Africa twin xrv750 vs transalp 650

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Συμπληρωνω για το ΤΑ650:
Η καλυψη απο τον αερα δεν ειναι καλη λογω της κοντης ζελατινας Φυσικα διορθωνεται με αλλη μεγαλυτερη αφτερ μαρκετ αλλα τοτε -και ειναι προσωπικη αποψη αυτη- τοτε γινεται αισθητικα (για καποιους πιο) χαλια

Οι δισκοπλακες μπρος πισω ειναι μικροτερες απο αυτες του ΑΤ750 οποτε θεωρητικα υπολειπεται σε αυτον τον τομεα Θεωρητικα, γιατι στην πραξη το πισω φρενο ειναι απολυτως προοδευτικο και οσο πρεπει δυνατο ενω και το μπροστα δεν ειναι κακο για τις συνηθεις ταχυτητες που μπορει να ταξιδευει, την επιταχυνση που μπορει να επιτυχει, και την σε νορμαλ πλαισια χωματινη χρηση που θα κανει καποιος

To 750 έχει καλύτερη αυτονομία, πολυ καλό φέρινγκ, χαλια σελα, ανθεκτική ποδιά, μεγαλύτερη αποσταση απο το εδαφος, λίγο πιο στιβαρό μπροστινό με ισχυρή μεταλλική γέφυρα και περισσότερο χώρο στο μαστόρεμα, πχ βγαίνει το αμορτισέρ πιο εύκολα.

Το 650 έχει άνετη σέλα, μοτέρ λιγότερο πιεσμένο (το 750 είναι ένα ξεχυλωμένο 650), είναι πιο ελαφρύ και πιο μαζεμένο, έχει καλύτερο αμορτισέρ, έχει δείκτη βενζίνης.

Και τα δύο μετά τα 130-140 καίνε πολύ, είναι ας πούμε δικύλινδρα με επιδόσεις μονοκύλινδρου. Οπότε αν το ψάχνεις κυρίως για χωμάτινη χρήση, ένα φεριγκάτο μονοκύλινδρο πχ f650 ντακάρ ή τενερε 660 (το παλιό) ή dominator 650 είναι προτιμώτερο.

Δεν χαλάνε, εννοείται αυτό.
Και στα απο πανω που εγραψε ο kordix να πω οτι συμφωνω οτι αν το θελεις για περισσοτερο χωματινη χρηση παρα ασφαλτινη να προτιμησεις ενα φεριγκατο μονοκυλινδρο απο τα dominator 650, τενερε 660, f650 ντακάρ και με αυτην κατα την γνωμη μου σειρα προτιμησης Παντως οι επιδοσεις τους και κυριως του ΑΤ -και νομιζω οτι ειναι υπερβολικος ο kordix- δεν ειναι δα και μονοκυλιδρου, ειδικα δε οχι αυτων στα οποια αναφερθηκε

Επισης την ιδια μεταλικη γεφυρα που εχει το ΑΤ στο μπροστινο τηνεχει και το ΤΑ Η σελα του ΑΤ περαν οτι ειναι αβολη για πολυωρη χρηση οπως πολλοι λενε ειναι και σχετικα μικρη σε μηκος οποτε και καποιους σε δικαβαλο τους ζοριζει
Για το μαστορεμα που λεει δεν εχω αποψη για το ΑΤ αλλα στο ΤΑ πραγματι μερικα κομματια ειναι πολυ στριμωγμενα και καποιες εργασιες απαιτουν πολυ χρονο αφου πρεπει να λυσει καποιος ενα σκασμο πραγματα (πχ ρυθμισμα βαλβιδων)
Η αυτονομια του ΑΤ πιθανον να ειναι μεγαλυτερη αλλα αν αυτο συμβαινει τοτε μαλλον οφειλεται περισσοτερο στο οτι εχει μεγαλυτερο ρεζερβουαρ παρα οτι καιει λιγοτερο

