ADVtrOFFy 2022...the ADVstory

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σιχτιριζε εμένα....

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπα....
Δεν ειχε αρχίσει ακόμα... :roflmao:
 

surikenjim

Μέλος
Περιοχή
Ν.ΚΟΣΜΟΣ
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
kawasaki KLX250S
Αυτό το trophy τα είχε όντως όλα! Ευχαριστούμε πολύ τον Θάνο και όλους όσους βοήθησαν με την χαρτογράφηση καθώς και με τα υπόλοιπα. Καταπληκτικά τοπία, ποικιλία τερέν, βροχή και χαλάζι στην επιστροφή. Και καταπληκτική παρέα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς περισσότερο?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Ένα από τα πιο ωραία troffy !!! μπράβο στον Θανο για τα ωραία <<πιπεριά>> του που έβαλε στην διαδρομή μπράβο και σε όσους βοήθησαν !! Το μυαλό μου έχει μείνει κάπου ανάμεσα στον Κίσσαβό και το Μαυροβούνι !!! Χάρηκα που ξανά είδα παλιές γνώριμες φάτσες αλλά που γνώρισα και άτομα που δεν γνώριζα από το φόρουμ !!! ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φωτογράφους της παρέας ΛΕΩΝΙΔΑΣ. Maniac και ολους τους υπολοίπους για τις ωραίες φωτογραφίες!


Υ.Γ. Make troffy ....... No war
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Aldebaran σου χρωστούσα μια ωραία φωτό



Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ποοοο, φοβερή φωτογραφία !!!!

Λεωνίδα έβγαλες φωτογραφίάρες, να είσαι καλά :friendship:.

Κάπτεν και Χρήστο χάρηκα πολύ που σας είδα και είχαμε την ευκαιρία την Παρασκευή να τα πούμε από κοντά εκεί που φάγαμε.
Καλολάσπωτη η κούκλα σου Καπτεν και τώρα που θα το μάθεις πιες του το αιμα κανονικά. Το μηχανάκι είναι κούκλα.

Χρήστο καλή επάνοδο στα χώματα. Γράψε και εντυπώσεις από το Berg.

Το μυαλό και η ψυχή έχουν μείνει στα βουνά εκεί πάνω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ωραίο κομμάτι! Πες μου σηκώθηκες από τη σέλα;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Σίγουρα Στέφανε, σηκωνόμουν και καθόμουν αναλόγως των επί μέρους τμημάτων κάθε τερέν. Πάντως το μικρό αισθανόταν άνετα παντού -ανεξαρτήτως εδάφους- και εκτίμησα πολύ τη δουλειά που έχει γίνει στις αναρτήσεις μετά το revalving.
Πάντως κατά-ευχαριστήθηκα τη βόλτα με την έννοια ότι έκανα τα πάντα. Απόλαυσα την άμεση θέα πυκνών δασών με χαλαρούς ρυθμούς, υπήρξαν κομμάτια που το "έτρεξα" καλά γιατί μου ταίριαζε ωραία το χώμα, γλίτωσα μια τούμπα που θα ήταν εντυπωσιακή όταν διάβασα το έδαφος στους 30 πόντους με τα μάτια μου και για καλή μου τύχη η μηχανή ξανασηκώθηκε μόνη της πριν σκάσω κάτω.... και άλλες ωραίες καταστάσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σίγουρα Στέφανε, σηκωνόμουν και καθόμουν αναλόγως των επί μέρους τμημάτων κάθε τερέν. Πάντως το μικρό αισθανόταν άνετα παντού -ανεξαρτήτως εδάφους- και εκτίμησα πολύ τη δουλειά που έχει γίνει στις αναρτήσεις μετά το revalving.
Πάντως κατά-ευχαριστήθηκα τη βόλτα με την έννοια ότι έκανα τα πάντα. Απόλαυσα την άμεση θέα πυκνών δασών με ρυθμούς χαλαρές, υπήρξαν κομμάτια που το "έτρεξα" καλά γιατί μου ταίριαζε ωραία το χώμα, γλίτωσα μια τούμπα που θα ήταν εντυπωσιακή όταν διάβασα το έδαφος στους 30 πόντους με τα μάτια μου και για καλή μου τύχη η μηχανή ξανασηκώθηκε μόνη της πριν σκάσω κάτω.... και άλλες ωραίες καταστάσεις.
Στο βίντεο δεν φαίνεται η δυσκολία φυσικά.
Είχε μεγάλες κροκάλες παντού και ήθελε συγκέντρωση.
Αυτό με τις τούμπες....πρέπει να το ζήσαμε όλοι, γιατί είχε κομμάτια που οι ταχύτητες ξέφευγαν.
Εγώ πρέπει να το έχω σε βιδεο, μια στροφή που παραλίγο να γίνω ρύζια.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Στο βίντεο δεν φαίνεται η δυσκολία φυσικά.
Είχε μεγάλες κροκάλες παντού και ήθελε συγκέντρωση.
Αυτό με τις τούμπες....πρέπει να το ζήσαμε όλοι, γιατί είχε κομμάτια που οι ταχύτητες ξέφευγαν.
Εγώ πρέπει να το έχω σε βιδεο, μια στροφή που παραλίγο να γίνω ρύζια.
Έτσι είναι, όλοι είχαμε τις στιγμές μας...

