africa 18 dct προβλημα με dct και μπαταρια

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το δυστυχημα στην περιπτωση αυτη ειναι οτι πολυ αμφιβαλλω εαν υπαρχει τεχνικος στην Ελλαδα που να "ξερει" το DCT τοσο καλα ωστε να βρεις λυση αμεσα και χωρις ταλαιπωρια. Κινήσεις απο εξουσιοδοτημένο τεχνικο οπως "να αλλαξουμε μπαταρια και λαδια", και μαλιστα αφου πρωτα εχουν ανοιξει το σασμαν, δειχνουν τυπους που το επόμενο βήμα τους ειναι "να ερθει παπας να το διαβάσει" ή "να το βαλουμε στο ρυζι να στεγνωσει".

Εγω λεω παρτο και πηγαινε σε αλλο εξουσιοδοτημένο. Ψαξου στα φορα και βρες ποιος εξουσιοδοτημένος σκαμπαζει 2 πραγματα παραπανω για το DCT. Στειλε και μια επιστολη ευγενική στη Χοντα Ευρωπης και απαιτησε λυση στο προβλημα σου, ετσι, για να είσαι κατοχυρωμένος.

Επειτα, εγω ετσι οπως το ακουω, θα εστιαζα στο οτι απο μονο του μπερδευεται μεταξυ 1ης 2ας αλλα εαν πατησεις εσυ το πλήκτρο δεν εχει κανενα θεμα. Δεν ξερω τα ενδοτερα του DCT, αλλα φανταζομαι οτι το ιδιο ηλεκτρουδραυλικο συστημα χρησιμοποιει για να αλλαξει ειτε "χειροκίνητα" ειτε αυτοματα, αρα δεν ειναι εκει το θεμα. Εγω λοιπον θα εστιαζα στο ηλεκτρονικο κομματι, στον οποιονδήποτε εγκεφαλο αποφασιζει ποτε θα γίνει η αλλαγη για να δωσει εντολη. Το γεγονός οτι δε βγαζει σφαλμα στο διαγνωστικο εμενα δε μου λεει τιποτα. Και ενα φθαρμένο ποτενσιομετρο δεν φαινεται σε κανενα διαγνωστικο αλλα μπορει να μαμησει το συμπαν σε ενα μηχανακι.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Το δυστυχημα στην περιπτωση αυτη ειναι οτι πολυ αμφιβαλλω εαν υπαρχει τεχνικος στην Ελλαδα που να "ξερει" το DCT τοσο καλα ωστε να βρεις λυση αμεσα και χωρις ταλαιπωρια. Κινήσεις απο εξουσιοδοτημένο τεχνικο οπως "να αλλαξουμε μπαταρια και λαδια", και μαλιστα αφου πρωτα εχουν ανοιξει το σασμαν, δειχνουν τυπους που το επόμενο βήμα τους ειναι "να ερθει παπας να το διαβάσει" ή "να το βαλουμε στο ρυζι να στεγνωσει".

Εγω λεω παρτο και πηγαινε σε αλλο εξουσιοδοτημένο. Ψαξου στα φορα και βρες ποιος εξουσιοδοτημένος σκαμπαζει 2 πραγματα παραπανω για το DCT. Στειλε και μια επιστολη ευγενική στη Χοντα Ευρωπης και απαιτησε λυση στο προβλημα σου, ετσι, για να είσαι κατοχυρωμένος.

Επειτα, εγω ετσι οπως το ακουω, θα εστιαζα στο οτι απο μονο του μπερδευεται μεταξυ 1ης 2ας αλλα εαν πατησεις εσυ το πλήκτρο δεν εχει κανενα θεμα. Δεν ξερω τα ενδοτερα του DCT, αλλα φανταζομαι οτι το ιδιο ηλεκτρουδραυλικο συστημα χρησιμοποιει για να αλλαξει ειτε "χειροκίνητα" ειτε αυτοματα, αρα δεν ειναι εκει το θεμα. Εγω λοιπον θα εστιαζα στο ηλεκτρονικο κομματι, στον οποιονδήποτε εγκεφαλο αποφασιζει ποτε θα γίνει η αλλαγη για να δωσει εντολη. Το γεγονός οτι δε βγαζει σφαλμα στο διαγνωστικο εμενα δε μου λεει τιποτα. Και ενα φθαρμένο ποτενσιομετρο δεν φαινεται σε κανενα διαγνωστικο αλλα μπορει να μαμησει το συμπαν σε ενα μηχανακι.
Προφανώς στον εγκέφαλο θα εστιάσουν, αφού έχουν αλλάξει ότι αλλάζεται.
Όσο για το γεγονός ότι "δεν γνωρίζουν" από DCT, επίτρεψε μου να κρατάω μια πισινή.
Το θέμα είναι να μην το ''ψευτοφτιάξουν'' τώρα και χρειαστεί αλλαγή ο εγκέφαλος όταν το μηχανάκι βρίσκεται εκτός εγγύησης.
Όσο για το ότι το πάνε χαλαρά και δεν τους καίει, ας κάνουν πως φιλότιμα προσπαθούν, είναι κι αυτό μέρος της γραμμής από τα κεντρικά...
Κυνήγι θέλουν σε καθημερινή βάση και φυσικά ένα εξώδικο που θα έπρεπε ήδη να βρίσκεται καθ'οδον...
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Προφανώς στον εγκέφαλο θα εστιάσουν, αφού έχουν αλλάξει ότι αλλάζεται.
Το θέμα είναι να μην το ''ψευτοφτιάξουν'' τώρα και χρειαστεί αλλαγή ο εγκέφαλος όταν το μηχανάκι βρίσκεται εκτός εγγύησης.
Όσο για το ότι το πάνε χαλαρά και δεν τους καίει, ας κάνουν πως φιλότιμα προσπαθούν, είναι κι αυτό μέρος της γραμμής από τα κεντρικά...
Κυνήγι θέλουν σε καθημερινή βάση και φυσικά ένα εξώδικο που θα έπρεπε ήδη να βρίσκεται καθ'οδον...
Το προφανως δεν το βλεπω πουθενα εως τωρα, οταν ασχολούνται με λαδια ξυδια και μπαταριες.