Μικρη λεπτομερεια (για καποιους) στο ΤΑ650 αλλα που εμενα με εχει βολεψει απιστευτα ειναι ο χωρος κατω απο την σελα Σε αυτον χωρανε και τοποθετω στις βολτες τα εξης: 2 σαμπρελες, ολα τα απαραιτητα για μικροεπισκευες εργαλεια, 3 λεβιεδες, μια προεκταση των λεβιεδων, μια τηλεσκοπικη ποδηλατικη τρομπα, λιγο υγρο σαπουνι, τα προστατευτικα των τροχων κατα το ξεζανταρισμα του λαστιχου, μισο ρολο κ@λοχαρτο και τελος μενει και λιγος χωρος!
 

Kostas Hondakis

You Only Ride Once
Περιοχή
Νέα Σμύρνη Αττικής-Ηράκλειο Κρήτης
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
Honda CB1000R
Παιδιά το μηχανάκι το Θελω κυρίως για βολτες. Οχι καθαρα για χωμα.. Απλα στη διαδρομη που θα κανω αμα τυχει χωμα να μπορω να ταξιδεψω πανω σε αυτο ανετα οσα χιλιόμετρα κι αν ειναι. Σημερα οδηγησα ενα ΤΑ650, αρκετα ελαφρυ και ευκολοδηγητο, μονο μειονέκτημα που βρηκα ήταν όταν οδήγησα ορθιος ημουν λιγο σκυφτος,υποθετω λογο πιο χαμηλου τιμονιου. Μενει να δοκιμάσω και το ΑΤ750. Απλα για τον αγκο μου νομιζω θα μου καθοταν καλύτερα το ΑΤ, σαν πιο ογκώδες που ειναι.


Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Παντως οι επιδοσεις τους και κυριως του ΑΤ -και νομιζω οτι ειναι υπερβολικος ο kordix- δεν ειναι δα και μονοκυλιδρου, ειδικα δε οχι αυτων στα οποια αναφερθηκε

Μικρη λεπτομερεια (για καποιους) στο ΤΑ650 αλλα που εμενα με εχει βολεψει απιστευτα ειναι ο χωρος κατω απο την σελα Σε αυτον χωρανε και τοποθετω στις βολτες τα εξης: 2 σαμπρελες, ολα τα απαραιτητα για μικροεπισκευες εργαλεια, 3 λεβιεδες, μια προεκταση των λεβιεδων, μια τηλεσκοπικη ποδηλατικη τρομπα, λιγο υγρο σαπουνι, τα προστατευτικα των τροχων κατα το ξεζανταρισμα του λαστιχου, μισο ρολο κ@λοχαρτο και τελος μενει και λιγος χωρος!
Ενω το άφρικα έχει πραγματική τελική 180, επειδή δεν εχει 6η ταχύτητα δουλεύει ψηλά μετά τα 140, οπότε στην πραγματική ζωή πχ φορτωμένο με σαμάρια θα ταξιδέψει με 140/6500 στροφές αν θυμάμαι καλά, αλλά θα κάψει πάνω από 8 λίτρα στα 100 και μπόλικο λάδι ανάλογα με τα πόσα χιλιόμετρα έχει. Οπότε για μένα στην πράξη, δεν εχει επιδόσεις αντίστοιχες ενός 750 δικύλινδρου.