Τα πιο ύπουλα σημεία ήταν τα γκαγκαζερά κομμάτια που είχαν χαμηλά λούκια από τροχούς ιχ που σε συνδυασμό με το πέρασμα από τη σκιά των δέντρων σε ανοιχτά κομμάτια με κόντρα ήλιο σε έφερναν σε δύσκολη θέση γιατί τα έβλεπες τελευταία στιγμή.

Στο ποτάμι ήθελε όρθιος προς τα πίσω το σώμα και ανοιχτό γκάζι αλλά σταθερό όπου είχε άμμο και στα πέτρινα ήθελε καλό διάβασμα για να βρεθεί το σωστό πέρασμα. Βέβαια το CCM είναι σχεδόν εντούρο και έχει πολύ καλές αναρτήσεις και στο ποτάμι φάνηκε πόσο γαμάτο μηχανάκι είναι . Την πρώτη φορά το πέρασα γρήγορα και τα κατάπινε όλα κανονικά.

Αρκεί να δουλεύει :ha.

Η φωτογραφία είναι του Λεωνίδα που τον αγαπάω και γω :friendship:

 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ασχετο επειδή διαβάζω για τούμπες και παραλίγο κλπ.

Πριν το troffy έπιασα και έλυσα βίδες το μπροστινό και άλλαξα μέχρι και το τελευταίο O-ring στις αποσβέσεις. Μάλιστα έτριβα τα μάτια μου όταν είδα τη μούργα που είχε στη βελόνα στο ελατήριο της απόσβεσης επαναφοράς.

Η διαφορά ήταν απίστευτη στην αίσθηση του μπροστινού στη βόλτα. Μέχρι τον Σεπτέμβρη θα έχω λύσει και όλο το πίσω μέρος να κάνω service και στην πίσω ανάρτηση και συντήρηση σε μοχλικά ψαλίδια κλπ.

Επενδύστε χρόνο και λίγο χρήμα στην τακτική συντήρηση των αναρτήσεων. Μιλάμε για χάος η διαφορά και μεγάλο Bonus στην ασφάλεια. Σε προηγούμενες βόλτες είχα τουλάχιστον 2-3 παραλίγο σε αυτήν εδώ με ρυθμούς ακόμα πιο γρήγορους δεν πήγε να με αδειάσει πουθενά. Βέβαια τελικά με άδειασε στην άσφαλτο σε μια φουρκέτα όταν μπήκα σε παλαβή κλίση και τελικά εκεί με πρόδωσε το πίσω, μπροστά βράχος.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ασχετο επειδή διαβάζω για τούμπες και παραλίγο κλπ.

Πριν το troffy έπιασα και έλυσα βίδες το μπροστινό και άλλαξα μέχρι και το τελευταίο O-ring στις αποσβέσεις. Μάλιστα έτριβα τα μάτια μου όταν είδα τη μούργα που είχε στη βελόνα στο ελατήριο της απόσβεσης επαναφοράς.

Η διαφορά ήταν απίστευτη στην αίσθηση του μπροστινού στη βόλτα. Μέχρι τον Σεπτέμβρη θα έχω λύσει και όλο το πίσω μέρος να κάνω service και στην πίσω ανάρτηση και συντήρηση σε μοχλικά ψαλίδια κλπ.

Επενδύστε χρόνο και λίγο χρήμα στην τακτική συντήρηση των αναρτήσεων. Μιλάμε για χάος η διαφορά και μεγάλο Bonus στην ασφάλεια. Σε προηγούμενες βόλτες είχα τουλάχιστον 2-3 παραλίγο σε αυτήν εδώ με ρυθμούς ακόμα πιο γρήγορους δεν πήγε να με αδειάσει πουθενά. Βέβαια τελικά με άδειασε στην άσφαλτο σε μια φουρκέτα όταν μπήκα σε παλαβή κλίση και τελικά εκεί με πρόδωσε το πίσω, μπροστά βράχος.
Λάστιχα και αναρτήσεις το πιο σημαντικό για αυτό που κάνουμε. Σωστός ο Βαγγέλης.

