολλα κυβικα για τους δικους μου ρυθμους ητανε περιττα
Το κοστος της μηχανης και της αποκαταστασης των ζημιων ητανε κατι που παντα σκεφτομουνα.Δεν θα διαλεγα ποτε μια μηχανη με κοστος πανω απο 3000 για να την βαλω στο χωμα,η μια μηχανη που το τεποζιτο της θελει κανα 500ευρω για να το αντικαταστησω.

Με λιγα λογια,για ενα κουλαδι σαν και μενα,που του αρεσουν οι τουριστικοι ρυθμοι,αλλα δεν του αρεσει να πληρωνει ακριβα τα γουστα του,μια μηχανη 500-650 κυβικα 15 ετιας,ειναι ιδανικη.





 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
@Pan-dvs .....να σου απαντήσω στα θέλω σου, με την δική μου μικργ εμπειρία

1.Βαρος....εχεις δίκιο σε Αυτό, αλλά στο χώμα πάντα είναι κάποιος να μας βοηθήσει αν ξαπλώσουμε!

2.Μεγεθος....δεν παίζει ρόλο στο χώμα, εγώ προσωπικά το περνάω παντού και ας ειμαι κουλος!

3.Αξιοπιστια....δεν έχει να κάνει με το μέγεθος, αλλά το μοντέλο!

4.Κυβικα....με τα 1200 κυβικά μου και την ροπακλα που βγαίνουν απο αυτα, σπάνια αλλάζω ταχύτητα, με αποτέλεσμα να οδηγας ξεκούραστα και χωρίς φθορες από τα συνεχή πάνω κατω, σε όλο το σύστημα

5.Κοστος.... Και εδώ έχεις κάποιο δίκιο, αλλά οι ζημιές που κοστίζουν γίνονται στην άσφαλτο!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@Pan-dvs .....να σου απαντήσω στα θέλω σου, με την δική μου μικργ εμπειρία

1.Βαρος....εχεις δίκιο σε Αυτό, αλλά στο χώμα πάντα είναι κάποιος να μας βοηθήσει αν ξαπλώσουμε!

2.Μεγεθος....δεν παίζει ρόλο στο χώμα, εγώ προσωπικά το περνάω παντού και ας ειμαι κουλος!
Δεν εχω διαβασει ακομη ολο το θεμα, αλλα μια μικρη διορθωση - φιλε Μανιακ μονο κουλος δεν εισαι ετσι πως πας τη μπετονιερα στα χωματα ;) :yew: Για το μεγεθος συμφωνω, εκτος και αν χρειαστει να περασει κανεις απο πολυ στενο σημειο, πολυ βαθυ λουκι κλπ κλπ. Οσο για το ξαπλωμα, και τα μεγαλα τα σηκωνει κανεις μονος του αν ειναι "ντουρος" και ξερει τον τροπο :ok: Υπαρχει βεβαια παντα ο κινδυνος το μεγαλο να πλακωσει τον αναβατη με τροπο που ο τελευταιος δεν απεγκλωβιζεται μονος του και γι'αυτο βγαινουμε κατα το δυνατον στο χωμα με παρεα!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ειμουνα αρχικα υπερ του μικρου και γι'αυτο απο τα 20 μου που πηρα το πρωτο χωματινο μηχαβακι μεχρι τα 40+ δεν ηθελα καν να σκεφτω να παρω μεγαλο - ειχα διαφορα XR/XLR, KDX, ΚΜΧ, μαλιστα ενα XLR600 που ειχα για ενα φεγγαρι μου φανηκε πανβαρο :D Αλλα οι χωματινες διαδρομες μου ητανε περιορισμενες στα βουνα κοντα στο εκαστοτε σπιτι μου.

Πηρα το 2002 το Τρανσαλπ μονο και μονο επειδη ειχα βαρεθει να πηγαινω διακοπες δικαβαλος στα νησια με ενα καραφορτωμενο XLR! Ε λοιπον, αυτο το μηχανακι μου ανοιξε "την πορτα" στα μεγαλα και τωρα πια ψηφιζω ΜΕΓΑΛΟ δαγκωτο :yew: Ενας απο τους κυριους λογους ειναι οτι παει κανεις μακρια για πλακα, ακομα και μονοημερη (πχ χθες βραδυ φυγαμε απο Μεγαλοπολη στις 7 το βραδυ και η εθνικη βγηκε με συνοπτικες διαδικασιες με 130-140χμω). Επισης το γεγονος οτι μπορω να κανω διασχισεις/εξερευνησεις με ανεση αρκετα φορτωμενος και ακομη και δικαβαλος. Και επισης επειδη μου δινει αλλη χαρα στα στριφτερα ασφαλτινα κομματια που συνδεουν τις χωματινες διαδρομες.

