africa 18 dct προβλημα με dct και μπαταρια

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
500 ευρώ μπαταρία.. :wacky::wacky:
Δεν τολμώ να μπω στον τιμοκατάλογο του σοιχιρο
Εσύ κοκοράκια θα κοιτάς...
Ελευθέρας βοσκής μόνο...:roflmao:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σχετικα με μπαταρια για τα CRF1000 2018-2019, υπαρχει το επομενο θεμα στο africatwinforum.com, που καποιος το ξεκιναει ρωτωντας "Να αλλαξω τη μπαταρια λιθιου με συμβατικη?" και το οποιο εχει πολλες πληροφοριες για τις μπαταριες λιθιου:

Μπαταριες λιθιου σε CRF1000 2018-19

Απ'οτι διαβασα εκει και αλλου, οι μπαταριες λιθιου που φορανε τα CRF1000 2018-19 (Eliiy Power HY110) κρατανε 8-10 χρονια, οποτε οι κατοχοι θα σκεφτουνε για αλλαγη απο το 2026 και μετα. Μεχρι τοτε ειναι πιθανο οι τιμες μπαταριων λιθιου με σχετικα κυκλωματα προστασιας σαν της Eliiy Power ναχουν πεσει δραστικα.

Παντως πολλοι αναβατες βαζουν ακομα και τωρα μπαταριες λιθιου χωρις αυτα τα κυκλωματα λογω των αλλων πλεονεκτηματων τους (βαρος, διαρκεια, κλπ). Το διαδικτυακο μαγαζι Rugged Roads στο Νησι προτεινει την μπαταρια Shido στις 120 λιρες σαν μπαταρια λιθιου για τα CRF1000 2016-19. Οι αμερικανοι προτεινουν την Shorai LFX19A4-BS12, που στην Αμερικη εχει 180 δολαρια και στην Ευρωπη 210 λιρες.

Οπως εγραψα και πιο πανω, δεν υπαρχει λογος να μπει μπαταρια λιθιου σε CRF1000 2016-17. Στα 2018-19 πρεπει να μπει λογω διαστασεων του κουτιου, αλλα δεν θα χρειαστει συντομα και υπαρχουν λυσεις πολυ πιο φτηνες απο την μαμισια Eliiy Power. Και οπως γραφτηκε πιο πανω, ενα βολτομετρο με τετοια μπαταρια ειναι απαραιτητο για να προλαβει κανεις υπερφορτωση πχ απο προβληματικο ανορθωτη.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Το μονο Αφρικα το οποιο γνωριζω πολυ καλα ειναι το μοντελο 2016-17, επειδη εχω το 2017 και τοχω ψαξει, τα αλλα δεν τα ξερω το ιδιο. Οπως ειπε ο Γιαννης jon t το 1100 εχει σχετικη ενδειξη στην οθονη, για τα 1000 του 2018-19 δεν ξερω.

Αλλα να πω οτι δεν υπαρχει προβλημα υπερφορτωσης με τη μαμισια μπαταρια Eliiy Power επειδη εχει προστατευτικα κυκλωματα. Οταν χρειαστει να αλλαχτει (κανονικα απο το 2026 και μετα) και αν μεχρι τοτε οι μπαταριες με τετοια κυκλωματα δεν εχουν φτηνηνει, τοτε θα χρειαστει προσοχη στην ταση του κυκλωματος μεσω οθονης ή ξεχωριστου βολτομετρου.
γιωργη,δηλ αν χαλασει πιο νωρις η μπαταρια και εχει περασει η εγγυηση,η μπαταρια αλλαζεται δωρεαν?
δηλ του 2018 τα μηχανακια αφου εχει περασει η εγγυηση τι γινεται π.χ
η κατασκευαστρια της μπαταριας λεει 8 χρονια?
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
γιωργη,δηλ αν χαλασει πιο νωρις η μπαταρια και εχει περασει η εγγυηση,η μπαταρια αλλαζεται δωρεαν?
δηλ του 2018 τα μηχανακια αφου εχει περασει η εγγυηση τι γινεται π.χ
η κατασκευαστρια της μπαταριας λεει 8 χρονια?
Καλημερα Μανωλη, δε νομιζω οτι υπαρχει εγγυηση 8 χρονων απο Eliiy Power ή Χονδα. Εγω παντως θα πηγαινα να κανω θεμα αν η μπαταρια ταπαιζε πχ σε λιγοτερο απο 4 χρονια, απο κει και περα εξαρταται απο τη σχεση που εχει κανεις με τον εξουσιοδοτημενο του.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Καλημερα Μανωλη, δε νομιζω οτι υπαρχει εγγυηση 8 χρονων απο Eliiy Power ή Χονδα. Εγω παντως θα πηγαινα να κανω θεμα αν η μπαταρια ταπαιζε πχ σε λιγοτερο απο 4 χρονια, απο κει και περα εξαρταται απο τη σχεση που εχει κανεις με τον εξουσιοδοτημενο του.
το manual αραγε τι λεει για τη συντηρηση της..
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
H συγκεκριμενη μπαταρια θεωρω οτι με τα προστατευτικα κυκλωματα που εχει πανω ("ασφαλεια" που κοβει το ρευμα αν τυχει υπερφορτωση και αν πεσει η ταση κατω απο το ελαχιστο οριο) δεν παιζει να παθει ποτε τιποτα απο θεμα βλαβης, απλα φυσιολογικη φθορα οπως λεει ο Γιωργος απο την χρηση με τον χρονο, σαν τα κινητα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ξαναλεω, η συγκεκριμενη της Χοντα ειναι σαν να εχει φορεμενο πανω της δικο της ψηφιακο ανορθωτη. Γενικα ναι, οι λιθιου ακομη ειναι σε πρωιμο σταδιο, γιαυτο εγραψα οτι περιμενω ολες να φτασουν σε τετοιο βαθμο αλλα λογικες τιμες πριν τις εμπιστευτω.

