Agv x8 dual Evo

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm



Απλα ειπα να παραθέσω τα συμπεράσματα μου μέχρι στιγμής
Εχω δοκιμάσει αρκετά κρανοι εντουρο και Φούλ φεις. Πρώτη φορά κατι σαν αυτο!
Το λοιπόν
Πολυ ωραίο και πολυ κακό με φιμέ ζελατίνα
Πολυ καλή ηχομόνωση για εντουραδικο κράνος
Οχι τοσο σταθερώ όσο το Φούλ φεις και ειδικά απο πλαϊνό άνεμο αλλα πολυ καλητερο απο τα εντουρο που οφείλεται στην ζελατίνα του
Καλός εξαερισμός και ειδικά στο σαγόνι που έχεις την επιλογή να τον κλείσεις αν κρυώνεις
Πολυ καλο κράτημα στο κεφάλι ( τουλάχιστον στο δικό μου) βέβαια ειναι καινουριο
Αυτα τα ολιγα για αρχή και βλέπουμε



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Πολυ όμορφο χρώμα
Πολυ ωραίο σχήμα
Το γείσο βγαίνει ;
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Update
Πολυ απαλή αίσθηση απο την εσωτερική επένδυση
Στα συν
Ένα σετ με αντίλακτικα στο σακουλάκι

Έχει ωραια αίσθηση στο ανοίξε κλείσε η ζελατίνα , σκληρή μεν αλλα αθόρυβη .
Στα μυον
Η αλλαγή ζελατίνας θελει κατσαβίδι όπως επισεις όταν ειναι ανοιχτή κανει δυο μύτες που σου τραβάνε το βλέμμα . Ίσως επίδει ειναι αρχή

Κατα τα αλλα πολυ καλο κράνος με καλή οπτική και ίσως και για βασικό κράνος .
Έχουν παντρέψει δυο κρανοι σε ένα με πολυ καλο τροπο.
Αυτα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ποσο κοστίζει
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ποσο βάρος εχει ( ενα ενα τα θυμαμαι )
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
καλοφορετο... υπαρχει ενα μικρο (ή μεγαλο) προβλημα με το γεισο που ομως εχει να κανει με την θεση οδηγησης. βγαζει ταλαντωση μετα τα 90 περιπου και μπορει στην πορεια να δεις ρογμες καπου κοντα στα σημεια οπου εδραζετε. τουλαχιστον αυτο αντιμετωπισα εγω... κατα τα αλλα αψογο...

...ισως μια λιγο διαφορετικη θεση οδηγησης (απο την δικη μου) να λυνει το προβλημα...
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
καλοφορετο... υπαρχει ενα μικρο (ή μεγαλο) προβλημα με το γεισο που ομως εχει να κανει με την θεση οδηγησης. βγαζει ταλαντωση μετα τα 90 περιπου και μπορει στην πορεια να δεις ρογμες καπου κοντα στα σημεια οπου εδραζετε. τουλαχιστον αυτο αντιμετωπισα εγω... κατα τα αλλα αψογο...

...ισως μια λιγο διαφορετικη θεση οδηγησης (απο την δικη μου) να λυνει το προβλημα...
Κι εγω το φοβάμαι γιατι κρατιέται μόνο σε δυο σημεία αλλα ελπίζω να μην εχω πρόβλημα , θα δείξει ο καιρός
 

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
Καλο κρανος και πανεμορφο...αντε με το καλο...:ok:.Το μεγαλο του ατου το χαμηλο βαρος και ορατοτητα.Το μειον του και εκει που θα δωσεις προσοχη ειναι οτι το γεισο εχει δυο στειριγματα στις ακρες(δεν εχει και στο κεντρο) με συνεπεια να ταλαντωνεται ευκολα(απο τον αερα και ανω 120χλμ.) και να ξελασκαρουν οι βιδουλες συγκρατησης οι οποιες(λογω του υλικου τους)χαλανε για πλακα στο βιδωμα-ξεβιδωμα(προσοχη πολυ).Επισης το νου σου στο ανοιγοκλεισιμο της jελατινας υπαρχει περιπτωση να βρισκει στην πανω πλευρα της στεγανοποιησης του κρανους(βαjελινη η σπρευ σιλικονης κανει δουλεια).
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Καλο κρανος και πανεμορφο...αντε με το καλο...:ok:.Το μεγαλο του ατου το χαμηλο βαρος και ορατοτητα.Το μειον του και εκει που θα δωσεις προσοχη ειναι οτι το γεισο εχει δυο στειριγματα στις ακρες(δεν εχει και στο κεντρο) με συνεπεια να ταλαντωνεται ευκολα(απο τον αερα και ανω 120χλμ.) και να ξελασκαρουν οι βιδουλες συγκρατησης οι οποιες(λογω του υλικου τους)χαλανε για πλακα στο βιδωμα-ξεβιδωμα(προσοχη πολυ).Επισης το νου σου στο ανοιγοκλεισιμο της jελατινας υπαρχει περιπτωση να βρισκει στην πανω πλευρα της στεγανοποιησης του κρανους(βαjελινη η σπρευ σιλικονης κανει δουλεια).
Η βαζελίνη δεν θα αφήνει Λέικερς στην ζελατίνα ;
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Λοιπόν μετα τα εκατό ο γύςος τρεμοπαίζει φυσικά συμβαίνει με όλους τους γυσους αλλα δεν ενοχλεί κιολας. Θα δούμε και χωρίς τον γύσο και βλέπουμε :)
 