Αυτός είναι και ο λόγος που το έδωσα, ενω το καραγούσταρα σε όλα εκτός από τους ανοιχτούς δρόμους και κύλισα στα ευρωπαϊκά :happy:. Ήθελα και θέλω στο ταξίδι φορτωμένος να εχω εύκολα και χαλαρά τα 140. Όσο και να αποφεύγει κανείς την εθνική σε ένα μεγάλο ταξίδι είναι αναγκαστικά μέσα.
Με το άφρικα, όταν ας πούμε γύριζα από το ταξίδι στην Τουρκία που είχαμε πάει με τον Παντελή, έχοντας κάνει 5.000 km εκεί, από Κωνσταντινούπολη προς Αθήνα σερί, μου έκαψε 9,5 λίτρα στα 100 με 130-140 φορτωμένο με σαμάρια και κεντρική βαλίτσα, με 2 δόντια πιο μακρύ γρανάζωμα, μονοκάβαλο και πάνω από μισό λίτρο λάδι ως την Κατερίνη. Ε για το υπόλοιπο ταξίδι κράτησα το γκάζι στα 120. (Μέσα στην πόλη ή σε στριφτερές βόλτες με όχι και τόσο ήρεμη οδήγηση σε επαρχιακούς, δεν μου έκαιγε λάδια).

Και το άφρικα έχει μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα.




Πάντως αν ξαναγόραζα τώρα, θα έπαιρνα xlv 650 γιατί είναι ευκολότερο να βρεθεί κάποιο καθαρό και είναι πιο άνετο και πιο αξιόπιστο. Τα αφρικανάκια πάλιωσαν για τα καλά.
 

Kostas Hondakis

You Only Ride Once
Περιοχή
Νέα Σμύρνη Αττικής-Ηράκλειο Κρήτης
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
Honda CB1000R
Ενω το άφρικα έχει πραγματική τελική 180, επειδή δεν εχει 6η ταχύτητα δουλεύει ψηλά μετά τα 140, οπότε στην πραγματική ζωή πχ φορτωμένο με σαμάρια θα ταξιδέψει με 140/6500 στροφές αν θυμάμαι καλά, αλλά θα κάψει πάνω από 8 λίτρα στα 100 και μπόλικο λάδι ανάλογα με τα πόσα χιλιόμετρα έχει. Οπότε για μένα στην πράξη, δεν εχει επιδόσεις αντίστοιχες ενός 750 δικύλινδρου.

Αυτός είναι και ο λόγος που το έδωσα, ενω το καραγούσταρα σε όλα εκτός από τους ανοιχτούς δρόμους και κύλισα στα ευρωπαϊκά :happy:. Ήθελα και θέλω στο ταξίδι φορτωμένος να εχω εύκολα και χαλαρά τα 140. Όσο και να αποφεύγει κανείς την εθνική σε ένα μεγάλο ταξίδι είναι αναγκαστικά μέσα.
Με το άφρικα, όταν ας πούμε γύριζα από το ταξίδι στην Τουρκία που είχαμε πάει με τον Παντελή, έχοντας κάνει 5.000 km εκεί, από Κωνσταντινούπολη προς Αθήνα σερί, μου έκαψε 9,5 λίτρα στα 100 με 130-140 φορτωμένο με σαμάρια και κεντρική βαλίτσα, με 2 δόντια πιο μακρύ γρανάζωμα, μονοκάβαλο και πάνω από μισό λίτρο λάδι ως την Κατερίνη. Ε για το υπόλοιπο ταξίδι κράτησα το γκάζι στα 120. (Μέσα στην πόλη ή σε στριφτερές βόλτες με όχι και τόσο ήρεμη οδήγηση σε επαρχιακούς, δεν μου έκαιγε λάδια).

Και το άφρικα έχει μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα.




Πάντως αν ξαναγόραζα τώρα, θα έπαιρνα xlv 650 γιατί είναι ευκολότερο να βρεθεί κάποιο καθαρό και είναι πιο άνετο και πιο αξιόπιστο. Τα αφρικανάκια πάλιωσαν για τα καλά.
Τα transalp δεν καινε λαδια;

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Τα transalp δεν καινε λαδια;

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αφου ειπαμε οτι ειναι ιδια μηχανακια με ψιλοδιαφορες μεταξυ τους,οποτε γιατι να μην καει λαδια το τρανσαλπ?
στο πηγαδι κατουρησε?:laugh:
 

