ADVtrOFFy 2018 The ADV story!!

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Δεν είναι και το πιο επαγγελματικό, αλλά κανά γκομενάκι μπορεί να ρίξει...:D:D
Καλημέρες
Πολυ ωραιο το βιντεακι σου Πετρο..;)








Το ειδα παρεα με μια φιλη μου και θελει να σε γνωρισει....:ha
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Δεν είναι και το πιο επαγγελματικό, αλλά κανά γκομενάκι μπορεί να ρίξει...:D:D
Καλημέρες
Πολυ ωραίο Πέτρο,σαν επαγγελματικο.

Το γκομενάκι το εχεις ριξει χαλαρά!!!!:yew: . :laugh:
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Γυρω στις 5 το πρωί Αρτοτινα.
Ήχοι των μουσικών του βουνού.

Βάλτε το διαπασων:plqtr:

αυτα ειναι! ηχους απο εξατμισεις χορτασαμε..!
Souper επισης οι φωτο του @#malakos_kariolis (rigas) !!

σιγουρα ηταν μια εξορμηση που θα θελα να ημουν παροντας.
ενα μεγαλο μπραβο σε οσους το σχεδιασαν οπως επισης κ σε οσους ελαβαν μερος.

ως γνωστος λατρης της ασφαλειας βλεποντας αυτες τις μικρο-πτωσεις με τα θερια των 250κιλων θα ρωτησω εαν κ ποσο ρισκαρουμε ενα πιθανο τραυματισμο μας ...ισως κ σοβαρο ενδεχομενως...(βλεπε Μαθο)
δλδ μηπως το παρακανουμε?μηπως αυτα τα περασματα ''θελουν'' μικροτερα πιο ευελικτα μοτορια?
μηπως αυτου του ειδους οι εξορμησεις πρεπει να ξανα-σχεδιασουν τον χαρακτηρα τους?

διοτι καλα ολα αυτα τα γουστα αλλα εαν συμβει κατι ζορικο εκει πανω κ απαιτει αμμεση μεταφορα με οχημα τοτε ποιος,που κ ποτε θα βρει προσβαση...?

αυτα,συμπαθατε με,με ξερετε κ σας ξερω,οτι γραφω ειναι δυνατες σκεψεις διοτι ολοι μας ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να ειστρεφουμε ασφαλεις πισω κ αυτο οριζεται απο τις επιλογες της εκαστοτε βολτας.
 

kofridis

πάρτε τα βουνά
Περιοχή
Ίλιον
Όνομα
Σοφοκλής
Μοτό
BMW F800GS
Να ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου όποιον έτρεξε για να δημιουργηθεί το trOFFy 2018... Το πρώτο trOFFy για εμένα (σίγουρα όχι το τελευταίο) είναι από τις δυνατότερες μοτοσυκλετιστικές εμπειρίες που είχα ποτέ. Το μυαλό έχει μείνει στα βουνά και αμφιβάλλω αν θα κατέβει, το πιο πιθανό είναι να ανέβω ξανά σύντομα να το μαζέψω. Χάρηκα που γνώρισα νέους φίλους με την ίδια τρέλα και που πέρασα όλο το 3ήμερο με την ΡΟΖ ομάδα που με δέχτηκαν χωρίς γνωρίζω κανέναν και με έβαλαν στο κλίμα του advride.gr . Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στον @Carooly για την πλοήγηση και τις συμβουλές του για την ανάβαση στα Κοκκάλια , στον @gsmaniac που τον έπρηξα στις ερωτήσεις κάθε φορά που η καλή μου άναβε προειδοποιητικές ενδείξεις και για τις φωτογραφίες που μας τράβηξε (σίγουρα θα είναι καταπληκτικές) και τον @African για την express αλλαγή σαμπρέλας.
 

John-Aigio

Nα γιατί GS
Περιοχή
ΑΙΓΙΟ
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1150GS
δεν πατάω χώμα
Πραγματικα παραδεισενια ακουσματα αυτα των πουλιων αλλα αν κρατουσες Λεωνιδα μου λιγο ακομα την καμερα ανοιχτη θα ακουγαμε και εκεινο το μοναδικο εξωτικο ηχο του @John-Aigio στις 05:00 και κατι το πρωι ( τακα τακα τακα τακα-...τακατακατακα....) να βαραει το φραπεδακι του κατα μεσης του γηπεδου !!! Μοναδικα ακουσματα!! Τι να λεμε τωρα..:ha:ha
Πες τα λοιπόν:like:κλαιω από τα γελια:ha:ha:ha(αυτό περίμενα να ακουσω στο βιντεο)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
αυτα ειναι! ηχους απο εξατμισεις χορτασαμε..!
Souper επισης οι φωτο του @#malakos_kariolis (rigas) !!

σιγουρα ηταν μια εξορμηση που θα θελα να ημουν παροντας.
ενα μεγαλο μπραβο σε οσους το σχεδιασαν οπως επισης κ σε οσους ελαβαν μερος.

ως γνωστος λατρης της ασφαλειας βλεποντας αυτες τις μικρο-πτωσεις με τα θερια των 250κιλων θα ρωτησω εαν κ ποσο ρισκαρουμε ενα πιθανο τραυματισμο μας ...ισως κ σοβαρο ενδεχομενως...(βλεπε Μαθο)
δλδ μηπως το παρακανουμε?μηπως αυτα τα περασματα ''θελουν'' μικροτερα πιο ευελικτα μοτορια?
μηπως αυτου του ειδους οι εξορμησεις πρεπει να ξανα-σχεδιασουν τον χαρακτηρα τους?

διοτι καλα ολα αυτα τα γουστα αλλα εαν συμβει κατι ζορικο εκει πανω κ απαιτει αμμεση μεταφορα με οχημα τοτε ποιος,που κ ποτε θα βρει προσβαση...?

αυτα,συμπαθατε με,με ξερετε κ σας ξερω,οτι γραφω ειναι δυνατες σκεψεις διοτι ολοι μας ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να ειστρεφουμε ασφαλεις πισω κ αυτο οριζεται απο τις επιλογες της εκαστοτε βολτας.
ως γνωστος λατρης της ασφαλειας βλεποντας αυτες τις μικρο-πτωσεις με τα θερια των 250κιλων θα ρωτησω εαν κ ποσο ρισκαρουμε ενα πιθανο τραυματισμο μας ...ισως κ σοβαρο ενδεχομενως...(βλεπε Μαθο)--> Καμία σχέση...., οι ταχύτητες που βλέπεις στις πτώσεις είναι ελάχιστες! Ο Μάθος "έφυγε" με πολλά σε καλό χώμα.

δλδ μηπως το παρακανουμε?μηπως αυτα τα περασματα ''θελουν'' μικροτερα πιο ευελικτα μοτορια? --> Σίγουρα τα μικρά είναι πιο εύκολα παντού, αλλά τα μεγάλα βολεύουν σε τέτοιες πολυήμερες και μεγάλων αποστάσεων εξορμήσεις. Εξάλλου ένα φορτωμένο μικρό (φορτωμένο με σκηνές κλπ για 3ημερο) γίνεται ενίοτε πιο δύσκολο κι από τα μεγάλα (όχι όλα, όχι πάντα...., ενίοτε έγραψα). Σε κάθε περίπτωση, οι μοσυκλέτες όλες μπορούν και πάνε! Είναι θέμα του αναβάτη, στο 100%. (κάποιοι λένε π.χ., ότι το Varadero δεν κάνει για χώμα, αλλά το μαύρο στην κορυφή στα Κοκκάλια απλώς τους ακύρωσε δια παντώς!!!! )

μηπως αυτου του ειδους οι εξορμησεις πρεπει να ξανα-σχεδιασουν τον χαρακτηρα τους? --> Όχι βέβαια!!!! Απόλυτο το ΟΧΙ! Το ADVtrOffy είναι αυτό που είδαμε στις φώτο και στα βίντεο! Όπως και οι μονοήμερες ή διήμερες κοντινές , για προπόνηση και ψάξιμο που γίνονται κάθε τόσο!!!

διοτι καλα ολα αυτα τα γουστα αλλα εαν συμβει κατι ζορικο εκει πανω κ απαιτει αμμεση μεταφορα με οχημα τοτε ποιος,που κ ποτε θα βρει προσβαση...? --> Αυτό ισχύει ως ένα βαθμό παντού, σε κάθε βόλτα!!! Τα πεσίματα που βλέπεις κι άλλα τόσα που δεν είδαμε, είναι με ελάχιστη ταχύτητα κι αρκεί να είναι ο αναβάτης σε εγρήγορση για να αφήσει τη μότο. 99% όρθιος είσαι μετά από κάθε τέτοια πτώση!

αυτα,συμπαθατε με,με ξερετε κ σας ξερω,οτι γραφω ειναι δυνατες σκεψεις διοτι ολοι μας ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να ειστρεφουμε ασφαλεις πισω κ αυτο οριζεται απο τις επιλογες της εκαστοτε βολτας. --> Η ασφάλεια έρχεται μαζί με τη νοοτροπία του καθενός! Ο μεγάλος κίνδυνος είναι η ταχύτητα, όχι τα δύσκολα και τεχνικά περάσματα!!!! Είναι 100% ασφαλέστερη η οδήγηση στο βουνό, ακόμα και στα βράχια με γκρεμό εκατέρωθεν, σε σχέση με την καθημερινότητα στην πόλη!!! Επίσης η κάθε ασφάλτινη βόλτα , είναι πολύ πιο επικίνδυνη απο μια χωμάτινη!
Το μόνο που πρέπει να δούμε μελλοντικά (σε σχέση με την προηγούμενη ερώτησή σου περί σχεδιασμού) , είναι κάποιες προϋποθέσεις για τις συμμετοχές. Ίσως θα έπρεπε όσοι συμμετέχουν ή θα ήθελαν να συμμετέχουν, να έχουν μια άποψη περί τίνος πρόκειται, από 1ο χέρι! Διότι υπήρξαν εκπλήξεις (αρνητικές ) για κάποιους και έφυγαν στην 1η ευκαιρία. Λίγοι, ελάχιστοι, αλλά πρέπει να αποκλείσουμε αυτό το ενδεχόμενο, ώστε όλοι να γνωρίζουν τι παίζει στις βόλτες αυτές και να έχουν ανάλογη προετοιμασία και ικανότητα φυσικά! Μια λύση είναι να υπάρχει ως προϋπόθεση, η συμμετοχή σε μία ή δύο μονοήμερες κοντινές βόλτες, ώστε να μπαίνουν όλοι στο κλίμα και να γνωρίζουν τι θα αντιμετωπίσουν.
Γιατί αυτού του είδους οι εξορμήσεις , δεν είναι μόνο για φυσιολατρεία , φωτογραφίες και πικ-νικ. Εχουν και το στοιχείο της οδήγησης μέσα και μάλιστα πολύ ισχυρό και συνυφασμένο με την ύπαρξή τους!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
αυτα ειναι! ηχους απο εξατμισεις χορτασαμε..!
Souper επισης οι φωτο του @#malakos_kariolis (rigas) !!