Και σωστά ελατήρια και ρύθμιση αποσβέσεων ανάλογα την ταχύτητα που θα κινηθούμε. Και μένα από συντήρηση ήταν το μπροστινό, το πίσω το είχα κάνει πρόσφατα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Λάστιχα και αναρτήσεις το πιο σημαντικό για αυτό που κάνουμε. Σωστός ο Βαγγέλης.

Και σωστά ελατήρια και ρύθμιση αποσβέσεων ανάλογα την ταχύτητα που θα κινηθούμε. Και μένα από συντήρηση ήταν το μπροστινό, το πίσω το είχα κάνει πρόσφατα.
και σκέψου Κώστα πώς δεν είχα προλάβει να ρυθμίσω αποσβέσεις καθόλου, τα είχα βάλει απλά στις μαμά θέσεις συμπίεση-επαναφορά. Και το πίσω αμορτισέρ εντάξει μόνο ελατήριο είναι ουσιαστικά αυτή τη στιγμή χόρευε παντού. Είναι με το μαμά λάδι απ όταν το πήρα αμέλησα να του κάνω μια σωστή συντήρηση.

Πιθανώς πάνω ακόμα και απο τα λάστιχα τελικά είναι οι αναρτήσεις γιατί τί να το κάνεις να είναι καλό το λάστιχο άμα δεν είναι σε επαφή με το έδαφος!
 

sfera

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
Tenere700, CRM250, Bandit 650
Καλησπέρα ωραίες φωτογραφίες Λεωνίδα
Για το trOFFy τώρα τι να πω.. Ενα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά thanosxrv, thenos, b2bstam και στους υπόλοιπους που έστησαν αυτό το event.. Aπο τις καταπληκτικες διαδρομες του 2ημερου, από το συγκρότημα που ήρθε το Σάββατο, τον συλλογο που πρόσφερε κάτι πριν μπούμε στο πιπεράτο κομμάτι της Κυριακής .
Γνώρισα πολλούς και όλοι είσαστε υπέροχοι και για τις βοήθειας που δώσατε στο βουνό και για το χαβαλέ που κάναμε όπου βρισκόμασταν..
Ευχαριστώ όλους και έναν έναν ξεχωριστά
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
και σκέψου Κώστα πώς δεν είχα προλάβει να ρυθμίσω αποσβέσεις καθόλου, τα είχα βάλει απλά στις μαμά θέσεις συμπίεση-επαναφορά. Και το πίσω αμορτισέρ εντάξει μόνο ελατήριο είναι ουσιαστικά αυτή τη στιγμή χόρευε παντού. Είναι με το μαμά λάδι απ όταν το πήρα αμέλησα να του κάνω μια σωστή συντήρηση.

Πιθανώς πάνω ακόμα και απο τα λάστιχα τελικά είναι οι αναρτήσεις γιατί τί να το κάνεις να είναι καλό το λάστιχο άμα δεν είναι σε επαφή με το έδαφος!
Το αμορτισέρ είναι το Α και το Ω, ολα από εκεί ξεκινάνε. Και το lc4 έχει πολύ καλό αμορτισέρ, όταν γίνει συντήρηση θα πάθεις σοκ.

Το βλέπω και στο εντούρο που εκει θέλει κάθε χρόνο συντήρηση το αμορτισέρ. Στο τέλος της σεζόν που πιάνουν κι οι ζέστες το λάδι γίνεται ζουμί και από τη μέση της βόλτας και μετά οι επαναφορές γίνονται πιο γρήγορες απ' ότι πρέπει.

Και για να επανέλθω στο θέμα, μετά τον Κίσσαβο και το Μαυροβούνι, πως θα ξαναμπούμε χώμα στα μέρη μας στην Αττική?
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Κώστα δυστυχώς στην Αττική έχουμε παντρευτεί την πετρα. Εκεί πανω ή στην ελάτη που είχαμε παει είναι μια μαγεία, ευχαριστιέσαι οδήγηση. Εδώ, ειδικά εγώ που είμαι κινούμενο κρέας τα χέρια μου σε μια ώρα έχουν γίνει μους από το κοπανημα. Θα ζήσουμε μ ότι έχουμε και θα οργανώνουμε εξόδους πιο συχνά
 
Top Bottom