stavrouliasp
Μέλος
- Όνομα
- Παντελής
- Μοτό
- DR800S
Το δυσοίωνο σενάριο είναι ότι κάπως έτσι θα περάσει ο καιρός και ξαφνικά το μηχανάκι θα είναι εκτός εγγύησης....
Προφανώς στον εγκέφαλο θα εστιάσουν, αφού έχουν αλλάξει ότι αλλάζεται.Το δυστυχημα στην περιπτωση αυτη ειναι οτι πολυ αμφιβαλλω εαν υπαρχει τεχνικος στην Ελλαδα που να "ξερει" το DCT τοσο καλα ωστε να βρεις λυση αμεσα και χωρις ταλαιπωρια. Κινήσεις απο εξουσιοδοτημένο τεχνικο οπως "να αλλαξουμε μπαταρια και λαδια", και μαλιστα αφου πρωτα εχουν ανοιξει το σασμαν, δειχνουν τυπους που το επόμενο βήμα τους ειναι "να ερθει παπας να το διαβάσει" ή "να το βαλουμε στο ρυζι να στεγνωσει".
Εγω λεω παρτο και πηγαινε σε αλλο εξουσιοδοτημένο. Ψαξου στα φορα και βρες ποιος εξουσιοδοτημένος σκαμπαζει 2 πραγματα παραπανω για το DCT. Στειλε και μια επιστολη ευγενική στη Χοντα Ευρωπης και απαιτησε λυση στο προβλημα σου, ετσι, για να είσαι κατοχυρωμένος.
Επειτα, εγω ετσι οπως το ακουω, θα εστιαζα στο οτι απο μονο του μπερδευεται μεταξυ 1ης 2ας αλλα εαν πατησεις εσυ το πλήκτρο δεν εχει κανενα θεμα. Δεν ξερω τα ενδοτερα του DCT, αλλα φανταζομαι οτι το ιδιο ηλεκτρουδραυλικο συστημα χρησιμοποιει για να αλλαξει ειτε "χειροκίνητα" ειτε αυτοματα, αρα δεν ειναι εκει το θεμα. Εγω λοιπον θα εστιαζα στο ηλεκτρονικο κομματι, στον οποιονδήποτε εγκεφαλο αποφασιζει ποτε θα γίνει η αλλαγη για να δωσει εντολη. Το γεγονός οτι δε βγαζει σφαλμα στο διαγνωστικο εμενα δε μου λεει τιποτα. Και ενα φθαρμένο ποτενσιομετρο δεν φαινεται σε κανενα διαγνωστικο αλλα μπορει να μαμησει το συμπαν σε ενα μηχανακι.
Το προφανως δεν το βλεπω πουθενα εως τωρα, οταν ασχολούνται με λαδια ξυδια και μπαταριες.Προφανώς στον εγκέφαλο θα εστιάσουν, αφού έχουν αλλάξει ότι αλλάζεται.
Το θέμα είναι να μην το ''ψευτοφτιάξουν'' τώρα και χρειαστεί αλλαγή ο εγκέφαλος όταν το μηχανάκι βρίσκεται εκτός εγγύησης.
Όσο για το ότι το πάνε χαλαρά και δεν τους καίει, ας κάνουν πως φιλότιμα προσπαθούν, είναι κι αυτό μέρος της γραμμής από τα κεντρικά...
Κυνήγι θέλουν σε καθημερινή βάση και φυσικά ένα εξώδικο που θα έπρεπε ήδη να βρίσκεται καθ'οδον...
Κοντός ψαλμός αλληλούια, θα μάθουμε σύντομα.Το προφανως δεν το βλεπω πουθενα εως τωρα, οταν ασχολούνται με λαδια ξυδια και μπαταριες.
Οσο για εγκεφαλο, δεν ψευτοφτιαχνεται. Ειτε φτιαχνεται ειτε οχι. Ας ζητησουν εναν για δοκιμη, δεν παιζει να το αρνηθει στην εγγυηση η Χοντα.
"ευτυχώς" το πρόβλημα φάνηκε στον 1.5 μήνα. Επομένως μέχρι τα 2 χρόνια που λήγει η εγγύηση ελπίζω και να έχει φτιάξει αλλά κυρίως να μη με απασχολεί αυτή η ιστορία.Το δυσοίωνο σενάριο είναι ότι κάπως έτσι θα περάσει ο καιρός και ξαφνικά το μηχανάκι θα είναι εκτός εγγύησης....
Σωστό και αυτό!!!Νομίζω ότι το 2ο μηχανάκι αξιόπιστο κτλ πρέπει να το δώσει η αντιπροσωπεία. Αν δε βρίσκουν το πρόβλημα ας του δώσουν μια 1100 Africa μέχρι να δουν τι θα γίνει με την 1000...να δεις τότε πώς θα την βρουν τη λύση...
Αν επιτρέπεται τι μηχανή σου έδωσαν;Κατ'αρχάς σας ευχαριστώ όλους για την κουβέντα και τις προτάσεις.
Εννοείται ότι έχω μου έδωσαν μηχανή αντικατάστασης.
Τα διάφορα που αλλάζουν (λάδια μπαταρίες κλπ) είναι στα πλαίσια των πιθανών βλαβών που έχουν εμφανιστεί ως τώρα στο dct μιας και εκ πρώτης όψεως δε φαίνεται ποιά είναι η βλάβη.
Ούτε μένα με ψήνει να ανοίξει σασμάν (με ο,τι συνεπάγεται αυτό) από κάποιον που ναι μεν μεχρι τώρα δεν έχω παράπονο αλλά από την άλλη δε μου έχει δώσει την εντύπωση ότι ξέρει το μηχανάκι με κλειστά μάτια.
Για τους διακόπτες που ανέφερε ο φίλος πιο πάνω, δεν μπορώ να ξέρω αν από εκεί ξεκινά κάποιο πρόβλημα, αλλά προσωπικά δεν το πιστεύω καθώς όταν παρεμβαίνει διακόπτης (δηλαδή χειροκίνητο) η αλλαγή γίνεται πάντα. Στο άνευ διακόπτη κάποιες φορές σκάει πρόβλημα.
Προς το παρόν νομική κίνηση από πλευράς δε γίνεται καθώς υπάρχει η αναμενώμενη από μένα κινητοποίηση και δε με έχουν γραμμένο να γκρινιάζω. Βέβαια δεν αποκλείεται τίποτα.
Αυτά προς το παρόν και σε αναμονή νέων.
ένα crossrunnerΑν επιτρέπεται τι μηχανή σου έδωσαν;
κάτσε μην αλλάξω καμια πινακίδα!''λογικα'' crf1000L χωρις προβλημα....
ετσι για σπασιμο....
Τελικά τι έχει γίνει με το πρόβλημα?κάτσε μην αλλάξω καμια πινακίδα!
καλησπέρα, δεν εχω ενημερώσει ακόμη καθώς χθες την παρέλαβα και θέλω 1-2 μέρες να τη δοκιμάσω στο δρόμο. Της άλλαξαν κάτι αισθητήρες του dct (η τελευταία αλλαγή)Τελικά τι έχει γίνει με το πρόβλημα?
Reset ήταν το 1ο πράγμα που έγινε. Η μπαταρία δεν άλλαξε καθώς τη μέτρησαν με ο,τι εργαλείο υπήρχε για να μετράει μπαταρίες και δεν είχε πρόβλημα.το dct έχει μεγάλες απαιτήσεις σε ρεύμα.
άλλαξε μια μπαταρία κανε ένα reset και δε θα στο ξανακάνει.