σιγουρα ηταν μια εξορμηση που θα θελα να ημουν παροντας.
ενα μεγαλο μπραβο σε οσους το σχεδιασαν οπως επισης κ σε οσους ελαβαν μερος.

ως γνωστος λατρης της ασφαλειας βλεποντας αυτες τις μικρο-πτωσεις με τα θερια των 250κιλων θα ρωτησω εαν κ ποσο ρισκαρουμε ενα πιθανο τραυματισμο μας ...ισως κ σοβαρο ενδεχομενως...(βλεπε Μαθο)
δλδ μηπως το παρακανουμε?μηπως αυτα τα περασματα ''θελουν'' μικροτερα πιο ευελικτα μοτορια?
μηπως αυτου του ειδους οι εξορμησεις πρεπει να ξανα-σχεδιασουν τον χαρακτηρα τους?

διοτι καλα ολα αυτα τα γουστα αλλα εαν συμβει κατι ζορικο εκει πανω κ απαιτει αμμεση μεταφορα με οχημα τοτε ποιος,που κ ποτε θα βρει προσβαση...?

αυτα,συμπαθατε με,με ξερετε κ σας ξερω,οτι γραφω ειναι δυνατες σκεψεις διοτι ολοι μας ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να ειστρεφουμε ασφαλεις πισω κ αυτο οριζεται απο τις επιλογες της εκαστοτε βολτας.
Θα συμφωνήσω μαζι σου σε κάποια που έθεσες,τα κοκκαλια ηταν μια αναβαση δύσκολη,ειδικά για τα μεγάλα κ ποσο μάλλον όταν για κάποιους ήταν η πρώτη φορά οπως εμένα πχ.
Σίγουρα αν υπήρχε εναλλακτική ισως θα την ακολουθούσαν πολλοί.
Ενα ενδεχόμενο σοβαρό χτύπημα δεν χρειάζεται πολλα χιλιόμετρα,αρκεί ενα δύσκολο τερέν κ θεωρώ οτι ήμασταν κ λιγο τυχεροί ως αναβάτες κ ως ιδιοκτήτες των μοτο κ υπήρχε κ ο Αποστόλης που πήρε πανω του κάποιες αναβάσεις ως πιο έμπειρος,απλά σαν οδηγοί δεν κάνουμε αγώνες.
Όλοι ξέρουμε οτι ολα είναι μέσα στο πρόγραμμα,είτε εντός είτε εκτός δρόμου αλλα μας τραβάνε τα βουνά κ η παρέα.
Ολοι για εναν κ ενας για ολους μαζεύουμε εμπειρίες κ προσπαθούμε να γίνουμε καλύτεροι.;):ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Θα συμφωνήσω μαζι σου σε κάποια που έθεσες,τα κοκκαλια ηταν μια αναβαση δύσκολη,ειδικά για τα μεγάλα κ ποσο μάλλον όταν για κάποιους ήταν η πρώτη φορά οπως εμένα πχ.
Σίγουρα αν υπήρχε εναλλακτική ισως θα την ακολουθούσαν πολλοί.
Ενα ενδεχόμενο σοβαρό χτύπημα δεν χρειάζεται πολλα χιλιόμετρα,αρκεί ενα δύσκολο τερέν κ θεωρώ οτι ήμασταν κ λιγο τυχεροί ως αναβάτες κ ως ιδιοκτήτες των μοτο κ υπήρχε κ ο Αποστόλης που πήρε πανω του κάποιες αναβάσεις ως πιο έμπειρος,απλά σαν οδηγοί δεν κάνουμε αγώνες.
Όλοι ξέρουμε οτι ολα είναι μέσα στο πρόγραμμα,είτε εντός είτε εκτός δρόμου αλλα μας τραβάνε τα βουνά κ η παρέα.
Ολοι για εναν κ ενας για ολους μαζεύουμε εμπειρίες κ προσπαθούμε να γίνουμε καλύτεροι.;):ok:
@ΛΕΩΝΙΔΑΣ "Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ"
This is kokalia na oume

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom