Africa twin rd07a Διαφορα tips, κολπακια για τον δρομο προς την αιωνιοτητα....

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Καλησπερα ομαδα!!! Ανοιγω αυτο θεμα γιατι πηρα ενα αφρικανακι και θα χρειαστω διαφορες συμβουλες!! Ξεκιναω απο το πρωτο που μου εχει καρθωθει, πισω αναρτηση απο ktm 640... Απο ποιο μοντελο αραγε κανει και αν εχει καποιος εμπειρια επι του θεματος! Ευχαριστω πολυ! Επιπλεον οποιαδηποτε αλλη πληροφορια και για αλλα πραγματα πανω στην μηχανη δεκτη!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
ο κωστας @kordix ειχε κανει μια μοντα με wp απο ktm lc4 sm .....
πολυυυυυυυυυυ παλια ...καπου στο μακρινο 2012.....
Μπροστα hyperpro ελατηρια με 10ρι λαδι ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Καλησπερα ομαδα!!! Ανοιγω αυτο θεμα γιατι πηρα ενα αφρικανακι και θα χρειαστω διαφορες συμβουλες!! Ξεκιναω απο το πρωτο που μου εχει καρθωθει, πισω αναρτηση απο ktm 640... Απο ποιο μοντελο αραγε κανει και αν εχει καποιος εμπειρια επι του θεματος! Ευχαριστω πολυ! Επιπλεον οποιαδηποτε αλλη πληροφορια και για αλλα πραγματα πανω στην μηχανη δεκτη!! Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
σιγουρα απο ktm 640 adv....
δεν θα το 'κανα....
150 το κατεμι 250 η χοντροκομψη...
ποσα πραματα θα αλλαξουν ????
σαγκ, γεωμετρια ???? κλπ...κλπ....
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Από οποιοδήποτε 640 ακόμα και από dukeII ΑΛΛΑ με σκληρότερο ελατήριο διότι το ελατήριο του 640 στο άφρικα ακόμα και μονοκάβαλος θα λειτουργεί στα όριά του λόγω βάρους.
Για να μπει στο africa θέλει τρόχισμα το παξιμάδι της πάνω βίδας που δένει στο πλαίσιο, μετατόπιση της τρόμπας φρένου προς τα πίσω με ένα λαμάκι (εικόνα) και τρόχισμα του "stop" που έχει για το σωληνάκι του φρένου (κυκλωμένο) αλλιώς το τελευταίο θα πιέζεται πάνω στο δοχείο της ανάρτησης και θα μπλοκάρει.



Κόστος μεταχειρισμένης ανάρτησης 640 ~100ευρώ, service κλπ ~80ευρώ, σκληρότερο ελατήριο ~120ευρώ, σύνολο ~300+. Είναι σαφώς μεγάλη αναβάθμιση και με το σωστό ελατήριο έχεις φτιάξει μια πλήρως ρυθμιζόμενη wp για africa αλλά από την άλλη αξίζει μόνο αν δε θες να διαθέσεις κάτι παραπάνω (200-400 παραπάνω) για μια καινούρια after market.

υ.γ Δείξε μας το αφρικανάκι σου!
 
Τελευταία επεξεργασία:

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Από οποιοδήποτε 640 ακόμα και από dukeII ΑΛΛΑ με σκληρότερο ελατήριο διότι το ελατήριο του 640 στο άφρικα ακόμα και μονοκάβαλος θα λειτουργεί στα όριά του λόγω βάρους.
Για να μπει στο africa θέλει τρόχισμα το παξιμάδι της πάνω βίδας που δένει στο πλαίσιο, μετατόπιση της τρόμπας φρένου προς τα πίσω με ένα λαμάκι (εικόνα) και τρόχισμα του "stop" που έχει για το σωληνάκι του φρένου (κυκλωμένο) αλλιώς το τελευταίο θα πιέζεται πάνω στο δοχείο της ανάρτησης και θα μπλοκάρει.



Κόστος μεταχειρισμένης ανάρτησης 640 ~100ευρώ, service κλπ ~80ευρώ, σκληρότερο ελατήριο ~120ευρώ, σύνολο ~300+. Είναι σαφώς μεγάλη αναβάθμιση και με το σωστό ελατήριο έχεις φτιάξει μια πλήρως ρυθμιζόμενη wp για africa αλλά από την άλλη αξίζει μόνο αν δε θες να διαθέσεις κάτι παραπάνω (200-400) για μια καινούρια after market.

υ.γ Δείξε μας το αφρικανάκι σου!
ορεστη εισαι κουκλοοοοοοοοοςςςςςςςςςς....
εσυ τα 'γραψες , εγω του τα 'πα.....
:prft::prft::prft::friendship:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μια ανάρτηση για μηχανάκι 150 κιλών, με σκληρότερο ελατήριο για μια άλλη 240 κιλών, γίνεται να δουλέψει σωστά; Για το αμορτισέρ λέω..... Πώς θα τα βγάλει πέρα με ένα 70% σκληρότερο ελατήριο;
Και τα 300 για τέτοια μόντα...., πολλά τα βλέπω. Κάλλιο 500€ και καινούριο after market μαραφέτι που θα δουλέψει σίγουρα και χωρίς πατέντες. Λέω εγώ τώρα...
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
αναρτησεις φρενα κλπ τα αφηνουμε οπως τα εχει η μαμα δηλαδη η βαζεις τα ιδια η βαζεις αυτο που δινει ο αφτερ μαρκετ κοζμος για το μοδελο σε βελτιστο διοτι προεχει η ασφαλεια !!!!!!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μια ανάρτηση για μηχανάκι 150 κιλών, με σκληρότερο ελατήριο για μια άλλη 240 κιλών, γίνεται να δουλέψει σωστά; Για το αμορτισέρ λέω..... Πώς θα τα βγάλει πέρα με ένα 70% σκληρότερο ελατήριο;
Και τα 300 για τέτοια μόντα...., πολλά τα βλέπω. Κάλλιο 500€ και καινούριο after market μαραφέτι που θα δουλέψει σίγουρα και χωρίς πατέντες. Λέω εγώ τώρα...
Αλλο η αποσβεση συμπιεσης και επαναφορας και αλλο πραγμα το ελατηριο
Μια χαρα θα λοιπον θα δουλευει (εφοσον μπει σωστα) ενα αμορτισερ απο οποιοδηποτε αλλο μοντελο οταν εχει το σωστο σε σκληροτητα ελατηριο
Αντε το πολυ πολυ να θελει και λιγο παχυτερο λαδι πραγμα μαλλον απιθανο γιοα τα WP που η αποσβεση τους ρυθμιζεται με πολλα κλικ
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Τα αποκαλυπτιρια θα γινουν οταν το κρινω οτι το εκανα ομορφο , εχω σκεφτει κατι πουτανιες να κανω!!!
Μα έτσι οι πουτανιές θα έχουν ακόμα πιο πολύ ενδιαφέρον αν ξέρουμε και το πριν και το μετα! :Watching:
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Μα έτσι οι πουτανιές θα έχουν ακόμα πιο πολύ ενδιαφέρον αν ξέρουμε και το πριν και το μετα! :Watching:
Χαχαχα ισχυει... Δεν θα αλλαξει και πολυ εξωτερικα αλλα δεν το θελω τοσο παπουδιστικο


