Εσύ κοκοράκια θα κοιτάς...500 ευρώ μπαταρία..
Δεν τολμώ να μπω στον τιμοκατάλογο του σοιχιρο
Ελευθέρας βοσκής μόνο...
Εσύ κοκοράκια θα κοιτάς...500 ευρώ μπαταρία..
Δεν τολμώ να μπω στον τιμοκατάλογο του σοιχιρο
Alarm δινει αν κατι δε παει καλα;Το Άφρικα 1100 έχει στην οθόνη ένδειξη βολτόμετρου.
γιωργη,δηλ αν χαλασει πιο νωρις η μπαταρια και εχει περασει η εγγυηση,η μπαταρια αλλαζεται δωρεαν?Το μονο Αφρικα το οποιο γνωριζω πολυ καλα ειναι το μοντελο 2016-17, επειδη εχω το 2017 και τοχω ψαξει, τα αλλα δεν τα ξερω το ιδιο. Οπως ειπε ο Γιαννης jon t το 1100 εχει σχετικη ενδειξη στην οθονη, για τα 1000 του 2018-19 δεν ξερω.
Αλλα να πω οτι δεν υπαρχει προβλημα υπερφορτωσης με τη μαμισια μπαταρια Eliiy Power επειδη εχει προστατευτικα κυκλωματα. Οταν χρειαστει να αλλαχτει (κανονικα απο το 2026 και μετα) και αν μεχρι τοτε οι μπαταριες με τετοια κυκλωματα δεν εχουν φτηνηνει, τοτε θα χρειαστει προσοχη στην ταση του κυκλωματος μεσω οθονης ή ξεχωριστου βολτομετρου.
Καλημερα Μανωλη, δε νομιζω οτι υπαρχει εγγυηση 8 χρονων απο Eliiy Power ή Χονδα. Εγω παντως θα πηγαινα να κανω θεμα αν η μπαταρια ταπαιζε πχ σε λιγοτερο απο 4 χρονια, απο κει και περα εξαρταται απο τη σχεση που εχει κανεις με τον εξουσιοδοτημενο του.γιωργη,δηλ αν χαλασει πιο νωρις η μπαταρια και εχει περασει η εγγυηση,η μπαταρια αλλαζεται δωρεαν?
δηλ του 2018 τα μηχανακια αφου εχει περασει η εγγυηση τι γινεται π.χ
η κατασκευαστρια της μπαταριας λεει 8 χρονια?
το manual αραγε τι λεει για τη συντηρηση της..Καλημερα Μανωλη, δε νομιζω οτι υπαρχει εγγυηση 8 χρονων απο Eliiy Power ή Χονδα. Εγω παντως θα πηγαινα να κανω θεμα αν η μπαταρια ταπαιζε πχ σε λιγοτερο απο 4 χρονια, απο κει και περα εξαρταται απο τη σχεση που εχει κανεις με τον εξουσιοδοτημενο του.
Καλη ερωτηξη, ρε παιδια δεν εχει κανεις εδω μεσα Αφρικα του 2018 και μετα και μετα να μας πει?το manual αραγε τι λεει για τη συντηρηση της..
Ξαναλεω, η συγκεκριμενη της Χοντα ειναι σαν να εχει φορεμενο πανω της δικο της ψηφιακο ανορθωτη. Γενικα ναι, οι λιθιου ακομη ειναι σε πρωιμο σταδιο, γιαυτο εγραψα οτι περιμενω ολες να φτασουν σε τετοιο βαθμο αλλα λογικες τιμες πριν τις εμπιστευτω.
Οι λιθιου οτο/μοτο δεν παιρνουν φωτια ή ουτε σκανε σαν των κινητων/ηλ. τσιγαρων γιατι ειναι LiFePO4, αλλα δεν παυουν να παραγουν και να εκλυουν τεραστιες ποσοτητες θερμοτητας σε περιπτωση υπερφορτωσης, που μπορει να λιωσουν οτιδηποτε βρισκεται κοντα τους. Στα μεν Αφρικα ειναι χωμενες στα σωθηκα του μοτερ κατω απο το ντεποζιτο, στα δε ΚΤΜ διπλα στον εγκεφαλο της μοτο και τα @@ του αναβατη...
Στο manual του 1100 που χαζεύω, λέει το κλασικό καθάρισμα - ξύσιμο των πόλων και φόρτιση όταν χρειαστεί με κατάλληλο Li-ion φορτιστή. Τίποτα άλλο.το manual αραγε τι λεει για τη συντηρηση της..