Africa twin xrv750 vs transalp 650

Kostas Hondakis

You Only Ride Once
Περιοχή
Νέα Σμύρνη Αττικής-Ηράκλειο Κρήτης
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
Honda CB1000R
Καλησπερα παιδια και καλη ανασταση να εχουμε. Επειδη εχω ενα δίλλημα θα ηθελα τη βοηθεια σας. Σκεφτομαι να παρω ενα on off μηχανακι, ειναι το πρωτο μου on off και σαν γνησιος χοντακης ρωταω λοιπον. XRV750 η transalp 650?

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
και τα 2 μοιραζονται το ιδιο dna,αδελφακια ειναι με ψιλοδιαφορες μεταξυ τους ετσι για να μην τα λενε διδυμα.
οποιο σ αρεσει πιο πολυ και βρεις σε καλυτερη κατασταση παρτο.

να ξερεις ομως σε σχεση με το honda cb1000r που πιθανος εχεις θα σου φανουνε μαουνες και ταφοι
 
Τελευταία επεξεργασία:

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
και τα 2 μοιραζονται το ιδιο dna,αδελφακια ειναι με ψιλοδιαφορες μεταξυ τους ετσι για να μην τα λενε διδυμα.
οποιο σ αρεσει πιο πολυ και βρεις σε καλυτερη κατασταση παρτο.

να ξερεις ομως σε σχεση με το honda cb1000r που πιθανος εχεις θα σου φανουνε μαουνες και ταφοι
Το ιδιο του λεω και εγω, αλλα για αρχη και για να κανει και χωματαδες χαλαρα να δει πως ειναι κι αν το γουσταρει (και ποσο;;; ) καλυτερα να μην παρει μεγαλυτερο και γρηγοροτερο..
Εγω θα προτεινα το transalp αλλα δεν εχω ιδεα απο αυτο το μοντελο, οποτε ισως οι γνωστες να του πουν 2-3 τιπς θετικα η αρνητικα ή τυχον στανταρ προβληματα για το καθε μηχανακι ωστε να εχει ενα μπουσουλα οταν βγει στη γυρα για αγορα ;)
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Πάρε transalp που μπορείς να το βρεις πιο εύκολα σε καλή κατάσταση, μια που ήταν σε κυκλοφορία για κάποια χρόνια πιο μετά από το αφρικα. Επίσης δεν έχει τα κλασσικά προβληματακια του αφρικα (καμπάνα, ανορθωτής, αντλία βενζίνης). Ο λόγος που πήρα εγώ αφρικα και όχι transalp ήταν ο μεγαλύτερος όγκος του πρώτου που ταίριαζε περισσότερο στα δικά μου κυβικά.
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Όποιος έχει καλό xrv750 δεν το πουλάει ή ζητάει πολλά ενώ με το xl650v μπορείς να βρεις φορτωμένο σε καλά λεφτά.

Μέλη των pouroduro έχουν εμπειρία σε χώμα και κροκαλοκαταστάσεις με το 650..
Η άποψη τους έχει ΤΗΝ βαρύτητα.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Το καλό το μοντέλο , το γρήγορο


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μιλάς τα τελευταία με τις μαύρες ζάντες?
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ειχα 2 xrv 750 ενω αρχικα ηθελα xlv 650.
Δεν το μετανιωσα, αντιθετα αγαπησα τις αφρικανες.
Στην περιπτωση σου θα επελεγα κατι πιο μικρο πιο ελαφρυ και μονοκυλινδρο ομως.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Ε ναι , αυτά είναι πιο γρήγορα !


