Adventure Riding, μεγάλες μοτοσυκλέτες VS μικρές

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Η συζήτηση θα έχει νόημα μόνο αν οριστεί αυστηρά τι σημαίνει "adventure". Άλλοι θεωρούν adventure το να πατήσουν κατά λάθος χαλίκι στην άκρη της ΛΕΑ κι άλλοι χρειάζεται να γυρίσουν λασπωμένοι μέχρι τα αυτιά, για να ονομάσουν τη βόλτα τους "adventure". Όταν ο καθένας το μεταφράζει όπως θέλει, λοιπόν, τότε όλοι έχουν δίκιο και όλοι είναι σωστοί. ;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Νομίζω πως όλοι καταλαβαίνουμε πολύ καλά τι εννοούμε με το adventure riding. Λίγο-πολύ τα ίδια μέρη επισκεπτόμαστε και ο βαθμός δυσκολίας των εδαφών είναι μικτός, άλλες φορές μεγαλύτερα κομμάτια είναι δύσκολα και άλλες φορές μικρότερα,αρκετές φορές υπάρχουν και τα απρόοπτα. Ένας σκασμός από φωτό και βίντεο το αποδεικνύουν. ΟΚ, σίγουρα η οδηγική ικανότητα μπορεί να διαφέρει αλλά τελικά -και να μια ευκαιρία για άλλο ένα ωραίο μήνυμα- όλοι μαζί πηγαίνουμε σαν παρέα στα ίδια μέρη.
 

jotor

Μέλος
Περιοχή
κρανίδι
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
990 adventure 2008
Με πιο λίγα λόγια.....πρωταγωνιστης ο αναβάτης!
Σιγά ην έχει σημασια τι καβαλάει!!
Αυτό είναι το ζουμί στο τέλος, ο αναβάτης και όχι το όχημα!!! Όπως πολλοί θα ξέρετε στη βόλτα του σκ που μας πέρασε ως σωστός αναβάτης ΚΤΜ 990 μετά από 5 χιλιόμετρα χώμα έμεινα από συμπλέκτη,ε και τι έγινε! είχαμε ακόμα αλλά 160 με 170 να διανύσουμε (χωρίς συμπλέκτη) αποφάσισα λοιπόν να συνεχίσω λόγω εμπειρίας και τεχνικής κατάρτισης άλλος αναβάτης με μεγάλο ίσως να μην έκανε ούτε ένα επιπλέον χιλιόμετρο άλλος με μικρό και κάποια εμπειρία ίσως να το έφτανε ως το τέλος και κάποιος άλλος με μικρό χωρίς εμπειρία ίσως το φόρτωνε και σε οδική για να επιστρέψει. Άρα ο συνδυασμός αναβάτη, εμπειρίας, ικανότητας, πεισματος, ηλικίας, ύψους, δύναμης, οικονομικής κατάστασης, γούστου και οποίας άλλης παραμέτρου σας αρέσει να προσθέσετε σε οδηγούν στην επιλογή μάρκας μοντέλου και τύπου αυτής που θεωρείς ΕΣΎ κατάλληλης μοτοσυκλέτας για ΣΕΝΑ και μόνο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Εχοντας δοκιμασει και τα δυο σε χωματινα ταξιδια 500-700 χλμ θα πω απλα οτι προσαρμοζομουν σε αυτο που οδηγουσα και το απολαμβανα στο επακρο.
Ηταν μικρο; το επινα στο χωμα να ευχαριστηθω την ελαφρια του αισθηση και στις ευθειες χαζευα δεξια αριστερα.

Ηταν μεγαλο; Ευχαριστιομουν το γκαζι την στοιβαροτητα και την καλυτερη ανεση και μαζευομουν λιγο στα δυσκολα χωματινα..