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Άντε μπράβο!
Κούκλα και πεντακάθαρη φαίνεται!
Ότι καλύτερο εύχομαι και να το ευχαριστηθείτε αμφότεροι όσο δε πάει...
Βίον ανθόσπαρτο!
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Αλλο η αποσβεση συμπιεσης και επαναφορας και αλλο πραγμα το ελατηριο
Μια χαρα θα λοιπον θα δουλευει (εφοσον μπει σωστα) ενα αμορτισερ απο οποιοδηποτε αλλο μοντελο οταν εχει το σωστο σε σκληροτητα ελατηριο
Αντε το πολυ πολυ να θελει και λιγο παχυτερο λαδι πραγμα μαλλον απιθανο γιοα τα WP που η αποσβεση τους ρυθμιζεται με πολλα κλικ
Κώστα δεν είναι έτσι. Εμένα η ανάρτηση που έβαλα από ktm 620 (με σκληρότερο βέβαια ελατήριο) δεν δούλευε σωστά (ακόμα και με τερματισμένα τα κλικς της επαναφοράς πάλι επανέφερε πολύ γρήγορα) μέχρι να κάνω revalving. Μετά έστρωσε.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Κώστα δεν είναι έτσι. Εμένα η ανάρτηση που έβαλα από ktm 620 (με σκληρότερο βέβαια ελατήριο) δεν δούλευε σωστά (ακόμα και με τερματισμένα τα κλικς της επαναφοράς πάλι επανέφερε πολύ γρήγορα) μέχρι να κάνω revalving. Μετά έστρωσε.
Το service και revalving σε άγνωστη μεταχειρισμένη ανάρτηση εξυπακούεται πριν τη βάλουμε πάνω.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κώστα δεν είναι έτσι. Εμένα η ανάρτηση που έβαλα από ktm 620 (με σκληρότερο βέβαια ελατήριο) δεν δούλευε σωστά (ακόμα και με τερματισμένα τα κλικς της επαναφοράς πάλι επανέφερε πολύ γρήγορα) μέχρι να κάνω revalving. Μετά έστρωσε.
Κι εγω αυτα ξερω κι αυτα εχω αντιμετωπισει.
Το καλυτερο αμορτισερ του κοσμου να εχεις, οταν ειναι σετ με το ελατηριο, οπως τωρα καλη ωρα, δεν προκειται να δουλεψει σωστα με ενα αλλο ελατηριο με +50-60% σκληροτητα.
Τωρα αν ειναι αποδεκτο το ποσοστο που χανει το αμορτισερ σε αποτελεσματικοτητα, αυτη ειναι αλλη κουβεντα κι εχει να κανει με το χρηστη. Αλλα δε μπορουμε να λεμε οτι "κανει" γενικως.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κώστα δεν είναι έτσι. Εμένα η ανάρτηση που έβαλα από ktm 620 (με σκληρότερο βέβαια ελατήριο) δεν δούλευε σωστά (ακόμα και με τερματισμένα τα κλικς της επαναφοράς πάλι επανέφερε πολύ γρήγορα) μέχρι να κάνω revalving. Μετά έστρωσε.
Mεταχειρισμενο απο 620 ετσι; Και με ποσα χλμ στην πλατη του; Αλλαχτηκε πρωτα το λαδι και παλι δεν δουλευε σε καμια ρυθμιση;

Κι εγω αυτα ξερω κι αυτα εχω αντιμετωπισει.
Το καλυτερο αμορτισερ του κοσμου να εχεις, οταν ειναι σετ με το ελατηριο, οπως τωρα καλη ωρα, δεν προκειται να δουλεψει σωστα με ενα αλλο ελατηριο με +50-60% σκληροτητα.
Τωρα αν ειναι αποδεκτο το ποσοστο που χανει το αμορτισερ σε αποτελεσματικοτητα, αυτη ειναι αλλη κουβεντα κι εχει να κανει με το χρηστη. Αλλα δε μπορουμε να λεμε οτι "κανει" γενικως.
Αγοραζει καποιος μια μοτο η οποια εχει ενα ποιοτικο αμορτισερ πληρως ρυθμιζομενο με ενα ελατηριο καταλληλο για αναβατη 80 κιλων Αυτος ο καποιος ομως ειναι 120 κιλα (+50% που αναφερεις) Αλλαζει και βαζει το καταλληλο ελατηριο Το αμορτισερ τωρα θα δουλευει σωστα;
Το ιδιο και αν η ιδια μοτοσυκλετα με τον 80ακιλο αναβατη φορτωθει με +50% επιπλεον βαρος ας πουμε για ενα ταξιδι ή απλα μεταφερει συνεπιβατη
Οι απαντησεις ειναι δυο: Ναι αν οι ρυθμισεις αποσβεσεων επαρκουν και Οχι αν οι ρυθμισεις δεν επαρκουν
Αν η απαντηση ειναι ναι τοτε το αμορτισερ κανενα ποσοστο αποτελεσματικοτητας δεν χανει

Παντως στο "Αλλα δε μπορουμε να λεμε οτι "κανει" γενικως" μαλλον δικιο εχεις!
 
Top Bottom