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εγώ γιατί θυμάμαι ότι δεν έχουν διαφορές στο μοτέρ?
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Ειχα 2 xrv 750 ενω αρχικα ηθελα xlv 650.
Δεν το μετανιωσα, αντιθετα αγαπησα τις αφρικανες.
Στην περιπτωση σου θα επελεγα κατι πιο μικρο πιο ελαφρυ και μονοκυλινδρο ομως.
Θα ταξιδεύουμε και παράλληλα όποτε καλύτερα να μην είναι μόνο κύλινδρο,άσε που θα ξενερώσει από το χιλιάρι του 2012 αν πάει σε παλιό μόνο κύλινδρο..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Θα ταξιδεύουμε και παράλληλα όποτε καλύτερα να μην είναι μόνο κύλινδρο,άσε που θα ξενερώσει από το χιλιάρι του 2012 αν πάει σε παλιό μόνο κύλινδρο..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Πες του φιλου να παρει......"Κουλουρι" που παει παντου κ τα κανει ολα.......αν ταξιδευει μαζι με τα ΚΤΜια σας.....οτι κ να παρει......θα φτανει σιγουρα στο προορισμο...χαχαχα !!!!!
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Εχεις οδηγησει καποιο απ αυτα?Τι οδηγος εισαι (μια που βλεπω οτι εισαι και νεαρος)?σου αρεσει να οδηγας και να απολαμβανεις απλα ?Η εισαι της αδρεναλινης?
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Tο ΑΤ750 το εχω οδηγησει ελαχιστα
Το ΤΑ650 ομως νομιζω οτι το εχω ξεζουμισει

Αρα λοιπον η γνωμη μου για το ΑΤ750 ισως να μην ειναι και τοσο εγκυρη σε αντιθεση φυσικα με αυτην που εχω για το ΤΑ650
Το ΑΤ750 λοιπον αν και σαφως ποιοτικοτερο σε επιμερους ξαρτηματα απο το ΤΑ650 εγω δεν θα το προτιμουσα, ειδικα για χωματινες βολτες Ειναι πιο μακρυ απο το ΤΑ650, πιο βαρυ, αλλα το κυριοτερο εχει πολυ βαρια αισθηση το μπροστινο κομματι του Δεν ξερω αν αυτο οφειλεται στο παραπανω βαρος μπροστα ή στην γωνια καστερ Σε καθε περιπτωση παντως μου φανηκε αρκετα πιο δυσχρηστο στο χωμα Απο την αλλη ομως εχει σαφως καλυτερη θεση οδγησης απο το ΤΑ για χωματινη χρηση, εχει μπροστα κατα 2mm μεγαλυτερη διαμετρο καλμιων και κατα 20mm μεγαλυτερη διαδρομη απο το ΤΑ Και φυσικα εχει σαφως πιο ροπατο κιντηρα λογω των επιπλεον κυβικων Και ειναι και made in Japan με οτι αυτο συνεπαγεται σε ποιοτητα κατασκευης
Το ΤΑ650 απο την αλλη αν και παραγοταν σε Ιταλια αρχικα και Ισπανια κατοπιν δεν εχει τιποτα να ζηλεψει σε ποιοτητα κατασκευης απο το ΑΤ στον τομεα δε της αξιοπιστιας ειναι αρκετα σκαλια παραπανω Και αυτο δεν αφορα μονο τον κινητηρα αλλα ολο το συνολο (ανρτησεις, ρουλεμαν τροχων, οργανα, ηλεκτρικα,...τα παντα) Ειναι ισως οτι πιο αξιοπιστ κυκλοφορει στον δρομο!
Η θεση οδηγησης για χωματινη οδηγηση δεν ειναι οτι καλυτερο κυριως λογω σχηματος ρεζερβουαρ, τιμονιου και σελας Η σελα διορθωνεται με γεμισμα της ωστε πλεον να μην εισαι τοσο "μεσα" στο μηχανακι Τιμονι μπαινει φυσικα αλλο Μενει λοιπον το ρεζερβουαρ για το οποιο δεν μπορει να γινει κατι Και ειναι ιδιαιτερα ενοχλτικο αφου σε ορθια θεση αναγκαζει τα ποδια να ανοιγουν και να μν μπορουν να το σφιξουν Σε (εντονα) ανηφορικα δε κομματια τα πραγματα μπορουν να γινου εως και πολυ δυσκολα για τον αναβατη αφου αναγκζεται να τραβιεται απο το τιμονι Παρ' ολα αυτα θα περασει σχεδον απο παντου Και ας βρισκει συχνα ηποδια του κινητηρα κατω Νοιζω ομως οτι και το ΑΤ δεν εχει και αυτο μεγαλη αποσταση απο το εδαφος
Ο κινητηρας του ΤΑ ειναι απιστευτα βαρετος (αλλα και του ΑΤ δεν πρεπει να ειναι και πολυ καλυτερος) αλλα ταυτοχρονα η λειτουργεια του ειναι αγχωλιτικη Μπορεις να οδηγεις ολη ερα και το βραδυ να νοιθεις ξεκουραστος λες και πεταχτηκες καπου διπλα για καφε Σε αυτο φυσικα συνηγορουν τοσο οι ενδοτικες του αναρτησεις οσο και η ομοιογενεια που χαρακτηριζει το ΤΑ