Οσο για εγκεφαλο, δεν ψευτοφτιαχνεται. Ειτε φτιαχνεται ειτε οχι. Ας ζητησουν εναν για δοκιμη, δεν παιζει να το αρνηθει στην εγγυηση η Χοντα.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Το προφανως δεν το βλεπω πουθενα εως τωρα, οταν ασχολούνται με λαδια ξυδια και μπαταριες.

Οσο για εγκεφαλο, δεν ψευτοφτιαχνεται. Ειτε φτιαχνεται ειτε οχι. Ας ζητησουν εναν για δοκιμη, δεν παιζει να το αρνηθει στην εγγυηση η Χοντα.
Κοντός ψαλμός αλληλούια, θα μάθουμε σύντομα.
Τα υπόλοιπα ψευτοφτιαχνονται πάντως.
 

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
Κατ'αρχάς σας ευχαριστώ όλους για την κουβέντα και τις προτάσεις.
Εννοείται ότι μου έδωσαν μηχανή αντικατάστασης.
Τα διάφορα που αλλάζουν (λάδια μπαταρίες κλπ) είναι στα πλαίσια των πιθανών βλαβών που έχουν εμφανιστεί ως τώρα στο dct μιας και εκ πρώτης όψεως δε φαίνεται ποιά είναι η βλάβη.
Ούτε μένα με ψήνει να ανοίξει σασμάν (με ο,τι συνεπάγεται αυτό) από κάποιον που ναι μεν μεχρι τώρα δεν έχω παράπονο αλλά από την άλλη δε μου έχει δώσει την εντύπωση ότι ξέρει το μηχανάκι με κλειστά μάτια.
Για τους διακόπτες που ανέφερε ο φίλος πιο πάνω, δεν μπορώ να ξέρω αν από εκεί ξεκινά κάποιο πρόβλημα, αλλά προσωπικά δεν το πιστεύω καθώς όταν παρεμβαίνει διακόπτης (δηλαδή χειροκίνητο) η αλλαγή γίνεται πάντα. Στο άνευ διακόπτη κάποιες φορές σκάει πρόβλημα.
Προς το παρόν νομική κίνηση από πλευράς δε γίνεται καθώς υπάρχει η αναμενώμενη από μένα κινητοποίηση και δε με έχουν γραμμένο να γκρινιάζω. Βέβαια δεν αποκλείεται τίποτα.
Αυτά προς το παρόν και σε αναμονή νέων.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
Το δυσοίωνο σενάριο είναι ότι κάπως έτσι θα περάσει ο καιρός και ξαφνικά το μηχανάκι θα είναι εκτός εγγύησης....
"ευτυχώς" το πρόβλημα φάνηκε στον 1.5 μήνα. Επομένως μέχρι τα 2 χρόνια που λήγει η εγγύηση ελπίζω και να έχει φτιάξει αλλά κυρίως να μη με απασχολεί αυτή η ιστορία.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Νομίζω ότι το 2ο μηχανάκι αξιόπιστο κτλ πρέπει να το δώσει η αντιπροσωπεία. Αν δε βρίσκουν το πρόβλημα ας του δώσουν μια 1100 Africa μέχρι να δουν τι θα γίνει με την 1000...να δεις τότε πώς θα την βρουν τη λύση...
Σωστό και αυτό!!!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Κατ'αρχάς σας ευχαριστώ όλους για την κουβέντα και τις προτάσεις.
Εννοείται ότι έχω μου έδωσαν μηχανή αντικατάστασης.
Τα διάφορα που αλλάζουν (λάδια μπαταρίες κλπ) είναι στα πλαίσια των πιθανών βλαβών που έχουν εμφανιστεί ως τώρα στο dct μιας και εκ πρώτης όψεως δε φαίνεται ποιά είναι η βλάβη.
Ούτε μένα με ψήνει να ανοίξει σασμάν (με ο,τι συνεπάγεται αυτό) από κάποιον που ναι μεν μεχρι τώρα δεν έχω παράπονο αλλά από την άλλη δε μου έχει δώσει την εντύπωση ότι ξέρει το μηχανάκι με κλειστά μάτια.
Για τους διακόπτες που ανέφερε ο φίλος πιο πάνω, δεν μπορώ να ξέρω αν από εκεί ξεκινά κάποιο πρόβλημα, αλλά προσωπικά δεν το πιστεύω καθώς όταν παρεμβαίνει διακόπτης (δηλαδή χειροκίνητο) η αλλαγή γίνεται πάντα. Στο άνευ διακόπτη κάποιες φορές σκάει πρόβλημα.
Προς το παρόν νομική κίνηση από πλευράς δε γίνεται καθώς υπάρχει η αναμενώμενη από μένα κινητοποίηση και δε με έχουν γραμμένο να γκρινιάζω. Βέβαια δεν αποκλείεται τίποτα.
Αυτά προς το παρόν και σε αναμονή νέων.
Αν επιτρέπεται τι μηχανή σου έδωσαν;
 