Τι χρειαζομαστε εμεις οι φυσιολατρες
Γκαζακηδες μηχανοβιοι;
Ενα ονειρο μια μοτοσυκλετα και λιγο χρονο ωριμασουν οι ομορφες σκεψεις μας....
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εχοντας δοκιμασει και τα δυο σε χωματινα ταξιδια 500-700 χλμ θα πω απλα οτι προσαρμοζομουν σε αυτο που οδηγουσα και το απολαμβανα στο επακρο.
Ηταν μικρο; το επινα στο χωμα να ευχαριστηθω την ελαφρια του αισθηση και στις ευθειες χαζευα δεξια αριστερα.

Ηταν μεγαλο; Ευχαριστιομουν το γκαζι την στοιβαροτητα και την καλυτερη ανεση και μαζευομουν λιγο στα δυσκολα χωματινα..

Τι χρειαζομαστε εμεις οι φυσιολατρες
Γκαζακηδες μηχανοβιοι;
Ενα ονειρο μια μοτοσυκλετα και λιγο χρονο ωριμασουν οι ομορφες σκεψεις μας....
Αυτό!!! ;)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Θα τολμήσω να κάνω έναν παραλληλισμό με άλλες περιπετειώδεις δραστηριότητες / χόμπι, όπως το windsurfing.

Στην τετραετή πορεία μου με δαύτο, είχα την τύχη να αναπτύξω την τεχνική μου στα νερά της Σαλαμίνας και μόνον, συγκεκριμένα στον κόλπο της κούλουρης, που οι αέρηδες είναι πολύ εύκολα μεταβαλλόμενοι, στροβιλίζονται λόγω πολύ έντονης ακτογραμμής και βουνών γύρωθεν, δύσκολοι, σπηλιαδωτοί και στους βοριάδες σηκώνει αρκετό κύμα το οποίο:

α) ήταν ότι χειρότερο για έναν αρχάριο όπως ήμουν εγώ, διότι προσπαθούσα με τα χίλια ζόρια να κρατήσω ισσοροπία χωρίς να τα καταφέρνω στο 75% των περιπτώσεων, το οποίο είχε σαν αποτέλεσμα να κουράζομαι γρήγορα, να μου μακραίνουν τα χέρια, να με παρασέρνει το κύμα και να αναγκάζομαι να κολυμπίσω αρκετή ώρα μέσα στο κύμα για να φτάσω στη βάση μου (εκεί να δεις adventure!)
β) δεν μπορούσες να πλανάρεις εύκολα με σανίδα freeride ή formula (τους τύπους σανίδας που έχα εγώ δηλ), με αποτέλεσμα πάλι να ταλαιπωρούμαι κτλ κτλ.

Πέρασε όμως ο καιρός και έγινα καλύτερος, ανάπτυξα την τεχνική μου, μπορούσα να σερφάρω σε αυτές τις συνθήκες χωρίς να ταλαιπωρούμαι ιδιαίτερα και, τότε βρέθηκε ένα παλικάρι και μου λέει....ρε μλκ...τι κάθεσαι και παιδεύεσαι στη Σαλαμύκονο...πάμε Λούτσα να δεις τι σημαίνει Πίστα Windsurfing!

Πήγα και....μου έφυγε η μαγκιά! Ένας σταθερός δυνατός Βοριάς, ο οποίος πέρναγε πάνω από μία στενή λωρίδα γης και κάποια νησάκια, κάνοντας τη θάλασσα να μην έχει καθόλου κύμα, αλλά ο αέρας να είναι σταθερός και δυνατός, οι ιδανικές δηλαδή συνθήκες για να σερφάρεις.

Ανέβηκα πάνω στη σανίδα και ξεκίνησα άμεσα να αναπτύσω ταχύτητες και γενικά να σερφάρω σε αρκετά πιο προχωρημένο επίπεδο. Εκεί, εκτίμησα τη δυσκολία της πίστας της Σαλαμίνας, γιατί έμαθα στα δύσκολα, έφτιαξα την τεχνική μου στα δύσκολα και μόλις πήγα σε κάτι πιο εύκολο το απόλαυσα όσο δεν παίρνει και μάλιστα δοκίμασα και άλλες τεχνικες, πότζες, τακ κτλ κτλ

Αντιθέτως, πολλά παλικάρια, σερφίστες προχωρημένοι, έρχονταν στη Σαλαμίνα και ξενέρωναν τη ζωή τους με τις συνθήκες που επικρατούσαν γιατί δε μπορούσαν να απολαύσουν τη χαρά του πλαναρίσματος που στην τελική, αυτό είναι το ζητούμενο και το ωραίο στο windsurfing.