Kostas Hondakis

You Only Ride Once
Περιοχή
Νέα Σμύρνη Αττικής-Ηράκλειο Κρήτης
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
Honda CB1000R
αφου ειπαμε οτι ειναι ιδια μηχανακια με ψιλοδιαφορες μεταξυ τους,οποτε γιατι να μην καει λαδια το τρανσαλπ?
στο πηγαδι κατουρησε?:laugh:
Χαχα παρ το ενα και χτυπα το αλλο. Με βλεπω να καταλήγω στο 650.. Τουλαχιστον να λιγοστεψω την καταναλωση και τα λαδια

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Οπα περιμενε, καίνε λαδια με 140+ σταθερα στην εθνική κι αυτό αν εχουν πολλα χιλιόμετρα. Αλλα τετοια μηχανακια τα αγοράζεις για τα βουνα, για χωμα και ασφαλτο.

Ε και να συμπληρωνεις και λιγο λαδακι δεν χαλασε ο κοσμος. Τα περισσότερα δικύλινδρα τσιμπάνε λαδάκι.



Να το πάρεις το κοριτσι και να το ταξιδέψεις, δεν θα πει οχι πουθενά.
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Ήμουν στο ίδιο δηλημα με εσένα πριν τρία χρόνια.Οσα Άφρικα είχα βρει μέχρι 2000€ που ήταν και η πρώτη επιλογη μου,ήθελαν πολλά μάζεμα οπότε μετά κοίταγα ΤΑ650 πιο ευκολο στο να βρεις κάποιο σε καλή κατάσταση με σχετικά λίγα χιλιόμετρα.Οσο για τα λάδια το δικό μου τώρα κοντεύει τις 100χιλ και ανά 5000χλμ που αλλάζω λάδια φίλτρο ίσως να χρειαστεί λίγο συμπλήρωμα τις τάξης των 300 με 500ml αλλά αποφεύγω τις εθνικές όπως ο διάολος το λιβάνι.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
...να καταθέσω και εγώ την άποψη μου επι του θέματος. Όπως έχουν πει και οι προηγούμενοι είναι μηχανές με πολλά κοινά σημεία και πιο πιθανό είναι να βρείς ένα 650 σε καλή κατάσταση από ένα Africa (λόγω ηλικίας και μόνο). Βέβαια όλα είναι θέμα (τ)αύλας και αν σου άρεσε πάντα το Africa θα βρεις κάποια στιγμή κάποιο που θα το προσέχει και θα το έχει σωστά συντηρημένο. Όποιο και από τα δύο να αγοράσεις θα χρειαστείς επιπλεόν χρήματα για να το φέρεις στα μέτρα σου. Αυτό μπορεί να λέγεται ανατομική σέλα, καλύτερο τιμόνι, καλύτερα φρένα, καλύτερες αναρτήσεις, κλπ, κλπ. Η λίστα δεν τελειώνει και παέι βάσει δικών σου προταιρεωτήτων και αναγκών. Επίσης η κατανάλωση λαδιού είναι ανάλογη του πόσο ανοίγεις το γκάζι. Ναι καταναλώνουν λάδι, αλλά όχι κάτι παράλογο (εάν δεν έχουν κάποιο μηχανικό πρόβλημα). Στο δικό μου που έχει αρκετά κοινά με αυτά που κοιτάς (ΤΑ600) από αλλαγή λαδίων σε αλλαγή (6.000 χλμ) προσθέτω από 500ml-850ml και θα πάω χαλαρά στην πόλη, και εθνική δικάβαλος και επαρχιακό σβέλτα, γενικά μεικτή χρήση. Αν λυθούν κάποιες παιδικές ασθένιες που έχει η συγκεκριμένη οικογένεια μηχανών, είναι εξαιρετικά αξιόπιστα και αυτό για ορισμένους είναι ότι πιο σημαντικό σε ταξίδια (στους ορισμένους ανήκω και έγω). Σε κάθε περίπτωση κάνε μία βόλτα το κάθε μοντέλο, αλλά να έχεις στο νού σου κατα πόσο καλά συτνηρημένο είναι αυτό που οδηγέις. Μην για παράδειγμα πάρεις ένα 650 που δεν έχει κάνει ποτέ σέρβις σε αναρτήσεις η δεν έχει ρυθμίσει βαλβίδες και περιμένεις να δεις πως είναι στο δρόμο. Η φωτογραφία που έχεις ανεβάσει με το 650 φαίνεται (πολύ συμπιεσμένο το πιρούνι για ακίνητο) να πέφτει σε αυτή την κατηγορία.

