africa 18 dct προβλημα με dct και μπαταρια

constantinos13

Μέλος
Όνομα
constantinos
Μοτό
integra 700 2012
καλησπερα, ηθελα να ρωτησω 2 πραγματα π δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικα.Οσοι εχουν αφρικα dct ας δωσουν τα φωτα τους. 1. αρκετα συχνα μου κανει το εξης, ενω ειμαι με πρωτη και ανεβαζει στροφες, ακουγεται το κλακ οτι αλλαξε ταχυτητα, και ειναι παλι στην 1η.αυτο συμβαινει στο D mode , ακομα κ οταν ανεβαζω μανιουλ ταχυτητα. δε συμβαινει παντα, καποιες φορες. εχει συμβει σε καποιον? να προσθεσω οτι το χω παει σε 2 χοντα συνεργεια το βαλαν στο μηχανημα και δν εδειξε καποιο λαθος. 2. εχω pandora συναγερμο επανω. αφησα ακινητο το μηχανακι για περιπου 20 μερες καθως ελειπα σε ταξιδι, και νεκρωσε η μπαταρια με αποτελεσμα να το στειλω με οδικη στο συνεργειο. μου παν οτι δεν ειναι νορμαλ αυτο και οτι παιζει να συνεβη απτο συναγερμο. παρακαλω ας βοηθησει οποιος μπορει!καλη χρονια με υγεια!
 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
χμμμ...

περιεργο προβλημα.. δεν το εχω ξαναακουσει...δεν ξερω αν εχει σχεση ο συναγερμος...

παντως, δεν χανεις τιποτα να κανεις ενα reset το DCT με την παρκατω δαιδικασια. (ειναι ευκολο και ανώδυνο)

DCT Reset Procedure for CRF1000L DCT
1) Warm the engine up to normal operating temperature (Engine oil temp 50-110C / 112-230F) then STOP it.
Note: If the large “L” (extremely low oil temp indicator) or small “L” (low oil temp indicator) is displayed on the shift indicator then the engine must be warmed up further before proceeding.

With the engine warmed up and STOPPED —->

2) Turn the Ignition Switch ON (with engine stop switch in the run position) (do not start the engine) whilst at the same time holding down D on the N-D Switch. Keep holding the D switch on. The MIL will then come on. Wait until the MIL goes off and release the D switch.

3) Operate the N-D switch in the following sequence:
Push D then release
Push D
Push N
Push D
Push N

The PCM is ready to initialise the ‘clutches learning process’ when the “D” and “S” indicators light up AND the “_” is displayed on the shift indicator AND blinks at 2 second intervals.

Note: If at any point you get the Low oil temp indicator (“L”) come on, stop the process. START the engine, warm it back up to operating temperature (so that no low oil temp indicator is displayed), STOP the engine and repeat steps 2 & 3 again.

4) Start the engine and let it idle. The “_” on the shift indicator will start blinking at 2 second intervals.
The Clutch initialising learning process is complete when “_” “D” and “S” indicators all go off.
STOP the engine

Note: The clutch initialisation learning process is unsuccessful if the “_” starts blinking at 0.5 sec intervals, or goes off and the “D” and “S’ symbols stay on. If so, perform the initialisation learning procedure from Step 2 again.

5) STOP the Engine
6) Restart the Engine, Push the D switch, release and check that the “D” indicator comes on. If it does then you’re good to go!
 

constantinos13

Μέλος
Όνομα
constantinos
Μοτό
integra 700 2012
μου εκαναν ρεσετ(αρχικοποιηση το ειπανε) στο συνεργειο! δν αλλαξε κατι. εσυ το dct εχεις? σου χει κανει ποτε τιποτα τετοιο? να χρειαζονται 2 κλικ για να αλλαξει μια ταχυτητα?
 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
μου εκαναν ρεσετ(αρχικοποιηση το ειπανε) στο συνεργειο! δν αλλαξε κατι. εσυ το dct εχεις? σου χει κανει ποτε τιποτα τετοιο? να χρειαζονται 2 κλικ για να αλλαξει μια ταχυτητα?
εχω το dct τυο 16 .οχι δεν μου το εχει κανει.