Γιατί τα γράφω όλα αυτα?

Μήπως συμβαίνει κάτι ανάλογο με τις μεγάλες μοτασυκλέτες σε δύσκολα τεραίν?
Μήπως με ένα μεγάλο μηχανάκι θα κουραστείς, θα πέσεις, θα βλαστημίσεις, αλλά στην πορεία όλων αυτών μαθαίνεις με τον καιρό να κουμαντάρεις ένα μεγάλο και βαρύ μηχάνημα....με ότι αυτό συνεπάγεται στην τεχνική σου σαν αναβάτης?

Μήπως αργότερα, όταν θα έχεις μάθει πλέον να πηγαίνεις τη μπετονιέρα ικανοποιητικά στο χώμα και τύχει να αποκτήσεις ένα μικρό ανοφάκι ή εντουράκι, θα το καβαλήσεις και πολύ γρήγορα θα φτάσεις σε ένα αρκετα ικανοποιητικό επίπεδο?

Να μου πεις, είναι αυτός ο αυτοσκοπός? Να μάθω δηλ στα μεγάλα για να πάρω ένα μικρό και να γίνω ο Jarvis? Εννοείτε πως όχι.

Απλά αναφέρω μία οπτική που ίσως παίξει ρόλο σε κάποιον με μεγάλο μηχανάκι που μαθαίνει το χώμα και προς το παρόν είναι κουλάδι (όπως είμαι εγώ δηλαδή), και σχεδιάζει να αποκτήσει ένα μικρότερο αργότερα.

Ένα παράπλευρο πλεονέκτημα δηλαδη στα υπέρ των μεγάλων.

:)
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Με πιο λίγα λόγια.....πρωταγωνιστης ο αναβάτης!
Σιγά ην έχει σημασια τι καβαλάει!!
Καλά λοιπόν!!!! Την επόμενη θα έρθω με το μικρό (πραγματικά μικρό όμως... KLX150:D) και θα μου πεις αν έχει σημασία τι καβαλαει:p. Τσίτα να το πηγαινω, πάλι πίσω σας θα'μαι, γιατί από τελική......:rolleyes:!!!

Στην πεντελη, παρνηθα, και υμητο, είναι μανούλα παντως:happy:! Κοντινά βουνά, μην ξεχνιομαστε:D
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Καλά λοιπόν!!!! Την επόμενη θα έρθω με το μικρό (πραγματικά μικρό όμως... KLX150:D) και θα μου πεις αν έχει σημασία τι καβαλαει:p. Τσίτα να το πηγαινω, πάλι πίσω σας θα'μαι, γιατί από τελική......:rolleyes:!!!

Στην πεντελη, παρνηθα, και υμητο, είναι μανούλα παντως:happy:! Κοντινά βουνά, μην ξεχνιομαστε:D
Έλα ρε φιλαράκι στη βόλτα...και ολα τα άλλα θα τα βρούμε!
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Θα τολμήσω να κάνω έναν παραλληλισμό με άλλες περιπετειώδεις δραστηριότητες / χόμπι, όπως το windsurfing.

Στην τετραετή πορεία μου με δαύτο, είχα την τύχη να αναπτύξω την τεχνική μου στα νερά της Σαλαμίνας και μόνον, συγκεκριμένα στον κόλπο της κούλουρης, που οι αέρηδες είναι πολύ εύκολα μεταβαλλόμενοι, στροβιλίζονται λόγω πολύ έντονης ακτογραμμής και βουνών γύρωθεν, δύσκολοι, σπηλιαδωτοί και στους βοριάδες σηκώνει αρκετό κύμα το οποίο:

α) ήταν ότι χειρότερο για έναν αρχάριο όπως ήμουν εγώ, διότι προσπαθούσα με τα χίλια ζόρια να κρατήσω ισσοροπία χωρίς να τα καταφέρνω στο 75% των περιπτώσεων, το οποίο είχε σαν αποτέλεσμα να κουράζομαι γρήγορα, να μου μακραίνουν τα χέρια, να με παρασέρνει το κύμα και να αναγκάζομαι να κολυμπίσω αρκετή ώρα μέσα στο κύμα για να φτάσω στη βάση μου (εκεί να δεις adventure!)
β) δεν μπορούσες να πλανάρεις εύκολα με σανίδα freeride ή formula (τους τύπους σανίδας που έχα εγώ δηλ), με αποτέλεσμα πάλι να ταλαιπωρούμαι κτλ κτλ.

Πέρασε όμως ο καιρός και έγινα καλύτερος, ανάπτυξα την τεχνική μου, μπορούσα να σερφάρω σε αυτές τις συνθήκες χωρίς να ταλαιπωρούμαι ιδιαίτερα και, τότε βρέθηκε ένα παλικάρι και μου λέει....ρε μλκ...τι κάθεσαι και παιδεύεσαι στη Σαλαμύκονο...πάμε Λούτσα να δεις τι σημαίνει Πίστα Windsurfing!

Πήγα και....μου έφυγε η μαγκιά! Ένας σταθερός δυνατός Βοριάς, ο οποίος πέρναγε πάνω από μία στενή λωρίδα γης και κάποια νησάκια, κάνοντας τη θάλασσα να μην έχει καθόλου κύμα, αλλά ο αέρας να είναι σταθερός και δυνατός, οι ιδανικές δηλαδή συνθήκες για να σερφάρεις.

Ανέβηκα πάνω στη σανίδα και ξεκίνησα άμεσα να αναπτύσω ταχύτητες και γενικά να σερφάρω σε αρκετά πιο προχωρημένο επίπεδο. Εκεί, εκτίμησα τη δυσκολία της πίστας της Σαλαμίνας, γιατί έμαθα στα δύσκολα, έφτιαξα την τεχνική μου στα δύσκολα και μόλις πήγα σε κάτι πιο εύκολο το απόλαυσα όσο δεν παίρνει και μάλιστα δοκίμασα και άλλες τεχνικες, πότζες, τακ κτλ κτλ

Αντιθέτως, πολλά παλικάρια, σερφίστες προχωρημένοι, έρχονταν στη Σαλαμίνα και ξενέρωναν τη ζωή τους με τις συνθήκες που επικρατούσαν γιατί δε μπορούσαν να απολαύσουν τη χαρά του πλαναρίσματος που στην τελική, αυτό είναι το ζητούμενο και το ωραίο στο windsurfing.

Γιατί τα γράφω όλα αυτα?

Μήπως συμβαίνει κάτι ανάλογο με τις μεγάλες μοτασυκλέτες σε δύσκολα τεραίν?
Μήπως με ένα μεγάλο μηχανάκι θα κουραστείς, θα πέσεις, θα βλαστημίσεις, αλλά στην πορεία όλων αυτών μαθαίνεις με τον καιρό να κουμαντάρεις ένα μεγάλο και βαρύ μηχάνημα....με ότι αυτό συνεπάγεται στην τεχνική σου σαν αναβάτης?

Μήπως αργότερα, όταν θα έχεις μάθει πλέον να πηγαίνεις τη μπετονιέρα ικανοποιητικά στο χώμα και τύχει να αποκτήσεις ένα μικρό ανοφάκι ή εντουράκι, θα το καβαλήσεις και πολύ γρήγορα θα φτάσεις σε ένα αρκετα ικανοποιητικό επίπεδο?