Υ.Γ. Το ποιο σημαντικό σημείο σε αυτές τις μηχανές είναι το καρέ του άξονα. ΜΗΝ αγοράσεις μηχανή εάν δεν το δεις με τα μάτια σου! Μεγάλη προσοχή.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Χαχα παρ το ενα και χτυπα το αλλο. Με βλεπω να καταλήγω στο 650.. Τουλαχιστον να λιγοστεψω την καταναλωση και τα λαδια

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ολοι οι V και boxer κινητηρες καινε λαδι,εχεις καλομαθει μαλλον με το 4κυλινδρο:laugh:
 

kevin

Μέλος
Περιοχή
ΑΙΓΑΛΕΩ
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R 1100 GS
XRV 650
R 100 GS
Για κατόχους AT RD07 μοντ 95 και οχι μόνο,
βγάζει σε δημοπρασία για κυκλοφορία στις 20/4/18
η ΔΔΔΥ(aade.gr) .Τιμή εκκίνησης 400 ευρώ.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εγώ γιατί θυμάμαι ότι δεν έχουν διαφορές στο μοτέρ?
Τα Τρανσαλπ 650 μεχρι και τα μεσα του 2006 εχουν κωδικο κινητηρα RD10 ενω για τον τελευταιο 1.5 χρονο που βγαινανε (δευτερο μισο 2006 και 2007) εχουνε κωδικο RD11 και ο κινητηρας εχει λιγο διαφορετικο χρωμα, σκουρο γκρι σε σχεση με το αλουμινι γκρι των RD10. Ο κινητηρας RD11 ειναι σαφως πιο δυνατος σε ολο το φασμα στροφων και στο δυναμομετρο βγαζει 2 αλογα παραπανω στον τροχο (47 αντι για 45 των RD10). Εχω ενα RD10 στην Ελλαδα και ενα RD11 στο Νησι και το τελευταιο ειναι σιγουρα δυνατοτερο, βλεπω 180χμω κοντερισια ανεξαρτητως συνθηκων ενω με το "ελληνικο" θελω ουριο ανεμο :) Υπ'οψη οτι απο τα μεσα του 2005 τα 650 εχουν αλλαξει ελαφρα εμφανιση και εχουν μαυρες ζαντες και αναγλυφο λογοτυπο αλλα μονο τα τελευταια απ'αυτα - απο τα μεσα του 2006 - εχουν τον κινητηρα RD11.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
@Kostas Hondakis: παρε οποιο βρεις σε καλυτερη κατασταση / φορτωμενο, και ειναι πιθανο να ειναι το 650 καθως εβγαινε για 5 χρονια περισοτερο απο το ΑΤ750 και εχουν πουληθει πολλα.

