africa 18 dct προβλημα με dct και μπαταρια

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
στα πλαίσια των δοκιμών και της αναζήτησης του τι δεν πάει καλά έγινε αυτό. Μήπως κάτι δεν έκανε επαφή υποθέτω. Θα μιλήσω σημερα-αυριο μαζί τους και θα του πω για αντικατάσταση. Απλά προβληματίζομαι στο κατά πόσο μπορεί ενα συνεργείο να παραγγείλει εξάρτημα προς αντικατάσταση αν δεν είναι σίγουροι οτι αυτό φταίει.
ΟΚ μπορεί να γίνει κάποιος έλεγχος όπως βλέπω.
Ρίξε μια ματιά σε ένα απόσπασμα από το εγχειρίδιο συνεργείου του NC :
<<3. Shift Control Motor Condition Inspection
Remove the shift control motor (page 12-73). Connect a fully charged 12 V battery [1) to the shift control motor [2) 2P connector terminals to check the motor operation. Change the battery connection to check the reverse operation.
Does the shift control motor turn in both directions?
YES - GO TO STEP 4.
NO - Faulty shift control motor
4. Shift Spindle Angle Sensor System Inspection
Remove the shift spindle angle sensor with the connector connected (page 12-80). Turn the ignition switch ON. While turning the shift spindle angle sensor shaft, check the shift spindle angle sensor voltage with the MCS. When turning the sensor shaft clockwise: Voltage increase When turning the sensor shaft counterclockwise: Voltage decrease
Does the voltage vary properly?
YES - GO TO STEP 5.
NO - Faulty shift spindle angle sensor
5. Shift Spindle Angle Sensor Condition Inspection
Check that the shift spindle angle sensor is installed properly.
Is the shift spindle angle sensor in normal condition?
YES - GO TO STEP 6.
NO - Install the shift spindle angle sensor properly.
6. OTC Recheck
Recheck the OTC with the MCS.
Is DTC 22-1 indicated?
YES - Replace the PCM with a known good one and recheck.
NO - Intermittent failure
OTC 23-1 (SHIFT SPINDLE OPERATION MALFUNCTION: WHILE OPERA TING GEARSHIFT MECHANISM)
Refer to OTC 22-1 (page 12-25) κλπ κλπ να μη μιλήσω για δύο τόμους, δεν είναι δουλειά δική σου ή δική μου να το βρούμε αλλά του συνεργείου να το βρει και ότι φταίει να αντικατασταθεί στα πλαίσια της εγγύησης. Έχει δουλειά βέβαια ο έλεγχος αισθητήρων κλπ.
 

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
ΟΚ μπορεί να γίνει κάποιος έλεγχος όπως βλέπω.
Ρίξε μια ματιά σε ένα απόσπασμα από το εγχειρίδιο συνεργείου του NC :
<<3. Shift Control Motor Condition Inspection
Remove the shift control motor (page 12-73). Connect a fully charged 12 V battery [1) to the shift control motor [2) 2P connector terminals to check the motor operation. Change the battery connection to check the reverse operation.
Does the shift control motor turn in both directions?
YES - GO TO STEP 4.
NO - Faulty shift control motor
4. Shift Spindle Angle Sensor System Inspection
Remove the shift spindle angle sensor with the connector connected (page 12-80). Turn the ignition switch ON. While turning the shift spindle angle sensor shaft, check the shift spindle angle sensor voltage with the MCS. When turning the sensor shaft clockwise: Voltage increase When turning the sensor shaft counterclockwise: Voltage decrease
Does the voltage vary properly?
YES - GO TO STEP 5.
NO - Faulty shift spindle angle sensor
5. Shift Spindle Angle Sensor Condition Inspection
Check that the shift spindle angle sensor is installed properly.
Is the shift spindle angle sensor in normal condition?
YES - GO TO STEP 6.
NO - Install the shift spindle angle sensor properly.
6. OTC Recheck
Recheck the OTC with the MCS.
Is DTC 22-1 indicated?
YES - Replace the PCM with a known good one and recheck.
NO - Intermittent failure
OTC 23-1 (SHIFT SPINDLE OPERATION MALFUNCTION: WHILE OPERA TING GEARSHIFT MECHANISM)
Refer to OTC 22-1 (page 12-25) κλπ κλπ να μη μιλήσω για δύο τόμους, δεν είναι δουλειά δική σου ή δική μου να το βρούμε αλλά του συνεργείου να το βρει και ότι φταίει να αντικατασταθεί στα πλαίσια της εγγύησης. Έχει δουλειά βέβαια ο έλεγχος αισθητήρων κλπ.
ευχαριστώ για το ψάξιμο και συμφωνώ ότι όχι μονο δεν ειναι δουλειά μου αλλά και κυριώς προτιμώ να μένω σε αυτά που ξέρω-ελπίζοντας οτι ο μάστορας ξέρει αυτά που πρέπει να ξέρει.
Δε θα γκρινιάξω άλλο!
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
ευχαριστώ για το ψάξιμο και συμφωνώ ότι όχι μονο δεν ειναι δουλειά μου αλλά και κυριώς προτιμώ να μένω σε αυτά που ξέρω-ελπίζοντας οτι ο μάστορας ξέρει αυτά που πρέπει να ξέρει.
Δε θα γκρινιάξω άλλο!
Μην ανησυχείς Δημήτρη, γιαυτό είναι οι σύντροχοι μεταξύ πολλών άλλων για αλληλοβοήθεια αλλά και για το μοίρασμα και των καλών αλλά και των δυσάρεστων στιγμών και εσύ αυτή την ώρα ζεις την δεύτερη δυστυχώς που δεν θα την ευχόμουν σε κανέναν με μοτό κούτα και όχι μόνο.