Να μου πεις, είναι αυτός ο αυτοσκοπός? Να μάθω δηλ στα μεγάλα για να πάρω ένα μικρό και να γίνω ο Jarvis? Εννοείτε πως όχι.

Απλά αναφέρω μία οπτική που ίσως παίξει ρόλο σε κάποιον με μεγάλο μηχανάκι που μαθαίνει το χώμα και προς το παρόν είναι κουλάδι (όπως είμαι εγώ δηλαδή), και σχεδιάζει να αποκτήσει ένα μικρότερο αργότερα.

Ένα παράπλευρο πλεονέκτημα δηλαδη στα υπέρ των μεγάλων.:)
ΕΝΣΤΑΣΗ φιλε μου ,δεν εχω ιδεα τι συμβαινει στο surfing,με την χωματινη μοτο ομως τα πραγματα δεν ειναι ετσι.Αν αρχισεις με μεγαλη μοτο δεν θα εξελιχθεις ποτε γιατι απλα δεν θα δοκιμασεις καν μερικα πραγματα τα οποια θα τολμησεις με την μικρη .Ισχυει μονο με το τερεν οτι αν συνηθησεις το δυσκολο τοτε το ευκολο ειναι ευκολοτερο (και στο surfing μαλλον το ιδιο συμβαινει αν καταλαβα καλα...η Σαλαμινα κ η Λουτσα το...τερεν δεν ητανε?)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
ΕΝΣΤΑΣΗ φιλε μου ,δεν εχω ιδεα τι συμβαινει στο surfing,με την χωματινη μοτο ομως τα πραγματα δεν ειναι ετσι.Αν αρχισεις με μεγαλη μοτο δεν θα εξελιχθεις ποτε γιατι απλα δεν θα δοκιμασεις καν μερικα πραγματα τα οποια θα τολμησεις με την μικρη .Ισχυει μονο με το τερεν οτι αν συνηθησεις το δυσκολο τοτε το ευκολο ειναι ευκολοτερο (και στο surfing μαλλον το ιδιο συμβαινει αν καταλαβα καλα...η Σαλαμινα κ η Λουτσα το...τερεν δεν ητανε?)
Ναι με το τεραίν ισχύει στα σίγουρα.

Καταλαβαίνω τι λες και θα συμφωνήσω, ίσως ο παραλληλισμός δεν είναι απόλυτος...δε θα μπορούσε να είναι γιατί μιλάμε για διαφορετικά πράγματα.
Αναφέρω καθαρά πως το αντιλαμβάνομαι εγώ, με τη μικρή εμπειρία που έχω.

Πάντως δε λέω να δοκιμάσεις πράγματα με τη μεγάλη, που θα έκανε κάποιος με μια μικρή, αλλά έχοντας την αντίληψη του μεγάλου για πολλά χρόνια, όταν καβαλήσεις μια μικρή, θα σου είναι πιο εύκολο να προσαρμοστείς με αυτήν και να ανέβεις επίπεδο πιο γρήγορα, απ'ότι αν ξεκινούσες απευθείας με ένα μικρό.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ναι με το τεραίν ισχύει στα σίγουρα.

Καταλαβαίνω τι λες και θα συμφωνήσω, ίσως ο παραλληλισμός δεν είναι απόλυτος...δε θα μπορούσε να είναι γιατί μιλάμε για διαφορετικά πράγματα.
Αναφέρω καθαρά πως το αντιλαμβάνομαι εγώ, με τη μικρή εμπειρία που έχω.