το "κλακ" που λες ειναι σιγουρα ο ηχος του συμπλεκτη? δλδ, νοιωθεις να συμπλεκει εκεινη την στιγμη?

με s1-2-3 στο κανει?

με ΜΤ αλλαζει κανονικα?
 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
οταν ανοίγεις τον διακόπτη , σου βάζει καθε φορά το Ν ή κάποιες φορές σου βγάζει (-) και πρέπει να κλείσεις και να ξανανοίξεις?
αυτο , αν στο κανει, ειναι μια ενδειξη αδύναμης μπαταριας αλλα δεν ξερω αν εχει να κανει με το προβλημα σου.
την μπαταρια την φωρτισαν σωστα? το δικο σου μαλλον φοραει νεα Λιθιου.
στο συνεργείο το είδαν το προβλημα ή ακουσαν μονο αυτο που τους ειπες?
 

constantinos13

Μέλος
Όνομα
constantinos
Μοτό
integra 700 2012
οχι , δεν εχω το πρωτο προβλημα π ανεφερες. η μπαταρια ειναι σωστα φορτισμενη ναι. τους το πα, το πηγαν βολτα, μαλλον δν ετυχε να τους το κανει γιατι δε το κανει καθε φορα.
 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
περιέγραψε και το πρόβλημα σε εκείνον που σου εγκατέστησε τον συναγερμό. δεν μπορω να φανταστω πως μπορει να το επηρεάζει αλλα , ισως, απο την νεκρή μπαταριά να δημιουργηθηκε κάποιο πρόβλημα που μπορεί να το ξέρει .
στην χειροτερη , θα αναγκαστεις να τον αποσυνδεσεις και αν συνεχίζει να στο κανει , θα το πας πεσκεσι στην χοντα μεχρι να στο φτιαξουν...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω ότι το DCT σαν σύστημα δεν είναι καινούργιο.
Θα την βρεις την άκρη σίγουρα.
 

ta-sio

Μέλος
Όνομα
ΤΑΣΟΣ
Μοτό
HONDA NC750X το γκρι το αντβέτσιουρ...
yamaha virago 250
καλησπερα, ηθελα να ρωτησω 2 πραγματα π δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικα.Οσοι εχουν αφρικα dct ας δωσουν τα φωτα τους. 1. αρκετα συχνα μου κανει το εξης, ενω ειμαι με πρωτη και ανεβαζει στροφες, ακουγεται το κλακ οτι αλλαξε ταχυτητα, και ειναι παλι στην 1η.αυτο συμβαινει στο D mode , ακομα κ οταν ανεβαζω μανιουλ ταχυτητα. δε συμβαινει παντα, καποιες φορες. εχει συμβει σε καποιον? να προσθεσω οτι το χω παει σε 2 χοντα συνεργεια το βαλαν στο μηχανημα και δν εδειξε καποιο λαθος. 2. εχω pandora συναγερμο επανω. αφησα ακινητο το μηχανακι για περιπου 20 μερες καθως ελειπα σε ταξιδι, και νεκρωσε η μπαταρια με αποτελεσμα να το στειλω με οδικη στο συνεργειο. μου παν οτι δεν ειναι νορμαλ αυτο και οτι παιζει να συνεβη απτο συναγερμο. παρακαλω ας βοηθησει οποιος μπορει!καλη χρονια με υγεια!
Έχεις integra 700 σωστά; Έτσι όπως το περιγράφεις είναι το πρόβλημα που έβγαζαν ορισμένα DCT της πρώτης γενιάς στους 700αριδες των integra και NC700Χ. Σπάει ένα πειράκι στο κιβώτιο και δεν κάνει αλλαγές. Αρχίζει έτσι όπως το περιγράφεις αλλά όσο το δουλεύεις, κάποια στιγμή δεν θα αλλάζει καθόλου ταχύτητες και θα κολλήσει σε 2ρα ή 1η. Μην ανησυχείς δεν θα πάθει κάτι ο κινητήρας ούτε το κιβώτιο, απλά πάνε σε ένα εξουσιοδωτημένο και πες τους οτι ενδεχομένος να έχει σπάσει το πειράκι. Θα το δουν και αυτοί και θα σου πουν. Αν είναι αυτό το αλλάζουν με άλλο πιο μεγάλης αντοχής και δεν θα στο ξανακάνει.
Είναι γνωστό το πρόβλημα, με μικρό κόστος αλλαγής νομίζω και δυστυχώς η Honda δεν έκανε κάποια ανάκληση παρότι το έχει βγάλει μεγάλο ποσοστό των αρχικών DCT
 
Τελευταία επεξεργασία:

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
καλησπερα, ηθελα να ρωτησω 2 πραγματα π δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικα.Οσοι εχουν αφρικα dct ας δωσουν τα φωτα τους. 1. αρκετα συχνα μου κανει το εξης, ενω ειμαι με πρωτη και ανεβαζει στροφες, ακουγεται το κλακ οτι αλλαξε ταχυτητα, και ειναι παλι στην 1η.αυτο συμβαινει στο D mode , ακομα κ οταν ανεβαζω μανιουλ ταχυτητα. δε συμβαινει παντα, καποιες φορες. εχει συμβει σε καποιον? να προσθεσω οτι το χω παει σε 2 χοντα συνεργεια το βαλαν στο μηχανημα και δν εδειξε καποιο λαθος. 2. εχω pandora συναγερμο επανω. αφησα ακινητο το μηχανακι για περιπου 20 μερες καθως ελειπα σε ταξιδι, και νεκρωσε η μπαταρια με αποτελεσμα να το στειλω με οδικη στο συνεργειο. μου παν οτι δεν ειναι νορμαλ αυτο και οτι παιζει να συνεβη απτο συναγερμο. παρακαλω ας βοηθησει οποιος μπορει!καλη χρονια με υγεια!
Καλησπέρα και από μένα, τον τελευταίο καιρό έχω και γω το ίδιο πρόβλημα. Από 1η η μηχανή ανεβάζει στροφές, όταν φτάνει στο σημείο που θα έκανε την αλλαγή σε 2α ακούγεται το "κλακ", δεν μπαινει δευτέρα και είτε μετά απο λίγο ξαναπροσπαθεί είτε τη βάζω εγώ με το χέρι.
Συναγερμό έχει της honda η δικιά μου και 2000χλμ.
Αν έχεις κάποια εξέλιξη ενημέρωσε σε παρακαλώ!
Ευχαριστώ
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Αν έχεις κάποια εξέλιξη ενημέρωσε σε παρακαλώ!
μπααααα...
δεν το βλεπω να σου απαντα....
η τελευταια φορα που μπηκε στο φορουμ ηταν στις 2 ΙΑΝ 2019 στις 17:56....

:UH:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
μπααααα...
δεν το βλεπω να σου απαντα....
η τελευταια φορα που μπηκε στο φορουμ ηταν στις 2 ΙΑΝ 2019 στις 17:56....

:UH:
Βλέπει όμως... Χωρις να κάνει login
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Καλησπέρα και από μένα, τον τελευταίο καιρό έχω και γω το ίδιο πρόβλημα. Από 1η η μηχανή ανεβάζει στροφές, όταν φτάνει στο σημείο που θα έκανε την αλλαγή σε 2α ακούγεται το "κλακ", δεν μπαινει δευτέρα και είτε μετά απο λίγο ξαναπροσπαθεί είτε τη βάζω εγώ με το χέρι.
Συναγερμό έχει της honda η δικιά μου και 2000χλμ.
Αν έχεις κάποια εξέλιξη ενημέρωσε σε παρακαλώ!
Ευχαριστώ
Καλησπέρα Δημήτρη.
Δεν έχω CRF αλλά NC DCT πλην όμως πάνω κάτω τα ίδια είναι από όσο γνωρίζω οπότε θα προσπαθήσω να βοηθήσω κατά το δυνατόν.

Συνήθως τα προβλήματα που αναφέρεις στην συντριπτική τους πλειοψηφία έχουν να κάνουν με πόλους μπαταρίας που δεν είναι σφιχτά συνδεδεμένοι ή με την ίδια την μπαταρία η οποία πεθαίνει. Η μπαταρία πρέπει γενικά νάναι σε αρίστη κατάσταση. Αν κάνει κιχ αλλαγή άμεσα με καινούργια εκτός αν αναζωογονηθεί με κάποιο καλό φορτιστή για παράδειγμα CTEK και μετά αντέξει .

Ελάχιστα δείγματα, μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού έχουν παρουσιαστεί παγκοσμίως από όσα forum παρακολουθώ και έχουν να κάνουν με αστοχία στο κινητηράκι που αλλάζει ταχύτητες στο DCT εκτός από τους πείρους του κιβωτίου που παρουσιάστηκαν στις πρώτες - δεύτερες γενιές σε λίγα πάλι αλλά παρουσιάστηκαν και εξαλείφθηκαν τελικά στην τρίτη γενιά πούχω εγώ. Ο πείρος βέβαια δεν παρουσιάζει αυτά τα δείγματα αλλά βγάζει η ένδειξη των ταχυτήτων μία παύλα και δεν μπαίνει καμία ταχύτητα, άρα βγαίνει από την εξίσωση.

Αν έχεις μόνο 2.000 χλμ και βρίσκεσαι εντός εγγυήσεως, καλό θάναι να πας μια βόλτα από το εξουσιοδοτημένο που κάνεις συντήρηση να αναφέρεις τι παρατηρείς και να τόχουν υπόψη τους αν δεν είναι το απλό ήτοι η μπαταρία και είναι κάτι άλλο κοστοβόρο όπως για παράδειγμα το κινητηράκι.

Ελπίζω να σε βοήθησα.
 

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
Καλησπέρα Δημήτρη.
Δεν έχω CRF αλλά NC DCT πλην όμως πάνω κάτω τα ίδια είναι από όσο γνωρίζω οπότε θα προσπαθήσω να βοηθήσω κατά το δυνατόν.

Συνήθως τα προβλήματα που αναφέρεις στην συντριπτική τους πλειοψηφία έχουν να κάνουν με πόλους μπαταρίας που δεν είναι σφιχτά συνδεδεμένοι ή με την ίδια την μπαταρία η οποία πεθαίνει. Η μπαταρία πρέπει γενικά νάναι σε αρίστη κατάσταση. Αν κάνει κιχ αλλαγή άμεσα με καινούργια εκτός αν αναζωογονηθεί με κάποιο καλό φορτιστή για παράδειγμα CTEK και μετά αντέξει .

Ελάχιστα δείγματα, μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού έχουν παρουσιαστεί παγκοσμίως από όσα forum παρακολουθώ και έχουν να κάνουν με αστοχία στο κινητηράκι που αλλάζει ταχύτητες στο DCT εκτός από τους πείρους του κιβωτίου που παρουσιάστηκαν στις πρώτες - δεύτερες γενιές σε λίγα πάλι αλλά παρουσιάστηκαν και εξαλείφθηκαν τελικά στην τρίτη γενιά πούχω εγώ. Ο πείρος βέβαια δεν παρουσιάζει αυτά τα δείγματα αλλά βγάζει η ένδειξη των ταχυτήτων μία παύλα και δεν μπαίνει καμία ταχύτητα, άρα βγαίνει από την εξίσωση.

Αν έχεις μόνο 2.000 χλμ και βρίσκεσαι εντός εγγυήσεως, καλό θάναι να πας μια βόλτα από το εξουσιοδοτημένο που κάνεις συντήρηση να αναφέρεις τι παρατηρείς και να τόχουν υπόψη τους αν δεν είναι το απλό ήτοι η μπαταρία και είναι κάτι άλλο κοστοβόρο όπως για παράδειγμα το κινητηράκι.

Ελπίζω να σε βοήθησα.
ευχαριστώ για την απάντηση!
πήγα σήμερα στα γρήγορα, σημειωσε αριθμο πλαισίου να τσεκάρει αν υπάρχει κάποια ανάκληση ή κάτι σχετικό και θα με ενημερώσει.
Να πω ότι το πρόβλημα δεν ειναι σε κάθε αλλαγή από 1η σε 2α. Αλλά το κάνει αρκετά συχνά ώστε να το εντοπίσω.
Τώρα για μπαταρία, με δεδομένο ότι το μηχανάκι το πήρα στα χέρια μου καινούριο στις 16 Νοεμβρίου, δεν πιστεύω να έχει ψοφήσει η μπαταρία σε 2 μήνες...
Σε κάθε περίπτωση είμαι εντός εγγύησης και θα το χω από κοντά-απλά είναι λίγο ξενέρα να έχει καινούριο μηχανάκι και να αρχίζεις να σκέφτεσαι "λες να έβγαλε πρόβλημα;"
Θα ενημερώσω μόλις έχω νέα
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
ευχαριστώ για την απάντηση!
πήγα σήμερα στα γρήγορα, σημειωσε αριθμο πλαισίου να τσεκάρει αν υπάρχει κάποια ανάκληση ή κάτι σχετικό και θα με ενημερώσει.
Να πω ότι το πρόβλημα δεν ειναι σε κάθε αλλαγή από 1η σε 2α. Αλλά το κάνει αρκετά συχνά ώστε να το εντοπίσω.
Τώρα για μπαταρία, με δεδομένο ότι το μηχανάκι το πήρα στα χέρια μου καινούριο στις 16 Νοεμβρίου, δεν πιστεύω να έχει ψοφήσει η μπαταρία σε 2 μήνες...
Σε κάθε περίπτωση είμαι εντός εγγύησης και θα το χω από κοντά-απλά είναι λίγο ξενέρα να έχει καινούριο μηχανάκι και να αρχίζεις να σκέφτεσαι "λες να έβγαλε πρόβλημα;"
Θα ενημερώσω μόλις έχω νέα
Νάσαι καλά Δημήτρη.

Όσο αφορά την μπαταρία, δεν γνωρίζω ακριβώς ποια έχει το CRF αλλά αν έχει τύπου τζελ σαν το δικό μου για παράδειγμα, αυτές από τη στιγμή που θα μπούνε στο ράφι καινούργιες αρχίζει η γήρανσή τους. Υπάρχει και η αστοχία που στις μπαταρίες είναι συχνό φαινόμενο.
Επίσης όλοι οι συναγερμοί έχουν παρασιτικά φορτία και ξελιγώνουν τις μπαταρίες.
Καλό είναι αν μένει καιρό ακίνητη να μπαίνει σε καλό συντηρητή η μπαταρία.

Σε καταλαβαίνω απόλυτα.
Όταν παίρνεις εργαλείο κούτα ένας λόγος που το κάνεις είναι για να μην κάνει κιχ και νάχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Πιστεύω ότι δεν είναι τίποτα παρα κάτι χαζό όπως οι πόλοι ή η μπαταρία η ίδια.
Τα κοίταξαν αυτά στο συνεργείο ή μπααα ?

Υ.Γ. Μη μπας και φοράει από μάνα καμιά λιθίου (μου φαίνεται πως κάτι τέτοιο έχω διαβάσει αλλά δεν είμαι σίγουρος)?
Οι λιθίου ιδιαίτερα τις κρύες μέρες θέλουν άλλη συμπεριφορά στην αρχή τουλάχιστον και αδειάζουν γρηγορότερα.
 

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
Νάσαι καλά Δημήτρη.

Όσο αφορά την μπαταρία, δεν γνωρίζω ακριβώς ποια έχει το CRF αλλά αν έχει τύπου τζελ σαν το δικό μου για παράδειγμα, αυτές από τη στιγμή που θα μπούνε στο ράφι καινούργιες αρχίζει η γήρανσή τους. Υπάρχει και η αστοχία που στις μπαταρίες είναι συχνό φαινόμενο.
Επίσης όλοι οι συναγερμοί έχουν παρασιτικά φορτία και ξελιγώνουν τις μπαταρίες.
Καλό είναι αν μένει καιρό ακίνητη να μπαίνει σε καλό συντηρητή η μπαταρία.

Σε καταλαβαίνω απόλυτα.
Όταν παίρνεις εργαλείο κούτα ένας λόγος που το κάνεις είναι για να μην κάνει κιχ και νάχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Πιστεύω ότι δεν είναι τίποτα παρα κάτι χαζό όπως οι πόλοι ή η μπαταρία η ίδια.
Τα κοίταξαν αυτά στο συνεργείο ή μπααα ?

Υ.Γ. Μη μπας και φοράει από μάνα καμιά λιθίου (μου φαίνεται πως κάτι τέτοιο έχω διαβάσει αλλά δεν είμαι σίγουρος)?
Οι λιθίου ιδιαίτερα τις κρύες μέρες θέλουν άλλη συμπεριφορά στην αρχή τουλάχιστον και αδειάζουν γρηγορότερα.
Αν δεν κάνω λάθος νομίζω λιθίου έχει από τη μάνα της... Θα τσεκάρω όμως για σιγουριά. Τους 2 μήνες που την έχω πάντως το μαξιμουμ ακινησίας άντε να ναι 2 μέρες το πολύ πολύ.
Αυτο που δεν έχω τσεκάρει ειναι αν το κάνει πιο πολύ όταν έχει κρύο
Στο συνεργείο πήγα πιο πολύ να ρωτήσω αν αυτό είναι κάτι που το ξέρουν/συμβαίνει, δεν την άφησα να τη δουν. Λογικά θα την πάω τις επόμενες ημέρες αν συνεχίσει
 

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
ενημερωτικά και για εγκυκλοπαιδικούς λόγους να πω ότι με το reset στο dct δεν εφτιαξε το πρόβλημα και είμαι να πάω από Δευτέρα συνεργείο να βάλουν τη φύσσα να δουν αν εχει βγάλει κάποιο σφάλμα ο εγκέφαλος.
Κατά τ άλλα συνεχίζεται το ίδιο βιολί. Ορισμένες φορές πάει να βάλει από πρωτη δευτέρα κάνει κλακ και δεν μπαίνει ταχύτητα και ξαναπροσπαθεί.
Δεν εχω καταφέρει να διακρίνω κάποια "συμπτωματολογία" δηλαδή κάθε πότε το κάνει ή σε ποιες συνθήκες.
αυτά για τώρα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό που γράφουν με την μπαταρία το διάβασα πάλι πρόσφατα στα νήματα της ΑΤ στο advrider, υπάρχουν κρούσματα χαλασμένων μπαταριών σε καινούρια μηχανάκια, οι οποίες αλλάζονται στην εγγύηση. Αν έχεις φορτιστή κατάλληλο, γιατί δεν δοκιμάζεις να τον συνδέσεις μερικές ώρες μήπως και στρώσει;
 
Top Bottom