Δεν είναι γκρίνια λοιπόν αλλά φυσιολογικότατη αντίδραση.

Να πω και τα θετικά μήπως σου φτιάξει το κέφι έστω και λίγο....
Το θετικό λοιπόν είναι πως το αντελήφθης και ενεπλάκη το εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Αυτό σημαίνει ότι θα βρεθεί και θα αντιμετωπισθεί το οτιδήποτε στα πλαίσια της εγγυήσεως χωρίς καμία δική σου επιβάρυνση.
 

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
Μην ανησυχείς Δημήτρη, γιαυτό είναι οι σύντροχοι μεταξύ πολλών άλλων για αλληλοβοήθεια αλλά και για το μοίρασμα και των καλών αλλά και των δυσάρεστων στιγμών και εσύ αυτή την ώρα ζεις την δεύτερη δυστυχώς που δεν θα την ευχόμουν σε κανέναν με μοτό κούτα και όχι μόνο.

Δεν είναι γκρίνια λοιπόν αλλά φυσιολογικότατη αντίδραση.

Να πω και τα θετικά μήπως σου φτιάξει το κέφι έστω και λίγο....
Το θετικό λοιπόν είναι πως το αντελήφθης και ενεπλάκη το εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Αυτό σημαίνει ότι θα βρεθεί και θα αντιμετωπισθεί το οτιδήποτε στα πλαίσια της εγγυήσεως χωρίς καμία δική σου επιβάρυνση.
ισχύει πώς αν ειναι να σου κάτσει η στραβή, καλύτερα να σαι μέσα στην εγγύηση.
Τα υπόλοιπα τα χουμε πει περί γκρίνιας, ταλαιπωρίας ξενέρας κλπ
τουλάχιστον φτιάχνουμε μια τράπεζα γνώσεων για το μέλλον όπως λες
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Όλοι στην αρχή ζορίζονται....πραγματικά δεν τους καταλαβαίνω.... από εγωισμό το κάνουνε ???? Αφού έχεις εγγύηση τι τους χαλάει να στο αλλάξουνε το μοτεράκι που λές ? Από τη τσέπη τους τα βάζουνε???? Και στο τέλος όταν φθάσει ο κόμπος στο χτένι και μείνεις στο δρόμο, θα πας από εκεί μεσα στα νεύρα και θα το αλλάξουνε τότε....Πες τους το μηχανάκι έχει εγγύηση....πάρτε το φτιάχτε το και δώστε μου άλλο ανταλλαγή να κινούμαι μέχρι να το φτιάξετε.....εγώ έτσι καινούργιο μηχανάκι δεν το καβαλάω...ΤΕΛΟΣ !!! Εμείς με τα ΚΤΜ τέτοια κάνουμε.......γι αυτό μας φοβούνται
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
Εμένα φίλε Δημήτρη ο μηχανικός βρήκε ένα μοτερακι ( μη με ρωτήσεις που )
το έβαλε πάνω στη δικιά μου,το δοκίμασα και δούλευε τέλεια
Μετά παράγγειλε το ανταλλακτικό και μόνο έτσι λύθηκε το θέμα
Και όλα αυτά γιατί το διαγνωστικό της Honda έδειχνε Abs
Ψάξε και σε άλλο συνεργείο μήπως μπορούν να σου βρουν λύση
Αν βέβαια είναι το μοτερακι και όχι κάτι άλλο


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Ποιο απλός τρόπος από το να βγει, στο NC τουλάχιστον, αυτό το μοτεράκι και να ελεγχθεί απλά δεν υπάρχει, μια μπαταρία πλήρως φορτισμένη χρειάζεται μόνο επιπλέον.
Τα παραπάνω που έβαλα είναι από το εγχειρίδιο συντηρήσεως. Τόχουν όλα τα συνεργεία και μάλιστα στα Ελληνικά με εικόνες και τα πάντα όλα. Δεν χρειάζεται να το κάνει τράμπα με άλλο. Απλά πρέπει να πέσει διάβασμα και ενασχόληση.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Συντροχοι αν μου επιτρέπετε μια παρατήρηση πέραν της πλάκας- της καλοπροαίρετης πάντα -που κάνουμε για να ξεφεύγουμε λίγο και να σκάμε κανα χαμόγελο..

Αν είναι δυνατόν να κάθεται ο χριστιανός( συμπάσχω μαζί του ειλικρινά), και να συζητάει σε φόρουμ ( όποιο και αν είναι αυτό) για το πρόβλημα που έχει ένα μηχανάκι που κοστίζει ένα σκασμό χρήματα και είναι και καινούριο!!
Το μηχανάκι πρέπει να το πάρει η αντιπροσωπεία, να το κρατήσει όσο χρειάζεται για να συμπεράνει τι φταίει, και να το επιστρέψει στον ιδιοκτήτη όπως υποτίθεται ότι πρέπει να είναι..
Έτσι απλά και χωρίς πολλά πολλά..
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
Συντροχοι αν μου επιτρέπετε μια παρατήρηση πέραν της πλάκας- της καλοπροαίρετης πάντα -που κάνουμε για να ξεφεύγουμε λίγο και να σκάμε κανα χαμόγελο..

Αν είναι δυνατόν να κάθεται ο χριστιανός( συμπάσχω μαζί του ειλικρινά), και να συζητάει σε φόρουμ ( όποιο και αν είναι αυτό) για το πρόβλημα που έχει ένα μηχανάκι που κοστίζει ένα σκασμό χρήματα και είναι και καινούριο!!
Το μηχανάκι πρέπει να το πάρει η αντιπροσωπεία, να το κρατήσει όσο χρειάζεται για να συμπεράνει τι φταίει, και να το επιστρέψει στον ιδιοκτήτη όπως υποτίθεται ότι πρέπει να είναι..
Έτσι απλά και χωρίς πολλά πολλά..
Εχεις απόλυτο δίκιο και πρέπει η Honda να κόψει το λαιμό της και να το φτιάξουν
Το πρόβλημα είναι ότι τα συνεργεία δεν ξέρουν και τα διαγνωστικά δεν το δείχνουν
Είναι ένα καταπληκτικό κιβώτιο (ειδικά μέσα στη πόλη )σχετικά καινούριο και έχει παρουσιάσει ελάχιστα προβλήματα
τα οποία δεν γνωρίζουν πως να τα διορθώσουν

Μου θυμίζει το 90 που είχα ένα fiat uno turbo και παρουσίασε ένα πρόβλημα με το αυτόματο τσοκ και δεν μπόρεσε κανένας να το φτιάξει μέχρι που το πούλησα με το πρόβλημα για να ησυχάσω


