Tο ΑΤ750 το εχω οδηγησει ελαχιστα
Το ΤΑ650 ομως νομιζω οτι το εχω ξεζουμισει
Αρα λοιπον η γνωμη μου για το ΑΤ750 ισως να μην ειναι και τοσο εγκυρη σε αντιθεση φυσικα με αυτην που εχω για το ΤΑ650
Το ΑΤ750 λοιπον αν και σαφως ποιοτικοτερο σε επιμερους ξαρτηματα απο το ΤΑ650 εγω δεν θα το προτιμουσα, ειδικα για χωματινες βολτες Ειναι πιο μακρυ απο το ΤΑ650, πιο βαρυ, αλλα το κυριοτερο εχει πολυ βαρια αισθηση το μπροστινο κομματι του Δεν ξερω αν αυτο οφειλεται στο παραπανω βαρος μπροστα ή στην γωνια καστερ Σε καθε περιπτωση παντως μου φανηκε αρκετα πιο δυσχρηστο στο χωμα Απο την αλλη ομως εχει σαφως καλυτερη θεση οδγησης απο το ΤΑ για χωματινη χρηση, εχει μπροστα κατα 2mm μεγαλυτερη διαμετρο καλμιων και κατα 20mm μεγαλυτερη διαδρομη απο το ΤΑ Και φυσικα εχει σαφως πιο ροπατο κιντηρα λογω των επιπλεον κυβικων Και ειναι και made in Japan με οτι αυτο συνεπαγεται σε ποιοτητα κατασκευης
Το ΤΑ650 απο την αλλη αν και παραγοταν σε Ιταλια αρχικα και Ισπανια κατοπιν δεν εχει τιποτα να ζηλεψει σε ποιοτητα κατασκευης απο το ΑΤ στον τομεα δε της αξιοπιστιας ειναι αρκετα σκαλια παραπανω Και αυτο δεν αφορα μονο τον κινητηρα αλλα ολο το συνολο (ανρτησεις, ρουλεμαν τροχων, οργανα, ηλεκτρικα,...τα παντα) Ειναι ισως οτι πιο αξιοπιστ κυκλοφορει στον δρομο!
Η θεση οδηγησης για χωματινη οδηγηση δεν ειναι οτι καλυτερο κυριως λογω σχηματος ρεζερβουαρ, τιμονιου και σελας Η σελα διορθωνεται με γεμισμα της ωστε πλεον να μην εισαι τοσο "μεσα" στο μηχανακι Τιμονι μπαινει φυσικα αλλο Μενει λοιπον το ρεζερβουαρ για το οποιο δεν μπορει να γινει κατι Και ειναι ιδιαιτερα ενοχλτικο αφου σε ορθια θεση αναγκαζει τα ποδια να ανοιγουν και να μν μπορουν να το σφιξουν Σε (εντονα) ανηφορικα δε κομματια τα πραγματα μπορουν να γινου εως και πολυ δυσκολα για τον αναβατη αφου αναγκζεται να τραβιεται απο το τιμονι Παρ' ολα αυτα θα περασει σχεδον απο παντου Και ας βρισκει συχνα ηποδια του κινητηρα κατω Νοιζω ομως οτι και το ΑΤ δεν εχει και αυτο μεγαλη αποσταση απο το εδαφος
Ο κινητηρας του ΤΑ ειναι απιστευτα βαρετος (αλλα και του ΑΤ δεν πρεπει να ειναι και πολυ καλυτερος) αλλα ταυτοχρονα η λειτουργεια του ειναι αγχωλιτικη Μπορεις να οδηγεις ολη ερα και το βραδυ να νοιθεις ξεκουραστος λες και πεταχτηκες καπου διπλα για καφε Σε αυτο φυσικα συνηγορουν τοσο οι ενδοτικες του αναρτησεις οσο και η ομοιογενεια που χαρακτηριζει το ΤΑ
Αυτα προς το παρον...
και συγνωμη αν καποιες λεξεις ειναι κομμενε ή δυσαναγνωστες Τα εχει "παιξει" το πληκτρολογιο