jimis
Μέλος
- Όνομα
- Δημητρης
- Μοτό
- CRF1000L
θεωρητικά ναιΕάν ήταν κάτι ηλεκτρονικό, δεν θα το έβγαζε στο διαγνωστικό?
αλλά έχω καταλάβει ότι ειναι αρκετα θεωρητικό
θεωρητικά ναιΕάν ήταν κάτι ηλεκτρονικό, δεν θα το έβγαζε στο διαγνωστικό?
Φιλε δεν συμφωνω.... φιλικα παντα. Αυτο να το κανει αμα ειναι εκτος εγγυησης που αναγκαστικα ετσι πας... τωρα αμα λεει για γκρατζουνιες, τοτε πρεπει να το αλλαξουν ολο το σασμαν αμα γινεται... δηλ την γκρατζουνια, αντε και το φτιαξανε, την γκρατζουνια πως θα τη φτιαξουν?? Ειναι κριμα να το αφησει τωρα ετσι γιατι αμα περασει η εγγυηση και το πραμα χειροτερεψει τοτε θα αρχισει το παρτι..... κριμα ρε παιδια... δεν μας τρεχουν απο τα μπαντζακια τα λεφτα....γι αυτα τα πραματα ειναι η εγγυηση αλλιως τι να το κανω???86 σελίδες ή όσες είναι στο Άφρικα.
Έλεγχος βήμα προς βήμα όπως προβλέπεται στο εγχειρίδιο συντηρήσεως.
Σύντροχε μάλλον δεν αντελήφθης το νόημα του ποστ οπότε επεξηγώ ότι εννοώ να κάτσει το συνεργείο κάτω να επιλύσει το πρόβλημα διαβάζοντας την βιβλιογραφία που πρέπει και αντικαθιστώντας δωρεάν ότι πρέπει προκειμένου η μοτοσυκλέτα να αποκατασταθεί σε αρίστη κατάσταση όπως πρέπει σαν ολοκαίνουργια που είναι και με την εγγύηση πούχει.Φιλε δεν συμφωνω.... φιλικα παντα. Αυτο να το κανει αμα ειναι εκτος εγγυησης που αναγκαστικα ετσι πας... τωρα αμα λεει για γκρατζουνιες, τοτε πρεπει να το αλλαξουν ολο το σασμαν αμα γινεται... δηλ την γκρατζουνια, αντε και το φτιαξανε, την γκρατζουνια πως θα τη φτιαξουν?? Ειναι κριμα να το αφησει τωρα ετσι γιατι αμα περασει η εγγυηση και το πραμα χειροτερεψει τοτε θα αρχισει το παρτι..... κριμα ρε παιδια... δεν μας τρεχουν απο τα μπαντζακια τα λεφτα....γι αυτα τα πραματα ειναι η εγγυηση αλλιως τι να το κανω???
το σκέφτηκα και εγώ αυτό για το μοτεράκι ότι πού ξέρω οτι και το επόμενο δεν ειναι προβληματικό; Πώς μπορεί όμως να φανεί ότι αυτό συνεχίζει να δημιουργεί το πρόβλημα;Μήπως το καινούργιο ανταλλακτικό που μπήκε είναι ακριβώς το ίδιο με το προβληματικό ? οπότε συνεχίζεται και το ίδιο πρόβλημα. Καθώς δεν μπορώ να φανταστώ ότι η Honda πρόλαβε και έβγαλε το αναβαθμισμένο. Κάποιοι θα λουστούν το υπάρχον στόκ μέχρι λήξεως της εγγύησης ή και εξαντλήσεως του παλιού αποθέματος - σειράς ανταλλακτικό.
Δεν γνωρίζω αν το συγκεκριμένο τμήμα είναι καθαρά ηλεκτρονικό ή ηλεκτρομηχανικό. Θα πρέπει το συνεργείο να βάλει κάτω το σχέδιο του κυκλώματος και να δεί από που και με πιο τρόπο παίρνει εντολή το συγκεκριμένο εξάρτημα, γιατί ίσως εκεί κρύβεται και άλλη δυσλειτουργία που μπορεί να συνδυάζεται και με κάποιο άλλο.
Τι προκάλεσε την γρατζουνιά, αυτό βρέθηκε?
Το θετικό είναι ότι είσαι εντός εγγύησης και είναι ολοκαίνουριο ,και ότι φυσικά υπάρχει σωστή αντιμετώπισητο σκέφτηκα και εγώ αυτό για το μοτεράκι ότι πού ξέρω οτι και το επόμενο δεν ειναι προβληματικό; Πώς μπορεί όμως να φανεί ότι αυτό συνεχίζει να δημιουργεί το πρόβλημα;
Προς το παρόν συνεχίζουμε τους πειραματισμούς και τις απόπειρες διάγνωσης δια του αποκλεισμού.
Σήμερα που τη δοκίμασα ξανα νομίζω μου το έκανε για 1η φορά και στην αλλαγή απο 2α σε 3η αλλά δυστυχώς ήμουν με κλειστο κράνος σε κίνηση και δεν μπορώ να είμαι 100% σίγουρος.
Να πω ξανα ότι δεν έχω παράπονο ούτε απο τη χοντα ούτε απο το συνεργείο για τη μεχρι τώρα στάση τους, το παράπονο είναι προσωπικό και παραμένει γιατί δε φτιάχνεται το πρόβλημα.