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
Τελικά τι έχει γίνει με το πρόβλημα?
καλησπέρα, δεν εχω ενημερώσει ακόμη καθώς χθες την παρέλαβα και θέλω 1-2 μέρες να τη δοκιμάσω στο δρόμο. Της άλλαξαν κάτι αισθητήρες του dct (η τελευταία αλλαγή)
Στο ενδιάμεσο οδήγησα σχεδόν ο,τι υπάρχει με dct και έχω και μια άποψη παραπάνω.
Θα επανέλθω τις επόμενες μέρες
 

rafanik

Μέλος
Όνομα
Ραφαηλ
Μοτό
BMW R 1200RT
HONDA INTEGRA
το dct έχει μεγάλες απαιτήσεις σε ρεύμα.
άλλαξε μια μπαταρία κανε ένα reset και δε θα στο ξανακάνει.
 

jimis

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
CRF1000L
το dct έχει μεγάλες απαιτήσεις σε ρεύμα.
άλλαξε μια μπαταρία κανε ένα reset και δε θα στο ξανακάνει.
Reset ήταν το 1ο πράγμα που έγινε. Η μπαταρία δεν άλλαξε καθώς τη μέτρησαν με ο,τι εργαλείο υπήρχε για να μετράει μπαταρίες και δεν είχε πρόβλημα.
 

BlackArrow

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι Αττικής
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
Honda Africa CRF1000 DCT ( Η πρώην )
KTM 1190 Adventure
Καλησπέρα σε όλους επειδή έχω διαβάσει λίγο το θέμα και έχω ένα αντίστοιχο πρόβλημα αν σε κάποιον έχει τύχει ας μου πει.

Africa DCT 2016 - Μετά από τα κρύα τώρα μου έτυχε , να πω επίσης ότι η μηχανή είναι σε κλειστό πάρκινγκ , έχει συναγερμό αλλά δεν τον ενεργοποιώ όταν είναι να μείνει μέρες ακίνητη.

Στη πρώτη προσπάθεια να βάλω μπροστά δεν παίρνει, αλλά με τη 2η μιζιά παίρνει.. Το θέμα είναι ότι όταν πάρει ΔΕΝ αλλάζει η ένδειξη ταχυτήτων από ( - ) σε Ν.

Για να μπορέσω να αλλάξω πρέπει να ξανακλείσω τη μηχανή και να ξαναβάλω μπροστά.

Είναι αυτό ένδειξη ότι η μπαταρία με χαιρετάει διακριτικά ??? γιατί δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.. Συμβαίνει μόνο σε ακινησία της μηχανής. Αν πχ πάω βόλτα ,αφήσω τη μηχανή για λίγο και τη ξαναπάρω όλα καλά.

Βέβαια προς έκπληξη σήμερα που την είχα μόνο ένα 24ωρο στο γκαράζ πάλι συνέβη αυτό.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Η μπαταρία είναι σχεδόν νεκρή. Καλό θα είναι να την αλλάξεις ή να προσπαθήσεις με καλό φορτιστή να την φορτίσεις και να δεις τι γίνεται (αν εξακολουθήσει να τα κάνει αλλαγή).
 

Syramo

Μέλος
Όνομα
Μιχαλης
Μοτό
CRF 1000D DCT 2017
Αν η μπαταρια σου ειναι η αρχικη ειναι λογικο μετα απο 5 χρονια να φτανει προς το τελος της .
Και οι τελευταιες πολυημερες χαμηλες θερμοκρασιες επιβαρυνουν την κατασταση της .
Κανε μερικες εκκινησεις μεσω αλλης μπαταριας π.χ απο αυτοκινητο με καλωδια ( + στο + και -- στο -- )
και θα δεις : αν ξεκινά αμεσα και φυγει η δυσλειτουργια του DCT τοτε φταιει η μπαταρια της .
 
Top Bottom