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Μου θυμίζει το 90 που είχα ένα fiat uno turbo και παρουσίασε ένα πρόβλημα με το αυτόματο τσοκ και δεν μπόρεσε κανένας να το φτιάξει μέχρι που το πούλησα με το πρόβλημα για να ησυχάσω


Sent from my iPhone using Tapatalk
Να υποθέσω χωρίς να ενημερώσεις το νέο ιδιοκτήτη για το πρόβλημα;
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
Να υποθέσω χωρίς να ενημερώσεις το νέο ιδιοκτήτη για το πρόβλημα;
Καλά υπέθεσες αλλά το πήρε ο
μάντρας που μου το πούλησε
Όποτε λάθος το υπονοούμενο σου



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
Συντροχοι αν μου επιτρέπετε μια παρατήρηση πέραν της πλάκας- της καλοπροαίρετης πάντα -που κάνουμε για να ξεφεύγουμε λίγο και να σκάμε κανα χαμόγελο..

Αν είναι δυνατόν να κάθεται ο χριστιανός( συμπάσχω μαζί του ειλικρινά), και να συζητάει σε φόρουμ ( όποιο και αν είναι αυτό) για το πρόβλημα που έχει ένα μηχανάκι που κοστίζει ένα σκασμό χρήματα και είναι και καινούριο!!
Το μηχανάκι πρέπει να το πάρει η αντιπροσωπεία, να το κρατήσει όσο χρειάζεται για να συμπεράνει τι φταίει, και να το επιστρέψει στον ιδιοκτήτη όπως υποτίθεται ότι πρέπει να είναι..
Έτσι απλά και χωρίς πολλά πολλά..
Σε αυτό που λες έχεις απόλυτο δίκιο και δε σου κρύβω ότι προσωπικά λόγω απειρίας (καθώς είναι το 1ο μηχανάκι που αγόρασα καινούριο) θεωρώ ότι μέχρι στιγμής έχω δείξει μια υπομονή που δε θα έπρεπε ή τουλάχιστον δε φάνηκα όσο απαιτητικός οφείλει να είναι κάποιος που πληρώνει ενα σκασμό λεφτα και αυτό που παίρνει έχει πρόβλημα.
Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει παρόμοια περίπτωση που να είχε το ίδιο πρόβλημα και εχω κανονίσει να πάω συνεργείο τη μηχανή (ξανά) τη Δευτέρα και αυτή τη φορά να την αφήσω να την ψάξουν καλά μήπως βρούν τι φταίει.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σε αυτό που λες έχεις απόλυτο δίκιο και δε σου κρύβω ότι προσωπικά λόγω απειρίας (καθώς είναι το 1ο μηχανάκι που αγόρασα καινούριο) θεωρώ ότι μέχρι στιγμής έχω δείξει μια υπομονή που δε θα έπρεπε ή τουλάχιστον δε φάνηκα όσο απαιτητικός οφείλει να είναι κάποιος που πληρώνει ενα σκασμό λεφτα και αυτό που παίρνει έχει πρόβλημα.
Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει παρόμοια περίπτωση που να είχε το ίδιο πρόβλημα και εχω κανονίσει να πάω συνεργείο τη μηχανή (ξανά) τη Δευτέρα και αυτή τη φορά να την αφήσω να την ψάξουν καλά μήπως βρούν τι φταίει.
Πρέπει να γίνεις περισσότερο απαιτητικός στα δικαιώματά σου ως αγοραστής και στις υποχρεώσεις που έχει το κάθε συνεργείο προς αυτόν... ;)
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Μόνο που διαβάζω στενοχωριέμαι....:(
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Μηπως εκει που το πας κανει μονο σκουτερ και τρανσαλπ??? Μπορει οντως να μην εχει εμπειρια ο μαστορας. Εγω θα προτεινα καποιος που εχει συγχρονο Χοντα και ξερει να στειλει εστω ενα pm στο παλικαρι να του προτεινει και καποιο αλλο συνεργειο, να βοηθησουμε... Εγω δεν κατεχω απο χοντα δυστηχως.... ενα DIO ειχα παλια μονο
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μηπως εκει που το πας κανει μονο σκουτερ και τρανσαλπ??? Μπορει οντως να μην εχει εμπειρια ο μαστορας. Εγω θα προτεινα καποιος που εχει συγχρονο Χοντα και ξερει να στειλει εστω ενα pm στο παλικαρι να του προτεινει και καποιο αλλο συνεργειο, να βοηθησουμε... Εγω δεν κατεχω απο χοντα δυστηχως.... ενα DIO ειχα παλια μονο
Τα σκουτερ και τα τρανσαλπ δεν ειναι παντα απλα στην συντηρηση τους
Πολλες φορες μαλιστα συμβαινει το αντιθετο Μπορουν να γινουν απιστευτα σπαζαρχιδικα
Απο κει και περα το προβλημα που αντιμετωπιζει ο φιλος ειναι στο dct οποτε νομιζω οτι αυτο που χρειαζεται ειναι να βρει καποιον που να ξερει καλα πως λειτουργει αυτο το συστημα και κυριως να εχει την ορεξη να ασχοληθει
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Τα πάντα έχουν τις ιδιαιτερότητές τους από μηχανικής πλευράς και απαιτούν την προσοχή τους.
Κατά την γνώμη μου ένα καλό συνεργείο αντιμετωπίζει τα πάντα όπως πρέπει και τα διατηρεί σε αρίστη κατάσταση από πλευράς συντηρήσεως.
Όταν δε συμβεί το κακό - στραβή και πρέπει να επισκευαστεί κάτι, εκεί ξεχωρίζουν οι αμνοί από τα ερίφια.

