Africana

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Οτι ειπε ο Κονκωστ πιο πανω, αν εχεις Τρανσαλπ και δεν ειναι το 400, δηλ. εχεις ενα 600 ή 650, με ελαχιστες βελτιωσεις (κυριως ελατηρια μπρος/πισω, οδοντωτα μαρσπιε και αλλο τιμονι για το 650 μονο) τοτε δεν χρειαζεται να παρεις αλλο μεσαιο ον-οφφ. Οι δυνατοτητες του στο χωμα ειναι παρομοιες με του Dakar (μειον 10 κιλα παραπανω) και υπερτερει σαφως σε αισθηση κινητηρα, ανεση, προστασια, δικαβαλο/φορτωμα κλπ (αλλα καιει βεβαια λιγο περισοτερο λογω καρμπυρατερ).

Παντως αν θελεις κατι μικροτερο και ικανοτερο, τοτε σιγουρα το DRZ το οποιο σε παει σε αλλη κατηγορια και ειναι σαφως ικανοτερο σε καθε ειδους χωμα :ok: Και βαζει και τα μονοπατια στο παιχνιδι ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ σε αυτό το δίλημμα απάντησα με ένα TT600R. Οι λόγοι..

1)Βάρος (131 κιλά στεγνό χωρίς περιττά κιλά μπαταρίες, μίζες, υγρόψυξη κλπ)
2)Αναρτήσεις (ότι καλύτερο με Ohlins πίσω και Paioli 46 Μπροστά).
3)Απλότητα μοτέρ (ΧT μοτέρ) που άμα θες να το αναβαθμίσεις σε άλογα υπάρχουν άπειρες λύσεις
4)Εξαιρετικά περιφερειακά. Φρένα Brembo, αλουμινένια βαρβάτη ψαλιδάρα, στιβαρές ανθεκτικές ζάντες
5)Εξαιρετικό χωμάτινο στήσιμο με μεγάλο Ground Clearance. Μειονέκτημα άμα είσαι κάτω απο 1.75 το μεγάλο ύψος σέλας
6)Βρήκα με λίγα χρήματα πρώτο χέρι με 17.000km μηχανολογικά τέλειο

Και με σύνολο κάπου λιγότερο απο 2,5 χιλιάρικα έφτιαξα ένα εξαιρετικό Χωμάτινο Traveller με κορυφαία περιφερειακά Που τρέχει και κάνει χαβαλέ σε Rallye Κομμάτια στα βαριά και χώνεται και σε μονοπάτι. Με το τεπόζιτο της Acerbis ντακαρίσιο έχω αυτονομία κάπου 350-400km και γενικώς το μόνο μειονέκτημα είναι η έλλειψη μίζας, κάτι που δεν με έχει προβληματίσει. Έχω φτιάξει και ωραίες πλαινές βασούλες για σαμαρια και φορτώνεται κιόλας.

Ταξιδεύει επίσης άνετα εθνική 120-130km/h με την ζελατινούλα που του έχω βάλει.

Και επίσης ευχαριστώ τη yamaha που δεν έβαλε μίζα γιατί θα είχε γίνει απόλυτα ανάρπαστο το μοντελάκι, θα ήθελες για να το αγοράσεις σήμερα μεταχειρισμένο 3000€+. Τα ελάχιστα μιζάτα που κυκλοφορούν με τις υποδεέστερες αναρτήσεις χτυπάνε 2,5 χιλιάρικα. Ενώ με την μανιβέλα που το 95% των χωμάτινων το απορρίπτουν απο φόβο στη μανιβέλα παίρνεις με λιγότερο απο 2 χιλιάρικα μηχανάκι που μόνο το Ohlins πίσω θα ήθελες 700€ να το ρίξεις επάνω στα Aftermarket

:friendship:

 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
2 4 0 . 0 0 0 χ λ μ . και συνεχιζω....:fl::yes::yup:

Φιλε Γλυκογιωργη, ευχομαι αλλα τοσα με την Αφρικανα που τοσο αγαπας και εχεις δεσει μαζι της :ok: :cool:

ΥΓ Εκτος βεβαια αν θες να "δεις" και κατι αλλο, πχ την καινουργια Αφρικανα.. :rolleyes: :D :roflmao:
 
Τελευταία επεξεργασία:

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Φιλε Γλυκογιωργη, ευχομαι αλλα τοσα με την Αφρικανα που τοσο αγαπας και εχεις δεσει μαζι της :ok: :cool:

ΥΓ Εκτος βεβαια αν θες να "δεις" και κατι αλλο, πχ την καινουργια Αφρικανα.. :rolleyes: :D :roflmao:
:thanx::thanx::thanx:
οσο για την καινουργια .....
δεν εχω λεφτα καρδια μου !!!!:laugh::laugh::laugh:
θα περιμενω να την παρω μεταχειρισμενη σε κανα-δυο χρονια...:UH::wtng::wtng:
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Ναι ρε Γλυκογιωργη, αυτο εννοουσα κι'εγω λογω οικονομικης καταστασης στο Ελλαντα, αντε με το καλο.. :yew:
εχω ''κοζαρει'' ηδη μια....:Watching:
πανετοιμη με τα extra της...:hungry:
στην αγγλια .... στη μεγαλη βρετανια... στο νησι...:D:D:D:D:D


απλα περιμενω να ληξει η εγγυηση της....:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
 
Top Bottom