Εχουν καλυψει παραπανω τα παντα οι προλαλησαντες, να αναφερω μονο το εξης. Ο κινητηρας του 750 εχει μεγαλυτερη διαδρομη και υπολειπεται σαφως σε ευστροφια σε σχεση με τον κινητηρα του 650. Γενικα, δεν αισθανεται κανεις ανετα να τον δουλευει κανεις συνεχως σε ψηλες στροφες και οχι μονο επειδη καιει (και του 650 φυσικα καιει οταν δουλευει ψηλα). Επισης ολοι οι V2 τσιμπανε λαδακι σε ψηλους ρυθμους περιστροφης αλλα αυτος του 750 αρχιζει και τσιμπαει παραπανω απο τα 80-90Κ χμ ενω το ιδιο συμβαινει με τον κινητηρα του 650Κ απο τα 150-160Κ χμ και πανω και του 750 τσιμπαει σιγουρα περισοτερο. Υπαρχουν παρα πολλα Τρανσαλπ 600/650 που εχουν φτασει τα 300Κ χμ χωρις καμια επισκευη ενω αυτο ειναι σχετικα πιο δυσκολο με τον κινητηρα του 750 που ειναι πιο "ξεχειλωμενος" οπως ειπε ο Κωστας @kordix και θελει επισης περισοτερη προσοχη μη μεινει με λιγοστο λαδι λογω αυξημενης καταναλωσης λαδιου.

Καλη αγορα οτι κι'αν παρεις!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Πάρε transalp 600.
Πιο φτηνό.:)
Το ίδιο παλιό(σε σχεδιασμό).:(
Το ίδιο αξιόπιστο.:D
Πιο ελαφρύ και χωματερό από τα άλλα δύο.;)
Προσφέρομαι να σου δώσω το δικό μου για βόλτα,αφού είσαι φίλος του Νικολάκη μας.:welcome:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Πάρε transalp 600. Αυτο με τα δυο δισκοφρενα (μοντ. '88-89)
Πολυ
Πιο φτηνό.:)
Το ίδιο παλιό(σε σχεδιασμό).:( Αλλα πιο clasic ομορφο (εκτος της ουρας-κωλοφαναρου που ειναι αισχος)
Σχεδον
Το ίδιο αξιόπιστο.:D και ακομα πιο ψωφιο
Λιγο
Πιο ελαφρύ και χωματερό από τα άλλα δύο.;)
Προσφέρομαι να σου δώσω το δικό μου για βόλτα,αφού είσαι φίλος του Νικολάκη μας.:welcome:
Fixed (...γνωμη μου)!
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Fixed (...γνωμη μου)!
λεπτομέρειες...:sav:

Υ.Σ.1
Σχεδον Το ίδιο ψωφιο .:Dκαι ακομα πιο αξιόπιστο (πάει και έτσι):ok:

Υ.Σ.2

1987-1989 XL600V ένα δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω1991-1996 XL600V Ο πίσω τροχός απέκτησε δισκόφρενο στη θέση του ταμπούρου
1997-1999 XL600V Ο εμπρόσθιος τροχός απέκτησε διπλό δισκόφρενο
2000-2006 XL
650V Ο κυβισμός του κινητήρα ανέβηκε από τα 600 κ.ε. στα 650 κ.ε.
2007- XL700V Ο κυβισμός του κινητήρας ανέβηκε στα 680 κ.ε. injection, συνδυασμένα φρένα και ABS, 19 ιντσών μπροστινό τροχό,μικρότερο τεπόζιτο.

 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
λεπτομέρειες...:sav:

Υ.Σ.
Σχεδον Το ίδιο ψωφιο .:Dκαι ακομα πιο αξιόπιστο (πάει και έτσι):ok:
Τι εννοείς το ίδιο ψωφιο ; Κανόνισε να σε καταραστεί το transalp club και μετά μετά να μην περνάει το εργαλείο τα 180km/h .
Μήπως δεν έχεις το καλό ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Τι εννοείς το ίδιο ψωφιο ; Κανόνισε να σε καταραστεί το transalp club και μετά μετά να μην περνάει το εργαλείο τα 180km/h .
Μήπως δεν έχεις το καλό ;
Είχα το καλό αλλά του έβαλα χωμάτινα.
με χωμάτινα λάστιχα μέχρι τα 150 έχω πάει δεν αντέχω παραπάνω τα κοσκινήσματα.
Από τα 120 και πάνω λέω το πάτερ ημών 3 φορές,βλέπω οτι δεν πιάνει και κόβω.
 
Top Bottom