paramedic

Μέλος
Περιοχή
Αττική
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
Aprilia ETV 1000 Caponord RRR
Λοιπόν μετα τα εκατό ο γύςος τρεμοπαίζει φυσικά συμβαίνει με όλους τους γυσους αλλα δεν ενοχλεί κιολας. Θα δούμε και χωρίς τον γύσο και βλέπουμε :)
Επειδή το είχα το κράνος σε ταξίδι μην διανοηθείς να το βάλεις με το γείσο. Θα σου σκίσει τον αυχένα. Επίσης τα μαξιλαράκια μετά απο ενα χρόνο τα παίζουν και ψιλοκολυμπάς στο κράνος. Το γείσο δεν σπάει εύκολα αλλά δεν είναι και το καλύτερο. Το θεωρούσα πολυ καλό κράνος για την κατηγορία του μέχρι που πήρα ενα Arai Tour X3 και κατάλβα οτι είναι μέτριο τελικά. Οτι πληρώνεις παίρνεις φυσικά. Για χρήση off-road είναι πολύ καλό αλλά για Dual Sport χρήση δεν κάνει και τόσο καλή δουλειά.
Εγώ το είχα πάρει απο motocard σε ξεφτίλα τιμή πριν 3 περίπου χρόνια στα 180€(μάλλον ξεστοκάρανε?). Τώρα το έχουν στα 247€ https://www.motocard.com/en/helmets/agv-ax8_dual_evo_nero_002.aspx
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Επειδή το είχα το κράνος σε ταξίδι μην διανοηθείς να το βάλεις με το γείσο. Θα σου σκίσει τον αυχένα. Επίσης τα μαξιλαράκια μετά απο ενα χρόνο τα παίζουν και ψιλοκολυμπάς στο κράνος. Το γείσο δεν σπάει εύκολα αλλά δεν είναι και το καλύτερο. Το θεωρούσα πολυ καλό κράνος για την κατηγορία του μέχρι που πήρα ενα Arai Tour X3 και κατάλβα οτι είναι μέτριο τελικά. Οτι πληρώνεις παίρνεις φυσικά. Για χρήση off-road είναι πολύ καλό αλλά για Dual Sport χρήση δεν κάνει και τόσο καλή δουλειά.
Εγώ το είχα πάρει απο motocard σε ξεφτίλα τιμή πριν 3 περίπου χρόνια στα 180€(μάλλον ξεστοκάρανε?). Τώρα το έχουν στα 247€ https://www.motocard.com/en/helmets/agv-ax8_dual_evo_nero_002.aspx
Τι να πω ρε φιλε δεν ξέρω ο καιρός θα δείξει . Ελπίζω να μου βγει καλο το κράνος . Όσο για ταξίδι με γείσο ετσι κι αλλιώς δεν κανείς . Βλέπουμε ....
 

Alanis

Μέλος
Όνομα
Lefteris
Μοτό
KTM990ADV S
έχω το κράνος σχεδόν 2 χρόνια παίδες και ειμαι πολύ ευχαριστημένος. Σε αυτά τα χρήματα δυσκολα βρίσκεις καλύτερο ειδικά από θέμα βάρους και ζυγίσματος. Οσο για το γείσο όντως κάνει πρόβλημα μετ τα 100-120χαω αλλά τα περισσότερα dual αναφέρουν οτι δεν είναι για παραπάνω με τον γείσο. Εξαρτάται και απο το υψος του αναβάτη, το παμπριζ της μηχανής κτλ.
Το θεωρώ ομως υπερτιμημένο σε σχέση με την naked έκδοσή του που διαφέρει ουσιαστικά μονο στον γείσο, ο οποιος καλυτερο θα ήταν να βγαίνει πιο ευκολα. Θα το κάνουν στο επόμενο μοντέλο λογικά να έχουν να πουλάνε :friend:
 
Top Bottom