Africa twin rd07a Διαφορα tips, κολπακια για τον δρομο προς την αιωνιοτητα....

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Γράψε λάθος!
Για αυτό κοιτάω το ολόκληρο να ξεμπερδεύω.

Ναι ρε συ πατριώτη, αλλά γιατι' να δώσεις τόσα λεφτά στο Boano και να πάρεις κάτι τόσο εξιδεικευμένο που αυτοί το χρησιμοποιούν σε αγωνιστική χρήση?
2.000 E χωρίς φρένα χωρίς τροχό?
Υπάρχουν τόσα μεταχειρισμένα από ΚΤΜ.
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Ρε συ με δυο λογια μπορεις να μου πεις πως μπαινει και αν του βαλεις και αποστατες στο ελατηριο εχεις θεμα; επισης αυτι ρυθμιζει; ειδα ενα παλιο σχεδιο οτι παει κατω απο το ελατηριο...
Με 2 λόγια φίλε μου δε μπορώ νασου τα πω.

Με πολλά αν έχεις όρεξη, τα έχω πει πριν απο χρόνια εδώ...:)

Βελτίωση μπροστινής ανάρτησης Africa Twin
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ναι ρε συ πατριώτη, αλλά γιατι' να δώσεις τόσα λεφτά στο Boano και να πάρεις κάτι τόσο εξιδεικευμένο που αυτοί το χρησιμοποιούν σε αγωνιστική χρήση?
2.000 E χωρίς φρένα χωρίς τροχό?
Υπάρχουν τόσα μεταχειρισμένα από ΚΤΜ.
Διότι πριν 2 χρόνια που κοιτούσα να αλλάξω τις αναρτήσεις μου, απογοτεύτηκα από την τιμή / κατάσταση / μετατροπές / χρόνος που απαιτούνταν για να βάλω μπροστινό απο 950/990 σωστά + τροχό κομπλέ + άξονες τιμονιού + ατέρμονες + σέρβις +συμαζέματα/σεταρίσματα/πατέντες. Αν είχα τα μέσα και το χρόνο, θα τα άλλαζα και θα το έκανα μόνος μου. Πίστεψέ με, η διαφορά στα λεφτά για το boano, αν και σίγουρα δεν είναι αμεληταία, αξίζει ωστε να έχω ενα κορυφαίο μπροστινό για το δικό μου μηχανάκι, καθώς και το κεφάλι μου ήσυχο.
WP από ktm έχω και πίσω αλλά ο χρόνος / χρήμα / μετατροπές που χρειάστηκαν για γίνει όπως πρέπει, άξιζαν μεν, αλλά μόνο γιατί δεν είχα λεφτά για κάτι καλύτερο (τα γράφω στην πρώτη σελίδα αυτού του θέματος). Τώρα, καλά να μαστε, θα πάω και πίσω σε sachs ή ohlins καινούριο να τελειώνω...
Τώρα, για το αν αξίζει να δώσω τόσα λεφτά πάνω της που σύνολο αξίζουν όσο 3 άφρικα μαζί, για μένα ναι! και είναι κάτι το οποίω θα αναλύσω σύντομα ;).

υ.γ το boano παίρνει τους τροχούς και φρένα του άφρικα όπως είναι
 
Τελευταία επεξεργασία:

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
υ.γ το boano παίρνει τους τροχούς και φρένα του άφρικα όπως είναι

Η εμπειρία μου μου λέει ότι αν προχωρήσεις σε μετατροπές, χρειάσεται οπωσδήποτε αναβάθμιση των ήδη αδύναμων φρένων της ΑΤ. Να το προσέξεις αυτό...
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Ξερεις κανεις τι ειναι τουτο?????? Πλαισιο rd07a μοτερ rd04 :(

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Ειχε γινει κάποια πατάτα προφανως στο μηχανάκι... χοντρή...
Οι κινητήρες είναι σχεδόν ίδιοι και μπορούν να αλλάξουν μεταξύ τους παρά τις διαφορές στα πλαίσια.
Αν δεν κάνω λάθος του 04 βγάζει ελάχιστη παραπάνω δύναμη και κατανάλωση αλλα δεν είμαι σίγουρος αν έχει να κάνει με τον κινητήρα αυτό καθεαυτό ή ρυθμίσεις καρμπιρατερ κλπ...
Αν δεν έχει καταπονηθεί είναι σαν να φοράει του 07, δεν έχεις κανένα πρόβλημα.
Μην φοβάσαι τον κινητήρα αλλά τη χρήση του.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Ρε συ οντως;;;; :(


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
υ.γ.

Υποθετικό σενάριο:
Ο τύπος που είχε το μηχανάκι έσπασε τον κινητήρα και αντί να τον επισκευάσει/αντικαταστήσει αξιοπρεπώς, έβαλε πάνω έναν όσο πιο φτηνό γινόταν (rd04 λόγω παλαιότητας) για να μπορέσει να το σπρώξει όπως όπως...

