Adventure Riding, μεγάλες μοτοσυκλέτες VS μικρές

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει αλλά έχουμε πολλά κοινά.:secret:@XLGeorge
Υ.Γ.1.Κάτι πρέπει να γίνει με το Afrika (δεν παίζει να το πουλήσεις ?:thinking:,φαντάζομαι)
Υ.Γ.2.Το XL στο όνομα υποδηλώνει τα κιλά του αναβάτη?
(πες μου γιατί είμαι 102 και σκέφτομαι να αρχίσω δίαιτα,αλλά είναι Δευτέρα και ψάχνω αφορμή:brr:)
:D

Το XL υποδηλωνει τον χαρακτηρα του αναβατη :wacky: :friendship:
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
@Pan-dvs .....να σου απαντήσω στα θέλω σου, με την δική μου μικργ εμπειρία

1.Βαρος....εχεις δίκιο σε Αυτό, αλλά στο χώμα πάντα είναι κάποιος να μας βοηθήσει αν ξαπλώσουμε!

2.Μεγεθος....δεν παίζει ρόλο στο χώμα, εγώ προσωπικά το περνάω παντού και ας ειμαι κουλος!

3.Αξιοπιστια....δεν έχει να κάνει με το μέγεθος, αλλά το μοντέλο!

4.Κυβικα....με τα 1200 κυβικά μου και την ροπακλα που βγαίνουν απο αυτα, σπάνια αλλάζω ταχύτητα, με αποτέλεσμα να οδηγας ξεκούραστα και χωρίς φθορες από τα συνεχή πάνω κατω, σε όλο το σύστημα

5.Κοστος.... Και εδώ έχεις κάποιο δίκιο, αλλά οι ζημιές που κοστίζουν γίνονται στην άσφαλτο!
Στα μερη που εγω πηγαινα δεν υπηρχε κανεις να βοηθησει.Να προσθετω και την περιπτωση κοινου μας γνωστου που του πλακωσε το gs τον πνευμονα και κοντεψε να την πατησει?Ευτυχως,τον βρηκε ατομο κανα μισαωρο μετα.

Το μεγεθος θεωρω οτι σε βοηθαει να το διαχειριστεις καλυτερα,ειδικα αν δεν εισαι τοσο εμπειρος.

Οσο για το θεμα του κοστους,πιστευω οτι αν θες πραγματικα να το διασκεδασεις,θα σου κοστισει.Και ξερουμε λιγο πολυ τι σημαινει κοστος στα βαρια εργαλεια.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Να συμφωνησω ομως και με μια παραμετρο που εβαλε ο XLGeorge.

Τα μικρα ειναι οντως ειναι για κοντινες διαδρομες.Αν χρειαστει να φτασεις στην αλλη ακρη της Ελλαδας,τα σου γινουνε τσουρεκια,ειδικα αν φορας και χωματινα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Να συμφωνησω ομως και με μια παραμετρο που εβαλε ο XLGeorge.

Τα μικρα ειναι οντως ειναι για κοντινες διαδρομες.Αν χρειαστει να φτασεις στην αλλη ακρη της Ελλαδας,τα σου γινουνε τσουρεκια,ειδικα αν φορας και χωματινα.
μα η adventure-riding διαδρομή, είναι εξ ορισμού μεγάλη!
150+ χλμ και πάνω (ανάλογα με τους δρόμους και τη ΜΩΤ που μπορεί να βγει).
Και πάλι πρακτικά μιλώντας, όλα τα μηχανάκια τις βγάζουν αυτές τις διαδρομές /αποστάσεις. Το είδα σε σύνολο 25 αναβατών με διάφορα μηχανάκια (από 250 δίχρονο, μέχρι GS1200 & KTM 1190) και διαφορετικά οδηγικά επίπεδα. Το θέμα είναι τι αρέσει στον καθένα κι εκεί δε χωράει συζήτηση και διαφωνία. Γούστα είναι αυτά ;)

Σε α' πρόσωπο, ο τίτλος δεν υφίσταται ως προβληματισμός. Όλα έχουν να κάνουν με τον αναβάτη!
Εκείνος θα επιλέξει το συμβιβασμό που πρέπει να κάνει κατέχοντας ένα μηχανάκι, ή την επιλογή 2 μηχανών (ή και τριών....:rolleyes:, εξού και το "τρίλημμα" που είπα στο 1ο μου ποστ εδώ).
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Καπως ετσι αρχιζουν ολα...:eek::eek::eek:
να σου απαντήσω στα θέλω σου, με την δική μου μικρη εμπειρία
...στο χώμα πάντα είναι κάποιος να μας βοηθήσει αν ξαπλώσουμε!...
Δεν εχω διαβασει ακομη ολο το θεμα, αλλα... Οσο για το ξαπλωμα, και τα μεγαλα τα σηκωνει κανεις μονος του αν ειναι "ντουρος" και ξερει τον τροπο :ok:!
μα η adventure, είναι εξ ορισμού μεγάλη!
...Το θέμα είναι τι αρέσει στον καθένα κι εκεί δε χωράει συζήτηση και διαφωνία. Γούστα είναι αυτά ;)
Ειναι σιγουρο οτι πολυ λιγοι ...αν υπαρχει καλη διαθεση ετερόκλιτοι άνθρωποι σε ολα τα τερέν μπορούν να διασκεδάσουν και να ικανοποιηθούν
Το καλύτερο (ως τώρα) "Adventure Riding" το έχω κάνει με τον @Markas τότε (που τώρα γέρασε και δεν καβαλάει πλέον, χαχαχαχαχα) ...Αν η Βασούλα δεν ερχόταν μαζί μου πιθανότατα να έμενα με τη γριά ή να έβρισκα κι εγώ σαν τον Μιλτιάδη και τον Κάρολο ...
...και μετα το παιζουν ολοι batman και Suuuuuuperman!!!:fly:
Πω πωωωω σοδομα εδω μεσα πΓΓΓΓια!!!:dstpc:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Κύριοι, για το "τώρα", όλα είναι θέμα γούστου, ορεξεως κτλ κτλ....
Για το "μετά", ένα είναι σίγουρο και θα μας "αγγίξει" όλους μας:stop:!!!

"Μετά" λοιπόν, όταν θα γερνάμε σιγά σιγά, οι δυνάμεις μας θα μας εγκαταλείπουν αλλά η θέληση θα υπάρχει ακόμα για χωματινες βόλτες, ΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ:D, θα καταλήξουμε με ένα μικρό ον-οφακι, για να μας κάνει τα γουστα:happy:!!!

Για το "τώρα" λοιπόν, συνεχίστε να λέτε τις απόψεις σας:p:D:D:D....
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Χαχα,η μεγαλη κοντρα εγινε στο τελος που τρωγαμε,το πλι και ο μανιακ κοντραραν με τον XLGeorge...εχασες
Χαχα, οι κοντρες Μητσο γινονται στους δρομους και οχι στα τσιμπουσια, στα τελευταια κερδιζει παντα ..ο Θαλασσης :p Αλλα ειπωθηκανε σουρεαλιστικα πραγματα, οτι το CRF ειναι "ψοφιμι", το F800 "οπλο" o_O :woot: και η μαυρη θυελλα σχεδον πυραυλος που ριχνει μεχρι ενα σημειο στα LC και δεν πιναμε κιολας :rolleyes: οποτε μια "απαντησουλα" χρειαζοτανε :D Τεσπα, θα επιβεβαιωσουμε το αν και πως σε καποια φαση στους δρομους ;) εδω το θεμα ειναι αλλο ..και ηδη δηλωσα οτι προτιμω τις μεγαλες και χοντρουλές :ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Γνώμη μου.. όλα είναι στο μυαλό του αναβάτη…που αλλάζει όμως με το χρόνο, την εμπειρία και την εκάστοτε στάση ζωής…

Κάποια στιγμή λοιπόν έκανα μερικές παραδοχές …

1. Θέλω να πηγαίνω σε πολλά χωμάτινα μέρη που είναι μακριά από τη πόρτα μου… αλλά δεν τη παλεύω να σέρνομαι με 90 στην Εθνική…
2. Θέλω να πηγαίνω σε δύσκολα και πολύ δύσκολα (μονοπατάδες)… τότε την κάνω γαργάρα την μέχρι εκεί απόσταση, αρκεί να πάω.
3. Μόλις βγω χώμα θέλω σύνολο παιχνιδιάρικο, να μη με νοιάζει η τούμπα και να μη θέλω ένα σκασμό λεφτά για ζημιές.
4. Τέλος, μια μεγάλη μοτό έχει να δώσει πολλά άλλα… σε μένα αλλά και στη συμβία…