Θα θέσω εγώ στο τραπέζι-αν συνεχίσει το πρόβλημα και μετά την αλλαγή εγκεφάλου- να αλλάξει ολόκληρο το σασμάν μπας και δουμε άσπρη μέρα.
δεν έχω υπόψη μου να είναι γενικευμένη αυτή η βλάβη/δυσλειτουργία και ακόμα δεν έχουμε βρει τι την προκαλεί.Εγώ ,αν είχα σκάσει τόσα λ7 για ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ,θα ζήταγα αλλαγή προϊόντος ,ή διαφορετικά ,θα απαιτούσα αντιστροφή πώλησης.
ΑΝ....λεω ΑΝ...αυτού του είδους δυσ-λειτουργία είναι σπάνια ,τότε δεν καταλαβαίνω τον λόγο που θα καλεστώ να ζήσω με το συγκεκριμένο προβληματικό προϊόν ,αντί του να πάρω ένα που να ΜΗΝ έχει το πρόβλημα.
.
ΑΝ....λεω ΑΝ...αυτού του είδους δυσ-λειτουργία είναι γενική ,αλλά την κάνουν "γαργάρα" οι πολλοί ,δεν καταλαβαίνω τον λόγο που θα καλεστώ να ζήσω με ενα προβληματικό προϊόν ,οπότε θα ήθελα τα λ7 μου πίσω.
Στην πιθανότητα να βρεθείς στα ίδια ή και να τραβήξει σε μάκρος και βάθος το πρόβλημα ή και η επίλυση του ίσως καλό θα ήταν να είσαι έτοιμος για τα νόμιμα δικαιώματα σου και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να αρχίσεις να το διερευνάς. Κράτα κάθε παραστατικό, απόδειξη από τα πάντα για αρχή.δεν έχω υπόψη μου να είναι γενικευμένη αυτή η βλάβη/δυσλειτουργία και ακόμα δεν έχουμε βρει τι την προκαλεί.
ούτε έχω υπόψη μου να ζήσω με αυτήν.
Από την άλλη αν ειναι κάτι που φτίαχνει-το φτιάχνουμε.
Αν είναι κάτι που δε φτιάχνει, το αντικαθιστούμε.
Αν χρειαστεί και δε βγει άκρη-πάντα κινούμενος στα όρια των συναλλακτικών ηθών και της καλής πίστης-ζητάμε αντικατάσταση.
για το τελευταίο σκέλος, εγώ είμαι που θέλω να δοκιμάζω και προσωπικα τη μηχανή για να έχω μέτρο σύγκρισης του πριν και του μετά. Με την ελπίδα επίσης οτι έτσι επιταχύνεται και η όλα διαδικασίαΑν σε δύο τρεις ελέγχους δεν κατάφεραν να το διορθώσουν,πολύ πιθανό να είναι πρόβλημα στο σασμάν και χρειάζεται άνοιγμα .
Για κάθε ενδεχόμενο ,όπως είπε και ο gus,κρατάς τα πάντα από αποδείξεις και επισκέψεις στο συνεργείο(υποψιάζομαι ότι διάγνωση για το πρόβλημά σου σε δελτίο ελέγχου δεν σου έδωσαν) και πας σε δικηγόρο για τα περαιτέρω .
Θα κάνεις ένα έξοδο παραπάνω αλλά είναι ο μόνος τρόπος να βιαστούν.
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι ότι βρίσκουν το πρόβλημα και σου είπαν να δουλεύεις τη μοτό;
Δυστυχώς σε τούτο τον τόπο ακόμα και τα μεγαλύτερα και επιφανέστερα ονόματα μπορεί να σε δυσαρεστήσουν αφάνταστα με την αντίδραση τους και τους τρόπους που χειρίζονται μια κατάσταση σαν αυτή.για το τελευταίο σκέλος, εγώ είμαι που θέλω να δοκιμάζω και προσωπικα τη μηχανή για να έχω μέτρο σύγκρισης του πριν και του μετά. Με την ελπίδα επίσης οτι έτσι επιταχύνεται και η όλα διαδικασία
και ναι, προς το παρόν δεν έχω λάβει δελτίο ελέγχου για οτιδήποτε
Για αυτό πρέπει να υπάρχει δεύτερο μηχανάκι....... «μικρό» και αξιόπιστο!!!!Εμένα πάντως αν με ταλαιπωρούσαν πολύ θα τους έλεγα ότι αν ήξερα ότι θα χαλάσει μέσα στην εγγύηση, θα έπαιρνα KTM.. γιατί είναι μηχαναρες...και ας χαλάνε...κατσαπλιαδες...πρέπει να έχουμε στο νου μας ότι η μηχανή για καποιους μπορεί να είναι το μοναδικό μέσο μετακίνησης τους...δεν είναι ούτε τηλεόραση ούτε μίξερ...
Νομίζω ότι το 2ο μηχανάκι αξιόπιστο κτλ πρέπει να το δώσει η αντιπροσωπεία. Αν δε βρίσκουν το πρόβλημα ας του δώσουν μια 1100 Africa μέχρι να δουν τι θα γίνει με την 1000...να δεις τότε πώς θα την βρουν τη λύση...Για αυτό πρέπει να υπάρχει δεύτερο μηχανάκι....... «μικρό» και αξιόπιστο!!!!
Η ψυχική μας υγεία, πάνω απ´ολα