Αυτα προς το παρον...
και συγνωμη αν καποιες λεξεις ειναι κομμενε ή δυσαναγνωστες Τα εχει "παιξει" το πληκτρολογιο :(
 

Kostas Hondakis

You Only Ride Once
Περιοχή
Νέα Σμύρνη Αττικής-Ηράκλειο Κρήτης
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
Honda CB1000R
Εχεις οδηγησει καποιο απ αυτα?Τι οδηγος εισαι (μια που βλεπω οτι εισαι και νεαρος)?σου αρεσει να οδηγας και να απολαμβανεις απλα ?Η εισαι της αδρεναλινης?
Κοιτα δεν εχω οδηγήσει κατι απο αυτα.. Ειμαι κατα κυριο λογο συντηρητικός οδηγος. Δεν κάνω πολλα πολλα με τη μηχανη. Μου αρεσει να καβαλαω και να απολαμβανω τη βολτα χωρις βεβαια να λείπουν και τα ξεσπασματα αδρεναλίνης.

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Οδηγησετα,αν εισαι ηρεμος οπως λες οδηγος θα κουμπωσεις μια χαρα σε αυτα,παρολα αυτα οδηγησετα (τουλαχιστον ενα απ αυτα).
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
κ τα δυο μοντελα ειναι ακρως ιδανικα για χαλαρη τουριστικη χρηση με ρυθμους λογικης κ δυνατοτητες για εκτος δρομου εξορμησεις.
αξιοπιστα μοτερια που σε πανε παντου.
το ΑΤ το χω οδηγησει κατι βολτες κ 1-2 ταξιδια ενω το ΤΑ το χω 11 χρονια πλεον.
ειναι δικυκλα που την μια μερα εισαι Μοναχο για 10ημερο στις Αλπεις κ την επομενη βολταρεις σε χησακι του Αιγαιου με το ετερο ημισι συντροφια!
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
To 750 έχει καλύτερη αυτονομία, πολυ καλό φέρινγκ, χαλια σελα, ανθεκτική ποδιά, μεγαλύτερη αποσταση απο το εδαφος, λίγο πιο στιβαρό μπροστινό με ισχυρή μεταλλική γέφυρα και περισσότερο χώρο στο μαστόρεμα, πχ βγαίνει το αμορτισέρ πιο εύκολα.

Το 650 έχει άνετη σέλα, μοτέρ λιγότερο πιεσμένο (το 750 είναι ένα ξεχυλωμένο 650), είναι πιο ελαφρύ και πιο μαζεμένο, έχει καλύτερο αμορτισέρ, έχει δείκτη βενζίνης.

Και τα δύο μετά τα 130-140 καίνε πολύ, είναι ας πούμε δικύλινδρα με επιδόσεις μονοκύλινδρου. Οπότε αν το ψάχνεις κυρίως για χωμάτινη χρήση, ένα φεριγκάτο μονοκύλινδρο πχ f650 ντακάρ ή τενερε 660 (το παλιό) ή dominator 650 είναι προτιμώτερο.

Δεν χαλάνε, εννοείται αυτό.
 
Top Bottom