Είδα ότι όλα σε ένα δεν γίνεται, στο μέτρο που έθεσα εγώ…και επέλεξα ένα μεγάλο για ταξίδια, ένα για ονοφάδες με καλή παρέα, ένα για μονοπατάδες και ζόρια, και μια υπηρέτρια για τη πόλη.

Δεν πιστεύω ότι μπορεί κάποιος να έχει μόνο ένα μεγάλο ή μόνο ένα μικρό γιατί απλούστατα κάνει τα μισά πολύ καλά και τα άλλα μισά μέτρια.

Διατηρώ μια επιφύλαξη για το μέλλον… κάτι 710, 790, 850…όπου η ζυγαριά θα δώσει την απάντηση…μια και πάνω από 160kg είναι βαρύ στο χώμα για τα χεράκια μου…πια.
 

paraligo

Μέλος
Όνομα
Giannis
Μοτό
gs1200
WR450F 09
WR450F 17
honda wave 110
Μα δεν υπάρχει λάθος.....
Δεν υπάρχεικαι σωστό!
Όπως λέει ο Κώστας ο @gsmaniac αυτά τα λύνουμε στο βουνο, άμα τη εμφανίσει... που λεν ;)
Και δεν είναι μόνο η Ελλάδα, δεν είμαστε μόνο εμείς με τα διλήμματα (και τα τριλήμματα... )

Αρτι αφιχθείς από το 6ημερο και 1100 χλμ The greek Odyssey-Hellas Raid, στο οποίο συμμετείχαν από ΒΜW Rallye & KTM 1190 έως 250αρια δίχρονα!
23 μηχανάκια πραγματικά απ' όλα! Μικρά-μεσαία και δεινόσαυροι!
Πιο γρήγορος όλων κάθε μέρα ένας με ΗΡ2 κι ένας Ουαλός με 701 στο ίδιο λεπτό (που λέει ο λόγος..., αγώνας δεν ήταν αλλά οι ρυθμοί όλων ήταν σβέλτοι ++). Από κοντά τα δυο δίχρονα και πολύ κοντά τους μια παρέα με 3 1200 ραλυ. Ανάμεσα τους ένας έλληνας με 950 super enduro.
Όλοι στο τέλος κάθε μέρας και στις στάσεις έλεγαν τα καλύτερα για τα μηχανάκια και τις επιλογές εξοπλισμού κλπ....! ένα 1200 είχε τις μεταλλικές βαλίτσες πάνω συνεχώς! Κι ήταν στους πλέον σβέλτους!

Πρακτικά, το παραπάνω event είναι ο ορισμός της ον/οφάδας με 80% χώμα κάθε είδους (και χιόνι στο Χελμό την περασμένη Δευτέρα).

Όλα τα μηχανάκια έκαναν με τον καλύτερο τρόπο αυτό για το οποίο φτιάχτηκαν! Ο καθένας τι κάνει κέφι/τι γουστάρει/πως τη βρίσκει, τι να λέμε τώρα?
Όπως τη βρίσκει ο καθένας και τα λοιπά είναι :"να χαμε - να λέγαμε" ;)
Οτι έγραψες!!!!!!:ok::ok:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ειναι σιγουρο οτι πολυ λιγοι ειμαστε επαγγελματίες οδηγοί μοτοσυκλετας εντουρο η μοτο κρος στον χωρο
Ειναι σιγουρο οτι αν είχαμε χρήματα θα αγόραζε ο καθένας μας τρεις μηχανές μια μικρή για το πολυ κοντινό μας βουνό μια μεσαία για το βουνό που ειναι στα 300 χιλιόμετρα και μια μεγάλη για το βουνό που βρίσκεται σε άλλη χωρα καθως και ενα τρέιλερ
Ειναι σιγουρο οτι λιγοι εχουν πολλα χρήματα για να τα εχουν ολα αλλα και το χρονο για να τα χρησιμοποιούν
Ειναι σιγουρο οτι αν υπαρχει καλη διαθεση συνεργασία και τυπική οργανωση ετερόκλιτοι άνθρωποι και μηχανές σε ολα τα τερέν μπορούν να διασκεδάσουν και να ικανοποιηθούν
Ταυτίζομαι απόλυτα με τη τοποθέτηση του Στέργιου και με κάποιων που είναι παρεμφερής με αυτήν!

Σε α' πρόσωπο, ο τίτλος δεν υφίσταται ως προβληματισμός. Όλα έχουν να κάνουν με τον αναβάτη!
Εκείνος θα επιλέξει το συμβιβασμό που πρέπει να κάνει κατέχοντας ένα μηχανάκι, ή την επιλογή 2 μηχανών (ή και τριών....:rolleyes:, εξού και το "τρίλημμα" που είπα στο 1ο μου ποστ εδώ).
Να απαντήσω και στον Θοδωρή πως ο τίτλος όντως δεν τίθεται ως προβληματισμός και για αυτό το λόγο δεν ρωτά τι είναι καλύτερο, απλά θέτει "θέμα" προς συζήτηση.

Ο τίτλος ουσιαστικά περιγράφει το τι πραγματικά συμβαίνει στο forum μας, "προκαλεί" και ζητά τη τοποθέτηση μελών που:
α) κάποιοι έχουν μεγάλα
β) κάποιοι έχουν μικρά
γ) κάποιοι έχουν και τα δυο

Κάποιοι θα υπερασπιστούν αυτό που έχουν χωρίς αντικειμενικότητα, κάποιοι θα εξηγήσουν γιατί έχουν καταλήξει σε συγκεκριμένες επιλογές, κάποιοι θα ομολογήσουν τις αδυναμίες τονίζοντας όμως και τα σημεία που τους κέρδισαν στην επιλογή τους.
Το θέμα που αποκαλύπτεται είναι πως το χόμπι μας έχει μια "δυναμική" μεταβλητότητα που επηρεάζεται από οικονομικά, ηλικιακά αλλά ακόμη και δεξιοτεχνικά κριτήρια. Όλοι έχουμε να μάθουμε διαβάζοντας τον άλλο, όλοι έχουμε ευκαιρία να κατανοήσουμε τους λόγους και τις ανάγκες του συνάδελφου με τον οποίο μοιραζόμαστε ένα κοινό χόμπι. Άλλες φορές ζηλεύουμε -με τη καλή έννοια- τη μηχανή του φίλου μας, άλλες φορές ζηλεύουμε -πάλι με την καλή έννοια- τις ικανότητες του φίλου μας αλλά το σημαντικό είναι πως όλα αυτά τα κάνουμε "μαζί".
Αν βρίσκω κάτι όμορφο στης On-Offάδες είναι η συνύπαρξη αυτού του πολύχρωμου μπουκέτου μοτοσυκλετών που περιέχει πολλά και λίγα κυβικά, πολλά και λίγα κιλά και κυρίως πως μέσα από "πειράγματα" μπορεί και εκφράζεται ο θαυμασμός και η κριτική για τη χρήση της μοτοσυκλέτας του άλλου.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Να απαντήσω και στον Θοδωρή πως ο τίτλος όντως δεν τίθεται ως προβληματισμός και για αυτό το λόγο δεν ρωτά τι είναι καλύτερο, απλά θέτει "θέμα" προς συζήτηση.

Ο τίτλος ουσιαστικά περιγράφει το τι πραγματικά συμβαίνει στο forum μας, "προκαλεί" και ζητά τη τοποθέτηση μελών που:
α) κάποιοι έχουν μεγάλα
β) κάποιοι έχουν μικρά
γ) κάποιοι έχουν και τα δυο

Κάποιοι θα υπερασπιστούν αυτό που έχουν χωρίς αντικειμενικότητα, κάποιοι θα εξηγήσουν γιατί έχουν καταλήξει σε συγκεκριμένες επιλογές, κάποιοι θα ομολογήσουν τις αδυναμίες τονίζοντας όμως και τα σημεία που τους κέρδισαν στην επιλογή τους.
Το θέμα που αποκαλύπτεται είναι πως το χόμπι μας έχει μια "δυναμική" μεταβλητότητα που επηρεάζεται από οικονομικά, ηλικιακά αλλά ακόμη και δεξιοτεχνικά κριτήρια. Όλοι έχουμε να μάθουμε διαβάζοντας τον άλλο, όλοι έχουμε ευκαιρία να κατανοήσουμε τους λόγους και τις ανάγκες του συνάδελφου με τον οποίο μοιραζόμαστε ένα κοινό χόμπι. Άλλες φορές ζηλεύουμε -με τη καλή έννοια- τη μηχανή του φίλου μας, άλλες φορές ζηλεύουμε -πάλι με την καλή έννοια- τις ικανότητες του φίλου μας αλλά το σημαντικό είναι πως όλα αυτά τα κάνουμε "μαζί".
Πάνω σ αυτό την άποψη την έγραψα.... ;)

Μα δεν υπάρχει λάθος.....
Δεν υπάρχεικαι σωστό!

Όπως λέει ο Κώστας ο @gsmaniac αυτά τα λύνουμε στο βουνο, άμα τη εμφανίσει... που λεν ;)
Και δεν είναι μόνο η Ελλάδα, δεν είμαστε μόνο εμείς με τα διλήμματα (και τα τριλήμματα... )

Αρτι αφιχθείς από το 6ημερο και 1100 χλμ The greek Odyssey-Hellas Raid, στο οποίο συμμετείχαν από ΒΜW Rallye & KTM 1190 έως 250αρια δίχρονα!
23 μηχανάκια πραγματικά απ' όλα! Μικρά-μεσαία και δεινόσαυροι!
Πιο γρήγορος όλων κάθε μέρα ένας με ΗΡ2 κι ένας Ουαλός με 701 στο ίδιο λεπτό (που λέει ο λόγος..., αγώνας δεν ήταν αλλά οι ρυθμοί όλων ήταν σβέλτοι ++). Από κοντά τα δυο δίχρονα και πολύ κοντά τους μια παρέα με 3 1200 ραλυ. Ανάμεσα τους ένας έλληνας με 950 super enduro.
Όλοι στο τέλος κάθε μέρας και στις στάσεις έλεγαν τα καλύτερα για τα μηχανάκια και τις επιλογές εξοπλισμού κλπ....! ένα 1200 είχε τις μεταλλικές βαλίτσες πάνω συνεχώς! Κι ήταν στους πλέον σβέλτους!

Πρακτικά, το παραπάνω event είναι ο ορισμός της ον/οφάδας με 80% χώμα κάθε είδους (και χιόνι στο Χελμό την περασμένη Δευτέρα).

Όλα τα μηχανάκια έκαναν με τον καλύτερο τρόπο αυτό για το οποίο φτιάχτηκαν! Ο καθένας τι κάνει κέφι/τι γουστάρει/πως τη βρίσκει, τι να λέμε τώρα?
Όπως τη βρίσκει ο καθένας και τα λοιπά είναι :"να χαμε - να λέγαμε"
;)

Δεν υπάρχει λάθος, δεν υπάρχει σωστό!
Είναι θέμα γούστου και είναι και μεταβλητό αναλόγως όλων των παραγόντων που είπες: ηλικία/συνήθειες/οικονομικά/.../ βάλτε ότι άλλο θέτε, όλα παίζουν ;)

Αν βρίσκω κάτι όμορφο στης On-Offάδες είναι η συνύπαρξη αυτού του πολύχρωμου μπουκέτου μοτοσυκλετών που περιέχει πολλά και λίγα κυβικά, πολλά και λίγα κιλά και κυρίως πως μέσα από "πειράγματα" μπορεί και εκφράζεται ο θαυμασμός και η κριτική για τη χρήση της μοτοσυκλέτας του άλλου.

Και φυσικά εδώ είναι το ζουμί κι η ουσία! :)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@forester απλά μου έδωσες -με τη φράση σου- την αφορμή να ξεκαθαρίσω πως το θέμα δεν τέθηκε με σκοπό να "ανακαλύψουμε" το καλύτερο.
Ίσως λίγο να "ζωηρέψουμε" την συζήτηση καταθέτοντας τα "πως και γιατί" των επιλογών μας :friendship:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ταυτίζομαι απόλυτα με τη τοποθέτηση του Στέργιου και με κάποιων που είναι παρεμφερής με αυτήν!