Πάντως δε λέω να δοκιμάσεις πράγματα με τη μεγάλη, που θα έκανε κάποιος με μια μικρή, αλλά έχοντας την αντίληψη του μεγάλου για πολλά χρόνια, όταν καβαλήσεις μια μικρή, θα σου είναι πιο εύκολο να προσαρμοστείς με αυτήν και να ανέβεις επίπεδο πιο γρήγορα, απ'ότι αν ξεκινούσες απευθείας με ένα μικρό.
Γιάννη μπααα....
Πάντα προσωπικά, έχοντας μάθει με τα βαριά , τα ελαφρά δε μπορώ να τα πάω όπως αυτά μπορούν. Για κάποιους ίσως να δουλεύει κι όπως το λες, αλλά δεν το νομίζω.
Αντιθετα, ισχύουν όσα είπες για το τεραίν, όπώς σωστά επεσήμανε ο Δημήτρης.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιάννη μπααα....
Πάντα προσωπικά, έχοντας μάθει με τα βαριά , τα ελαφρά δε μπορώ να τα πάω όπως αυτά μπορούν. Για κάποιους ίσως να δουλεύει κι όπως το λες, αλλά δεν το νομίζω.
Αντιθετα, ισχύουν όσα είπες για το τεραίν, όπώς σωστά επεσήμανε ο Δημήτρης.
Θεωρείς ότι εάν σου δώσουν για ένα χρόνο ένα μικρό, το χωμάτινο background που έχεις με τα μεγάλα δε θα σου δώσει μία ώθηση στη βελτίωση της τεχνικής σου με το μικρό?
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Ναι με το τεραίν ισχύει στα σίγουρα.

Καταλαβαίνω τι λες και θα συμφωνήσω, ίσως ο παραλληλισμός δεν είναι απόλυτος...δε θα μπορούσε να είναι γιατί μιλάμε για διαφορετικά πράγματα.
Αναφέρω καθαρά πως το αντιλαμβάνομαι εγώ, με τη μικρή εμπειρία που έχω.

Πάντως δε λέω να δοκιμάσεις πράγματα με τη μεγάλη, που θα έκανε κάποιος με μια μικρή, αλλά έχοντας την αντίληψη του μεγάλου για πολλά χρόνια, όταν καβαλήσεις μια μικρή, θα σου είναι πιο εύκολο να προσαρμοστείς με αυτήν και να ανέβεις επίπεδο πιο γρήγορα, απ'ότι αν ξεκινούσες απευθείας με ένα μικρό.
Λαθος ,παρε ενα 125 η 250 παιξε το κανα χρονο και μετα ανεβα στο 990 σου ,θα εκπλαγεις με το τι μπορεις να κανεις.ΟΛΟΙ μα ολοι οι επωνυμοι (και ο Chris)απ τα 125 ερχονται,αρκετοι μαλιστα απ το bmx;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θεωρείς ότι εάν σου δώσουν για ένα χρόνο ένα μικρό, το χωμάτινο background που έχεις με τα μεγάλα δε θα σου δώσει μία ώθηση στη βελτίωση της τεχνικής σου με το μικρό?
Για ένα χρόνο...?:woot::woot::woot::woot::woot:


Μέσσσσααααα:drt:

Και θα κάνω και μπακ φλιπ!

Υπόσχεση!

Ποιος το δίνει?:D:D:D:D
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Λαθος ,παρε ενα 125 η 250 παιξε το κανα χρονο και μετα ανεβα στο 990 σου ,θα εκπλαγεις με το τι μπορεις να κανεις.ΟΛΟΙ μα ολοι οι επωνυμοι (και ο Chris)απ τα 125 ερχονται,αρκετοι μαλιστα απ το bmx;)
Θα συμφωνησω οτι απο τα μικρα προς τα μεγαλα μαθαινουμε καλυτερα
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Και με μικρότερο κίνδυνο σοβαρού ατυχήματος;)
Καλά αυτό δεν είναι κανόνας
Εγώ το μόνο σοβαρό ατύχημα που είχα ήταν με εντουρο μηχανάκι .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Καλά αυτό δεν είναι κανόνας
Εγώ το μόνο σοβαρό ατύχημα που είχα ήταν με εντουρο μηχανάκι .

Καλα εσυ κοψε λιγο με το 690 στις δασικες φλαταδουρες γιατι θα σε φανε τα τσομπανοσκυλα καμια μερα..:p:p:D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom