africa 18 dct προβλημα με dct και μπαταρια

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
Σήμερα η μηχανή πήγε συνεργείο και της έτρεξαν το διαγνωστικό, το οποίο δεν βρήκε κανένα πρόβλημα. Σε ερώτησή μου για την μπαταρία, μου ανέφεραν ότι αν είχε θέμα η μπαταρία θα εμφάνιζε κάτι το πρόγραμμα-δεν έχω λόγο να μην τους πιστέψω καθώς πιστεύω ότι τα "ρεύματα" γενικά μπορούν εύκολα να μετρηθούν-
Μέσα στη βδομάδα θα την πάω να την ανοίξουν και να ψάξουν αν είναι μηχανικό πρόβλημα.
Προς το παρόν οι υποψίες πέφτουν στο μοτερακι που δειχνω στο λινκ ( 2016-CRF1000-L-Africa-Twin-DCT-LF34-Silver-small-nograph )
Το ρεζουμέ είναι οτι καινούριο μηχανάκι έχει θέμα το οποίο και είναι η μέγιστη ξενέρα ακόμη και αν σε καλύπτει η εγγύηση....

Μόλις έχω κάποιο νέο θα επανέλθω
 
Τελευταία επεξεργασία:

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
Αν η εταιρία είναι σωστή και διορθώνει άμεσα το πρόβλημα δεν είναι ξενερα...ξενερα θα είναι αν αρχίσουν του μα μου σου του...περάσει κάνα εικοσαημερο και σε έχουν στο θα δούμε...
προς το παρόν η συμπεριφορά που έχω εισπράξει είναι σωστή αλλά κρατάω μικρό καλάθι και περιμένω.
η ξενέρα ειναι το "καινουριο που βγάζει πρόβλημα" από μόνο του
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Αν είναι το μοτεράκι μην ανησυχείς μιας και το μόνο κακό στην αλλαγή του είναι η τιμή του (αν θυμάμαι καλά στο NC έχει κανά 200άρι πάνω κάτω). Εσένα αυτό δεν σε αγγίζει αφού είσαι εντός εγγυήσεως. Αυτή καθ' εαυτή η αλλαγή είναι πανεύκολη και γρήγορη.
Επιπρόσθετα προσωπικά είμαι κατευχαριστημένος από την αντιμετώπιση της Χόντα σε οποιοδήποτε από τα ελάχιστα θέματα πούχω αντιμετωπίσει στις δεκαετίες πούχω Χόντα. Χαζοθέματα όπως σε όλα μπορούν να συμβούν πλην όμως πάντα αντιμετωπίζονται.
 

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
εν τω μεταξύ δεν μπορώ να βρω πουθενά στο ίντερνετ κάποιον με παρόμοιο πρόβλημα εκτός από το παλικάρι που άνοιξε το thread και κάτι ψιλά σε σχόλια άλλων thread που όμως δεν έγινε κουβέντα για το θέμα που με αφορά.
Ούτε επίσης υπάρχει κάποια στάνταρ στιγμή ή συνθήκη που το dct εμφανίζει αυτό το πρόβλημα...
 

hawk

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
HONDA ST1300
Να πω και εγώ κάτι που μου έτυχε στην αρχή ,x-adv καινούργιο..μέχρι την πρώτη αλλαγή λαδιών ανέβαζε μέχρι το σημείο που έπρεπε να αλλάξει αλλά τίποτα μόνο με το χέρι αλλαγή...για να μην υπερβάλλω άντε να έτυχε πέντε δέκα φορές και πρώτη δευτέρα ...μετά την αλλαγή του λαδιού δεν είδα κάτι φυσικά άλλαξα και μάρκα λαδιού από Χόντα σε ipone και είχε πολύ βελτιωση το σασμάν και τώρα σε amsoil που τα πρώτα 2000χιλ δείχνουν καλύτερη πολύ καλύτερη λειτουργία...από τότε και μέχρι σήμερα κανένα πρόβλημα..
 

