Συμπληρωνω για το ΤΑ650:
Η καλυψη απο τον αερα δεν ειναι καλη λογω της κοντης ζελατινας Φυσικα διορθωνεται με αλλη μεγαλυτερη αφτερ μαρκετ αλλα τοτε -και ειναι προσωπικη αποψη αυτη- τοτε γινεται αισθητικα (για καποιους πιο) χαλια
Οι δισκοπλακες μπρος πισω ειναι μικροτερες απο αυτες του ΑΤ750 οποτε θεωρητικα υπολειπεται σε αυτον τον τομεα Θεωρητικα, γιατι στην πραξη το πισω φρενο ειναι απολυτως προοδευτικο και οσο πρεπει δυνατο ενω και το μπροστα δεν ειναι κακο για τις συνηθεις ταχυτητες που μπορει να ταξιδευει, την επιταχυνση που μπορει να επιτυχει, και την σε νορμαλ πλαισια χωματινη χρηση που θα κανει καποιος
Επισης την ιδια μεταλικη γεφυρα που εχει το ΑΤ στο μπροστινο τηνεχει και το ΤΑ Η σελα του ΑΤ περαν οτι ειναι αβολη για πολυωρη χρηση οπως πολλοι λενε ειναι και σχετικα μικρη σε μηκος οποτε και καποιους σε δικαβαλο τους ζοριζει
Για το μαστορεμα που λεει δεν εχω αποψη για το ΑΤ αλλα στο ΤΑ πραγματι μερικα κομματια ειναι πολυ στριμωγμενα και καποιες εργασιες απαιτουν πολυ χρονο αφου πρεπει να λυσει καποιος ενα σκασμο πραγματα (πχ ρυθμισμα βαλβιδων)
Η αυτονομια του ΑΤ πιθανον να ειναι μεγαλυτερη αλλα αν αυτο συμβαινει τοτε μαλλον οφειλεται περισσοτερο στο οτι εχει μεγαλυτερο ρεζερβουαρ παρα οτι καιει λιγοτερο
Μικρη λεπτομερεια (για καποιους) στο ΤΑ650 αλλα που εμενα με εχει βολεψει απιστευτα ειναι ο χωρος κατω απο την σελα Σε αυτον χωρανε και τοποθετω στις βολτες τα εξης: 2 σαμπρελες, ολα τα απαραιτητα για μικροεπισκευες εργαλεια, 3 λεβιεδες, μια προεκταση των λεβιεδων, μια τηλεσκοπικη ποδηλατικη τρομπα, λιγο υγρο σαπουνι, τα προστατευτικα των τροχων κατα το ξεζανταρισμα του λαστιχου, μισο ρολο κ@λοχαρτο και τελος μενει και λιγος χωρος!
Η καλυψη απο τον αερα δεν ειναι καλη λογω της κοντης ζελατινας Φυσικα διορθωνεται με αλλη μεγαλυτερη αφτερ μαρκετ αλλα τοτε -και ειναι προσωπικη αποψη αυτη- τοτε γινεται αισθητικα (για καποιους πιο) χαλια
Οι δισκοπλακες μπρος πισω ειναι μικροτερες απο αυτες του ΑΤ750 οποτε θεωρητικα υπολειπεται σε αυτον τον τομεα Θεωρητικα, γιατι στην πραξη το πισω φρενο ειναι απολυτως προοδευτικο και οσο πρεπει δυνατο ενω και το μπροστα δεν ειναι κακο για τις συνηθεις ταχυτητες που μπορει να ταξιδευει, την επιταχυνση που μπορει να επιτυχει, και την σε νορμαλ πλαισια χωματινη χρηση που θα κανει καποιος
Και στα απο πανω που εγραψε ο kordix να πω οτι συμφωνω οτι αν το θελεις για περισσοτερο χωματινη χρηση παρα ασφαλτινη να προτιμησεις ενα φεριγκατο μονοκυλινδρο απο τα dominator 650, τενερε 660, f650 ντακάρ και με αυτην κατα την γνωμη μου σειρα προτιμησης Παντως οι επιδοσεις τους και κυριως του ΑΤ -και νομιζω οτι ειναι υπερβολικος ο kordix- δεν ειναι δα και μονοκυλιδρου, ειδικα δε οχι αυτων στα οποια αναφερθηκεTo 750 έχει καλύτερη αυτονομία, πολυ καλό φέρινγκ, χαλια σελα, ανθεκτική ποδιά, μεγαλύτερη αποσταση απο το εδαφος, λίγο πιο στιβαρό μπροστινό με ισχυρή μεταλλική γέφυρα και περισσότερο χώρο στο μαστόρεμα, πχ βγαίνει το αμορτισέρ πιο εύκολα.
Το 650 έχει άνετη σέλα, μοτέρ λιγότερο πιεσμένο (το 750 είναι ένα ξεχυλωμένο 650), είναι πιο ελαφρύ και πιο μαζεμένο, έχει καλύτερο αμορτισέρ, έχει δείκτη βενζίνης.
Και τα δύο μετά τα 130-140 καίνε πολύ, είναι ας πούμε δικύλινδρα με επιδόσεις μονοκύλινδρου. Οπότε αν το ψάχνεις κυρίως για χωμάτινη χρήση, ένα φεριγκάτο μονοκύλινδρο πχ f650 ντακάρ ή τενερε 660 (το παλιό) ή dominator 650 είναι προτιμώτερο.
Δεν χαλάνε, εννοείται αυτό.
Επισης την ιδια μεταλικη γεφυρα που εχει το ΑΤ στο μπροστινο τηνεχει και το ΤΑ Η σελα του ΑΤ περαν οτι ειναι αβολη για πολυωρη χρηση οπως πολλοι λενε ειναι και σχετικα μικρη σε μηκος οποτε και καποιους σε δικαβαλο τους ζοριζει
Για το μαστορεμα που λεει δεν εχω αποψη για το ΑΤ αλλα στο ΤΑ πραγματι μερικα κομματια ειναι πολυ στριμωγμενα και καποιες εργασιες απαιτουν πολυ χρονο αφου πρεπει να λυσει καποιος ενα σκασμο πραγματα (πχ ρυθμισμα βαλβιδων)
Η αυτονομια του ΑΤ πιθανον να ειναι μεγαλυτερη αλλα αν αυτο συμβαινει τοτε μαλλον οφειλεται περισσοτερο στο οτι εχει μεγαλυτερο ρεζερβουαρ παρα οτι καιει λιγοτερο
Μικρη λεπτομερεια (για καποιους) στο ΤΑ650 αλλα που εμενα με εχει βολεψει απιστευτα ειναι ο χωρος κατω απο την σελα Σε αυτον χωρανε και τοποθετω στις βολτες τα εξης: 2 σαμπρελες, ολα τα απαραιτητα για μικροεπισκευες εργαλεια, 3 λεβιεδες, μια προεκταση των λεβιεδων, μια τηλεσκοπικη ποδηλατικη τρομπα, λιγο υγρο σαπουνι, τα προστατευτικα των τροχων κατα το ξεζανταρισμα του λαστιχου, μισο ρολο κ@λοχαρτο και τελος μενει και λιγος χωρος!