Οι λιθιου οτο/μοτο δεν παιρνουν φωτια ή ουτε σκανε σαν των κινητων/ηλ. τσιγαρων γιατι ειναι LiFePO4, αλλα δεν παυουν να παραγουν και να εκλυουν τεραστιες ποσοτητες θερμοτητας σε περιπτωση υπερφορτωσης, που μπορει να λιωσουν οτιδηποτε βρισκεται κοντα τους. Στα μεν Αφρικα ειναι χωμενες στα σωθηκα του μοτερ κατω απο το ντεποζιτο, στα δε ΚΤΜ διπλα στον εγκεφαλο της μοτο και τα @@ του αναβατη...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
το manual αραγε τι λεει για τη συντηρηση της..
Καλη ερωτηξη, ρε παιδια δεν εχει κανεις εδω μεσα Αφρικα του 2018 και μετα και μετα να μας πει?

Ψαχνοντας λιγο το africatwin.com ειδα οτι εχουν υπαρξει καποιες περιπτωσεις που η μπαταρια λιθιου εχασε η φορτιση της με τη μηχανη αφημενη καιρο αλλα ητανε λογω tracker device που καναναλωνε λιγο ρευμα. Επισης καποιος αλλος ξεχασε το κλειδι στο on!! Σχεδον σε ολες τις περιπτωσεις, ο ειδικος φορτιστης επανεφερε τη μπαταρια (αφου μπηκε αρχικα σε recovery mode για ενα διαστημα) αλλα σε μια περιπτωση η μπαταρια δεν επανηλθε και ο τυπος χρειαστηκε να βαλει αφτερμαρκετ.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ξαναλεω, η συγκεκριμενη της Χοντα ειναι σαν να εχει φορεμενο πανω της δικο της ψηφιακο ανορθωτη. Γενικα ναι, οι λιθιου ακομη ειναι σε πρωιμο σταδιο, γιαυτο εγραψα οτι περιμενω ολες να φτασουν σε τετοιο βαθμο αλλα λογικες τιμες πριν τις εμπιστευτω.

Οι λιθιου οτο/μοτο δεν παιρνουν φωτια ή ουτε σκανε σαν των κινητων/ηλ. τσιγαρων γιατι ειναι LiFePO4, αλλα δεν παυουν να παραγουν και να εκλυουν τεραστιες ποσοτητες θερμοτητας σε περιπτωση υπερφορτωσης, που μπορει να λιωσουν οτιδηποτε βρισκεται κοντα τους. Στα μεν Αφρικα ειναι χωμενες στα σωθηκα του μοτερ κατω απο το ντεποζιτο, στα δε ΚΤΜ διπλα στον εγκεφαλο της μοτο και τα @@ του αναβατη...

Δεν αντιλεγω, αλλα αν οντως εχει ενα τοσο εξελιγμενο κυκλωμα φορτισης ενσωματωμενο, τοτε μιλαμε οτι αγοραζεις μπαταρια+τροφοδοτικο. Οκ, ενδεχομενως να πεσει λιγο το κοστος, αλλα ποτε δεν θα πεσει αρκετα. Επισης παντα μιλαμε για ενα αναλωσιμο σε τελικη αναλυση, το οποιο μια βαθια εκφορτιση η ενα μεγαλο κρυο μπορει να το καταστρεψει μονιμα. Παντως και οι μπαταριες των μοτο, μπορουν να παρουν φωτια.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αν και οπως εγραψα και πιο πανω δεν θαβαζα προς το παρον μπαταρια λιθιου χωρις αυτα τα προστατευτικα κυκλωματα, βλεπω στα φορουμ του εξωτερικου κοζμο που τις βαζει επειδη κρατανε τη φορτιση σε περιοδους ακινησιας και εχουν μεγαλη διαρκεια ζωης (και βεβαια πολυ μικροτερο βαρος).

Μιας και μιλαμε εδω για μπαταριες για το CRF1000, καποιος Ελβετος εβαλε σε μηχανακι του 2017 σαν το δικο μου την Bosch LTZ10S LiPo που ειναι 0.825kg σε συγκριση με τα 3.885kg της Yuasa μαμισιας, δηλ. 3 κιλα λιγοτερο που δεν ειναι ευτελες για off-road χρηση, δειτε το σχετικο νημα εδω: CRF1000 2017 LiPo Battery Upgrade
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
το manual αραγε τι λεει για τη συντηρηση της..
Στο manual του 1100 που χαζεύω, λέει το κλασικό καθάρισμα - ξύσιμο των πόλων και φόρτιση όταν χρειαστεί με κατάλληλο Li-ion φορτιστή. Τίποτα άλλο.
 
Top Bottom