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
Να πω και εγώ κάτι που μου έτυχε στην αρχή ,x-adv καινούργιο..μέχρι την πρώτη αλλαγή λαδιών ανέβαζε μέχρι το σημείο που έπρεπε να αλλάξει αλλά τίποτα μόνο με το χέρι αλλαγή...για να μην υπερβάλλω άντε να έτυχε πέντε δέκα φορές και πρώτη δευτέρα ...μετά την αλλαγή του λαδιού δεν είδα κάτι φυσικά άλλαξα και μάρκα λαδιού από Χόντα σε ipone και είχε πολύ βελτιωση το σασμάν και τώρα σε amsoil που τα πρώτα 2000χιλ δείχνουν καλύτερη πολύ καλύτερη λειτουργία...από τότε και μέχρι σήμερα κανένα πρόβλημα..
Λες να ναι θέμα λαδιών; Γιατι έχω παρατηρήσει ότι κάνει και αρκετά περισσότερο θόρυβο στην 1η προς 2α σε σχέση με άλλες άφρικα που χω οδηγήσει. Βέβαια μου το χε ξεκινήσει πριν την 1η αλλαγη λαδιών. Να χε δηλαδη από την αντιπροσωπία μάπα λάδια;;
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
Λες να ναι θέμα λαδιών; Γιατι έχω παρατηρήσει ότι κάνει και αρκετά περισσότερο θόρυβο στην 1η προς 2α σε σχέση με άλλες άφρικα που χω οδηγήσει. Βέβαια μου το χε ξεκινήσει πριν την 1η αλλαγη λαδιών. Να χε δηλαδη από την αντιπροσωπία μάπα λάδια;;
Φίλε μου μάλλον είναι το μοτεράκι γιατί αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα στο nc και το διαγνωστικό της Honda στον κόσμο του
Αποκλείεται κατά την γνώμη μου να φταίνε τα λάδια και θα πρότεινα στον άλλο το φίλο που έγραψε ότι με τα λάδια έφτιαξε να το ψάξει περισσότερο όσο είναι στην εγγύηση γιατί εγώ το πλήρωσα 270,00€
Επειδή έχω ακούσει και δει αρκετές περιπτώσεις με το μοτερακι (NC ,INTEGRA) θέλω να τονίσω ότι είναι το μοναδικό μελανό σημείο του dct που είναι ένα εξαιρετικό κιβώτιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος από αυτό


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
Φίλε μου μάλλον είναι το μοτεράκι γιατί αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα στο nc και το διαγνωστικό της Honda στον κόσμο του
Αποκλείεται κατά την γνώμη μου να φταίνε τα λάδια και θα πρότεινα στον άλλο το φίλο που έγραψε ότι με τα λάδια έφτιαξε να το ψάξει περισσότερο όσο είναι στην εγγύηση γιατί εγώ το πλήρωσα 270,00€
Επειδή έχω ακούσει και δει αρκετές περιπτώσεις με το μοτερακι (NC ,INTEGRA) θέλω να τονίσω ότι είναι το μοναδικό μελανό σημείο του dct που είναι ένα εξαιρετικό κιβώτιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος από αυτό


Sent from my iPhone using Tapatalk
σκεφτόμουν σήμερα, οτι αν ειναι το μοτεράκι, δε θα έπρεπε να εμφανίζει δυσκολία σε όλες τις αλλαγές; Είναι λογικό να τραβάει ζόρι μόνο στο ανέβασμα απο 1η σε 2α;
αυριο θα την βάλω συνεργειο να την ανοιξουν
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
σκεφτόμουν σήμερα, οτι αν ειναι το μοτεράκι, δε θα έπρεπε να εμφανίζει δυσκολία σε όλες τις αλλαγές; Είναι λογικό να τραβάει ζόρι μόνο στο ανέβασμα απο 1η σε 2α;
αυριο θα την βάλω συνεργειο να την ανοιξουν
Στο δικό μου ξεκίνησε σιγά σιγά ,μου το έκανε μερικές φορές μετά έφτιαχνε μέχρι που με άφησε
Κάθε που μου το έκανε πήγαινα στο εξουσιοδοτημένο το μπριζωνε και αυτό έδειχνε πχ τη μια από τις τρεις φορές ABS
Μετά δούλευε κανονικά και κάποια στιγμή τέλος
Ακόμα και όταν το πήγα με οδική στο συνεργείο και το μηχανακι δεν έπαιρνε μπροστά μια που από την προσπάθεια έμεινα τελικά από μπαταρία το διαγνωστικό δεν έδειχνε τίποτα
Γί´αυτό να το ψάξετε
Μην το αφήσετε
Τελικά χαλάνε και τα HONDA έστω και αν φταίει ένα μοτερακι που μάλλον το προμηθεύεται από άλλο κατασκευαστή

Έπρεπε να το ψάξει περισσότερο πριν τον εμπιστευτεί
Βέβαια είναι λίγα τα περιστατικά αλλά γιατί να υπάρχουν και να μένεις στο δρόμο χωρίς να μπορείς να κάνεις κάτι

Δεν έχεις κανένα τρόπο να το βάλεις μπροστά γιατί δεν μπορείς ούτε να το σπρώξεις



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Τα πάντα χαλάνε Αντώνη εννοείται.
Όπως επίσης δεν φτιάχνει ο κάθε κατασκευαστής τα υποσυστήματα και φυσικά τα προμηθεύεται από υποκατασκευαστές.

Για το μοτεράκι οι περιπτώσεις όπως έγραψα και παραπάνω από τα φόρουμ που παρακολουθώ στο εξωτερικό τα περιστατικά είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού. Μαζί με το δικό σου αν θυμάμαι καλά είναι τρία πούχω δει και αν είναι και του συντρόχου παραπάνω θα γίνουν τέσσερα.

Η τιμή πάντως με θορύβησε γιατί στην Αμερική όλα τα ανταλλακτικά είναι φθηνότερα το φελέκι μου μέσα? Εκεί γύρω στο 200άρι μου φαίνεται πως είπαν ότι έχει. 270 εδώ ?
Τα εργατικά βέβαια εκεί είναι θάνατος αλλά αυτά τα κάνουμε μόνοι μας οπότε ότι πονάει τον καθενα...

Επίσης μεγάλη κουταμάρα να μην υπάρχει τρόπος ελέγχου του και να μη το δείχνει το διαγνωστικό.
Αν το θυμηθώ θα κάτσω να διαβάσω και το εγχειρίδιο συντηρήσεως αλλά δύο τόμοι δεν διαβάζονται και εύκολα να δω από περιέργεια πως ελέγχεται τούτο το πράμα και πως προσθαφαιρειται αν βέβαια το γράφει και το βρω.
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
Τα πάντα χαλάνε Αντώνη εννοείται.
Όπως επίσης δεν φτιάχνει ο κάθε κατασκευαστής τα υποσυστήματα και φυσικά τα προμηθεύεται από υποκατασκευαστές.

Για το μοτεράκι οι περιπτώσεις όπως έγραψα και παραπάνω από τα φόρουμ που παρακολουθώ στο εξωτερικό τα περιστατικά είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού. Μαζί με το δικό σου αν θυμάμαι καλά είναι τρία πούχω δει και αν είναι και του συντρόχου παραπάνω θα γίνουν τέσσερα.
αν βέβαια το γράφει και το βρω.
Σάββα δυστυχώς είναι παραπάνω τα περιστατικά
Εγώ μόλις το έπαθα και το έψαξα ήδη γνωρίζω 6 χωρίς να βάζω τα παιδιά πιο πάνω


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Σάββα δυστυχώς είναι παραπάνω τα περιστατικά
Εγώ μόλις το έπαθα και το έψαξα ήδη γνωρίζω 6 χωρίς να βάζω τα παιδιά πιο πάνω


Sent from my iPhone using Tapatalk
Έξι στην Ελλάδα Αντώνη?
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Ευχαριστώ, δεν τόξερα.
Τώρα γνωρίζω 8 περιστατικά 6 εδώ και 2 στο εξωτερικό.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Παίζει να είναι περισσότερα τα περιστατικά, απλά μαζί με το μηχανάκι οι αναβάτες πήραν και το αμίλητο νερό...:p
Και μετοχές της Χόντα για την επόμενη αγορά... :fun:biker::fun
Καλημέρα σας !
 

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
Να ενημερώσω την παρέα οτι χθες πήγα συνεργείο όπου μου άνοιξαν το μοτεράκι να δουν αν έχει κάποιο κατασκευαστικό θέμα. Δεν είχε και το ξαναδεσαν και το πήρα να δω. Από χθες λοιπόν θεωρώ ότι έχει βελτιωθεί ο θόρυβος που έκανε στο ανέβασμα από 1η σε 2η και σε διαδρομες περίπου 50 χλμ μου το έκανε μόνο 3 φορές-αυτό που μου κάνει που πάει να βάλει 2η και δεν μπαίνει με τη μια.
Πάνω που πήγα να χαρώ ότι "έφτιαξε" διαπιστώνω ότι το ξανακάνει-σε πολύ μικρότερο βαθμό βεβαια-αλλά δυστυχώς δε σταμάτησε πράγμα που σημαίνει οτι θέλει επιπλέον ψάξιμο.
Επόμενο στάδιο να μου ανοίξουν το κιβώτιο να δουν μην τυχόν υπάρχει εκει κάποιο προβλημα.
Δεν ξέρω αν μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση του μοτερακίου από μόνος μου-υποθέτω προς όχι.
Επίσης, όσοι είχατε παρόμοιο θεμα, με την αντικατάσταση του μοτερακίου, έφτιαξε; ή θα καταντήσω να είμαι 1 φορά το μήνα συνεργείο και να σκέφτομαι με μελαγχολία το vstrom όσο πληρώνω τις δόσεις για την αφρικα;
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Δεν έχω ακούσει - διαβάσει Δημήτρη για άνοιγμα του μοτέρ και έλεγχό του μήπως έχει πρόβλημα.
Σε αυτούς που διάβασα στο εξωτερικό δεν έκαναν κάτι τέτοιο παρά μόνο αντικατέστησαν το μοτέρ με άλλο.
Αυτή τη δυνατότητα δεν την έχει το συνεργείο που πας? Δηλαδή να το αντικαταστήσει με άλλο που σίγουρα δουλεύει σωστά?
Μήπως να έπαιρνες και τη γνώμη άλλου συνεργείου πάντα εξουσιοδοτημένου?
 

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
Δεν έχω ακούσει - διαβάσει Δημήτρη για άνοιγμα του μοτέρ και έλεγχό του μήπως έχει πρόβλημα.
Σε αυτούς που διάβασα στο εξωτερικό δεν έκαναν κάτι τέτοιο παρά μόνο αντικατέστησαν το μοτέρ με άλλο.
Αυτή τη δυνατότητα δεν την έχει το συνεργείο που πας? Δηλαδή να το αντικαταστήσει με άλλο που σίγουρα δουλεύει σωστά?
Μήπως να έπαιρνες και τη γνώμη άλλου συνεργείου πάντα εξουσιοδοτημένου?
στα πλαίσια των δοκιμών και της αναζήτησης του τι δεν πάει καλά έγινε αυτό. Μήπως κάτι δεν έκανε επαφή υποθέτω. Θα μιλήσω σημερα-αυριο μαζί τους και θα του πω για αντικατάσταση. Απλά προβληματίζομαι στο κατά πόσο μπορεί ενα συνεργείο να παραγγείλει εξάρτημα προς αντικατάσταση αν δεν είναι σίγουροι οτι αυτό φταίει.
 
Top Bottom