Αλλα that's me, οπως θελει και με οτι μηχανακι βολευεται ο καθενας!


EDIT: για να ειμαι ακριβης, ψηφιζω μεγαλο αλλα πιθανα και με ενα μικρο για τα μονοπατο-κοντινα αν μπορει καποιος να "σηκωσει" δυο μηχανακια, σιγουρα οχι ομως μικρο χωρις μεγαλο (πια).
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ έχω επιλέξει μετά απο κάποιες αλλαγές το TTR, ενα ελαφρύ μονοκύλινδρο 600. Έχει το γκάζι να σε ευχαριστήσει αλλά και το βάρος και το στήσιμο να σε πάει παντού.

Δεν κάνει δικάβαλα, δεν κάνει με άνεση μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια αλλά αν θες κάτι να λυσσάς στο χώμα και να κάνεις με μία σχετική ανεση τα ενδιάμεσα ασφάλτινα εκεί είσαι.

Μικρά 250άρια άλλαξα 2 αλλά η έλλειψη γκαζιού κάποια στιγμή σε ξενερώνει.

Μεγάλα on-off δεν είχα ποτέ συνεπώς δεν μπορώ να έχω σαφή και οριστική άποψη. Ενδεχομένως να πήγαινα σε ένα 790 Adventure αλλά μέχρι εκεί. Χώμα με 1200gs ας πούμε με τη μορφή που έμαθα να κάνω όλα τα χρόνια δεν θα έκανα. Ταξίδια δηλαδή που να περιλαμβάνουν κυρίως χώμα και δύσκολο. Περιττά κιλά, περιττό ρίσκο, περιττές φθορές.

Έχω όμως και ένα 650 ασφάλτινο να μου καλύπτει άλλες επιθυμίες. Αν μπορούσα να έχω μόνο ένα θα πήγαινα όπως είπα σε τύπου 800gs Μηχανάκι. Κάτι ενδιάμεσο να καλύπτει αξιοπρεπώς όλα τα τεραίν και τα θέλω.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ειναι σιγουρο οτι πολυ λιγοι ειμαστε επαγγελματίες οδηγοί μοτοσυκλετας εντουρο η μοτο κρος στον χωρο
Ειναι σιγουρο οτι αν είχαμε χρήματα θα αγόραζε ο καθένας μας τρεις μηχανές μια μικρή για το πολυ κοντινό μας βουνό μια μεσαία για το βουνό που ειναι στα 300 χιλιόμετρα και μια μεγάλη για το βουνό που βρίσκεται σε άλλη χωρα καθως και ενα τρέιλερ
Ειναι σιγουρο οτι λιγοι εχουν πολλα χρήματα για να τα εχουν ολα αλλα και το χρονο για να τα χρησιμοποιούν
Ειναι σιγουρο οτι αν υπαρχει καλη διαθεση συνεργασία και τυπική οργανωση ετερόκλιτοι άνθρωποι και μηχανές σε ολα τα τερέν μπορούν να διασκεδάσουν και να ικανοποιηθούν
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Οχι ακριβως και σιγουρα οχι οπως το θετεις.
Για να απαντησει ομως καποιος στο ερωτημα που εθεσε ο Στεφανος,πρεπει πρωτα να ξερει τι ζηταει απο μια ονοφαδα.

Αν το ζητουμενο ειναι η ταχυτητα θα ειναι αλλα τα κριτηρια.

Για μενα,που πηγαινα μονος μου,κριτηρια που μετρουσανε ητανε:
Το βαρος για να μπορω να την σηκωνω χωρις βοηθεια
Το μεγεθος,για να ξεγλυστραει στα δυσκολα
Η αξιοπιστια γιατι οτι παθαινα επρεπε να το φτιαξω μονος μου
Τα πολλα κυβικα για τους δικους μου ρυθμους ητανε περιττα
Το κοστος της μηχανης και της αποκαταστασης των ζημιων ητανε κατι που παντα σκεφτομουνα.Δεν θα διαλεγα ποτε μια μηχανη με κοστος πανω απο 3000 για να την βαλω στο χωμα,η μια μηχανη που το τεποζιτο της θελει κανα 500ευρω για να το αντικαταστησω.

Με λιγα λογια,για ενα κουλαδι σαν και μενα,που του αρεσουν οι τουριστικοι ρυθμοι,αλλα δεν του αρεσει να πληρωνει ακριβα τα γουστα του,μια μηχανη 500-650 κυβικα 15 ετιας,ειναι ιδανικη.






Ξέχασες το απόλυτο όπλο.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Το καλύτερο (ως τώρα) "Adventure Riding" το έχω κάνει με το F800GS το 2011-2013. Καραφορτωμένο με πήγε παντού (εκτός μονοπάτια). Υπήρχε βέβαια και ο @Markas τότε (που τώρα γέρασε και δεν καβαλάει πλέον, χαχαχαχαχα) και η όρεξη να ανακαλύψουμε όλο το νησί και ο ελεύθερος χρόνος και η έλλειψη σταθερής σχέσης...

Με το DR250R είχα κάνει κάνα-δυο χωμάτινα διήμερα με σκηνάκια κι έτσι αλλά με χάλαγε το γεγονός ότι πήγαινα με 90/100 χλμ/ώρα και δεν μπορούσα να το φορτώσω (είμαι και "large" στο φόρτωμα). Αυτό δεν έχει εμποδίσει τον τωρινό ιδιοκτήτη να του φτιάξει κάγκελα και παρέα με άλλα 2-3 250άρια να οργώνουν το νησί ("Small Bikes Adventure Team" έχουν ονομάσει την ομάδα).

Με τη milfάρα την XTZ660 Tenere που είχα μέχρι πρότινος έκανα απολαυστικότατες ονοφάδες, ίσως ακόμα πιο εύκολα και γρήγορα και από το 800) αλλά στην άσφαλτο μου έλλειπε το γκάζι (μάλλον δεν μου άρεσαν οι κραδασμοί στα ψηλά - και πού να'χα κάνα 640...) και το γεγονός πως δικάβαλος ήταν απελπισία.

Και αυτός ήταν και ο κυριότερος λόγος που ξαναπήρα 990. Για να μπορώ -δικάβαλος- να κάνω αυτό που γουστάρω. Ναι, βαριά, συμφωνώ, καίει και τα άντερά της, αλλά από τη στιγμή που έχω μόνο ένα μηχανάκι και θέλω να τα κάνω όλα, είναι μονόδρομος. Αν ήθελα και οικονομία θα ξανάβρισκα ένα 800 αλλά έχω ξενερώσει με την BMW (την Motorrad) και την αντιμετώπισή της σε ένα πρόβλημα που είχα όταν πούλησα το 800 και δεν ξαναπαίρνω.

Αν η Βασούλα δεν ερχόταν μαζί μου πιθανότατα να έμενα με τη γριά ή να έβρισκα κι εγώ σαν τον Μιλτιάδη και τον Κάρολο κάνα 690 (που πιστεύω πως είναι το ιδανικότερο on-off μηχανάκι για το νησί) μαζί με το DRZ. Ή κάνα DR650...

My 2 cents που λένε και στο χωριό μου...
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Ειμουνα αρχικα υπερ του μικρου και γι'αυτο απο τα 20 μου που πηρα το πρωτο χωματινο μηχαβακι μεχρι τα 40+ δεν ηθελα καν να σκεφτω να παρω μεγαλο - ειχα διαφορα XR/XLR, KDX, ΚΜΧ, μαλιστα ενα XLR600 που ειχα για ενα φεγγαρι μου φανηκε πανβαρο :D Αλλα οι χωματινες διαδρομες μου ητανε περιορισμενες στα βουνα κοντα στο εκαστοτε σπιτι μου.

Πηρα το 2002 το Τρανσαλπ μονο και μονο επειδη ειχα βαρεθει να πηγαινω διακοπες δικαβαλος στα νησια με ενα καραφορτωμενο XLR! Ε λοιπον, αυτο το μηχανακι μου ανοιξε "την πορτα" στα μεγαλα και τωρα πια ψηφιζω ΜΕΓΑΛΟ δαγκωτο :yew: Ενας απο τους κυριους λογους ειναι οτι παει κανεις μακρια για πλακα, ακομα και μονοημερη (πχ χθες βραδυ φυγαμε απο Μεγαλοπολη στις 7 το βραδυ και η εθνικη βγηκε με συνοπτικες διαδικασιες με 130-140χμω). Επισης το γεγονος οτι μπορω να κανω διασχισεις/εξερευνησεις με ανεση αρκετα φορτωμενος και ακομη και δικαβαλος. Και επισης επειδη μου δινει αλλη χαρα στα στριφτερα ασφαλτινα κομματια που συνδεουν τις χωματινες διαδρομες.

Αλλα that's me, οπως θελει και με οτι μηχανακι βολευεται ο καθενας!
Δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει αλλά έχουμε πολλά κοινά.:secret:@XLGeorge
Υ.Γ.1.Κάτι πρέπει να γίνει με το Afrika (δεν παίζει να το πουλήσεις ?:thinking:,φαντάζομαι)
Υ.Γ.2.Το XL στο όνομα υποδηλώνει τα κιλά του αναβάτη?
(πες μου γιατί είμαι 102 και σκέφτομαι να αρχίσω δίαιτα,αλλά είναι Δευτέρα και ψάχνω αφορμή:brr:)
 
Top Bottom