Να απαντήσω και στον Θοδωρή πως ο τίτλος όντως δεν τίθεται ως προβληματισμός και για αυτό το λόγο δεν ρωτά τι είναι καλύτερο, απλά θέτει "θέμα" προς συζήτηση.

Ο τίτλος ουσιαστικά περιγράφει το τι πραγματικά συμβαίνει στο forum μας, "προκαλεί" και ζητά τη τοποθέτηση μελών που:
α) κάποιοι έχουν μεγάλα
β) κάποιοι έχουν μικρά
γ) κάποιοι έχουν και τα δυο

Κάποιοι θα υπερασπιστούν αυτό που έχουν χωρίς αντικειμενικότητα, κάποιοι θα εξηγήσουν γιατί έχουν καταλήξει σε συγκεκριμένες επιλογές, κάποιοι θα ομολογήσουν τις αδυναμίες τονίζοντας όμως και τα σημεία που τους κέρδισαν στην επιλογή τους.
Το θέμα που αποκαλύπτεται είναι πως το χόμπι μας έχει μια "δυναμική" μεταβλητότητα που επηρεάζεται από οικονομικά, ηλικιακά αλλά ακόμη και δεξιοτεχνικά κριτήρια. Όλοι έχουμε να μάθουμε διαβάζοντας τον άλλο, όλοι έχουμε ευκαιρία να κατανοήσουμε τους λόγους και τις ανάγκες του συνάδελφου με τον οποίο μοιραζόμαστε ένα κοινό χόμπι. Άλλες φορές ζηλεύουμε -με τη καλή έννοια- τη μηχανή του φίλου μας, άλλες φορές ζηλεύουμε -πάλι με την καλή έννοια- τις ικανότητες του φίλου μας αλλά το σημαντικό είναι πως όλα αυτά τα κάνουμε "μαζί".
Αν βρίσκω κάτι όμορφο στης On-Offάδες είναι η συνύπαρξη αυτού του πολύχρωμου μπουκέτου μοτοσυκλετών που περιέχει πολλά και λίγα κυβικά, πολλά και λίγα κιλά και κυρίως πως μέσα από "πειράγματα" μπορεί και εκφράζεται ο θαυμασμός και η κριτική για τη χρήση της μοτοσυκλέτας του άλλου.
Με πιο λίγα λόγια.....πρωταγωνιστης ο αναβάτης!
Σιγά ην έχει σημασια τι καβαλάει!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Με πιο λίγα λόγια.....πρωταγωνιστης ο αναβάτης!
Σιγά ην έχει σημασια τι καβαλάει!!
Σωστό, όμως πολλές φορές (ή και λίγες) έχουμε βρεθεί στη θέση να προσαρμοστούμε σε μια νέα κατάσταση, άλλες φορές προς τα πάνω και άλλες προς τα κάτω. Αφηγήσεις, αστείες ή και σοβαρές στιγμές, δύσκολες ή εύκολες υπό συνθήκη καταστάσεις και τελικά γενικώς η ανταλλαγή απόψεων δεν είναι κακό πράγμα. Κάποια στιγμή μπορούν να φανούν χρήσιμα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σωστό, όμως πολλές φορές (ή και λίγες) έχουμε βρεθεί στη θέση να προσαρμοστούμε σε μια νέα κατάσταση, άλλες φορές προς τα πάνω και άλλες προς τα κάτω. Αφηγήσεις, αστείες ή και σοβαρές στιγμές, δύσκολες ή εύκολες υπό συνθήκη καταστάσεις και τελικά γενικώς η ανταλλαγή απόψεων δεν είναι κακό πράγμα. Κάποια στιγμή μπορούν να φανούν χρήσιμα.
Σωστό.... και Στις αναγκαστικές προσαρμογές που μας αναγκάζει η ζωή, πρωταγωνιστες να είμαστε Εμείς!
Γιατί το αξίζουμε :D
 
Top Bottom