Είτε είναι έτσι είτε ο κινητήρας είναι διαμάντι προτείνω να κάνεις ότι ελέγχους είναι δυνατόν σε ανοχές, περιθώρια, φθορες κλπ ωστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Τον εχω κανει.. Λαδια δεν καιει... Ειναι υπεροχο στο δουλεμα, καδενες μια χαρα... Οπου εχω παει αναρτησεις ζαντες και λοιπα ολοι μου παν που το βρηκες το διαμαντι... Δεν ξερω τι να πω... Εσενα να φανταστω το μοτερ σου γραφει rd07 kati.......;;;;;

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
+ οτι και η αδεια γραφει rd04 :mad:

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Τον εχω κανει.. Λαδια δεν καιει... Ειναι υπεροχο στο δουλεμα, καδενες μια χαρα... Οπου εχω παει αναρτησεις ζαντες και λοιπα ολοι μου παν που το βρηκες το διαμαντι... Δεν ξερω τι να πω... Εσενα να φανταστω το μοτερ σου γραφει rd07 kati.......;;;;;

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ε τότε δεν έχεις να ξενερώνεις για τίποτα.
Αν είναι λόγω κινητήρα αυτό που ανέφερα παραπάνω, το πολύ πολυ να πήρες κανα δυο αλογάκια παραπάνω πεσκέσι. ;)

λιώσ'το
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Από οποιοδήποτε 640 ακόμα και από dukeII ΑΛΛΑ με σκληρότερο ελατήριο διότι το ελατήριο του 640 στο άφρικα ακόμα και μονοκάβαλος θα λειτουργεί στα όριά του λόγω βάρους.
Για να μπει στο africa θέλει τρόχισμα το παξιμάδι της πάνω βίδας που δένει στο πλαίσιο, μετατόπιση της τρόμπας φρένου προς τα πίσω με ένα λαμάκι (εικόνα) και τρόχισμα του "stop" που έχει για το σωληνάκι του φρένου (κυκλωμένο) αλλιώς το τελευταίο θα πιέζεται πάνω στο δοχείο της ανάρτησης και θα μπλοκάρει.



Κόστος μεταχειρισμένης ανάρτησης 640 ~100ευρώ, service κλπ ~80ευρώ, σκληρότερο ελατήριο ~120ευρώ, σύνολο ~300+. Είναι σαφώς μεγάλη αναβάθμιση και με το σωστό ελατήριο έχεις φτιάξει μια πλήρως ρυθμιζόμενη wp για africa αλλά από την άλλη αξίζει μόνο αν δε θες να διαθέσεις κάτι παραπάνω (200-400 παραπάνω) για μια καινούρια after market.

υ.γ Δείξε μας το αφρικανάκι σου!

Την ειχα βαλει στο άφρικα χωρίς σερβις, με το ελατηριο του lc4 και αντεξε 60.000 κμ. Το μηχανάκι σηκώνεται πισω 4 cm αλλα λογω μαλακού ελατηρίου αρα μεγαλου δυναμικού σαγκ μια χαρα ηταν στην οδήγηση, ίσα ισα που μειώθηκε η καστερ και εστριβε καλύτερα. Της εκανα σέρβις και συνέχισε να δουλεύει ως που πουλησα την μηχανή. Με 80 ε για το αμορτισέρ και 20 για τον σιδερα για να μου μακρύνει τα 2 σταντ εκανα μια χαρα τη δουλειά μου.

Η ανάρτηση παρεπιπτόντως ειναι ακομα στο άφρικα του νέου ιδιοκτήτη και δουλεύει μια χαρά.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Ε τότε δεν έχεις να ξενερώνεις για τίποτα.
Αν είναι λόγω κινητήρα αυτό που ανέφερα παραπάνω, το πολύ πολυ να πήρες κανα δυο αλογάκια παραπάνω πεσκέσι. ;)

λιώσ'το
Ευχαριστο ρε συ!!!! Αν μπορεις παλι επιβεβαιωσε μου παντως.. Και πες μου το πλαισιο σου ειναι rd07a η rd07 ευχαριστω εκ των προτερων!!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kyo

Μέλος
Περιοχή
ΛΑΜΙΑ
Όνομα
κωστας
Μοτό
honda c 90
transalp 600
Χωρίς να ειμαι σίγουρος ο κινητήρας σωστά γράφει rd 04 ας είναι rd 07 το πλαίσιο.Ας το δουν οι πιο σχετικοί να μας πουν.Νομιζω και στο Άφρικα που είχα το ίδιο έγραφε.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Πφφφφ ξεανχωθηκα προς το παρον... Βρηκα ολα τα engine codes για ολα τα 750... Οποτε εμενα σωστα γραφει rd04e29 θα παω γελαγωτη δευτερα να δουμε το μανουαλ... Με πηγαν στον αλλο κοσμο και με γυρισαν οι σχιστοματιδεςςςςς

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom