ως γνωστος λατρης της ασφαλειας βλεποντας αυτες τις μικρο-πτωσεις με τα θερια των 250κιλων θα ρωτησω εαν κ ποσο ρισκαρουμε ενα πιθανο τραυματισμο μας ...ισως κ σοβαρο ενδεχομενως...(βλεπε Μαθο)--> Καμία σχέση...., οι ταχύτητες που βλέπεις στις πτώσεις είναι ελάχιστες! Ο Μάθος "έφυγε" με πολλά σε καλό χώμα.
δλδ μηπως το παρακανουμε?μηπως αυτα τα περασματα ''θελουν'' μικροτερα πιο ευελικτα μοτορια? --> Σίγουρα τα μικρά είναι πιο εύκολα παντού, αλλά τα μεγάλα βολεύουν σε τέτοιες πολυήμερες και μεγάλων αποστάσεων εξορμήσεις. Εξάλλου ένα φορτωμένο μικρό (φορτωμένο με σκηνές κλπ για 3ημερο) γίνεται ενίοτε πιο δύσκολο κι από τα μεγάλα (όχι όλα, όχι πάντα...., ενίοτε έγραψα). Σε κάθε περίπτωση, οι μοσυκλέτες όλες μπορούν και πάνε! Είναι θέμα του αναβάτη, στο 100%. (κάποιοι λένε π.χ., ότι το Varadero δεν κάνει για χώμα, αλλά το μαύρο στην κορυφή στα Κοκκάλια απλώς τους ακύρωσε δια παντώς!!!! )
μηπως αυτου του ειδους οι εξορμησεις πρεπει να ξανα-σχεδιασουν τον χαρακτηρα τους? --> Όχι βέβαια!!!! Απόλυτο το ΟΧΙ! Το ADVtrOffy είναι αυτό που είδαμε στις φώτο και στα βίντεο! Όπως και οι μονοήμερες ή διήμερες κοντινές , για προπόνηση και ψάξιμο που γίνονται κάθε τόσο!!!
διοτι καλα ολα αυτα τα γουστα αλλα εαν συμβει κατι ζορικο εκει πανω κ απαιτει αμμεση μεταφορα με οχημα τοτε ποιος,που κ ποτε θα βρει προσβαση...? --> Αυτό ισχύει ως ένα βαθμό παντού, σε κάθε βόλτα!!! Τα πεσίματα που βλέπεις κι άλλα τόσα που δεν είδαμε, είναι με ελάχιστη ταχύτητα κι αρκεί να είναι ο αναβάτης σε εγρήγορση για να αφήσει τη μότο. 99% όρθιος είσαι μετά από κάθε τέτοια πτώση!
αυτα,συμπαθατε με,με ξερετε κ σας ξερω,οτι γραφω ειναι δυνατες σκεψεις διοτι ολοι μας ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να ειστρεφουμε ασφαλεις πισω κ αυτο οριζεται απο τις επιλογες της εκαστοτε βολτας. --> Η ασφάλεια έρχεται μαζί με τη νοοτροπία του καθενός! Ο μεγάλος κίνδυνος είναι η ταχύτητα, όχι τα δύσκολα και τεχνικά περάσματα!!!! Είναι 100% ασφαλέστερη η οδήγηση στο βουνό, ακόμα και στα βράχια με γκρεμό εκατέρωθεν, σε σχέση με την καθημερινότητα στην πόλη!!! Επίσης η κάθε ασφάλτινη βόλτα , είναι πολύ πιο επικίνδυνη απο μια χωμάτινη!
Το μόνο που πρέπει να δούμε μελλοντικά (σε σχέση με την προηγούμενη ερώτησή σου περί σχεδιασμού) , είναι κάποιες προϋποθέσεις για τις συμμετοχές. Ίσως θα έπρεπε όσοι συμμετέχουν ή θα ήθελαν να συμμετέχουν, να έχουν μια άποψη περί τίνος πρόκειται, από 1ο χέρι! Διότι υπήρξαν εκπλήξεις (αρνητικές ) για κάποιους και έφυγαν στην 1η ευκαιρία. Λίγοι, ελάχιστοι, αλλά πρέπει να αποκλείσουμε αυτό το ενδεχόμενο, ώστε όλοι να γνωρίζουν τι παίζει στις βόλτες αυτές και να έχουν ανάλογη προετοιμασία και ικανότητα φυσικά! Μια λύση είναι να υπάρχει ως προϋπόθεση, η συμμετοχή σε μία ή δύο μονοήμερες κοντινές βόλτες, ώστε να μπαίνουν όλοι στο κλίμα και να γνωρίζουν τι θα αντιμετωπίσουν.
Γιατί αυτού του είδους οι εξορμήσεις , δεν είναι μόνο για φυσιολατρεία , φωτογραφίες και πικ-νικ. Εχουν και το στοιχείο της οδήγησης μέσα και μάλιστα πολύ ισχυρό και συνυφασμένο με την ύπαρξή τους!!!