jimis έχεις πμ.
 

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
update
Ακολουθώντας τη γνώμη του φίλου πιο πάνω, μίλησα με την εταιρεία και τους είπα εν ολίγοις "μάγκες φτιάχτε το και φέρτε το σωστό".
Μέχρι στιγμής ομολογώ δεν έχω παράπονο από την αντιμετώπιση μου και ό,τι έχω ζητήσει έχει γίνει.
Μετά από 2 μέρες συνεργείο λοιπόν, άλλαξαν το μοτεράκι του dct και όταν άνοιξαν τη δεξιά πλευρά του κιβωτίου εντόπισαν φθορά (γρατζουνιά) στο μύλο του κιβωτίου (τώρα το ακριβές σημείο δεν ξέρω πως το λένε, επομένως το λέω στο περίπου). Τα εν λόγω εξαρτήματα αντικαταστάθηκαν επίσης.
Σήμερα που την πήρα για λίγο για να τη δοκιμάσω-γιατί ήθελα και εγώ να έχω άποψη έχοντας καλό μέτρο σύγκρισης με το πριν και το μετά- το ξανάκανε( το κέρατό μου....) Αυτή τη φορά βέβαια το "κλακ" που ακουγα κατά την απόπειρα αλλαγής ήταν πιο μαλακό αλλά και πάλι πήγαινε να ανεβάσει από 1η σε 2α και σε μια διαδρομή 25 χλμ το έκανε 4 φορές σε άσχετες στιγμές.
Επομένως την ξανά άφησα συνεργείο και περιμένω νέα.
Δε σας κρύβω ότι με έχει στεναχωρήσει πολύ αυτή η ιστορία επομένως θα πνίξω τον καημό μου σε τσιγάρα, ποτά και ξενύχτια..
ΥΓ
τώρα θα αλλάξουμε μπαταρία και λάδια μπας και.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
Μπαταρία μια χαρά πλήρως φορτισμένη και με αλλαγμένα λάδια ΠΑΛΙ το έκανε 2 φορές σε μικρή βόλτα. θα το κάνω μια μεγαλύτερη σημερα να δω τι κάνουμε.
Πείτε καμια γνώμη τι να αντικαταστήσουμε μετά!!
Εγώ λέω εγκέφαλο

ακόμη πάντως δεν μπορώ να βγάλω άκρη.
Μέσα στο μύλο του κιβωτίου είχε εξάρτημα με γρατζουνιά που σήμαινε ότι κάτι δεν έβρισκε σωστά/δε δούλευε όπως έπρεπε. Τι μπορεί να προκαλεί κακή λειτουργία εκεί;;;;
Πώς γίνεται επίσης να το κάνει μόνο στην αλλάγή από 1η σε 2α και αν το κάνω Manual να μην έχει πρόβλημα;;;;;;;;
 
Top Bottom